• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengen - Brann 15. september 2013 - 18:00

Started by Xminator, August 31, 2013, 07:56:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

C More Football

En haug karantener denne kampen, så det må bli rokkeringer.

Sokolowski og Badji sentralt, Barmen og Pusic på topp. Huseklepp til venste, Demir på backen. De plassene er ganske bankers.

Så skal Aksar erstattes. Jeg ser for meg to alternativer. Kamp fra start for Skaanes. Noe som sikkert går bra. Alternativt ville jeg flyttet Sævarsson opp på midtbanen og Fakiri eller Wangberg på høyrebacken. Med Wangberg til høyre, så får Gjesdal spilletid.

Lasaron

Quote from: Xminator on August 31, 2013, 07:56:14 AM
C More Football

En haug karantener denne kampen, så det må bli rokkeringer.

Sokolowski og Badji sentralt, Barmen og Pusic på topp. Huseklepp til venste, Demir på backen. De plassene er ganske bankers.

Så skal Aksar erstattes. Jeg ser for meg to alternativer. Kamp fra start for Skaanes. Noe som sikkert går bra. Alternativt ville jeg flyttet Sævarsson opp på midtbanen og Fakiri eller Wangberg på høyrebacken. Med Wangberg til høyre, så får Gjesdal spilletid.


Jeg såg kun Skaanes som et alternativ, men selvsagt er det et alternativ å flytte Sæv opp også. Men jeg ville gått for Skaanes.
Denne Wangberg, måtte han ut med skade? Vil han bli klar?
Tren på langskudd

osoerli

Skaanes eller kanskje Kennedy på høgre kant?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Henki

Quote from: osoerli on August 31, 2013, 12:50:05 PM
Skaanes eller kanskje Kennedy på høgre kant?


Skaanes burde få prøve seg fra start. Jeg synes han klarte seg bra de minuttene han fikk i går. Han kom innpå i en svært hektisk fase av kampen, og gjorde flere kloke valg med ball.
Ballen skal fremover!

skuteviken

Vi har igjen på lang sikt med å være hard med Finne. Da vet andre unge spillere at du er enten inne eller ute, så vil jeg at alle Brann-spillere skal bli gode nok til å ta steget til utlandet, men ikke når man er 18 år.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Corran

Larsen er kanskje klar til den kampen?
Ellers ser jeg litt problemer sentralt når Haugen er ute. Han er den eneste midtbanemannen med litt offensive egenskaper. Soko er for treig og er best når han har Haugen med seg. Ser ikke at Skars tar noen andre valg en Badji og Soko (om ikke soko blir skadet til den kampen Noe som ikke er usannsynlig)
Dytte opp Sævarson til fordel for Fakiri som back tror jeg ikke er et dumt trekk
Jeg håpte egentlig på Skaanes, men vet ikke om han er god nok for å hjelpe Birkir defensivt (den mannen trenger all hjelp han kan få)
Kennedy var vel rapportene etter Brann 2 kamp at var best bak spiss sentralt i banen og den plassen er vel Barmen sin akkurat nå (fortjent)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Veldig dumt med juniorfeilene til Haugen. Vi blir klart svekket med han ute.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on August 31, 2013, 14:53:40 PM
Veldig dumt med juniorfeilene til Haugen. Vi blir klart svekket med han ute.


Kennedy var like god som Skaanes mot Arendal, så lenge han fikk spille sentralt. Nå er det jo en Brann 2 kamp til før denne kampen, men jeg ville nok gått for Skaanes på vingen i stedet for Kennedy.
Tren på langskudd

Gulløl

August 31, 2013, 16:38:56 PM #8 Last Edit: August 31, 2013, 16:45:28 PM by Gulløl
Starte med Skaanes på høyrekanten, det fortjener ham etter et godt innhopp i går og det han viste i vinter og før han ble skadet. Så kan Ashia få et innhopp for han siste 15-20 minuttene. Tror dette blir startoppstillingen mot VIF:

