• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø Sundag 10.11.2013 kl 18

Started by hasunds, October 28, 2013, 17:15:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

VVB

Noen regler på hva banner som er lov å ta med inn? Størrelser etc.?


Northside

Quote from: VVB on November 04, 2013, 14:09:17 PM
Noen regler på hva banner som er lov å ta med inn? Størrelser etc.?


Personhets liker de visst ikke (fakta), bortsett fra det er det bare å kjøre på!

fineste drakten er 1995

Alle Mohner drar - Skarsfjord/ RBH er først i køen.

Northside

Quote from: dudo on November 04, 2013, 13:55:00 PM
Quote from: kabelmann on November 04, 2013, 13:46:58 PM
Heia spillerne!


Faktisk er det en god idé å understreke at vi ikke har noe imot spillerne (alt er jo som kjent relativt), men at det bare er ledelsen vi vil til livs. Type "Elsker Brann, støtter laget, hater ledelsen".


Veldig godt poeng! Skarsfjord og Brann prøver å vri dette over til at vi ikke støtter laget og at det er vår skyld at spillerne gjør det dårlig om dagen.

Riktig rekkefølge:
1) Laget begynte å gjøre det dårlig.
2) Vi begynte å bli grinete.
3) Det er ingen som har hetset spillerne eller laget, kun ledelsen/treneren.

kaj eskelinen

Bunnivå av Skarsfjord å komme med dette, og at supporterne egentlig er så utålmodig i denne byen at dette er diskutert internt og kalkulert for. Ser spillerne også messer om at det er sånn det er i Bergen. Er ikke noe trykk i det hele tatt etter min mening, den kritikken han har fått i media er mye mindre enn fortjent.

Mannen skyr visst ingen midler for å drepe kritikk og beholde sin egen "stolthet". Er nesten bisart fascinerende å følge med på det som skjer der oppe nå, kommer nok til å komme ut historier etter hvert når han er borte som vil sjokkere.

På tide at noen tar ansvar og får han vekk fra byen.

Zolkan

Skarsfjord er blitt behandlet med silkehansker i forhold til tidligere trenere.


brann89

Quote from: Zolkan on November 04, 2013, 20:59:14 PM
Skarsfjord er blitt behandlet med silkehansker i forhold til tidligere trenere.


Ja, utrulig lite trykk mot han
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Markmus

Quote from: dudo on November 04, 2013, 13:55:00 PM
Quote from: kabelmann on November 04, 2013, 13:46:58 PM
Heia spillerne!


Faktisk er det en god idé å understreke at vi ikke har noe imot spillerne (alt er jo som kjent relativt), men at det bare er ledelsen vi vil til livs. Type "Elsker Brann, støtter laget, hater ledelsen".


Hva med å starte kampen med kraftige spillersanger/rop og så tilsvarende kraftige anti-rop mot gjøkeredet?

Da skal i alle fall ikke klovnene kunne påstå at vi ikke støtter spillerne.
Ka du ve?

Corran

Kan jo ta "Hele laget" ropet, men som et veksel rop mellom StoreStå og Felt Z Ene gjengen roper "Hele Laget" og den andre gjenge svarer "Ut med Skarsfjord" (eller noe lignende)
Da blir det godt understreket at vi støtter laget, men ikke skars
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dokken

"Vi e Brann" passer også veldig bra. VI (publikum) er Brann. Ikke Mohn eller RBH eller Skars.

Dessuten er det viktig at det ikke bare blir anti-skars fra tribunen. Vi må ha litt variasjon, og vise at publikummet står bak laget, ikke ledelsen.

osoerli

Kva om nokon stillte seg utanfor kvar inngang med ei liste medlemmer i SK Brann kunne skrive seg på for å kreve ekstraordinært årsmøte med formål å skifte ut heile styret.

Eg er redd for at Skars kjem til å sitte heilt til nytt styre sparkar han.  Og det blir ikkje før etter ordinært årsmøte i slutten av februar.  Og det er for seint for 2014-sesongen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hansakongen

Ser bare fram til disse siste 90 min blir ferdig spilt og kan se mange nye episoder med cirkus klubben brann og interene kranglinger fram til serie start 2014. Men uansett for håpe det blir mer skriverier om brann i BA/BT nå fram til jul framfor en gang i skuddåret så fort sesongen er ferdigspilt. Jeg blir overhode ikke skuffet om brann taper denne kampen også. Med brann tap på søndag kommer nok brann flammene til og vokse mot nye høyder.

