• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny supportergruppe

Started by Django, November 15, 2013, 12:03:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Django

Fått med dere siste nytt?
Nå startes det en ny supportergruppe i brann miljøet. Gruppen skal hete: Brann Support Bergen.
Meldingen som sendes rundt på facebook for å rekrutere folk er følgene:
"Hei alle sammen!
Ikveld har vi vært i møte med Daffy ang opprettelse av ny supportergruppe! Dette er noe Brann støtter oss i! Vi får samme fordelene og prisene som Bataljonen, og vi kan få eget felt om vi ønsker dette. De som har fornyet partoukortet sitt, kan få bytte over til Brann Support Bergen om de ønsker dette. Frode er med oss, og nå skal vi stå samlet som en supportergruppe til neste år! Vi tenkte å ha et møte neste uke, og alle er velkommen.
Det er på tide at vi står sammen, og får tilbake samholdet som vi Brannsupporterne er kjente for! Vi er den 12 mann, og vi kler oss i rødt med stolthet.
Er DU med?"

Jeg skjønner ikke en dritt av hva disse folkene holder på med? De skriver at det er på tide at vi står sammen, og får tilbake samholdet som vi brannsupportere er kjente for? Javel? Hvorfor skal de da starte en ny supportergruppe, hvorfor står de ikke heller sammen i bataljonen, i mine øyne blir dette enda større splittelser.  Hvordan skal de få eget felt? Når vi ville ha eget ståfelt ble jo det et hælvetes styr.. Men når disse folkene kommer, så skal de få alt servert på sølvfat?
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

Nixon

For meg kan bare folk opprette så mange supportergrupper de vil. Hvis det trekker noen ekstra folk til Stadion er det bare flott!
Rød makt på Hansa

Henki

Hvem er det som står bak denne gruppen da?
Ballen skal fremover!

Django

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 12:08:19 PM
For meg kan bare folk opprette så mange supportergrupper de vil. Hvis det trekker noen ekstra folk til Stadion er det bare flott!


Jeg har mine tvil om at dette kommer til å trekke flere folk, det er jo folk som er/var medlemmer i bataljonen som går over til den nye supportergruppen.. Men hvis de vil så inderlig at vi supportere skal stå mer sammen, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det innad i Bataljonen?
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

Corran

Er dette satt i gang av noen av de som var mot Skars avgangen og som er mot at supportere sier fra om det de mener er feil i Brann (rop mot RBH, Styret og Skars)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Quote from: Django on November 15, 2013, 12:17:14 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 12:08:19 PM
For meg kan bare folk opprette så mange supportergrupper de vil. Hvis det trekker noen ekstra folk til Stadion er det bare flott!


Jeg har mine tvil om at dette kommer til å trekke flere folk, det er jo folk som er/var medlemmer i bataljonen som går over til den nye supportergruppen.. Men hvis de vil så inderlig at vi supportere skal stå mer sammen, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det innad i Bataljonen?


Uten at jeg vet så mye om hva den nye supportergrupperingen står for, så har vel ikke ledelsen i Bataljonen gjort så mye denne høsten her for å fremstå samlende.
Ballen skal fremover!

Nixon

Quote from: Henki on November 15, 2013, 12:16:01 PM
Hvem er det som står bak denne gruppen da?


Ja, det kunne vært interessant å vite. Det ble jo hintet om det i en annen tråd at det var velkjente folk. Men trådstarter ville ikke oppgi navn. En Frode blir nevnt i innlegget over, er det Frode Hellebø? Jeg trodde han  bare dukket opp når det var tid for fest...

Hvorfor holde det hemmelig trådstarter?
Rød makt på Hansa

Django

Jeg er usikker på hvem som står bak dette 100 prosent. Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå

Siden deres på facebook er forøvrig en lukket gruppe.
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

1908

De har hemmelig side på face. Der er det vist kun folk som ikke er negativ som får lov å joine. Så jeg tror det har noe med folkene som støttet skars osv..

Klaus_Brann

Quote from: Henki on November 15, 2013, 12:24:27 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:17:14 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 12:08:19 PM
For meg kan bare folk opprette så mange supportergrupper de vil. Hvis det trekker noen ekstra folk til Stadion er det bare flott!


