• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Norling

Started by Xminator, November 28, 2013, 16:37:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2015, 09:27:55 AM
Quote from: Giles on April 23, 2015, 09:23:07 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2015, 07:21:12 AM
Når det gjelder Davy, så viser jo denne artikkelen hvilken enorm selvmotsigelse denne klovnen er:

http://www.vg.no/sport/fotball/1-divisjon/tv-2-davy-om-brann-flausen-helt-i-traad-med-forventningen/a/23438647/

I det ene øyeblikket kritiserer ham forsuring fra supporterne, at det er ingen grunn til å miste hodet og bli hysterisk, viser til at vi bare er ett poeng bak skjema osv. I neste øyeblikk sier han: "- Det er veldig lite sannsynlig at Brann rykker opp. Jeg tror de kan få store problemer med å overleve. Dypere krise i Brann har jeg aldri opplevd. Og jeg begynner etter hvert å bli en voksen mann".

Mannen er jo hysterisk selvmotsigende.

Også artig at han harselerer med at en Brann-leder ville blitt latterliggjort av media hvis han gjorde en feilbestilling. Mens han selv latterliggjør det meste som skjer i Brann.

At folk ser så opp til denne klovnen, er for meg totalt ubegripelig. Men det viser vel bare hvor lett folk lar seg påvirke av en veltalende og entusiastisk mann.

Jaha, så de som ser elendigheten som den er, og det er en del, er forført av hva? Virkeligheten, kan det være det? Mens de som febrilsk konstruerer argumenter i motsatt retning samtidig som vannet stiger mot skorsteinen og vannet skyller inn er de det skal lyttes til. Ja, Titanic sank mot alle odds og orkestret spilte.....


Som vist flere ganger på dette forumet; mye av det han lirer av seg er selvmotsigelser og påstander som beviselig er feil. Du må jo se at han motiser seg selv når han i det ene øyeblikket kritiserer dem som "kritiserer og forsurer og krisemaksimerer", for så i neste øyeblikk snakke om nedrykk til 2.div og at det aldri har vært større krise i klubben. Er det mer krisemaksimering å være forbanna etter 0-3-tap for Hødd, enn å snakke om nedrykk til 2.div. og tidenes krise i klubben?

At han ser elendigheten? Poenget er at han ser elendighet og spår undergang hele tiden. Før eller siden måtte han jo få rett, og da er han plutselig en spåmann!


Slike åpenbare poeng hjelper ikke mot slike som Giles. Han er så sjarmert av Wathne at han bare maler på i samme tralt, og unngår å kommentere det som ikke passer inn i hans bilde av fyren, uansett hvor sant det er.
Tren på langskudd

Giles

Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.

Jose Arrogantio

Man blir ikke fotballsmart av å være pessimist.

Kagain

Quote from: krakra on April 22, 2015, 21:30:05 PM
Skarsfjord var en under middels trener som oppnådde under middels resultater med en stall han selv hadde fått bygget opp med midler få klubber kunne matche.
Han hadde en god førstesesong. Resten var for dårlig, med for dårlig utvikling.

Han hadde en kukete stil som enkelte tydeligvis lot seg sjarmere av. Enkelte liker jo en bad boy.

Nå ser vi det samme tullet i Hønefoss. For store forventninger, for stort press. "Vi har rett fokus, men enkelte utenifra.."
En tapers mentalitet. Han trodde han var en Eggen-light, men Eggen hadde aldri sittet og bortforklqrt det spillet og de resultatene.

Soler

Quote from: Giles on April 23, 2015, 12:21:26 PM
Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.


Kan du noen gang huske at Brann har gjort det dårligere enn det Davy har spådd på forhånd? Ikke jeg heller, men jeg kan huske flere ganger hvor Brann har gjort det bedre enn dommedagsprofetiene til Davy.

