• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2014

Started by Jose Arrogantio, March 30, 2014, 22:52:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann89

Piotr - 6
Sæv - 3
Demidov - 3
Jonsson - 3
Demir - 6
Skaanes - 4
Haugen - 3
Badji - 4
Askar - 3
Huseklepp - 2
Orlov - 5
Fakiri - 7
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Heispassasjer

Piotr -5
Sævarsson -4
Demidov -4
Jonsson -5
Demir -6
Skaarnes -5
Haugen -4
Badji -4
Askar -4
Huseklepp -3
Orlov -4

Fakiri -8

pidre

April 11, 2014, 20:49:15 PM #102 Last Edit: April 12, 2014, 22:48:00 PM by pidre
Piotr -6
Sævarsson -4
Demidov -3
Jonsson -4
Demir -6
Skaarnes -5
Haugen -5
Badji -4
Askar -4
Huseklepp -4
Orlov -6

Fakiri -4.....endret til 5 (!)
Saludar a los monos!

Lasaron

Quote from: pidre on April 11, 2014, 20:49:15 PM

Piotr -6
Sævarsson -4
Demidov -3
Jonsson -4
Demir -6
Skaarnes -5
Haugen -5
Badji -4
Askar -4
Huseklepp -4
Orlov -6

Fakiri -4


Spesielt at du syns Haugen var bedre enn Fakiri.
Tren på langskudd

ostraume

Piotr           5    Kanskje ikke 100% konge på målet, men 2 matchvinnerredninger.
Sævarsson 3    Sliter litt med Norlingball.
Demidov     3   Han kommer. Håper jeg.
Jonsson      4   Bedre enn Demidov.
Demir          4   Rundingsbøye på baklengsmålet. Frisk offensivt.
Askar          3   Skaffet straffe. Lite involvert. Ikke god nok?
Badji           3   Hva skal en si? På god vei til en 1er, men hevet seg enormt.
Haugen       4  Grei kamp.
Skaanes      4  Springer mye. Smart spiller, men lykkes ikke så godt i dag.
Huseklepp  2   Straffebom og en generelt meget svak kamp. Vrakes?
Orlov          4   Grei kamp

Fakiri          7   Var overalt, og gjorde ingen feil. Assist. Sykt innhopp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Piotr - 5
Sæv - 4
Demidov - 4
Jonsson - 4
Demir - 5
Skaanes - 4
Haugen - 4
Badji - 4
Askar - 4
Huseklepp - 3
Orlov - 5
Fakiri - 6
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Landåsgutt

Piotr           4   
Sævarsson 4   
Demidov     2 Burde hatt rødt etter min mening
Jonsson      3 
Demir          5
Askar          4 
Badji           4 
Haugen       3   
Skaanes      3
Huseklepp   3 
Orlov           4   

Fakiri           6

Kjell249


Piotr           5 
Sævarsson  3
Demidov     3
Jonsson       4
Demir          5
Askar          3
Badji           4 
Haugen       3   
Skaanes      3
Huseklepp   3 
Orlov           4   

Fakiri           6
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Hansi_95

Piotr            5 
Sævarsson  4
Demidov     2
Jonsson       2
Demir           6
Askar          3
Badji             5 (spiller seg kraftig opp etter fakiris inntreden)
Haugen         3
Skaanes        3
Huseklepp     2
Orlov             3

Fakiri             8

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on April 11, 2014, 20:58:31 PM
Quote from: pidre on April 11, 2014, 20:49:15 PM

Piotr -6
Sævarsson -4
Demidov -3
Jonsson -4
Demir -6
Skaarnes -5
Haugen -5
Badji -4
Askar -4
Huseklepp -4
Orlov -6

Fakiri -4


Spesielt at du syns Haugen var bedre enn Fakiri.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Piotr 5
Sævarsson 4
Demidov 4
Jonsson 4
Demir 6
Skaanes 5
Haugen 4
Badji 4
Askar 4
Huseklepp 4
Orlov 4

Fakiri 7
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Piotr 5
Sævarsson 3
Demidov 4
Jonsson 4
Demir 6
Skaanes 3
Haugen 4
Badji 3
Askar 3
Huseklepp 4
Orlov 5

Fakiri 7

Heder også til Larsen, som skulle fått en 6-er med lenger spilletid. Han belønnes i steden med startplass neste kamp på bekostning av Askar, som kun spilte til en syltynn 3-er i går.

