• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Noe i ryktene om at det er mange fra felt Z som flytter ned til Store Stå ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Buljongmannen

Ikke lenger rykter, men realitet. Mange har flyttet, flere er på vei. Jeg tipper 70% flytter ned av dem som har partoutkort. Av dem som kjøpte enkeltbillett på Z til kamp tror jeg 80-90% velger Store Stå.

Markmus

Ka du ve?

Nixon

Jeg stiller meg litt tvilende om det er så mange som flytter. Men det vil jo vise seg når serien starter.
Rød makt på Hansa

huleste

Ingenting er bedre enn at vi står mer samlet.

Gulløl

Noen på felt Z er vel blitt så gamle at de ikke klarer å stå, så de blir vel.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Buljongmannen on January 30, 2014, 11:25:55 AM
Ikke lenger rykter, men realitet. Mange har flyttet, flere er på vei. Jeg tipper 70% flytter ned av dem som har partoutkort. Av dem som kjøpte enkeltbillett på Z til kamp tror jeg 80-90% velger Store Stå.


Hvis man snakker fra de som sto der i fjor er det vel ikke snakk om så mange uansett? 40-50 stk?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Buljongmannen

Nettopp, ikke mange i fjor. Men jeg vet at mange kommer tilbake i år. #norlingeffekten

This Charming Man

Jeg er en av dem som flytter fra Z til ståtribune. Fornyet partoutkortet i Norling-rus, og sendte for en tid tilbake e-post til DFA og gav uttrykk for mitt ønske om plassbytte.

Nå ser jeg at ordinært partoutkortsalg starter mandag. Har ennå ikke hørt noe fra Algerøy som bekrefter at jeg har fått plass på ståtribunen. Flere som ikke har hørt noe? Burde ikke alle plassbytter være avklart før de starter nysalg? Får vel sende en ny mail til ham.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

viks

Quote from: Vicar in a Tutu on January 31, 2014, 14:08:49 PM
Jeg er en av dem som flytter fra Z til ståtribune. Fornyet partoutkortet i Norling-rus, og sendte for en tid tilbake e-post til DFA og gav uttrykk for mitt ønske om plassbytte.

Nå ser jeg at ordinært partoutkortsalg starter mandag. Har ennå ikke hørt noe fra Algerøy som bekrefter at jeg har fått plass på ståtribunen. Flere som ikke har hørt noe? Burde ikke alle plassbytter være avklart før de starter nysalg? Får vel sende en ny mail til ham.


Er i samme situajson.

Fikk mail av han at vi bare skulle kjøpe på mandag. Skrev vel noe slikt som "Du fornyer i februar, når nysalget åpner. Det blir god kapasitet på en nye stå-tribunen, så det er ikke noe problem."
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dokken

Partoutkort-salget til Brann er fullstendig kaotisk og håpløst arrangert. Hvorfor kan man feks ikke bytte på nett, ved å velge seg en ny plass på billettkartet? I stedet skal man sende mail til EN person, som attpåtil er i pappaperm, og satse på at han har orden i innboksen sin.

Det ville ikke jeg klart å holde orden på, og det klarer åpenbart ikke Algrøy heller. Er redd den eneste realistiske løsningen er å fysisk troppe opp i brann-butikken og kreve å få byttet til ståtribune, og få mellomlegget i hånden.

Er for øvrig (litt nølende) på vei til ståtribunen selv. Og har ikke hørt et ord fra Brann.

1908

No er det Daffy som styrer det... Blir aldri noe bedre før noen andre tar over....

Corran

Hørte det var mange som hadde problemer med å fornye via Brann sine sider også. En var nødt til å troppe opp i Brannbutikken for når han ringte Brann så fikk han bare beskjed om at det skulle fungere
Mens i Brannbutikken fikk han vite det var mange som hadde samme problem
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Og det er rimelig utrolig at Daffy fortsatt er ansvarlig for billettsalget på Stadion. Det burde vært stilt ørlite mer krav til billettansvarlig i klubben.

Det er ikke akkurat slik at han har flommet over med ideer for å øke billettsalget siste årene. Han klarte heller ikke å ha det nye ståfeltet klart til fornyingen av sesongkortene startet.
Nytt billettsystem kommer først nå i 2014 en gang, langt ut i prosessen med salg av sesongkort.