Har han noen poenger? Selvsagt, men kommentarene hans er jo veldig overfladiske. I tillegg er det tåpelig å referere til Sogndal og LSK som noen slags idealklubber. Jeg gir ham dog rett i at det er lite lys i tunellen for Brann akkurat nå, men det kan fort nsu om vi får inn en dyktig sportssjef.

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2015, 07:21:12 AM
Når det gjelder Davy, så viser jo denne artikkelen hvilken enorm selvmotsigelse denne klovnen er:

http://www.vg.no/sport/fotball/1-divisjon/tv-2-davy-om-brann-flausen-helt-i-traad-med-forventningen/a/23438647/

I det ene øyeblikket kritiserer ham forsuring fra supporterne, at det er ingen grunn til å miste hodet og bli hysterisk, viser til at vi bare er ett poeng bak skjema osv. I neste øyeblikk sier han: "- Det er veldig lite sannsynlig at Brann rykker opp. Jeg tror de kan få store problemer med å overleve. Dypere krise i Brann har jeg aldri opplevd. Og jeg begynner etter hvert å bli en voksen mann".

Mannen er jo hysterisk selvmotsigende.

Også artig at han harselerer med at en Brann-leder ville blitt latterliggjort av media hvis han gjorde en feilbestilling. Mens han selv latterliggjør det meste som skjer i Brann.

At folk ser så opp til denne klovnen, er for meg totalt ubegripelig. Men det viser vel bare hvor lett folk lar seg påvirke av en veltalende og entusiastisk mann.


Det er vel pga. det du nevner pluss at folk flest ikke har innsikten eller interesse nok til å få med seg alt han kommer med og derfor ikke gjennomskuer han.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on April 23, 2015, 08:27:14 AM
Når man ansatte Norling skulle man stilt seg selv to enkle spørsmål.

1. Har vi spillere som passer med hans filosofi.

2. Har vi økonomi til å kjøpe spillere som passer til hans filosofi.

Svaret på begge disse spørsmålene var nei. Stallen Norling overtok var bygget opp rundt Skarsfjord sin filosofi som er helt forskjellig fra Norling. Det virker også som kjøpene som er gjort i stor grad er gjort uten at Norling har vært med å påvirke disse.


Skjønner ikke helt at du svarer nei på begge disse punktene.
Det er jo ikke sånn at visse spillere kun evner å spille en viss type fotball, eller at de ikke kan lære seg nye systemer. Mange av de vi hadde kan fint det.

På det andre punktet lurer jeg også på hva du mener all den tid vi har brukt en del på å hente inn folk. Nei, ikke i Molde-skala, men fortsatt ganske godt med penger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman1

Quote from: Soler on April 23, 2015, 17:18:15 PM
Quote from: Giles on April 23, 2015, 12:21:26 PM
Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.


Kan du noen gang huske at Brann har gjort det dårligere enn det Davy har spådd på forhånd? Ikke jeg heller, men jeg kan huske flere ganger hvor Brann har gjort det bedre enn dommedagsprofetiene til Davy.

Har han noen poenger? Selvsagt, men kommentarene hans er jo veldig overfladiske. I tillegg er det tåpelig å referere til Sogndal og LSK som noen slags idealklubber. Jeg gir ham dog rett i at det er lite lys i tunellen for Brann akkurat nå, men det kan fort nsu om vi får inn en dyktig sportssjef.


Har på sett og vis sansen for Wathne og hans frittalenhet.
Spesielt når jeg er enig med ham, for å si det slik.

Problemet er at han blir veldig tabloid.
Det er hans rolle, det skaper diskusjon og seertall.

Men kan irritere også, ja.

krøvel vellevold

Quote from: Giles on April 23, 2015, 12:21:26 PM
Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.


Han er jo selv del av denne krisemaksimeringen som han kritiserer! Han er alltid negativ og kritisk og pessimistisk. Og nå snakker han om nedrykk til 2.div. DET er krisemaksimering!
Legg ned hele klubben!

