• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.brann.no/latest-news/article/lhmaueqjj9ig1kzg8xg3fxboi/title/moter-mjeldes-start-i-generalproven

Brann skal ha generalprøve mot Mjelde sine menn i Kristiansand 23. mars neste år.

Ellers håper jeg at vi får noen treningskamper før 8. mars som er første oppsatte treningskamp her i Bergen. Blir alt for lenge å vente!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Er litt bekymret over nivået på lagene vi skal møte. Har de glemt viktigheten av å trene på å styre kamper mot dårlige lag? Nytten av dette så jo vi bla. i cupkampen mot Mjøndalen
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Brann har allerede lagt inn kamper mot to lokale 3. divisjonslag på Gran Canaria...
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on November 22, 2013, 14:18:55 PM
Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Brann har allerede lagt inn kamper mot to lokale 3. divisjonslag på Gran Canaria...


+ kelnerlaget. Blir til vinteren forsterket med en bartender + en badevakt + en meget høy klokkeselger på 2,02 m.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Skal ikke kimse av det. Er ikke mange årene siden vi ble sendt ut av europacupen av en gjeng svenske rørleggere, elektrikere, snekkere og sikkert noen servitører også.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on November 22, 2013, 14:12:14 PM
Er litt bekymret over nivået på lagene vi skal møte. Har de glemt viktigheten av å trene på å styre kamper mot dårlige lag? Nytten av dette så jo vi bla. i cupkampen mot Mjøndalen


Synes de burde gjort som Andresen og VIF for et par år siden, å trene på å ligge under;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tildovrefaller

Jeg håper på noen treningskamper mot lokale lag.
Ville vært utrolig gøy å se lokale kjente spillere prøve å slå brann.

Nixon

Dersom denne svensken kommer vil jeg ha treningskamp i Bergen i begynnelsen av januar!:)
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Nixon on November 27, 2013, 23:36:02 PM
Dersom denne svensken kommer vil jeg ha treningskamp i Bergen i begynnelsen av januar!:)


Helt enig, tenkte på det samme i går

Corran

Uenig :-) Vil at han skal få lov å ha noen treninger før vi får se dem så februar er tidlig nok etter min mening
På den annen side så kan det jo være gøy å se utviklingen under treneren før seriestart
Så i tillegg til å være uenig med de 2 forrige innleggene er jeg også uenig med meg selv
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Streamete treninger er da et absolutt minstekrav?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Brann har lagt til treningskamp mot Aalesund søndag 9. februar i Vestlandshallen.
Listen ser da slik ut:

Slik ser Branns sesongoppkjøring ut per i dag:

# 6. januar 2014: Sesongoppkjøringen starter når spillerne møtes på Stadion etter ferien.

# 21. januar tom. 4. februar: Brann på treningssamling på Gran Canaria.

# 9. februar 2014: Brann spiller treningskamp mot Aalesund i Vestlandshallen i Bergen.

# 18.- tom. 27. februar: Brann på treningssamling på La Manga.

# 8. mars: Brann spiller treningskamp mot Sandnes Ulf i Bergen.

# 13.- eller 14. mars: Brann spiller treningskamp mot Sogndal på Fosshaugane.

# 23. mars: Brann spiller treningskamp mot Start i Kristiansand.

# 30. mars: Seriestart i Tippeligaen!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 29, 2013, 12:05:15 PM
Brann har lagt til treningskamp mot Aalesund søndag 9. februar i Vestlandshallen.
Listen ser da slik ut:

Slik ser Branns sesongoppkjøring ut per i dag:

# 6. januar 2014: Sesongoppkjøringen starter når spillerne møtes på Stadion etter ferien.

# 21. januar tom. 4. februar: Brann på treningssamling på Gran Canaria.

# 9. februar 2014: Brann spiller treningskamp mot Aalesund i Vestlandshallen i Bergen.

# 18.- tom. 27. februar: Brann på treningssamling på La Manga.

# 8. mars: Brann spiller treningskamp mot Sandnes Ulf i Bergen.

# 13.- eller 14. mars: Brann spiller treningskamp mot Sogndal på Fosshaugane.

# 23. mars: Brann spiller treningskamp mot Start i Kristiansand.

# 30. mars: Seriestart i Tippeligaen!



Får vi Norling, et par spennende nysigneringer og noen lovende kamper på Kanariøyene, kan det bli meget folksomt i Vestlandshallen 9. februar!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Blir det ikke VM før sesongstart?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Er vel ikke før i 2022 at VM skal arrangeres i januar
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on November 29, 2013, 20:40:38 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 29, 2013, 20:00:26 PM
Er vel ikke før i 2022 at VM skal arrangeres i januar


Han snakket om Åsane sitt VM!:)


