• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny outlook på forumet?

Started by Kid-A, January 14, 2014, 08:22:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kid-A

Tornekrattet
Stormen

Anar ikkje, er alle nøgde og einige om at det type forumet vi har no er tipp topp tommel opp?

Som sagt, berre ei personleg meining og eg anar ikkje om det er bestemt at dette er slik det skal vere, ferdig arbeid.
- Nokon veit betre enn andre

nero

Nei. Oppsettet er fint som det er. Klart og oversiktlig. Ingen grunn til å forandre noe som funker utmerket. Forandring for forandringens skyld er sjelden noe vinnertriks.
Lions led by donkeys.

Nixon

Hvilke valgmuligheter tenker egentlig trådstarter på? Og hvorfor er dette forumet mer tungvint enn de andre som han linket til? Hva kan de som ikke vi kan?
Rød makt på Hansa

Kid-A

Quote from: Nixon on January 14, 2014, 09:29:51 AM
Hvilke valgmuligheter tenker egentlig trådstarter på? Og hvorfor er dette forumet mer tungvint enn de andre som han linket til? Hva kan de som ikke vi kan?


Nei, valgmoglegheiter var vel kanskje feil formulert. Tek det på mi kappe, men står for det andre eg nemnte. Som sagt, det er berre mi personlege meining og eg føyer meg for fleirtalet utan protester, berre tykkjer at utsjånaden og estetikken er utdatert, vi kunne hatt eit mykje finare forum sånn sett.

Blir heile tida automatisk utlogga óg, sjølv om eg har haka av for at det aldri skal skje. Det er sikkert berre ei innstilling frå mi side som skal til for at det problemet forsvinn og har dermed ikkje noko med sjølve forumet per say å seie. Men grafisk sett tykkjer eg forumet står tilbake. Eg har brukt forumet før, hadde ein annan brukar då som eg ikkje hugsar passordet til og ikkje har eg e-post adressa eg registrerte meg med heller lengre, så eg måtte opprette ny bruker. Eg var aktiv før, men tok meg ei lang pause. Meiner å hugse at forumet var omtrent det same då og? Tenkte kanskje det berre var på tide med ei oppgradering.
- Nokon veit betre enn andre

nero

Ser virkelig ikke poenget med å oppdatere bare for å oppdatere. I slike tilfeller risikerer man ofte også å ende opp fks. som med yahoo mail, nemlig at den nye versjonen er dårligere og mindre brukervennlig enn den gamle "utdaterte".
Lions led by donkeys.

Kid-A

Nei, sjølvsagt ikkje. Men andre sider med forum eg er medlem på som har oppdatert, har køyrt inn oppdateringane gradvis og heile tida med tilbakemeldinger frå brukerar i fokus for å nettopp skulle unngå det du nemner, Nero; at ei oppgradering ikkje skal bli ei nedgradering frå det ein hadde, men faktisk som ordet tilsei; ei oppgradering.

AtleticoMadrid.no gjorde det nettopp for eksempel, dei tok det gradvis og lot heile tida tilbakemeldingane ha ei påverkningskraft på det endelege resultatet.

Det finst andre forum-oppsett som kan gjere det estetisk reinare og meir oversiktleg enn det som er tilfelle i dag.

Igjen, kan ikkje stresse dette her nok, det var berre eit forslag for å føle på stemninga for noko slikt, og mi personlige meining er at både forumet og heimesida til Bataljonen kunne hatt godt av eit ansiktsløft for å gjere sida betre, men om folk flest vil ha det som det er i dag så skal ikkje eg vere vanskeleg.
- Nokon veit betre enn andre

brann89

January 14, 2014, 13:27:29 PM #6 Last Edit: January 14, 2014, 13:29:12 PM by brann89
Bataljonen lagde jo et nytt forum for en tid tilbake, ikkje mangen som var fornøgd me den, selv om sikkert noen syntest det var greit etter kvart som dem vart vant med sida. Men så spurde mod om folk ville gå tilbake til det gamle oppsette og da var vel mesteparten enige om at det var da greiaste. Selv er eg fornøgd med denne siden.

Edit: Var vist berre en siden som var midletidig mens denne siden var nede.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Kid-A

Har forøvrig pusla med å lage ein ny header til forumet.

Om dei høge herrar som administrerar forumet har lyst å bytte ut den som er på sida no, berre gi meg eit vink så skal eg fjerne vannmerket frå det eksempelet som ligg under. Eventuelt om dei vil ha endringar/forbetringer er det berre å sei frå. Kan gjere andre grafiske ting også om nødvendig.

- Nokon veit betre enn andre

Spelaren

Gå av.

Markmus

Hvilket vannmerke?

edit: AHA, trodde det var en del av banneret :P
Ka du ve?

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on January 14, 2014, 09:29:51 AM
Hvilke valgmuligheter tenker egentlig trådstarter på? Og hvorfor er dette forumet mer tungvint enn de andre som han linket til? Hva kan de som ikke vi kan?


En oppdatering vil vel i det minste gjøre forumet mer mobilvennlig (iforhold til tapatalk) og kanskje dekke noen sikkerhetshull. Ellers kan jeg ikke si jeg savner noen funksjoner
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Når man siterer en samtale er det vanskelig å se hvem som har skrevet hva. Det kommer så tett. Sitatfunksjonen kan bli mer oversiktelig.
Tren på langskudd

dudo

Det har ihvertfall skjedd noe med tapatalk. Bedre sitat og klikkbare linker. Herlig!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: dudo on January 20, 2014, 13:42:45 PM
Det har ihvertfall skjedd noe med tapatalk. Bedre sitat og klikkbare linker. Herlig!


Og norske bokstaver! Ingen vits å oppdatere da
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on January 20, 2014, 13:01:29 PM
Når man siterer en samtale er det vanskelig å se hvem som har skrevet hva. Det kommer så tett. Sitatfunksjonen kan bli mer oversiktelig.


Sitatfunksjonen var bedre før.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up