Giles

Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2015, 19:15:00 PM
Quote from: Giles on April 23, 2015, 12:21:26 PM
Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.


Han er jo selv del av denne krisemaksimeringen som han kritiserer! Han er alltid negativ og kritisk og pessimistisk. Og nå snakker han om nedrykk til 2.div. DET er krisemaksimering!

Helt greit å være bekymret. Jeg er mer bekymret for de som ikke er bekymret. I forhold til prestasjoner siste par årene og all galskapen hittil i år bør alle være bekymret. Nærmeste måneden vil avgjøre om nedrykksspøkelset kommer på besøk i år også. Branns spillere er generelt oppskrytt og skal få en hard tørn i OBOS.

Giles

For ikke å snakke om treneren.

Spelaren

Vi rykker ikkje ned enda en divisjon. Får være måte på.
Gå av.

krøvel vellevold

April 23, 2015, 21:29:46 PM #512 Last Edit: April 23, 2015, 21:31:36 PM by krøvel vellevold
Quote from: Giles on April 23, 2015, 20:45:05 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2015, 19:15:00 PM
Quote from: Giles on April 23, 2015, 12:21:26 PM
Hva om begge deler er rett?
Rundt Brann er det jo alltid hysteri og krisemaksimering. Helt sant.
Brann er i en dyp krise. Helt sant.
Det er ingen selvmotsigelse, han påpeker også hvordan motgang preger Brann annerledes enn for eksempel Sogndal eller Sandnes. Det er også riktig.
At han er kronisk pessimist kan jeg være med på. Det gjelder nok meg også.
Og de senere årene er det dessverre pessimistene som er nærmest sannheten.


Han er jo selv del av denne krisemaksimeringen som han kritiserer! Han er alltid negativ og kritisk og pessimistisk. Og nå snakker han om nedrykk til 2.div. DET er krisemaksimering!

Helt greit å være bekymret. Jeg er mer bekymret for de som ikke er bekymret. I forhold til prestasjoner siste par årene og all galskapen hittil i år bør alle være bekymret. Nærmeste måneden vil avgjøre om nedrykksspøkelset kommer på besøk i år også. Branns spillere er generelt oppskrytt og skal få en hard tørn i OBOS.


Når Davy stadig snakker om nedrykk til 2.div., nytter det ikke for ham å klage over folk som forsurer stemningen og krisemaksimerer. Det Davy tydeligvis sier er at det ikke er noen grunn til å lage skandale av at vi tapte 0-3 for Hødd, for det er resulater vi egentlig bør være fornøyde med siden vi likevel rykker ned i 2.div.

Og det minner meg om en annen selvmotisgelse av denne klovnen: Han klager over den manglende vinnerkulturen i Brann. Samtidig refser han dem som var misfornøyde med 8.plass under Skars...
Legg ned hele klubben!

Torvanger

April 27, 2015, 11:28:01 AM #513 Last Edit: April 27, 2015, 11:29:46 AM by Torvanger
Brann kommer til å rykke opp, enten med eller uten Norling. En ting er ihvertfall brennsikker og det er at Norling IKKE får forlenget kontrakten etter 2016, det bør Samnøy være en av dem som sørger for, når vi først skal ha en supporter i styret. Det kommer til å bli et tema nå i sommer og Norling kommer garantert til å se seg om etter alternativer, om han etter alle solemerker skulle klare å få Brannskuten på rett kjøl. Det som kan tale for at Norling likevel blir værende, ved et evt opprykk, er at han da vil gå tilbake igjen, fra 2.250.000,- i årslønn i OBOS, til 3 mill i TL, som han hadde ifjor. Han må nok belage seg på å gå ned i lønn til et sted rundt det halve om han drar tilbake til Sweden. Er Norling da villig til å si fra se 1.5 mill? Han er nok inneforstått med at han må restarte karrieren, for han har gått noen steg ned på stigen igjen siden Malmø.

