• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny supportergruppe

Started by Django, November 15, 2013, 12:03:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Quote from: krakra on November 15, 2013, 17:29:30 PM
Sette laget over klubben....
Den var ny. Er laget tjent med en elendig ledelse som ansetter dårlige trenere og ødelegger forholdet til fansen?


Å sette laget over klubben er jo selvsagt for det segmentet som synes det er enormt stas å snakke med spillere/ledere og som drømmer om å komme på hils med huseklepp
"og der snubler Sæternes igjen"

Northside

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 17:22:54 PM
Ikke dersom man går inn for å lage splittelse ved å motarbeide hverandre. Man har jo f.eks. BGG som i stor grad har sitt utspring fra Bataljonen hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde du samme syn på de da de organiserte seg? At det var helt unødvendig?


BGG og denne nye gruppen kan ikke sammenlignes. BGG ble opprettet som en undergruppe for å samle litt engasjerte folk på tribunen. Formålet vårt har aldri vært å bli en konkurrent til Bataljonen. Vi velger heller å stå på Bataljonen sine felt, være medlem der og reise på organiserte turer de setter opp.

Vi kunne lett stått på vårt eget felt, organisert våre egne turer og kjørt medlemskap. Men vi ser ikke poenget med det, da ingen av oss er tjent med en slik splittelse.
Vi kunne også "tatt over" Bataljonen, ikke så vanskelig å få folk inn i styret med det antallet som har møtt på siste årsmøtene. Det har heller aldri vært ønskelig, per dag er det kun Niklas fra BGG som sitter i styret som varamedlem, han var ønsket av styret i BBB og i grunn vært miljøet siden han fikk dun under nesen. (reist på organiserte turer og deltatt på arrangementer/ TIFO).


Denne nye gruppen skal visst ha et nytt felt, medlemskap og slikt. Da ser jeg på det som en konkurrent til Bataljonen.

Northside

Noen sier vi ikke skal sette oss selv foran laget.
Da kan man vel samtidig si at man ikke skal sette midlertidig ansatte (Skarsfjord og RBH (sorry, Roald)) foran klubben?

Django

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 17:22:54 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 16:39:06 PMDe vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ehm, dette lager jo bare mer splittelser mellom supporterne.


Ikke dersom man går inn for å lage splittelse ved å motarbeide hverandre. Man har jo f.eks. BGG som i stor grad har sitt utspring fra Bataljonen hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde du samme syn på de da de organiserte seg? At det var helt unødvendig?


Har ikke noe med om man går inn for å lage splittelse eller ei. Her blir det splittelser. BGG kan jo ikke sammenlignes. BGG er ikke noen medlemsorganisasjon ala Bataljonen og de ønsker heller ikke å være det. Brann Support Bergen derimot, skal ha egne priser i forhold til partoutkort, de skal ha medlemskort osv... Dermed blir de en konkurrent i forhold til Bataljonen..
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

Nixon

Quote from: Northside on November 15, 2013, 17:38:14 PMBGG og denne nye gruppen kan ikke sammenlignes. BGG ble opprettet som en undergruppe for å samle litt engasjerte folk på tribunen. Formålet vårt har aldri vært å bli en konkurrent til Bataljonen. Vi velger heller å stå på Bataljonen sine felt, være medlem der og reise på organiserte turer de setter opp.

Vi kunne lett stått på vårt eget felt, organisert våre egne turer og kjørt medlemskap. Men vi ser ikke poenget med det, da ingen av oss er tjent med en slik splittelse.
Vi kunne også "tatt over" Bataljonen, ikke så vanskelig å få folk inn i styret med det antallet som har møtt på siste årsmøtene. Det har heller aldri vært ønskelig, per dag er det kun Niklas fra BGG som sitter i styret som varamedlem, han var ønsket av styret i BBB og i grunn vært miljøet siden han fikk dun under nesen. (reist på organiserte turer og deltatt på arrangementer/ TIFO).


Denne nye gruppen skal visst ha et nytt felt, medlemskap og slikt. Da ser jeg på det som en konkurrent til Bataljonen.


