• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd - Brann lørdag 24. august klokken 1800

Started by Spelaren, August 22, 2013, 11:48:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

August 22, 2013, 11:48:13 AM Last Edit: August 24, 2013, 18:56:17 PM by Spelaren
Odd - Brann lørdag 24. august klokken 1800

Skagerak Arena i Skien
Runde 21

Odd tar i mot borteubrukelige Brann til totalt uinteressant middelhavsfarerkamp i Skien lørdag kl 18. Heimelaget er i kurant form for tiden, med 5-3-2 siste ti kamper - mot Branns motsatte 2-3-5. Grunnspællet vårt, derimot, kan ingen ta frå oss.

Odd klarte 1-1 borte mot eit Molde i form, mens Brann esset på leggen i Stavanger med 3-2 tap etter å ha ledet 2-0.

Branns mulige lag:
Piotr
Sævarsson - Mojsov - Wangberg - Demir
Askar - Haugen - Badji - Barmen
Pusic - Huseklepp

Brann har fattige to poeng borte.
Kamptips 1-0, alle må gå.
Gå av.

ZsoltKorcsmar

Grunspællet vårt er hvertfall bra ja. Derfor vi er så dårlige på kontringer; har brukt alt tiden på å forbedre grunnspællet mot etablert forsvar, ifølge dagens bt.

Takk gud for at vi enda har grunnspællet på toppnivå, ellers tør jeg ikke tenke på hvordan det hadde stått til med klubben.

kabelmann

Forspillet er deprimerende, grunnspillet sitter, etterspillet blir som et mislykket nachspiel.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

osoerli

Skarsfjord sitt lag som taper:
                Piotr
Sæv   Mojsov   Wang   Fakiri
         Badji   Sokolow
Askar    Haugen   Huseklepp
                Pusic

Mitt lag som hadde vunne:
                 Piotr
Sæv   Mojsov   Gjesdal   Demir
Larsen   Haugen   Badji   Askar
          Finne   Huseklepp

Larsen og Askar vekslar eventuelt undervegs.  Kennedy inn for Finne eller Huseklepp eit lite stykke uti 2. omgang.  Badji får forbud mot langskot.  Larsen, Haugen og Askar skal skyte ofte frå 20-25m.  Finne er våken på returer.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


kabelmann

Quote from: ZsoltKorcsmar on August 22, 2013, 13:45:07 PM
Badji forbud mot langskudd? Han er jo den mest målfarlige vi har sammen med fakiri på langskudd.

Ja, sikkert.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

roaldinho

Nordicbet slår til med 1,70 på Odd mot Brann. Det er jo 70% renter. Litt ekstra penger for å slukke sorgen som skjer i Brann disse dager. Med innsats på 1000 har du 700 til overs og kan fint kjøpe en helflaske og attpåtil ha penger til overs.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hansakongen

Quote from: roaldinho on August 22, 2013, 13:54:56 PM
Nordicbet slår til med 1,70 på Odd mot Brann. Det er jo 70% renter. Litt ekstra penger for å slukke sorgen som skjer i Brann disse dager. Med innsats på 1000 har du 700 til overs og kan fint kjøpe en helflaske og attpåtil ha penger til overs.




Eneste som er bannesikker etter 90 min spill tap og null poeng. og nesten tomme tribuner neste fredag når "Lerum united" kommer på besøk...


Lasaron

Quote from: osoerli on August 23, 2013, 12:16:16 PM
Er Sokolow skada eller har han kanskje kritisert Skars?

http://beta.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Ashia-i-Brann-troppen-388813_1.snd#.UhdENlY4WUk


Overrasket jeg og. Pleier å stå hvis det er pga skade. Det kan jo være noe helt annet også.