                      Leciejewski
Sævarsson  -  Mojsov  -  Wangberg   -  Demir
                   Badji  -   Sokolowski
        Skaanes  -  Barmen  -  Huseklepp
                          Pusic


Jeg er mer positiv til Soko en på lenge, han virker mer lettløpt, bedre kondisjon og tydelig i bedre form en tidligere i sesongen. Så at Soko spiller isteden for Haugen er ikke sikkert vil svekke laget. Soko på sitt beste har også mye av den gode kreativiteten som Haugen har fremover.
Godt mulig at Skaanes kan gjøre en like god kamp på kanten som Askar ville gjort og at vi ikke blir svekket der heller.
Totalt sett bør ikke laget være noe særlig svekket i forhold til i går om lagoppstillingen blir som over.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Quote from: Gulløl on August 31, 2013, 16:38:56 PM
Starte med Skaanes på høyrekanten, det fortjener ham etter et godt innhopp i går og det han viste i vinter og før han ble skadet. Så kan Ashia få et innhopp for han siste 15-20 minuttene. Tror dette blir startoppstillingen mot VIF:

                      Leciejewski
Sævarsson  -  Mojsov  -  Wangberg   -  Demir
                   Badji  -   Sokolowski
        Skaanes  -  Barmen  -  Huseklepp
                          Pusic





Selv om eg gjerne kunne sett denne lagoppstilligen mot vålerengen, men tror nok askar spiller istedenfor skaanes.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

branngirl85

Quote from: brann89 on August 31, 2013, 21:11:53 PM
Quote from: Gulløl on August 31, 2013, 16:38:56 PM
Starte med Skaanes på høyrekanten, det fortjener ham etter et godt innhopp i går og det han viste i vinter og før han ble skadet. Så kan Ashia få et innhopp for han siste 15-20 minuttene. Tror dette blir startoppstillingen mot VIF:

                      Leciejewski
Sævarsson  -  Mojsov  -  Wangberg   -  Demir
                   Badji  -   Sokolowski
        Skaanes  -  Barmen  -  Huseklepp
                          Pusic





Selv om eg gjerne kunne sett denne lagoppstilligen mot vålerengen, men tror nok askar spiller istedenfor skaanes.



Askar er ute med karantene mot Engen!

Hansakongen

Quote from: brann89 on August 31, 2013, 21:11:53 PM
Quote from: Gulløl on August 31, 2013, 16:38:56 PM
Starte med Skaanes på høyrekanten, det fortjener ham etter et godt innhopp i går og det han viste i vinter og før han ble skadet. Så kan Ashia få et innhopp for han siste 15-20 minuttene. Tror dette blir startoppstillingen mot VIF:

                      Leciejewski
Sævarsson  -  Mojsov  -  Wangberg   -  Demir
                   Badji  -   Sokolowski
        Skaanes  -  Barmen  -  Huseklepp
                          Pusic





Selv om eg gjerne kunne sett denne lagoppstilligen mot vålerengen, men tror nok askar spiller istedenfor skaanes.



Demir må stå over denne kampen pga kort så blir vel hasan el fakri som spiller den kampen fra start.

Corran

Demir er vel ute med karantene mot VIF han også så da må jo Fakiri spille venstre back
Han fikk jo gult kort for å bruke 10-15 sekunder på et kast Så hvis vi skal ha litt konsekvente dommere så blir det mye kort framover. Men eneste konsekvente med dommere i Norge er at de er inkonsekvente
Tipper dette laget
                         Pjotr
Birkir - Wnagberg (om ikke skadet)  -Mojsov - Fakiri
                    Baji - Soko
        Skaanes - Barmen - Huse
                       Pusic

Om Skars tør å velge Skaanes fra start er jeg ikke sikker på men han har vel ikke så mye annet å velge. Da må det vel være å bruke Wangberg på back (om skadefri) og skyve Birkir fram.
Soko gikk også å holdt seg litt på foten så han er jo som vanlig usikker, men er vel 2 uker til kamp nå så bør vel gå greit. Om han er ute må vel Barmen ned eller Fakiri opp på midtbane (om Wangberg er skadefri). Så om alt er som normalt og Soko og Wnagberg er skadet så må vel både Skaanes og Kennedy spille
Blir spennende å se hva vi stiller med
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Noen har sagt at Demir må stå over pga gule kort, men det er altså feil.

