• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Innsamling av underskrifter for ekstraordinært årsmøte

Started by fortune, November 05, 2013, 15:24:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fortune

Snøballen har definitivt begynt å rulle for endringer på Kniksens Plass ved at man i nokså rask rekkefølge har sett:

1.   Nokså spredte, men absolutt hørbare rop om Skarsfjords avgang mot Haugesund
2.   Samlede og kraftfulle rop om trenerens avgang + skandalerop mot Hønefoss
3.   Mer kritiske aviskommentatorer i BT og BA
4.   Kritikk fra tidligere spiller og "kjente" supportere i media
5.   TV2 melder om 50 % nedgang i partoutkortsalget
6.   Det lukter litt misnøye i spillerstallen når Wangberg går ut og ønsker ny sesongevaluering
7.   Sikkert en del jeg har glemt/ikke fått med meg

Etter min mening er det nå på tide at vi supporterne tar det hele et steg videre og starter en aksjon for innsamling av underskrifter for ekstraordinært årsmøte i Sportsklubben.  I klubbens lover står det at:

"Ekstraordinært årsmøte i klubben innkalles av klubbens styre med minst 14 dagers varsel etter:
c) Skriftlig krav fra 1/3 av klubbens medlemmer."
First is first, second is nothing

Nixon

Du er strengt tatt ikke på viddene. Men å få det gjennomført tror jeg nærmest er umulig.

Ellers har samme tema en egen tråd som vel døde ut av seg selv.

https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,11774.0.html
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg er veldig sterkt imot å skulle ha et ekstraordinært årsmøte for å kaste styret uten at en eneste kandidat til et nytt styre er klar på forhånd. Aldri i verden at jeg stiller opp og stemmer inn noen helt tilfeldige bare for å få kastet ut dagens styre. Da er vi garantert tilbake neste år for å kaste styret.

Jeg regner med at det jobbes blant enkelte miljøer for å finne nye kandidater til styret på de to ledige styreplassene og styrelederrollen. Det er en langt mer krevende jobb enn jeg tror de fleste innser og jeg forventer ikke at de skal klare det i løpet av året, men skulle de fått til det og kandidatene er gode er jeg gjerne med på å få til et ekstraordinært årsmøte.

Spelaren

Gå av.

Go Up