• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Quote from: Belfort on November 04, 2013, 21:37:33 PM
Brann sine representanter i dette innslaget fremstår meget dårlig. Daffy virker som en dårlig klovn


Dag gjør vel bare jobben sin, dersom han virkelig hadde sagt sin ærlige mening hadde han ikke vært i jobben i dag.

Belfort

Quote from: Torvanger on November 05, 2013, 10:12:11 AM
Quote from: Belfort on November 04, 2013, 21:37:33 PM
Brann sine representanter i dette innslaget fremstår meget dårlig. Daffy virker som en dårlig klovn


Dag gjør vel bare jobben sin, dersom han virkelig hadde sagt sin ærlige mening hadde han ikke vært i jobben i dag.


Joda Dag er en som står på der oppe, ingen tvil om det. Han kan bare legge av seg disse dårlige platthetene

nero

Daffy sin gjøgling føles jo nå litt som å dra en grovis og stå på hendene i en begravelse.
Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: Belfort on November 05, 2013, 10:32:29 AM
Quote from: Torvanger on November 05, 2013, 10:12:11 AM
Quote from: Belfort on November 04, 2013, 21:37:33 PM
Brann sine representanter i dette innslaget fremstår meget dårlig. Daffy virker som en dårlig klovn


Dag gjør vel bare jobben sin, dersom han virkelig hadde sagt sin ærlige mening hadde han ikke vært i jobben i dag.


Joda Dag er en som står på der oppe, ingen tvil om det. Han kan bare legge av seg disse dårlige platthetene


Jeg kan være enig i en sak vedrørende ham og det er at han bør legge av den litt amerikaniserte smil hele tiden, det virker!-holdningen. Det er traust norsk fotball dette gjelder, ikke plastisk american football-fancy-pancy-lets-all-meet-and-barbequeue-in-the-parking-lot-in-front-of-the-game!

Lasaron

Aiaiaiai, Algrøy. Nå ble det med ett, om mulig, enda vanskeligere å selge partoutkort. Inntill noe skjer, vel og merke.

Salgssjef, Vibeke Johannesen. Aiaiaiaiai!! Hvor mange seriøse bedrifter er hypp på å sponse Brann etter dette?
Tren på langskudd

Markmus

Quote from: Lasaron on November 05, 2013, 22:36:57 PM
Salgssjef, Vibeke Johannesen. Aiaiaiaiai!!


Hva gjorde/sa hun?
Ka du ve?

Lasaron

Quote from: Markmus on November 05, 2013, 22:44:04 PM
Quote from: Lasaron on November 05, 2013, 22:36:57 PM
Salgssjef, Vibeke Johannesen. Aiaiaiaiai!!


Hva gjorde/sa hun?


Ingenting. Jeg tenker på kveldens bombe. Brann har ikke akkurat gjort seg mer attraktiv hos seriøse sponsorer, og det er hun som er salgssjef inn mot bedrifter. Ble ikke akkurat lettere for henne i kveld.
Tren på langskudd

hasunds

Straumbrev sendt til daffy der eg ber om oppheving av partoutkortet eg kjøpte for 2014 i vill brannrus etter hønefosskampen. Henviser til kjøpslova. Brann får pengane attende med renters rente når rbh og skars er vekk..
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

dudo

Quote from: hasunds on November 05, 2013, 23:01:29 PM
Straumbrev sendt til daffy der eg ber om oppheving av partoutkortet eg kjøpte for 2014 i vill brannrus etter hønefosskampen. Henviser til kjøpslova. Brann får pengane attende med renters rente når rbh og skars er vekk..


Den er litt spenstig. Spennende å se hva de svarer der.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Meh, Brann.no klarer ikkje eingang å stave partoutkort lenger.

GÃ¥ av.

dudo

Haha, sånne ting har evnen til å gjøre meg noe så eitrandes forbannet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

November 05, 2013, 23:17:23 PM #261 Last Edit: November 05, 2013, 23:19:56 PM by Gulløl
Gorm har ikke tid til stavekontroll for tiden. Har nok med å slokke Brann(er). Propagandaministeriet trenger forsterkninger.

