• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Jeg har sendt mail til Algrøy der jeg sier opp 2 partoutkort for den kommende sesongen 2014. Nå har det gått for langt. I tillegg til Skars må tåkefyrstene Moldestad og RBH bort.

PS! Hva er holdningen til våre representanter i styret, har de noe de skulle ha sagt?

Eivind

Mine 2 blir heller ikke fornyet slik som tilstanden er nå.

Gulløl

Mine 2 blir heller ikke fornyet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Jeg brenner for Brann, men dette er den eneste måten jeg kan bli hørt på, sammen med flere andre.

Zolkan

Vi er 8 som skulle samle oss hvis Skars forsvant. No blir det ikke noe av.

dragn

Neitakk, da holder jeg meg til Brann 2

dudo

I skrivende stund tenker jeg å legge inn årene også. Men jeg kommer nok på bedre (verre) tanker etterhvert.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

VVB

Tror vi er mangen som ikke kommer til å fornye nå, men oppfordrer alle til å stille i morgen og ytre meningene sine. Spent på å se tallene på partoutkortsalget til vinteren.

paf

Quote from: Torvanger on August 08, 2013, 14:17:04 PM
Jeg har sendt mail til Algrøy der jeg sier opp 2 partoutkort for den kommende sesongen 2014. Nå har det gått for langt. I tillegg til Skars må tåkefyrstene Moldestad og RBH bort.

PS! Hva er holdningen til våre representanter i styret, har de noe de skulle ha sagt?

Våre to i styret er blitt til en på årets årsmøte. Hva den enkelte i styret stemte i denne saken vet vi ikke - heller ikke begrunnelsen for å forlenge. De som kjenner Åshild vet nok hva hun stemte og hva hun står for. Det er uansett opplagt at styremedlemmer bare kan henvise til styreleder når det gjelder hva som skjedde på møtet denne uken.

Hansi_95


nero

August 08, 2013, 15:08:25 PM #10 Last Edit: August 08, 2013, 15:10:05 PM by nero
Er dagens "gladmelding" tidenes dårligste reklamekampanje?
Lions led by donkeys.

Torvanger

De timer det inn med gladmeldingen om at Chess forlenger. Taktisk?

Ricky

Gudene skal vite at Chess må kjøpe billetter fremover.

dokken

Jeg fornyer ikke før tidligst etter årsmøtet - der det forhåpentligvis blir revolusjon.

Det som er viktig fremover nå, er at alle oss som er rasende/oppgitt/fortvilet blir enig om noen felles aksjonsformer. En av dem bør være å holde tilbake p- kortpengene for neste år.

Det å la være å fornye er et kraftig signal som får Brann-ledelsen til å svette. Eks: hvis 3000 ikke fornyer, er det like mye penger som sølvpengene fra Mohn.

Så blir det opp til hver enkelt om de vil holde seg vekke fra tribunene. Jeg vil heller møte for gi uttrykk for min misnøye i år i hvert fall.

1908

97-13... No blir det en pause...

nero

Håper folk som ikke vil fornye sender mail til Algerøy med forklaring på hvorfor man ikke fornyer, slik at de begynner å føle presset.
Lions led by donkeys.

1908


dokken

Send kopi til RBH.

For øvrig: Alle må melde seg inn i klubben. Vi skal dominere årsmøtet. Moldestad skal ikke skjønne hva som traff ham. (Motkandidater mottas med takk)

krøvel vellevold

Kan ikke skjønne noe annet enn at Moldestad blir kastet på årsmøtet.
Legg ned hele klubben!


Zolkan


KEO

Når det gjelder årsmøte? ser i fra 2012 at det var 80stk som var stemmeberettigede medlemmer? hva betyr det ? at det bare er 80 stk som er medlemmer som møter på årsmøtene som kan stemme?
Nu kør vi!

Torvanger

Quote from: dokken on August 08, 2013, 19:01:15 PM


RBH driter i det, Algrøy er en av dem i organisasjonen som gidder å svare.

dokken

Quote from: KEO on August 08, 2013, 19:23:56 PM
Når det gjelder årsmøte? ser i fra 2012 at det var 80stk som var stemmeberettigede medlemmer? hva betyr det ? at det bare er 80 stk som er medlemmer som møter på årsmøtene som kan stemme?

