• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann â??FKH, fredag 04.10.2013, kl 19.00 (runde 26)

Started by GullĂžl, October 01, 2013, 20:14:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Vi begynner Ă„ slĂ„ meir langt.  Kampen er tapt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

October 04, 2013, 19:21:32 PM #51 Last Edit: October 04, 2013, 19:23:43 PM by Torvanger
En alene pÄ topp? Her skal det underholdes.

Kan noen vennligst gi dem som piper pÄ Finne en pÄ kjeften?

chamill

Kan noen av de som gir bÄrd applaus smekk pÄ fingrene?

Skandale Ä bruke han. Ville heller sett hassan pÄ topp
963 lett som bare det!

osoerli

Skarsfjord vil prĂžve med spiss.  Ka skjer?  og sĂ„ 2 bytter fĂžr 70 minutt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

Merkelig at Haugen - vÄr mest kreative spiller blir tatt ut..
Saludar a los monos!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

GĂ„ av.

pidre

Saludar a los monos!

chamill

963 lett som bare det!

osoerli

Akkurat no hÄpar eg me ikkje fÄr meir enn 40 poeng.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

hansastril

E det egentlig noe som fungerer i sportsklubben? GÄr vell snart ned et par divisjoner for korrupsjon nÄr NFF klarer Ä ligge sammen 2+2 og se at vi styres av en mann fra utsiden med penger
Stolt og kry

bernu

Quote from: chamill on October 04, 2013, 19:25:58 PM
Kan noen av de som gir bÄrd applaus smekk pÄ fingrene?

Skandale Ä bruke han. Ville heller sett hassan pÄ topp


Idiot
HANSA - Z

chamill

Quote from: bernu on October 04, 2013, 19:38:03 PM
Quote from: chamill on October 04, 2013, 19:25:58 PM
Kan noen av de som gir bÄrd applaus smekk pÄ fingrene?

Skandale Ä bruke han. Ville heller sett hassan pÄ topp



Idiot


Vennligst utdyp.

Hvorfor i all verden skal vi gi en spiller som ikke vill spille for oss spilletid i en sÄnn kamp.

Han er Ă„penbart ingen forsterkning.
963 lett som bare det!

Spelaren

Me har null og niks av struktur, kunne likesÄgodt ha satt innpÄ Mohus pÄ topp.
GĂ„ av.

chamill

Quote from: Spelaren on October 04, 2013, 19:43:32 PM
Me har null og niks av struktur, kunne likesÄgodt ha satt innpÄ Mohus pÄ topp.


Tenkte akuratt det samme... Soko senior har sikkert litt Ă„ komme med og
963 lett som bare det!

pidre

Saludar a los monos!

Leffen

Kall meg gjerne en dust, men jeg hÄper vi taper resten av kampene sÄ vi kan fÄ i gang en skikkelig opprydding i klubben.

Spelaren

Quote from: Leffen on October 04, 2013, 19:44:30 PM
Kall meg gjerne en dust, men jeg hÄper vi taper resten av kampene sÄ vi kan fÄ i gang en skikkelig opprydding i klubben.


Under 40 poeng i det minste. At denne gjengen skal ha bonus er Ä pisse pÄ klubben.
GĂ„ av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Haha. Hva var det vi skulle? Vinne alle fem kampene? SÄ taper vi fÞrste hjemmekamp mot rÊva FKH. Skars er en sÄ ynkelig trener og har skapt en ynkelig kultur og mentalitet. Hver gang det forventes noe knekker de samme.

KAN det ha noe med en feig trener som er livredd forventninger Ă„ gjĂžre?

pidre

Saludar a los monos!

Belfort

Tenk dette skal vi leve med mange Är fremover. Bergen fortjener heller ikke bedre nÄr supporterne ikke i langt stÞrre grad gir beskjed om at denne galskapen mÄ ta slutt

Jose Arrogantio

Fikk ikke sett kampen her pÄ kontoret. Noen som kan gi meg et lite sammendrag av kampen og spillerne?

Belfort

Quote from: Jose Arrogantio on October 04, 2013, 19:51:04 PM
Fikk ikke sett kampen her pÄ kontoret. Noen som kan gi meg et lite sammendrag av kampen og spillerne?


Tro meg! Du vil ikke deg selv sÄ vondt

dons599

Badji er totalt ubrukelig.. Aldri i skikkelig posisjon, klarer ikke gjÞre seg spillbar, masse defensive stÞttepasninger og dÄrlige valg. Huseklepp er ikke engang en skygge av seg selv. Haugen, den eneste med noenlunde overblikk og som faktisk prÞver Ä spille fotball, blir byttet ut. Det er ingen som reiser seg og i det hele tatt prÞver Ä ta tak i kampen. Og det vÊrste av alt, pÄ benken stÄr skarsfjord. Han ser ut som et spÞrsmÄlstegn, og kommer sikkert til Ä skylde pÄ at spillerne ikke fulgte planen hans.


