• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Lillestrøm fredag 9. august kl 19.00

Started by Nixon, August 05, 2013, 12:09:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helena M

Quote from: Gulløl on August 10, 2013, 14:59:37 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6801861.ece

Her er de "ekte" supporterne, av mange omtalt som tanter. Påstår de virkelig at vi ikke støtter laget ? Har de ikke forstått hva det går i, hvem protestene var i mot ??



De er bare opptatt av å komme i søkelyset. Kvalmt

Zolkan

Tipper de elsker å stå helt nede med gjerdet på hjemmekampene.

1908

De står å holder på gjerdet for å si det sånn ;)

ostraume

Skjerpings! Det må da være mulig å være uenig uten å idiotforklare disse.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

SK

Se nå på bildet da, mann! Noen som tror at man f.eks. kunne hatt noen vettuge fotballfaglige diskusjoner om spillestil og overgangsmarkedet med disse menneskene ?

dragn

Quote from: SK on August 12, 2013, 09:11:04 AM
Se nå på bildet da, mann! Noen som tror at man f.eks. kunne hatt noen vettuge fotballfaglige diskusjoner om spillestil og overgangsmarkedet med disse menneskene ?


Fyfan for en kommentar. Skjerp deg.

SK

Quote from: dragn on August 12, 2013, 09:33:12 AM
Quote from: SK on August 12, 2013, 09:11:04 AM
Se nå på bildet da, mann! Noen som tror at man f.eks. kunne hatt noen vettuge fotballfaglige diskusjoner om spillestil og overgangsmarkedet med disse menneskene ?


Fyfan for en kommentar. Skjerp deg.


Det kan du gjøre. Diskusjoner i politisk korrekthet kan tas et annet sted.

Nixon

Quote from: SK on August 12, 2013, 09:54:32 AMDet kan du gjøre. Diskusjoner i politisk korrekthet kan tas et annet sted.


Med tanke på at dette er kanskje den viktigste saken rundt Brann de siste par årene: Hadde den kritiske fløyen stått sterkere eller svakere dersom alle var like flåsete som deg?
Rød makt på Hansa

SK

Dette er ikke å være flåsete. Dette er å si tingene som de er. Det er to forskjellige ting. Når jeg får idiotkommentarer fra selverklært PK-politi, tillater jeg meg å svare tilbake.
Her på forumet er det naturlig å gjøre dette, og å være ærlig om tingenes tilstand.

På andre diskusjonarenaer kan det være naturlig å diskutere annerledes, da verden er overbefolket av mennesker som leter etter å la seg fornærme og som ikke takler å høre tingene som de er.
F.eks. kaller man ikke RBH for en komplett idiot direkte på et supportermøte, selv om det hadde vært helt naturlig å skrive det på dette forumet.

Jose Arrogantio

Quote from: SK on August 12, 2013, 13:30:43 PM
Dette er ikke å være flåsete. Dette er å si tingene som de er. Det er to forskjellige ting. Når jeg får idiotkommentarer fra selverklært PK-politi, tillater jeg meg å svare tilbake.
Her på forumet er det naturlig å gjøre dette, og å være ærlig om tingenes tilstand.

På andre diskusjonarenaer kan det være naturlig å diskutere annerledes, da verden er overbefolket av mennesker som leter etter å la seg fornærme og som ikke takler å høre tingene som de er.
F.eks. kaller man ikke RBH for en komplett idiot direkte på et supportermøte, selv om det hadde vært helt naturlig å skrive det på dette forumet.


Utrolig flåsete å dømme andre supporteres fotballkunnskaper på utseendet og avfeie kritikk med å kalle det politisk korrekthet.

SK

Quote from: Jose Arrogantio on August 12, 2013, 13:54:54 PM
Quote from: SK on August 12, 2013, 13:30:43 PM
Dette er ikke å være flåsete. Dette er å si tingene som de er. Det er to forskjellige ting. Når jeg får idiotkommentarer fra selverklært PK-politi, tillater jeg meg å svare tilbake.
Her på forumet er det naturlig å gjøre dette, og å være ærlig om tingenes tilstand.

På andre diskusjonarenaer kan det være naturlig å diskutere annerledes, da verden er overbefolket av mennesker som leter etter å la seg fornærme og som ikke takler å høre tingene som de er.
F.eks. kaller man ikke RBH for en komplett idiot direkte på et supportermøte, selv om det hadde vært helt naturlig å skrive det på dette forumet.


