• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny supportergruppe

Started by Django, November 15, 2013, 12:03:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

Burde ikke denne gruppen spurt folk om de vil være med?? Har fått flere bevis på at de som styrer denne hemmelige gruppen legger til folk uten at de er klar over det.. Burde ikke mann spørre om mann er intr i være med??

Django

Må si at denne nye gruppen er ganske så dømmende om jeg kan bruke det ordet. De tar jo ikke inn folk som er litt negativ til hva som skjer med Sportsklubben virker det som. Virker som at det er en gruppe som kun tar inn folk som godtar alt av hva som skjer. Om det er sant, vet jeg ikke. Men er det inntrykket jeg får av gruppen, og jeg er sikkert ikke alene om det.
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

1908

Du har nok helt rett i det Django.. Ganske bra å starte en gruppe der mann driver med stor forskjellsbehandling... Sløkket... Skal vist være top secret møte i morgen... Men jeg må vell finne en som kun er positiv for å vite hva som skjedde der.. Ingen andre er jo velkommen til denne gruppen/møte...

Nixon

La nå de får holde på! Dette blir en liten klikk som kommer til å kose seg sammen et eller annet sted på tribunen. Skjønner ikke hvorfor så mange blir provosert over denne venninnegjengen.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Inngår strikking i konseptet også ? ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Django

Ut ifra det jeg har hørt og har blitt fortalt er at så og si 50% av de som er medlemmer er menn, og det er derfor ikke noen venninneklubb...
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

pidre

Eg blir provosert over tanken på at ein gjeng tanter skal få uforholdsvis stor plass i media, og dessutan bli vist fram og brukt som nyttige idioter av geniet. Syregliset er nok ustoppelig nå, som han har supportere som alltid vil støtte han. All kritikk kan heretter avfeies med at supporterane er delt i synet...    
Saludar a los monos!

1908

Quote from: Django on November 20, 2013, 22:34:52 PM
Ut ifra det jeg har hørt og har blitt fortalt er at så og si 50% av de som er medlemmer er menn, og det er derfor ikke noen venninneklubb...


Kan love deg at mange av de mennene aner ikke at de er med i gruppen.. Jeg har snakket med noen av de... Er bare tilfeldige påfyll til gruppen...

krøvel vellevold

November 21, 2013, 06:06:17 AM #108 Last Edit: November 21, 2013, 06:09:33 AM by krøvel vellevold
De kan sikkert få med denne pensjonisten Odd E. Monsen som av og til skriver på kav bergensk i BA på summetonesiden. Også i dag har han skrevet. Her er noen gullkorn:

"8.plass overrasket ikkje meg. Brann spilte med et halvt juniorlag  og utenlanske spellere som e kjøpt inn billig.""

Eg rister på hovve over brannsupporterne. De har hylt og skreket på flere unge spellere. Etter to brannseire hylte de "gullet ska hem", Når det ikkje lengre går bra for Brann og de unge begynner å virke sliten, då hyler de på Karadas""

Eg e sikkar på at flesteparten av supporterne ikkje har peiling på offsidereglene, og at de ikkje har hatt en fotballdrakt på seg og sparket i en ball. Men hyle og skrike kan de. Hylekoret begynte med å hyle om å sparke treneren"

"De seier at de e Branns tolvte mann, men i hele høst har Brann spelt med ti mann oå grunn aV hånordene og pipingen fra tribunene"."Nå begynte de å hyle om Roald Bruun-Hanssens skalp"

"Her har styret siden gullet kom hem betalt ned gammel gjeld og fått orden på økonomien. Det e då eg begynner å lure på kor dum i hovve det går an å bli. Eg e sikker på at om nokken av supporterne hadde stilt på en IQ-test, ville de fått to poeng. Ett for fremmøte og ett for reaksjon på elektrisk støt"."

"Nå e det på tide at de får seg et edruelig syn på styret og stell i Brann og lar de som har greie på fotball og styresett få fortsette med det. La styret i fred og ro få bestemme kem som blir Branns neste trener, og - vær så snill, ikkje kom med flere dumme krav og forslag på trenere. Ikkje bli tussete og tro at dokkar har greie på fotball".

"I dag kvinnelig styreleder med bein i nesen. I motetning te supporterne, så kan hun offsidereglene".