Han mÄ vekk. Jeg unner virkelig ikke spillerne noe bonus, de bÞr si den fra seg alle man.

Det klikker for meg!!!

Hansakongen

SKANDALE kamp, SKANDALE LAG tror ikke jeg har sett brann dÄrligere pÄ hjemme, brann hadde jo f.. ikke en god sjanse pÄ hjemmebane i lÞpet av 90 minutter. Orker ikke bruke mer energi pÄ dette laget i 2013. Tror jeg velger se brann pÄ tv i 2014 og ikke pÄ Brann stadion billigere partukort fÄr man ikke uansett, eneste positive jeg ser etter denne kjedelige kampen i kveld..

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on October 04, 2013, 19:51:04 PM
Fikk ikke sett kampen her pÄ kontoret. Noen som kan gi meg et lite sammendrag av kampen og spillerne?
GĂ„ av.

Hansakongen

Quote from: Jose Arrogantio on October 04, 2013, 19:51:04 PM
Fikk ikke sett kampen her pÄ kontoret. Noen som kan gi meg et lite sammendrag av kampen og spillerne?


Trenger ikke si noe om denne kampen. kampen var kjedelig igjennom 90 min ikke en god brann mulighet foruten smÄ halv sjanser.. hele laget sÄ ut som de har tatt juleferie alt.. Demir var vel branns i dag.

pidre

Quote from: Belfort on October 04, 2013, 19:50:26 PM
Tenk dette skal vi leve med mange Är fremover. Bergen fortjener heller ikke bedre nÄr supporterne ikke i langt stÞrre grad gir beskjed om at denne galskapen mÄ ta slutt


Vi har en ledelse i bataljonen som er fullstendig tafatt, og som bryr seg mest om homosaken og Ă„ lefle med RBH.

Fan sÄ kjipt for Skars. Etter Ä ha prestert null i fkh, blir han rÊvkjÞrt av den lokale erstatter Grindhaug.
Saludar a los monos!

Brann_ruler

Lykke til videre skars. Det positive er at dere framover slipper det fĂŠle presset med mye tilskuere.

Leffen

Ta LITT selvkritikk a, din inkompetente gjÞk (skars altsÄ)

Ricky

Quote from: Jose Arrogantio on October 04, 2013, 19:51:04 PM
Fikk ikke sett kampen her pÄ kontoret. Noen som kan gi meg et lite sammendrag av kampen og spillerne?


Sammendrag: DÄrlige greier. Stort sett gikk vi oss fast ca 30 meter fra motstanderens mÄl hver eneste gang.

Spillerne spilte for det meste pÄ sine svakheter. Folk uten 'touch' fÞrte ballen i beina, gjerne feil vei med en Haugesund-spiller hengende pÄ. Fredrik Haugen spilte pÄ kanten (?) og fikk lite til. Og nevn noe (og da mener jeg hva som helst) som forbindes med farlige spisser, og jeg kan fortelle hva dagens Brann-spiss - Kristoffer Barmen - ikke er i besittelse av.

Vi avsluttet kampen med Mojsov, Finne og Barmen pÄ topp, og de lÞp stort sett bare i veien for hverandre. Innbytterkvoten ble naturligvis ikke brukt opp, og kampen ebbet til slutt ut med et 0-1-tap.

SĂ„ vidt meg bekjent var det ingen supportere som ville ta bĂžlgen etter kampslutt.

ostraume

Fy faen for en skandalÞs drittkamp. Alle mÄ gÄ.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

HenningSB

Demir spilte en meget god kamp, ny venstreback for Sverige der..!
Men ellers helt bĂžg resten

Henki

Vanligvis hadde jeg vĂŠrt i harnisk etter en kamp som dette. Men til min store skrekk ser jeg at jeg bare er likegyldig og uinteressert.
Ballen skal fremover!

Nixon

RÞd makt pÄ Hansa

tintin

badji mÄ vÊre et av tidenes bomkjÞp (demba kanskje stÞrre). slÄr konsekvent farlige tversover eller bakover. talte 3 ganger han vinklet ballen mer en 45 grader fremover, inkl et frispark. hÄplÞst

Nixon

Quote from: HenningSB on October 04, 2013, 20:50:20 PM
Demir spilte en meget god kamp, ny venstreback for Sverige der..!
Men ellers helt bĂžg resten


Ja, han var stort sett den eneste som hadde fokus fremover pÄ banen nÄr han fikk ballen. Pluss for det.

Men hvem ble kÄret til Brann sin beste? Var det noen som tok til fornuft og droppet det?
RÞd makt pÄ Hansa

Huff

Quote from: Nixon on October 04, 2013, 20:56:32 PM


Nettopp, og hva ble resultatet av dette. Hvor lenge lot Skars det skure og overhodet ikke gÄ fÞr han gjorde endringer? TjenesteforsÞmmelse.