Nei, jeg ser at det ikke kan sammenlignes helt. Selv om Bataljonen og BGG selvsagt også konkurrerer. Blant annet om ressurspersoner som ønsker å gjøre en innsats utover det å gå på kampene. Dersom mange av disse f.eks. samler seg i BGG vil det gjøre Bataljonen til en dårligere organisasjon.

Men det endrer egentlig ikke noe på min innstilling til dette. Jeg ser fortsatt ikke hvorfor en slik ny organisasjon skal være et onde. Disse personene føler tilsynelatende ikke at Bataljonen er stedet for dem, og da er det bedre at de engasjerer seg et annet sted enn at de ikke hadde brydd seg mer. Kanskje det kan gi Bataljonen et spark i ræven og gjøre seg mer attraktiv. Hvorfor skal de være skjermet fra konkurranse?

Men det er vel litt oppsiktevekkende at Frode Hellebø er med på dette som tidligere leder av Bataljonen.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Django on November 15, 2013, 17:48:11 PMDermed blir de en konkurrent i forhold til Bataljonen..


Ja, men jeg ser som sagt ikke at det skal være så ille. Og det er fullt mulig å samarbeide dersom man ønsker det.
Rød makt på Hansa

krakra

Men er dette en gruppe som lages for å heie på Brann og skape stemning eller en som skal støtte ledelsen? Jeg får et inntrykk av at dette er noe som dannes i samarbeid med Brann.

Nixon

Quote from: krakra on November 15, 2013, 18:04:54 PM
Men er dette en gruppe som lages for å heie på Brann og skape stemning eller en som skal støtte ledelsen? Jeg får et inntrykk av at dette er noe som dannes i samarbeid med Brann.


He he, ingen tvil om at de vil være mye mer ledelse-pro enn flertallet av oss andre. Men jeg vet ikke helt om det har vært så veldig viktig for Daffy som ble nevnt i åpningsinnlegget. Jeg tviler på at han ville beholdt Skarsfjord for å si det sånn. Og hva skulle han sagt når en gjeng kommer og vil kjøpe partoutkort samlet på Stadion. Nektet de? Ikke den Daffy jeg kjenner!;)

Jeg kan leve med en gruppe som har et annet syn enn det jeg har i forhold til mye av det som skjer på Stadion. Og skjønner ikke helt hvorfor folk blir provosert/føler seg truet/fyll inn flere alternativer selv...
Rød makt på Hansa

kabelmann

Forza Roald ole ole ole
ole ole ole
ole ole ole
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Gruppen skal allerede ha laget seg logo skal man tro ryktene. Navnet står i en sirkel rundt to strikkepinner som strikker et Brannskjerf!:)
Rød makt på Hansa

Ricky

Ser for meg hvordan rekrutteringen foregår om tre-fire sesonger.


If you want to join Bergenserbataljonen Brann, you'd have to really hate Roald.

- I do!

Oh yeah, how much?

- ... A lot!

Right, you're in. Listen: The only people we hate more than Roald are the fucking Branns Supporterbataljon.

krakra

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 18:13:45 PM
Quote from: krakra on November 15, 2013, 18:04:54 PM
Men er dette en gruppe som lages for å heie på Brann og skape stemning eller en som skal støtte ledelsen? Jeg får et inntrykk av at dette er noe som dannes i samarbeid med Brann.


He he, ingen tvil om at de vil være mye mer ledelse-pro enn flertallet av oss andre. Men jeg vet ikke helt om det har vært så veldig viktig for Daffy som ble nevnt i åpningsinnlegget. Jeg tviler på at han ville beholdt Skarsfjord for å si det sånn. Og hva skulle han sagt når en gjeng kommer og vil kjøpe partoutkort samlet på Stadion. Nektet de? Ikke den Daffy jeg kjenner!;)

Jeg kan leve med en gruppe som har et annet syn enn det jeg har i forhold til mye av det som skjer på Stadion. Og skjønner ikke helt hvorfor folk blir provosert/føler seg truet/fyll inn flere alternativer selv...
Nei. Jeg tror ikke det er noen ond plan fra Daffy, men heller som en gjeng som søker annerkjennelse fra klubb og ledelse og gjerne vil være på fornavn med folk i klubbens mens de slenger dritt om oss dumme sutrekopper som ikke skjønner verdien av kontinuitet og å "støtte laget".