KEO

Nu kør vi!

Huff

Sender epost og forklarer at jeg sier opp i morgen, og melder meg samtidig inn i klubben. Venter til jeg har noe annet enn mobil for hånden, og sender trolig felles epost med flere.

pidre

Melder meg inn og stiller også på årsmøtet.
Saludar a los monos!

Brann_ruler86

Da har jeg også meldt meg inn i Brann.
Gå ta banen!

krøvel vellevold

Moldestad & co graver sin egen grav. Det kommer til å bli hett, og det kommer til å bli kupp på årsmøtet.
Legg ned hele klubben!

ostraume

De får i alle fall opp medlemstallene, den skal de ha. Nok en suksess!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

Brann står i fare for å bli satt flere år tilbake i tid, det er på tide at supporterne blir hørt!

bernu

Jeg er meldt inn. Stiller samtidig som kandidat både som styreleder, daglig leder og trener. Kan ikke gjøre det dårligere enn dagens søplegjeng.....
HANSA - Z

Eivind


Klaus_Brann

Quote from: nero on August 08, 2013, 18:36:48 PM
Håper folk som ikke vil fornye sender mail til Algerøy med forklaring på hvorfor man ikke fornyer, slik at de begynner å føle presset.


Send det heller til BA.
Så lager de en sak på det og det blir mye mer tydelig. Brann kan bare dysse ned mailer som de vil.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on August 08, 2013, 20:39:19 PM
Quote from: nero on August 08, 2013, 18:36:48 PM
Håper folk som ikke vil fornye sender mail til Algerøy med forklaring på hvorfor man ikke fornyer, slik at de begynner å føle presset.


Send det heller til BA.
Så lager de en sak på det og det blir mye mer tydelig. Brann kan bare dysse ned mailer som de vil.


Algerøy har hånd om p-kort, dersom han melder videre at et betydelig antall har sagt opp p-kortet vil det føre til at noen og enhver skjønner alvoret. Mister Brann publikum mister de sponsorer.

Bossmann

På årsmøtet i år var vi enda færre. Bør være en smal sak å få flertall om dette engagementet opprettholdes. Forøvrig har jeg vært i nærheten av å kaste opp ved de to siste årsmøters åpningstaler fra Lars Moldestad.

Torvanger

Quote from: Bossmann on August 08, 2013, 20:56:48 PM
På årsmøtet i år var vi enda færre. Bør være en smal sak å få flertall om dette engagementet opprettholdes. Forøvrig har jeg vært i nærheten av å kaste opp ved de to siste årsmøters åpningstaler fra Lars Moldestad.


Hehe! Snakker vi tåkefyrste?

Bossmann

Quote from: Torvanger on August 08, 2013, 20:59:07 PM
Quote from: Bossmann on August 08, 2013, 20:56:48 PM
På årsmøtet i år var vi enda færre. Bør være en smal sak å få flertall om dette engagementet opprettholdes. Forøvrig har jeg vært i nærheten av å kaste opp ved de to siste årsmøters åpningstaler fra Lars Moldestad.


Hehe! Snakker vi tåkefyrste?


Så til de grader.


Joggi Bogga

Hvordan melder man seg inn?
Kikket litt på hjemmesiden, men fant det ikke sånn i farten.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krøvel vellevold

Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2013, 21:07:49 PM
Hvordan melder man seg inn?
Kikket litt på hjemmesiden, men fant det ikke sånn i farten.


De har vel stengt innmeldingsfunksjonen sånn at ingen skal finne på å melde seg inn og kuppe klubben...
Legg ned hele klubben!

Brann_ruler86

Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2013, 21:07:49 PM
Hvordan melder man seg inn?
Kikket litt på hjemmesiden, men fant det ikke sånn i farten.


Gå inn på billettsiden, over LSK-kampen ligger står det "Bli medlem/forny medlemskap i SK Brann" med et stort bilde av et medlemskort.
Gå ta banen!

Bossmann

Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2013, 21:07:49 PM
Hvordan melder man seg inn?
Kikket litt på hjemmesiden, men fant det ikke sånn i farten.


Klikk på klubben og så medlemskap.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2013, 20:22:59 PM
Moldestad & co graver sin egen grav. Det kommer til å bli hett, og det kommer til å bli kupp på årsmøtet.