Håper på dette laget:

Piotr
Askar - Mojsov - Gjesdal - Demir
Larsen - Haugen - Badji - Huse
Pusic - Barmen

Kommentarer:
- Sæv har ikke vært god i år. Har godt av en kamp på benken. Askar har spilt der før. Det er ment som en vekker/hvile til Sæv.
- Wangberg og Jonsson er ikke noe å samle på. Her må kontrakten til Gjesdal forlenges.
- Er Badji dårlig nå også, må han smake benken mot Sogndal. Om det så er Skaanes som må vikariere.
- Barmen kommer til mange målsjanser. Nå begynner han kanskje å score.
Tren på langskudd

Gepard

Odd får garantert et mål signert Nordkvelle, det kan vi vel alle være enige om. Ellers er det vel en åpen kamp, i utgangspunktet.

Men så har vi jo en trener ved navn Rune Skarsfjord. Altså kommer spillerne til å på ett eller annet tidspunkt i kampen til å bli ekstremt defensive i hodet. Enten fra start eller ved ledelse.

Tipper på 1-1,etter at Brann tar ledelsen i 70minutt. i 89 minutt etter at brann har rygget inn i egen 16 meter i 20 min, får Nordkvelle stå upresset på 19 meter og klinker ballen i noten. Mens Skars ser oppgitt ut i luften og forbanner alle talentene han må bruke

Corran

Quote from: osoerli on August 23, 2013, 12:16:16 PM
Er Sokolow skada eller har han kanskje kritisert Skars?

http://beta.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Ashia-i-Brann-troppen-388813_1.snd#.UhdENlY4WUk
Quote from: Lasaron on August 23, 2013, 12:44:03 PM
Quote from: osoerli on August 23, 2013, 12:16:16 PM
Er Sokolow skada eller har han kanskje kritisert Skars?

http://beta.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Ashia-i-Brann-troppen-388813_1.snd#.UhdENlY4WUk


Overrasket jeg og. Pleier å stå hvis det er pga skade. Det kan jo være noe helt annet også.

Står ikke skade på Johnson heller så det er sikkert skade på begge to
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Helena M

Finne fortener ikke spilletid, la han sitte på benken.


                     Piotr
Birkir Mojsow Gjesdal Demir
Larsen Haugen Badji Askar
         Huseklepp Pusic

Eg spår årets største tap. Tipper 8-0 til Odds.

dragn

Soko fikk vel strekk før kampen mot Viking.

Henki

Quote from: dragn on August 23, 2013, 16:01:40 PM
Soko fikk vel strekk før kampen mot Viking.


Kan det være et tegn på at hellet er i ferd med å snu???
Ballen skal fremover!

Lasaron

Tren på langskudd

Henki

Ballen skal fremover!

bernu

Quote from: Helena M on August 23, 2013, 14:57:54 PM
Finne fortener ikke spilletid, la han sitte på benken.


                     Piotr
Birkir Mojsow Gjesdal Demir
Larsen Haugen Badji Askar
         Huseklepp Pusic

Eg spår årets største tap. Tipper 8-0 til Odds.
HANSA - Z

Lasaron

Quote from: bernu on August 23, 2013, 17:23:47 PM
Quote from: Helena M on August 23, 2013, 14:57:54 PM
Finne fortener ikke spilletid, la han sitte på benken.


                     Piotr
Birkir Mojsow Gjesdal Demir
Larsen Haugen Badji Askar
         Huseklepp Pusic

Eg spår årets største tap. Tipper 8-0 til Odds.


Ikke nødvendigvis. Vi skal ta gull neste år, og da er det bedre å satse på de som mest sannsynlig er her neste sesong. Finne er ikke her neste sesong.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on August 23, 2013, 12:44:03 PM
Quote from: osoerli on August 23, 2013, 12:16:16 PM
Er Sokolow skada eller har han kanskje kritisert Skars?

http://beta.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Ashia-i-Brann-troppen-388813_1.snd#.UhdENlY4WUk


Overrasket jeg og. Pleier å stå hvis det er pga skade. Det kan jo være noe helt annet også.

