• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Branns styre

Started by Torvanger, October 28, 2013, 17:40:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kaj eskelinen

Uansett om det ikke er noe eksplosivt innhold fra møtet så burde det av prinsipp ligges ut nettopp for å vite at det ikke går å kneble supporterne, det er hele poenget, og derfor overraskende med korrektheten og lojaliteten mot RBH fra Northside. Dette er fotball for faen, ikke jobben din??

fineste drakten er 1995

Siste trening før årets siste seriekamp. Alle som ønsker endringer på trenersiden bør møte opp på Nymark klokken 11:00 denne lørdagen.
"Ledelsen, Skarsfjord og diverse sympatisører mener vi ikke skal "ødelegge" kampene med protestrop. Da kan vi vel like gjerne gjøre det på en trening?

Desto flere supportere som møter og viser sin misnøye med dagens tilstand, desto mer seriøst vil denne protesten bli oppfattet av ledelsen og resten av Bergen.
La oss vise at det ikke kun er noen misnøyde sofasupportere med små blogger og store penner som ønsker forandring på trenersiden.

Ta med engangsgriller dersom ønskelig ;)

(Skulle klubben i løpet av uken informere om at Skarsfjord går av etter sesongslutt, så håper vi alle sammen fortsatt stiller på treningen. Det er da man skal stramme seg opp litt, være litt voksen og avslutte med en positiv innspurt."


https://www.facebook.com/events/1375482659358017/?notif_t=plan_user_invited



Regner med dette ikke er et "i stedet for"

kaj eskelinen

og for ordens skyld, godt jobbet av BGG ellers.. :)

fineste drakten er 1995

Det som har skjedd i klubben de siste månedene er INTET MINDRE ENN EN KOMPLETT SKANDALE.

Kjøper billett på Hansa i morgen.

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on November 05, 2013, 22:49:46 PM
Quote from: Northside on November 05, 2013, 22:41:50 PM
Blir vi bedt om å ikke skrive referat fra møtet, så holder vi det vi lover eller så takker vi nei til møtet.


Når poenget med et slikt møte er at supporterlederne skal gi beskjed på VEGNE av supporterne hva som faktisk ønskes, så blir en naturligvis mistenksom når en ikke vil referere fra møtet.

Fikk for eksempel Roald klar beskjed om at han er ønsket ut av klubben?


Det siste kan jeg aldri tenke meg skjedde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

BT: Nora Sætre avslår å la seg intervjue av BT. Hun vil ikke uttale seg om situasjonen i klubben før etter sesongen.

Lasaron

God timing, med tanke på denne famøse evalueringen.
Tren på langskudd

pidre

Quote from: Northside on November 05, 2013, 22:41:50 PM
Meningen var at de ville vite hva medlemsutvalget og supportergruppen mener om diverse saker. Lufte stemningen litt om man vil kalle det det.

Det er vanlig at ikke alt som sies på slike møter blir publisert i media, på lik linje som at det som skjer på styremøtene ikke skal ut i media (til en viss grad). Hadde alt blitt blåst ut i media så kunne vi like gjerne invitert til pressekonferanse og tatt det der i fra.

Jeg har derimot bedt Roger om at Bataljonen må redegjøre på sin egen nettside klart og tydelig hva de mener, eller for den saks skyld har sagt til RBH/klubben.

RBH hadde lite info til oss, i grunn ikke noen nyheter å publisere. Han lyttet for det meste.

Blir vi bedt om å ikke skrive referat fra møtet, så holder vi det vi lover eller så takker vi nei til møtet.
Jeg tror det er bra at klubben kan ha litt tiltro til sine egne supportere, da får vi i det minste fremmet våre meninger på en seriøs måte.

Hva jeg/BGG mener har vi gitt uttrykk for i media tidligere og seinest i dag (BT). Noe annet ble selvsagt ikke sagt på møte, så heller ikke der er det særlig mye nytt å skrive om.

Still opp på trening lørdag og kamp søndag. Så fortsetter vi jobben der. Skulle julenissen komme tidlig i år og annonsere Skarsfjord sin avgang, så håper jeg vi kan stille på både trening og kamp, og sørge for at klubben vår i det minste avslutter siste rest av sesongen på en positiv måte.
Dersom Skarsfjord går av i løpet av vinteren, så har vi supportere en stor jobb foran oss, da må vi bidra til å fylle opp Stadion igjen og i det minste gjøre det vi kan for at vår egen klubb en vakker dag kan engasjere og skrape sammen noen medaljer.