Torvanger

Er det bare jeg som mener at det var noe Opdalsk over Piotrs inngripen på 0-1? Normalt er han kjapt nede og fanger slike baller, men her lar han bare ballen trille enkelt videre til Ulf-spissen. Registrerer også at Norges dårligste stopperpar får alt for godt betalt i dagens BT. Hus var Branns dårligste. Skaanes var også borte vekke. Orlov var god, Haugen og Badji under pari, Askar usynlig, Demir rundingsbøye, men meget god offensivt, Vindeheim bør få noen innhopp for Sæv etterhvert. Fakiri og Larsen snudde kampen. Uansett godkjent av Brann, dette var poenget laget trengte.

fisken74

April 12, 2014, 10:45:02 AM #113 Last Edit: April 12, 2014, 10:47:13 AM by fisken74
Piotr           6
Sævarsson  3
Demidov     3
Jonsson       3
Demir          5
Askar          3
Badji           4
Haugen       3  
Skaanes      3
Huseklepp   4
Orlov           5  

Fakiri           6

chamill

Piotr           5
Sævarsson  3
Demidov     2
Jonsson       3
Demir          4
Askar          2
Badji           2
Haugen       2   
Skaanes      2
Huseklepp   3
Orlov          2

Fakiri           4
963 lett som bare det!

osoerli

Sandnes Ulf - Brann

Piotr - 4
Sæv - 1
Demidov - 3
Jonsson - 3
Demir - 5
Skaanes - 4
Haugen - 4
Badji - 3
Askar - 4
Huseklepp - 2
Orlov - 3
Fakiri - 7
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

At folk klarer å gi Fakiri under middels for hans innhopp er forbi min fatteevne. Jeg sitter med tre alternativ;

1. De så ikke kampen.
2. De liker ikke Fakiri.
3. De skjønner seg ikke på fotball.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

April 12, 2014, 20:01:30 PM #117 Last Edit: April 12, 2014, 21:53:13 PM by Corran
Leciejewski: 6

Sævarsson: 3
Demidov: 3
Jonsson: 3
Demir: 5
Badji: 4
Haugen: 5
Skaanes: 4
Askar: 3
Fakiri (62): 7

Orlov: 4
Huseklepp: 3
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

Piotr - 4
Sæv - 3
Demidov - 3
Jonsson - 3
Demir - 5
Skaanes - 4
Haugen - 3
Badji - 2
Askar - 3
Huseklepp - 3
Orlov - 4
Fakiri - 5

pidre

Har sett kampen pånytt, og endrer min karakter på Fakiri fra 4 til 5. Han var ok, men ikkje meir. Kanskje var det eit stort sprik mellom forventning og prestasjon.

Korleis kan denne Klausen gje han 8? Kva då med dei som virkelig presterer godt? Kva hadde Charlie Miller fått når han putta 3 mot trønderpakket? 16?
Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Quote from: pidre on April 12, 2014, 22:46:57 PM
Har sett kampen pånytt, og endrer min karakter på Fakiri fra 4 til 5. Han var ok, men ikkje meir. Kanskje var det eit stort sprik mellom forventning og prestasjon.

Korleis kan denne Klausen gje han 8? Kva då med dei som virkelig presterer godt? Kva hadde Charlie Miller fått når han putta 3 mot trønderpakket? 16?


