• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Stabæk, søn. 6. apr. kl. 19:00

Started by Lasaron, March 30, 2014, 20:35:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Hinsides urutinert av Huseklepp å ikkje gå inn i beina på keeper der.q
Gå av.

Belfort

Huse må være en av tippeligaens mest ineffektive spisser

krakra

Haugen har vært stor denne omgangen iallefall.

Gepard

Demidov med fin skade nå, så begynner det virkelig lukte fugl her...

OmOssSjølOgHansaøl

Offensivt av Norling å ta ut Demidov og sette inn Larsen!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Dette er helt vilt, skaper sjanser omtrent annenhvert angrep men i mål vil den ikkje.
Gå av.


OmOssSjølOgHansaøl

Tredje store målsjanse for Skaanes uten at han putter!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Dette går ikke an Kasper. Du har hatt tre vanvittige sjanser


Spelaren

Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

dudo

Skaanes vår desidert beste. Haugen også god. Hederlig omtale til Orlov og Demir.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: pidre on April 06, 2014, 19:26:12 PM
Nesten-spiller.


Seff alt for tidlig å si men det skal bare ikke være mulig å ikke treffe på en av de gigant sjansene

Spelaren

Er stygt redd for at de personlige feilene blir vår bane. Med et såpass rustent forsvarsspill kommer det til å ta lang tid å få dette på stell. Det er i tillegg få målfarlige spillere i dagens tropp.
Gå av.

vekkreist

Dette laget SKRIKER etter forsterkninger! !!

OmOssSjølOgHansaøl

Dramé inn for Skaanes. Norling ser at vi trenger noen som er i stand til å score. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Hva i helvete er det du står og venter på der Huse!!!

Spelaren

Quote from: Belfort on April 06, 2014, 19:29:19 PM
Hva i helvete er det du står og venter på der Huse!!!


Rett-i-dusjen-manøver det der, var nokså god overgangsmulighet.
Gå av.

Gepard

Av og til forbanner man bare seg selv for å være brannsupporter, faen til selvpining. Kan noen ta ansvar og få litt kvalitet og ro i dette laget en gang. På forhånd takk..

vekkreist

Quote from: Gepard on April 06, 2014, 19:30:02 PM
Av og til forbanner man bare seg selv for å være brannsupporter, faen til selvpining. Kan noen ta ansvar og få litt kvalitet og ro i dette laget en gang. På forhånd takk..


Amen!!

krakra

Quote from: vekkreist on April 06, 2014, 19:28:14 PM
Dette laget SKRIKER etter forsterkninger! !!
Nei, dette laget skriker etter tålmodighet og tid. Du ser jo at det er noe på gang. Vi har storspilt offensivt.

Spelaren

Det er så unødvendig svakt det her. Alt har gått på ræven i denne kampen her, har sjelden sett så dårlig uttelling på sjansene våre.
Gå av.

Belfort

Quote from: krakra on April 06, 2014, 19:36:01 PM
Quote from: vekkreist on April 06, 2014, 19:28:14 PM
Dette laget SKRIKER etter forsterkninger! !!
Nei, dette laget skriker etter tålmodighet og tid. Du ser jo at det er noe på gang. Vi har storspilt offensivt.


Enig med deg i at vi har vist mye men jeg klarer ikke å se hvem som skal score målene i år.

Spelaren

Dette er en parodi, og det er frustrerende å sjå Badji strø den ene pasningen utover sidelinjen etter den andre.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Der er det over, og vi er eneste lag med to tap.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Brannfan23

Selv om vi har byttet ut spillere, trener, noen nye styremedlemmer, så har Brann fortsatt fundementale problemer i organisasjonen sitt. Brann trenger 1-2 år i 1.divisjonen for å bygge klubben opp på nytt igjen. Akkurat som Stabæk som vant mot oss i dag.

Belfort

Da har vi tapt mot to dumpekandidater. Nå skal vi begynne å møte lagene som er tippet høyere opp. Dette kan bli stygt

Baunebob

Badji helt astronomisk dårlig, et titalls sjanser brennes og forsvaret vårt er ubegripelig.

2014: Over før det begynte.

krakra

Det er selvfølgelig for dårlig med null poeng etter to kamper, men med det angrepsspillet vi hadde i dag ser jeg fortsatt positivt på årets sesong. Normalt sett skulle vi vunnet med flere mål i dag.

Jada, Stabæk hadde noen store sjanser de også, men de var ekstremt mye mer effektive enn oss i dag.

Forsvarsspillet er for dårlig. Jeg håper at vi begynner å spille med en fast backrekke etterhvert og at det løfter det defensive spillet vårt.

Det er jo mange som sier at de skal være tålmodige om resultatene ikke kommer med en gang så lenge spillet er der. I dag var spillet der, så får vi se om enkelte er så tålmodige som de skal ha det til.

OmOssSjølOgHansaøl

Vel, offensivt er det et langt steg fremover siden første kamp. Da sviktet det i alle ledd. Nå synes jeg begge to de fremste leddene gjorde mye bra - på tross av manglende giftighet.