Og til slutt:

Legg ned hele klubben!

aleksanderhjelleseth

" Eg e sikker på at om nokken av supporterne hadde stilt på en IQ-test, ville de fått to poeng. Ett for fremmøte og ett for reaksjon på elektrisk støt".[/i]"

Sweet, ga meg en god start på dagen.

krøvel vellevold

Mannen gjør narr av intelligensen til supporterne, men det han skriver vitner jo ikke akkurat om så mye IQ på ham selv heller. Med titusener av folk som i en eller annen grad interesserer seg for Brann, så sier det jo seg selv at ikke alle har de samme meningene. Så de som skriker om unge lokale spillere, er ikke nødvendigvis de samme som skriker om resultater eller om Azar Karadas. Og for øvrig trenger man ikke å ha "greie på fotball" eller "greie på å lede klubb" for å kunne gjenkjenne drittfotball.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Haha, der var det mange sitater å ramme inn. Stor humor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 06:06:17 AM
De kan sikkert få med denne pensjonisten Odd E. Monsen som av og til skriver på kav bergensk i BA på summetonesiden. Også i dag har han skrevet. Her er noen gullkorn:

"8.plass overrasket ikkje meg. Brann spilte med et halvt juniorlag  og utenlanske spellere som e kjøpt inn billig.""

Eg rister på hovve over brannsupporterne. De har hylt og skreket på flere unge spellere. Etter to brannseire hylte de "gullet ska hem", Når det ikkje lengre går bra for Brann og de unge begynner å virke sliten, då hyler de på Karadas""

Eg e sikkar på at flesteparten av supporterne ikkje har peiling på offsidereglene, og at de ikkje har hatt en fotballdrakt på seg og sparket i en ball. Men hyle og skrike kan de. Hylekoret begynte med å hyle om å sparke treneren"

"De seier at de e Branns tolvte mann, men i hele høst har Brann spelt med ti mann oå grunn aV hånordene og pipingen fra tribunene"."Nå begynte de å hyle om Roald Bruun-Hanssens skalp"

"Her har styret siden gullet kom hem betalt ned gammel gjeld og fått orden på økonomien. Det e då eg begynner å lure på kor dum i hovve det går an å bli. Eg e sikker på at om nokken av supporterne hadde stilt på en IQ-test, ville de fått to poeng. Ett for fremmøte og ett for reaksjon på elektrisk støt"."

"Nå e det på tide at de får seg et edruelig syn på styret og stell i Brann og lar de som har greie på fotball og styresett få fortsette med det. La styret i fred og ro få bestemme kem som blir Branns neste trener, og - vær så snill, ikkje kom med flere dumme krav og forslag på trenere. Ikkje bli tussete og tro at dokkar har greie på fotball".

"I dag kvinnelig styreleder med bein i nesen. I motetning te supporterne, så kan hun offsidereglene".


Og til slutt:




Det er jo så dumt at det bør forbigås i stillhet. Men det jeg er redd for er at der sitter en del andre sjeler og nikker anerkjennende til det de leser. Jeg har et inntrykk av at mange bergensere og striler liker å slenge dritt om Brann, og det som har med Brann å gjøre, så lenge vi ikke er helt der oppe. Slik har det alltid vært.
Tren på langskudd

ostraume

Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 07:21:21 AM
Mannen gjør narr av intelligensen til supporterne,


Nå kjenner ikke jeg til denne fyren, men dette er da fint og vittig skrevet.

At fotballsupportere generelt sett er idioter er for øvrig riktig. Eller for sitere Rocky: Alle som liker fotball er ikke idioter, men alle idioter liker fotball.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Quote from: pidre on November 20, 2013, 22:36:52 PM
Eg blir provosert over tanken på at ein gjeng tanter skal få uforholdsvis stor plass i media, og dessutan bli vist fram og brukt som nyttige idioter av geniet.


For det første: Jeg ser ikke helt at dette skal ha noen stor medieinteresse. Og hva så om Syregliset har nyttige idioter? Det er da helt fair å legge seg flat for vår åndelige leder om man så ønsker det?

Jeg synes det er rimelig ironisk med holdningen som enkelte har her inne. "Vær kritisk, eller hold kjeft, og prøv for all del ikke å kneble oss kritikere!"
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on November 21, 2013, 09:52:02 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 07:21:21 AM
Mannen gjør narr av intelligensen til supporterne,


Nå kjenner ikke jeg til denne fyren, men dette er da fint og vittig skrevet.

At fotballsupportere generelt sett er idioter er for øvrig riktig. Eller for sitere Rocky: Alle som liker fotball er ikke idioter, men alle idioter liker fotball.