Da mener jeg du mangler total fotballforståelse, de fleste så at vi endret oss ganske drastisk når Fakiri kom inn, det var ikke tilfeldig. Ikke nok med at han var veldig bra selv, men han gjorde også de andre gode, det er det ikke alle som klarer, og det viser en rutine og en enorm fotballforståelse. Det er ikke uten grunn at han har blitt tatt inn i trenerteamet.
Forøvrig ga jeg han 7.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Han her beskriver det ganske bra;

...For der Stéphane Badji både før og etter pause så usikker og rotete ut, og der Haugen hadde slitt med å finne pasningsalternativer, og med å treffe dem når de først var der, ble El Fakiri en ny drivkraft i Brann-laget. Veteranen truet stadig rom med sine offensive løp, og var i konstant bevegelse, hele tiden med mål om å være tilgjengelig når medspillere med ballen fikk blikket opp. 36-åringen gjorde medspillere og Brann-laget i ett bedre, og ga de tilreisende supporterne fra Bergen ny tro på at de ville kunne dra hjem igjen til Bergen med poeng i bagasjen.

Jammen var det ikke også El Fakiri, som gjennom karrieren har vært mest kjent for sine bidrag bakover på banen, som var regissøren bak rødtrøyenes utligning. Han fikk ballen ute på høyrekanten, klarte på beundringsverdig vis å få øye på en perfekt plassert Kristoffer Larsen utenfor straffesparkfeltet. En presis pasning la ballen til rette for Larsen, som klinket til på første berøring og hamret ballen inn i mål bak en utspilt Hannes Halldorsson i Ulf-målet.


http://www.fotballsonen.com/den-usannsynlige-redningsmannen/
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Enig med Klaus her
Han skapte mye, var trygg og ikke minst gjorde medspillere bedre. Kamp bildet endret seg når han kom inn. Han beveget seg også riktig både når Brann hadde ballen og når Sandnes hadde ballen
Jeg gir karakterer opp til 7 til spillere som gjør det godt og de 3 siste karakterene må du gjøre litt ekstra for hver ekstra karakter Jeg mener Fakiri vippet opp mot en 8'er
Det gjelder å kunne se litt på hele bildet og ikke kun på enkeltstående prestasjoner.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

jala

Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 02:14:32 AM
Han her beskriver det ganske bra;

...For der Stéphane Badji både før og etter pause så usikker og rotete ut, og der Haugen hadde slitt med å finne pasningsalternativer, og med å treffe dem når de først var der, ble El Fakiri en ny drivkraft i Brann-laget. Veteranen truet stadig rom med sine offensive løp, og var i konstant bevegelse, hele tiden med mål om å være tilgjengelig når medspillere med ballen fikk blikket opp. 36-åringen gjorde medspillere og Brann-laget i ett bedre, og ga de tilreisende supporterne fra Bergen ny tro på at de ville kunne dra hjem igjen til Bergen med poeng i bagasjen.

Jammen var det ikke også El Fakiri, som gjennom karrieren har vært mest kjent for sine bidrag bakover på banen, som var regissøren bak rødtrøyenes utligning. Han fikk ballen ute på høyrekanten, klarte på beundringsverdig vis å få øye på en perfekt plassert Kristoffer Larsen utenfor straffesparkfeltet. En presis pasning la ballen til rette for Larsen, som klinket til på første berøring og hamret ballen inn i mål bak en utspilt Hannes Halldorsson i Ulf-målet.


http://www.fotballsonen.com/den-usannsynlige-redningsmannen/

Hvordan forklarer du 5 på Skaanes, får man ekstra fordi man er ung og lovende? Han spiller kant, kommer ikke til noen innlegg, klarer ikke å passere motstander 1 mot 1 en eneste gang. Han fortjener 2 eller 3.