Og de kommer garantert til å motarbeide alle forsøk på å få RBH ut av klubben

Klaus_Brann

Quote from: Django on November 15, 2013, 16:39:06 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM
Vist dette  er en realitet er det faktisk en kjempeide.
Godt mulig at Roald holder på å ødlegge fotballklubben, det har jeg alt for lite "business-innsikt" til å mene noe om.

Men det jeg skjønner er at dere som i dag står på storestå å vender ryggen mot laget er i god ferd med å å ødelegge fotballaget.

Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!


De vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ehm, dette lager jo bare mer splittelser mellom supporterne. Du velger å sette laget over klubben? Hva hvis klubben går i grøften, da er det jo ikke noe mer lag å støtte.

Men vi vet jo strengt tatt ikke om de er for RBH. Det vi vet er at de vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ser ikke hva som gjør at en ny supportergruppe skal samle oss supportere så veldig mye mer.


Jo, de er garantert for RBH. Dette er folk som er for BRANN, for alltid, te de dør, osv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on November 15, 2013, 16:43:39 PM
Må en være en supporter som står maks 2 meter bak reklameskiltene for å være med i denne gruppen ?  :P


Det er det nest viktigste kriteriet. Etter det viktigste, som er å støtte BRANN!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

chamill

Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 17:21:18 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:54:05 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.


Så hva mener du med å sette laget over klubben?


Akuratt det motsatte av slik bataljoen i dag fremstår -  mer opptatt av kristisere hvordan klubben blir drevet enn å faktisk støtte laget.
963 lett som bare det!

Landåsgutt

Quote from: Ricky on November 15, 2013, 18:25:54 PM
Ser for meg hvordan rekrutteringen foregår om tre-fire sesonger.


If you want to join Bergenserbataljonen Brann, you'd have to really hate Roald.

- I do!

Oh yeah, how much?

- ... A lot!

Right, you're in. Listen: The only people we hate more than Roald are the fucking Branns Supporterbataljon.


Hehe, Life of Brann

Henki

Quote from: chamill on November 15, 2013, 18:33:49 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 17:21:18 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:54:05 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.


Så hva mener du med å sette laget over klubben?


Akuratt det motsatte av slik bataljoen i dag fremstår -  mer opptatt av kristisere hvordan klubben blir drevet enn å faktisk støtte laget.


Det er jo nettopp den holdningen der som i det lange løp skader laget. Tror det eller ei, men måten klubben blir drevet på får faktisk avgjørende innvirkning på hvordan laget gjør det.
En god supporter gir beskjed når det er tydelig at de som leder klubben forvalter den på en dårlig måte. Folk må gjerne støtte RBH og co. men da blir det useriøst å i samme åndedrag si at man støtter laget. Det kan godt være at man tror man gjør det, men det gjør man altså ikke.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 18:18:14 PM
Gruppen skal allerede ha laget seg logo skal man tro ryktene. Navnet står i en sirkel rundt to strikkepinner som strikker et Brannskjerf!:)


Ouch;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

BGG har engasjert seg i saken, avhørt hemmelige kilder og gjort en utmerket journalistisk jobb angående denne hemmelige gruppen.

Klikk på linken og les mer:
http://www.bgg08.com/index.php/8-news/36-brann-support-bergen

Seeteufel

Le jeu avant tout

Nixon

Quote from: Northside on November 15, 2013, 18:44:36 PM
BGG har engasjert seg i saken, avhørt hemmelige kilder og gjort en utmerket journalistisk jobb angående denne hemmelige gruppen.

Klikk på linken og les mer:
http://www.bgg08.com/index.php/8-news/36-brann-support-bergen


Det er selvsagt ikke tvil om at opprettelsen av den nye gruppen er fordi de er uenig med Bataljonen. Men hvorfor ikke påvirke Bataljonen i større grad, fremfor å lage sine egne veier?