Er løgner og halvsannheter vittig bare fordi de skrives på kav bergensk? Mulig jeg ikke forstår meg på pensjonist-humor, men jeg ser i grunn ikke at han mente det ironisk eller noe sånt.
Legg ned hele klubben!

Christian

Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 10:42:24 AM
Er løgner og halvsannheter vittig bare fordi de skrives på kav bergensk? Mulig jeg ikke forstår meg på pensjonist-humor, men jeg ser i grunn ikke at han mente det ironisk eller noe sånt.

pidre

Quote from: ostraume on November 21, 2013, 09:54:04 AM
Quote from: pidre on November 20, 2013, 22:36:52 PM
Eg blir provosert over tanken på at ein gjeng tanter skal få uforholdsvis stor plass i media, og dessutan bli vist fram og brukt som nyttige idioter av geniet.


For det første: Jeg ser ikke helt at dette skal ha noen stor medieinteresse. Og hva så om Syregliset har nyttige idioter? Det er da helt fair å legge seg flat for vår åndelige leder om man så ønsker det?

Jeg synes det er rimelig ironisk med holdningen som enkelte har her inne. "Vær kritisk, eller hold kjeft, og prøv for all del ikke å kneble oss kritikere!"


Selvfølgelig skal alle få ha si meining - men om ein håndfull tanter får UFORHOLDSMESSIG stor plass blir eg provosert.
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: pidre on November 21, 2013, 10:54:25 AMSelvfølgelig skal alle få ha si meining - men om ein håndfull tanter får UFORHOLDSMESSIG stor plass blir eg provosert.


Enn så lenge har de fått NULL plass. Så snakk om å ta sorgene på forskudd...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Christian on November 21, 2013, 10:53:30 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 10:42:24 AM
Er løgner og halvsannheter vittig bare fordi de skrives på kav bergensk? Mulig jeg ikke forstår meg på pensjonist-humor, men jeg ser i grunn ikke at han mente det ironisk eller noe sånt.


Dette er ikke en innringer til summetonen. Dette er en fast skribent som lirer av seg en masse løgner og halvsannheter for å drite ut supporterne som har en mening om klubben. Men jeg blir ikke provosert. Problemet er imidlertid at mange vil ta pisset hans for god fisk, og disse løgnene og halvsannhetene som både han og Brann-regimet står for, er en vedtatt sannhet blant mange.
Legg ned hele klubben!

pidre

Quote from: Nixon on November 21, 2013, 11:06:02 AM
Quote from: pidre on November 21, 2013, 10:54:25 AMSelvfølgelig skal alle få ha si meining - men om ein håndfull tanter får UFORHOLDSMESSIG stor plass blir eg provosert.


Enn så lenge har de fått NULL plass. Så snakk om å ta sorgene på forskudd...
Saludar a los monos!

krakra

Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 06:06:17 AM
De kan sikkert få med denne pensjonisten Odd E. Monsen som av og til skriver på kav bergensk i BA på summetonesiden. Også i dag har han skrevet. Her er noen gullkorn:

"8.plass overrasket ikkje meg. Brann spilte med et halvt juniorlag  og utenlanske spellere som e kjøpt inn billig.""

Eg rister på hovve over brannsupporterne. De har hylt og skreket på flere unge spellere. Etter to brannseire hylte de "gullet ska hem", Når det ikkje lengre går bra for Brann og de unge begynner å virke sliten, då hyler de på Karadas""

Eg e sikkar på at flesteparten av supporterne ikkje har peiling på offsidereglene, og at de ikkje har hatt en fotballdrakt på seg og sparket i en ball. Men hyle og skrike kan de. Hylekoret begynte med å hyle om å sparke treneren"

"De seier at de e Branns tolvte mann, men i hele høst har Brann spelt med ti mann oå grunn aV hånordene og pipingen fra tribunene"."Nå begynte de å hyle om Roald Bruun-Hanssens skalp"

"Her har styret siden gullet kom hem betalt ned gammel gjeld og fått orden på økonomien. Det e då eg begynner å lure på kor dum i hovve det går an å bli. Eg e sikker på at om nokken av supporterne hadde stilt på en IQ-test, ville de fått to poeng. Ett for fremmøte og ett for reaksjon på elektrisk støt"."

"Nå e det på tide at de får seg et edruelig syn på styret og stell i Brann og lar de som har greie på fotball og styresett få fortsette med det. La styret i fred og ro få bestemme kem som blir Branns neste trener, og - vær så snill, ikkje kom med flere dumme krav og forslag på trenere. Ikkje bli tussete og tro at dokkar har greie på fotball".

