• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - Brann søndag 27.04 kl 18:00

Started by Torvanger, April 22, 2014, 10:01:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger


Henki

Ballen skal fremover!

Torvanger

Quote from: Henki on April 22, 2014, 11:03:25 AM
Quote from: Torvanger on April 22, 2014, 10:01:50 AM
Her aner jeg 3 bortepoeng.


Looming large!


Hehe, man kan ofte treffe bedre med anelser enn med logiske slutninger. Men om man må: Bille-bråket kan slå flere veier, mye av angrepsspillet er uansett lagt opp rundt dansken. RBK har enda ikke fått spillet helt til å gli, forsvaret har store huller og de  stresser når de blir satt under press. Det faktum at RBK ønsker å styre hjemme bør passe Brann godt. Brann hever seg ofte noen hakk når de møter like gode eller bedre lag. Det fins sikkert argumenter mot Branntriumf, men de overser vi.

Spelaren

Trolig årets letteste kamp i trøndelag.
Gå av.

Torvanger


Jose Arrogantio

Quote from: Spelaren on April 22, 2014, 12:02:29 PM
Trolig årets letteste kamp i trøndelag.


Nja, tror vi får noen lettere kamper i Bergen i løpet av sesongen.

krøvel vellevold

Jeg har tro på at vi vil klatre og til og med vinne bortekamper. Men denne vinner vi neppe. RBK har hatt en noe svak åpning, og da slår de selvsagt ut i full blomst når de møter oss.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on April 22, 2014, 15:06:24 PM
Quote from: Spelaren on April 22, 2014, 12:02:29 PM
Trolig årets letteste kamp i trøndelag.


Nja, tror vi får noen lettere kamper i Bergen i løpet av sesongen.


Letteste, og trolig eneste, i Trøndelag okke som.
Gå av.

Kagain

Liker denne Vellevold sin analyse. Havner der jeg også. Og så frykter jeg at dette blir starten på en triumfferd for trønderne, og at denne ferden krones med et seriegull. Men til neste år er det Brann som har gullet :)

Belfort

Quote from: krøvel vellevold on April 22, 2014, 15:28:10 PM
Jeg har tro på at vi vil klatre og til og med vinne bortekamper. Men denne vinner vi neppe. RBK har hatt en noe svak åpning, og da slår de selvsagt ut i full blomst når de møter oss.


Garantert at alt stemmer når de møter oss

aleksanderhjelleseth

Og at Gamsten spiller som en gud, scorer hatrick, en med vestre, høyre og ett md hode. Brann går konkurs og må selge stadion, vi rykker ned i 3 div og FkF blir laget i Bergen! Og alt er Rbh og RBK sin feil.

ostraume

Hva er oddsen på dødballmål for Rosenborg? Det blir nok det.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

Aleksander: du glemte at Bille får bli med i startoppstillingen i 11. time, brannfansens hjerter gleder seg, men Bille dunker inn 4 mål i tillegg til Gamstens 3. Så scorer RBK sin keeper 1 mål. De to siste målene blir scoret av Micke Dorsin.

Limstift

Her var det mye negativt.  ::)


Selvfølgelig slår vi Rbk på Rosenborg stadion. Vår enkleste kamp så langt i år.  ;D


Mange som tar turen opp?
Alle må gå!

nero

April 24, 2014, 11:21:10 AM #14 Last Edit: April 24, 2014, 11:22:45 AM by nero
Sikkert ikke så mange som tar turen til Rosenborg stadion, nei.  ;D
Lions led by donkeys.

huleste

Jeg skal på Rosenborg stadion og se BrannBK mot SKRosenborg :D

ostraume

Da er alt duket for hat trick for Nicki Bille på søndag.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Limstift

Quote from: nero on April 24, 2014, 11:21:10 AM
Sikkert ikke så mange som tar turen til Rosenborg stadion, nei.  ;D



Jaja, slapp av, eg er rimelig klar over at det heter Lerkendal.