Northside

Quote from: Corran on January 31, 2014, 22:45:21 PM
Hørte det var mange som hadde problemer med å fornye via Brann sine sider også. En var nødt til å troppe opp i Brannbutikken for når han ringte Brann så fikk han bare beskjed om at det skulle fungere
Mens i Brannbutikken fikk han vite det var mange som hadde samme problem


For en med under middels interesse for bruk av Internet så har jeg full forståelse for at det kan være rotete og vanskelig å fornye partoutkortet sitt hos Brann. Det samme gjelder salg av vanlige billetter. Jeg har selv hørt folk litt opp i årene som bare har gitt faen i kjøp av enkeltbilletter fordi de ikke gidder å knote med passord og alt mulig på Brann sine sider.

Dette er Daffy blitt informert om for leeeeeeenge siden, uten at noe har skjedd.

Skal man selge billetter i dårlige tider, så må salget av billettene og ikke minst tilgjengeligheten, være ekstremt lett. Rote rundt på Brann.no med glemte passord og innlegginger hjelper ikke. En Brannbutikk som stenger før folk er ferdig på jobb gjør det heller ikke bedre.
De fleste ute i distriktene gidder neppe å dra bilen med til sentrum for å kjøpe billett der.

Få heller salget ut i butikkene. Den gange tilskuertallet økte, før vi snakket om gull, så kunne man kjøpe billetter på Narvesen og posten alle mulige steder. Dette er plasser folk frekventerer med jevne mellomrom. Har man tillegg en plakat i disse butikkene som minner om neste kamp og salg av billetter, så er jeg sikker på vi ville solgt en del ekstra!

Corran

Enda vanskeligere blir det når en har riktig passord og allikevel ikke kommer inn Ei heller med det nye en får tilsendt av Brann
Utrolig mye rot med billetter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Ja, tilgjengeligheten på billettene er helt ute, det er altfor tungvint å selge de slik i 2014.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Dette høres faktisk ut som en sak for årsmøtet.
Tren på langskudd

Markmus

Angående billettsalg, så burde Brann vurdere å kopiere systemet til Skyss.

Mobilbillett. Enkelt og greit. Bort med køer, intet behov for å printe og man kan kjøpe billetter når som helst og hvor som helst.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Hvilke køer?
Det er i så fall det minste problemet de har på stadion.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Jeg hadde aldri, i hele mitt liv sett for meg at noen skulle foreslå at noen skulle kopiere billettsystemet til Skyss! Nå går jeg lite på kino, men har kanskje Bergen Kino et system som kan overføres? Er jo akkurat det samme det går i. Eller bare outsource det til billettservice, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: Klaus_Brann on February 02, 2014, 03:09:24 AM
Hvilke køer?
Det er i så fall det minste problemet de har på stadion.


Nja, nå har jo Algerøy å de drevet skremselspropaganda helt siden 2007 sesongen med at man på død og liv aldri må finne på å kjøpe billett på Brann Stadion noen timer før kampstart.

Selv på høstkampene i fjor stod det i samtlige artikler som omhandlet billetter til kampene, at for å unngå eviglange køer, så måtte man kjøpe billett på forhånd.

Hadde jeg vært billettsjef på Stadion og kundene tydelig viste at de faktisk ønsker å kjøpe billett på Stadion på kampdagen, så hadde jeg lagt opp til at det var mulig uten at det oppstod evige køer.
Dummeste du gjør er å be folk som ønsker å kjøpe billett på Stadion om å IKKE gjør det.

Folk ønsker den letteste løsningen. Er man halvveis interessert så ønsker man gjerne å komme til Stadion, kjøpe billett i en luke og gå inn på tribunen. Enkelt og greit for de fleste.

Northside

Quote from: Markmus on February 02, 2014, 02:11:07 AM
Angående billettsalg, så burde Brann vurdere å kopiere systemet til Skyss.


Det kommer et nytt lignende system ganske snart.

Hvorfor dette nye systemet først kommer ut i 2014 er derimot et spørsmål. Ser ingen grunn til at Brann skulle tviholde på det gamle billettsystemet i så lang tid.