Corran

Eg landet på 4 for Skaanes pga god jobbing
Har du sett kampen så du at til tider så ble Skaanes brukt til å jobbe i midten foran de sentrale midtbanespillerne mens en av spissene ble lagt ut på kanten. I den rollen jobbet han godt
Han skar også mye inn i midt i angrepsfasen mens backen kommer opp på kant
Ja han manglet litt offensivt som er en del av jobben hans men han jobbet godt defensivt Så en 2 er for lavt og 3 er også litt lite i forhold til jobben han la ned
Og ja det er lett for at en gir et lite poeng ekstra når en er ung lovende og lokal da en har et inderlig ønske om at de kal lykkes. Personlig prøver jeg å legge det til side men ikke alltid jeg klarer det.
Det er også enkelte som ser seg blind på det negative hos enkelte spillere og gir konsekvent lavere en det de fortjener. Er jo en vanskelig øvelse å bedømme noe når en er påvirket av følelser. Ingen her inne kan påstå at de ikke er påvirket av følelser når det gjelder Brann (og andre lag).
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

jala

Quote from: Corran on April 13, 2014, 11:34:26 AM
Eg landet på 4 for Skaanes pga god jobbing
Har du sett kampen så du at til tider så ble Skaanes brukt til å jobbe i midten foran de sentrale midtbanespillerne mens en av spissene ble lagt ut på kanten. I den rollen jobbet han godt
Han skar også mye inn i midt i angrepsfasen mens backen kommer opp på kant
Ja han manglet litt offensivt som er en del av jobben hans men han jobbet godt defensivt Så en 2 er for lavt og 3 er også litt lite i forhold til jobben han la ned
Og ja det er lett for at en gir et lite poeng ekstra når en er ung lovende og lokal da en har et inderlig ønske om at de kal lykkes. Personlig prøver jeg å legge det til side men ikke alltid jeg klarer det.
Det er også enkelte som ser seg blind på det negative hos enkelte spillere og gir konsekvent lavere en det de fortjener. Er jo en vanskelig øvelse å bedømme noe når en er påvirket av følelser. Ingen her inne kan påstå at de ikke er påvirket av følelser når det gjelder Brann (og andre lag).

Han jeg siterte gav 5, som etter min mening er for høyt for en spiller som tross alt er en offensiv spiller, men ikke klarer å få til mye idet offensive spillet.

Lasaron

Quote from: jala on April 13, 2014, 10:27:39 AM

Hvordan forklarer du 5 på Skaanes, får man ekstra fordi man er ung og lovende? Han spiller kant, kommer ikke til noen innlegg, klarer ikke å passere motstander 1 mot 1 en eneste gang. Han fortjener 2 eller 3.


Du vurderer en toer til Skaanes. For min del bekrefter du mistanken andre her inne har luftet før, at du er en bitter ung mann som tidligere har vært i u-stallen til Brann og ikke fikk det helt til.
Tren på langskudd

Nixon

Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!
Rød makt på Hansa

jala

Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?

jala

Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 12:47:55 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 10:27:39 AM

Hvordan forklarer du 5 på Skaanes, får man ekstra fordi man er ung og lovende? Han spiller kant, kommer ikke til noen innlegg, klarer ikke å passere motstander 1 mot 1 en eneste gang. Han fortjener 2 eller 3.


Du vurderer en toer til Skaanes. For min del bekrefter du mistanken andre her inne har luftet før, at du er en bitter ung mann som tidligere har vært i u-stallen til Brann og ikke fikk det helt til.

Hvorfor diskutere min person, jeg har grunngitt hvorfor jeg mener Skaanes er belønnet for høyt, om du er uenig kan du vel begrunne dette da?

Klaus_Brann

Quote from: jala on April 13, 2014, 11:53:58 AM
Quote from: Corran on April 13, 2014, 11:34:26 AM
Eg landet på 4 for Skaanes pga god jobbing
Har du sett kampen så du at til tider så ble Skaanes brukt til å jobbe i midten foran de sentrale midtbanespillerne mens en av spissene ble lagt ut på kanten. I den rollen jobbet han godt
Han skar også mye inn i midt i angrepsfasen mens backen kommer opp på kant
Ja han manglet litt offensivt som er en del av jobben hans men han jobbet godt defensivt Så en 2 er for lavt og 3 er også litt lite i forhold til jobben han la ned
Og ja det er lett for at en gir et lite poeng ekstra når en er ung lovende og lokal da en har et inderlig ønske om at de kal lykkes. Personlig prøver jeg å legge det til side men ikke alltid jeg klarer det.
Det er også enkelte som ser seg blind på det negative hos enkelte spillere og gir konsekvent lavere en det de fortjener. Er jo en vanskelig øvelse å bedømme noe når en er påvirket av følelser. Ingen her inne kan påstå at de ikke er påvirket av følelser når det gjelder Brann (og andre lag).

