• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2014

Started by Tom C, November 12, 2013, 07:57:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Quote from: Rex on October 19, 2014, 17:27:51 PM
Sandnes klart best så langt. Sogndal helt uten eget spill - et lag selv Brann bør kunne slå på en god dag.


På en god dag ja. Eller på en veldig god dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kai-Olai

Slår vi Glimt på søndag er jo sjansen for å passere de betydelig større også. Har jo noe mer vrient program enn oss i slutten.

1908

Quote from: Rex on October 19, 2014, 17:27:51 PM
Sandnes klart best så langt. Sogndal helt uten eget spill - et lag selv Brann bør kunne slå på en god dag.


Har Brann noen gang gode dager????

Superjack

October 19, 2014, 17:51:49 PM #2403 Last Edit: October 19, 2014, 17:53:20 PM by Superjack
Hvem er det egentlig som har definert at Brann har lett program? Siste 5 kampene er kun 1 mot lag uten noe å spille for. Brann har kamper mot utelukkende lag som har kjempet for tilværelsen, ikke lag som ikke har noe å kjempe for.  Se på Haugesund i går. Hadde aldri blitt Haugesundpoeng om Molde måtte vinne for å ta seriegull. Håper nesten Glimt vinner så de kan være "trygge " i dag og at Haugesund har trygget før siste,kampen. Problemet er at jeg tviler på at Brann vinner mot Sogndal.... Kan ende opp med 2 tap og 1 uavgort og ende på direkte nedrykk poenget bak bygdelaget fremfor noen.
Brannsupporter.

Herman1

October 19, 2014, 18:00:12 PM #2404 Last Edit: October 19, 2014, 18:02:55 PM by Herman1
Jeg er redd for at vi trenger minst 4 poeng på de siste tre kampene, forutsatt at vi vinner over SIF.
Ett poeng mot B/G og 3 mot Sogndal.

Edit: Det er vel SIF som er den rette forkortelsen, eller?

Herman1


Heie på Odd, RBK, Sandnes Ulf m.v.
Hvor langt jeg har sunket...Hvor langt klubben vår har sunket...

:I

Klaus_Brann

Odd er tilbake i ledelsen igjen. Johnsen! De gjør sitt i alle fall.
Hvis resultatene holder seg gjør det tapet i går enda mer forsmedelig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

Men de gir oss også flere sjanser til å redde plassen. Sogndal-seier i kveld hadde vært krise.

Vi kan klare kvallik, men da må laget vårt kvikne til.

Gulløl

Tore Strand må få vann i munnen av slik Sogndal spiller.

Og der vant Ulf. Håpet lever :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on October 19, 2014, 17:19:59 PM
Udjus og Patronen. Sammen er de dynamitt  :)


Vi har Kenneth Udjus
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Her har jeg vært utenlands to uker, og så er alt gått ad undas i mellomtiden. Akk. Det var godt jeg slapp å oppleve det.
Tren på langskudd

Xminator

Da var det liv i håpet om kvalikkplass igjen.

Det klart viktigste neste runde er at Sogndal taper slik de skal mot Molde. Vinner vi da selv så kan vi sikre kvalikkplass allerede på Stadion.

At BG tapte betyr også at 3 seire kan gi oss 12/13. plass, men da er det mye som skal gå rett.

Huff

Tror Sogndal slår Molde.

Føler meg rimelig trygg på at vi trenger syv poeng på de siste tre kampene for å berge plassen, en av trepoengerne må videre komme mot Sogndal.

Dette laget klarer ikke syv poeng på de siste tre, men nå er det i alle fall et ørlite håp.


eivhelle

Sogndal var utrolig svake mot ULF i dag, så selv et Molde på sparebluss bør ta poeng i neste runde. ULF var ikke stort bedre, men et strålende selvmål av Sogndal ordnet biffen.

Mer skummelt er det at B/G virker å være i bra slag for tiden. Så det er stor fare for at stillingen er omtrent den samme etter neste runde, med tap for alle tre lagene i bunnen.

1908


Gulløl

October 19, 2014, 19:25:40 PM #2416 Last Edit: October 19, 2014, 19:36:10 PM by Gulløl
Stor sannsynlighet for at Brann sin skjebne skal avgjøres i Haugesund 09 november. Både Brann og Sogndal har 14 minus mål pr. i dag. Det kan være målforskjell og kanskje bare 1 mål som avgjør hvem av de som rykker ned til slutt. For et drama det kan bli. Alle mann til Haugesund !

