• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sogndal-Brann tysdag 20.05 kl 19

Started by hasunds, May 14, 2014, 20:38:20 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:35:09 AM
Quote from: dudo on May 21, 2014, 10:32:31 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 10:20:14 AM
Quote from: Spelaren on May 21, 2014, 09:47:05 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 08:45:51 AMBrann hadde knapt en sjanse utenom målet, SIL hadde flere sylskarpe muligheter. Pinlig.


Brann hadde nok av sjanser til å ta både ett og tre poeng, men effektiviteten skulle vært høy.


Utfra høydepunktene på Brannvennlige Brann.no skapte Brann fuck all.


Ut fra KAMPEN, derimot ... Er greit å ikke være for bombastisk når man ikke har sett det man kritiserer. Når det er sagt så vant SIL sjansestatistikken, men det var ikke slik at vi var uten store muligheter til å score selv. Nok til å vinne.


Men det hadde isåfall ikke vært fortjent. Sogndal vant fortjent i mine øyne.


Nei, det sier jeg jo, Sogndal vant sjansestatistikken. Men det er håpløst å uttale seg bombastisk når man har sett et 4 minutter langt sammendrag - det er poenget.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: dudo on May 21, 2014, 11:13:40 AM
Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:35:09 AM
Quote from: dudo on May 21, 2014, 10:32:31 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 10:20:14 AM
Quote from: Spelaren on May 21, 2014, 09:47:05 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 08:45:51 AMBrann hadde knapt en sjanse utenom målet, SIL hadde flere sylskarpe muligheter. Pinlig.


Brann hadde nok av sjanser til å ta både ett og tre poeng, men effektiviteten skulle vært høy.


Utfra høydepunktene på Brannvennlige Brann.no skapte Brann fuck all.


Ut fra KAMPEN, derimot ... Er greit å ikke være for bombastisk når man ikke har sett det man kritiserer. Når det er sagt så vant SIL sjansestatistikken, men det var ikke slik at vi var uten store muligheter til å score selv. Nok til å vinne.


Men det hadde isåfall ikke vært fortjent. Sogndal vant fortjent i mine øyne.


Nei, det sier jeg jo, Sogndal vant sjansestatistikken. Men det er håpløst å uttale seg bombastisk når man har sett et 4 minutter langt sammendrag - det er poenget.


Ja, det er jeg enig i.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


Spelaren

Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:17:11 AM
Quote from: Spelaren on May 21, 2014, 09:47:05 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 08:45:51 AMBrann hadde knapt en sjanse utenom målet, SIL hadde flere sylskarpe muligheter. Pinlig.


Brann hadde nok av sjanser til å ta både ett og tre poeng, men effektiviteten skulle vært høy.


Tuller du? Har du glemt alle Sogndal sine sjanser i første omgang? De kjørte jo opp den ene sjansen etter den andre. Andre omgang var Sogndal annerledes, men hadde sjanser. Var vel da Brann hadde sine sjanser, men ut fra sjanser så vant vel Sogndal fortjent. Sløsingen med tid provoserte, rett og slett tragisk av dem.
Gå av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on May 21, 2014, 12:27:05 PM
Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:17:11 AM
Quote from: Spelaren on May 21, 2014, 09:47:05 AM
Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 08:45:51 AMBrann hadde knapt en sjanse utenom målet, SIL hadde flere sylskarpe muligheter. Pinlig.


Brann hadde nok av sjanser til å ta både ett og tre poeng, men effektiviteten skulle vært høy.


Tuller du? Har du glemt alle Sogndal sine sjanser i første omgang? De kjørte jo opp den ene sjansen etter den andre. Andre omgang var Sogndal annerledes, men hadde sjanser. Var vel da Brann hadde sine sjanser, men ut fra sjanser så vant vel Sogndal fortjent. Sløsingen med tid provoserte, rett og slett tragisk av dem.


Jeg så kampen, trenger ikke Brann.no til å se det da.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

May 22, 2014, 10:50:06 AM #356 Last Edit: May 22, 2014, 11:01:18 AM by Gulløl
https://www.youtube.com/watch?v=d6iY5dGR6CI&feature=youtu.be

Jada jada, vi gnir det inn. Hadde kan tatt bussen fra Tertnes og kommet innenfor Stadion murene hadde han vært totalt ubrukelig. Og i tillegg har vel vår adm.dir "best i alt" sett alle Tertnes kampene i flere tiår uten å oppdage Tertnes sin egen Ronaldo. Er det rart vi drikker ?  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 20, 2014, 22:05:04 PM
Det er jo fullstendig galskap å ikke ta alle spillerene tilbake på corner imot, mot Sogndal. Dødballer har vært en av våres største svakheter, og sogndal er jo superheftig i luften. så ja takk til 11 mann i boksen, alle monner drar.


Jeg har helt motsatt mening. Er helt håpløst å gå tilbake med 11 mann i eget felt på corner. Mot lag som sogndal er det enda mer håpløst, dette gjør at sogndal kan gå i angrep med så mange de vil på cornere. Om man ligger igjen 2 eller 3 mann på topp ligger sogndal igjen med 3 eller 4. Huseklepp, skaanes og Lorentzen har ingenting å gjøre i eget felt, man hadde bare blitt styrket med å hive 2 av disse på topp og en i returrommet.

dudo

Quote from: olebrann3 on May 22, 2014, 17:20:47 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on May 20, 2014, 22:05:04 PM
Det er jo fullstendig galskap å ikke ta alle spillerene tilbake på corner imot, mot Sogndal. Dødballer har vært en av våres største svakheter, og sogndal er jo superheftig i luften. så ja takk til 11 mann i boksen, alle monner drar.


Jeg har helt motsatt mening. Er helt håpløst å gå tilbake med 11 mann i eget felt på corner. Mot lag som sogndal er det enda mer håpløst, dette gjør at sogndal kan gå i angrep med så mange de vil på cornere. Om man ligger igjen 2 eller 3 mann på topp ligger sogndal igjen med 3 eller 4. Huseklepp, skaanes og Lorentzen har ingenting å gjøre i eget felt, man hadde bare blitt styrket med å hive 2 av disse på topp og en i returrommet.


Med færre forsvarere blir det større rom. Det er ganske enkelt. Det er en avveiing som må gjøres, men akkurat mot Sogndal er jeg ikke sikker på at det var feil å legge alle bak (kanskje én burde lagt igjen), mens jeg husker å ha vært voldsomt begeistret i gamle dager da det fortsatt var litt gnist i Skars og han la igen tre på topp. Helt nydelig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: olebrann3 on May 22, 2014, 17:20:47 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on May 20, 2014, 22:05:04 PM
Det er jo fullstendig galskap å ikke ta alle spillerene tilbake på corner imot, mot Sogndal. Dødballer har vært en av våres største svakheter, og sogndal er jo superheftig i luften. så ja takk til 11 mann i boksen, alle monner drar.


Jeg har helt motsatt mening. Er helt håpløst å gå tilbake med 11 mann i eget felt på corner. Mot lag som sogndal er det enda mer håpløst, dette gjør at sogndal kan gå i angrep med så mange de vil på cornere. Om man ligger igjen 2 eller 3 mann på topp ligger sogndal igjen med 3 eller 4. Huseklepp, skaanes og Lorentzen har ingenting å gjøre i eget felt, man hadde bare blitt styrket med å hive 2 av disse på topp og en i returrommet.


Helt enig!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up