Bak er det krise. Siden overgangsvinduet er stengt: Burde vi prøve Demir som stopper? Ja, jeg vet, han er svakere defensivt enn offensivt og vil sannsynligvis bli lurt innimellom. Men det blir også de andre, og vi trenger sårt mer tempo sentralt i forsvaret. Hvor mye verre kan det egentlig bli?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: krakra on April 06, 2014, 19:47:06 PM
I dag var spillet der, så får vi se om enkelte er så tålmodige som de skal ha det til.


Angrepsspillet var der. Forsvarsspillet var katastrofalt - igjen.
Gå av.

Belfort

Er det nå vi skal si at ting jevner seg ut. I fjor hadde vi virkelig marginene på vår side i en del hjemmekamper nå har vi de overhodet ikke

Gepard

Men spilleren må faen meg ta seg i nakken, og levere litt kvalitet i avlsutningene, terpe litt mer kanskje. De avslutningene vi ser i dag er under en hver kritikk. Må skjerpe seg enormt. Og hva er det med Badji, herre jemeni for en elendig prestasjon han leverer pasningsmessig. Skal ikke være mulig. Få han ut i neste vindu og hent inn noen som kan levere offensivt og sentre til medspillere, bør ikke være en umulig oppgave... Demir bør ta over venstrekanten og midtbanespillere og spisser skal trene 3 timer hver bidige dag på avslutninger, helt til de klarer å putte på 110 % sjanser i kamp


vekkreist

Quote from: krakra on April 06, 2014, 19:47:06 PM
Det er selvfølgelig for dårlig med null poeng etter to kamper, men med det angrepsspillet vi hadde i dag ser jeg fortsatt positivt på årets sesong. Normalt sett skulle vi vunnet med flere mål i dag.

Jada, Stabæk hadde noen store sjanser de også, men de var ekstremt mye mer effektive enn oss i dag.

Forsvarsspillet er for dårlig. Jeg håper at vi begynner å spille med en fast backrekke etterhvert og at det løfter det defensive spillet vårt.

Det er jo mange som sier at de skal være tålmodige om resultatene ikke kommer med en gang så lenge spillet er der. I dag var spillet der, så får vi se om enkelte er så tålmodige som de skal ha det til.


Det store spørsmålet er hvor lenge vi skal vise tålmodighet..

Ser at vi er bra på angrep spillet, og at vi lett kunne ha ledet med flere mål tidlig ut i 2 omgang.
Men så er fakta at vi står med 0 poeng etter 2 kamper mot såkalte dumpe kandidater.

Lyspunktet er vel at spillerne selv kan umulig være fornøyd med dette, og reiser forhåpentligvis kjerringa neste kamp!

tintin

eg tror dette blir knallbra etterhvert, vi har en trener som tør å ta de byttene skars aldri tenkte på en gang. Haugen bra kamp, BB. Skaanes meget positiv, mangler bare scoringen(e). Huse bra til han blei sliten. Utur at vi ikkje putter flere idag, var bedre enn de blå. og eg setter 100 kr på at både huse og orlov scorer tosifreti år

vekkreist

Quote from: tintin on April 06, 2014, 19:53:47 PM
eg tror dette blir knallbra etterhvert, vi har en trener som tør å ta de byttene skars aldri tenkte på en gang. Haugen bra kamp, BB. Skaanes meget positiv, mangler bare scoringen(e). Huse bra til han blei sliten. Utur at vi ikkje putter flere idag, var bedre enn de blå. og eg setter 100 kr på at både huse og orlov scorer tosifreti år


Ja, akkurat det med byttene er jeg 100% enig i. Norling viser at han tør å sette ut såkalte "faste spillere".

I konklusjon etter dagens kamp... at alt håpet ikke er ute. Angrepspillet var bra. Forsvarspillet elendig. Enkelt og greit..

Steg opp fra tapet mot Sarspborg 08 ihvertfall..

krakra

Quote from: vekkreist on April 06, 2014, 19:53:21 PM
Quote from: krakra on April 06, 2014, 19:47:06 PM
Det er selvfølgelig for dårlig med null poeng etter to kamper, men med det angrepsspillet vi hadde i dag ser jeg fortsatt positivt på årets sesong. Normalt sett skulle vi vunnet med flere mål i dag.

Jada, Stabæk hadde noen store sjanser de også, men de var ekstremt mye mer effektive enn oss i dag.

Forsvarsspillet er for dårlig. Jeg håper at vi begynner å spille med en fast backrekke etterhvert og at det løfter det defensive spillet vårt.

Det er jo mange som sier at de skal være tålmodige om resultatene ikke kommer med en gang så lenge spillet er der. I dag var spillet der, så får vi se om enkelte er så tålmodige som de skal ha det til.


Det store spørsmålet er hvor lenge vi skal vise tålmodighet..

Ser at vi er bra på angrep spillet, og at vi lett kunne ha ledet med flere mål tidlig ut i 2 omgang.
Men så er fakta at vi står med 0 poeng etter 2 kamper mot såkalte dumpe kandidater.