(pass på hjertet dudo).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ricky

Quote from: dudo on November 05, 2013, 23:04:57 PM
Quote from: hasunds on November 05, 2013, 23:01:29 PM
Straumbrev sendt til daffy der eg ber om oppheving av partoutkortet eg kjøpte for 2014 i vill brannrus etter hønefosskampen. Henviser til kjøpslova. Brann får pengane attende med renters rente når rbh og skars er vekk..


Den er litt spenstig. Spennende å se hva de svarer der.


De svarer vel (som sant er) at angrerett ikke gjelder ved billettkjøp. Et kjent problem for flyreisende, vil jeg tro. Visse selskaper spekulerer jo i kjempegebyrer for å rette opp i bagatellmessige tastefeil, vel vitende om at kunden ikke har andre valg enn å enten punge ut eller kaste billetten i bosset.

Men ved telefonsalg gjelder angreretten, så når Huseklepp & co ringer for å selge billetter/sesongkort, så blir det kaaanskje et tvilstilfelle. Men selv om spillerne ringer for å si gode ord om produktet, så blir det vel gjerne sånn at du selv må ta initiativet til å kjøpe varen (logge inn på brann.no o.s.v.), og da regnes det vel gjerne som et ordinært billettkjøp, det også.

Markmus

Quote from: dudo on November 05, 2013, 23:08:09 PM
Haha, sånne ting har evnen til å gjøre meg noe så eitrandes forbannet.


haha, samme her, men de skrev i det minste ikke "partour kort" ;)
Ka du ve?

Markmus

Quote from: hasunds on November 05, 2013, 23:01:29 PM
Straumbrev sendt til daffy der eg ber om oppheving av partoutkortet eg kjøpte for 2014 i vill brannrus etter hønefosskampen. Henviser til kjøpslova. Brann får pengane attende med renters rente når rbh og skars er vekk..


Henvis til forbrukerkjøpsloven i stedet, du.

edit: Med mindre du kjøpte på vegne av en bedrift naturligvis.
Ka du ve?

Nixon

Da regner jeg med at mange nå fornyer partoutkortet sitt slik at klubben og en ny trener får litt handlingsrom. Greit nok at RBH fortsatt styrer og noen vil kanskje vente han ut også. Men jeg er enn så lenge fornøyd og skal betale inn i dag.
Rød makt på Hansa

dons599

Nixon: Hva er du fornøyd med? Har jeg gått glipp av noe? Eller bare regner du med at skarsfjord er ferdig, mtp spillermøte uten han tilstede?

Gulløl

Nå gliser Ablegøy. Han kommer til å selge mange hundre partoutkort i dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: dons599 on November 06, 2013, 10:25:48 AM
Nixon: Hva er du fornøyd med? Har jeg gått glipp av noe? Eller bare regner du med at skarsfjord er ferdig, mtp spillermøte uten han tilstede?


Lukk opp øynene gutt og se deg rundt!:)
Rød makt på Hansa

dons599

Ja der så jeg det, Woohoo hehe:)

Nixon

Partoutkortet er nå fornyet og det lå gammel pris inne for de som tenker på å fornye. Så her er ingen penger tapt på å vente!:) (Hvis man da ikke får en ekstraregning på 300 kroner senere...)

Jeg tror at partoutkort-boikotten har vært en medvirkende årsak til at Skarsfjord gikk frivillig/fikk sparken. En nær halvering av fornyelsen må ha gjort et stort inntrykk på Skarsfjord og selvsagt alle som jobber på Stadion.
Rød makt på Hansa

ostraume

Kommer til å fornye i dag!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Juve

Fornyet! Roald BH er der ennå, og så lenge han for tutle på...så blir det skandaler og tabber!

Huff

Fikk en melding fra han jeg sitter med ''Da er det bare å fornye''.

Forstid umiddelbart at ''noen'' var gått og fornyer i kveld.

steinbygger

Uaktuelt å fornye så lenge RBH er igjen. Fornyer folk nå så sitter vel RBH og tenker "nå har jeg gjort ett riktig grep og det var ikke meg de var ute etter."

Spelaren

Quote from: steinbygger on November 06, 2013, 11:08:48 AM
Uaktuelt å fornye så lenge RBH er igjen. Fornyer folk nå så sitter vel RBH og tenker "nå har jeg gjort ett riktig grep og det var ikke meg de var ute etter."