Jeg har mine tvil om at dette kommer til å trekke flere folk, det er jo folk som er/var medlemmer i bataljonen som går over til den nye supportergruppen.. Men hvis de vil så inderlig at vi supportere skal stå mer sammen, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det innad i Bataljonen?


Uten at jeg vet så mye om hva den nye supportergrupperingen står for, så har vel ikke ledelsen i Bataljonen gjort så mye denne høsten her for å fremstå samlende.


Det virker jo som en ny Bataljonen, med enda høyere 'antefaktor' , hvor det bare er supersupportere som støtter Brann blindt som skal være med.
Da tror jeg det ikke akkurat hadde hjulpet om Lillebøe sto støtt bak flertallet og ville ha Skars og RBH ut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Jeg er usikker på hvem som står bak dette 100 prosent. Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå

Siden deres på facebook er forøvrig en lukket gruppe.


He he... Tror noen av disse kjeftet på Krøvel etter exiten mot Mjøndalen fordi han kjeftet på Skarsfjord. Det sier litt om at det er fullt fokus på å være positiv uansett hva som skjer.

Men hvorfor ikke. Det kan jo bli bra vekselsang igjen på Stadion!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 12:45:20 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:33:45 PM
Jeg er usikker på hvem som står bak dette 100 prosent. Men de som står som administratorer på siden deres er:
Lene Danielsen
Bente Gjesdal Lima
Aina Thessy Hågensen
Ruth Anny Djuve
Frode Hellebø
Si an
Katrine Vedå

Siden deres på facebook er forøvrig en lukket gruppe.


He he... Tror noen av disse kjeftet på Krøvel etter exiten mot Mjøndalen fordi han kjeftet på Skarsfjord. Det sier litt om at det er fullt fokus på å være positiv uansett hva som skjer.

Men hvorfor ikke. Det kan jo bli bra vekselsang igjen på Stadion!:)


RBH må gå - RBH må bli?
"og der snubler Sæternes igjen"

tippetuppen

De får et stort dilemma. Her e det fotballpub folk som har Frode med seg. Ergo da må de vel skifte tilholdssted. Men på løvene går jo de alternative..
Kan jo bli morsomt dette her
E det så nøye då

krøvel vellevold

Jeg syns det er trist at folk har så lave forventninger og krav til SK Brann, at de er fornøyde uansett hvor dårlige vi er. "Nedrykk til 2.divisjon? jaja, pyttpytt - ingen må stå til ansvar, alle får en ny sjanse, bare vi prøver hardt nok neste år blir det sikkert bedre, jajamensann...."
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Bataljonen er vel positiv til RBH, eller ikke kritisk utad, så antar at disse da er negativ til RBH og mener at han må ut av klubben, slik at andre krefter slipper til??
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Django

Jeg er i stor tvil om at denne nye supportergruppen vil ha RBH vekk.
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

kabelmann

Gøyalt å tippe, så mitt tips går på enten Tommy Sulen eller han derre Tom whatshisname som stadig vekk driver og kommenterer på Doddos blog.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Artig med grupperinger med hemmelig ledelse. "Ingen må vite det er oss, da blir ingen med!"
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Dersom dette er en gruppe av regimetro supportere er jeg utelukkende positiv til dette, hvis de fremste lojalistene forlater Bataljonen blir vel fort selve Bataljonen mer kritisk mot regimet som resultat.

Spelaren

November 15, 2013, 13:31:33 PM #19 Last Edit: November 15, 2013, 13:34:40 PM by Spelaren
Skal de ha trommer og sjalala-synging?

Edit, siden enkelte av disse opererer nokså åpent på twitter er det mulig å danne seg et bilde av mentaliteten og vinklingen der.
Gå av.

Henki

Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2013, 12:38:22 PM
Quote from: Henki on November 15, 2013, 12:24:27 PM
Quote from: Django on November 15, 2013, 12:17:14 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 12:08:19 PM
For meg kan bare folk opprette så mange supportergrupper de vil. Hvis det trekker noen ekstra folk til Stadion er det bare flott!


Jeg har mine tvil om at dette kommer til å trekke flere folk, det er jo folk som er/var medlemmer i bataljonen som går over til den nye supportergruppen.. Men hvis de vil så inderlig at vi supportere skal stå mer sammen, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det innad i Bataljonen?