"I dag kvinnelig styreleder med bein i nesen. I motetning te supporterne, så kan hun offsidereglene".


Og til slutt:


Hehe, ja. Det er morsomt med disse som tror fotball er noe superavanserte greier som folk flest ikke har peiling på. Spesielt ikke de som har fulgt med på Brann i noen tiår. Ingen peiling.

Næringssjefen i Hordaland uten noen fotballerfaring overhodet, derimot, har sikkert stålkontroll på fotballen. Mer peiling på spillet enn alle oss tilsammen.
Det er vel faktisk bare en person i Brannstyret en kan forvente har mer peiling på fotball enn oss, Guntveit. Og vi vet jo at RBH ikke aner hva han holder på med.

Nixon

Quote from: pidre on November 21, 2013, 11:15:22 AM
Quote from: Nixon on November 21, 2013, 11:06:02 AM
Quote from: pidre on November 21, 2013, 10:54:25 AMSelvfølgelig skal alle få ha si meining - men om ein håndfull tanter får UFORHOLDSMESSIG stor plass blir eg provosert.


Enn så lenge har de fått NULL plass. Så snakk om å ta sorgene på forskudd...


Vel, du må være Bergens mest engstelige person dersom du tror at denne venninnegjengen kommer til å bli en flodbølge!;)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: krakra on November 21, 2013, 11:38:55 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 21, 2013, 06:06:17 AM
De kan sikkert få med denne pensjonisten Odd E. Monsen som av og til skriver på kav bergensk i BA på summetonesiden. Også i dag har han skrevet. Her er noen gullkorn:

"8.plass overrasket ikkje meg. Brann spilte med et halvt juniorlag  og utenlanske spellere som e kjøpt inn billig.""

Eg rister på hovve over brannsupporterne. De har hylt og skreket på flere unge spellere. Etter to brannseire hylte de "gullet ska hem", Når det ikkje lengre går bra for Brann og de unge begynner å virke sliten, då hyler de på Karadas""

Eg e sikkar på at flesteparten av supporterne ikkje har peiling på offsidereglene, og at de ikkje har hatt en fotballdrakt på seg og sparket i en ball. Men hyle og skrike kan de. Hylekoret begynte med å hyle om å sparke treneren"

"De seier at de e Branns tolvte mann, men i hele høst har Brann spelt med ti mann oå grunn aV hånordene og pipingen fra tribunene"."Nå begynte de å hyle om Roald Bruun-Hanssens skalp"

"Her har styret siden gullet kom hem betalt ned gammel gjeld og fått orden på økonomien. Det e då eg begynner å lure på kor dum i hovve det går an å bli. Eg e sikker på at om nokken av supporterne hadde stilt på en IQ-test, ville de fått to poeng. Ett for fremmøte og ett for reaksjon på elektrisk støt"."

"Nå e det på tide at de får seg et edruelig syn på styret og stell i Brann og lar de som har greie på fotball og styresett få fortsette med det. La styret i fred og ro få bestemme kem som blir Branns neste trener, og - vær så snill, ikkje kom med flere dumme krav og forslag på trenere. Ikkje bli tussete og tro at dokkar har greie på fotball".

"I dag kvinnelig styreleder med bein i nesen. I motetning te supporterne, så kan hun offsidereglene".


Og til slutt:


Hehe, ja. Det er morsomt med disse som tror fotball er noe superavanserte greier som folk flest ikke har peiling på. Spesielt ikke de som har fulgt med på Brann i noen tiår. Ingen peiling.

Næringssjefen i Hordaland uten noen fotballerfaring overhodet, derimot, har sikkert stålkontroll på fotballen. Mer peiling på spillet enn alle oss tilsammen.
Det er vel faktisk bare en person i Brannstyret en kan forvente har mer peiling på fotball enn oss, Guntveit. Og vi vet jo at RBH ikke aner hva han holder på med.


Men en ting er at andre har bedre teoretisk peiling på fotball, at treneren har utdannelse og kan jatte i vei om systemer og formasjoner og grunnspell og denslags. Men man trenger ingen trenerutdannelse for å vite om fotballen man ser er kjedelig. Man trenger ikke trenerutdannelse for å vite om man er mer opptatt av å safe inn 1-1 eller å gå for to poeng ekstra.  Og man trenger ikke spesielt mye utdannelse for å se at det har vært gjort uhorvelig mange feil fra ledelsen de siste årene.