Dette høres ut som RBH, fikk du denne teksten på møtet?
Saludar a los monos!

ostraume

"Er i grunn lite vi får lov å si videre fra dette møtet?"

Hva i helvete er dette for tøys? Noen "pamper" i Bataljonen og BGG skal altså koseprate med Bruun, uten at de dere faktisk representerer får vite hva dere snakker om?

Sikkert hyggelig å få kaffe av Bruun, men dette er en ren provokasjon. Det virker ikke som dere helt skjønner hvilken rolle dere har. Det blir som om representaten for pilotene i Norwegian holder hemmelig hva som diskuteres med Kjos.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Northside


ostraume

Hehe! Veltimet sinnainnlegg fra meg der.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!  :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ja, kanskje ikke den mest åpenbare tråden å uttrykke min glede i, men det var her jeg las det først.

Forøvrig må styret og Bruun fortsatt gå.
Tren på langskudd

Xminator

Quote from: Northside on November 06, 2013, 10:24:28 AM
Se Tv2.no

Litt fra møtet i går ;)


Ikke si at RBH fortalte at Skarsfjord hadde trukket seg, men "ikke si det til noen"...

Northside

Neida. Men det lå gjerne litt i kortene at det ville skje noe denne uken.

storB

Quote from: Northside on November 06, 2013, 13:24:54 PM
Neida. Men det lå gjerne litt i kortene at det ville skje noe denne uken.


Rett ut, sa RBH noe om han vurderer sin stilling?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

pidre

Det viktige nå er å få fjernet RBH, og så blir det nytt styre på årsmøtet.
Saludar a los monos!

Gulløl

 Klok og modig avgjørelse av Skarsfjord sier styrelederen. Sier vel alt om hva styret ønsket.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


krakra

Quote from: Gulløl on November 06, 2013, 13:31:30 PM
Klok og modig avgjørelse av Skarsfjord sier styrelederen. Sier vel alt om hva styret ønsket.
Klok? Dere forlenget med ham for under tre måneder siden og nå er det klokt at han trekker seg?

Nixon

Quote from: krakra on November 06, 2013, 13:34:54 PM
Quote from: Gulløl on November 06, 2013, 13:31:30 PM
Klok og modig avgjørelse av Skarsfjord sier styrelederen. Sier vel alt om hva styret ønsket.
Klok? Dere forlenget med ham for under tre måneder siden og nå er det klokt at han trekker seg?


Tenkte akkurat på det samme. Det er tydelig at styre og stell i Brann har fått kalde føtter etterhvert som media og supportere har strammet skruene i høst. Og når det toppet seg med katastrofetall på partoutkortsalget var det over og ut for Skarsfjord. De bør ikke få slippe unna så lett!
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

skjønte ikke mye av den forklaringen om forlengelsen
"og der snubler Sæternes igjen"

aso008

"Anvendelsen i arbeidsavtalen er anvendt"
Norges mest åpne klubb!

Gulløl

Tydelig at styreleder ikke er så vant med å ha mikrofoner og kamera opp i trynet. Og en haug med spørsmål fra journalister  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Hvorfor Walstad er med på pressekonferansen forstår jeg ikke. En underordnet til Skarsfjord.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

haak

Gudhjelpe meg for en opptreden....

Herr Smed

November 06, 2013, 13:56:26 PM #176 Last Edit: November 06, 2013, 14:01:24 PM by Herr Smed
Pressekonferansen synliggjør atter en gang at vi dessverre har et styre i Brann uten evne til kritisk tenkning.
Alle må gå.

krakra

Mette Nora Sætre gjør seg dårlig på TV.

pidre

Mette Nora Sætre gir eit slett inntrykk
Saludar a los monos!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

pidre

Saludar a los monos!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Gulløl

November 06, 2013, 14:43:12 PM #182 Last Edit: November 06, 2013, 14:46:20 PM by Gulløl
Regner med at det nærmeste apparatet rundt Skarsfjord stort sett forsvinner. De har nok dårligere sluttpakker en Skarsfjord men at Brann må ut med 5-6 millioner i etterlønn totalt for å renovere treningsapparatet/støtteapparatet vil ikke overraske meg.

Min vurdering av hva som skjer med de nærmeste Skars allierte:

Kaz» Sokolowski: Slutter. Betent sak at han har sønnen i stallen. Handplukket av Skars.

Kenneth Mikkelsen: Slutter definitivt. Handplukket av Skars. Den nærmeste allierte til Skars.

Dan Riisnes: Mulig at han forsetter under ny trener. Fra før Skars tiden.