Men jeg er usikker på skadesituasjonen. Ble Wangberg skadet? Holdt Soko seg til leggen? Ble Barmen skadet på slutten av kampen? Når er Jonsson klar? Når er Larsen klar?

Ellers har Marcel Wawrzynkiewicz fått sitt tredje gule kort i kveld og må stå over mot oss. Vet ikke om han er noe god. Andre spillere i faresonen er Lecjaks, Berre, Zajic og Caljo. Hadde vært greit å sluppet å møte Berre.
Tren på langskudd

Lasaron

Da er Zajic byttet ut og kan dermed ikke få kort og karantene.
Tren på langskudd

eivhelle

September 01, 2013, 20:51:30 PM #16 Last Edit: September 01, 2013, 20:53:29 PM by eivhelle
Jeg synes absolutt at Skaanes bør få sjansen nå. Han hadde et bra innhopp mot Sogndal og var den som spillte frem Pusic på straffe situasjonen. Han er mer arbeidsom enn Huse og bør klare jobben greit også defansivt.

Det blir ganske tynnt på innbytterbenken i denne kampen. Fakiri er vel alternativet hvis en av de sentrale på midten må ut. Ashia og Finne er offansive valg, mens Gjesdal er eneste alternativ på stopperplass. Det blir vel plass for flere på B listen i troppen til denne kampen.

Ellers positivt hvis Marcel Wavardetdusawitch er ute. Han har vært blandt de beste på engen.

Lasaron

Men Vålerengen er vel også tynt besatt for tiden. Men mulig noen er tilbake fra skade til denne kampen.
Tren på langskudd

branngirl85

Quote from: Lasaron on September 01, 2013, 18:55:50 PM
Noen har sagt at Demir må stå over pga gule kort, men det er altså feil.

Men jeg er usikker på skadesituasjonen. Ble Wangberg skadet? Holdt Soko seg til leggen? Ble Barmen skadet på slutten av kampen? Når er Jonsson klar? Når er Larsen klar?

Ellers har Marcel Wawrzynkiewicz fått sitt tredje gule kort i kveld og må stå over mot oss. Vet ikke om han er noe god. Andre spillere i faresonen er Lecjaks, Berre, Zajic og Caljo. Hadde vært greit å sluppet å møte Berre.


Demir har kun 2 gulekort, er vel på det 3 gulekortet han må stå over?

krøvel vellevold

Quote from: branngirl85 on September 02, 2013, 05:55:32 AM
Quote from: Lasaron on September 01, 2013, 18:55:50 PM
Noen har sagt at Demir må stå over pga gule kort, men det er altså feil.

Men jeg er usikker på skadesituasjonen. Ble Wangberg skadet? Holdt Soko seg til leggen? Ble Barmen skadet på slutten av kampen? Når er Jonsson klar? Når er Larsen klar?

Ellers har Marcel Wawrzynkiewicz fått sitt tredje gule kort i kveld og må stå over mot oss. Vet ikke om han er noe god. Andre spillere i faresonen er Lecjaks, Berre, Zajic og Caljo. Hadde vært greit å sluppet å møte Berre.


Demir har kun 2 gulekort, er vel på det 3 gulekortet han må stå over?