Det blir iallefall ikke før i 2026
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Noen som er litt treg ?  VM=Vestlandsmesterskapet
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 29, 2013, 20:40:38 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 29, 2013, 20:00:26 PM
Er vel ikke før i 2022 at VM skal arrangeres i januar


Hehe, her går det fort i svingene for noen ja;)
Det burde blitt et årlig konsept før sesongen, det kunne fort blitt en happening. Vi har jo flust av vestlandslag for tiden, så man kunne også rullert på hvilke lag som var med, eller kjørt en større turnering.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Gulløl on November 30, 2013, 00:29:54 AM
Noen som er litt treg ?  VM=Vestlandsmesterskapet


Noen er nok litt trege ja
"og der snubler Sæternes igjen"


Lasaron

http://www.brann.no/latest-news/article/1ua0v6oobhg5e1sfx8wi9gdcr4/title/disse-moter-brann-pa-la-manga

Slik det ser ut foreløpig skal vi bare møte middels eliteseriemotstand i treningskampene i vinter. Tøffere kamptrening enn i fjor med andre ord. To kamper mot både Start og Aalesund. Litt kjedelig, kanskje.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on December 30, 2013, 18:26:31 PM
http://www.brann.no/latest-news/article/1ua0v6oobhg5e1sfx8wi9gdcr4/title/disse-moter-brann-pa-la-manga

Slik det ser ut foreløpig skal vi bare møte middels eliteseriemotstand i treningskampene i vinter. Tøffere kamptrening enn i fjor med andre ord. To kamper mot både Start og Aalesund. Litt kjedelig, kanskje.


Når er den andre kampen mot Aalesunds? Kan bare se den ene på La Manga.

Lasaron

Quote from: Jose Arrogantio on December 30, 2013, 20:23:58 PM
Quote from: Lasaron on December 30, 2013, 18:26:31 PM
http://www.brann.no/latest-news/article/1ua0v6oobhg5e1sfx8wi9gdcr4/title/disse-moter-brann-pa-la-manga

Slik det ser ut foreløpig skal vi bare møte middels eliteseriemotstand i treningskampene i vinter. Tøffere kamptrening enn i fjor med andre ord. To kamper mot både Start og Aalesund. Litt kjedelig, kanskje.


Når er den andre kampen mot Aalesunds? Kan bare se den ene på La Manga.


9. februar i Vestlandshallen. Det står der så fint  :)  To kamper mot Aalesund med to ukers mellomrom. Knuser vi de i begge kampene skal vi ha et godt tak på de når vi møtes i serien.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on December 30, 2013, 20:29:29 PM
Quote from: Jose Arrogantio on December 30, 2013, 20:23:58 PM
Quote from: Lasaron on December 30, 2013, 18:26:31 PM
http://www.brann.no/latest-news/article/1ua0v6oobhg5e1sfx8wi9gdcr4/title/disse-moter-brann-pa-la-manga

Slik det ser ut foreløpig skal vi bare møte middels eliteseriemotstand i treningskampene i vinter. Tøffere kamptrening enn i fjor med andre ord. To kamper mot både Start og Aalesund. Litt kjedelig, kanskje.


Når er den andre kampen mot Aalesunds? Kan bare se den ene på La Manga.


9. februar i Vestlandshallen. Det står der så fint  :)  To kamper mot Aalesund med to ukers mellomrom. Knuser vi de i begge kampene skal vi ha et godt tak på de når vi møtes i serien.


Ah. Klarte å overse den av en eller annen grunn. To seire mot Aalesund i oppkjøringen må jo garantere tap i serien. Håper på uavgjort.


Klaus_Brann

Enda viktigere er førstkommende tirsdag kl. 10.30.
Første trening med Norling!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Quote from: Klaus_Brann on January 02, 2014, 16:00:29 PM
Enda viktigere er førstkommende tirsdag kl. 10.30.
Første trening med Norling!


Har baraljonen noe planer for den treningen?

Klaus_Brann

Aner ikke, men jeg tenkte å ta turen. Det hadde vært morosamt å se hvordan det arbeides fra start av.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Var vel 200 malmø supportere som dukket opp på Norling sin første trening sommeren 2011

stigh

Quote from: Belfort on January 03, 2014, 13:50:06 PM
Var vel 200 malmø supportere som dukket opp på Norling sin første trening sommeren 2011


syns å tror de skulle være muligt å samle en god gjeng å ønske spillere å trenerne velkommen på første trening:=)

krøvel vellevold

Er jo lite sannsynlig å stille mange på første trening på en tirsdag kl 1030.
Legg ned hele klubben!

tildovrefaller

Planlegger kalenderen for 2014.
Noen som vet hvor man finner en abonnement liste til google kalender over kamper for brann, inkludert treningskamper?

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 03, 2014, 14:54:40 PM
Er jo lite sannsynlig å stille mange på første trening på en tirsdag kl 1030.