Håper på dette laget:

Piotr
Askar - Mojsov - Gjesdal - Demir
Larsen - Haugen - Badji - Huse
Pusic - Barmen

Kommentarer:
- Sæv har ikke vært god i år. Har godt av en kamp på benken. Askar har spilt der før. Det er ment som en vekker/hvile til Sæv.
- Wangberg og Jonsson er ikke noe å samle på. Her må kontrakten til Gjesdal forlenges.
- Er Badji dårlig nå også, må han smake benken mot Sogndal. Om det så er Skaanes som må vikariere.
- Barmen kommer til mange målsjanser. Nå begynner han kanskje å score.


Det er vel ikke noe poeng i å håpe på.
Sammen med Piotr er vel Sæv den som er soleklart valg på plassen sin.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Forskjellen er at Piotr har vært glimrende, mens Birkir ikke har vært det. Usikker på om Askar bør spille høyreback, er vel bare Fakiri som kan spille der istedenfor, som er frisk. Vet Askar har spilt der, men styrken hans er skudd og bør således være det man fokuserer på.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Ja, det er vi enige om, men likefullt kommer aldri i verden Skars til å plassere Sæv på benken for å sette vår mest bidragsgivende offensive spiller ned som høyreback.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

esp123

I utgangspunktet liker jeg ikke Wangberg og Mojsov sammen. Ingen av de trives med å stå høyt i banen, derfor Brann falt så dypt, og fra hverandre, mot Viking. Avstandene ble for store. I tillegg var Mojsov feilplassert ved flere anledninger.

Helena M

Quote from: bernu on August 23, 2013, 17:23:47 PM
Quote from: Helena M on August 23, 2013, 14:57:54 PM
Finne fortener ikke spilletid, la han sitte på benken.


                     Piotr
Birkir Mojsow Gjesdal Demir
Larsen Haugen Badji Askar
         Huseklepp Pusic

Eg spår årets største tap. Tipper 8-0 til Odds.


Ja for all del. La spilleren som svikter klubben spille. Kampen er uansett tapt. Skal vi bygge på de som ikke lenger ønsker å spille for klubben? Skal vi belønne illojale spillere?


I tillegg er Finne elendig på bortebane. Men det har jo selvsagt med skars' taktikk og gjøre.


Ut med pakket!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on August 23, 2013, 22:11:17 PM
Ja, det er vi enige om, men likefullt kommer aldri i verden Skars til å plassere Sæv på benken for å sette vår mest bidragsgivende offensive spiller ned som høyreback.
¨

Det er sant, men kanskje de kan bytte plass. Birkir lenger fremme og Askar på back. Askar kan overlappe og komme til skudd når Brann for en gangs skyld har ballen i angrep. Bare en tanke, men det skjer nok ikke.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Tom C

Frykter en kanonkamp av nordkvelle ja. Så han i forrige odd-kamp og han var meget bra. Vant stort sett alt han var involvert i av dueller. Ingen stor ovveraskelse egentlig, ettersom jeg i hele hans brannkarriere har følt at han hadde mye mer å by på enn han fikk vist i Skars-systemet.

Problemet til brann borte er jo at vi kollapser mentalt uansett om vi tar ledelsen eller kommer under. Gruer meg til kamp.
Aldri mer Obos....

brann89

Dette er ønsket lag

Piotr

Sævarsson - Mosjov - Gjesdal - Demir

Askar - Badji - Haugen - Huseklepp

Larsen - Barmen
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Corran

Mitt lag
Piotr

Fakiri-Mosjov-Gjesdal-Demir

Larsen-Badji-Haugen-Huseklepp

Ashia

Finne

La Sævarson få noen kamper på benken Han glemmer sine defensive oppgaver ofte og de fleste målene (over 50%) kommer etter angrep på vår høyre side
Finne er det eneste alternativet vi har til Pusic så da får han starte.
Askar kan komme inn og score sitt uviktige mål på slutten av kampen
Huseklepp kan jo erstattes av Kasper Skaanes
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

brann89

Kvifor skal man bruke Finne no når han er solgt? For min del kan ha berre få sitte på benken. Ville bruke han før, men det var for situasjonene rundt han ikkje var avklart, nå når det er klargjort så kan han berre sitte å varme benken
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Evt. tribunen da han tar opp plassen til andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: brann89 on August 24, 2013, 15:00:57 PM
Kvifor skal man bruke Finne no når han er solgt? For min del kan ha berre få sitte på benken. Ville bruke han før, men det var for situasjonene rundt han ikkje var avklart, nå når det er klargjort så kan han berre sitte å varme benken
Legg ned hele klubben!

