• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daglig leder / Sportssjef etter RBH

Started by Superjack, October 28, 2013, 11:49:59 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Poenget er at hadde det vært Eirik Birkelund som hadde spilt èn god kamp og noen hadde skrevet at "Birkelund har hittil vist seg som en forsterkning" så hadde du stått først i køen til å gnåle om at var for tidlig.

At Karadas var for dyr og er for gammel står fortsatt støtt. Alle visste at han ville tilføre oss guts, men mente at det ikke var verdt to millioner. Så langt har gutsen gitt oss totalt null poeng. Så en kan kanskje spørre seg om man kunne fått kjøpt noe annet for to millioner som ga større avkastning? Både på bort og lang sikt.

RBH kunne neppe det. Jostein Flo hadde hatt en sjans.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 20:54:42 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:50:23 PM
Var ikke noe av poenget med Karadas at han skulle få liv i de rundt seg også?


Hehe, så du mener han ikke gjorde det godt nok siden Mojsov får hjerneblødning og Hanstveit gir LSK en hjelpende hånd.
Minus Vindheim var backrekken ganske gode i store deler av kampen i dag.
Minus Vindheim? Vindheim var bedre enn både Hanstveit og Mojsov.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:53:08 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 20:50:37 PM
Det står forøvrig verre til med han du i alle år har konkludert for. Han kler bedre nivået vi skal spille på neste år...
Haugen har også en god kamp for Brann. Flere enn det faktisk.


Det har han, men hvis vi skal se på historien og ikke nuet, har Karadas utvilsomt vært en bedre spiller enn Haugen.
Nå har Haugen mange år på seg fortsatt, men jeg har ikke helt troen, føler han er veldig nesten hele tiden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:56:28 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 20:54:42 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:50:23 PM
Var ikke noe av poenget med Karadas at han skulle få liv i de rundt seg også?


Hehe, så du mener han ikke gjorde det godt nok siden Mojsov får hjerneblødning og Hanstveit gir LSK en hjelpende hånd.
Minus Vindheim var backrekken ganske gode i store deler av kampen i dag.
Minus Vindheim? Vindheim var bedre enn både Hanstveit og Mojsov.


Totalt usaklig etter at Fofana tok han med på berg- og dalbane gang på gang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Usaklig? Mojsov dreit seg ut og ble utvist og Hanstveit scorte selvmål. Det sender dem bak Vindheim alene. Det var ikke sånn at Hanstveit og Mojsov tettet igjen heller.

Tydelig at regelen din om at matchavgjørende feil trekker voldsomt ned ikke gjelder spillere over en viss alder.

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 20:57:16 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:56:28 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 20:54:42 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:50:23 PM
Var ikke noe av poenget med Karadas at han skulle få liv i de rundt seg også?


Hehe, så du mener han ikke gjorde det godt nok siden Mojsov får hjerneblødning og Hanstveit gir LSK en hjelpende hånd.
Minus Vindheim var backrekken ganske gode i store deler av kampen i dag.
Minus Vindheim? Vindheim var bedre enn både Hanstveit og Mojsov.


Totalt usaklig etter at Fofana tok han med på berg- og dalbane gang på gang.


Totalt usaklig å krangle om dette i denne tråden.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:55:47 PM
Poenget er at hadde det vært Eirik Birkelund som hadde spilt èn god kamp og noen hadde skrevet at "Birkelund har hittil vist seg som en forsterkning" så hadde du stått først i køen til å gnåle om at var for tidlig.

At Karadas var for dyr og er for gammel står fortsatt støtt. Alle visste at han ville tilføre oss guts, men mente at det ikke var verdt to millioner. Så langt har gutsen gitt oss totalt null poeng. Så en kan kanskje spørre seg om man kunne fått kjøpt noe annet for to millioner som ga større avkastning? Både på bort og lang sikt.

RBH kunne neppe det. Jostein Flo hadde hatt en sjans.