Det er vel litt forståelig at de ikke velger å gjøre dette. De har vel såpass selvinnsikt at de skjønner at de står på andre siden enn flertallet i forhold til et relativt nøytralt Bataljonen som har plassert seg trygt og behagelig på midten. Selv disse damene kan vel ikke tro at de ville hatt noe suksess med å dreie Bataljonen til deres side. Det hadde vært begynnelsen på slutten for Bataljonen.

Når det gjelder Hellebø kan man jo mistenke han for å mele sin egen kake. Han har jo alt å vinne på at en ny supportergruppe kommer til hans pub før kampene. Det stinker litt spør dere meg.
Rød makt på Hansa

Django

Quote from: Seeteufel on November 15, 2013, 18:52:07 PM


Syns du bør ta å lese denne: http://www.bgg08.com/index.php/8-news/36-brann-support-bergen
Der står så og si hva som foregår. Og for å si det sånn. Den nye supportergruppen. De kaster ut folk som f.eks sier en negativ mening.
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

krøvel vellevold

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM

Men det jeg skjønner er at dere som i dag står på storestå å vender ryggen mot laget er i god ferd med å å ødelegge fotballaget.


Vender ryggen mot laget??? Fortell! Dette har jeg ikke fått med meg!
Legg ned hele klubben!

Northside

Litt spesielt at Frode ønsker å organisere julebord for Bataljonen på Three Lions samtidig som han og andre driver en hemmelig gruppering... Dobbeltmoral.

Nixon

Det er vel ikke overraskende. Ingen skal ta fra han at han har lagt ned mange timer på supporterarbeid, men han har vel gjort litt butikk og forlystet seg på ulike måter også...
Rød makt på Hansa

Spelaren

November 15, 2013, 21:17:33 PM #75 Last Edit: November 16, 2013, 01:03:24 AM by Spelaren
Dette er det mest interessante intrige-greiene og såpeoperaaktige som har skjedd nylig, og det er veldig underholdende!
Gå av.

nero

Merker vi er inne i silly season, ja.
Lions led by donkeys.

Zolkan

Egen jentegruppe altså. Mulighet for å møtes for nokke strikking før kamp?. Isåfall : COUNT ME IN!!

Django

Quote from: Zolkan on November 15, 2013, 22:21:37 PM
Egen jentegruppe altså. Mulighet for å møtes for nokke strikking før kamp?. Isåfall : COUNT ME IN!!


Er gutter/menn med i denne gruppen virker det som.. Så er nok ikke en jentegruppe..
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

Corran

Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 17:21:18 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:54:05 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.


Så hva mener du med å sette laget over klubben?

Faen han/hun/transseksuell svarte ikke på det med å sette laget over klubben
Betyr det at man setter spillere og trener foran klubben og at selve klubben er det minst viktige?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Er det de samme som insisterte på å særskrive Brann Bataljonen Bergen som har gitt navn til denne nye grupperingen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on November 16, 2013, 13:07:01 PM
Er det de samme som insisterte på å særskrive Brann Bataljonen Bergen som har gitt navn til denne nye grupperingen?


Navnet er jo omtrent like håpløst hva norsk rettskriving angår, så det må jo nesten være det.

Lasaron

Jeg må smile litt i skjegget. Men så lenge de ikke begynner med trommer, ropert eller fremmedspråk så er det greit for meg.
Tren på langskudd

Utmedsnolken

Quote from: Sindre32 on November 16, 2013, 15:37:46 PM
Quote from: dudo on November 16, 2013, 13:07:01 PM
Er det de samme som insisterte på å særskrive Brann Bataljonen Bergen som har gitt navn til denne nye grupperingen?


Navnet er jo omtrent like håpløst hva norsk rettskriving angår, så det må jo nesten være det.


