• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Gå av.

Landåsgutt

Noen som vet hvor mye det koster å kjøpe partoutkort for de som er "førstegangskjøpere" tenkte å få med noen kompiser oftere på kamp. Frydenbø Bataljonsfelt / nedre A

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6975641.ece

Algerøy var en lettet mann i går.

Om det er realistisk med 7000 er jeg litt usikker på.
Rød makt på Hansa

tsrqpo

De tok iallefall en meget god avgjørelse angående å vente med å ringe rundt.

Klaus_Brann

Quote from: Landåsgutt on November 10, 2013, 21:38:03 PM
Noen som vet hvor mye det koster å kjøpe partoutkort for de som er "førstegangskjøpere" tenkte å få med noen kompiser oftere på kamp. Frydenbø Bataljonsfelt / nedre A


Her;

http://www.brann.no/partoutkort-2014
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman1

Var det 7000 partoukort som var solgt til årets sesong?
Lå det på ca. 10.000 i Mjelde-perioden?

Sikkert nevnt før i tråden, men gidder ikke leite.

Tror partoukort-salget ender på et sted mellom 5 og 6 tusen til neste sesong, med mindre vi får opp entusiasmen med et spennende trenervalg, spennende spillerkjøp eller en eventuell RBH-exit.

Hva tror dere?

P.S. Synes det burde vært mulig å kjøpe enkeltbilletter på "pølse-VIP"-tribunen.
Sendte en mail til Brann og spurte om dette var mulig tidligere i år, men nei.

Nixon

Det blir spennende å se hva dette gjør med partoutkortsalget. Det vil neppe bli vanskelig å få tak i billetter til kampene neste år. Men det er likevel mange gode grunner til å fornye eller kjøpe nytt partoutkort. Først og fremst kan det gi klubben og den nye treneren større økonomisk spillerom i det neste overgangsvinduet. Og man skal heller ikke undervurdere virkningen av gode salgstall når tallene blir presentert på nyåret. Etter årene under Skarsfjord trenger klubben all den entusiasme den kan få!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det bør booste salget ganske bra. Håper vi får tall på før/etter signeringen av Norling;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

huleste

Kjøper dette kortet rett etter pressekonferansen.

Northside

Nå håper jeg Algerøy tvinger spillerne til å ringe rundt å selge billetter igjen. Tror nesten Bård Finne ville klart å selge meg et nytt partoutkort nå, selv om jeg allerede har fornyet det gamle kortet.

Spelaren

Quote from: Northside on December 03, 2013, 12:09:32 PM
Nå håper jeg Algerøy tvinger spillerne til å ringe rundt å selge billetter igjen. Tror nesten Bård Finne ville klart å selge meg et nytt partoutkort nå, selv om jeg allerede har fornyet det gamle kortet.


Nysalget starter 1. februar ;) - Kan knapt vente!!
Gå av.

Utmedsnolken

Rikard får ta seg en ringerunde
"og der snubler Sæternes igjen"

Henki

Quote from: Utmedsnolken on December 03, 2013, 12:20:04 PM
Rikard får ta seg en ringerunde


"Hej, det här er Rikard. Har ni hörts talas om partoukort? Det er et rätt så bra erbjudande det här!"
Ballen skal fremover!

Northside

Quote from: Henki on December 03, 2013, 12:22:50 PM
Quote from: Utmedsnolken on December 03, 2013, 12:20:04 PM
Rikard får ta seg en ringerunde


"Hej, det här er Rikard. Har ni hörts talas om partoukort? Det er et rätt så bra erbjudande det här!"


Hehe, hadde vært perfekt. Er jo stort sett Svensker som jobber som telefonselgere også :D

Zolkan

Gleder meg til å kjøpe partoutkortet

Nixon

http://www.brann.no/news/article/iekbodh6rtsp1cth148o6c9d1/title/husk-partoutkortfristen-31-desember

Brann minner om partoutkortfristen som er 31. desember. Etter den datoen fristilles plassen din.