Ja det var en eller annen avis som skrev at Demir måtte stå over. Men det skal være feil. Han har visst bare to gule.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Stemmer Demir må ikke stå over. Så dette er nok en sannsynlig startoppstilling om det ikke kommer nye skader:


                      Leciejewski
Sævarsson  -  Mojsov  -  Wangberg   -  Demir
                    Badji  -   Sokolowski
         Skaanes  -  Barmen  -  Huseklepp
                           Pusic
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Da har eg lyst å se Fakiri på høyreback Litt tryggere for Skaanes å ha en rutinert back som ikke glemmer sine defensive oppgaver enn en back som spurter i angrep og rusler hjem
Eller er Skaanes best på venstre siden I så fall bør jo han og Huse bytte side
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

pleb

Som alltid veldig redd for tap mot Søpla, men vi fikk nå en gang slått dem sist. Pusic har begynt å komme i form, så jeg støtter at han starter alene på topp. Trenger ikke skrive så mange selvfølgeligheter rundt lagvalget egentlig, men støtter meg til "Gulløl"s lagoppstilling.

Er allikevel redd for tap her og ser at diverse bettingsider (relatert link) går for en klar hjemmeseier. Skal jeg være ærlig, så mener jeg at "bortespøkelset" ikke helt har forsvunnet fra troppen enda. Fikk dessverre ikke sett kampen mot Odd, men hørte at det kunne bikket begge veier til slutt.

Huff

Ifølge BA blir dette trolig laget, alternativt tar Fakiri høyrebacken og Sæv blir kant. BT indikerer at vårt eget forums Nixon sin nemesis vurderes som et alternativ til Kasper.

Leciejewski - Sævarsson, Mojsov, Gjesdal (Jonsson), Demir - Sokolowski, Badji - Skaanes, Barmen, Huseklepp - Pusic.



Corran

ahhh husker den Krøvel Var på kampen og med oppladingen til kampen (Hater NFF) så ble det en utrolig deilig seier som jeg aldri har glemt
Følelsen når ballen gikk inn og enda bedre når dommeren blåste av var utrolig deilig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 18:58:29 PM
Litt oppvarming: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/809817_husker-du-denne


Det hører vel og til historien at NFF allerede denne sesongen hadde utsatt en annen kamp pga sykdom i spillertroppen til det ene laget, mener det var Start-TIL. Avgjørelsen om at Brann måtte spille var dermed desto mer horribel. Vi fikk vel ødelagt noen andre kamper og fordi vi spilte med alvorlig syke spillere.

Klaus_Brann

Quote from: Huff on September 12, 2013, 22:05:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 18:58:29 PM
Litt oppvarming: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/809817_husker-du-denne


Det hører vel og til historien at NFF allerede denne sesongen hadde utsatt en annen kamp pga sykdom i spillertroppen til det ene laget, mener det var Start-TIL. Avgjørelsen om at Brann måtte spille var dermed desto mer horribel. Vi fikk vel ødelagt noen andre kamper og fordi vi spilte med alvorlig syke spillere.


Den har kanskje blitt redigert i etterkant, men her står det da i alle fall noe;

Opptakten til kampen var at åtte Brann-spillere var blitt slått ut av et virus. Men selv om Start noen uker tidligere i sesongen hadde fått utsatt en kamp (mot oss!) på grunn av noe lignende, fikk Teitur Thordarssons Brann avslag på søknaden om å få spille kampen på et senere tidspunkt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 22:58:59 PM
Quote from: Huff on September 12, 2013, 22:05:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 18:58:29 PM
Litt oppvarming: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/809817_husker-du-denne


Det hører vel og til historien at NFF allerede denne sesongen hadde utsatt en annen kamp pga sykdom i spillertroppen til det ene laget, mener det var Start-TIL. Avgjørelsen om at Brann måtte spille var dermed desto mer horribel. Vi fikk vel ødelagt noen andre kamper og fordi vi spilte med alvorlig syke spillere.


Den har kanskje blitt redigert i etterkant, men her står det da i alle fall noe;

Opptakten til kampen var at åtte Brann-spillere var blitt slått ut av et virus. Men selv om Start noen uker tidligere i sesongen hadde fått utsatt en kamp (mot oss!) på grunn av noe lignende, fikk Teitur Thordarssons Brann avslag på søknaden om å få spille kampen på et senere tidspunkt.