Eg skal holde min lovnad, og bestille partoutkort no som Skarsfjord er ute. Forsvinner Roald, kjøper eg to.
GÃ¥ av.

Torvanger

Quote from: steinbygger on November 06, 2013, 11:08:48 AM
Uaktuelt å fornye så lenge RBH er igjen. Fornyer folk nå så sitter vel RBH og tenker "nå har jeg gjort ett riktig grep og det var ikke meg de var ute etter."


RBH kommer til å gå, men du må belage deg på en litt annen utfasing. Det skjer nok noen rollebytter/endringer nå i vinter.

dudo

Heheh, der plukket jammen Daffyen opp tråden vi hadde hvor jeg forklarte hvorfor jeg ikke fornyet, og lurer på om jeg kanskje kunne tenke meg å revurdere etter dagens dramatikk. Fikk mail for tre min siden. Fyren står på, den skal han ha!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hansi_95

Fikk akkurat mail fra Dag Frode jeg også, og jeg har sendt en mail tilbake. Beklager om det er rotete, men sånn får det bare bli.




Er jeg helt på villspor, eller hva tenker dere?

Klaus_Brann

Quote from: dudo on November 07, 2013, 00:24:59 AM
Heheh, der plukket jammen Daffyen opp tråden vi hadde hvor jeg forklarte hvorfor jeg ikke fornyet, og lurer på om jeg kanskje kunne tenke meg å revurdere etter dagens dramatikk. Fikk mail for tre min siden. Fyren står på, den skal han ha!


Hehe, det skulle bare mangle.
Delmålet er nådd og store deler av entusiasmen er på vei tilbake.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Han skal forøvrig også ha skryt for at fristen for å forlenge med rabatt er forlenget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Han sitter ikke i styret. Og dersom du ønsker kritikk på teksten for øvrig ville jeg pekt på at du bruker ord som "skam". "Skam" er et veldig krast ord på papiret om man skal levere en saklig tilbakemelding til noen man ikke kjenner. "Skam" er et ord man gjerne bruker med venner og kompiser hvor man sier at "Det er en skam at Skarsfjord fortsatt er trener i Brann". Men man bør formulere seg på en annen måte skriftlig.

Ellers er det noe man kan være enig i og noe man kan være uenig i. Hullene som du henviser til er han nok godt klar over fra før. Dersom jeg virkelig skulle pirket i bagateller ville jeg også påpekt at "F.eks" / "for eksempel" er noe man bør styre unna. Men det er bare et tips dersom du skal begi deg ut på akademisk skriving senere i livet.

Petter Puddefjord

Så lenge RBH sitter, kommer ikke noen partoutkort til å fornyes fra vår side.

Vi må ha nytt styre, ny administrativ ledelse og ny trener. Dette er ikke et ønske, det er et minimunskrav! Røsk ut all driten, og start på nytt.

nero

Nei, RBH fungerer fremdeles som en bremsekloss for partoutkortsalget. Hans avgang kunne få salget til gjøre et solid byks. Dette burde både han selv og styreleder innse. Hva er viktigst, RBH eller Brann?
Lions led by donkeys.

fortune

Lovet å fornye ved Skarsfjords avgang, så nu er det dags!

Men hva har man kommet frem til angående ståfelt? Blir det opprettet, og i så fall, hvor?
First is first, second is nothing

ostraume

Er det virkelig ikke p-kort med studentrabatt? Svakt. Og den må Daffy ta på sin kappe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dokken

Quote from: fortune on November 07, 2013, 08:23:34 AM
Lovet å fornye ved Skarsfjords avgang, så nu er det dags!

Men hva har man kommet frem til angående ståfelt? Blir det opprettet, og i så fall, hvor?


Godt spørsmål. Brann har selvsagt laget bare rot av denne prosessen også. Men de la følgende sak ut på brann.no for en stund siden (godt gjemt):

http://www.brann.no/news/article/1qv7am15ggq3zzuzu6m4w46f6/title/slik-far-du-staplass-pa-stadion-neste-sesong

Henki

Partoukort: Fornyet!

Oppfordrer alle til å fornye nå, det er viktig at klubben og den nye treneren kan ta med seg gode økonomiske forutsetninger inn i 2014.