Fremdeles 100 billetter igjen en kan kjøpe online på felt J bak mål, 10 meter fra bortefeltet. Pris 125 kr for voksen, 80 kr for barn. Bortefeltet G-H er sperret for online salg slik det pleier.
http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Alternativt kan en kjøpe billett+busstur i Bataljonen sin nettbutikk til 700 kr. Allerede i salg.
http://brannbataljonen.mamutweb.com/Shop/List/Turer/4/1

Vil en overnatte frå laurdag til søndag er billigste overnatting per nå i et dobbeltrom på Best Western Hotel Neptun til 810 kr for rommet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Sogndal har jo et dritlett program igjen. Hjemmekamper mot to lag som ikke har noe å spille for - og en meget enkel bortekamp.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on October 19, 2014, 19:30:12 PM
Sogndal har jo et dritlett program igjen. Hjemmekamper mot to lag som ikke har noe å spille for - og en meget enkel bortekamp.


Me hadde jo òg heimekamp mot eit lag som ikkje hadde noko å spele for - utan at det hjalp.

1908

Det Sogndal leverte i dag bør jo Molde vinne med B laget sitt..

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on October 19, 2014, 19:35:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 19, 2014, 19:30:12 PM
Sogndal har jo et dritlett program igjen. Hjemmekamper mot to lag som ikke har noe å spille for - og en meget enkel bortekamp.


Me hadde jo òg heimekamp mot eit lag som ikkje hadde noko å spele for - utan at det hjalp.


Men vi é Brann. Sogndal er Sogndal. Og Sogndal er bra. Det står på skjerfene deres.
Legg ned hele klubben!

blobby winters

Vet ikke hvorfor alle snakker om Sogndal.
Brann og Sogndal ender opp på direkte nedrykk og Ulf tar kvalik.

Superjack

Forutsetningen er at Brann tar flere poeng enn Sogndal. Mest realistisk er tap mot BG og Haugesund, og i beste fall uavgjort 1-1 mot Sogndal.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Hatleking on October 19, 2014, 19:35:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 19, 2014, 19:30:12 PM
Sogndal har jo et dritlett program igjen. Hjemmekamper mot to lag som ikke har noe å spille for - og en meget enkel bortekamp.


Me hadde jo òg heimekamp mot eit lag som ikkje hadde noko å spele for - utan at det hjalp.


Ingenting virker å hjelpe for Brann i år.

Edit, vi har vel bedret oss på bortebane kunstgress!
Brannsupporter.

Northside

Nå har jo vi hjulpet alle mulig drittklubber i nød de siste årene med å gi vekk 3 poeng i alle retninger. På tide vi får litt hjelp igjen. Spesielt Viking skylder oss en del etter siste serierunde i 2006.

Xminator

Ser for meg følgende:

Brann vinner i Bodø.
Sogndal taper hjemme mot Molde.

Hele klubben er i himmelen igjen, for nå er vi reddet!

Sogndal slår Brann på Stadion. Skitt, 1 poeng bak igjen. Må ta poeng i Haugesund og Sogndal må miste poeng hjemme mot Stabæk.

Det vil for meg være det verste bakteppet før siste serierunde. Da tror jeg det blir spasertur og ikke Brannkamp for meg.

Samtidig: Haugesund kan komme til å tape mot både Strømsgodet og Stabæk. Det er ikke urealistiske resultater.
På samme måte ville ingen hevet øyenbryn om BG tapte mot både LSK og Viking.
Eller om Sogndal taper mot Molde og Stabæk, vel kanskje ett halvt øyenbryn for sistnevnte, men ikke noe mer enn at BG taper hjemme mot Viking.

Vi kan komme i en situasjon der vi før turen til Haugesund faktisk kan ta dem igjen. Og ta igjen BG. Akkurat den kamp skal jeg se. Om vi er reddet fra direkte nedrykk før kampen. Om muligheten for direkte nedrykk fortsatt er tilstede så skal jeg se kampen på vglive godt etter kampslutt...

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on October 20, 2014, 11:47:22 AM
Ser for meg følgende:

Brann vinner i Bodø.
Sogndal taper hjemme mot Molde.

Hele klubben er i himmelen igjen, for nå er vi reddet!

Sogndal slår Brann på Stadion. Skitt, 1 poeng bak igjen. Må ta poeng i Haugesund og Sogndal må miste poeng hjemme mot Stabæk.