Huff

Vi må ha bannere  som viser at vi ikke kommer tilbake uavhengig av Skars resultater

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on November 04, 2013, 23:56:54 PM
Kva om nokon stillte seg utanfor kvar inngang med ei liste medlemmer i SK Brann kunne skrive seg på for å kreve ekstraordinært årsmøte med formål å skifte ut heile styret.

Eg er redd for at Skars kjem til å sitte heilt til nytt styre sparkar han.  Og det blir ikkje før etter ordinært årsmøte i slutten av februar.  Og det er for seint for 2014-sesongen.


Det kan det bli hvis folk som har peiling engasjerer seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Lasaron

Ok.

Fokuset hos oss supportere i kampen bør være å heie på spillerne, heie på laget, håpe at vi vinner og, ikke minst, rope på Bruuns avgang.
Tren på langskudd

Nixon

Det blir spennende å se om laguttaket blir veldig annerledes nå som Skarsfjord er vekke.

Og om det vil gi noen effekt på tilskuertaller. Kampen kolliderer med en såkalt storkamp i England, og jeg vet om flere som tenkte å prioritere TV denne gang pga misnøye med Brann. Kanskje noen ekstra kommer tilbake?
Rød makt på Hansa

Baunebob

Håper virkelig det kommer flere på kamp enn mot Hønefoss, og at vi allerede nå kan se at entusiasmen er tilbake på hos publikum og spillere.

Herr Smed

Brann er i en like trøstesløs situasjon som før Skarsfjord trakk seg, så lenge Bruun-Hanssen sitter. På søndag må vi alle ta ansvar og endelig sørge for at vi får røsket opp ugresset.
Alle må gå.

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

blobby winters


Markmus

Quote from: skuteviken on November 06, 2013, 20:54:03 PM


hehe, er mange potensielle gullkorn som kan komme på banner til helgen.

En Rbk-supporter (av alle ting) foreslo til og med "Inn med Mons Ivar, ut med Mohns iver". Rett og slett genialt.
Ka du ve?

dokken

Bannerforslag:" Roald, her er vår evaluering: Du må gå!"

Signert: "oss på tribunen"

Klaus_Brann

Quote from: dokken on November 06, 2013, 23:19:52 PM
Bannerforslag:" Roald, her er vår evaluering: Du må gå!"

Signert: "oss på tribunen"


Fin den.
Hvis man endrer det til; Signert: "Anonymt", kommer det til å bli helt i hans gate, og han bør skjønne tegningen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Eller bare

"Vår evaluering er klar: Roald må gå"


KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

nero

Quote from: osoerli on November 07, 2013, 08:06:19 AM
Eller bare

"Vår evaluering er klar: Roald må gå"





Støttes! Enkelt og greit.
Lions led by donkeys.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

osoerli

Quote from: nero on November 07, 2013, 08:24:24 AM
Quote from: osoerli on November 07, 2013, 08:06:19 AM
Eller bare

"Vår evaluering er klar: Roald må gå"



Støttes! Enkelt og greit.


eventuell med undertekst:

"Signert: Klubben, det er oss"

Men enkle korte tydelege meldingar er best
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

blobby winters

Quote from: dokken on November 06, 2013, 23:19:52 PM
Bannerforslag:" Roald, her er vår evaluering: Du må gå!"

Signert: "oss på tribunen"


Veldig bra, eller et alternativ
Signert: ingen (gentlemans' agreement)

Huff

Quote from: blobby winters on November 07, 2013, 16:15:15 PM
Quote from: dokken on November 06, 2013, 23:19:52 PM
Bannerforslag:" Roald, her er vår evaluering: Du må gå!"

Signert: "oss på tribunen"


Veldig bra, eller et alternativ
Signert: ingen (gentlemans' agreement)


Hva med ''oss på tribunen, de forbannede idiotene...''

Roalden sa jo at ''de forbannede idiotene'' ikke skulle få ta han

fineste drakten er 1995

Quote from: Huff on November 07, 2013, 16:44:22 PM
Quote from: blobby winters on November 07, 2013, 16:15:15 PM
Quote from: dokken on November 06, 2013, 23:19:52 PM
Bannerforslag:" Roald, her er vår evaluering: Du må gå!"

Signert: "oss på tribunen"


Veldig bra, eller et alternativ
Signert: ingen (gentlemans' agreement)


Hva med ''oss på tribunen, de forbannede idiotene...''

