• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann's ambisjoner uttalelser til media angående ambisjon (hva bør vi forvente?)

Started by atlascopo, August 01, 2013, 13:07:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

atlascopo

Hei.

Håper ikke eg er den eneste som har sett meg lei på uttalelser som dette:

Vi er ikke i samme divisjon... Vi møter ett mye bedre lag, vi kan ikke være misfornøyd med å tape 2-0 her...
Vi har så lite resurser vi kan ikke gå etter slike spillere.... De andre har så mye mere penger enn oss...

Eg tror en slik holdning i media er med på å drepe, og nesten allerede har drept alt engasjement rundt klubben. (I tilegg til en litt i overkant kjedelig spillestil). Eg er ikke fornøyd med at Brann satser på, og er fornøyd med 4 og 5 plasser. Eg liker ikke at de snakker i media som vi skulle være Haugesund eller Odd.

Vi er Norges nest største klubb, og bør ha ambisjoner deretter.

Hvert eneste år, bør vi ha ett uttalt mål om seriegull fra den sportslige ledelsen. Så får vi heller ta en 2, 3 og 4 plass med strak rygg om vi ikke skulle lykkes. Men man kan ikke vinne om man ikke prøver.

Greit nok at pr dags dato har Molde mye penger pga. Solskjær og Godset har laget fult av City spillere... Men eg ser ikke at klubber som Arsneal og Liverpool ikke går for gull selv om City og Chelsea har ett hav mer penger.

Mener vi bør få styrevedtak på at målsetingen til SK Brann, er Gull. Hvert år. Hvordan kan man bli best når man ikke har som mål å bli bedre enn nr 4 og å prøve å skape problemer for de andre...

nero

Rune Skarsfjord er jo bortforklaringenes konge, vår egen komiske Ali. Sist skal vi jo ha rundspilt RBK, selv om vi altså tapte med tre mål. Og det virker som han har full ryggdekning fra klubbens side, som bruker enhver anledning til å fortelle hvor fattige vi er, selv om vi har budsjetter Godset og AaFK bare kan drømme om. Trist.
Lions led by donkeys.

ZsoltKorcsmar

Jepp. Med de ressursene vi har til rådighet burde vi ha signert langt bedre spillere de siste årene. Vi har vel et budsjett som 8-10 ganger større enn Sogndals, men likevel er det de som finner Badji, Leciejewski osv. Føler vi har elendig kontroll i markedet, og av og til føles det nesten som om vi på forumet har bedre kontroll enn brann selv. Veldig sjelden vi blir ryktet til en spiller med brukbar CV som jeg ikke kjenner til. Og slik burde det jo ikke være.

Drittlei av å vente på at vi skal komme oss ut i europa igjen, nå må det taes ansvar og vises ambisjoner. Om isåfall bruun hanssen på kysse føttene til Trond Mohn får det bare være.

atlascopo

Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med Branns medlemsutvalg, ledet av Erlend Vågane?

Northside

Quote from: atlascopo on August 01, 2013, 14:14:14 PM
Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med Branns medlemsutvalg, ledet av Erlend Vågane?

Kontakt gjerne styret i Bataljonen, de har også en representant i medlemsutvalget.
http://www.bataljonen.no/?page=25

Erlend Vågane kan du nå på mail:
verlend *fulgt av* @yahoo.com

Xminator

Det hjelper ikke med det nest største budsjettet når pengene åpenbart ikke brukes på a-laget. De høye lønningers tid er over - likevel har man ikke penger til spillerkjøp. Man har ingen sign-on-fee-bomber, likevel er man ikke konkurransedyktig når de gode spillerene velger klubb.

viks

Quote from: Xminator on August 01, 2013, 17:11:49 PM
Det hjelper ikke med det nest største budsjettet når pengene åpenbart ikke brukes på a-laget. De høye lønningers tid er over - likevel har man ikke penger til spillerkjøp. Man har ingen sign-on-fee-bomber, likevel er man ikke konkurransedyktig når de gode spillerene velger klubb.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up