Det største problemet i så måte er at det er så lenge til årsmøtet at engasjementet kan være kjølnet. Det har en tendens til å gjøre det etter et halvt år. Spesielt hvis vi gjør en brukbar høst og får inn noen bra spillere i vintervinduet før årsmøtet. Da er jeg ikke så sikker at vi klarer å mobilisere.
Rød makt på Hansa

Brann_ruler86

Quote from: Nixon on August 08, 2013, 21:14:36 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2013, 20:22:59 PM
Moldestad & co graver sin egen grav. Det kommer til å bli hett, og det kommer til å bli kupp på årsmøtet.


Det største problemet i så måte er at det er så lenge til årsmøtet at engasjementet kan være kjølnet. Det har en tendens til å gjøre det etter et halvt år. Spesielt hvis vi gjør en brukbar høst og får inn noen bra spillere i vintervinduet før årsmøtet. Da er jeg ikke så sikker at vi klarer å mobilisere.


Sant det, men folk vil ihvertfall være innmeldt og da er det større sjanse for at de deltar.
Gå ta banen!

Joggi Bogga

Takker folkens.
Ser dere på årsmøtet.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Vizitery

Sesongkortet har vert i boks hvert år siden 99. Hjertet blør. Likegyldigheten har gjort inntog den siste tiden. Samtlige, og det er ganske mange i Brann kretsen min som  er i samme situasjon. I dag toppet deg seg totalt med rene korrupsjonen, prostitueringen, timingen... ja absolutt alt var en astronomisk skandale i dag. Kjemper mot det, med det eg har, men nå er det jammen ikkje enkelt lenger. Andre som kjenner seg igjen???.

Nå må det kjempes knallhardt mot styret og trener fra og utenfor tribunen, oppforderer alle til det samme i morgen og videre.
Boikott må være  steg 2. 

Applaus til Thomas Andre sine svar til avisen og dagens aksjon på stadda.


Eneste korrekte uttalelse fra mafiaen i dag er at kontinuitet er viktig, men det er kun bra dersom det er positiv utvikling som videreføres.
Kontinuiteten som mafiaen vill videreføre er tåkelegging, defensivitet, spillteori og praksis uten utvikling, mindre publikum osv...

Og ja, fornying av noe sesonkort henger i en så syltynn tråd at det kan ikkje kalles noe tråd.

Lidenskapen

Anbefaler alle de som ikke har tenkt og fornye sender mail til DFA om dette. vi skal ryste fundamentet klubben står på og vise at vi faen ikkje lar oss ta for gitt!
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Helena M

Quote from: dokken on August 08, 2013, 19:53:42 PM
Quote from: KEO on August 08, 2013, 19:23:56 PM
Når det gjelder årsmøte? ser i fra 2012 at det var 80stk som var stemmeberettigede medlemmer? hva betyr det ? at det bare er 80 stk som er medlemmer som møter på årsmøtene som kan stemme?



Hvor gjør eg dette?

Belfort

Quote from: Helena M on August 09, 2013, 11:03:37 AM
Quote from: dokken on August 08, 2013, 19:53:42 PM
Quote from: KEO on August 08, 2013, 19:23:56 PM
Når det gjelder årsmøte? ser i fra 2012 at det var 80stk som var stemmeberettigede medlemmer? hva betyr det ? at det bare er 80 stk som er medlemmer som møter på årsmøtene som kan stemme?



Hvor gjør eg dette?


http://billetter.brann.no/membership.asp

Meld deg inn nå!

kaj eskelinen

Sendte dette nå:

  Gir beskjed om at jeg ikke fornyer for noe som helst personlig eller noen av mine 3 firmaer som jeg har eierinteresser så lenge Skarsfjord og styret blir sittende. 

Brann kan aldri bli en klubb som skal fremstå som nøkternt, norsk og tålmodig etc. Brann skal ta konsekvens om ikke resultatene kommer og ha høye mål uansett.

Fortsetter det i samme spor mister dere det viktigste - stemningen og patriotismen med Brann, og dere sitter igjen med de som ikke virkelig bryr seg, og som er BRANN.

Ta konsekvensen og gjør noe - NOK ER NOK

Go Up