• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø Sundag 10.11.2013 kl 18

Started by hasunds, October 28, 2013, 17:15:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Ja, timingen er litt merkelig, men det skal bli morsomt å høre om han klarer å skjule bitterheten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Tror nok RS kommer til å gi noen stikk både til bt og ba og de kritiske supporterene. Men blir spennende å høre hans analyser etter kampen

Men det er godt å endelig glede seg til en kamp igjen og kjenne kriblefølelsen i kroppen inn mot kampen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Corran

Helt sykt og nok en grunn til å ikke se Tv2
Ille nok med Davy (som allerede før vinter OL har ødelagt vinter OL pga at han skal være hovedanker) men nå også Skars sine tåpeligheter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Markmus

Quote from: Kjuakrutt on November 09, 2013, 14:35:05 PM


Den er der mener jeg er noen år gammel uten at den noen sinne fikk et gjennombrudd på Stadion.
Ka du ve?

Kjuakrutt

Bare jeg som henger etter da, uansett en tidi sang :)

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Litt merkelig kommentar fra Mikkelsen;



Er det om å gjøre å bli fortest mulig ferdig med drittsesongen nå?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Bli ferdig med kampen, hva er dette ? Skarsfjord gledet seg alltid til kampene  :P

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Quote from: Gulløl on November 09, 2013, 14:59:55 PM
Støtte laget (ikke Roald håper jeg)
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6972608.ece

Ikke uventet ble det fremstilt som om kritikken mot Bruun har stilnet. Får håpe vi greier å bevise det motsatte i morgen.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Quote from: nero on November 09, 2013, 16:10:51 PM
Quote from: Gulløl on November 09, 2013, 14:59:55 PM
Støtte laget (ikke Roald håper jeg)
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6972608.ece

Ikke uventet ble det fremstilt som om kritikken mot Bruun har stilnet. Får håpe vi greier å bevise det motsatte i morgen.


Talentløs vinkling. At folk stiller opp på trening, viser jo at man støtter SPILLERNE. Ville jo være meningsløst å protestere mot lederne der... RBH var vel på hytten. Da nytter det jo ikke å stå på Nymark og gaule!
Legg ned hele klubben!

Brann_ruler

Håper det blir massiv støtte til spillerne på søndag og ett par to bannere om at RBH ikke duger. Synes det vil være passende .

krøvel vellevold

Quote from: Brann_ruler on November 09, 2013, 20:49:51 PM
Håper det blir massiv støtte til spillerne på søndag og ett par to bannere om at RBH ikke duger. Synes det vil være passende .


Banner er ikke nok. Det må være massiv støtte til laget, men også 5-6 ganger med massive rop mot han der.
Legg ned hele klubben!

Belfort

Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover

krøvel vellevold

Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Dessverre er det en del som kommer til å reagere. "No må di gje seg! No fikk di sjikanert bort trenaren. No må di vére fornøyde og ikkje mobbe vekk hele klubben!" Og kanskje spesielt nå som det blir mer folk enn vanlig i det siste.
Legg ned hele klubben!

nero

Kanskje, men har en følelse av at Skars nok var mer poppis blant tantene enn RBH.
Lions led by donkeys.

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2013, 21:28:46 PM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Dessverre er det en del som kommer til å reagere. "No må di gje seg! No fikk di sjikanert bort trenaren. No må di vére fornøyde og ikkje mobbe vekk hele klubben!" Og kanskje spesielt nå som det blir mer folk enn vanlig i det siste.


Tanter hele gjengen. Det er jo RBH som er det virkelige problemet her. De må da forstå at det ikke blir bedre på stadion før denne klovnen forsvinner.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Quote from: roaldinho on November 09, 2013, 21:44:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2013, 21:28:46 PM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Dessverre er det en del som kommer til å reagere. "No må di gje seg! No fikk di sjikanert bort trenaren. No må di vére fornøyde og ikkje mobbe vekk hele klubben!" Og kanskje spesielt nå som det blir mer folk enn vanlig i det siste.


Tanter hele gjengen. Det er jo RBH som er det virkelige problemet her. De må da forstå at det ikke blir bedre på stadion før denne klovnen forsvinner.


Det er ikke så lett å være skråsikker på. Det er bedre med en meget god trener og Bruun enn en meget dårlig trener og en meget god sportssjef. Det er vanskeligere for mange å se at det skal ha så mye å bety.