Du er ikke ekte supportar hvis du ikke gjør det, krøvel! Jeg skal ha med pølser og strikkepinner. Kanskje til og med tøfler.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Blir nok litt ymse lagoppstillingar i treningskampane, men etter kvart vil nok dette laget tre fram:

                              Piotr
Sævarsson     Mojsov     Hanstveit    Demir
Askar             Haugen    Badji          Larsen
                     Drame     Huseklepp

Om ingen fleire kjem inn
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Er rimelig sikker på at en skadefri Jonsson spiller for Brann.

osoerli

Er rimelig sikker på at Hanstveit er henta for å spela.
Er også rimelig sikker på at Demir blir førstevalet på ventreback.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

To spillende stoppere kanskje? Og om vi antar at de to nye svenskene skal rett inn på laget kan vi se for oss noe sånt:

               Piotr
Sæv - Jonsson - Hanstveit - Demir
Larsen - Haugen - Badji - Ny svenske
Ny svenske - Huseklepp
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Ikkje utenkeleg den heller nei.
Og ikkje umogleg at Larsen dankar ut Askar i år.
Men eg har faktisk tru på at Drame får mykje speletid.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

Quote from: Belfort on January 03, 2014, 13:50:06 PM
Var vel 200 malmø supportere som dukket opp på Norling sin første trening sommeren 2011


Derfor stilte vi heller like bra på pressekonferansen ;)

Lasaron

Jeg er litt seint ute med å kommentere det, men syns det er genialt å legge Brann 2-kamper ilage med A-lagets treningskamper. Rart det ikke er blitt gjort mer av. Da får flere av A-lagsspillerne spille mange hele kamper i oppkjøringen, men mest av alt må det være veldig inspirerende for alle i u-avdelingen, både spillere og trenere.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Xminator on January 08, 2014, 08:58:56 AM
Er rimelig sikker på at en skadefri Jonsson spiller for Brann.


Ja, og jeg er rimelig sikker på åreknutene tar knekken på han. Får dog håpe han får skikk på alle problemene denne gangen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1bwmjbbanz3wm162mkclr2s2jf/title/moter-las-palmas-og-vecindario

Brann sine motstandere på Gran Canaria er klare. De skal som i fjor spille mot Las Palmas sitt B-lag og mot Vecindario (nivå fire) som de spilte mot i 2010. Ikke allverdens motstand, som vanlig, men det er vel først og fremst gode treningsforhold Brann er på jakt etter på denne turen.
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Nixon on January 14, 2014, 15:17:33 PM
http://www.brann.no/news/article/1bwmjbbanz3wm162mkclr2s2jf/title/moter-las-palmas-og-vecindario

Brann sine motstandere på Gran Canaria er klare. De skal som i fjor spille mot Las Palmas sitt B-lag og mot Vecindario (nivå fire) som de spilte mot i 2010. Ikke allverdens motstand, som vanlig, men det er vel først og fremst gode treningsforhold Brann er på jakt etter på denne turen.


Hehe, Skarsfjord har vel avtalt dette før han gjekk av.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

http://www.tv2.no/2014/01/21/sport/fotball/treningskamper/alt-om-fotball/5242407

Tv2 sumo viser 60 treningskamper i vår, 8 med Brann - som vel er alle våre?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Kampen mot Aalesund 9. februar i Vestlandshallen er ikke med såvidt jeg kan se. Men den har jo svært mange mulighet til å se live.
Rød makt på Hansa

Wingfoot

Quote from: dudo on January 21, 2014, 11:15:54 AM
http://www.tv2.no/2014/01/21/sport/fotball/treningskamper/alt-om-fotball/5242407

Tv2 sumo viser 60 treningskamper i vår, 8 med Brann - som vel er alle våre?


Mangler  treningskampen mot Aalesunds FK i Vestlandshallen 9. februar, men den jobbes det med, ref: brann.no --> http://www.brann.no/news/article/1mcjkfjl1r24u1uxt3z9cktiyt/title/atte-brann-kamper-pa-tv-2-sumo
Står på Frydenbø og synger av full hals!

dudo

Quote from: Nixon on January 21, 2014, 12:17:34 PM
Kampen mot Aalesund 9. februar i Vestlandshallen er ikke med såvidt jeg kan se. Men den har jo svært mange mulighet til å se live.


Er det en av dem hvor 2.-lagene spiller like etterpå?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on January 21, 2014, 12:59:19 PM
Quote from: Nixon on January 21, 2014, 12:17:34 PM
Kampen mot Aalesund 9. februar i Vestlandshallen er ikke med såvidt jeg kan se. Men den har jo svært mange mulighet til å se live.


Er det en av dem hvor 2.-lagene spiller like etterpå?


Nei, det er mot Sandnes Ulf 8. mars og Sogndal 15. mars.
Rød makt på Hansa

Gepard

Lite toppmotstand dette her.... ?

Go Up