Poenget er at Azar har bevist kvalitet tidligere. Når man ser at han kommer tilbake med mye av det samme trøkket som i 07 er det lettere å tro på han.
Du ser forskjellen der regner jeg med.

To millioner er spekulasjoner, så med mindre du sitter med inside om noe annet kan du fint droppe å omtale det som fakta. Det er jo ikke slik at alt står og faller på den ene spilleren vi får inn.
Hadde vi reddet plassen, hadde Azar fått mye kred for det, men laget totalt sett er for feige i dag, for dårlige/uheldige sist og sånn går det nedover med oss.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:59:06 PM
Usaklig? Mojsov dreit seg ut og ble utvist og Hanstveit scorte selvmål. Det sender dem bak Vindheim alene. Det var ikke sånn at Hanstveit og Mojsov tettet igjen heller.

Tydelig at regelen din om at matchavgjørende feil trekker voldsomt ned ikke gjelder spillere over en viss alder.


Du vet ikke om Mojsovs utvisning ble matchavgjørende. Jeg driter i om det er Mojsov eller Vindheim som gjør feil, jeg har mye mer sansen for Vindheim, hvis du lurte.

Hanstveit sin skal jeg se igjen før jeg er enig om det var selvmål eller om han blir skutt via.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Det er ikke spekulasjoner. Det er fra media, som vanligvis sitter på gode kilder. At Karadas har trøkk vet alle, men om han har ferdigheter er noe annet. I dag så vi at han ikke gjorde noen voldsom forskjell i forsvaret da det ble satt under press. Vi var like vaklende. Så gutsen hjalp oss ikke mye forutenom på dødballer og langballer.

Foreløbig har ikke Karadas utgjort noen forskjell. Det var det han ble hentet for. Det var derfor vi betalte enormt mye for en 33 år gammel, svært begrenset stopper. For at han skulle komme inn og løfte laget. Så langt har det vært en klar bom, og en stopper som stanger unna hadde vi ærlig talt ikke noe enormt behov for.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:05:14 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:59:06 PM
Usaklig? Mojsov dreit seg ut og ble utvist og Hanstveit scorte selvmål. Det sender dem bak Vindheim alene. Det var ikke sånn at Hanstveit og Mojsov tettet igjen heller.

Tydelig at regelen din om at matchavgjørende feil trekker voldsomt ned ikke gjelder spillere over en viss alder.


Du vet ikke om Mojsovs utvisning ble matchavgjørende. Jeg driter i om det er Mojsov eller Vindheim som gjør feil, jeg har mye mer sansen for Vindheim, hvis du lurte.

Hanstveit sin skal jeg se igjen før jeg er enig om det var selvmål eller om han blir skutt via.
Du må gjerne påstå at du har sansen for Vindheim, men det er jo helt åpenbart at du har langt strengere regler når du vurderer ham og Grønner enn de mer voksne i forsvaret. Jeg skulle likt å se deg sitte å skryte av Vindheim og Grønner etter en kamp der den ene ble utvist, og den andre scoret et idiotisk selvmål som snudde en kamp vi var på vei med å vinne. Jeg har forsåvidt sett deg dømme Grønner etter bedre kamper enn den Hanstveit leverte i dag hvor han har gjort en feil. Da har det ikke vært mange godord.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:06:25 PM
Det er ikke spekulasjoner. Det er fra media, som vanligvis sitter på gode kilder. At Karadas har trøkk vet alle, men om han har ferdigheter er noe annet. I dag så vi at han ikke gjorde noen voldsom forskjell i forsvaret da det ble satt under press. Vi var like vaklende. Så gutsen hjalp oss ikke mye forutenom på dødballer og langballer.

Foreløbig har ikke Karadas utgjort noen forskjell. Det var det han ble hentet for. Det var derfor vi betalte enormt mye for en 33 år gammel, svært begrenset stopper. For at han skulle komme inn og løfte laget. Så langt har det vært en klar bom, og en stopper som stanger unna hadde vi ærlig talt ikke noe enormt behov for.