Det vil for meg være det verste bakteppet før siste serierunde. Da tror jeg det blir spasertur og ikke Brannkamp for meg.

Samtidig: Haugesund kan komme til å tape mot både Strømsgodet og Stabæk. Det er ikke urealistiske resultater.
På samme måte ville ingen hevet øyenbryn om BG tapte mot både LSK og Viking.
Eller om Sogndal taper mot Molde og Stabæk, vel kanskje ett halvt øyenbryn for sistnevnte, men ikke noe mer enn at BG taper hjemme mot Viking.

Vi kan komme i en situasjon der vi før turen til Haugesund faktisk kan ta dem igjen. Og ta igjen BG. Akkurat den kamp skal jeg se. Om vi er reddet fra direkte nedrykk før kampen. Om muligheten for direkte nedrykk fortsatt er tilstede så skal jeg se kampen på vglive godt etter kampslutt...


Scenariet kan også være at vi faktisk redder kvalik på spektakulært vis i Haugesund. Etter to overtidsmål. Bergen går til himmels. Nå klarer vi det. Vi skal jo bare møte vinneren av Ranheim mot Bærum eller noe sånt.

Og så går det til helvete i kvaliken. Den spektakulære redningsaksjonen i Haugesund var helt bortkastet...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on October 20, 2014, 12:03:08 PM
Quote from: Xminator on October 20, 2014, 11:47:22 AM
Ser for meg følgende:

Brann vinner i Bodø.
Sogndal taper hjemme mot Molde.

Hele klubben er i himmelen igjen, for nå er vi reddet!

Sogndal slår Brann på Stadion. Skitt, 1 poeng bak igjen. Må ta poeng i Haugesund og Sogndal må miste poeng hjemme mot Stabæk.

Det vil for meg være det verste bakteppet før siste serierunde. Da tror jeg det blir spasertur og ikke Brannkamp for meg.

Samtidig: Haugesund kan komme til å tape mot både Strømsgodet og Stabæk. Det er ikke urealistiske resultater.
På samme måte ville ingen hevet øyenbryn om BG tapte mot både LSK og Viking.
Eller om Sogndal taper mot Molde og Stabæk, vel kanskje ett halvt øyenbryn for sistnevnte, men ikke noe mer enn at BG taper hjemme mot Viking.

Vi kan komme i en situasjon der vi før turen til Haugesund faktisk kan ta dem igjen. Og ta igjen BG. Akkurat den kamp skal jeg se. Om vi er reddet fra direkte nedrykk før kampen. Om muligheten for direkte nedrykk fortsatt er tilstede så skal jeg se kampen på vglive godt etter kampslutt...


Scenariet kan også være at vi faktisk redder kvalik på spektakulært vis i Haugesund. Etter to overtidsmål. Bergen går til himmels. Nå klarer vi det. Vi skal jo bare møte vinneren av Ranheim mot Bærum eller noe sånt.

Og så går det til helvete i kvaliken. Den spektakulære redningsaksjonen i Haugesund var helt bortkastet...


Men året etterpå viser det seg at de vekslepengene vi satt igjen med i overskudd etter godt pølsesalg i kvalikkampen faktisk var det som reddet klubbens eksistens! Pga dette går verdens største pølseprodusent inn som hovedsponsor, betaler ned gjelden vår og plasserer en diskré liten pølseannonse strategisk på shortsen og fører oss opp i den europeiske sponsoreliten. Brann tar hundre gull på rad etter opprykket og feier over alt og alle.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on October 20, 2014, 13:56:42 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 20, 2014, 12:03:08 PM
Quote from: Xminator on October 20, 2014, 11:47:22 AM
Ser for meg følgende:

Brann vinner i Bodø.
Sogndal taper hjemme mot Molde.

Hele klubben er i himmelen igjen, for nå er vi reddet!

Sogndal slår Brann på Stadion. Skitt, 1 poeng bak igjen. Må ta poeng i Haugesund og Sogndal må miste poeng hjemme mot Stabæk.

Det vil for meg være det verste bakteppet før siste serierunde. Da tror jeg det blir spasertur og ikke Brannkamp for meg.

Samtidig: Haugesund kan komme til å tape mot både Strømsgodet og Stabæk. Det er ikke urealistiske resultater.
På samme måte ville ingen hevet øyenbryn om BG tapte mot både LSK og Viking.
Eller om Sogndal taper mot Molde og Stabæk, vel kanskje ett halvt øyenbryn for sistnevnte, men ikke noe mer enn at BG taper hjemme mot Viking.