Men mange Rbk-ere blir irriterte når eg skriver det så det har bare blitt en vane.
Alle må gå!

huleste


Lasaron

På bakgrunn av hva som har skjedd de to siste kampene bør flankene i denne kampen bekles av Skaanes og Larsen. Askar på benken.
Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

Belfort

Da er det klart, Bille fortsetter i RBK. Da ligger det i kortene at han blir man of the match mot oss.


Corran

Etter cup kampen i dag så er det ikke mange som meldte seg på Jeg håpet at Vindheim skulle danke ut Sævarson snart men etter å ha sett ham i cupkampen så ble jeg ikke imponert
Grønner er heller ikke helt der så eg håper Demidov er klar snart
Hanstveit var skikkelig boss så demir beholder sin plass
Eneste som kanskje meldte seg på var Larsen og det var vel så mye pga at Askar melder seg mer og mer ut.
Og eg er redd det blir grise tap på søndag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

                       Piotr
Sæv - Demidov - Grønner - Demir
Skaanes - Haugen - Fakiri - Larsen
               Orlov - Dramé

Ein revansjesugen Huseklepp inn siste 30 min
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Tren på langskudd

Limstift

Quote from: Lasaron on April 25, 2014, 06:08:07 AM
Quote from: Jose Arrogantio on April 24, 2014, 21:05:35 PM
Quote from: Lasaron on April 24, 2014, 20:53:12 PM


Jeg ønsker også å klone Skaanes.


Se der, ja  :)  Mente altså Larsen på venstreving.


Skjønte etterhvert det, og støtter lagoppstillingen din fullt ut bortsett fra Jonsson.

Er redd han blir for treg til å spille back, for det er noe annet å spille midtstopper for da er du plassert midt i banen med mange spillere rundt deg til enhver tid. På backen blir det noe annerledes.

Ellers håper eg at Fakiri kan fortsette det gode spillet, for han har vært stor de siste kampene. Husklepp trenger et slag i trynet og er sikkert en god bidragsyter når motstanderne er slitne.

Kamptips: 1-4.
Alle må gå!

dragn

Ikke at det skjer,  men:

Piotr
Sævarsson demidov mojsov demir
Skaanes fakiri haugen askar
Orlov larsen


Huff

Jeg er tydeligvis den eneste med troen på Klepp, jeg synes det virker som han er fryktelig nære å være pokker så god, og vil derfor gi ham tiden han trenger: Vil se følgende lag:

Spesielt Larsen fortjener nå en sjanse fra start.

---------------------Piotr
Jonsson - Demidov - Grønner - Demir
Skaanes - Haugen - Fakiri - Larsen
------------Orlov - Huseklepp

nero

Jeg synes Huse har mistet mye av den smartheten han hadde en periode, da han var på sitt beste. Nå er han tilbake med dribleserier som renner ut i sanden, og han ser ut til å ha glemt å løfte blikket for å sentre eller avslutte. Kanskje på tide å prøve Drame og Orlov i noen kamper.
Lions led by donkeys.

Utmedsnolken

for å ikke glemme de lekre lobbene hans fra utenfor 16-meteren
"og der snubler Sæternes igjen"

Jose Arrogantio

Quote from: Huff on April 25, 2014, 10:02:51 AM
Jeg er tydeligvis den eneste med troen på Klepp, jeg synes det virker som han er fryktelig nære å være pokker så god, og vil derfor gi ham tiden han trenger: Vil se følgende lag:

Spesielt Larsen fortjener nå en sjanse fra start.

---------------------Piotr
Jonsson - Demidov - Grønner - Demir
Skaanes - Haugen - Fakiri - Larsen
------------Orlov - Huseklepp


Har tro på han jeg og. Han hadde tross alt en god del målpoeng i fjor, og jeg tror ikke han har forfalt så mye teknisk eller fysisk. Han er tross alt ikke 30 en gang ennå. Så det meste som er feil med han nå tenker jeg er mentalt, så gjelder bare å prøve å få ham i det rette mentale planet.