Nei ser den, det er dumt å forbedre forsvaret også.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:07:51 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:05:14 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:59:06 PM
Usaklig? Mojsov dreit seg ut og ble utvist og Hanstveit scorte selvmål. Det sender dem bak Vindheim alene. Det var ikke sånn at Hanstveit og Mojsov tettet igjen heller.

Tydelig at regelen din om at matchavgjørende feil trekker voldsomt ned ikke gjelder spillere over en viss alder.


Du vet ikke om Mojsovs utvisning ble matchavgjørende. Jeg driter i om det er Mojsov eller Vindheim som gjør feil, jeg har mye mer sansen for Vindheim, hvis du lurte.

Hanstveit sin skal jeg se igjen før jeg er enig om det var selvmål eller om han blir skutt via.
Du må gjerne påstå at du har sansen for Vindheim, men det er jo helt åpenbart at du har langt strengere regler når du vurderer ham og Grønner enn de mer voksne i forsvaret. Jeg skulle likt å se deg sitte å skryte av Vindheim og Grønner etter en kamp der den ene ble utvist, og den andre scoret et idiotisk selvmål som snudde en kamp vi var på vei med å vinne. Jeg har forsåvidt sett deg dømme Grønner etter bedre kamper enn den Hanstveit leverte i dag hvor han har gjort en feil. Da har det ikke vært mange godord.


Du får tro hva du vil om det, jeg har sansen for Vindheim.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:23:35 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:06:25 PM
Det er ikke spekulasjoner. Det er fra media, som vanligvis sitter på gode kilder. At Karadas har trøkk vet alle, men om han har ferdigheter er noe annet. I dag så vi at han ikke gjorde noen voldsom forskjell i forsvaret da det ble satt under press. Vi var like vaklende. Så gutsen hjalp oss ikke mye forutenom på dødballer og langballer.

Foreløbig har ikke Karadas utgjort noen forskjell. Det var det han ble hentet for. Det var derfor vi betalte enormt mye for en 33 år gammel, svært begrenset stopper. For at han skulle komme inn og løfte laget. Så langt har det vært en klar bom, og en stopper som stanger unna hadde vi ærlig talt ikke noe enormt behov for.


Nei ser den, det er dumt å forbedre forsvaret også.
Vi har sluppet inn fem mål på de to kampene Azar har startet. Så selv om han er god på å heade vekk baller, så har han ikke akkurat tett igjen bak der. De tre kampene før Azars inntog i forsvaret hadde vi ett baklengs.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:25:22 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:07:51 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:05:14 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 20:59:06 PM
Usaklig? Mojsov dreit seg ut og ble utvist og Hanstveit scorte selvmål. Det sender dem bak Vindheim alene. Det var ikke sånn at Hanstveit og Mojsov tettet igjen heller.

Tydelig at regelen din om at matchavgjørende feil trekker voldsomt ned ikke gjelder spillere over en viss alder.


Du vet ikke om Mojsovs utvisning ble matchavgjørende. Jeg driter i om det er Mojsov eller Vindheim som gjør feil, jeg har mye mer sansen for Vindheim, hvis du lurte.

Hanstveit sin skal jeg se igjen før jeg er enig om det var selvmål eller om han blir skutt via.
Du må gjerne påstå at du har sansen for Vindheim, men det er jo helt åpenbart at du har langt strengere regler når du vurderer ham og Grønner enn de mer voksne i forsvaret. Jeg skulle likt å se deg sitte å skryte av Vindheim og Grønner etter en kamp der den ene ble utvist, og den andre scoret et idiotisk selvmål som snudde en kamp vi var på vei med å vinne. Jeg har forsåvidt sett deg dømme Grønner etter bedre kamper enn den Hanstveit leverte i dag hvor han har gjort en feil. Da har det ikke vært mange godord.