Han jeg siterte gav 5, som etter min mening er for høyt for en spiller som tross alt er en offensiv spiller, men ikke klarer å få til mye idet offensive spillet.


Corran beskrev en del av det jeg tenkte. 5 er så middels som du får det, ikke bra og ikke dårlig. Kunne kanskje gitt han 4, men han jobber bra og får et plusspoeng på det, fordi det er mye som gjøres bra selv om ikke alt materialiserer seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jala

Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?

Lasaron

Quote from: jala on April 13, 2014, 13:11:02 PM
Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 12:47:55 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 10:27:39 AM

Hvordan forklarer du 5 på Skaanes, får man ekstra fordi man er ung og lovende? Han spiller kant, kommer ikke til noen innlegg, klarer ikke å passere motstander 1 mot 1 en eneste gang. Han fortjener 2 eller 3.


Du vurderer en toer til Skaanes. For min del bekrefter du mistanken andre her inne har luftet før, at du er en bitter ung mann som tidligere har vært i u-stallen til Brann og ikke fikk det helt til.

Hvorfor diskutere min person, jeg har grunngitt hvorfor jeg mener Skaanes er belønnet for høyt, om du er uenig kan du vel begrunne dette da?
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: jala on April 13, 2014, 13:15:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?


Og mistanken blir bekreftet. Lite troverdig at du som har skrevet så mange innlegg om Brann sine unge spillere det siste året ikke har fått med deg at det var en annen Kristoffer Larsen...
Rød makt på Hansa

jala

Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:36:17 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:15:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?


Og mistanken blir bekreftet. Lite troverdig at du som har skrevet så mange innlegg om Brann sine unge spillere det siste året ikke har fått med deg at det var en annen Kristoffer Larsen...

Det var da voldsomt, tørr du inngå et veddemål om jeg noen gang har spilt for Brann? Tenker du/dere på han som nå er i FKF? Hvor har dere det i fra at han ble avskiltet av Brann?
Dere sitter jo her å synser om ting dere ikke har peiling på. Det stod da en repotasje om dette i BA i fjor vår, synes å huske at han valgte FKF fremfor Brann i 2013, er dette feil da?

Lasaron

Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: jala on April 13, 2014, 13:44:23 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:36:17 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:15:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?


Og mistanken blir bekreftet. Lite troverdig at du som har skrevet så mange innlegg om Brann sine unge spillere det siste året ikke har fått med deg at det var en annen Kristoffer Larsen...

Det var da voldsomt, tørr du inngå et veddemål om jeg noen gang har spilt for Brann? Tenker du/dere på han som nå er i FKF? Hvor har dere det i fra at han ble avskiltet av Brann?
Dere sitter jo her å synser om ting dere ikke har peiling på. Det stod da en repotasje om dette i BA i fjor vår, synes å huske at han valgte FKF fremfor Brann i 2013, er dette feil da?


He he, jeg er fullt klar over at han gikk frivillig. Men "velge FKF fremfor Brann"? Skulle tro det var to klubber i TL det var snakk om og at det var kamp om spilleren. Det var bare snakk om tid før avskiltet hadde vært en helt korrekt beskrivelse...
Rød makt på Hansa

jala

Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 13:52:23 PM
Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.

Knapt nok god nok for 2 div? Han ble vel toppskårer for FKF, men spilte bare litt over halve sesongen, pga kyssesyken (eller beinbrudd) Mener Mangnus Johannson trakk ham fra som toppskårer i G19 NM for FKF.

jala

Quote from: Nixon on April 13, 2014, 14:07:51 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:44:23 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:36:17 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:15:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?