Roalden sa jo at ''de forbannede idiotene'' ikke skulle få ta han



har du link til "de forbannade idiotene"?

fineste drakten er 1995

http://barten-hq.org/?page=artikler.php&id=118

Fant dette. Er dette intervjuet reelt? Nederst står det en kildehenvisning til BT.

SK

Intervjuet er reelt. Du er for øvrig ikke den første som har stilt det spørsmålet.

krakra

Lenge siden jeg hadde lest hele intervjuet. Fy faen for et selvbilde. Totalt ute av stand til å nevne svakheter, selv om han blir spurt flere ganger. Eneste han nevner er noe han sier han ikke er svak på lenger.
Styrker ramser han opp gjentatte ganger, han gjentar flere ganger at han "er vant til å være best", og reagerer med sjokk og overraskelse hver gang det blir presentert noe kritisk noen andre har sagt om ham.

Lasaron

Haha! Det intervjuet der, altså. Flott at det er tatt vare på. Jeg husker det var i BT sitt lørdagsmagasin for noen år siden. Jeg leste det med sjokk og vantro, som de sier. Der er det mange sitater som egner seg godt i tråden om bruunmunn.
Tren på langskudd

Belfort

Et helt fantastisk intervju. Journalisten må jo ha "klekket hæl" når hun/han var ferdig. En ener innenfor sitt område kunne framført slike sitater, men her snakker vi faen meg om bergens mest mislykkede leder

Gulløl

Er det rart vi vil ha spetakkelet bort, klarer vi å ikke få snøballen til å rulle på søndag er jeg ganske sikker på at han sitter minst ett år til.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tsrqpo

Med dagens styre så sitter han vel trygt.

Uansett, dette er første kampen på en stund eg kommer til å juble for Brann-mål, uten bismak.  Det har vært rart å håpe på tap, håper det aldri gjentar seg.

Torvanger

November 07, 2013, 22:30:58 PM #90 Last Edit: November 07, 2013, 22:34:14 PM by Torvanger
Vi husker jo alle irritasjonen da Brann lå an til å signere Moldskred og så kommer Mohn viftende med 10 millioner til Tromsø, slik at de både får hodet over vannet økonomisk igjen og samtidig får nok midler til å beholde møringen. TIL har levd over evne i alle år, de lønnet vel keeperen jeg ikke husker navnet på, med 4 mill i året. Hvorfor ikke sende dem ned?

Dette får meg fortsatt til å se rødt, dette er det vi har som investor:

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/branninvestor-moldskred-maa-bli-i-tromsoe-2610356.html

kabelmann

Jeg er så glad Moldskred aldri kom til Brann. En oppskrytt spiller med et målsnitt på linje med Pusic og knapt nok det.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Torvanger

Quote from: kabelmann on November 07, 2013, 22:39:20 PM
Jeg er så glad Moldskred aldri kom til Brann. En oppskrytt spiller med et målsnitt på linje med Pusic og knapt nok det.


Han var god da og man vet aldri hvordan han hadde utviklet seg i Brann. Brannsupporteren Mohn ville det annerledes.

1908

Må jo nesten flire litt av trådstarten her.. "Brann-Tromsø sUndag 11.11.2013 kl 18" ;)

tempo2

November 08, 2013, 00:52:35 AM #94 Last Edit: November 08, 2013, 01:33:53 AM by tempo2
Den datoen er ikkje tilfeldig vist du e like galn som meg. Men rart at eg kom på det, noen må ha viska meg i ørene..11 pluss 11 spillere. 2-4 brann Tromsø. Det samme som i 2009. Vel eg veit at det e vel det reinaste sludder det her !
Men assistenten har jo sakt at det ikkje blir så store forandringer. Tromsø vinner det føler eg meg sikker på. Da gidder eg ikkje gå på stadion trur eg...

Klaus_Brann

Quote from: tsrqpo on November 07, 2013, 21:03:52 PM
Med dagens styre så sitter han vel trygt.

Uansett, dette er første kampen på en stund eg kommer til å juble for Brann-mål, uten bismak.  Det har vært rart å håpe på tap, håper det aldri gjentar seg.


Ja! Det skal bli en deilig følelse igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6971275.ece

Jeg er glad jeg skal se kampen live og ikke på tv. Bestevennene Wathne og Skarsfjord frister ikke så mye...
Rød makt på Hansa

tsrqpo

Norge er et lite land..
Ingen varsellamper som tenner her heller? Han, og situasjonen hans er vel fremdeles en nyhetssak, og så skal han være ekspert for å kommentere Brann oppi det her?


Go Up