Du får tro hva du vil om det, jeg har sansen for Vindheim.
Likevel dømmer du han hardere enn de to, eldre, spillerne som har hver sin avgjørende feil. Til tross for at du har vært klart på at slike feil trekker veldig mye ned. Riktignok når de ble begått av yngre spillere. Da Hanstveit dreit seg ut på et baklengs tidligere i år var du mest opptatt av at Vindheim ikke sikret godt nok.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:28:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:23:35 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:06:25 PM
Det er ikke spekulasjoner. Det er fra media, som vanligvis sitter på gode kilder. At Karadas har trøkk vet alle, men om han har ferdigheter er noe annet. I dag så vi at han ikke gjorde noen voldsom forskjell i forsvaret da det ble satt under press. Vi var like vaklende. Så gutsen hjalp oss ikke mye forutenom på dødballer og langballer.

Foreløbig har ikke Karadas utgjort noen forskjell. Det var det han ble hentet for. Det var derfor vi betalte enormt mye for en 33 år gammel, svært begrenset stopper. For at han skulle komme inn og løfte laget. Så langt har det vært en klar bom, og en stopper som stanger unna hadde vi ærlig talt ikke noe enormt behov for.


Nei ser den, det er dumt å forbedre forsvaret også.
Vi har sluppet inn fem mål på de to kampene Azar har startet. Så selv om han er god på å heade vekk baller, så har han ikke akkurat tett igjen bak der. De tre kampene før Azars inntog i forsvaret hadde vi ett baklengs.


1 mål i forrige som han ikke kan lastes for.
Totalkollaps når Brann starter kan vanskelig hindres av selv den beste midtstopper. Du kan jo vise til hva han gjorde for dårlig som førte til mål i dag?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Poenget er at denne "styrkingen av forsvaret" har gitt oss fem baklengs på to kamper, og null poeng. Karadas stanger bra unna og har bra guts. Begge deler gjelder også Grønner. Karadas er mer ekstrem, men det var kanskje ikke det vi manglet? Kanskje hadde en god sportssjef funnet mer avgjørende kvaliteter for to millioner, som fart i forsvaret eller målteft i angrepet.

Karadas ble hentet fordi han hadde personlige egenskaper som skulle løfte resten av laget. Så langt har ikke det slått til. Det var jo nettopp Karadas inntog som skulle hindre slike kollapser.

Tom C

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:06:25 PM
Det er ikke spekulasjoner. Det er fra media, som vanligvis sitter på gode kilder. At Karadas har trøkk vet alle, men om han har ferdigheter er noe annet. I dag så vi at han ikke gjorde noen voldsom forskjell i forsvaret da det ble satt under press. Vi var like vaklende. Så gutsen hjalp oss ikke mye forutenom på dødballer og langballer.

Foreløbig har ikke Karadas utgjort noen forskjell. Det var det han ble hentet for. Det var derfor vi betalte enormt mye for en 33 år gammel, svært begrenset stopper. For at han skulle komme inn og løfte laget. Så langt har det vært en klar bom, og en stopper som stanger unna hadde vi ærlig talt ikke noe enormt behov for.

Unnskyld ordbruken, men dette er bare piss. Karadas var meget bra i forsvar i dag, og har vært en klar forsterkning så langt. Men mannen kan ikke redde brann alene.
Aldri mer Obos....

krakra

Nei, han var bra, ikke mer enn det. En 5er eller 6er på børsen. Klaus gir ham jo selv en 5er, så at han herjet passer vel ikke helt til det.