Det ideelle for Brann vil uansett være å starte med en ny kost før 2016, en kost som kan være med oss i 3-4 sesonger, fremfor en som bare har 1 sesong igjen og som er der kun pga lønnen.

Bærtur

Quote from: Torvanger on April 27, 2015, 11:28:01 AM
En ting er ihvertfall brennsikker og det er at Norling IKKE får forlenget kontrakten etter 2016, det bør Samnøy være en av dem som sørger for, når vi først skal ha en supporter i styret.


Så når vi har en supporter i styret, så har hun faen meg med å høre på din mening? Kunne du ikke stilt til valg selv da?
Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

monzilla

BA hevder at Norling har/holder på å miste garderoben. Første steget for en exit.

Hatleking

Quote from: monzilla on April 27, 2015, 16:26:15 PM
BA hevder at Norling har/holder på å miste garderoben. Første steget for en exit.


Samstundes kontrar ein i Sverige med at "Norling er kjempedyktig."
http://www.tv2.no/2015/04/27/sport/brann/obos-ligaen/6851576

dudo

Quote from: monzilla on April 27, 2015, 16:26:15 PM
BA hevder at Norling har/holder på å miste garderoben. Første steget for en exit.


Spekulasjoner fra Wassberg. Pamer (tror jeg det var) sa på sin side at spillergruppen liker han - men at enkelte ikke er overbevist om de taktiske evnene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Yngve

Lett å dra mobbekortet. Vert ikkje rett for det..

monzilla

Wathne mener alltid det motsatte av hva den gemene hop mener. Uansett hva det er. Om det er hans måte å holde seg relevant på, eller at han faktisk prøver å tilføre nyanser til debatten kan man bare spekulere i. Jeg tenker mitt.

StuckedPaaOstlandet

Denne tråden begynner jo å bli ganske relevant etterhvert, hvem er ledig/mulig å få tak i?

bernu

Mjelde er klar fra 1.august....
Det er min spådom....
HANSA - Z

dudo

Klar 1. august, men ikke trener før etter sesongen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Norling er ferdig nå. Latterlig uttak, greie bytter til pause, men så var det åpenbart at vi sa oss fornøyd da utligningen kom og vi gikk for ett poeng.

Borte mot Jerv.

Soler

Hjelper ikke bare å skifte trener, når spillerne er så svake.

krakra

Quote from: Soler on April 27, 2015, 18:37:26 PM
Hjelper ikke bare å skifte trener, når spillerne er så svake.
De blir bedre med en god trener. Alle spillerne som er hentet utenifra, uten et eneste unntak, var bedre før de kom til Brann. Alle vi sender ut, blir bedre når de kommer seg vekk fra Brann. Larsen var kanskje ligaens beste spillere i fjor, og fremstår totalt hjelpesløs i år.

StuckedPaaOstlandet

Spørsmålet er jo om det er mulig å få tak i en god trener.

krakra

Det er iallefall mulig å få tak i en bedre trener.

dudo

Det er neppe umulig å få tak i en bedre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Norling har vært ferdig lenge, siden lenge før nedrykket, hadde man bare hatt en nedrykksklausul i kontrakten....

Lasaron

Tren på langskudd

krakra

Spark ham. Han vet ikke hva han gjør.

osoerli

Quote from: krakra on April 27, 2015, 18:39:52 PM
Quote from: Soler on April 27, 2015, 18:37:26 PM
Hjelper ikke bare å skifte trener, når spillerne er så svake.
De blir bedre med en god trener. Alle spillerne som er hentet utenifra, uten et eneste unntak, var bedre før de kom til Brann. Alle vi sender ut, blir bedre når de kommer seg vekk fra Brann. Larsen var kanskje ligaens beste spillere i fjor, og fremstår totalt hjelpesløs i år.