Utrolig flåsete å dømme andre supporteres fotballkunnskaper på utseendet og avfeie kritikk med å kalle det politisk korrekthet.


Utseendet? Det var bare en av flere faktorer. Det som er flåsete, er å nekte å innse åpenbare ting selv om man egentlig vet det stemmer, for deretter å kritisere dem som faktisk påpeker dette.

Lasaron

Quote from: SK on August 12, 2013, 14:11:30 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 12, 2013, 13:54:54 PM
Quote from: SK on August 12, 2013, 13:30:43 PM
Dette er ikke å være flåsete. Dette er å si tingene som de er. Det er to forskjellige ting. Når jeg får idiotkommentarer fra selverklært PK-politi, tillater jeg meg å svare tilbake.
Her på forumet er det naturlig å gjøre dette, og å være ærlig om tingenes tilstand.

På andre diskusjonarenaer kan det være naturlig å diskutere annerledes, da verden er overbefolket av mennesker som leter etter å la seg fornærme og som ikke takler å høre tingene som de er.
F.eks. kaller man ikke RBH for en komplett idiot direkte på et supportermøte, selv om det hadde vært helt naturlig å skrive det på dette forumet.


Utrolig flåsete å dømme andre supporteres fotballkunnskaper på utseendet og avfeie kritikk med å kalle det politisk korrekthet.


Utseendet? Det var bare en av flere faktorer. Det som er flåsete, er å nekte å innse åpenbare ting selv om man egentlig vet det stemmer, for deretter å kritisere dem som faktisk påpeker dette.


Hvis dette er så åpenbart for deg, kanskje du skulle prøve ut mottoet: "du må alltid mene det du sier, men du trenger ikke alltid si det du mener."
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: SK on August 12, 2013, 14:11:30 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 12, 2013, 13:54:54 PM
Quote from: SK on August 12, 2013, 13:30:43 PM
Dette er ikke å være flåsete. Dette er å si tingene som de er. Det er to forskjellige ting. Når jeg får idiotkommentarer fra selverklært PK-politi, tillater jeg meg å svare tilbake.
Her på forumet er det naturlig å gjøre dette, og å være ærlig om tingenes tilstand.

På andre diskusjonarenaer kan det være naturlig å diskutere annerledes, da verden er overbefolket av mennesker som leter etter å la seg fornærme og som ikke takler å høre tingene som de er.
F.eks. kaller man ikke RBH for en komplett idiot direkte på et supportermøte, selv om det hadde vært helt naturlig å skrive det på dette forumet.


Utrolig flåsete å dømme andre supporteres fotballkunnskaper på utseendet og avfeie kritikk med å kalle det politisk korrekthet.


Utseendet? Det var bare en av flere faktorer. Det som er flåsete, er å nekte å innse åpenbare ting selv om man egentlig vet det stemmer, for deretter å kritisere dem som faktisk påpeker dette.


Går an å si hva du mener uten å nedlate deg til ad hominems og stråmenn, eller ved å påta deg en eller annen offerrolle. Slikt ødelegger all diskusjon og får forumet til å virke useriøst.

SK

August 12, 2013, 15:57:27 PM #263 Last Edit: August 12, 2013, 16:00:47 PM by SK
Ad hominem er det jeg som blir utsatt for. Denne patetiske skinnhelligheten til folk her er for øvrig ikke noe jeg gidder å hensynta. Jeg sier bare det som mange tenker. Hvis folk er vonbroten over virkeligheten, bør kritikken rettes i en annen retning enn mot meg.

Nixon

Quote from: SK on August 12, 2013, 15:57:27 PM
Ad hominem er det jeg som blir utsatt for. Denne patetiske skinnhelligheten til folk her er for øvrig ikke noe jeg gidder å hensynta. Jeg sier bare det som mange tenker. Hvis folk er vonbroten over virkeligheten, bør kritikken rettes i en annen retning enn mot meg.


Seriøst? Ikke bare er du flåsete, du er også sutrete og selvhøytidelig! Klart vi peker finger på deg når det er du som skriver det. At du ikke trenger å ta hensyn til det er selvsagt helt greit.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Her drites det godt oppover låret. Stor humor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

SK, jeg er helt enig med deg i å kalle en spade for en spade i denne saken, men det er ikke godt å si hvilken leir de ved gjerdet holdet med (regner med du sikter til de i helrøde klær som venter på at spillerne skal komme bort etter kampslutt).
Ka du ve?

kaj eskelinen

Er helt enig med deg SK, og dette gjelder mange flere også. Hvem gidder å stå sammen med noen som har en helt annen supporterkultur og ønske om hvordan det skal være?