Corran

Synes det er ok at Huse får fortsette litt til for han er ikke dårligere en alternativene som spilte i går
Johnsson er bedre en Grønner så mener han bør starte med Demidov. Om ikke demidov er klar/frisk så må det vel bli Grønner om ikke Johnsson kan spille høyre midtstopper for da går vel Mosjov inn som venstre midtstopper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Uansett om Nicki Bille Nielsen starter eller får et innhopp: Mannen kommer til å score mot oss. Vi trenger derfor minst ett mål for å få med oss poeng, og minst to mål for å vinne. Jeg tror sjansen for Huseklepp-mål er best om han kommer innpå i 2. omgang. Mitt lag blir derfor:

                                Piotr
Sævarsson - Demidov - Jonsson - Demir
      Skaanes - Haugen - Fakiri - Larsen
                         Orlov - Dramé
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Du glemmer at Søderlund og Dorsin også skal score så Brann må ha minst 4 for å vinne
Er redd det blir et tap med 3-4 mål i mot
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

huleste


Limstift

Quote from: huleste on April 25, 2014, 22:22:42 PM
Kjøpes billetter i døren?



Er det eg har tenkt. Bruker aldri være noe problem.



Alle må gå!



OmOssSjølOgHansaøl

BT mener i artikkelen "Perry: - Vi må opp et hakk" at vi vil møte dette laget på Lerkendal, altså med Bille Nielsen på benken:

                          Lund Hansen
Svensson - Strandberg - Reginiussen - Skjelvik
                     Mix - Jensen - Berntsen
                Riski - Søderlund -Gamst Pedersen
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Er vel ikke BT som mener det men Adressa som også er med i samarbeidet med 100%sport.
Og ikke utenkelig at Bille må sitte på benken siden Søderlund scoret sist
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Limstift

Quote from: Corran on April 26, 2014, 22:25:50 PM
Og ikke utenkelig at Bille må sitte på benken siden Søderlund scoret sist



Det utenkelige ville vel vært om han hadde spilt. Helt hål i hovve.


Synes Rbk skyter seg sjøl i foten med denne saken her. Det er tydeligvis fritt frem i Rbk og gjøre akkurat som man vil.  ::) Men det gleder meg.
Alle må gå!

Klaus_Brann

Det er ikke krise at Larsen er ute, men timingen var dårlig, siden han har vært i flytsonen, men jeg tror han kommer seg fort tilbake og fortsetter der han slapp. Kan jo ikke være veldig alvorlig siden han fullførte kampen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tror det blir dette laget:

Piotr
Sæv - Demidov - Jonsson - Demir
Skaanes - Haugen - Fakiri - Askar
Orlov - Huseklepp

Bortsett fra Askar skal vel alle ha noenlunde friske og uthvilte bein. Noen som vet hvordan det er med bartene? Var det mange som spilte både mandag og torsdag?
Tren på langskudd

Corran

Noen som vet hvor eg kan se kampen på stream
Gidder ikke betale for C-More og kommer meg ikke på pub i dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra


Corran

ahh det var den jeg var ute etter Har prøvd den en gang før men husket ikke adressen/navnet
Takk for info
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 25, 2014, 19:59:54 PMUansett om Nicki Bille Nielsen starter eller får et innhopp: Mannen kommer til å score mot oss.


He he, ja, vi føler jo at det typisk at spillere som har fått litt fokus på seg før kampene gjør det godt mot oss. Men har andre det slik også? Er det innlegg på barteforumet som "Typisk at Badji kommer til å storspille i dagens kamp!" Eller er det bare vi som driver med slike øvelser?:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on April 27, 2014, 11:23:33 AM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 25, 2014, 19:59:54 PMUansett om Nicki Bille Nielsen starter eller får et innhopp: Mannen kommer til å score mot oss.


He he, ja, vi føler jo at det typisk at spillere som har fått litt fokus på seg før kampene gjør det godt mot oss. Men har andre det slik også? Er det innlegg på barteforumet som "Typisk at Badji kommer til å storspille i dagens kamp!" Eller er det bare vi som driver med slike øvelser?:)
Legg ned hele klubben!

Go Up