• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2014

Started by Jose Arrogantio, March 30, 2014, 22:52:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Etter 14 stemmer:

Haugesund - Brann

Leciejewski: 3.43

Vindheim: 5.71
Grønner: 5.79
Jonsson: 5.57
Mojsov: 5.57
Askar: 4.21

Barmen: 4.93
Badji: 6.79

Orlov: 6.14
Huseklepp: 6.29

Skaanes: 5.07


Branns beste var Badji. Dårligst var verdens beste(?) keeper, Leciejewski. Mest uenighet var det også om Leciejewski, som fikk alt fra 2 til 7 poeng. Mest enighet var det om Barmen, som bare fikk en stemme som ikke var 5 poeng. Til sammen fikk laget 5.41 i snitt.

VG mente Branns beste var Erik Huseklepp med 7 poeng. Dårligst var Piotr, Barmen, Askar og Skaanes, som alle fikk 4 poeng. Badji fikk 5 poeng. I snitt ga de laget 5 poeng.

TV2 mente Branns beste var Badji og Vindheim, som begge fikk 6 poeng. Dårligst var Leciejewski, som fikk 3 poeng. Huseklepp, Skaanes og Askar fikk 5 poeng, mens Barmen fikk 4 poeng. I snitt ga de laget 4.91 poeng.

Jose Arrogantio

November 19, 2014, 23:19:15 PM #801 Last Edit: November 19, 2014, 23:58:07 PM by Jose Arrogantio
Kvalikk er ikke serie. Så oppsummerer nå.



Sesongoppsummering:

Piotr Leciejewski:  4.475.373.13 (3%)

Azar Karadas: 4.13 (33%)
Vadim Demidov: 3.12 (17%)
Erdin Demir:  3.95 (47%)
Hassan El Fakiri: 4.21 (40%)
Jonas Grønner: 4.61 (63%)
Erlend Hanstveit:  3.98 (73%)
Per Markus Jonsson:  4.25 (23%)
Daniel Mojsov: 4.25 (57%)
Birkir Már Sævarsson: 3.45 (47%)
Andreas Vindheim:  4.51 (70%)


Stéphane Badji: 5.06 (67%)
Kristoffer Barmen: 3.84 (73%)
Fredrik Haugen: 4.37 (90%)
Kasper Skaanes:  4.14 (90%)

Håkon Lorentzen: 3.19 (10%)
Amin Askar: 4.01 (90%)
Ibrahima Dramé: (0%)
Erik Huseklepp: 4.22 (83%)
Kristoffer Larsen: 3.76 (20%)
Jakob Orlov: 4.39 (87%)
Pedersen: 4.22[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/2qEXgRX.jpg[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/7huKFWS.jpg[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/WCz0a5o.jpg[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/1fhnTb9.jpg[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/BLvfUIY.jpg[/img]
[IMG]http://i.imgur.com/TiEG9IG.jpg[/img]

Jose Arrogantio

Forresten synes VG Branns beste i år var Piotr, mens dårligst av de med 60% av kampene spilt var Barmen. De mente Badji var vår femte beste spiller etter Piotr, Grønner, Vindheim og Skaanes.

TV2 var enig med oss i at Badji var årets beste Brannspiller. Piotr var bare nest best. Dårligst ut kom Hanstveit.

Klaus_Brann

Fort gjort å gi keepere for høy karakter. Litt som at det er let for å gi priser til spisser som scorer mye.
Kudos til José for å gidde å holde på med dette i løpet av sesongen:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Selv vil jeg takke alle dere som ga stemmer slik at jeg kunne holde dette gående :)

Lasaron

Legger merke til at vi syns Grønner var den nest beste utespilleren av de som har spilt mye, dermed også den beste stopperen.
Tren på langskudd

olebrann3

Mojsov fikk høyere karrakter enn jeg hadde forestilt meg.

Jose Arrogantio

Quote from: olebrann3 on November 20, 2014, 14:16:50 PM
Mojsov fikk høyere karrakter enn jeg hadde forestilt meg.


Ja, overrasket meg også. Tror han hadde noen veldig solide kamper som for eksempel mot Rosenborg som dro ham opp. Samtidig får man også innrømme at konkurransen ikke var all verdens heller.

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on November 20, 2014, 08:54:02 AM
Legger merke til at vi syns Grønner var den nest beste utespilleren av de som har spilt mye, dermed også den beste stopperen.


VG mener han var vår beste utespiller. TV2 imidlertid puttet han bak flere spillere, som for eksempel Huseklepp og Orlov som jeg ikke helt forstår.

Gulløl

Om en tar bort alle spillerne som har spilt under 20 % av kampene og rangerer de andre etter snittkarakter blir det slik:

Stéphane Badji: 5.06 (67%)
Jonas Grønner: 4.61 (63%)
Andreas Vindheim:  4.51 (70%)
Piotr Leciejewski:  4.47 (90%)
Jakob Orlov: 4.39 (87%)
Fredrik Haugen: 4.37 (90%)
Daniel Mojsov: 4.25 (57%)
Per Markus Jonsson:  4.25 (23%)
Erik Huseklepp: 4.22 (83%)
Marcus Pedersen: 4.22 (33%)
Hassan El Fakiri: 4.21 (40%)
Kasper Skaanes:  4.14 (90%)
Azar Karadas: 4.13 (33%)
Amin Askar: 4.01 (90%)
Erlend Hanstveit:  3.98 (73%)
Erdin Demir:  3.95 (47%)
Kristoffer Barmen: 3.84 (73%)
Kristoffer Larsen: 3.76 (20%)
Birkir Már Sævarsson: 3.45 (47%)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Jeg er veldig overrasket over at Skaanes kommer så langt ned. Han har kanskje noen elendige kamper som ødelegger?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Tja. Han har jo vært jevnt middels/dårlig i hele høst, så kanskje ikke så rart?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Det er veldig jevnt midt på den listen. Skaanes er bare 0,11 poeng fra å hoppe opp fem plasser. Motsatt vei gjelder det Mojsov som har kun kort vei for å falle ned fem seks plasser.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

All ære til José for denne tråden; den har kanskje vært høydepunktet så langt i årets Brann-sesong. Hvis Brann redder plassen blir kvalik-kampene naturligvis høydepunktet, så vi får jo håpe at denne tråden henvises til andreplass når vi skal gjøre opp endelig status ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kagain

Jepp. Hedres den som hedres bør. God initiativ, Jose.

Henki

Jeg har ikke vært så flink til å poste i denne tråden selv, men den har vært interessant å følge. Ikke minstfor å sammenligne med andre fotballbørser.
Ballen skal fremover!

Corran

Jepp Stor takk til Jose som starter og fulgte opp denne tråden. Håper han har energi til å ta opp igjen tråden neste sesong?
Kanskje også en egen børs i oppkjøringen kunne være interessant? 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Oppkjøringsbørsen? Totally.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Yngve


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

November 23, 2014, 22:45:59 PM #820 Last Edit: November 23, 2014, 22:51:47 PM by Hatleking

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Spelaren

Gå av.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


olebrann3




blobby winters


Jose Arrogantio

Noen som har lyst til å gi stemmer for andre kampen? Selv om jeg regner med det blir mange 1'ere...

Jose Arrogantio

Quote from: Corran on November 22, 2014, 15:44:21 PM
Jepp Stor takk til Jose som starter og fulgte opp denne tråden. Håper han har energi til å ta opp igjen tråden neste sesong?
Kanskje også en egen børs i oppkjøringen kunne være interessant? 


Hensikten var å gjøre denne børsen en årlig greie om interessen var der.

Go Up