Men det er jo helt innenfor den engelske rettskrivningsnormen? Viktig å tenke internationalt
"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Quote from: Utmedsnolken on November 17, 2013, 19:30:37 PM
Quote from: Sindre32 on November 16, 2013, 15:37:46 PM
Quote from: dudo on November 16, 2013, 13:07:01 PM
Er det de samme som insisterte på å særskrive Brann Bataljonen Bergen som har gitt navn til denne nye grupperingen?


Navnet er jo omtrent like håpløst hva norsk rettskriving angår, så det må jo nesten være det.


Men det er jo helt innenfor den engelske rettskrivningsnormen? Viktig å tenke internationalt


Sanke medlemmer internasjonalt, ja? Det kan de vel trenge. Blir imponert om denne gjengen klarer å skaffe 50 medlemmer.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

1908

November 17, 2013, 22:24:13 PM #85 Last Edit: November 18, 2013, 22:40:31 PM by BBB-mod
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..

skuteviken

Hvis det er etablert at denne gruppen ikke har noe særstilling som offisiell supportergruppe for Brann, så syns jeg dere kan la mobbingen ligge. Det er like mange supportertyper som det er Brann-supportere. 

Skulle det derimot ikke være tilfelle så er jo det hele veldig parodisk.

Supersupporter-mentaliteten råder dessverre på begge sidene, med mange unntak vel å merke.

Det er en plass for de trygdede og vanskeligstilte, akkurat som det er plass til folk med penger osv. Så lenge man er genuint opptatt av Brann for det det er og ikke som en fasade, så har du min respekt.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

branngirl85

November 18, 2013, 18:15:33 PM #87 Last Edit: November 18, 2013, 22:40:59 PM by BBB-mod
Quote from: 1908 on November 17, 2013, 22:24:13 PM
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..


Om du ikke har noe anna å gjøre enn å slenge drit om folk så tror jeg det er best at du begynner å passe på deg selv!

Henki

November 18, 2013, 18:40:40 PM #88 Last Edit: November 18, 2013, 22:41:26 PM by BBB-mod
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 18:15:33 PM
Quote from: 1908 on November 17, 2013, 22:24:13 PM
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..


Om du ikke har noe anna å gjøre enn å slenge drit om folk så tror jeg det er best at du begynner å passe på deg selv!


Litt må man tåle på et internettforum.
Ballen skal fremover!

Nightfox

Quote from: Ricky on November 15, 2013, 18:25:54 PM
Ser for meg hvordan rekrutteringen foregår om tre-fire sesonger.


If you want to join Bergenserbataljonen Brann, you'd have to really hate Roald.

- I do!

Oh yeah, how much?

- ... A lot!

Right, you're in. Listen: The only people we hate more than Roald are the fucking Branns Supporterbataljon.


Kanskje noen går med planer om å etablere Bergen Brann Support

branngirl85

November 18, 2013, 19:43:06 PM #90 Last Edit: November 18, 2013, 22:42:16 PM by BBB-mod
Quote from: Henki on November 18, 2013, 18:40:40 PM
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 18:15:33 PM
Quote from: 1908 on November 17, 2013, 22:24:13 PM
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..


Om du ikke har noe anna å gjøre enn å slenge drit om folk så tror jeg det er best at du begynner å passe på deg selv!


Litt må man tåle på et internettforum.


Uthenging, mobbing osv er uakseptabelt i mine øyner! Godt en ser annerledes på ting!

Henki

November 18, 2013, 19:50:04 PM #91 Last Edit: November 18, 2013, 22:42:41 PM by BBB-mod
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 19:43:06 PM
Quote from: Henki on November 18, 2013, 18:40:40 PM
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 18:15:33 PM
Quote from: 1908 on November 17, 2013, 22:24:13 PM
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..


Om du ikke har noe anna å gjøre enn å slenge drit om folk så tror jeg det er best at du begynner å passe på deg selv!


Litt må man tåle på et internettforum.


Uthenging, mobbing osv er uakseptabelt i mine øyner! Godt en ser annerledes på ting!


Nå er det vel ingen navngitte personer som er blitt uthengt her. At folk synes det er rart at noen vil opprette en hemmelig supportergruppe synes jeg er helt forståelig.
Ballen skal fremover!