Og mistanken blir bekreftet. Lite troverdig at du som har skrevet så mange innlegg om Brann sine unge spillere det siste året ikke har fått med deg at det var en annen Kristoffer Larsen...

Det var da voldsomt, tørr du inngå et veddemål om jeg noen gang har spilt for Brann? Tenker du/dere på han som nå er i FKF? Hvor har dere det i fra at han ble avskiltet av Brann?
Dere sitter jo her å synser om ting dere ikke har peiling på. Det stod da en repotasje om dette i BA i fjor vår, synes å huske at han valgte FKF fremfor Brann i 2013, er dette feil da?


He he, jeg er fullt klar over at han gikk frivillig. Men "velge FKF fremfor Brann"? Skulle tro det var to klubber i TL det var snakk om og at det var kamp om spilleren. Det var bare snakk om tid før avskiltet hadde vært en helt korrekt beskrivelse...

Ja det har du nok rett i, han var ikke på femerlisten til Brann våren 2013, så noen karriere i Brann er/var nok tvilsom. Men hva har dette med Brannsspillerbørs fra Fredag å gjøre?

Nixon

Quote from: jala on April 13, 2014, 14:09:55 PM
Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 13:52:23 PM
Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.

Knapt nok god nok for 2 div? Han ble vel toppskårer for FKF, men spilte bare litt over halve sesongen, pga kyssesyken (eller beinbrudd) Mener Mangnus Johannson trakk ham fra som toppskårer i G19 NM for FKF.


Denne detaljkunnskapen til tross. For noen innlegg siden skjønte du ikke hvem denne Larsen var...
Rød makt på Hansa

jala

Quote from: Nixon on April 13, 2014, 14:13:36 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 14:09:55 PM
Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 13:52:23 PM
Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.

Knapt nok god nok for 2 div? Han ble vel toppskårer for FKF, men spilte bare litt over halve sesongen, pga kyssesyken (eller beinbrudd) Mener Mangnus Johannson trakk ham fra som toppskårer i G19 NM for FKF.


Denne detaljkunnskapen til tross. For noen innlegg siden skjønte du ikke hvem denne Larsen var...

Er det ikke to forskjellige. Jeg har god kjennskap til ungdomsfotballen,ja.

Klaus_Brann

Quote from: jala on April 13, 2014, 13:44:23 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:36:17 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:15:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 13:12:32 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 13:08:16 PM
Quote from: Nixon on April 13, 2014, 13:03:59 PM
Jala er avskiltede Kristoffer Larsen. Ingen tvil om det!

Spilte ikke Kristoffer Larsen samme kampen vi her diskuterer? Hvorfor mener du han er avskilltet?


Larsen nr. 2.

Hva mener du?


Og mistanken blir bekreftet. Lite troverdig at du som har skrevet så mange innlegg om Brann sine unge spillere det siste året ikke har fått med deg at det var en annen Kristoffer Larsen...

Det var da voldsomt, tørr du inngå et veddemål om jeg noen gang har spilt for Brann? Tenker du/dere på han som nå er i FKF? Hvor har dere det i fra at han ble avskiltet av Brann?
Dere sitter jo her å synser om ting dere ikke har peiling på. Det stod da en repotasje om dette i BA i fjor vår, synes å huske at han valgte FKF fremfor Brann i 2013, er dette feil da?


Jeg har aldri snakket om noe avskilting, for å ha det på det rene. Jeg svarte kun på hvem det var.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: jala on April 13, 2014, 14:09:55 PM
Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 13:52:23 PM
Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.

Knapt nok god nok for 2 div? Han ble vel toppskårer for FKF, men spilte bare litt over halve sesongen, pga kyssesyken (eller beinbrudd) Mener Mangnus Johannson trakk ham fra som toppskårer i G19 NM for FKF.