Tren på langskudd

Ricky

Brann-ledelsen har spilt kortene meget godt i forhold til å knuse opprøret, så jeg tror det er like greit å bare konsentrere seg om årsmøtet. Finne gode styrekandidater, stille forberedt og argumentere saklig for hvorfor RBHs dager som sjef bør være talte. Det er ikke noe problem, gitt hvordan de saklige argumentene har hopet seg opp.

Brann har på listig vis klart å kneble media ved å sette seg selv i en offerrolle, og nå har de kjøpt og betalt ørten tusen tanter og småbarnsfamilier i form av gratisbilletter. Folk som kommer til å møte opp på Stadion i feel-good-modus. Hvor ofte har det skjedd at Brann har delt ut gratisbilletter en masse egentlig? Selvfølgelig gjør de ikke dette for å være snille og greie.

Blir det overdrevent mye kjør fra Bataljonsfeltet mot klubbledelsen, så tipper jeg det bare blir som å pisse i buksen og i praksis bidrar til at RBH sitter tryggere. "Der kan dåkkar se sjøl, dette e en utidig heksejakt fra folk som kun e fornøyd med gull, akkurat sånn som eg har sagt hele tiden".

Hvor mye det enn irriterer meg inn i margen, så er det kanskje best å bare konsentrere seg om selve sesongavslutningen. Det er - om ikke annet - en sjelden mulighet til å oppleve en sportslig opptur foran noenlunde fulle tribuner; vi kan sende Tromsø ned en divisjon samtidig som meldingene forhåpentligvis kommer om at Rosenborg glipper gullet.
Takke spillerne og debutanttreneren for sesongen 2013 (selv om det strengt tatt ikke er så mye å takke for).

RBH eller noen i styret tar forhåpentligvis mikrofonen for å dele ut noen diplomer e.l., og da går det jo selvsagt an å sende en klar påminnelse om at vi ikke er ferdige med hverandre. Men om 60% av syngingen under kampen handler om hvem som må sparkes til helvete ut av klubben, så tror jeg det vil bli mye jobbing i oppoverbakke frem mot årsmøtet.

krøvel vellevold

November 10, 2013, 05:48:56 AM #119 Last Edit: November 10, 2013, 05:51:02 AM by krøvel vellevold
Ja de kommer nok til å skrike om heksejakt når ropene kommer. "Her har vi invitert familier og idrettsungdom til en koselig kved på Stadion, og så får de denne mobbingen midt i trynet! Bataljonen skylder alle på Stadion en stor unnskyldning!"

Men legg merke til en ting: Vi kunne tangert rekord i forrige hjemmekamp. Skarsfjord trente Brann: Ingen kampanje. Nå blir det ingen rekord. Skarsfjord er vekk. Kampanje! Kanskje dette er "noen" i Brann sin idé for å vise at "se hvor mange vi fikk på tribunen med en gang Skars var vekk"?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2013, 21:28:46 PM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Dessverre er det en del som kommer til å reagere. "No må di gje seg! No fikk di sjikanert bort trenaren. No må di vére fornøyde og ikkje mobbe vekk hele klubben!" Og kanskje spesielt nå som det blir mer folk enn vanlig i det siste.


Ja, jeg har møtt en del de siste dagene som synes synd på Skarsfjord etter at han ble jaget fra Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

De spillerene som ikke takler seg til lyserøde kort i dagens kamp kan finne seg ny klubb i 2014.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 10, 2013, 05:48:56 AMMen legg merke til en ting: Vi kunne tangert rekord i forrige hjemmekamp. Skarsfjord trente Brann: Ingen kampanje. Nå blir det ingen rekord. Skarsfjord er vekk. Kampanje! Kanskje dette er "noen" i Brann sin idé for å vise at "se hvor mange vi fikk på tribunen med en gang Skars var vekk"?


Hvem tenker du disse "noen" er? For vil ikke ledelsen sin forlenging og tviholding på Skarsfjord komme i et enda dårligere lys når folk kommer strømmende til første kamp etter Skarsfjord sin avgang?

Og ville en slik kampanje i forrige hjemmekamp hatt noe særlig å si for rekorden? Dette er jo gratisbilletter og kommer vel ikke med på tallet som blir oppgitt. Altså antall solgte billetter.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 10, 2013, 07:22:54 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 10, 2013, 05:48:56 AMMen legg merke til en ting: Vi kunne tangert rekord i forrige hjemmekamp. Skarsfjord trente Brann: Ingen kampanje. Nå blir det ingen rekord. Skarsfjord er vekk. Kampanje! Kanskje dette er "noen" i Brann sin idé for å vise at "se hvor mange vi fikk på tribunen med en gang Skars var vekk"?


