• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nystemten

Started by albert, May 19, 2014, 09:08:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

albert

Jeg satt på fjordkraft tribunen på 16, under nystemten det var der kun mulig å høre sangen fra høytalerne , den overdøvde sangen fra publikum fullstendig der borte . Da er hele poenget med sangen vekke . Kanskje noen burde justert volumet litt ?  :-\

Markmus

May 19, 2014, 22:48:39 PM #1 Last Edit: May 19, 2014, 22:51:25 PM by Markmus
Samme her. Var overraskende høy lyd fra høytalerne og jeg er sikker på at det ikke var så høyt volum tidligere. Tror kanskje de hadde problemer med høytalerne på fredag. Av og til ble lyden redusert til et minimum mens speaker snakket.

Nystemten burde starte med Tor Endresen for å få i gang publikum og så burde volumet blitt tunet ned etter hvert.
Ka du ve?

Gulløl

Var minst en av høyttalerne  på Frydenbø under taket det var store problemer med. Det spraket og knitret noe jævlig. Om Brann er opptatt av totalopplevelsen for publikum og selge flere billetter bør de snarest gå over høyttaler anlegget og få luket bort slike irriterende feil. Noe for arrangementssjef Jan-Petter Bratland å ta fatt i.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

Mulig dette er å tråkke i et ormebol, men kanskje nystemten bør sløyfes forran kampen mot Sogndal. Spillerene burde heller stille seg rett forran Frydenbø, og store stå kunne lagt listen på hvor tennings nivået SKAL ligge. Heia Brann, Jobbe Brann, vi e berømte og kjør over pakket bør kunne bidra til mer energi enn nystemten. Ikke.et vondt ord om den, men den har ikke gjort noe får oss denne sesongen. Alle steiner bør snus, alle monner drar osv.

Klaus_Brann

Akkurat det tror jeg ikke har noe å si.
La oss si det kommer 15.000 på stadion som synger Nystemten før kampen. Om ikke det tenner de nok til at de gir jernet tror jeg ingenting hjelper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on October 28, 2014, 20:27:17 PM
Akkurat det tror jeg ikke har noe å si.
La oss si det kommer 15.000 på stadion som synger Nystemten før kampen. Om ikke det tenner de nok til at de gir jernet tror jeg ingenting hjelper.


Kanskje vi må prøve duskedamer igjen?
Gå av.

Nixon

Nystemten varer bare noen sekunder. Det er mer enn nok tid til å fyre opp spillerne før kampen. Man kan jo ta opp igjen den gamle tradisjonen med å synge for hver enkelt spiller under oppvarmingen.
Rød makt på Hansa

Go Up