Uten at jeg vet så mye om hva den nye supportergrupperingen står for, så har vel ikke ledelsen i Bataljonen gjort så mye denne høsten her for å fremstå samlende.


Det virker jo som en ny Bataljonen, med enda høyere 'antefaktor' , hvor det bare er supersupportere som støtter Brann blindt som skal være med.
Da tror jeg det ikke akkurat hadde hjulpet om Lillebøe sto støtt bak flertallet og ville ha Skars og RBH ut.


Ja rett skal være rett. Det virker ikke som man kan klandre Bataljonsledelsen for at denne gjengen her bryter ut. Det virker som en gruppering med et svært lite reelt forhold til virkeligheten.
Ballen skal fremover!

1908

Da burde jo noen ha ventet til neste medlemsmøte i Bataljonen... Så evnt overtatt for de som er i styre der... Blir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!

Nixon

Quote from: 1908 on November 15, 2013, 14:16:00 PMBlir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!


Jeg kan skjønne at du føler det slik når fokuset er hvor folk er før kampen. Men jeg regner med at alle skal på kampene. Og gjør det noe da?
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on November 15, 2013, 14:41:37 PM
Quote from: 1908 on November 15, 2013, 14:16:00 PMBlir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!


Jeg kan skjønne at du føler det slik når fokuset er hvor folk er før kampen. Men jeg regner med at alle skal på kampene. Og gjør det noe da?


får de et helt felt til seg selv eller skal de fortsatt stå med bataljonen og hva er isåfall poenget med en ny gjeng?
"og der snubler Sæternes igjen"

Henki

Quote from: Utmedsnolken on November 15, 2013, 14:55:32 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 14:41:37 PM
Quote from: 1908 on November 15, 2013, 14:16:00 PMBlir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!


Jeg kan skjønne at du føler det slik når fokuset er hvor folk er før kampen. Men jeg regner med at alle skal på kampene. Og gjør det noe da?


får de et helt felt til seg selv eller skal de fortsatt stå med bataljonen og hva er isåfall poenget med en ny gjeng?


Kanskje de forventer den samme innflytelsen på klubben som Bataljonen og medlemsutvalget har. At de og forventer å bli innkalt til møter og slikt på Stadion. Det sier seg selv at det ikke går.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Quote from: Henki on November 15, 2013, 15:02:56 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 15, 2013, 14:55:32 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 14:41:37 PM
Quote from: 1908 on November 15, 2013, 14:16:00 PMBlir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!


Jeg kan skjønne at du føler det slik når fokuset er hvor folk er før kampen. Men jeg regner med at alle skal på kampene. Og gjør det noe da?


får de et helt felt til seg selv eller skal de fortsatt stå med bataljonen og hva er isåfall poenget med en ny gjeng?


Kanskje de forventer den samme innflytelsen på klubben som Bataljonen og medlemsutvalget har. At de og forventer å bli innkalt til møter og slikt på Stadion. Det sier seg selv at det ikke går.


Er det nødvendig å invitere noen som bare nikker og smiler då ;) ?
Gå av.

Herman1

November 15, 2013, 15:22:06 PM #26 Last Edit: November 15, 2013, 15:23:46 PM by Herman1
Sitat Django: "Ikveld har vi vært i møte med Daffy ang opprettelse av ny supportergruppe! Dette er noe Brann støtter oss i!".

Jippi, hurra! Ledelsen støtter dere!!!
Uten at jeg kjenner detaljene og formålsparagrafene bak denne nyopprettede gruppen, så får dette sitatet meg til å se for meg en enorm servilitet i forhold til ledelsen.

Ingen skal ut, ingen skal kjeftes på, alle skal bare være glade og snille. Heia Brann...

Edit: Og hvis ledelsen er så enormt positive til disse menneskene, er det mest sannsynlig at de er positive eller negative til dagens ledelse?

Henki

Quote from: Spelaren on November 15, 2013, 15:09:15 PM
Quote from: Henki on November 15, 2013, 15:02:56 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 15, 2013, 14:55:32 PM
Quote from: Nixon on November 15, 2013, 14:41:37 PM
Quote from: 1908 on November 15, 2013, 14:16:00 PMBlir bare for dumt at mann skal starte en ny gjeng som skal ha tilhørighet på Three lions og Bataljonsfolk på puben.. Splittelsen er total!!