Hvem tenker du disse "noen" er? For vil ikke ledelsen sin forlenging og tviholding på Skarsfjord komme i et enda dårligere lys når folk kommer strømmende til første kamp etter Skarsfjord sin avgang?

Og ville en slik kampanje i forrige hjemmekamp hatt noe særlig å si for rekorden? Dette er jo gratisbilletter og kommer vel ikke med på tallet som blir oppgitt. Altså antall solgte billetter.


Ikke godt å si hva de oppgir. Men de kunne jo da solgt billetter til 1 kr stykket mot HBK.

Med "noen", mener jeg en som kanskje ikke har vært så veldig glad for at Skars fikk forlenget...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Så du mener at Algerøy nærmest boikottet rekorden for å understreke krisen? Han satt jo allerede da på tall som viste at partoutkortsalget hadde fått en katastrofestart. Og nå forsterker han avgangen med denne kampanjen? Det kan høres søkt ut, men det er ikke umulig. Jeg syns jo det var veldig rart at Brann ikke gjorde mer før forrige hjemmekamp for å slå rekorden.
Rød makt på Hansa

pidre

November 10, 2013, 08:37:15 AM #126 Last Edit: November 10, 2013, 11:11:53 AM by pidre
Saludar a los monos!

pidre

November 10, 2013, 08:38:10 AM #127 Last Edit: November 10, 2013, 11:12:12 AM by pidre
Quote from: Nixon on November 10, 2013, 08:10:51 AM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.


På årsmøte? Diskuterer ein personalsaker på årsmøtet? Har NPM gjort sitt inntog i Bataljonen?
Saludar a los monos!

Lasaron

Hvis jeg hører betydelige tilrop mot Bruun er det godt mulig jeg henger meg på. Blir tilropene på en eller annen måte satt i sammenheng med tabbelisten hans blir jeg så godt som sikkert med.
Tren på langskudd

Juve

Hvis det ikke blir gjort noen former for tilrop og bannere mot RBH i dag, så vil han og styret i Brann falle til ro å tro at alt er velstand blant supporterne! Vi må smi mens media er på hugget mot RBH og det må være høylydt og kraftigere enn noen gang!!! Hvis vi ikke gjør det, så er vi ganske naive å tro at alt vil bli mye bedre med en ny trener. Våkn opp folkens, er jo RBH som skal stå sentralt i treneransettelsen. Og det må vi ikke la skje!

Belfort

Quote from: Nixon on November 10, 2013, 08:10:51 AM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.


Håper virkelig han i såfall er feilsitert. Hvis ikke så kan en begynne å lure på om han virkelig vil Branns besteEn mann som er en slimål av dimensjoner vil klarebå manøvrere seg videre i organisasjonen hvis vi ikke blir kvitt han nå

Utmedsnolken

Som en over sa, hvordan kan man gjøre noe med rbh på årsmøte?  Han er jo fast ansatt, eneste måten må vel være å sende han videre oppover i systemet.
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Det er jo rene Game of Thrones-tilstander i denne maktkampen her. Bannerforslag : The Iron Throne med Roald sittende smilende på den.
Gå av.

Gulløl

November 10, 2013, 10:36:56 AM #133 Last Edit: November 10, 2013, 10:40:39 AM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

Eneste måten Rbh forsvinner på er vell om han trekker seg.
Jeg tror ikke at vi blir kvitt mannen i denne omgang, han er for sta (og for dum?) til det.
Men misnøyen må flagges uansett, samtidig som en prøver å få skikkelig trykk på generelle KLUBBsanger.
Det er utrolig viktig at de som tar turen på stadion i dag, kan få en fin opplevelse, at ikke alt føles negativt vinklet. Brann bør absolutt slå tromsø i dag, en sårt trengt optimisme som kan redde stumpene av partourkortsalget inn mot 2014.

Red Rabitt

Skandale med en supporterleder som snakker imot og totalt overser flertallet i gruppen han representerer.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Belfort

Quote from: Red Rabitt on November 10, 2013, 10:51:23 AM
Skandale med en supporterleder som snakker imot og totalt overser flertallet i gruppen han representerer.


