• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann

Started by Helena M, August 01, 2013, 12:06:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helena M

Ny kamp og nye muligheter (not!)


Molde med tøffe kamper i midtuken, men det hindrer dem vel ikke i å valse over oss.


Viss eg ikke tar feil er Haugen suspendert. Om det ikke var sikkert fra før er det i alle fall no sikkert at Soko starter.



TV 2 Zebra kl 15.30 for de som ikke møter opp på Aker.



Molde vinner denne uten problemer 7-0 og no må Skarsfjord løpe hem.

dudo

Så så, nå må du ikke være historieløs. Husk at vi har hatt store utskiftinger av stallen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Molde kjem nok til å ha størst fokus på midtvekekampen, og vil forhåpentlegvis kvile nokre spelarar. Synd Gulbrandsen ser ut til å starte. Han var dominant i går.

ZsoltKorcsmar

Zebra igjen? Hvordan får man Zebra i HD? Lei av å se brannkamper med 1995 teknologien.

Miller

blir vel seier og ny kontrakt til Skars dette! Han må jo være riktig mann om vi vinner denne kampen

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

dudo

Quote from: ZsoltKorcsmar on August 01, 2013, 12:36:57 PM
Zebra igjen? Hvordan får man Zebra i HD? Lei av å se brannkamper med 1995 teknologien.


Sumo, kanskje?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Troppen:


1. Jørgen Mohus
2. Birkir Már Sævarsson
4. Simen Wangberg
5. Daniel Mojsov
7. Hassan El Fakiri
9. Martin Pusic
17. Stéphane Badji
19. Kristoffer Larsen
22. Amin Askar
23. Erik Huseklepp
24. Piotr Leciejewski
25. Henrik Gjesdal
26. Kasper Skaanes
27. Erdin Demir
28. Bård Finne
29. Kristoffer Barmen
32. Tomasz Sokolowski
37. Håkon Lorentzen
Rød makt på Hansa

dudo

Skaanes tilbake? Fett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ZsoltKorcsmar

Fasit:     
                   Leciejwski

Sæv        Gjesdal     Mojsov      Demir


Askar      Soko    El fakiri     Badji        Huseklepp


                        Pusic

Bytter:
På stillingen 2-0 i det 83 minutt, ut pusic-inn finne
89 min fortsatt 2-0: bytter ut leciejewski med mohus
90 min: bytter posisjon på el fakiri og Soko.

Bare til å glemme at Lorentzen eller Skaanes får spille mer enn 2 sekunder i pausen

SK

Quote from: ZsoltKorcsmar on August 01, 2013, 15:59:27 PM
Bare til å glemme at Lorentzen eller Skaanes får spille mer enn 2 sekunder i pausen


Skjønner ikke at det burde være noe å tilstrebe heller. Det viktigste er tross alt at vi spiller med best mulig lag.

GKH

BA mener at dette blir laget:

Piotr
Birkir - Wangberg - Mojsov - Demir
Askar - Badji - Soko - Barmen - Huse
Pusic

SK

Så da fortsetter vi med suksessen med 1 spiss, og går på banen med mål om å unngå tap. Flott.

Synes vi snart burde få se Finne og Pusic sammen på topp fra start. To ulike spillertyper som kunne bidratt på hver sin måte. Selv om Pusic kan gå i dueller, er han ikke god nok som enslig spiss. Barmen var såpass dårlig sist kamp at jeg ikke har noe behov for å se ham fra start, men med spillerne tilgjengelig og 5 på midten sier det seg selv at han skal spille.

brann89

Edvartsen skal dømme denne kampen, blir vel mer frustasjon gjennom kampen da.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Helena M

Quote from: brann89 on August 01, 2013, 17:43:49 PM
Edvartsen skal dømme denne kampen, blir vel mer frustasjon gjennom kampen da.

dudo

Finne og pusic på topp, eller en av dem med Larsen hengende bak. Trioen vi forespeiles må være det minst kreative jeg noensinne har sett av midtbaner.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Kunne tatt en sjans og kjørt Skaanes som en av tre sentralt

ZsoltKorcsmar

Ikke bare minst kreative, den med minst fart i også. Kun Badji som har litt fart. Alltid livredd disse kampene mot lag som satser på hurtige spillere. Slik som molde og RBK. Lynhurtige backer, kanter og angripere. Alltid skummelt å møte slike lag.

Kalinkasvingen

Quote from: krakra on August 01, 2013, 18:58:52 PM
Kunne tatt en sjans og kjørt Skaanes som en av tre sentralt
           Det kunne blitt en suksess. Hadde ihvertfall vært en positiv gambling. Synes han er best sentralt.M

lok1

Blir flyttet opp i andre etasje i morgen. Skeptisk...

Helena M

Korfor det?  Tror det kan bli bra eg.


Håper El Fakiri starter på midtbanen idag.

bernu

Quote from: Helena M on August 03, 2013, 10:11:33 AM
Korfor det?  Tror det kan bli bra eg.


Håper El Fakiri starter på midtbanen idag.


Hvorfor i himmelens navn og rike skal Fakiri starte???
HANSA - Z

ZsoltKorcsmar

Fordi Skarsfjord har innsett at eneste måte å vinne på er på walk-over. Han starter da med fakiri og soko sentralt, og håper at molde skal le seg ihjel og derav må trekke laget.

Kan være en genistrek, kan være noe helt annet

nero

Soko og Fakiri sentralt må jo være den tregeste midtbanen i Nord-Europa. Da kan det fort bli stygt på Røkleløkka.
Lions led by donkeys.