Vi kan komme i en situasjon der vi før turen til Haugesund faktisk kan ta dem igjen. Og ta igjen BG. Akkurat den kamp skal jeg se. Om vi er reddet fra direkte nedrykk før kampen. Om muligheten for direkte nedrykk fortsatt er tilstede så skal jeg se kampen på vglive godt etter kampslutt...


Scenariet kan også være at vi faktisk redder kvalik på spektakulært vis i Haugesund. Etter to overtidsmål. Bergen går til himmels. Nå klarer vi det. Vi skal jo bare møte vinneren av Ranheim mot Bærum eller noe sånt.

Og så går det til helvete i kvaliken. Den spektakulære redningsaksjonen i Haugesund var helt bortkastet...


Men året etterpå viser det seg at de vekslepengene vi satt igjen med i overskudd etter godt pølsesalg i kvalikkampen faktisk var det som reddet klubbens eksistens! Pga dette går verdens største pølseprodusent inn som hovedsponsor, betaler ned gjelden vår og plasserer en diskré liten pølseannonse strategisk på shortsen og fører oss opp i den europeiske sponsoreliten. Brann tar hundre gull på rad etter opprykket og feier over alt og alle.


Og så ringte vekkerklokken.
Legg ned hele klubben!

Huff


Corran

Quote from: Spelaren on October 20, 2014, 13:56:42 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 20, 2014, 12:03:08 PM
Quote from: Xminator on October 20, 2014, 11:47:22 AM
Ser for meg følgende:

Brann vinner i Bodø.
Sogndal taper hjemme mot Molde.

Hele klubben er i himmelen igjen, for nå er vi reddet!

Sogndal slår Brann på Stadion. Skitt, 1 poeng bak igjen. Må ta poeng i Haugesund og Sogndal må miste poeng hjemme mot Stabæk.

Det vil for meg være det verste bakteppet før siste serierunde. Da tror jeg det blir spasertur og ikke Brannkamp for meg.

Samtidig: Haugesund kan komme til å tape mot både Strømsgodet og Stabæk. Det er ikke urealistiske resultater.
På samme måte ville ingen hevet øyenbryn om BG tapte mot både LSK og Viking.
Eller om Sogndal taper mot Molde og Stabæk, vel kanskje ett halvt øyenbryn for sistnevnte, men ikke noe mer enn at BG taper hjemme mot Viking.

Vi kan komme i en situasjon der vi før turen til Haugesund faktisk kan ta dem igjen. Og ta igjen BG. Akkurat den kamp skal jeg se. Om vi er reddet fra direkte nedrykk før kampen. Om muligheten for direkte nedrykk fortsatt er tilstede så skal jeg se kampen på vglive godt etter kampslutt...


Scenariet kan også være at vi faktisk redder kvalik på spektakulært vis i Haugesund. Etter to overtidsmål. Bergen går til himmels. Nå klarer vi det. Vi skal jo bare møte vinneren av Ranheim mot Bærum eller noe sånt.

Og så går det til helvete i kvaliken. Den spektakulære redningsaksjonen i Haugesund var helt bortkastet...


Men året etterpå viser det seg at de vekslepengene vi satt igjen med i overskudd etter godt pølsesalg i kvalikkampen faktisk var det som reddet klubbens eksistens! Pga dette går verdens største pølseprodusent inn som hovedsponsor, betaler ned gjelden vår og plasserer en diskré liten pølseannonse strategisk på shortsen og fører oss opp i den europeiske sponsoreliten. Brann tar hundre gull på rad etter opprykket og feier over alt og alle.

Tviler på at 3 kroneren og Solheim kjøtt har råd til det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Jonsson melder seg klar til kamp igjen. Noe som gjør meg bekymret for at han faktisk får starte i neste kamp, ute av kampform og med det obligatoriske byttet når han får kjenning med gamle skader. Nei, la Hanstveit, Grønner og Karadas kjempe om de to stopperplassene ut sesongen i stedet for å gamble med den snart pensjonerte svensken.

Norling hadde gitt ham opp, men nå er Jonsson kampklar
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 21, 2014, 21:34:32 PM
Jonsson melder seg klar til kamp igjen. Noe som gjør meg bekymret for at han faktisk får starte i neste kamp, ute av kampform og med det obligatoriske byttet når han får kjenning med gamle skader. Nei, la Hanstveit, Grønner og Karadas kjempe om de to stopperplassene ut sesongen i stedet for å gamble med den snart pensjonerte svensken.