Lyspunktet er vel at spillerne selv kan umulig være fornøyd med dette, og reiser forhåpentligvis kjerringa neste kamp!
Du mener vi har vært tålmodige nok nå som det er spilt hele to kamper?

Kjell249

Positivt at vi skaper en drøss av sjanser, selv om det er mot laget som er tippet desidert sist av alle aviser. Negativt at vi ikke setter sjanser OG at det ser farlig ut hver gang motstander har ballen i nærheten av vår 16 meter. Og det er ikke bare det bakerste leddet, men like mye struktur og hvordan midtbanen hjelper forvaret. Defensivt er det litt bedre når Badji kommer inn i andre, men han er helt krise offensivt. Vi spiller hawaii fotball som er gøy å se på, men det blir neppe under 50 mål i mot i år, og det med tippeligaens beste keeper.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Jose Arrogantio

Quote from: Belfort on April 06, 2014, 19:49:26 PM
Er det nå vi skal si at ting jevner seg ut. I fjor hadde vi virkelig marginene på vår side i en del hjemmekamper nå har vi de overhodet ikke


Jeg kan ikke huske en kamp i fjor hvor motstanderen var like ineffektiv og tapte kampen som vi var i dag.

Spelaren

Det er jo naturligvis altfor tidlig, og komplett idiotisk, å snakke om kor lang tålmodighet me skal ha med Norling. Den saken er udiskutabel. Ting tar tid.
Gå av.

krakra

Quote from: Kjell249 on April 06, 2014, 19:58:13 PM
Positivt at vi skaper en drøss av sjanser, selv om det er mot laget som er tippet desidert sist av alle aviser. Negativt at vi ikke setter sjanser OG at det ser farlig ut hver gang motstander har ballen i nærheten av vår 16 meter. Og det er ikke bare det bakerste leddet, men like mye struktur og hvordan midtbanen hjelper forvaret. Defensivt er det litt bedre når Badji kommer inn i andre, men han er helt krise offensivt. Vi spiller hawaii fotball som er gøy å se på, men det blir neppe under 50 mål i mot i år, og det med tippeligaens beste keeper.
Begge målene kommer etter dårlig stopperspill. Det er ikke midtbanen sin skyld.

Romarius

Dette er det sureste tapet jeg har sett på år og dag. Men likevel masse positivt å ta med seg. Når skapte vi sist gang like mye? Vil si det er stor grad av uflaks som gjør at vi ikke putter 4-5. Uflaks er det derimot ikke at vi slipper inn to katastrofale tullemål.

Av spillere: Haugen med en av sine klart beste kamper i Brann, Skaanes var god, Demir likeså. Huseklepp friskere enn på lenge, selv om han skulle hatt et par mål.
I den andre enden av skalaen hadde den skjøre svensken sin svakeste kamp noen sinde, og Baji kan vi dessverre gi vekk. Han bør nå stille bak Fakiri i midtbanekøen. En ting er alle feilpasningene, like ille er eksempelet i starten av første omgang. Han snapper ballen i god posisjon 25 meter fra Stabæks mål, kan bli en kjempeovergang. Men han stopper opp, dribler seg bakover, og slår støttepasning. Kanskje usaklig å henge seg så mye opp i en spiller, men det bare irriterer meg så grenseløst.

Lurte før sesongen om det var en fordel eller ulempe å starte mot to antatt svake lag. Svaret er vel gitt nå. Dette var surt, men som sagt, mye veldig positivt spill.

Brann_ruler

Askar kan bli med Badji. Kan ta ansvar for å lukke døren når de drar...

brann89

Ufattelig surt å tape denne kampen, hadde fortjent å få med oss noe.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

tintin

Askar gjør no en helt grei kamp, bra i første svakere i andre men godkjent i min bok. Badji e et mysterium, mannen e jo en god spiller, hvorfor får han det ikkje til??

Henki

Ballen skal fremover!

Huff

Offensivt er det i alle fall mye bra og ta med seg, defensivt kan en selvsagt peke på kollektiv svikt, men problemet er og stoppere som er fryktelig rustne. Selv om et lag henger godt sammen defensivt vil stopperne normalt sett møte en rettvendt spiss i løpet av kampen, og per nå er dette ensbetydende med katastrofe om spissen er rask og har ok teknikk.

Men, Demidov kommer med tiden. Jonsson er og egentlig en bra stopper i TL-sammenheng, men han er så mye skadet at han kommer til å få skader, settes ut i perioder og fremstå like rusten som i dag også senere i sesongen på vei tilbake fra skade. Mojsov er videre et åpent spørsmål og kan egentlig bli utvist når so mhelst. Jeg håper at Norling satser på Grønner. Han kommer og til å gjøre feil, men vi trolig vokse med spilletid og vil neppe plutselig sparke ned eller slå til motstanders spiss slik Mojsov kan finne på. 

osoerli

Heilt skandale dårleg forsvarsspel.  Og diverre har vi ikkje god nok keeper til å rette opp feila.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up