For kunden har rett. Hvis kunden er misfornøyd, så hjelper det ikke at noen med kjempeutdannelse og kjempepeiling prøver å fortelle ham at han egentlig burde være fornøyd og at han heller ikke har peiling. Vil folk ha Grandis, så er det det folk vil ha - selv om gourmetkokker forsøker å fortelle folk at de egentlig ikke burde like det. Er du misfornøyd med jobben rørleggeren gjør, så må det være lov å mene han har gjort en dårlig jobb selv om det er han som har utdannelsen.
Legg ned hele klubben!

pidre

November 21, 2013, 12:26:15 PM #124 Last Edit: November 21, 2013, 19:16:51 PM by pidre
Quote from: Nixon on November 21, 2013, 11:53:22 AM
Quote from: pidre on November 21, 2013, 11:15:22 AM
Quote from: Nixon on November 21, 2013, 11:06:02 AM
Quote from: pidre on November 21, 2013, 10:54:25 AMSelvfølgelig skal alle få ha si meining - men om ein håndfull tanter får UFORHOLDSMESSIG stor plass blir eg provosert.


Enn så lenge har de fått NULL plass. Så snakk om å ta sorgene på forskudd...


Vel, du må være Bergens mest engstelige person dersom du tror at denne venninnegjengen kommer til å bli en flodbølge!;)


UFORHOLDSMESSIG (får ikkje til å skrive med fet skrift) stor plass!

Forresten er eg er mest realist.
Saludar a los monos!

Kagain

Jeg for min del orker ikke å hisse meg opp over supportergrupperinger i det hele tatt. Kjøpte "En fot i virkeligheten" på den siste kampen for sesongen. Der var det en litt interessant sak en kar hadde skrevet om "Borgerkrig i Bergen". Altså hvordan de som "Støttær lagæt uansett" står på en side av en barrikade, og de "surmagede kritikerne" står på den andre siden. Så snakker de stygt om hverandre. Samme som denne tante-karakteristikken som stadig dukker opp.

Jeg er såpass enkel i hodet at jeg ikke ser problemet. KAn ikke de som støtter laget uansett om de spiller som i år eller vi på den mer kritiske siden gjøre det vi gjør selv da? Henholdsvis støtte laget ukritisk eller peke på de høyst reelle problemene på Kniksens Plass? Er vi nødt til å henge ut folk med karakteristikker som tanter (som en annen bruker sa "Tanter er det nye juletre")? Enn disse som får karakteristikken, er de nødt til å hakke på de som forholdet seg kritisk til det hele?

Som det heter seg i underholdningsverdenen "Why can't we all just get along?"

Spelaren

Quote from: Røde Mor on November 21, 2013, 16:45:15 PM
Som det heter seg i underholdningsverdenen "Why can't we all just get along?"


Muligens fordi en del vil mene at "alt e' ok, støttæ lagæt uansætt"-gjengen er mer til skade enn til gagns for Brann. Når kapteinen styrer rett mot isfjellet er det greit med noen som påpeker at dette kan svi litt.
Gå av.

SK

Disse supersupporterne som kun skal støtte alt klubben gjør hele tiden uansett, får i hvert fall holde seg til nettopp dette. Og ikke begynne å ødelegge for og blande seg inn mot resten som faktisk gir beskjed når det gjøres en bedriten jobb.

Brann_ruler86

Er nok ikke lenge så får vi slike scener på Hansa... ;D

https://www.youtube.com/watch?v=DAs_kbbR_Do
(to grupperinger av Partizan fans som har lite til overs for hverandre)
Gå ta banen!

Gulløl

Bare det ikke blir kastet strikkepinner og symaskiner på Hansa  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg er av dem som bare har en standard kanalpakke, og skal i kveld se Atletico Madrid mot Getafe. I et forsøk på å fyre meg selv opp foran kampen, leser jeg litt. Getafe har en stadion på størrelse med vår, og de har 18 supporterklubber. Dette ifølge engelsk wikipedia.
Tren på langskudd

1908

Jeg har mine tvil om at alle 18 står og slenger drit om hverandre..

1908

Dette står siden til denne no "lukkede" gruppen..