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on February 02, 2014, 03:09:24 AM
Hvilke køer?
Det er i så fall det minste problemet de har på stadion.


Skjer hver eneste kamp at folk ikke kommer seg inn til kampstart fordi de står i kø ved billettlukene utenfor. Selvsagt ikke like stort problem som i en toppsesong og selvsagt deres egen feil, men køproblemet er der jo.
Ka du ve?

krakra


Lasaron

Men hvis det er slik at folk ønsker å kjøpe billett på stadion, så kan det kanskje legges til rette for flere utsalgssteder slik at køene ikke blir så lange. Eller er det bedre at de ikke kommer i det hele tatt?
Tren på langskudd

Ricky

I gamle dager åpnet man jo bare portene :)

Klaus_Brann

Quote from: Northside on February 02, 2014, 11:11:12 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 02, 2014, 03:09:24 AM
Hvilke køer?
Det er i så fall det minste problemet de har på stadion.


Nja, nå har jo Algerøy å de drevet skremselspropaganda helt siden 2007 sesongen med at man på død og liv aldri må finne på å kjøpe billett på Brann Stadion noen timer før kampstart.

Selv på høstkampene i fjor stod det i samtlige artikler som omhandlet billetter til kampene, at for å unngå eviglange køer, så måtte man kjøpe billett på forhånd.

Hadde jeg vært billettsjef på Stadion og kundene tydelig viste at de faktisk ønsker å kjøpe billett på Stadion på kampdagen, så hadde jeg lagt opp til at det var mulig uten at det oppstod evige køer.
Dummeste du gjør er å be folk som ønsker å kjøpe billett på Stadion om å IKKE gjør det.

Folk ønsker den letteste løsningen. Er man halvveis interessert så ønsker man gjerne å komme til Stadion, kjøpe billett i en luke og gå inn på tribunen. Enkelt og greit for de fleste.


Ja, det er vel kanskje noe kø selvsagt, og den går tregt, det kunne de lett fikset på ved å ha automater a la f.eks. skyss sine man har på bybanestoppene. Hatt 4 slike maskiner utenfor SPV i tillegg til billettlukene, så hadde det problemet vært løst.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on February 02, 2014, 17:27:10 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 02, 2014, 03:09:24 AM
Hvilke køer?
Det er i så fall det minste problemet de har på stadion.


Skjer hver eneste kamp at folk ikke kommer seg inn til kampstart fordi de står i kø ved billettlukene utenfor. Selvsagt ikke like stort problem som i en toppsesong og selvsagt deres egen feil, men køproblemet er der jo.


Kø vil det nok alltid være når folk finner ut at de skal komme 20 minutter før kampstart uten billett. Det kan ikke engang Algerøy hjelpe på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Ricky on February 02, 2014, 21:00:39 PM
I gamle dager åpnet man jo bare portene :)


I gamledager kjøpte man to billetter, gikk så ut for å røyke og tok med en kompis gratis inn. Vips så var hele gjengen inne og man hadde veldig billige billetter;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

February 03, 2014, 11:08:20 AM #380 Last Edit: February 03, 2014, 11:14:39 AM by Spelaren
Algerøy og medieteamet har vært ute på tribunene og laget videoer om de forskjellige stedene en kan kjøpe partoutkort. Her er videoen frå det nye ståfeltet, ser ut som de andre videoene er laget før stolene blei revet bort her.

"Du har fritt leide til hver kvadratcentimeter til banen" - Banestorming anyone?
Gå av.

Wingfoot

Stolene er fjernet på alle videoene.

Men de har malt betongen, slik at den etterligner effekten som stolene lagde (med å stave Frydenbø bortover tribunen).

Ser det godt på videoen fra Fjordkraft ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Spelaren

Se det, se det, måtte gå CSI enhance på den der.
Gå av.

Gulløl

Store Stå har blitt riktig så pent å se på, på avstand kan en omtrent ikke se at setene er borte. Godt jobbet Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Buljongmannen

Mye bra her nå. Foreslår at en av dere samler sammen kritikken og presenterer det på årsmøtet.

krakra

Quote from: Spelaren on February 03, 2014, 11:08:20 AM
Algerøy og medieteamet har vært ute på tribunene og laget videoer om de forskjellige stedene en kan kjøpe partoutkort. Her er videoen frå det nye ståfeltet, ser ut som de andre videoene er laget før stolene blei revet bort her.