Jeg kan skjønne at du føler det slik når fokuset er hvor folk er før kampen. Men jeg regner med at alle skal på kampene. Og gjør det noe da?


får de et helt felt til seg selv eller skal de fortsatt stå med bataljonen og hva er isåfall poenget med en ny gjeng?


Kanskje de forventer den samme innflytelsen på klubben som Bataljonen og medlemsutvalget har. At de og forventer å bli innkalt til møter og slikt på Stadion. Det sier seg selv at det ikke går.


Er det nødvendig å invitere noen som bare nikker og smiler då ;) ?


Hehe, nei det er vel kanskje ikke det. Men det er og begrenset hvor mange utenforstående grupperinger man kan forvente at Brann skal forholde seg til. I så måte er Bataljonen og medlemsutvalget nok.
Ballen skal fremover!

Herman1

Quote from: Herman1 on November 15, 2013, 15:22:06 PM
Sitat Django: "Ikveld har vi vært i møte med Daffy ang opprettelse av ny supportergruppe! Dette er noe Brann støtter oss i!".

Jippi, hurra! Ledelsen støtter dere!!!
Uten at jeg kjenner detaljene og formålsparagrafene bak denne nyopprettede gruppen, så får dette sitatet meg til å se for meg en enorm servilitet i forhold til ledelsen.

Ingen skal ut, ingen skal kjeftes på, alle skal bare være glade og snille. Heia Brann...

Edit: Og hvis ledelsen er så enormt positive til disse menneskene, er det mest sannsynlig at de er positive eller negative til dagens ledelse?

Edit 2: Django. Sorry, var litt for rask på avtrekkeren. Så ut som om det var du som promoterte denne gruppen.

krakra

Flott. Har forslag til en sang for dem

Heia Brann
Alle mann
Dere er superflinke
Vi heier superhardt på dere
Vi bryr oss ikke om rytme og rim
Vi vil bare støtte Brann
Heia Brann!

Django

Quote from: Herman1 on November 15, 2013, 15:32:04 PM
Quote from: Herman1 on November 15, 2013, 15:22:06 PM
Sitat Django: "Ikveld har vi vært i møte med Daffy ang opprettelse av ny supportergruppe! Dette er noe Brann støtter oss i!".

Jippi, hurra! Ledelsen støtter dere!!!
Uten at jeg kjenner detaljene og formålsparagrafene bak denne nyopprettede gruppen, så får dette sitatet meg til å se for meg en enorm servilitet i forhold til ledelsen.

Ingen skal ut, ingen skal kjeftes på, alle skal bare være glade og snille. Heia Brann...

Edit: Og hvis ledelsen er så enormt positive til disse menneskene, er det mest sannsynlig at de er positive eller negative til dagens ledelse?

Edit 2: Django. Sorry, var litt for rask på avtrekkeren. Så ut som om det var du som promoterte denne gruppen.



Hehe.. Lett for det der ;)
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

krakra

Eller:

Roald er en superhyggelig mann
Verdens beste daglig leder det er han
Han tok oss i hånden og sa hei med et smil
Derfor er evig og alltid trofaste mot ham!

krakra

Eller bare et enkelt rop:

Heia Roald!
Heia Roald!
Heia Roald!
Se på oss nå Roald. Vi heier på deg og støtter Brann!!

Herman1

Quote from: krakra on November 15, 2013, 15:39:04 PM
Eller:

Roald er en superhyggelig mann
Verdens beste daglig leder det er han
Han tok oss i hånden og sa hei med et smil
Derfor er evig og alltid trofaste mot ham!


Klapp, klapp, klapp.
Trom, trom, trom.


chamill

Vist dette  er en realitet er det faktisk en kjempeide.
Godt mulig at Roald holder på å ødlegge fotballklubben, det har jeg alt for lite "business-innsikt" til å mene noe om.

Men det jeg skjønner er at dere som i dag står på storestå å vender ryggen mot laget er i god ferd med å å ødelegge fotballaget.

Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!
963 lett som bare det!

Jose Arrogantio

Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?