Noen synes det er fantastisk å se 3000 fans på bortekamp rable i England eller lignende, andre synes det er stas å ta bølgen med laget etter kamp (uavhengig av resultat)...

Det rocket på Stadion i noen år frem til gullet med vi er ikke der nå desverre.

krøvel vellevold

Quote from: kaj eskelinen on August 12, 2013, 22:17:43 PM
Er helt enig med deg SK, og dette gjelder mange flere også. Hvem gidder å stå sammen med noen som har en helt annen supporterkultur og ønske om hvordan det skal være?

Noen synes det er fantastisk å se 3000 fans på bortekamp rable i England eller lignende, andre synes det er stas å ta bølgen med laget etter kamp (uavhengig av resultat)...

Det rocket på Stadion i noen år frem til gullet med vi er ikke der nå desverre.


Ja det var jo bølgen etter ett poeng hjemme mot LSK... Der er vi nå...
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on August 12, 2013, 22:22:10 PM
Quote from: kaj eskelinen on August 12, 2013, 22:17:43 PM
Er helt enig med deg SK, og dette gjelder mange flere også. Hvem gidder å stå sammen med noen som har en helt annen supporterkultur og ønske om hvordan det skal være?

Noen synes det er fantastisk å se 3000 fans på bortekamp rable i England eller lignende, andre synes det er stas å ta bølgen med laget etter kamp (uavhengig av resultat)...

Det rocket på Stadion i noen år frem til gullet med vi er ikke der nå desverre.


Ja det var jo bølgen etter ett poeng hjemme mot LSK... Der er vi nå...
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on August 12, 2013, 22:22:10 PM
Quote from: kaj eskelinen on August 12, 2013, 22:17:43 PM
Er helt enig med deg SK, og dette gjelder mange flere også. Hvem gidder å stå sammen med noen som har en helt annen supporterkultur og ønske om hvordan det skal være?

Noen synes det er fantastisk å se 3000 fans på bortekamp rable i England eller lignende, andre synes det er stas å ta bølgen med laget etter kamp (uavhengig av resultat)...

Det rocket på Stadion i noen år frem til gullet med vi er ikke der nå desverre.


Ja det var jo bølgen etter ett poeng hjemme mot LSK... Der er vi nå...


Det var vel hun supersupporteren som går i drakt, shorts, strømper og Kvisviks gamle sko dro med motvillige spillere bort for å ta bølgen. Flaut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Var det virkelig det? Flaut. Kom meg heldigvis ut før dette. Dette med bølgen etter hver seier er noe forbannet tull. Og nå også for uavgjort? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...pinlig!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Brann4

Angående denne bølgen etter lsk kampen..

Veldig spesiell situasjon der en dame kommer seg ut på gresset og får i fred og ro samlet spillerene tydelig mot deres vilje.. det står da 30-40 stk ved gjerdet og tar bølgen med dem, mens i midten av feltet synges det at styret må gå.. 







krøvel vellevold

Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 18:58:19 PM
Angående denne bølgen etter lsk kampen..

Veldig spesiell situasjon der en dame kommer seg ut på gresset og får i fred og ro samlet spillerene tydelig mot deres vilje.. det står da 30-40 stk ved gjerdet og tar bølgen med dem, mens i midten av feltet synges det at styret må gå.. 








Hvordan kom hun seg forresten ut der?
Legg ned hele klubben!

Brann4

Det så jeg ikke. Men forventet jo at hun skulle bli fjernet ganske raskt, det ble hun altså ikke rart nok.


branngirl85

Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 19:40:52 PM



Hvor gammal er du? Dette grenser nesten til mobbing om jeg skal vere ærlig! Hva vet du om hva hun mener? Vet du at hun støtter styret? Er det noe hun har bekreftet til deg?
Det er forskjell på å støtte laget og styret!

Brann4

Jeg vet ingenting.

Mod sletter innlegg hvis det er for drøyt.



roaldinho

Quote from: branngirl85 on August 13, 2013, 20:07:06 PM
Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 19:40:52 PM



Hvor gammal er du? Dette grenser nesten til mobbing om jeg skal vere ærlig! Hva vet du om hva hun mener? Vet du at hun støtter styret? Er det noe hun har bekreftet til deg?
Det er forskjell på å støtte laget og styret!