"Du har fritt leide til hver kvadratcentimeter til banen" - Banestorming anyone?
Ser det for meg. Når faktene kommer: "Det går bra, det går bra. Jeg er på ståfeltet"

Spelaren

Partoutkortsalget er jo i gang, er det noen som har prøvd å telle ledige plasser? På det nye (?) billettsystemet går det an å klikke-dra en boks og velge opptil 200 (!) plasser. Kan benyttes til å telle plasser med litt tålmodighet, men kor reellt er dette setekartet egentlig kontra virkelig salg?
Gå av.

Gulløl

February 16, 2014, 01:04:20 AM #387 Last Edit: February 16, 2014, 01:21:04 AM by Gulløl
"Norling-effekten" har ikke klart å få Brann inn på topp 5 per februar på sesongkort salg.
Får håpe Brann er på ca. 20 % like bak Rosenborg.

Klipp:

Det er 44 dager igjen til Tippeligastart og Tippeligaklubbene har en økning på 11 prosent i forhold til samme tidspunkt i fjor.
Her er topp 5 per februar:

1.   Odd 144%
2.   Lillestrøm 78%
3.   Stabæk 50%
4.   Strømsgodset 26%
5.   Rosenborg 22%


http://www.toppfotball.no/news/article/1r0op295d38n118z3x00oa4pdl/title/sesongkortsalget-stiger
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on February 16, 2014, 01:04:20 AM
"Norling-effekten" har ikke klart å få Brann inn på topp 5 per februar på sesongkort salg.
Får håpe Brann er på ca. 20 % like bak Rosenborg.

Klipp:

Det er 44 dager igjen til Tippeligastart og Tippeligaklubbene har en økning på 11 prosent i forhold til samme tidspunkt i fjor.
Her er topp 5 per februar:

1.   Odd 144%
2.   Lillestrøm 78%
3.   Stabæk 50%
4.   Strømsgodset 26%
5.   Rosenborg 22%


http://www.toppfotball.no/news/article/1r0op295d38n118z3x00oa4pdl/title/sesongkortsalget-stiger


Den statistikken var jo i sin helhet i BA hin dagen. Og den viste 0 % økning hos oss. Men her må man jo påpeke et par ting:

- Nysalget til Brann startet 3. februar. De andre klubbenes nysalg har startet for lenge siden.
- Branns tall er antagelig de man snakket om for noen uker siden; nemlig at like mange hadde fornyet i år som på samme tid i fjor. Brann pleier jo alltid å være så hemmelighetsfulle om salgstallene - noe som forsterker mistanken om at dette er "gamle" tall fra sist noe ble offentliggjort rundt salgstallene.
- Før Norling-signeringen lå antagelig salget langt bak fjorårssesongen. Med andre ord tyder mye på at salgstakten etter Norling kom, har vært raskere. Fortsetter det slik, vil vi jo få en økning fra i fjor vi også.

Legg ned hele klubben!

Northside

Største feilen er at denne Algerøy har null kontroll på billettsalget!

Det ble etterspurt en liste over de som hadde fornyet for flere uker siden. Først en av de siste dagene nå fikk man listen, men det var en liste over absolutt alle som har hatt partoutkort på Stadion siste årene, man måtte altså gå manuelt gjennom flere tusen navn for å finne de som hadde partoutkort.
Da ble det oppdaget at enkelte som fornyet for flere uker siden, stod oppført som "ikke fornyet". Det gjaldt også meg!

Etter hva jeg forstår så er det denne listen Algerøy selv bruker. Med så mange feil som ble oppdaget der så er det ikke rart at vi ikke har særlig oppgang på salgsiden.

En annen ting er at både Odd og LSK som leder den oversikten, har begge senket prisene betraktelig.
Stabæk selger på opprykket og Godset + RBK er vel de heteste gullfavorittene i år også.

Utenom flere rotete oversikter på mail og Brann.no, så har vel Brann reklamert for sine partoutkort èn eneste gang. Og det var i Vestlandshallen med under 900 tilskuere tilstede.