Ballen skal fremover!

roaldinho

Tuller du? Problemet er der ennå. Det blir ikke bedre før RBH er borte. Skarsfjord var en del av det, men RBH er mannen som nå skal finne den nye treneren. Det kan man ikke la skje.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Henki

Quote from: roaldinho on November 07, 2013, 19:48:17 PM
Tuller du? Problemet er der ennå. Det blir ikke bedre før RBH er borte. Skarsfjord var en del av det, men RBH er mannen som nå skal finne den nye treneren. Det kan man ikke la skje.


Jeg er enig i at RBH er en viktig del av problemet, men jeg har hele tiden ment at det viktigste umiddelbart var å få inn ny trener. RBH tror jeg sitter relativt løst nå, og det er viktig å holde trykket oppe på ham. Når det er sagt tror jeg ikke det kommer til å skje noe før etter at den nye styreformannen er valgt. Det er med andre ord svært viktig at alle dem som er medlemmer i Brann stiller på årsmøtet, og så får vi håpe at det står noen gode alternativer til den som leder styret nå på valg.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: Henki on November 07, 2013, 19:52:44 PM
Quote from: roaldinho on November 07, 2013, 19:48:17 PM
Tuller du? Problemet er der ennå. Det blir ikke bedre før RBH er borte. Skarsfjord var en del av det, men RBH er mannen som nå skal finne den nye treneren. Det kan man ikke la skje.


Jeg er enig i at RBH er en viktig del av problemet, men jeg har hele tiden ment at det viktigste umiddelbart var å få inn ny trener. RBH tror jeg sitter relativt løst nå, og det er viktig å holde trykket oppe på ham. Når det er sagt tror jeg ikke det kommer til å skje noe før etter at den nye styreformannen er valgt. Det er med andre ord svært viktig at alle dem som er medlemmer i Brann stiller på årsmøtet, og så får vi håpe at det står noen gode alternativer til den som leder styret nå på valg.


Helt enig med Henki her. RBH er også en del av problemet og skal også bort, men det er viktig at vi også støtter opp om den nye treneren slik at han får best mulig betingelser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Då er mitt fornyet. Skars er gått og eg hadde uansett kjøpt så da var det bare å benytte den forlengede fristen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

Mitt er fornyet.

Når DFA sendte ny mail etter endringene jeg krevde for å fornye gav jeg han beskjed om at jeg kom til å fornye, videre påpekte jeg at dette skjedde til tross for null tillit både til daglig leder og styre. For andre som tenker å fornye er gjerne noe tilsvarende en ide?

Super Hasund

Eg kjøper den dagen RBH går.
La Folket Synge

*Feltz*

Northside

Quote from: Henki on November 07, 2013, 19:46:33 PM
Partoukort: Fornyet!

Oppfordrer alle til å fornye nå, det er viktig at klubben og den nye treneren kan ta med seg gode økonomiske forutsetninger inn i 2014.



Fornyet her også.

RBH kan tuppes ut av klubben uavhengig av fornyelsen. Spilles kortene rett på årsmøtet så er mye gjort.

Klaus_Brann

Jeg har også fornyet i dag. Det hjalp voldsomt på interessen min for Brann at Skarsfjord pakket sakene sine nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Juve

Kjøper ikke partoukort igjen før det er snipp, snapp, snute med RBH! Og det ser ut som at det ikke skjer med det første, den mannen biter seg fast uansett hvor mye det stormer rundt han!

Og hvem har sagt at det "nye" styret også ikke vil trykke RBH til sitt bryst, så å vente med å bli kvitt han nå er ikke lurt!

Torvanger

Kommer til å fornye og det kommer også mine 3 medsammensvorne. Notøy og resten av styret, pluss RBH, skal vi bli kvitt på en eller annen måte, men der må vi kanskje finne oss i at prosessen er en litt annen.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on November 09, 2013, 10:35:45 AM
Kommer til å fornye og det kommer også mine 3 medsammensvorne. Notøy og resten av styret, pluss RBH, skal vi bli kvitt på en eller annen måte, men der må vi kanskje finne oss i at prosessen er en litt annen.


Hvem er Notøy?
Legg ned hele klubben!

Go Up