1908

Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå




Ja, vi vet jo alle hvem som styrer skuten....

Henki

Quote from: 1908 on November 18, 2013, 20:17:02 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå




Ja, vi vet jo alle hvem som styrer skuten....


Men det er da ikke uthenging å skrive hvem som leder en gruppe på Facebook?
Ballen skal fremover!

branngirl85

November 18, 2013, 20:45:12 PM #94 Last Edit: November 18, 2013, 22:43:43 PM by BBB-mod
Quote from: Henki on November 18, 2013, 20:30:01 PM
Quote from: 1908 on November 18, 2013, 20:17:02 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå




Ja, vi vet jo alle hvem som styrer skuten....


Men det er da ikke uthenging å skrive hvem som leder en gruppe på Facebook?


Tror du skal lese dette innlegget engang til:

Sitat fra: 1908 på november 17, 2013, 22:24:13 pm
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..

Så kan du svare på om det er uthenging eller ikke! I mine øyner og flere sine så er dette uthenging!

Henki

November 18, 2013, 21:08:41 PM #95 Last Edit: November 18, 2013, 22:44:14 PM by BBB-mod
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 20:45:12 PM
Quote from: Henki on November 18, 2013, 20:30:01 PM
Quote from: 1908 on November 18, 2013, 20:17:02 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå




Ja, vi vet jo alle hvem som styrer skuten....


Men det er da ikke uthenging å skrive hvem som leder en gruppe på Facebook?


Tror du skal lese dette innlegget engang til:

Sitat fra: 1908 på november 17, 2013, 22:24:13 pm
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..

Så kan du svare på om det er uthenging eller ikke! I mine øyner og flere sine så er dette uthenging!


Greit nok, den posten der er gjerne det.
Ballen skal fremover!

Henki

Når det er sagt, hvis man oppretter en ny supportergruppe bare fordi man er furten fordi Rune Skarsfjord har gitt seg som Branntrener, bør man tenke seg om et par ganger til.

Men hva vet jeg, kanskje er det behov for enda en supportergruppe og mer splittelse blant Brannsupportere?
Ballen skal fremover!

Zolkan

Skal man være frontfigur for en supportergruppe må man tåle litt av hvert. Ihvertfall i Bergen, sånn e d bare.

nero

November 18, 2013, 21:24:32 PM #98 Last Edit: November 18, 2013, 22:44:52 PM by BBB-mod
Quote from: branngirl85 on November 18, 2013, 20:45:12 PM
Quote from: Henki on November 18, 2013, 20:30:01 PM
Quote from: 1908 on November 18, 2013, 20:17:02 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå




Ja, vi vet jo alle hvem som styrer skuten....


Men det er da ikke uthenging å skrive hvem som leder en gruppe på Facebook?


Tror du skal lese dette innlegget engang til:

Sitat fra: 1908 på november 17, 2013, 22:24:13 pm
Mest utrolige er jo at denne klovnegjengen har hemmlig gruppe på face enda.. Snakker no om å bygge opp noe stort.. De sparker jo ut mange som har kommet inn og..

Så kan du svare på om det er uthenging eller ikke! I mine øyner og flere sine så er dette uthenging!

Hvis man kaller dette uthenging har man virkelig lagt listen lavt.
Lions led by donkeys.

BBB-mod

November 18, 2013, 21:42:01 PM #99 Last Edit: November 18, 2013, 22:51:54 PM by BBB-mod
Vi lar det passere, men ingen grunn til å la denne diskusjonen utvikle seg i mer negativ retning. Det er en generell oppfordring til alle og en spesiell oppfordring til 1908. Diskuter mest mulig sak og minst mulig personer.

BBB-mod

NB! Etter en liten diskusjon på bakrommet har vi bestemt å slette en setning i et innlegg. Og selvsagt samme setning i alle de siterte innleggene etterpå. Så hvis noen nå synes at det blir reagert på tilnærmet ingenting, så er det en grunn for det.

Go Up