• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Engen - Brann Søndag 15.sep

Started by Northside, August 12, 2013, 18:46:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Litt lenge igjen til denne kampen, men kan vel informere om at NFF har flyttet kampen fra lørdag til søndag!

QuoteTippeligakampen Vålerenga - Brann skulle opprinnelig spilles 14. september klokken 18.00. Denne kampen er flyttet til 15. september klokken 18.00 grunnet en kollisjon med et arrangement i forbindelse med Vålerengas 100 års jubileum.


Allerede fastsatt kamp skal IKKE flyttes av en så liten tullete grunn! Faen så jeg hater det forbundet.

Klaus_Brann

Vi hadde vel klaget på NFF hvis de ikke hadde flyttet noe sånt for oss. Det er jo uansett en mnd. igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

No er det mye enklere å reise søndag enn lørdag.. Lørdag går det ikke tog eller fly hem. Søndag er mulighetene mange..

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2013, 21:04:42 PM
Vi hadde vel klaget på NFF hvis de ikke hadde flyttet noe sånt for oss. Det er jo uansett en mnd. igjen.


Hvis dette var noe VIF visste om da TV-oppsettet skulle settes opp, så er det håpløst å be om flytting flere uker etter at tv-oppsettet kom. Da burde de informert NFF og NTF om dette før tidspunktene ble fastsatt.

Hvis dette arrangementet er noe de har funnet på i ettertid, så er det også talentløst.
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Quote from: 1908 on August 12, 2013, 21:07:01 PM
No er det mye enklere å reise søndag enn lørdag.. Lørdag går det ikke tog eller fly hem. Søndag er mulighetene mange..


Med kamp lørdag kan vi velge fly hele søndagen, men nå sitter vi igjen med ett SAS fly 23:05 og ett Norwegian fly 23:00.  Jeg klarer ikke helt å se fordelen. I tillegg må jeg kjøpe ny hjemreise, og får vel refundert kun gebyrene på den gamle billetten. Jeg tenkte å sende krav på resten til Engen og Nff men forventningene er lave for å få sjekk i posten.

Spelaren

Quote from: psv-hasund on August 12, 2013, 22:58:49 PM
Quote from: 1908 on August 12, 2013, 21:07:01 PM
No er det mye enklere å reise søndag enn lørdag.. Lørdag går det ikke tog eller fly hem. Søndag er mulighetene mange..


Med kamp lørdag kan vi velge fly hele søndagen, men nå sitter vi igjen med ett SAS fly 23:05 og ett Norwegian fly 23:00.  Jeg klarer ikke helt å se fordelen. I tillegg må jeg kjøpe ny hjemreise, og får vel refundert kun gebyrene på den gamle billetten. Jeg tenkte å sende krav på resten til Engen og Nff men forventningene er lave for å få sjekk i posten.


Du får sende kravet til Trond Mohn :) .
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on August 12, 2013, 21:14:51 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2013, 21:04:42 PM
Vi hadde vel klaget på NFF hvis de ikke hadde flyttet noe sånt for oss. Det er jo uansett en mnd. igjen.


Hvis dette var noe VIF visste om da TV-oppsettet skulle settes opp, så er det håpløst å be om flytting flere uker etter at tv-oppsettet kom. Da burde de informert NFF og NTF om dette før tidspunktene ble fastsatt.

Hvis dette arrangementet er noe de har funnet på i ettertid, så er det også talentløst.


Det er jeg forsåvidt enig i, det kunne vært bedre planlagt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Quote from: psv-hasund on August 12, 2013, 22:58:49 PM
Quote from: 1908 on August 12, 2013, 21:07:01 PM
No er det mye enklere å reise søndag enn lørdag.. Lørdag går det ikke tog eller fly hem. Søndag er mulighetene mange..


Med kamp lørdag kan vi velge fly hele søndagen, men nå sitter vi igjen med ett SAS fly 23:05 og ett Norwegian fly 23:00.  Jeg klarer ikke helt å se fordelen. I tillegg må jeg kjøpe ny hjemreise, og får vel refundert kun gebyrene på den gamle billetten. Jeg tenkte å sende krav på resten til Engen og Nff men forventningene er lave for å få sjekk i posten.


23?? Går no fly mellom 22 og 23 og du..

Northside

Helt greit at søndag er en ok kampdag og at det er 1 måned til avspark. Men for meg handler dette om prinsipper. Man endre ikke en fastsatt kamp. Hvordan skal man da kunne stole på disse fastsettelsene? Når kan man booke billetter til en kamp uten å risikere at kampstart plutselig blir flyttet?

Dette har skjedd litt for ofte nå, og viser det seg at Brann sa seg enig i endringer så er det tross alt en enda større skandale. Kanskje de fikk penger av VIF for å si ja?

stig

Selvsagt er prinsippet viktig her. Vi var avventende med å sette opp tur, fordi vi fryktet flytting av sikkerhetsmessige årsaker. Derfor har ikke vi noen tur som går i vasken, men det er ille nok at medlemmer har tapt penger på ubrukelige flybilletter.

Infoen om festen har lagt der siden før sesongstart, de har bare glemt den. Ubrukelig
Nettsideansvarlig

Nixon

Det vil vel være naturlig å spørre Brann i morgen om de har godtatt å flytte kampen uten å først høre med Bataljonen.
Rød makt på Hansa

Go Up