Ja, Karadas har styrket forsvaret vårt, men er det en forsterkning som er verdt 2 millioner? Var det verdt 2 millioner å få mer luftstyrke og litt mer guts enn det Grønner gir? Foreløbig har det ikke fått ned antall baklengs i det hele tatt. Kanskje var det andre ting som mangler defensivt? Som tempo både i hode og bein? Kanskje er det dette vi burde brukt to millioner på? Eller en målscorer?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:43:04 PM
Poenget er at denne "styrkingen av forsvaret" har gitt oss fem baklengs på to kamper, og null poeng. Karadas stanger bra unna og har bra guts. Begge deler gjelder også Grønner. Karadas er mer ekstrem, men det var kanskje ikke det vi manglet? Kanskje hadde en god sportssjef funnet mer avgjørende kvaliteter for to millioner, som fart i forsvaret eller målteft i angrepet.

Karadas ble hentet fordi han hadde personlige egenskaper som skulle løfte resten av laget. Så langt har ikke det slått til. Det var jo nettopp Karadas inntog som skulle hindre slike kollapser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:48:00 PM
Nei, han var bra, ikke mer enn det. En 5er eller 6er på børsen. Klaus gir ham jo selv en 5er, så at han herjet passer vel ikke helt til det.


Jo. Han herjet i forsvar, men var for dårlig på offensiv dødball i dag. Funker fint det da.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Alle spillere i Brann har vært nære å score. Vi trenger en som faktisk gjør det. Vinnervilje har vi i Grønner også. Han ryddet grundig opp borte mot Viking, og scoret et mål. Karadas gir oss mer av det, men det var ikke nødvendigvis det vi manglet.

Karadas ble hentet med det argumentet at han var ledertype som skulle fyre opp medspillerne og få senket skuldre deres. Når det ikke skjer er det ikke urimelig å si at han har bommet. For ferdighetene hans er ikke verdt to millioner.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:50:37 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:48:00 PM
Nei, han var bra, ikke mer enn det. En 5er eller 6er på børsen. Klaus gir ham jo selv en 5er, så at han herjet passer vel ikke helt til det.


Jo. Han herjet i forsvar, men var for dårlig på offensiv dødball i dag. Funker fint det da.
Så du trekker 2-3 poeng på offensiv dødball?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:52:18 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 01, 2014, 21:50:37 PM
Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:48:00 PM
Nei, han var bra, ikke mer enn det. En 5er eller 6er på børsen. Klaus gir ham jo selv en 5er, så at han herjet passer vel ikke helt til det.


Jo. Han herjet i forsvar, men var for dårlig på offensiv dødball i dag. Funker fint det da.
Så du trekker 2-3 poeng på offensiv dødball?


1.5 på offensiv dødball og 0.5 på at han er en del av et forsvar som slipper inn 4, selv om han hadde minimalt med målene å gjøre.

Når du er så hodesterk skal du enten klare å score eller skape farligheter for andre på offensiv dødball, det gjorde han ikke i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hvis han virkelig hadde herjet i forsvar hadde du ikke trukket ham helt ned til fem fordi han ikke scoret som stopper. Selv om han er hodesterk. Og når man snakker om å herje defensivt så får iallefall jeg assosiasjoner med en stopper som nærmest er et forsvar alene. Slik Siggy var på sine beste dager, eller Austin den sesongen han var stopper.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 01, 2014, 21:57:36 PM
Hvis han virkelig hadde herjet i forsvar hadde du ikke trukket ham helt ned til fem fordi han ikke scoret som stopper.


Nei, ser den. Jeg skal forhøre meg med deg om hva du synes jeg skal gi han neste gang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Det trenger du ikke, men det er litt inkonsekvent å stå så hardt ved at han herjet når du ga ham en femmer.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

I mine øyne handler diskusjonen om Azar-signeringen kan sies å være vellykket.

At det var riktig å hente Azar bare sånn i utgangspunktet er jeg enig i, men når prisen ble som den ble er jeg overbevist om at man kunne funnet noe bedre. For at jeg skal skryte av en 2 millionerssignering i dagens markedet forventer jeg at han snur trenden. Det sies at Azar herjet defensivt i dag. Javel. Tenk hvis vi hadde fått en spiss som herjet foran mål? En Kjartansson? Da hadde det sannsyneligvis hatt langt større betydning for poengfangsten enn Azar som header unna baller i et forsvar hvor en eller annen driter seg ut til slutt uansett.


dr_cyanid

Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 23:02:29 PM
RBH MÅ GÅ!