Det var då voldsomt til svart-kvitt då.  Larsen var ikkje ligaens beste spelar i fjor, og han er ikkje totalt hjelpeslaus i år.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Han herjet i går og var blant de aller, aller beste. Hvem som var den ene beste blir flisespikkeri. Han har vært mye dårligere i år. Faktisk nærmest hjelpeløs med unntak av FFK-kampen.

Bærtur

Manageren til Bournemouth. Men å ta Bournemouth fra L2 til Premier League er vel barnemat i forhold til å få Brann opp til TL.
Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

Corran

I en perfekt verden så ble minst halve stallen og trener byttet ut ASAP Dvs om halve stallen ble byttet ut så muligens vi kunne fått spillere som fungerte under Norling?

Eg har i det siste gått fra å gi Norling sjansen litt til, til å mene at dette ikke kommer til å gå og han må få fyken. Problemet mitt er at jeg ikke ser hvem som kan få denne stallen til å prestere opp mot maksimalt så ofte som nødvendig.
For det er noe feil i stallen og miljøet for spillerne blir ikke så mye dårligere pga treneren eller mister all vilje til å kjempe.
Mjelde er ikke rett mann. Solskjær tror jeg ikke mye på heller. Han må ha de rette assistentene og pengene til å bygge lag.
De eneste jeg ser med de kvalitetene som trengs for å sparke liv i spillerne er pedagogen Eggen eller villbassen Solied. Ikke sikker på siste mann men han kunne nok skremt litt innsats i laget
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Belfort

Quote from: Corran on April 27, 2015, 21:25:58 PM
I en perfekt verden så ble minst halve stallen og trener byttet ut ASAP Dvs om halve stallen ble byttet ut så muligens vi kunne fått spillere som fungerte under Norling?

Eg har i det siste gått fra å gi Norling sjansen litt til, til å mene at dette ikke kommer til å gå og han må få fyken. Problemet mitt er at jeg ikke ser hvem som kan få denne stallen til å prestere opp mot maksimalt så ofte som nødvendig.
For det er noe feil i stallen og miljøet for spillerne blir ikke så mye dårligere pga treneren eller mister all vilje til å kjempe.
Mjelde er ikke rett mann. Solskjær tror jeg ikke mye på heller. Han må ha de rette assistentene og pengene til å bygge lag.
De eneste jeg ser med de kvalitetene som trengs for å sparke liv i spillerne er pedagogen Eggen eller villbassen Solied. Ikke sikker på siste mann men han kunne nok skremt litt innsats i laget


Hva med Bob Bradley. Gjør gull ut av gråstein. Spillere som ingen har hørt om blomstrer under han

Corran

Problemet er at han må løses fra kontrakt og det koster. Og hvorfor skal han gå ned en divisjon
Og har han det som skal til i Bergen og Brann?
Greit nok der borte hvor det å overleve var mer en de fleste forventet. Er ikke det samme her
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Er det i det hele tatt noe støtte igjen til Norling blant fansen? Skars hadde i det minste litt Norling er nær null tenker jeg. Hva bør så konklusjonen bli?

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on April 28, 2015, 06:09:02 AM
Er det i det hele tatt noe støtte igjen til Norling blant fansen? Skars hadde i det minste litt Norling er nær null tenker jeg. Hva bør så konklusjonen bli?


Det vittige er jo at det fremdeles folk som mener det nesten ikke er kritikk mot Norling. Hverken fra media eller supportere. Men det eneste er jo at det ennå ikke har kommet noen "Norling må gå!"-rop fra tribunene. Da må man imidlertid huske at den massive Skars-motstanden ikke kom før han på meningsløst vis fikk forlenget kontrakten under høyst kontroversielle omstendigheter.
Legg ned hele klubben!

pidre

Trur nok Bob Bradley ville sett på SKB som interessant. Blir likevel for dyrt både å løse han og Norling ut. Etter seongen derimot er Bradley utan kontrakt med Stabæk.
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: Torvanger on April 28, 2015, 06:09:02 AM
Er det i det hele tatt noe støtte igjen til Norling blant fansen? Skars hadde i det minste litt Norling er nær null tenker jeg. Hva bør så konklusjonen bli?