Tomi Markovski: Slutter trolig han også. Handplukket av Skars.

Rolf-Magne Walstad: Tror det er sannsynlig at han rykker opp til nyopprettet sportslig leder stilling. Mulig at han vil gjøre den jobben bra, under Skarsfjord har vel mye av hans tanker ikke nådd frem.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

viks

Quote from: Gulløl on November 06, 2013, 14:43:12 PM
Regner med at det nærmeste apparatet rundt Skarsfjord stort sett forsvinner. De har nok dårligere sluttpakker en Skarsfjord men at Brann må ut med 5-6 millioner i etterlønn totalt for å renovere treningsapparatet/støtteapparatet vil ikke overraske meg.

Min vurdering av hva som skjer med de nærmeste Skars allierte:

Kaz» Sokolowski: Slutter. Betent sak at han har sønnen i stallen. Handplukket av Skars.

Kenneth Mikkelsen: Slutter definitivt. Handplukket av Skars. Den nærmeste allierte til Skars.

Dan Riisnes: Mulig at han forsetter under ny trener. Fra før Skars tiden.

Tomi Markovski: Slutter trolig han også. Handplukket av Skars.

Rolf-Magne Walstad: Tror det er sannsynlig at han rykker opp til nyopprettet sportslig leder stilling. Mulig at han vil gjøre den jobben bra, under Skarsfjord har vel mye av hans tanker ikke nådd frem.


Eneste jeg er sikker på av disse er Kaz. En ny trener ønsker nok å håndplukke egen assistent. De andre kan tenkes at de har mer enn nok utfordringer til å oppleve jobben som spennende skulle man tro.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

redaktør


Huff

Quote from: Gulløl on November 06, 2013, 14:43:12 PM
Regner med at det nærmeste apparatet rundt Skarsfjord stort sett forsvinner. De har nok dårligere sluttpakker en Skarsfjord men at Brann må ut med 5-6 millioner i etterlønn totalt for å renovere treningsapparatet/støtteapparatet vil ikke overraske meg.

Min vurdering av hva som skjer med de nærmeste Skars allierte:

Kaz» Sokolowski: Slutter. Betent sak at han har sønnen i stallen. Handplukket av Skars.

Kenneth Mikkelsen: Slutter definitivt. Handplukket av Skars. Den nærmeste allierte til Skars.

Dan Riisnes: Mulig at han forsetter under ny trener. Fra før Skars tiden.

Tomi Markovski: Slutter trolig han også. Handplukket av Skars.

Rolf-Magne Walstad: Tror det er sannsynlig at han rykker opp til nyopprettet sportslig leder stilling. Mulig at han vil gjøre den jobben bra, under Skarsfjord har vel mye av hans tanker ikke nådd frem.


Min mening om disse: Soko må trolig bort pga interessekonflikten. Mikkelsen er en Skarslakei og må bort. Markovski aner jeg ikke om må bort eller ikke. Risnes er en del av det gamle regime og representerer kontinuitet, langt viktigere, Branns keepre holder mål, faktisk høyt nivå. For de som har sett Mohus tidligere er det smått utrolig hvor mye bedre han har blitt i år. Risnes bør bli.

Så har vi Walstad. I utgangspunktet trenger Brann en sportsdirektør og Walstad er i utgangspunktet godt kvalifisert. Men, Waltad var svært involvert i hentingen av Pavlov en kar som ikke holdt 2.divisjonsnivå. Vel ble han hentet på lån, men Brann hade vel forsøkt å kjøpe fyren tidligere. Walstad var og sterkt involvert i å hente Soko (d.y), jeg har ikke tillit til at fyrens nese for spillere er særlig skarpere enn vår daglige leders. Tar en med at han tilsynelatende har opptrådt som Skarsfjords Bohrmann i prosessen rundt evalueringen har jeg også ingen tillit til personen Walstad.

viks

Quote


Dette forteller meg at noen ikke forteller hele sannheten i Idrettsveien. Min tillit spesielt til RBH er nå så tynnslitt at jeg ikke kan se hvordan han skal kunne utføre en jobb med den track-recorden på tabber og dokumenterte løgner som den mannen kommer med.

Nå kan det selvsagt tenkes at RBH mente at spillerne var tatt med på råd fordi han hadde spurt Soko fra spillerutvalget i lunsjen hva han mente.

Uansett så er RBHs kredibilitet lik null.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

fineste drakten er 1995

Fra pressekonferansen i dag ca 10:15 ut i videoen.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Skarsfjord-far-en-arslonn-i-sluttvederlag-401624_1.snd

Journalist -Vet dere hvordan Trond Mohn reagerer på det?