Hei!! Da har vi hatt møtet og kommet litt mer frem til hva vi vil med denne gruppen. Vi må bare begynne med å si at ting har skjedd fort, og ble lagt frem på litt feil måte, så det var lett å misforstå hva vi egentlig ville med denne gruppen. Vi begynte med å holde gruppen lukket og privat til vi skulle ha dette møtet, så vi kunne komme med mer info etterhvert. Vi har heller ikke svart på henvendelser og spørsmål, siden vi ville ha dette møtet og komme frem til hva og hvor vi vil med gruppen! Dette ser vi nå i ettertid at gjerne var en feil måte å gjøre det på, og vi beklager dette!
Vi vil fortsette innunder bataljonen , og komme med innspill og ideer på hvordan vi kan få opp stemningen på tribunen igjen. Vi vil samarbeide om hvordan vi kan få tilbake den stemningen vi vet vi kan ha blandt oss supportere. Og vi vil at alle skal føle seg inkluderte og hørt. Vi starter ikke en egen supportergruppe slik som feks bataljonen, vi ønsker bare å samle en gjeng som kan stå sammen og lage god stemning og bidra med sang! Vi håper også at våre tanker og ideer kan være med å bidra til bataljonens fremgang.
Vi vil bidra til fellesskapet og prøve å få det bedre på stadion.
En ting vi også vil få frem , er at vi er interessert i saklige tilbakemeldinger og saklig tips og innspill på hvordan ting kan gjøres annerledes . Dette er ikke ett forum hvor det skal bli negativ stemning, vi er for å fokusere på hva som kan gjøres til det bedre, hvis alle gjør en innsats med seg selv, så kan dette bli veldig bra, og det blir heller ikke tolerert personhets og usakligheter her inne! HEIA BRANN!

Giles

Bare fint med flere supprtergrupper. Supportere er forskjellige og kan fint ha flere uttrykk. Bataljonen opptrer også altfor servilt overfor klubben. Supportere skal være uavhengige og offensive, noe Bataljonen ikke er.

Jose Arrogantio

Quote from: 1908 on November 23, 2013, 18:53:07 PM
Jeg har mine tvil om at alle 18 står og slenger drit om hverandre..


Lettere ironisk om du klager over drittslenging...

Nixon

Så det var som ventet mye skrik og lite ull fra 1908 og andre som følte seg både truet og utelatt fra informasjonsstrømmen.
Tenke seg til...
Rød makt på Hansa

1908

Ingen problem med å få info Nixon. Slapp helt av...

skuteviken

Ser da helt legitimt ut. Bare bra dette initiativet, selv om jeg er uenig i denne ukritiske holdningen, men når vi er på kamp så er det plass til alle, også denne gruppen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Hvis denne gruppen skal holde til i Bataljonen kan jeg ikke skjønne annet enn at de kan ta et navn under Bataljonsparaplyen. Bataljonen har vel bare én undergruppe, Bataljonen Ung, så det er absolutt plass til flere. Jeg slenger herved noen forslag ut i luften. Det er bare å forsyne seg eller komme på noe bedre:

Bataljonen Positiv
Bataljonen Optimist
Bataljonen Trofast
Bataljonen Lojal
Bataljonen Ekte Supportere
Bataljonen Svikter Aldri
Bataljonen Fornøyd
Bataljonen Bra Nok
Bataljonen Heftig og Begeistret
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

1908

Bataljonen Support Bergen? :P

dudo

Bataljonens fine røde hatter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Bataljonen Laget Over Klubben

OmOssSjølOgHansaøl

Haha, det er et par uker siden jeg leste her på forumet, men jeg fikk meg i alle fall en god latter nå - ved å lese denne tråden. Mye paranoia på gang, ser jeg. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Så de var for positive til å kunne bryte med Branns supporterklubb? Jeg så egentlig den komme. Når man ikke klarer å komme i opposisjon til de som styrer klubben i grøften så skal det godt gjøres å komme i opposisjon til supporterklubben :)

Henki

Bataljonen Slutt å si at treneren vår er dårlig han er da for pokker et geni i kraft av å være trener i Brann vi ælskar klubbæn og alle sammæn
Ballen skal fremover!

Lasaron

Lurer på hvilke tanker denne grupperingen gjør seg om Norling signerer. Vil de fortsatt mene at Skars burde fortsatt?
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Nei, de vil nok være like glade som resten de. Handler jo ikke om Skarsfjord spesielt, bare om det at man må støtte klubben i alt.

Kagain

...og en naturlig del av å støtte klubben i alt er jo å støtte nye trenerankomster etc.

Northside

De støtter ikke klubben. Det er ikke klubbens beste de ønsker. De støtter trenere og spillere, de som er midlertidig ansatt i klubben og som tjener en solid sum i året for å utføre et stykke arbeid for klubben.

Go Up