For mye kaffe og wienerbrød med administrasjonen og vips så er det vanskelig å kalle en spade en spade

SK

Quote from: krøvel vellevold on November 10, 2013, 05:48:56 AM
Ja de kommer nok til å skrike om heksejakt når ropene kommer. "Her har vi invitert familier og idrettsungdom til en koselig kved på Stadion, og så får de denne mobbingen midt i trynet! Bataljonen skylder alle på Stadion en stor unnskyldning!"

pidre

Ein skal huske på at vi supportere ikkje er på møter med geniet slik Madsen og Lillebø er, så vi kjenner ikkje prosessene, og har sjølvsagt ikkje peiling. 
Saludar a los monos!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on November 10, 2013, 06:00:46 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2013, 21:28:46 PM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Dessverre er det en del som kommer til å reagere. "No må di gje seg! No fikk di sjikanert bort trenaren. No må di vére fornøyde og ikkje mobbe vekk hele klubben!" Og kanskje spesielt nå som det blir mer folk enn vanlig i det siste.


Ja, jeg har møtt en del de siste dagene som synes synd på Skarsfjord etter at han ble jaget fra Brann.


Jeg synes synd på trenere som får sparken uansett om jeg er enig i sparkingen. Med mindre de har gjort noe helt for jævlgi grovt / ulovlig, da.
Ka du ve?

Gulløl

Quote from: pidre on November 10, 2013, 11:22:48 AM
Ein skal huske på at vi supportere ikkje er på møter med geniet slik Madsen og Lillebø er, så vi kjenner ikkje prosessene, og har sjølvsagt ikkje peiling. 


Prosessene = hjernevask av propagandaministiriet med Bruun-Hanssen og Gorm i spissen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: Nixon on November 10, 2013, 08:10:51 AM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.


Hvis det er et korrekt sitat, så kan Tantebø bare trekke seg med én gang han også.
Ka du ve?

skuteviken

Syns kritikken mot supporterlederne er litt feil her. De har et ansvar om de skal bli tatt seriøst, og det har de tatt ved at kampen skal ha et positivt fortegn i dag.

Jeg er like mye for at RBH skal gå som neste mann, men jeg forstår at årsmøtet som er rett rundt hjørnet er det riktige foraet. Noen RBH må gå-rop er forresten ikke malplasert, men det virker som enkelte her har blod på tann og tror det er samme mekanismene rundt en treneravgang som DL. Av og til må man ta et pust i bakken og, man ikke forvente at hele klubben er med om man kun er negativ kamp etter kamp og forsømmer sin rolle som supporter under kampen.

Det er en unødvendig polarisering her der enkelte forumhelter som ikke egentlig har stått i spissen for Skarsfjord aksjonene med annet enn skarpe ord på forumet; er de som er hardest i kritikken mot folk (BGG) som faktisk var "upolitisk korrekt".
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Quote from: Markmus on November 10, 2013, 11:29:50 AM
Quote from: Nixon on November 10, 2013, 08:10:51 AM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.


Hvis det er et korrekt sitat, så kan Tantebø bare trekke seg med én gang han også.


Jeg respekterer at du mener at det er feil, men hvis det er sitatet så overdriver du noe voldsomt. Hva er galt med at han annerkjenner kritikken og ønsker den velkommen på årsmøtet?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Quote from: Markmus on November 10, 2013, 11:25:11 AM
Jeg synes synd på trenere som får sparken uansett om jeg er enig i sparkingen. Med mindre de har gjort noe helt for jævlgi grovt / ulovlig, da.


Trenger ikke synes synd på en som har tjent over 5 millioner i tiden i Brann og skal tjene ytterligere 3 millioner det neste året av å sitte på ræven og ha som hobby å være "ekspert på Brann" på TV2. Han får god tid fremover  til å få ut bitterheten med nye bortforklaringer og løgner og media er sikkert lydhøre og skriver det han ønsker. Bra at det er bloggere med store penner som korrigerer han underveis.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

November 10, 2013, 11:40:31 AM #145 Last Edit: November 10, 2013, 11:48:52 AM by Northside
Quote from: Red Rabitt on November 10, 2013, 10:51:23 AM
Skandale med en supporterleder som snakker imot og totalt overser flertallet i gruppen han representerer.


Utenom de 8-10 burkerne her på forumet som skriver om og om igjen det samme, så virker det som om kritikken av RBH har stilnet ganske mye.

