• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sogndal-Brann tysdag 20.05 kl 19

Started by hasunds, May 14, 2014, 20:38:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Tar me poeng her skifter eg profilbilde til Damli-dama.
GÃ¥ av.

Corran

Da gir jo midtbanen seg selv med Fakiri og Barmen
Synes ikke Barmen har vært god til nå i den rollen Vært bedre som hengende spiss selv om han ikke scorer
SÃ¥ da blir det vel Lorentzen eller Huse framme
Tenker vi ser samme 11 som sist foruten Haugen som går ut og Huse som kommer inn

Kan ikke si eg har god følelse Heller en følelse av katastrofe siffre i mot og kanskje et trøstemål for
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Hvem andre enn Barmen og Fakiri har vi som kan spille midt om en av dem har en dårlig dag eller skader seg under kampen?

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 20, 2014, 16:22:28 PM #55 Last Edit: May 20, 2014, 16:33:48 PM by Gulløl
Quote from: Jose Arrogantio on May 20, 2014, 15:58:42 PM
Hvem andre enn Barmen og Fakiri har vi som kan spille midt om en av dem har en dårlig dag eller skader seg under kampen?


Det er tynt. Må enten Barmen eller Fakiri byttes ut vil jeg bruke i prioritert rekkefølge.

1.  Skaanes.
2.  Hanstveit
3. Lassen (han er vel med i troppen i dag ? ).
4. Carl-Erik Torp (klarer vel 15-20 minutter når han klarer 90 minutter på Brann 3. Men har han lov til å spille ?)

Tydeligvis er det en sentral midtbanemann vi trenger mest i sommer. Brann som skal gjøre millionkutt må vel gå for en fattigmanns løsning. Men hadde vært omtrent rett inn på laget om f.eks. Johnny Furdal hadde vært i stallen i dag. Kanskje han hadde briljert og konkurrert ut Fakiri også. Men først må noen ut av stallen som Roald sier, ellers blir det ingen inn. Det er vel et lite håp om at Stabæk tar Soko på overgang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: Alzheimer/Silverspurs on May 20, 2014, 14:59:36 PM
I følge Sogndal-fansen er Fardal Opseth, Dahlin, Hopen og Brochmann også ute i dag pga 17.maikalas om eg forstår forumet rett.


Ser ut til å stemme, selv om Dahlin og Brochmann er på benken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Tre spisser som til sammen er 7 år på benken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Quote from: dudo on May 20, 2014, 16:58:55 PM
Tre spisser som til sammen er 7 år på benken.


Er Rotihaug spiss?

Huff

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 20, 2014, 07:50:29 AM
Og i dag får vi se hvor god denne Strand er, om han eier midtbanen og om han holder landslagsklasse og vell så det, som er blitt hevdet her på forumet! Eg gleder meg til å se.


Strengt tatt ikke, om Strand spiller elendig betyr dette at han har en elendig kamp, tviler på SIL-gjengen lanserer Askar for a-landslaget om hn skorer hattrick i kveld og herjer for Brann.

Ettersom jeg stadig anklages for å ha påstått at han holder landslagsklasse vil jeg nok en gang presisere at jeg skrev ''i verste fall'', med dette mente jeg ikke at han dersom han var dårligere enn jeg trodde holdt landslagsklasse, men at Brann ''i verste fall'' hadde gått glipp av en lokal spiller som holdt landlagsklasse.

Den eneste som har påstått at Strand holder landslagsklasse er Azar Karadas, og såvidt jeg vet er ikke Azar på forumet, dersom en ser bort fra tråden hans selvsagt.

Ang kampen. Mitt tips er forøvrig at Brann vinner 1-5 etter at Rotihaug kommer innpå i andre og skorer fem kjappe.

ED: Rotihaug spilte i alle fall spiss i Vestlandshallen i vinter.

Gulløl

May 20, 2014, 17:02:50 PM #61 Last Edit: May 20, 2014, 17:05:29 PM by Gulløl
Trodde det ble kant for Huseklepp i dag, men han har fått ny tillit som spiss selv om han har 0 mål etter 9 serierunder. Hadde vært bedre med goalgetter Lorentzen som spiss, Huseklepp som venstrekant og Askar på benk. Ellers er jeg enig med Norling.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

Hvorfor ikke Lassen eller Hansson på benken i stedet for Rotihaug om han er spiss?

dudo

Quote from: Jose Arrogantio on May 20, 2014, 17:02:03 PM
Quote from: dudo on May 20, 2014, 16:58:55 PM
Tre spisser som til sammen er 7 år på benken.


Er Rotihaug spiss?


De(n) gangen jeg har sett han, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

GÃ¥ av.

Gulløl

Oliver Rotihaug er først og fremst spiss med har også spilt offensiv midtbane en del før han kom til Brann. En hurtig spiller med målteft. Er fra Eid, samme plass som Azar Karadas kommer fra.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Karadas er i utgangspunktet eneste midtstopper på Sogndal. Her er det om å gjøre å holde ballen langs bakken med hurtige bevegelser rundt 16 meteren til Sogndal. Og selv om Huseklepp ikke er så rask som før klarer han fint Karadas i bakrom.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Forferdelig start. Som vanlig i Sogndal.


Spelaren

GÃ¥ av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort


Spelaren

Jada, sovende flopper, helsikens kjegler.
GÃ¥ av.

GKH


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Joggi Bogga

Vi har ikke bare litt trøbbel med å komme i gang. Vi blir feid gulvet med!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Upresset klarer me ikkje å behandle ball. Er det nr to som kommer her?
GÃ¥ av.

Romarius

Og vi har ikke vært over midtbanen. Forferdelig åpning, verre enn ventet til og med

Belfort

Dette var jo vi forberedt på men likefullt står vi luen i hånden. Er faen ikke til å fatte

Spelaren

Quote from: dudo on May 20, 2014, 17:58:15 PM
Menn mot gutter, dette.


Vilje mot feighet så langt. Vilje mot maktesløshet.
GÃ¥ av.

Belfort


Huff

Quote from: Belfort on May 20, 2014, 18:01:41 PM
Ka i helvete er det som skjer??


Vi blir overkjørt av Sogndal, skjer hver gang vi er i samme divisjon.

Baunebob

Disse kampene kommer i reprise hvert år. De fighter oss totalt utav stilen. Lange baller og lange kast.

Shit så rævva vi er!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Belfort

Dette kommer til å bli meget stygt

Spelaren

GÃ¥ av.


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

To glitrende prestasjoner av grusomme Brann: Først øvretveit så klepp.

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

GÃ¥ av.

Huff


Spelaren

Me kan bare legge plast og venne oss til dette tempoet :)  .
GÃ¥ av.

Limstift

Alle må gå!

ostraume

Greit nok at dette er gutter mot menn og at vi blir knust, men fy satan formen kjip antifotball Sogndal står for.

...og vi scorer som vanlig ikke på sjansene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

KenHasle

Fyttihelvete som Sogndal har overkjørt oss de første femten. Men har troen enn så lenge...

maximus1963

Menn mot gutter, Brann må inn i styrkerommet igjen.Få litt muskler.
Kniksen var kongen

ostraume

20 minutter. Har midtstopperne vunnet en eneste duell?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Quote from: ostraume on May 20, 2014, 18:10:02 PM
Greit nok at dette er gutter mot menn og at vi blir knust, men fy satan formen kjip antifotball Sogndal står for.

...og vi scorer som vanlig ikke på sjansene.


Antifotball? De spiller da oss ut etter alle kunstens regler, også langs bakken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up