Nixon

Quote from: Huff on October 04, 2013, 21:05:49 PM
Quote from: Nixon on October 04, 2013, 20:56:32 PM


Nettopp, og hva ble resultatet av dette. Hvor lenge lot Skars det skure og overhodet ikke gÄ fÞr han gjorde endringer? TjenesteforsÞmmelse.




Finne ble sendt i oppvarming etter vel en halvtime, men ingenting ble gjort fĂžr etter pause.
Det gÄr ikke fort hos denne nordlendingen...
RÞd makt pÄ Hansa

osoerli

SpelarbĂžrs for den svakaste BrannfĂžrestillinga eg kan hugsa Ă„ ha sett (skala 0-10):
Piotr: 2
SĂŠv: 2
Jonsson: 2
Mojsov: 3
Demir: 5
Askar: 1
Sokolowski: 2
Badji: 3
Haugen: 4
Huseklepp: 2
Barmen: 2
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Hvorfor i svarte svingende ble Haugen byttet ut? Han var jo den eneste som skapte noe! Skarsfjord har en helt utrolig dÄrlig dÞmmekraft.

Og sÄ har vi det med at spillerne ikke spiller slik han Þnsker. Hvorfor er det da sÄ ofte slik at de pÄ sentral midt og midtforsvar triller og triller, og bak til keeper, og triller, og sÄ er det lang avstand opp til de pÄ topp? Det skjer opp til veldig mange ganger i hver kamp. NÄr det skjer sÄ ofte, over tid, er det Skars sin feil.
Tren pÄ langskudd

Xminator

Styrets leder kan egentlig legge til en null bak antallet spillere som skal hentes for Ă„ heve laget.

For jeg ser 10 utespillere som ikke har basisferdighetene i orden.
Jeg forventer at en Brannspiller klarer Ä slÄ 10 av 10 kortpasninger riktig.
Jeg forventer at en Brannspiller klarer Ă„ ta imot en enkel pasning.

NÄr laget da i snitt slÄr 1 av 10 pasninger feil, og trenger 11 pasninger for Ä komme til mÄlsjanse, sÄ er det enkel statistikk Ä fastslÄ Ärsaken til at mÄlsjansene uteblir. Da mÄ man stikke fingeren i luften og innset at med dagens kvalitet sÄ mÄ man spille mer direkte. FÊrre sjanser til Ä gjÞre feil og flere angrep der 5 av 5 pasninger sitter og skaper en avslutning.

Denne ballrullingen som uten unntak ender opp med langpasning fra Piotr er drepende kjedelig og utrolig inneffektiv. Det hadde vert farligere om hvilken som helst av de 3 bakerste hadde slÄtt langpasningen direkte. Eller midtbanen i trekket fÞr hadde forsÞkt en offensiv pasning. Og i altfor mange tilfeller var det enda ett trekk i forkant der angrepet istedenfor Ä slÄ innlegg slÄr en stÞttepasning. Jeg blir forbannet nÄr man ser ett Brannlag som omtrent dribler seg hjemover.

SÄ lenge Skarsfjord ikke lenger vil spille 4-4-2, sÄ kan han dra seg til helvete fra klubben for min del. Men det er likevel ikke i den enden det mÄ begynne. Det mÄ begynne med Ä fÄr Roald Bruun Hansen til NAV. Deretter fÄ en ny daglig leder og en sportssjef. Deretter mÄ det legges fÞringer og graves frem igjen det strategidokumentet Roald brukte som dopapir i 2008. Om Skarsfjord ikke vil rette seg etter dette, sÄ er det pÄ tide med ny trener.

Men parallellt mÄ det flere gode spillere inn i laget. Spillere som med sine ferdigheter hever fellesskapet. Slik at spillere som er veldig gode nÄr de spiller med gode spillere (host huseklepp host) igjen blir gode.

I sum ser jeg overhode ikke stammen i ett medaljelag i 2014. Tabellen lyver ikke. Dette er ett svakt Brannlag, som er formet av at man konsekvent har latt vÊre Ä erstatte kvalitet som reiser eller erstattet med middelmÄdighet.

Xminator

Quote from: Lasaron on October 04, 2013, 21:15:09 PM
Hvorfor i svarte svingende ble Haugen byttet ut? Han var jo den eneste som skapte noe! Skarsfjord har en helt utrolig dÄrlig dÞmmekraft.

Og sÄ har vi det med at spillerne ikke spiller slik han Þnsker. Hvorfor er det da sÄ ofte slik at de pÄ sentral midt og midtforsvar triller og triller, og bak til keeper, og triller, og sÄ er det lang avstand opp til de pÄ topp? Det skjer opp til veldig mange ganger i hver kamp. NÄr det skjer sÄ ofte, over tid, er det Skars sin feil.