Det var ikke tilfeldigvis deg?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

branngirl85

Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 20:20:26 PM
Jeg vet ingenting.

Mod sletter innlegg hvis det er for drøyt.





Kanskje du skal vite før du begynner å lage et dikt da! Det ligget et innlegg av Stein Arild på framsiden på forumet, og kanskje en skal ta å lese det! Istedenfor å uttale seg om andre og hva de mener, når du ikke aner hva de mener! Selv om det er et dikt!

Gulløl

August 13, 2013, 20:25:12 PM #280 Last Edit: August 13, 2013, 20:27:11 PM by Gulløl
Oppfattet den damen som dritings midt i fredags fylla. Ja hvor var vaktene ? Tar jeg feil og at hun hadde en mål og mening med stuntet sitt så si gjerne i fra hva det gikk i.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

branngirl85

Quote from: roaldinho on August 13, 2013, 20:22:10 PM
Quote from: branngirl85 on August 13, 2013, 20:07:06 PM
Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 19:40:52 PM



Hvor gammal er du? Dette grenser nesten til mobbing om jeg skal vere ærlig! Hva vet du om hva hun mener? Vet du at hun støtter styret? Er det noe hun har bekreftet til deg?
Det er forskjell på å støtte laget og styret!


Det var ikke tilfeldigvis deg?
[/quote

Nei, det var ikke meg! Men jeg vet veldig godt hvem vedkommende er

roaldinho

Quote from: Gulløl on August 13, 2013, 20:25:12 PM
Oppfattet den damen som dritings midt i fredags fylla. Ja hvor var vaktene ? Tar jeg feil og at hun hadde en mål og mening med stuntet sitt så si gjerne i fra hva det gikk i.


Ja, hadde det vært en mann så hadde han sikkert blitt lagt i jern og tatt med til stasjonen. Jeg aner ikke, for er vel ikke sånn at hun hadde tilgang til det etter kampen? Etter avtale, altså?
Kanskje Branngirl vet mer om dette.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Kan sammenligne litt med han som tok seg en joggetur bak målet på Høddvoll i semifinalen. Ble overfalt av syv vakter etter noen sekunder og omtrent lemlestet når de bar han ut. Men denne damen hadde vel minst 5 minutter inne på banen og fikk drite seg ut i ro og fred. Stemmer på dette som årets kleineste øyeblikk av en Brann supporter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Gulløl on August 13, 2013, 20:48:41 PM
Kan sammenligne litt med han som tok seg en joggetur bak målet på Høddvoll i semifinalen. Ble overfalt av syv vakter etter noen sekunder og omtrent lemlestet når de bar han ut. Men denne damen hadde vel minst 5 minutter inne på banen og fikk drite seg ut i ro og fred. Stemmer på dette som årets kleineste øyeblikk av en Brann supporter.


Haha, ja. Noen burde filmet det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

branngirl85

August 13, 2013, 20:58:19 PM #285 Last Edit: August 13, 2013, 21:02:18 PM by branngirl85
Quote from: roaldinho on August 13, 2013, 20:51:02 PM
Quote from: Gulløl on August 13, 2013, 20:48:41 PM
Kan sammenligne litt med han som tok seg en joggetur bak målet på Høddvoll i semifinalen. Ble overfalt av syv vakter etter noen sekunder og omtrent lemlestet når de bar han ut. Men denne damen hadde vel minst 5 minutter inne på banen og fikk drite seg ut i ro og fred. Stemmer på dette som årets kleineste øyeblikk av en Brann supporter.


Haha, ja. Noen burde filmet det.


Film trenger en ikke når det ble dokumentert med bilder!

Henki

Quote from: branngirl85 on August 13, 2013, 20:27:23 PM
Quote from: roaldinho on August 13, 2013, 20:22:10 PM
Quote from: branngirl85 on August 13, 2013, 20:07:06 PM
Quote from: Brann4 on August 13, 2013, 19:40:52 PM



Hvor gammal er du? Dette grenser nesten til mobbing om jeg skal vere ærlig! Hva vet du om hva hun mener? Vet du at hun støtter styret? Er det noe hun har bekreftet til deg?
Det er forskjell på å støtte laget og styret!


Det var ikke tilfeldigvis deg?
[/quote

Nei, det var ikke meg! Men jeg vet veldig godt hvem vedkommende er


Herregud, slapp nå av. Man må da kunne ha såpass takhøyde på et internettforum at man ikke blir kjempefornærmet av et dikt.
Ballen skal fremover!