Sætre: -Trond Mohn er i likhet med andre rundt klubben informert om dette.


Ble supporterne informert på samme måte, eller regnes fremdeles ikke disse som "andre rundt klubben"?

krakra

Quote from: fineste drakten er 1995 on November 06, 2013, 15:50:18 PM
Fra pressekonferansen i dag ca 10:15 ut i videoen.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Skarsfjord-far-en-arslonn-i-sluttvederlag-401624_1.snd

Journalist -Vet dere hvordan Trond Mohn reagerer på det?

Sætre: -Trond Mohn er i likhet med andre rundt klubben informert om dette.


Ble supporterne informert på samme måte, eller regnes fremdeles ikke disse som "andre rundt klubben"?
Skulle de ringe rundt til alle supporterne da?:P De informerte om det på nettsiden sin. Jeg tror ikke vi skal bli for barnslige her.

fineste drakten er 1995

Quote from: krakra on November 06, 2013, 15:51:46 PM
Quote from: fineste drakten er 1995 on November 06, 2013, 15:50:18 PM
Fra pressekonferansen i dag ca 10:15 ut i videoen.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Skarsfjord-far-en-arslonn-i-sluttvederlag-401624_1.snd

Journalist -Vet dere hvordan Trond Mohn reagerer på det?

Sætre: -Trond Mohn er i likhet med andre rundt klubben informert om dette.


Ble supporterne informert på samme måte, eller regnes fremdeles ikke disse som "andre rundt klubben"?
Skulle de ringe rundt til alle supporterne da?:P De informerte om det på nettsiden sin. Jeg tror ikke vi skal bli for barnslige her.



Mener det er helt saklig å forvente at de som var på møtet i går kveld med RBH også regnes som "andre rundt klubben". Dette er jo kjernen for mye av kritikken i høst; at styre og stell driter loddrett i publikum.

dokken

Dette svarer Mette Nora Sætre på BTs (Ballspark etter pressekonferansen) spørsmål om hun føler styret har tillit:

- Vi skal fortsette vårt arbeide ufortrødent videre, så er det årsmøtet i februar som bestemmer om vi har tillit.

Så dere som fortsatt ikke er medlem i Brann: Meld dere inn, hold av en onsdag/torsdag sånn ca. 25 februar (vanligvis tidspunktet) og møt opp på årsmøtet. Da får vi svart på det spørsmålet en gang for alle.

Lasaron

Jeg er medlem, og dagens styre har ikke min tillit.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

pidre

Er det slik at ein må være medlem ei viss tid før årsmøtet finn stad for å kunne være stemmeberettiga?
Saludar a los monos!

pidre

November 07, 2013, 09:46:10 AM #194 Last Edit: November 07, 2013, 09:53:25 AM by pidre
Saludar a los monos!

dokken

Quote from: pidre on November 07, 2013, 09:34:47 AM
Er det slik at ein må være medlem ei viss tid før årsmøtet finn stad for å kunne være stemmeberettiga?

En måned. Og møtet er som sagt vanligvis i februar, men hvem vet om det blir flyttet frem til januar.
Det er bare å melde seg inn. 400 kr.
http://billetter.brann.no/membership.asp?membership_code=3

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Christian

Quote from: Gulløl on November 07, 2013, 10:02:32 AM
Tror det kan være i nærheten av 75-80 % av Stadion publikumet på søndag som vil ha RBH bort.

Det var et friskt anslag. Tror du 75-80 % av publikum på søndag vil rope på RBHs avgang? 75-80 % er jo knapt med på Byen e' Bergen når det går veien...

Belfort

Quote from: Christian on November 07, 2013, 10:46:43 AM
Quote from: Gulløl on November 07, 2013, 10:02:32 AM
Tror det kan være i nærheten av 75-80 % av Stadion publikumet på søndag som vil ha RBH bort.

Det var et friskt anslag. Tror du 75-80 % av publikum på søndag vil rope på RBHs avgang? 75-80 % er jo knapt med på Byen e' Bergen når det går veien...


Hvis publikum vil ha slutt på uduglighet og ha mulighet til å begynne å se fremover så bør de ihvertfall det.

Huff

Tore Strand mener Brann først og fremst bør ansette en sportssjef, og at Walstad ikke er mannen. Sportssjefen skal så ansette treneren.

http://www.bt.no/100Sport/meninger/kommentarer/Det-er-en-sportssjef-Brann-trenger-mest-401794_1.snd

Er tilbøyelig til å være enig


Go Up