1908

Brann (4-2-3-1): Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Daniel Mojsov, Simen Wangberg, Hassan El Fakiri - Stéphane Badji, Fredrik Haugen - Amin Askar, Kristoffer Barmen, Erik Huseklepp - Martin Pusic.

1908

Sogndal tok ledelsen no.. Da er saftkokerene forbi oss på tabellen.. Woho...

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 15:15:52 PM
Quote from: brann89 on August 24, 2013, 15:00:57 PM
Kvifor skal man bruke Finne no når han er solgt? For min del kan ha berre få sitte på benken. Ville bruke han før, men det var for situasjonene rundt han ikkje var avklart, nå når det er klargjort så kan han berre sitte å varme benken


I utgangspunktet enig. Hadde det bare vært et lovende prospekt i troppen som med noen kampers tillit kunne blitt en god TL-spiller. Da hadde det vært mye greiere  Men vi har i bunn og grunn svært lite å slå i bordet med fremover.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: 1908 on August 24, 2013, 15:59:08 PM
Brann (4-2-3-1): Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Daniel Mojsov, Simen Wangberg, Hassan El Fakiri - Stéphane Badji, Fredrik Haugen - Amin Askar, Kristoffer Barmen, Erik Huseklepp - Martin Pusic.


Nesten som sist altså. Bare Demir som blir vraket etter en heller svak kamp.

Dette laget spilte bra en god stund mot Viking. Så de har det inne. Men å få det ut i 2x45? Det har vi aldri klart på bortebane i år.
Rød makt på Hansa

Gepard

Quote from: 1908 on August 24, 2013, 15:59:08 PM
Brann (4-2-3-1): Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Daniel Mojsov, Simen Wangberg, Hassan El Fakiri - Stéphane Badji, Fredrik Haugen - Amin Askar, Kristoffer Barmen, Erik Huseklepp - Martin Pusic.


Ingenting som tyder på at Brann ønsker å ta grep om kampen mao, her blir vi nok presset bakover fra første sekund. El Fakiri på back og Pusic alene\ hjelpesløs på topp.

actanon

Rikard Norling er vår mann!

Spelaren

Haugen er lei av å tape borte og Brann skal gå ut i 100. Det har me sikkert aldri prøvd før.
Gå av.

ostraume

Tipper på 20 gode minutter og så kollaps. Greit laguttak, vi har ikke noe bedre.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Seriøst, Fagermo sin stemme høres ut som vinkelsliping av ein grusvei.
Gå av.

roaldinho

Quote from: ostraume on August 24, 2013, 16:37:41 PM
Tipper på 20 gode minutter og så kollaps. Greit laguttak, vi har ikke noe bedre.


Jo, kunne vraket Birkir, vært svak selv.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Frekk afro på Askar. Og der er det 1-0... Noen som er sjokkert?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gud

Jadda! Et steg nærmere Skarsfjord ut døren!

Spelaren

Dette betyr ny kontrakt til Skarsfjord. Og 1 milliard for å gjere han god.
Gå av.

tsrqpo

Ja, vi må forlenge et par år til. Skape trygge rammer

kabelmann

Brann ligger under på bortebane... den så jeg ikke komme.

PS! Nice hairdo, Karius.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ricky

Kanskje Odd legger seg litt bakpå nå. Så kan vi få spille mer mot etablert forsvar, det som vi virkelig er gode til.

kabelmann

Vi trenger i hvert fall et mål til i mot før vi kan begynne å spille på resultatet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Jo, det kan nok vere på tide å benke Sævarsson. Gir altfor mykje rom til Johnsen - og for ordens skyld har han ikkje imponert i år.
Gå av.

Go Up