• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aafk - Brann 10.05.2014

Started by Northside, May 05, 2014, 12:12:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

May 11, 2014, 20:56:48 PM #150 Last Edit: May 11, 2014, 20:59:25 PM by Northside
Quote from: 1908 on May 11, 2014, 19:50:49 PM
Sladding, finlandshetter +++.. Er jo kanskje ikke så rart at det stort sett er bgg på bussen for tiden....

1908

Slenge dritt?? Spør bare hvorfor det stort sett er bgg på bussen for tiden jeg.. Noe må jo det være? Jeg reiser knapt på kamper pga jeg har et par unger kanskje? Sist jeg dro på tur ble vi stående på en jævla fergekai noen timer... Wonder why......

Kan du forklare poenget med klistermerkene??

Huff

Frekk Brannblogg av Krøvens nemesis, denne Osdal. Dette må være Dag Lindebjergs favorittfotballblogg.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on May 12, 2014, 08:06:33 AM
Frekk Brannblogg av Krøvens nemesis, denne Osdal. Dette må være Dag Lindebjergs favorittfotballblogg.


Hæ?
Legg ned hele klubben!

branngirl85

Quote from: 1908 on May 11, 2014, 21:12:19 PM
Slenge dritt?? Spør bare hvorfor det stort sett er bgg på bussen for tiden jeg.. Noe må jo det være? Jeg reiser knapt på kamper pga jeg har et par unger kanskje? Sist jeg dro på tur ble vi stående på en jævla fergekai noen timer... Wonder why......

Kan du forklare poenget med klistermerkene??



En kan ikke skylde på BGG at bussturene ikke blir fulle!
Jeg syns faktisk at nå må en slutte å legge skylden på BGG for absolutt alt!
BGG gjør utrolig mye bra både når det gjelder TIFO, stemning på kamp, og mye annet bra og!

Klistremerker? Der skal en heller tenke på seg selv! Er ikke mange år siden det hang massevis av klistremerker i Oslo feks, og da var ikke BGG opprettet engang! Så en kan heller tenke på seg selv, og sine egne handlinger før en går til angrep på BGG hele tiden!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 12, 2014, 10:04:51 AM
Quote from: Huff on May 12, 2014, 08:06:33 AM
Frekk Brannblogg av Krøvens nemesis, denne Osdal. Dette må være Dag Lindebjergs favorittfotballblogg.


Hæ?


Tipper han tenker på alle skipsreferansene.
Rød makt på Hansa

ostraume

Quote from: branngirl85 on May 12, 2014, 10:12:00 AM
Så en kan heller tenke på seg selv, og sine egne handlinger før en går til angrep på BGG hele tiden!



Nå virker dere rimelig hårsåre ovenfor disse små kommentarene, men greit nok.

Men helt seriøst: Hva er greien med denne maskeringen?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Det er jo ingen som går til angrep på BGG hele tiden. Stort sett er det bare lovord å høre. Og det med rette. For de gjør en flott jobb på tribunen. Men det må også være lov å mene at den tilhørende staffasjen virker både meningsløs og direkte latterlig.
Rød makt på Hansa

nero

May 12, 2014, 11:30:32 AM #158 Last Edit: May 12, 2014, 11:52:02 AM by nero
Muligens et naivt spørsmål, men hva er egentlig poenget med sladding og finlandshetter så lenge man ikke er casuals?
Lions led by donkeys.

1908

Quote from: branngirl85 on May 12, 2014, 10:12:00 AM
Quote from: 1908 on May 11, 2014, 21:12:19 PM
Slenge dritt?? Spør bare hvorfor det stort sett er bgg på bussen for tiden jeg.. Noe må jo det være? Jeg reiser knapt på kamper pga jeg har et par unger kanskje? Sist jeg dro på tur ble vi stående på en jævla fergekai noen timer... Wonder why......

Kan du forklare poenget med klistermerkene??



En kan ikke skylde på BGG at bussturene ikke blir fulle!
Jeg syns faktisk at nå må en slutte å legge skylden på BGG for absolutt alt!
BGG gjør utrolig mye bra både når det gjelder TIFO, stemning på kamp, og mye annet bra og!

Klistremerker? Der skal en heller tenke på seg selv! Er ikke mange år siden det hang massevis av klistremerker i Oslo feks, og da var ikke BGG opprettet engang! Så en kan heller tenke på seg selv, og sine egne handlinger før en går til angrep på BGG hele tiden!



Du er no den rette til å mase om kritikk om bgg.. Du har no bøttet ut det ene med det andre selv..
Har heller ikke angrepet bgg.. De står for mye bra.. Men jeg spør hva som er poenget med å klistre over alt?? Hvorfor må det sladdes og brukes finlandshette?? Må kunne få svar på dette uten at hele verden skal rase sammen...

Dette bildet er fra turen deres til Kr.sand..

Syns mann dette er bra??

Lasaron

Det holder med små uskyldige klistremerker på ferjekaidasser, slik som Valestrand/Hjelvik-supporterne har gjort.

Svaret på det med finlandshetter osv er image. De er blitt utfordret på hvorfor, de vil ikke svare. Ok. La de få ha det imaget.
Tren på langskudd

Northside

Sladdingen har vi svart på før. Ikke alle som vil ha bilder av seg selv rundt på diverse nettsider. Fort gjort at bildene havner på den ene etter den andre nettsiden.