Den største lidenskapen i forholdet har definitivt gått over. Men problemet er vel å finne en god måte å slå opp på slik at man forsatt kan være venner etterpå. Og så venter vel noen på den aller beste løsningen: At Norling er den som slår opp...
Rød makt på Hansa

Torvanger

April 28, 2015, 08:06:22 AM #544 Last Edit: April 28, 2015, 08:14:02 AM by Torvanger
Jeg router helt seriøst for gode, gamle Arne Sandstø. Han er en tøff type, han har et typisk bergensk lynne, han
har lang fartstid og han vet hva som skal til for å rykke opp, noe han blant annet gjorde med Start. Jeg vet at jeg
vil få motstand på denne, men Sandstø kjenner bl.a Haugen godt og kan få det beste ut av ham sentralt. Et visst nettverk har han også, god oversikt over hva som rører seg på spillerfronten.


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Arne Sandstø står for en kjip type fotball med middelmådige resultater. Jeg står over.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

April 28, 2015, 08:21:10 AM #547 Last Edit: April 28, 2015, 08:23:17 AM by Torvanger
Quote from: Nixon on April 28, 2015, 07:24:50 AM
Quote from: Torvanger on April 28, 2015, 06:09:02 AM
Er det i det hele tatt noe støtte igjen til Norling blant fansen? Skars hadde i det minste litt Norling er nær null tenker jeg. Hva bør så konklusjonen bli?


Den største lidenskapen i forholdet har definitivt gått over. Men problemet er vel å finne en god måte å slå opp på slik at man forsatt kan være venner etterpå. Og så venter vel noen på den aller beste løsningen: At Norling er den som slår opp...


Dersom jeg hadde vært Norling hadde jeg tenkt som følger: Dette året tjener jeg 2.250.000 NOK, til neste år 3.000.000 NOK. Ut dette året tjener jeg 187.000,- pr måned, i 2016, hvis vi rykker opp, tjener jeg 250.000 i måneden. Får jeg fyken nå, får jeg 2.250.000 NOK i sluttpakke og kan gå direkte til en ny klubb og ha årslønn ut året i tillegg på 7 måneder, på det jeg måtte få i snittlønn pr måned der. Kanskje jeg også kan skaffe meg en sign on fee? Rykker vi opp er jeg uansett garantert 3.000.000 NOK om de ønsker å erstatte meg etter sesongslutt. Ergo, Norling vil være en stor idiot om han gir slipp på posisjonen. I AIK og FCK hadde nok hooligansen troppet opp på treningene for lenge siden, Norling og Brann er heldige i så måte, at forholdene i Norge og Bergen ikke er på samma sett.

Torvanger

Quote from: dudo on April 28, 2015, 08:14:48 AM
Arne Sandstø står for en kjip type fotball med middelmådige resultater. Jeg står over.


Da han ledet Løv-Ham borte mot FFK i kvalliken, spilte de fin, ballbesittende fotball. Ingen kick and run, hvor har du det fra, fra Brann - Odd hjemme en gang på 2000-tallet?

dudo

Quote from: Torvanger on April 28, 2015, 08:22:35 AM
Quote from: dudo on April 28, 2015, 08:14:48 AM
Arne Sandstø står for en kjip type fotball med middelmådige resultater. Jeg står over.


Da han ledet Løv-Ham borte mot FFK i kvalliken, spilte de fin, ballbesittende fotball. Ingen kick and run, hvor har du det fra, fra Brann - Odd hjemme en gang på 2000-tallet?


Godt mulig. Odd var drøyelaget over alle, også under Sandstø. Vi får ikke noen ny gullalder med han bak roret.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up