Zolkan

Jeg husker spillerne fikk tyn for ikke å takke publikum etter kampene under Mjeldes regime, mener det var Martin Andresen som tak i dette her og jaget spillere bort til hansa.. Men når man skal hylles etter 1-1 mot LSK så har det gått for langt..

Yngve

Quote from: Gulløl on August 13, 2013, 20:25:12 PM
Oppfattet den damen som dritings midt i fredags fylla. Ja hvor var vaktene ? Tar jeg feil og at hun hadde en mål og mening med stuntet sitt så si gjerne i fra hva det gikk i.


Ho vart fyrst intervjua nede på hjørnet nede ved nedre del av felt Z før ho plutseleg var inne på bana og var supersuporter.

Corran

Hun var ikke edru nei :-) Men kudos for å ha kommet seg inn på banen og få love å drite ut seg og spillerne i så lang tid
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on August 13, 2013, 17:08:14 PM
Var det virkelig det? Flaut. Kom meg heldigvis ut før dette. Dette med bølgen etter hver seier er noe forbannet tull. Og nå også for uavgjort? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...pinlig!


Som sagt så var det "heldigvis" på masete oppfordring fra denne superdamen, og spillerne så brydd ut, men ga etter for presset hennes etter hvert.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Det er to vidt forskjellige ting å komme bort til supporterne for å takke for støtten, og å ta bølgen etter 1-1 hjemme mot Lillestrøm.
Tren på langskudd

Gulløl

Kanskje damen blir et fast innslag på hjemmekampene fremover med frikort fra Roald for å komme ut på banen. Liksom et akseptabelt innslag fra de "gode supporterne". Personlig håper jeg ikke det, ser henne helst kneblet og lagt i jern og fraktet i fyllearresten. Skal vel være likhet for loven.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on August 14, 2013, 13:59:39 PMser henne helst kneblet og lagt i jern og fraktet i fyllearresten. Skal vel være likhet for loven.


Du sammenligner fortsatt med han fyren oppe på Høddvoll? Var du der oppe? Han slo seg helt vrang og samarbeidet overhodet ikke med vakter og politi og brukte sine sikkert 100 kilo som veldig effektiv dødvekt. Så kom over det!

Ellers fikk jeg ikke med meg nevnte episode på Stadion. Men det høres jo helt tragisk ut. Spillerne kan umulig tatt med bølgen med særlig entusiasme. Jeg kan forsåvidt skjønne at det kan være vanskelig å si nei på personlig oppfordring fra en supporter. Men en eller annen burde sagt at "i Brann jubler vi bare for seier!"
Rød makt på Hansa

roaldinho

Nixon; Hva tror du hadde skjedd om en fyr hadde gjort det samme? Tipper at vaktene hadde svermet seg rundt han før han hadde nærmet seg spillerne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Selvsagt slipper damene lettere unna. Men graden av reaksjoner fra vaktene avhenger av hvordan man oppfører seg. Fyren oppe i Ulsteinvik dummet seg kraftig ut og det blir for dumt når alt skal sammenlignes med det.
Rød makt på Hansa

krakra

Nå er det et faktum at fulle menn er farligere enn fullle kvinner. Likevel tror jeg ikke en gladfull mann som hadde ønsket at spillerne skulle ta bølgen hadde blitt lagt i jern og båret ut av stadion.

roaldinho

Quote from: Nixon on August 16, 2013, 17:41:24 PM
Selvsagt slipper damene lettere unna. Men graden av reaksjoner fra vaktene avhenger av hvordan man oppfører seg. Fyren oppe i Ulsteinvik dummet seg kraftig ut og det blir for dumt når alt skal sammenlignes med det.


Tenkte ikke på han der oppe (Han dummet seg som du sier veldig ut) men om en mann hadde gjort det istedenfor henne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

bergen_1908

August 28, 2013, 12:29:21 PM #298 Last Edit: August 28, 2013, 12:34:22 PM by bergen_1908
...

bergen_1908


"Her er de "ekte" supporterne, av mange omtalt som tanter. Påstår de virkelig at vi ikke støtter laget ?"

Det er absolutt ingen som har påstått at dere ikke støtter laget fordi dere er imot Skarsfjord og styret. Har heller aldri kalt meg selv en mer "ekte" supporter enn det dere er. 


Go Up