Maskene var et påfunn denne turen for å kødde litt. Hva er problemet?

1908 (Eller skal vi ta fullt navn siden du tydeligvis er imot anonymitet?) slenger stort sett med kjeften på alt av forum og kommentarfelt. Vanskelig å ta den karen seriøst dessverre.
Kanskje 1908 mener at grunnet masker på denne turen, så har det vært dårlig oppmøte på bortekampene våre siste 2-3 årene? Hvem vet...

Gulløl

May 12, 2014, 19:11:56 PM #162 Last Edit: May 12, 2014, 19:13:58 PM by Gulløl
BGG gjør en kjempejobb på Stadion og borteturer. Flott at de presiserer på hjemmesiden sin at de tar avstand fra vold. Men vil de tulle litt bommer de VELDIG med det med finlandshetter på bilder. En skal være klar over at finlandshetter forbindes av de fleste med casuals, forbrytere og nynazister. BGG består av greie flotte gutter, kødde litt er greit men her går de kraftig over grensen. Men har det bare skjedd denne ene gang er det ikke det store problemet, alle kan gjøre en feil. Gruppen har dyktige ledere forstår jeg og klarer sikkert å justere seg inn.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Finlandshetter er truende, og forbindes med terrorisme og gangstere. Synes ikke det hører hjemme i fotballen i det hele tatt. Jeg ville i hvert fall følt meg truet hvis det kom en gjeng med VIF-dimlinger med finlandshetter mot meg.
Lions led by donkeys.


Gulløl

May 12, 2014, 20:41:33 PM #165 Last Edit: May 12, 2014, 20:45:03 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Quote from: lok1 on May 12, 2014, 19:33:35 PM


Selv bryr jeg meg katten om folk kler seg som et juletre eller i merkeklær (selv er jeg som de fleste midt i mellom), om noen klistrer stickers på forskjellige steder eller fyrer opp pyro på en avsidesliggendes stadion. ?

Helt enig. Men finlandshetter blir noe annet igjen, da.
Lions led by donkeys.

1908

May 12, 2014, 21:31:36 PM #167 Last Edit: May 12, 2014, 21:48:24 PM by 1908
Quote from: Northside on May 12, 2014, 18:35:52 PM
Sladdingen har vi svart på før. Ikke alle som vil ha bilder av seg selv rundt på diverse nettsider. Fort gjort at bildene havner på den ene etter den andre nettsiden.

Maskene var et påfunn denne turen for å kødde litt. Hva er problemet?

1908 (Eller skal vi ta fullt navn siden du tydeligvis er imot anonymitet?) slenger stort sett med kjeften på alt av forum og kommentarfelt. Vanskelig å ta den karen seriøst dessverre.
Kanskje 1908 mener at grunnet masker på denne turen, så har det vært dårlig oppmøte på bortekampene våre siste 2-3 årene? Hvem vet...


Hvis du føler deg så mye bedre med å legge ut navn til folk, så må no du få lov til det.
Kan du fortelle meg hva dritt jeg sprer rundt?? Har muligens vært negativ for en lang stund tilbake. Men lederene har gjort en bra jobb med å rydde opp her og der.. Har og sagt flere ganger at bgg gjør mye bra på tribuner osv.. Men jeg spør hva som er poenget med å hive på klistremerke på alt og ingenting rundtom?? Tror mann at dette reklamerer Bergen og Brann på en positiv måte?

lok1

Quote from: Gulløl on May 12, 2014, 20:41:33 PM
Nei sats heller på å være best på tribunen som dere gjør med kvalitet allerede.

Det eneste jeg har til felles med de er at jeg reiser på bortekamper og er opptatt av en viss tribunekultur, så ikke noe dere her ;-) Det viktigste for meg personlig er uansett stemningen som produseres både hjemme og borte.

Quote from: nero on May 12, 2014, 20:52:17 PM
Helt enig. Men finlandshetter blir noe annet igjen, da.

Corran

Tror noen har glemt at de var yngre og gjorde dumme ting de og :-)
Og det med klistremerker har vel vært gjort i flere generasjoner supportere?

La de no få styre på så lenge de gjør det uten å lage kvalme. Skulle tro det var seriøst hærverk og faenskap de drev med sånn som folk fyrer seg opp :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

1908

Klart det kan være de yngre som gjør det.. Hærverk er det du.. Dette er ikke lett eller billig å fjerne det. Kanskje gjengen burde hatt noen regler der mann som de skriver over at det går fint på en bortepub/stadion osv.. Men syns det blir feil å klister på det meste som har fast bakgrunn..

krakra

Sabotasje av veiskilt er vel en rimelig alvorlig forseelse som kan gi gansle solide bøter er det ikke?

Corran

De går til slutt tom for klistremerker vet du
eller muligens de går lei før det, om ikke det blir enda mer morsomt for de vet at de irriterer noen som sitter og hisser seg på et forum
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

1908

Ehm, om du tror det bare er noen få på et forum som hisser seg opp over det, så få du leve med den troen du... Tom går de nok ikke.. Er ikke vansklig å bestille inn mer..

Corran

Klarer i alle fall ikke å hisse meg over litt barnestreker. Så lenge det er det verste de gjør så er de vel den snilleste generasjonen med Brannsupportere som har vært
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 12, 2014, 22:00:46 PM
Sabotasje av veiskilt er vel en rimelig alvorlig forseelse som kan gi gansle solide bøter er det ikke?


Meget alvorlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up