Nei det har stått der hele tiden. Huff må få seg briller! Kanskje Huff er fotballdommer siden han ser så dårlig? :-D
Legg ned hele klubben!

huleste

Hvor mange bortesupportere har vi stilt med på Ullevaal de siste årene? Kan vi håpe på godt oppmøte og bra stemning? Må ærlig innrømme at det er seieren mot Odd som bestemte meg for å reise til Oslo. Hadde vært utrolig deilig med enda en seier!

Huff

Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2013, 03:40:31 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 22:58:59 PM
Quote from: Huff on September 12, 2013, 22:05:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 18:58:29 PM
Litt oppvarming: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/809817_husker-du-denne


Det hører vel og til historien at NFF allerede denne sesongen hadde utsatt en annen kamp pga sykdom i spillertroppen til det ene laget, mener det var Start-TIL. Avgjørelsen om at Brann måtte spille var dermed desto mer horribel. Vi fikk vel ødelagt noen andre kamper og fordi vi spilte med alvorlig syke spillere.


Den har kanskje blitt redigert i etterkant, men her står det da i alle fall noe;

Opptakten til kampen var at åtte Brann-spillere var blitt slått ut av et virus. Men selv om Start noen uker tidligere i sesongen hadde fått utsatt en kamp (mot oss!) på grunn av noe lignende, fikk Teitur Thordarssons Brann avslag på søknaden om å få spille kampen på et senere tidspunkt.



Nei det har stått der hele tiden. Huff må få seg briller! Kanskje Huff er fotballdommer siden han ser så dårlig? :-D


Skandale, jeg må gå!

Northside

Quote from: huleste on September 13, 2013, 08:27:20 AM
Hvor mange bortesupportere har vi stilt med på Ullevaal de siste årene? Kan vi håpe på godt oppmøte og bra stemning? Må ærlig innrømme at det er seieren mot Odd som bestemte meg for å reise til Oslo. Hadde vært utrolig deilig med enda en seier!


Ikke smart, sikkert ett helt år til neste borteseier nå :=

Lasaron

Med den troppen som er med, og den formasjonen Skars har gått tilbake til, håper jeg på denne elleveren:

Piotr
Fakiri - Mojsov - Gjesdal - Demir
Barmen - Soko
Skaanes - Finne - Huseklepp
Pusic

Eventuelt Finne og Pusic på topp i 4-4-2

Her er det mange valg å ta. Jeg velger å vrake Sæv pga mange dårlige kamper på rad. Jeg har mer tro på Sæv enn Fakiri for fremtiden, men mener Sæv vil ha godt av å få smake benken.
Gjesdal foran Jonsson fordi jeg mener Jonsson må bevise mer i 2. divisjon og/eller innhopp først.
Soko holder jeg egentlig for dårlig, men alternativet er vel Fakiri. Vel, kanskje Skaanes på sentral midt og Sæv på høyreving kan være et alternativ.
Finne har jeg egentlig ikke lyst å starte med, men Lorentzen skal spille NM i dag, og denne Ashia... jeg vet ikke helt.
Tren på langskudd

dudo

Quote from: Lasaron on September 14, 2013, 10:01:18 AM
Med den troppen som er med, og den formasjonen Skars har gått tilbake til, håper jeg på denne elleveren:

Piotr
Fakiri - Mojsov - Gjesdal - Demir
Barmen - Soko
Skaanes - Finne - Huseklepp
Pusic

Eventuelt Finne og Pusic på topp i 4-4-2

Her er det mange valg å ta. Jeg velger å vrake Sæv pga mange dårlige kamper på rad. Jeg har mer tro på Sæv enn Fakiri for fremtiden, men mener Sæv vil ha godt av å få smake benken.
Gjesdal foran Jonsson fordi jeg mener Jonsson må bevise mer i 2. divisjon og/eller innhopp først.
Soko holder jeg egentlig for dårlig, men alternativet er vel Fakiri. Vel, kanskje Skaanes på sentral midt og Sæv på høyreving kan være et alternativ.
Finne har jeg egentlig ikke lyst å starte med, men Lorentzen skal spille NM i dag, og denne Ashia... jeg vet ikke helt.