Det bør etterhvert settes litt krav til vår billettsjef.

Salget lå langt bak fjoråret før Skarsfjord fikk sparken. Ikke like mye som media skrev, men ikke langt unna. Dette "tapet" er allerede hentet inn, og bare der har Brann en ypperlig mulighet til å promotere salget med at interessen øker. Når folk vet at interessen for Brann øker, så hiver flere seg på. Det er alltid slik at folk flest ønsker å være med på det som er "inn".

nero

February 16, 2014, 16:30:12 PM #390 Last Edit: February 16, 2014, 16:32:29 PM by nero
Lions led by donkeys.

krakra

Quote from: Northside on February 16, 2014, 10:43:37 AM
Største feilen er at denne Algerøy har null kontroll på billettsalget!

Det ble etterspurt en liste over de som hadde fornyet for flere uker siden. Først en av de siste dagene nå fikk man listen, men det var en liste over absolutt alle som har hatt partoutkort på Stadion siste årene, man måtte altså gå manuelt gjennom flere tusen navn for å finne de som hadde partoutkort.
Da ble det oppdaget at enkelte som fornyet for flere uker siden, stod oppført som "ikke fornyet". Det gjaldt også meg!

Etter hva jeg forstår så er det denne listen Algerøy selv bruker. Med så mange feil som ble oppdaget der så er det ikke rart at vi ikke har særlig oppgang på salgsiden.

En annen ting er at både Odd og LSK som leder den oversikten, har begge senket prisene betraktelig.
Stabæk selger på opprykket og Godset + RBK er vel de heteste gullfavorittene i år også.

Utenom flere rotete oversikter på mail og Brann.no, så har vel Brann reklamert for sine partoutkort èn eneste gang. Og det var i Vestlandshallen med under 900 tilskuere tilstede.

Det bør etterhvert settes litt krav til vår billettsjef.

Salget lå langt bak fjoråret før Skarsfjord fikk sparken. Ikke like mye som media skrev, men ikke langt unna. Dette "tapet" er allerede hentet inn, og bare der har Brann en ypperlig mulighet til å promotere salget med at interessen øker. Når folk vet at interessen for Brann øker, så hiver flere seg på. Det er alltid slik at folk flest ønsker å være med på det som er "inn".
Daffy  er jo alene i privatmarkedsavdelingen, i tillegg til de butikkansatte. I avdelingen for bedriftsmarked har de fire ansatte. Er det sånn at Daffy gjør en veldig dårlig jobb, eller er det rett og slett for mye arbeid på en fyr? Kunne det vært en investering å hente inn en avlaster i markedsavdelingen?

Sindre32

Godt poeng. Det er lett å gi én person skylden for alt, som ansiktet utad for akkurat den delen av driften, men det er samtidig begrenset hva man kan klare hvis det faktisk er en grunn til at man ikke klarer å dekke alle områder selv.

viks

Hadde Daffyen hatt litt mer bakkekontakt kunne jeg tendenserert til å ha en viss sympati med mannen.

Måten han eksempelvis går til en høyst uprofesjonelt motangrep i media på Osdal, og bommer på fakta er jo bare skremmende. Da snakker han om det som er jobben hans, mot en blogger som bare har spiss penn og holder på med andre ting til dagen.

Hadde det vært litt tak i Daffyen, og hadde han hatt en viss bakkekontakt hadde han istedenfor å skjelle ut Osdal offentlig - faktisk invitert han på kaffe for sammen å kanskje kunne komme frem til noen gode ideer. I hvert fall for å lytte til kritikere, ikke bare avfeie de, og i hvert fall ikke offentlig.

Folk som sitter på altfor høye hester å ser ned på alle andre, har jeg svært vanskelig for å sympatiserte med.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sindre32

Quote from: viks on February 16, 2014, 18:17:31 PM
Hadde Daffyen hatt litt mer bakkekontakt kunne jeg tendenserert til å ha en viss sympati med mannen.

Måten han eksempelvis går til en høyst uprofesjonelt motangrep i media på Osdal, og bommer på fakta er jo bare skremmende. Da snakker han om det som er jobben hans, mot en blogger som bare har spiss penn og holder på med andre ting til dagen.