Er det mange her som ikke hadde tenkt å fornye/kjøpe, men som har ombestemt seg etter at Norling kom til klubben?
Rød makt på Hansa

olebrann3

Eg har ombestemt meg etter Norling kom til klubben og skal fornye!

dudo

Jeg har også snudd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Snudd og fornyet for noen uker siden
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Rett skal være rett, jeg er usikker på om jeg hadde klart å opprettholde boikotten uansett ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

Ser det an til etter årsmøtet.
Saludar a los monos!

Corran

Quote from: dudo on December 17, 2013, 15:25:54 PM
Rett skal være rett, jeg er usikker på om jeg hadde klart å opprettholde boikotten uansett ...

Helt enig:-) Men eg utsatte :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Baunebob

Hvor mange sesongkort er det lov å håpe på til neste år?

huleste

Quote from: Baunebob on December 17, 2013, 23:24:05 PM
Hvor mange sesongkort er det lov å håpe på til neste år?


Kommer nok veldig an paa hvilke spillere slm hentes. Hadde ikke sesongkort i fjor, men kjoper hvis signeringene i vinter imponerer.

Nixon

http://www.brann.no/news/article/rxha7hbksg5o1e1bm72mmw724/title/brann-tror-pa-8000-solgte-partoutkort

Brann har solgt like mange partoutkort som i fjor på denne tiden. Noe som neppe hadde vært tilfelle dersom Skarsfjord fortsatt hadde vært her.
Rød makt på Hansa

Xminator

Vi kan jo fortsatt håpe man klarer å finne en spiller som alene selger 2000 til.

Belfort

Quote from: Xminator on January 09, 2014, 13:31:32 PM
Vi kan jo fortsatt håpe man klarer å finne en spiller som alene selger 2000 til.


Noen gode tips på hvem det kunne vært?

pidre

January 09, 2014, 15:25:28 PM #328 Last Edit: January 09, 2014, 15:41:28 PM by pidre
Tillitskrisen mellom SK Brann og supportere kan stikke djupt, og at eit trenerskifte ikkje er nok for å endre på dette. Trur folk misliker at dei ansvarlige i ledelsen ofrar Skarsfjord og flasher ein ny trenar mens dei sjølv blir sittande.

RBH og styret bør ta ansvar og stille sine plasser til dispsisjon.
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on January 09, 2014, 13:18:47 PM
http://www.brann.no/news/article/rxha7hbksg5o1e1bm72mmw724/title/brann-tror-pa-8000-solgte-partoutkort

Brann har solgt like mange partoutkort som i fjor på denne tiden. Noe som neppe hadde vært tilfelle dersom Skarsfjord fortsatt hadde vært her.

Og nysalget har ikke begynt ennå - stemmer ikke det?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

I og med at vi hadde en nedgang fra ca 8000 p-kort i 2012 til ca 7000 i 2013, betyr det at det er en større %-andel som har fornyet i år enn i fjor.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on January 09, 2014, 13:43:35 PM
Quote from: Xminator on January 09, 2014, 13:31:32 PM
Vi kan jo fortsatt håpe man klarer å finne en spiller som alene selger 2000 til.


Noen gode tips på hvem det kunne vært?


En spiss som har puttet bra med mål i en liga på nivå med vår.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Ser BT presterte å presentere partoutkortsalget som negativt.

Første gangen på flere år vi har snudd en evig nedgang på billettsalget, og det uten noen forsterkninger i stallen! (ok, Hanstveit rett før nyttår).

En del supportere kommer nok raskt tilbake, de som gjerne droppet ut kampene i fjor. Men de som har vært vekke fra stadion i 3-4 sesonger nå, de blir det vanskeligere å lokke tilbake på kamp.