Verken BGG eller Bataljonen har fredet RBH, tvert imot er han blitt fortalt at tabbelisten er rimelig lang etterhvert.
Rett etter LSK-kampen var det et 4 timer langt møte med RBH hvor man sa klart ifra om hva man mener om en del ting.

BBB får mye kritikk om dagen fordi folk mener de "mobbet ut Skarsfjord" fremfor å støtte laget. Da gjør selvsagt ikke Roger lurt i å oppfordre til protester i dag. Et hint om årsmøtet er sånn sett en fornuftig konklusjon.

Alle dere som er kritisk til RBH. Hvorfor stiller dere aldri på medlemsmøte og sier det dere mener der? Er det så mye lettere å skrive på nett enn å si ting "face to face", men samtidig forvente at andre gjør det for dere?
At gulløl ikke tørr å si sin mening på nedre Hansatribunen er helt ok. Håper du tør å si i fra oppe på Z-feltet.
Skal du derimot drive å påstå at jeg mener en rekke ting som jeg definitivt ikke mener, så kan du gi en lyd på tribunen, så skal jeg forklare deg litt mer spesifikk hva jeg mener. Er der i god tid før kampstart.


Markmus

Quote from: skuteviken on November 10, 2013, 11:34:35 AM
Quote from: Markmus on November 10, 2013, 11:29:50 AM
Quote from: Nixon on November 10, 2013, 08:10:51 AM
Quote from: Belfort on November 09, 2013, 21:14:58 PM
Blir det ikke massive protester mot geniet i morgen så tolker jeg det dit at man ikke ønsker klubben på rett spor fremover


Hvis ikke Lillebøe-Hansen er blitt feilsitert igjen:), sier han i BA i dag at Bataljonen ikke ønsker anti RBH-kampanjer på kampen i dag. Men at RBH-debatten bør tas på Branns årsmøte.


Hvis det er et korrekt sitat, så kan Tantebø bare trekke seg med én gang han også.


Jeg respekterer at du mener at det er feil, men hvis det er sitatet så overdriver du noe voldsomt. Hva er galt med at han annerkjenner kritikken og ønsker den velkommen på årsmøtet?
Ka du ve?

Northside

Er det seriøst noen som tror at daglig leder forsvinner i vinter fordi det blir ropt noen ord mot han i denne kampen? Spesielt med tanke på at det nesten ikke har vært rop mot RBH gjennom denne sesongen.

Hadde folk fortsatt boikotten, 4000stk på tribunen og alt det i dag, så kunne det kanskje skjedd noe. Men når det kommer minst 10 000 tilskuere i dag og hvor mange definitivt ikke blir med på noen rop, så kommer RBH til å sitte trygt gjennom hele vinteren.

skuteviken

Jeg er forsåvidt enig med deg i at årsmøtet er for tett opp mot sesongstart og at RBH kan skade klubben en del i vinter. Ansette Sandstø og kjøpe inn noe middelmådige spillere til 10 millioner feks.

Men tre måneder er veldig nært hvis du ser det i et annet perspektiv, der RBH har vært i klubben siden 2007. Jeg tror helller ikke at RBH trekker seg av supporterreaksjoner i dag.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

November 10, 2013, 11:54:33 AM #149 Last Edit: November 10, 2013, 11:59:05 AM by Belfort
Quote from: Northside on November 10, 2013, 11:47:15 AM
Er det seriøst noen som tror at daglig leder forsvinner i vinter fordi det blir ropt noen ord mot han i denne kampen? Spesielt med tanke på at det nesten ikke har vært rop mot RBH gjennom denne sesongen.

Hadde folk fortsatt boikotten, 4000stk på tribunen og alt det i dag, så kunne det kanskje skjedd noe. Men når det kommer minst 10 000 tilskuere i dag og hvor mange definitivt ikke blir med på noen rop, så kommer RBH til å sitte trygt gjennom hele vinteren.


Folk får ikke bedre enn de fortjener. Hvis man ikke gir uttrykk for at nok er nok så kan man ikke klage. Denne mannen har og er en katastrofe for Sportsklubben og det er helt utenkelig at klubben vil komme på rett spor med han.  Han må presses ut.

Til de som ikke gir uttrykk for at Brunn skal bort i kveldens kamp tolker jeg dithen at de ønsker at Brann skal  være en middelmådighet

Go Up