Finne som hengende spiss i stedet for Badji sentralt? Overhodet ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Det hadde smakt utrolig deilig med seier denne kampen og med tre poeng er vi virkelig med i kampen om tredjeplassen. Spiller Haugesund og Viking uavgjort, er vi to poeng etter Aalesund og Viking, og ett etter Haugesund. I tillegg har vi da 4 hjemmekamper og 3 bortekamper igjen, hvor 2 av bortekamper er mot overkommelig motstand (Ulf og Sarp).
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Quote from: dudo on September 14, 2013, 10:16:16 AM
Quote from: Lasaron on September 14, 2013, 10:01:18 AM
Med den troppen som er med, og den formasjonen Skars har gått tilbake til, håper jeg på denne elleveren:

Piotr
Fakiri - Mojsov - Gjesdal - Demir
Barmen - Soko
Skaanes - Finne - Huseklepp
Pusic

Eventuelt Finne og Pusic på topp i 4-4-2

Her er det mange valg å ta. Jeg velger å vrake Sæv pga mange dårlige kamper på rad. Jeg har mer tro på Sæv enn Fakiri for fremtiden, men mener Sæv vil ha godt av å få smake benken.
Gjesdal foran Jonsson fordi jeg mener Jonsson må bevise mer i 2. divisjon og/eller innhopp først.
Soko holder jeg egentlig for dårlig, men alternativet er vel Fakiri. Vel, kanskje Skaanes på sentral midt og Sæv på høyreving kan være et alternativ.
Finne har jeg egentlig ikke lyst å starte med, men Lorentzen skal spille NM i dag, og denne Ashia... jeg vet ikke helt.


Finne som hengende spiss i stedet for Badji sentralt? Overhodet ikke.


Badji, ja. Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at han hadde karantene. Ok. Barmen opp i 10errollen og Badji inn sentralt. Men Badji bør skjerpe seg, ellers er benken neste.
Tren på langskudd

huleste

Tre av tre besøkte utesteder i Oslo er det veldig lett å starte Brannsanger på toalettet :D Om det er like lett å få bergensere til å synge Vålerenga sanger, ja da blir jeg flau.

Jose Arrogantio

Om Start og Tromsø vinner kampene sine kan vi sende Engen til to poeng fra kvalikk.

huleste

Hvorfor er det så vanskelig å finne billetter til kampen? Hvor kjøper vi dem?

Lasaron

Da starter altså Skaanes på vingen. Spennende. Ellers er det verdt å merke seg at Sæv og Badji får fornyet tillitt, og at Jonsson går rett inn på laget.
Tren på langskudd

brann89

Får ta ut flagget idag også, første gang eg gjorde det på lenge mot Odd så vant vi også mot Sogndal så vant vi !! Håper flagget også denne gang bringer lykke
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Eivind

Noen som vet om noen fungerende stream til kampen?

Har ikke cmore..

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har visst smelt utafor Ullevaal sa de på cmore nå. Får håpe Bergen vant den kampen i alle fall!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Skarsfjords brann har alltid feilet i disse kampene, så det ligger til rette for skuffelse dette her.

dudo

Quote from: Gepard on September 15, 2013, 16:36:53 PM
Skarsfjords brann har alltid feilet i disse kampene, så det ligger til rette for skuffelse dette her.


Akkurat i dag er det Mikkelsens Brann, så man kan jo håpe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


OmOssSjølOgHansaøl

Spennende start-11-er, dette. Det er selvfølgelig synd at Haugen er ute, men dette er likevel et lag som kan bite fra seg. Det skal bli morsomt å se hvordan Skaanes gjør det.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

stigh

September 15, 2013, 17:06:15 PM #49 Last Edit: September 15, 2013, 17:08:56 PM by stigh
Presssjons nessigt så kan dette bli stygt vi henger jo ikke me!

Edit: trekker de tilbake

Go Up