Hadde det vært litt tak i Daffyen, og hadde han hatt en viss bakkekontakt hadde han istedenfor å skjelle ut Osdal offentlig - faktisk invitert han på kaffe for sammen å kanskje kunne komme frem til noen gode ideer. I hvert fall for å lytte til kritikere, ikke bare avfeie de, og i hvert fall ikke offentlig.

Folk som sitter på altfor høye hester å ser ned på alle andre, har jeg svært vanskelig for å sympatiserte med.


Link? Ikke fått med meg akkurat det.

viks

February 16, 2014, 18:21:37 PM #395 Last Edit: February 16, 2014, 18:24:41 PM by viks
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5481650.ece

Her ble han tatt så med buksen nede at hadde han ikke beklaget offentlig så hadde han ikke hatt et snev av troverdighet igjen.

Hele saken kunne vært unngått hadde han hatt et snev av ydmykhet, som han etterlyser av alle andre i overnevnte artikkel.

Pinlig for en leder som liksom skal kunne jobben sin til fingerspissene.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sindre32

Quote from: viks on February 16, 2014, 18:21:37 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5481650.ece

Her ble han tatt så med buksen nede at hadde han ikke beklaget offentlig så hadde han ikke hatt et snev av troverdighet igjen.

Hele saken kunne vært unngått hadde han hatt et snev av ydmykhet, som han etterlyser av alle andre i overnevnte artikkel.

Pinlig for en leder som liksom skal kunne jobben sin til fingerspissene.


Rett og slett en pinlig artikkel, ja. Den alene bør være nok til oppsigelse.

Corran

Alle de ganger jeg og de jeg sitter med har vært i kontakt med Daffy for å få noe fikset med partoutkort eller navneendring eller sete endring så har det endt opp med at vi reiser opp på stadda og får kjapp og god hjelp av en hyggelig dame i resepsjonen der oppe
Daffy har aldri klart å hjelpe med noe Han har prøvd, det skal han ha, men det har alltid blitt feil eller stoppet opp eller fullstendig mangel på svar
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Fra rbk.no: "2013 fikk alle sesongkortholderne som søkte tildelt cupfinalebillett".

I Bergen må man vel ha 20 års ansiennitet, selv om vi har marginalt flere (om noen) sesongkort enn RBK...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

February 24, 2014, 11:35:47 AM #399 Last Edit: February 24, 2014, 11:38:18 AM by Spelaren
Eg har logget meg inn på partoutkortsalget og gått gjennom ledige (grønne) plasser på samtlige tilgjengelige seksjoner. Noen av feltene var det litt krøll med, eksempelvis nedre A på Hansa/Frydenbø kom ikkje skikkelig opp. Utenom det har eg brukt click and drag, denne teller plassene du velger inntil 200 (max) og sålenge en drar vekk igjen registrerer ikkje systemet at du velger plasser. De kan fjernes om så skjer men dette tar litt ekstra tid.

Copy paste frå excel, sistekolonnen til høgre er summen av click-and-dragningene mine. Bunntallet er beregnet ut frå at felt S, R og P (450 på hver?) er utenfor salg og det nye ståfeltet er ikkje tatt med. Ei heller øvre vip/losjer.

Felt   antall               Sum
A øvre      256               256
A nedre      200               200
B           165   179   119         463
C           122   73   114   116      425
D         165   188   174   177      704
SP A     74   161   42         277
SP B     155   128            283
SP C     139               139
SP D     146               146
SP E     176               176
SP F     123   87            210
SP G     191               191
BT B     154   174   153   127   132   740
BT C     182   171   106   160      619
BT D     186   83   155   111      535
BT E     157   190   122   121   128   718
BT F     167   60   104         331
S                  0
R                  0
P                  0
O     123   104   158         385
N     199               199
M     190               190
L     182               182
K     164               164
J     187               187
H     152   94            246
G     141   172            313
F      190   11            201
                  
                  
               Sum ledige   8480
               Sum solgt   4670 (vill gjetning)

Er det 14500 sitteplasser som er den nye sittekapasiteten no? Og stemmer det at tre felt á 450 plasser er utenfor normalt partoutkortsalg?

Edit: Link til bilde for lettere lesning.
Gå av.

Go Up