Etter sesongen, ja. Ingen er tjent med at vi bruker krefter på å få han ut nå. Skaper bare mer usikkerhet

Belfort

Quote from: dr_cyanid on August 02, 2014, 10:42:25 AM
Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 23:02:29 PM


Etter sesongen, ja. Ingen er tjent med at vi bruker krefter på å få han ut nå. Skaper bare mer usikkerhet


Mer usikkerhet i forhold til hva?

Lasaron

For å snu det: poengfangsten blir neppe bedre av at RBH blir ut sesongen, og poengfangsten står allerede til nedrykk. Så, hva har vi å tape på å begynne nå?
Vi trenger å se lys i tunnelen så fort som mulig, og da må han ut.
Tren på langskudd

nero

Vi må jo stikke fingeren i jorden så fort som mulig, og innse at klubben er rasert. Nye folk må bygge den opp igjen. Det kommer til å ta tid, og jo før de får begynne jo bedre.
Lions led by donkeys.

Xminator

Kanskje Mohn burde rydde plass i budsjettene til sportssjef etter gårsdagens lenge varslede sparking.

Kagain

Hvem/hva/hvor? Jeg har ikke helt fulgt med. Er det Solskjær dere tenker på?

Xminator

Ja jeg kan helt klart se for meg Solskjør som en potensiell sportssjef. En rolle som nok kan kle ham bedre enn RBK-trener...

Kagain

Ja, det kunne jo vært interessant. Spørsmålet er om det er noe han ville ha vært med på. Det ville jo også vært interessant at sportssjefen var mer internasjonalt kjent enn hovedtreneren....

dokken

Nei takk. Solskjær gjorde elendige kjøp i Cardiff. Tror ikke han har oversikt over spillermarkedet. Dessuten er han altfor styrt av sin agentvenn Solbakken.

Jeg ønsker meg ikke et navn som sportssjef, men en person (gjerne ung og ubeskrevet) som har en genuin interesse for fotball og som bruker mye av tiden sin til å se kamper i Adecco, obskure ligaer i Europa (der vi har sjanse til å finne gode, billige spillere) og som står for en moderne fotball og kan se hvilke spillertyper Norling trenger.

Slike personer finnes. Kan nevne Joacim Jonsson og Sarpsborgs sportssjef Thomas Berntsen, feks. Begge har vist at de kan få mye ut av lite.

Utmedsnolken

Quote from: dokken on September 19, 2014, 09:34:26 AM
Nei takk. Solskjær gjorde elendige kjøp i Cardiff. Tror ikke han har oversikt over spillermarkedet. Dessuten er han altfor styrt av sin agentvenn Solbakken.


jepp.
"og der snubler Sæternes igjen"

Kjell249

Quote from: dokken on September 19, 2014, 09:34:26 AM
Nei takk. Solskjær gjorde elendige kjøp i Cardiff. Tror ikke han har oversikt over spillermarkedet. Dessuten er han altfor styrt av sin agentvenn Solbakken.

Jeg ønsker meg ikke et navn som sportssjef, men en person (gjerne ung og ubeskrevet) som har en genuin interesse for fotball og som bruker mye av tiden sin til å se kamper i Adecco, obskure ligaer i Europa (der vi har sjanse til å finne gode, billige spillere) og som står for en moderne fotball og kan se hvilke spillertyper Norling trenger.

Slike personer finnes. Kan nevne Joacim Jonsson og Sarpsborgs sportssjef Thomas Berntsen, feks. Begge har vist at de kan få mye ut av lite.


Dette høres mer ut som en speider enn en sportssjef. Sportssjefen må kunne trekke de lange linjene, ansette ny trener når det blir aktuelt, osv. Veldig forskjellig rolle enn en speider.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up