Django

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM
Vist dette  er en realitet er det faktisk en kjempeide.
Godt mulig at Roald holder på å ødlegge fotballklubben, det har jeg alt for lite "business-innsikt" til å mene noe om.

Men det jeg skjønner er at dere som i dag står på storestå å vender ryggen mot laget er i god ferd med å å ødelegge fotballaget.

Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!


De vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ehm, dette lager jo bare mer splittelser mellom supporterne. Du velger å sette laget over klubben? Hva hvis klubben går i grøften, da er det jo ikke noe mer lag å støtte.

Men vi vet jo strengt tatt ikke om de er for RBH. Det vi vet er at de vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ser ikke hva som gjør at en ny supportergruppe skal samle oss supportere så veldig mye mer.
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

Henki

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM
Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!


Hva i alle dager mener du med det?
Ballen skal fremover!

Gulløl

Må en være en supporter som står maks 2 meter bak reklameskiltene for å være med i denne gruppen ?  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

chamill

Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.
963 lett som bare det!

chamill

Quote from: Henki on November 15, 2013, 16:41:00 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM
Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!


Hva i alle dager mener du med det?


Hva er uklart?
963 lett som bare det!

Henki

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:54:05 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.


Men å synse om hva som er bra for laget har du gedigne mengder kompetanse til?
Ballen skal fremover!

Henki

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:55:03 PM
Quote from: Henki on November 15, 2013, 16:41:00 PM
Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:30:52 PM
Velger å sette laget over klubben, støtter derfor dette tiltaket!


Hva i alle dager mener du med det?


Hva er uklart?


Det er jo en uttalelse som er så bort i natten man kan få det.
Ballen skal fremover!

Jepphepp

Vel, helt udugelig kan han ikke være når man faktisk har vært trener i PL og for Rangers. Samtidig som han antakelig har ett stort nettverk.
Når det er sagt, så er det han jeg er mest positiv til i øyeblikket. Men i konkurranse mot andre som er nevnt her som f.eks. M. Andresen og Sandstø osv. så er det ikke store konkurransen. Akkurat nå mangler ihvertfall jeg bedre alternativer som er realististiske.

Hadde Nilsen hatt mer erfaring f.eks. så hadde han lett toppet listen min. Så lite som 2 år i Godset som hjelpetrener hadde vært nok for min del. Men de andre som har vært nevnt her skal du få kvantumsrabatt for å kaste på dynga=)
- Mitt mål er å slippe inn null mål. Det blir vanskelig, men det er mitt mål. (Piotr Leciejewski 2014)

Northside

Det er jo smått imponerende å danne en ny gruppe fordi de mener Bataljonen har vært alt for kritisk i forhold til Skarsfjord og RBH...

Jose Arrogantio

Quote from: chamill on November 15, 2013, 16:54:05 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 15, 2013, 16:36:22 PM
Så du mener hva som er bra for spillerne er viktigere enn hva som er bra for klubben?


Nei, eg har ingen kompetanse til å vurdere hva som er bra for klubben. Har derfor heller ingen glede av å synse omkring det.


Så hva mener du med å sette laget over klubben?

Nixon

Quote from: Django on November 15, 2013, 16:39:06 PMDe vil lage en supportergruppe for å få flere samlet. Ehm, dette lager jo bare mer splittelser mellom supporterne.


Ikke dersom man går inn for å lage splittelse ved å motarbeide hverandre. Man har jo f.eks. BGG som i stor grad har sitt utspring fra Bataljonen hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde du samme syn på de da de organiserte seg? At det var helt unødvendig?
Rød makt på Hansa

krakra

Sette laget over klubben....
Den var ny. Er laget tjent med en elendig ledelse som ansetter dårlige trenere og ødelegger forholdet til fansen?


ostraume

At folk vil lage en gruppe som skaper stemning er da helt konge. Om de er gladkristne tryner i "Apostlenes røde gærninger" tøffegutter på Felt Z eller supersupportere i Bataljonen bryr meg midt imot. Mange grupperinger gir masse kok på Stadion og det er sånn vi vil ha det.

Folk er uenige i stil og innhold og grupperer seg deretter. Flott det. Alternativet er en ensartet gjeng ala Kanari med sangliste, ropert og tromme.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up