Norling hadde gitt ham opp, men nå er Jonsson kampklar

krakra

Voldsomme ord fra Norling. Skjønner ikke helt hva slags grunnlag han uttaler seg på. Hvor lenge har Jonsson vært skadefri i år? En måned totalt?

Kagain

Sitter vel igjen med et inntrykk av at det som impregnerer Norling er at fyren ikke har tenkt å gå stille inn i pensjonstilværelsen, at han vil sjanse med leggene sine for Brann sitt beste. Men: jeg håper ikke at den mannen starter noen fotballkamper enda. Kanskje han kan komme inn i løpet av en kamp, men å hive Jonsson inn fra start må jo være defensivt selvmord.

Nixon

Quote from: krakra on October 21, 2014, 21:54:50 PM
Voldsomme ord fra Norling. Skjønner ikke helt hva slags grunnlag han uttaler seg på. Hvor lenge har Jonsson vært skadefri i år? En måned totalt?


Etter så mange år i fotballen kjenner vel Norling igjen en god spiller når han ser han. Selv om Jonsson har vært mye skadet er det sannsynligvis godt mulig å se hvilken spiller han kunne vært. Og nå har vel Jonsson vært i tilnærmet full trening i noen måneder, så jeg tviler ikke på at han er blant de beste på trening.
Rød makt på Hansa

Xminator

I forrige kamp kunne du sett for det Sævarsson på høyreback og Hanstveit på venstreback, og en Jonsson sammen med Grønner for å få Karadas i angrepet.

Så spørsmålet er vel heller hva som gjør deg minst nervøs. En Vindheim med formsvikt. En Demir med mer offensive enn defensive fibre, en Sævarsson med noe av dem samme motsatt, Hanstveit på backen eller midtstopper, Mojsov er jo også tilbake og vi vet jo hva som kan komme fra den kanten.

Det er mye rart å sette sammen i forsvaret til Brann, og kanskje er akkurat den "rart" delene noe av grunnen til at Brann er der man er. De to stopperene våre som sannsynligvis har høyest tippeliganivå USKADET har jo knapt spilt i år.

krøvel vellevold

Som jeg tidligere har vært inne på: Rykker vi først ned, så håper jeg egentlig det blir mot Sogndal og ikke i Haugesund. Tenk å få slengt nedrykket i trynet, og bli hovert til av haugesunderne opp i trynet samtidig! Nei, da er det bedre at vi får en uke på oss til å fordøye nedrykket, for så å reise ned til Haugesund med en solid dose selvironi og galgenhumor - og holdningen om at "se, vi har allerede rykket ned og vet vi kommer til å bli mobbet - men vi stiller her likevel!". Og så masse ironiske sanger om at vi blir seriemestere, osv. Men jeg er redd vi blir veldig få, for mange feiger vel ut hvis nedrykket allerede er klart.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Noen scenarier:

- Brann må vinne med f.eks. 3 mål i Haugesund, samtidig som vi må ha hjelp av Stabæk som må slå Sogndal med minst 3 mål. Så vinner vi med 3 i Haugesund, Sogndal taper med 3, men så vinner Ulf helt uventet 9-0 over AaFK og slår oss på scorede mål.

- Brann må vinne i Haugesund. På stillingen 0-0 syv minutter på overtid får Haugesund et totalt feil idømt straffe - og scorer.

- Brann må vinne i Haugesund. På overtid er stillingen 0-0, vi bombarderer Haugesund-målet med to stolpeskudd, det blir strekredninger, og så er ballen langt over mållinjen uten linjedommer ser det, før vi får straffespark syv minutter på overtid - som Huseklepp scorer på, men så må han ta det om igjen fordi Haugesund-keeperen (!!!!) var for langt ute, og så bommer han - og så innrømmer dommeren i ettertid at det selvsagt ikke var Brann som skulle straffes for at Haugesund-keeperen brøt reglene.

- Brann må vinne i Haugesund. Og så scorer vi 7 minutter på overtid. Men så scorer Haugesund på et offside-mål etter en Mojsov-tabbe to minutter etter det.

- Brann kan tåle et tap på inntil to mål hvis Sogndal slår Stabæk med inntil ett. Så vinner Brann med syv, Sogndal vinner med ett. Men så viser det seg at en junior Brann hiver innpå på overtid, ikke er spilleberettiget. Tapet settes til 0-3 og vi rykker ned.