Gulløl

January 09, 2014, 20:55:45 PM #333 Last Edit: January 09, 2014, 21:00:37 PM by Gulløl
Tillits svekkelsen til Brann skal en huske skjedde over lang tid, både i 2008 og 2009 sesongen var det god oppslutning på tribunene selv om både spillet og tabellplasseringen var svak. Den motsatte veien med oppbygningen av tillit og publikumsinteresse igjen kommer nok trolig til å gå like sent. Selv om Brann f.eks. er  topp-4 på tabellen i alle de tre neste sesongene er det ikke sikkert at vi opplever fulle tribuner i mange kamper på rad igjen før i 2016. Så ikke bli skuffet om det ikke stiller mer en 12000 i snitt på kampene selv om Brann topper tabellen etter alle runder fra runde 5 og til runde 10 i år. Ting tar tid og det gjelder også det å bygge entusiasme opp rundt Brann igjen. Fremdeles er det utrolig mye negativitet rundt omkring selv om det nå sakte har begynt å snu i rett retning etter Nordling ansettelsen. Denne tregheten ser en allerede nå med partoutkort salget.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

skuteviken

For å bruke en Dahl-metafor:

Vi er et enormt skip med baugen på vei ned og har nå truffet bunnen av bølgen og bygger momentum oppover. Det som skjer da er at momentumet bygger på seg eksponensielt og vi kommer med mer og mer kraft oppover neste bølge.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

Klart at tillitskrisen som er mellom publikum og Brann vil ha et etterslep. Her må tilliten nesten bygges opp fra scratch igjen. Et første steg på veien er at Geniet trekker seg på årsmøtet

Corran

Fantastisk å se hvor forskjellig vinkling det er på akkurat samme sak/tall i BT og BA
Men det ingen av dem tar med er at i siste halvdel av sesongen så kom kun halvparten av de som hadde partoutkort (tar kanskje litt hardt i men ikke mye) DVs at mange av disse IKKE hadde fornyet om Skarsfjord hadde blitt. Så effekten av at Norling er kommet er mye større en det de tørre tallen viser. Heter vel at en skal se litt bak tallene og :-)
Om ikke Norling hadde kommet og Skars hadde fortsatt så tror jeg de hadde solgt knapt 2/3 deler av det de har gjort nå. Hadde det blitt ansatt en gjennomsnittlig nors resirkulert trener så tror jeg også tallet hadde vært mye lavere en nå
Men dette kan jo aldri bevises.
Men at så mange tomme seter som vi så i løpet av sesongen hadde blitt fornyet tviler jeg sterkt på Tror de hadde slitt med å nå 6000 solgte partoutkort til sammen med Skars i år og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Man må jo vente til nysalget starter i februar, før man kan si om Norling-ansettelsen har ført til en økning. Uansett ville jo RS som trener i 2014 ført til en klar nedgang.
Legg ned hele klubben!

huleste

Godt poeng at det er færre som kan fornye i år enn i fjor. Jeg hadde i 2012, men ikke 2013. Sitter bare å venter på nysalget.

Northside

Media kunne gjerne nevnt nedgangen på salget som var rett før Skarsfjord gikk av. Var vel nedgang på 35% fra året før.

Jeg vil påstå at dette er en relativt frisk innhenting etter så mange år med nedgang, og dette ble i tillegg snudd uten å signere en eneste storspiller og uten å vinne en eneste treningskamp.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on January 11, 2014, 13:34:59 PM
Media kunne gjerne nevnt nedgangen på salget som var rett før Skarsfjord gikk av. Var vel nedgang på 35% fra året før.

Jeg vil påstå at dette er en relativt frisk innhenting etter så mange år med nedgang, og dette ble i tillegg snudd uten å signere en eneste storspiller og uten å vinne en eneste treningskamp.


1. Latterlig av BT å presentere det som "ingen/liten Norling-effekt" når man etter Norling-ansettelsen har tatt igjen tallet fra i fjor etter å ha ligget langt bak.
2. Man må også huske på at det her for det meste (utenom disse nye barne-p-kortene) er snakk om fornyelser av kort. I fjor hadde over 8000 sjansen til å fornye - denne vinteren knapt 7000.
3. Nysalget har ikke begynt ennå. De som ikke hadde p-kort i 2013 får ikke sjansen før i februar. I fjor solgte vi vel knapt et eneste nytt kort. Det kommer vi nok til å gjøre i år.