Han viste seg kjapt som god nok for andre divisjon. Ser du det? Trekk inn piggene, mann.
Tren på langskudd

jala

Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 14:37:53 PM
Quote from: jala on April 13, 2014, 14:09:55 PM
Quote from: Lasaron on April 13, 2014, 13:52:23 PM
Jaja. Jeg vil tippe at hentingen av Pavlov var en medvirkende årsak til at denne nevnte Kristoffer Larsen d.y. forsvant. Jeg hadde heller sett at denne Larsen hadde blitt værende enn at Pavlov kom. Tror han haddde tilbud om å bli, men følte seg skjøvet langt bak i køen. Han viste seg jo kjapt som god nok for andre divisjon, mens han i Brann måtte tatt til takke med fjerde divisjon.

Knapt nok god nok for 2 div? Han ble vel toppskårer for FKF, men spilte bare litt over halve sesongen, pga kyssesyken (eller beinbrudd) Mener Mangnus Johannson trakk ham fra som toppskårer i G19 NM for FKF.


Han viste seg kjapt som god nok for andre divisjon. Ser du det? Trekk inn piggene, mann.

Beklager, leste litt feil.

pidre

Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 02:14:32 AM

Jammen var det ikke også El Fakiri, som gjennom karrieren har vært mest kjent for sine bidrag bakover på banen, som var regissøren bak rødtrøyenes utligning. Han fikk ballen ute på høyrekanten, klarte på beundringsverdig vis å få øye på en perfekt plassert Kristoffer Larsen utenfor straffesparkfeltet.



Dette er berre komisk. Fakiri har riktignok assist - men pasningen var ordinær, ikkje noko utover det ein kan forvente. Det er Larsen sine ferdigheter som gjør at det vert mål.
Saludar a los monos!

pidre

Saludar a los monos!

Lasaron

Quote from: pidre on April 13, 2014, 14:47:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 02:14:32 AM

Jammen var det ikke også El Fakiri, som gjennom karrieren har vært mest kjent for sine bidrag bakover på banen, som var regissøren bak rødtrøyenes utligning. Han fikk ballen ute på høyrekanten, klarte på beundringsverdig vis å få øye på en perfekt plassert Kristoffer Larsen utenfor straffesparkfeltet.



Dette er berre komisk. Fakiri har riktignok assist - men pasningen var ordinær, ikkje noko utover det ein kan forvente. Det er Larsen sine ferdigheter som gjør at det vert mål.


Uenig. Pasningen var god. Begrunnelse: For det første viste han både vilje og evne til å orientere seg utover det de fleste ville gjort i situasjonen. Han hadde to medspillere i sin løperetning, mange motspillere i nærheten, såg bak seg med ball under kontroll. For de andre må vi ha med at han tverrvendte i det han sendte pasningen, som var lett å skyte på.
Ikke enorm, ikke ordinær, men god.
Tren på langskudd

pidre

Ja ok, litt mer enn ordinær, men det var ingen fantastisk wow-greie, og han regisserte ikkje målet. Det var på ingen måte eit ferdigskåra mål. Målet kom var eit veldig godt utført skudd frå Larsen som klinka ballen på direkten i krysset frå 18-20 meter. Alle som har spelt fotball veit at det ikkje er lett å pressen den ned.

Blir komisk når ord som "beundringverdig" nyttes om Fakiri sin pasning.

Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Quote from: pidre on April 13, 2014, 14:47:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 13, 2014, 02:14:32 AM

Jammen var det ikke også El Fakiri, som gjennom karrieren har vært mest kjent for sine bidrag bakover på banen, som var regissøren bak rødtrøyenes utligning. Han fikk ballen ute på høyrekanten, klarte på beundringsverdig vis å få øye på en perfekt plassert Kristoffer Larsen utenfor straffesparkfeltet.



Dette er berre komisk. Fakiri har riktignok assist - men pasningen var ordinær, ikkje noko utover det ein kan forvente. Det er Larsen sine ferdigheter som gjør at det vert mål.


Pasningen var ikke ordinær, men se situasjonen igjen hvor han har ryggen til og er på vei ned mot dødlinja, og får med seg Larsen der. Det er veldig bra gjort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up