Legg ned hele klubben!

Kagain

Oi oi, Krøvel! det kan virke som at du befinner deg på et svært mørkt sted i livet for tiden. Selv ikke superpessimister som undertegnede (og kanskje Giles) kunne ha funnet på scenarier som det du driver med.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

October 23, 2014, 06:06:58 AM #2441 Last Edit: October 23, 2014, 06:14:48 AM by krøvel vellevold
Quote from: Kagain on October 23, 2014, 05:58:27 AM
Oi oi, Krøvel! det kan virke som at du befinner deg på et svært mørkt sted i livet for tiden. Selv ikke superpessimister som undertegnede (og kanskje Giles) kunne ha funnet på scenarier som det du driver med.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Det er uansett etter syv minutter på overtid det skjer. Så det er ingen grunn til å stresse ned til Haugesund, alle kan ta en senere ferge!:)
Rød makt på Hansa

Tom C

Enig med Krøvel at det som "eksperter" kaller et enkelt program for Brann, kunne faktisk ikke vært verre. Det er ingenting Brann sliter mer med enn å vinne mot "antatt svakere motstand". Og i dette tilfellet i tillegg med ekstra høye skuldre pga nedrykksspøkelset, og motstandere med alt å spille for.

Lukter dessverre nedrykk ja.
Aldri mer Obos....

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2014, 18:46:10 PM

- Brann må vinne i Haugesund. På stillingen 0-0 syv minutter på overtid får Haugesund et totalt feil idømt straffe - og scorer.



Nei, Piotr reddar!

Corran

Ja Piotr redder og dommeren blåser av kampen og vi er like langt siden vi måtte vinne kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: Hatleking on October 23, 2014, 11:51:52 AM
Nei, Piotr reddar!


Han har ikke reddet straffer på år og dag. Men ser ikke bort fra at han i Haugesund er oppe i krysset og redder en straffe mesterlig i det 95 minutt som kan sikre Brann plassen. Men at han deretter snur seg mot Brann supporterne bak mål og i jubelrusen og seiersdansen fomler ballen i mål. Og så blåser dommeren av. Og Haugesund Avis sin forside har som overskift neste dag: Lykke til i 1 divisjon Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1

Quote from: Gulløl on October 23, 2014, 12:09:50 PM
Quote from: Hatleking on October 23, 2014, 11:51:52 AM
Nei, Piotr reddar!


Han har ikke reddet straffer på år og dag. Men ser ikke bort fra at han i Haugesund er oppe i krysset og redder en straffe mesterlig i det 95 minutt som kan sikre Brann plassen. Men at han deretter snur seg mot Brann supporterne bak mål og i jubelrusen og seiersdansen fomler ballen i mål. Og så blåser dommeren av. Og Haugesund Avis sin forside har som overskift neste dag: Lykke til i 1 divisjon Brann.



Ja, merkelig det der.
Husker han var regnet som straffekongen da han kom fra Sogndal.
Har ikke sett ham redde et eneste straffespark for Brann.

olebrann3

Quote from: Herman1 on October 23, 2014, 12:29:59 PM
Quote from: Gulløl on October 23, 2014, 12:09:50 PM
Quote from: Hatleking on October 23, 2014, 11:51:52 AM
Nei, Piotr reddar!


Han har ikke reddet straffer på år og dag. Men ser ikke bort fra at han i Haugesund er oppe i krysset og redder en straffe mesterlig i det 95 minutt som kan sikre Brann plassen. Men at han deretter snur seg mot Brann supporterne bak mål og i jubelrusen og seiersdansen fomler ballen i mål. Og så blåser dommeren av. Og Haugesund Avis sin forside har som overskift neste dag: Lykke til i 1 divisjon Brann.



Ja, merkelig det der.
Husker han var regnet som straffekongen da han kom fra Sogndal.
Har ikke sett ham redde et eneste straffespark for Brann.



Han reddet straffer i straffekonk mot Sogndal og Viking. Utenom det har alle straffer gått inn.

olebrann3

Når vi først er inne på straffer. Litt spesielt at vi bare har fått 2 straffer totalt på de siste 2 sesongene.

Fikk 1 i siste kamp ifjor og så har vell huseklepp bommet på vår eneste straffe i år.
Mot oss har vi sikkert fått over 20 straffer på disse 2 sesongene.

Til tross for at vi har Mojsov skulle vell ikke tallene vært så langt fra hverandre. Syns det skjer omtrent like mye i begge feltene.

Go Up