Derfor tyder vel alt på at vi kommer til å få en økning i antallet i år - i stedet for en nedgang vi etter alle solemerker ville fått med Skars som trener videre.

Legg ned hele klubben!

1908

Jeg tror folk sitter litt på gjerdet.. De vil kanskje se litt treningskamper og bevis på at dette er bedre enn 2013..

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 11, 2014, 13:59:24 PM
Quote from: Northside on January 11, 2014, 13:34:59 PM
Media kunne gjerne nevnt nedgangen på salget som var rett før Skarsfjord gikk av. Var vel nedgang på 35% fra året før.

Jeg vil påstå at dette er en relativt frisk innhenting etter så mange år med nedgang, og dette ble i tillegg snudd uten å signere en eneste storspiller og uten å vinne en eneste treningskamp.


1. Latterlig av BT å presentere det som "ingen/liten Norling-effekt" når man etter Norling-ansettelsen har tatt igjen tallet fra i fjor etter å ha ligget langt bak.
2. Man må også huske på at det her for det meste (utenom disse nye barne-p-kortene) er snakk om fornyelser av kort. I fjor hadde over 8000 sjansen til å fornye - denne vinteren knapt 7000.
3. Nysalget har ikke begynt ennå. De som ikke hadde p-kort i 2013 får ikke sjansen før i februar. I fjor solgte vi vel knapt et eneste nytt kort. Det kommer vi nok til å gjøre i år.

Derfor tyder vel alt på at vi kommer til å få en økning i antallet i år - i stedet for en nedgang vi etter alle solemerker ville fått med Skars som trener videre.



Enig. Det hadde kanskje vært mulig å sette BT på plass i en blogg fra denne Osdal, og samtidig se litt inn i spåkulen om hvor vi ender på partoutkortsalget;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nero

Quote from: krøvel vellevold on January 11, 2014, 13:59:24 PM


1. Latterlig av BT å presentere det som "ingen/liten Norling-effekt" når man etter Norling-ansettelsen har tatt igjen tallet fra i fjor etter å ha ligget langt bak.





Ja, den var flau av BT. Pinlig.
Lions led by donkeys.

Landåsgutt

Fornyet partoutkortet, og skrev melding om at jeg ville over på det "nye" stå/syngefeltet. Dette ble registrert av Daffy, og han sa jeg skulle få nærmere informasjon i midten av januar... Har noen av dere fått vite mer om dere har fått bekreftet plass?

Buljongmannen

Den nedadgående trenden har helt klart snudd. Uten Norling-effekten hadde vi solgt 500-1000 færre partoutkort enn det vi gjorde på samme tid ifjor.

Buljongmannen

Jeg fornyet ikke mine partoutkort på Hansa. Gikk heller til butikken i Strandgaten og kjøpte to stk partoutkort på ståfeltet. Enkelt og greit.

1908

Quote from: Landåsgutt on January 29, 2014, 00:07:34 AM
Fornyet partoutkortet, og skrev melding om at jeg ville over på det "nye" stå/syngefeltet. Dette ble registrert av Daffy, og han sa jeg skulle få nærmere informasjon i midten av januar... Har noen av dere fått vite mer om dere har fått bekreftet plass?


Jeg har sendt mail ang flytting.. Har ikke fått noe igjen.. Lenge siden jeg sendte..

hasunds

fekk svar frå daffy i dag på straumbrev så dei driv vel på. Sendte straumbrev  om byte av plass før jul ein gong. "Vi flytter deg til den nye ståtribunen nå. Du behøver ikke møte på Stadion for dette. Nytt partoutkort hentes i Brannbutikken i Sentrum medio mars mnd. Hjertelig velkommen til en meget spennende 2014-sesong!
Sportslig hilsen
Dag Frode Algerøy
Salgssjef Privat"
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

1908

Noen som har peiling på hvor mange som har kjøpt/byttet bort til store stå? =)

Go Up