Haugen blir byttet ut fordi han i 9 av 10 situasjoner trekker seg og ikke viser den innsatsen som har gjort ham til en ok tippeligaspiller i 2013. NÄr han spiller slik som i dag sÄ er han ikke god nok. Nilsen spiller med hjertet utenpÄ drakten, Haugen glemte det igjen i garderoben. Jeg hadde Haugen og Huseklepp som naturlige bytter, og begge kom samtidig. NÄr ingen av byttene har noen effekt sier det mest om at stallen ikke er like god som en del mener, og at spillere ikke nÞdvendigvis er gode selv om de er Brannspillere. En klassisk felle for mang en Brannsupporter i "mellomsesonger" tidligere ogsÄ. Desverre strekker dette seg inn i styrerom og administrasjon for tiden, sÄ medalje i 2014? Da skal Mohn Äpne pengeboken sin flere ganger i vinter.

ostraume

Haugen var elendig i fÞrste omgang som OM, ble flyttet til kant i andre og var grei nok i Brann sin "gode" periode etter pause. Ble sÄ byttet ut. Er klart best som dyp midtbane, men der skal jo Soko av en eller annen grunn spille.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Northside

Var en gjeng som ventet pÄ spillerne utenfor garasjen etter kampen. Ville ha en forklaring pÄ denne latterlige forestillingen. HÄpte selvsagt Skarsfjord skulle komme en tur, Steinar Nilsen var i det minste mann nok til Ä snakke med supportere etter en slik fadese som dette.

Demir stoppet bilen og pratet lenge. Han var selvsagt ikke fornÞyd og forstod ikke hvorfor spillet ikke fungerte. Litt seinere kom ogsÄ kaptein Jonsson som tok en lengre prat.
RBH skal ogsÄ ha stort pluss for Ä stille opp og svare litt pÄ spÞrsmÄl.

SÄ var det denne Gorm fitten og vÄr sikkerhetsansvarlig. De ville ha oss vekk til tross for at vi stod utenfor Stadion og til tross for at ingen biler ble stoppet fra Ä passere. De som stoppet for en prat gjorde det frivillig.
Norges mest Äpneste klubb som ikke tÄler kritikk, toppet det med Ä invitere innsatsleder og noen flere betjenter bort til oss, og vi ble bedt av de Ä forlate omrÄdet.

Boikott av hele dritten har aldri fristet mer!

Pusic og markedssjefen i Brann skal ha ros for Ä stille seg midt mellom BGG pÄ tribunen i dag. Det var hyggelig.

kabelmann

Den eneste som fÄr godkjent i dag er Demir. Badji er sÄ dÄrlig at det er pinlig Ä se pÄ. Merkelig Ä la han fÄ fortsette mens Haugen byttes ut. Barmen i helt feil rolle, men det er ikke hans feil.
SpĂžr ikke hva Brann kan gjĂžre for deg. SpĂžr hva du kan gjĂžre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

storB

Dagens gladnyhet: ett skritt nĂŠrmere Ă„ ikke utbetale bonus.

#likegyldig
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Corran

Uenig med de som mente det var riktig Ä bytte ut Haugen. Han er den eneste pÄ laget som kan slÄ en litt smÄ genial passning MEN han skulle aldri vÊrt i offensiv midtbane eller kantspiller.
Huseklepp var dÄrlig men det ble litt mer farlig nÄr han var spiss i starten av fÞrste omgang og han skulle ikke vÊrt byttet ut.
Ut skulle Soko og Askar gÄtt nÄr skÄnes og Finne kom inn. Og sÄ skulle de lagt om til 4-4-2 Kunne samtidig byttet ut Barmen som aldri kom inn igjen i kampen etter at han ble satt som spiss fra start Syntes faktisk synd pÄ ham. Var som en fisk pÄ land

Ellers var alle dÄrlige i dag eneste med en liten pluss var Demir

NÄr det gjelder Finne sÄ skjÞnner eg ikkje meg pÄ Skars. Eg kan forstÄ (gidder ikke diskutere om det er riktig eller ikke) at Finne skal straffes med Ä ikke fÄ spilletid. Men hvorfor i helvete tar han da opp en plass i troppen? Enten fÄr han settes pÄ tribunen og en annen fÄ plassen pÄ benken (eller fra start i dag) eller sÄ fÄr han bruke ham fra start nÄr vi ikke har andre alternativer.
SÄnn som det er nÄ sÄ er det hverken fugl eller fisk

Men men alt i alt nok en mÞkka kamp helt uten plan og med spillere som ser ut som om de ikke bryr seg lengre SÄnn blir det ofte nÄr problemene starter pÄ toppen (rbh og Skars)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up