Helena M

Quote from: bernu on August 03, 2013, 10:35:21 AM
Quote from: Helena M on August 03, 2013, 10:11:33 AM
Korfor det?  Tror det kan bli bra eg.


Håper El Fakiri starter på midtbanen idag.


Hvorfor i himmelens navn og rike skal Fakiri starte???



Fordi Fakiri dessverre er bedre enn både lubne soko og pinglen barmen.


Et svakhetstegn ja, men det e sant.

Helena M

Quote from: nero on August 03, 2013, 11:15:49 AM
Soko og Fakiri sentralt må jo være den tregeste midtbanen i Nord-Europa. Da kan det fort bli stygt på Røkleløkka.




Askar - Soko/Barmen- Fakiri - Badji - Huseklepp

er en bedre midtbane enn

Askar - Barmen - Soko - Badji - Huseklepp


Starter vi med soko og Barnen spiller vi ni mot elleve fra første minutt.

StuckedPaaOstlandet

Soko/Barmen er bedre valg enn Fakiri på midtbanen. Ingen som har sagt at vi må starte med tre på midten heller vel?

Hatleking

Quote from: StuckedPaaOstlandet on August 03, 2013, 11:58:50 AM
Soko/Barmen er bedre valg enn Fakiri på midtbanen. Ingen som har sagt at vi må starte med tre på midten heller vel?


Det er heller ikkje noko eg synst me skal. Er Nordkvelle ute eller klar? Han hadde iallfall passa i ein indreløparrolle dersom ein må ha tre på midten. Viss han er ute, ville eg nok gått for noko slik:

                                        Piotr
     Sævarsson - Mosjov - Gjesdal - Demir
      Askar - Sokolowski - Badji - Huseklepp
                            Larsen
                             Pusic


Helena M

Quote from: StuckedPaaOstlandet on August 03, 2013, 11:58:50 AM
Soko/Barmen er bedre valg enn Fakiri på midtbanen. Ingen som har sagt at vi må starte med tre på midten heller vel?



For det første speller vi på bortebane, og då stiller vi stort sett defansivt.


I tillegg så har BT fått snusen i at vi speller med en femmer på midtbanen.

Helena M

Og nei, tross sin alder tror eg Fakiri er bedre enn både Soko og Barmen.



Soko er jo tiårets vits, hinsides elendig og en lubben fjått. Barmen er med sin størrelse vår største speller, men likevel den største klønen og den største pinglen. Russetiden gjorde nok noe med deg useriøse alkoholsvampen.


Falkman

Quote from: Helena M on August 03, 2013, 13:07:25 PM
Og nei, tross sin alder tror eg Fakiri er bedre enn både Soko og Barmen.



Soko er jo tiårets vits, hinsides elendig og en lubben fjått. Barmen er med sin størrelse vår største speller, men likevel den største klønen og den største pinglen. Russetiden gjorde nok noe med deg useriøse alkoholsvampen.




Hva skulle man gjort uten hakkekyllinger??  Herlig innstilling til egne spillere, det der.

Gulløl

Dette blir vel laget i dag ?

                     Piotr
Birkir - Wangberg - Mojsov - Demir
Askar - Barmen - Badji - Soko  - Huse
                     Pusic


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SK

Barmen inn for Haugen, og Wangberg inn for Gjesdal. Ellers samme lag som sist:
http://www.brann.no/news/article/ppng6otqmzdo1wqjuvl4cagch/title/barmen-starter-mot-molde

Bra at Fakiri ikke starter.

Falkman

forventingene til dette laget er ikke akkurat skyhøye, merker jeg.  men det hadde vært utrolig herlig om vi for en gangs skyld, kunne levere noe annet det som forventningene tilsier!

Jose Arrogantio

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 13:22:29 PM
Quote from: Helena M on August 03, 2013, 13:07:25 PM
Og nei, tross sin alder tror eg Fakiri er bedre enn både Soko og Barmen.



Soko er jo tiårets vits, hinsides elendig og en lubben fjått. Barmen er med sin størrelse vår største speller, men likevel den største klønen og den største pinglen. Russetiden gjorde nok noe med deg useriøse alkoholsvampen.




Hva skulle man gjort uten hakkekyllinger??  Herlig innstilling til egne spillere, det der.


Soko ser ut til å ha blitt den nye Mjelde. Han er ikke blant våre beste spillere, men sånn som flere her omtaler ham skulle man trodd han hørte til i Adeccoligaen.

Nixon

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 13:39:10 PMforventingene til dette laget er ikke akkurat skyhøye, merker jeg.


Jeg hadde ikke hatt forventninger uansett hvem som ble tatt ut. Jeg tror ingen av de på benken kunne gjort noe forskjell dersom de hadde fått lov til å starte.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 13:39:10 PM
forventingene til dette laget er ikke akkurat skyhøye, merker jeg.  men det hadde vært utrolig herlig om vi for en gangs skyld, kunne levere noe annet det som forventningene tilsier!


Ja, avogtil slumper me jo til me også. Men det verste er vissheten om at dette står på stedet hvil fram til seriøse endringer er gjort.
Gå av.

Gepard

Ser ut som det kan bli en utfordrende kamp værmessig. Enorm vind og snart bøtter det vel ned med regn.

Forberedt på stortap i dag. Gruer meg til Runes unskyldninger.

Nixon

Det er på mange måter litt trist å sitte her som Brannsupporter og ha null forventninger om seier.
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: Nixon on August 03, 2013, 14:06:41 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 13:39:10 PMforventingene til dette laget er ikke akkurat skyhøye, merker jeg.


Jeg hadde ikke hatt forventninger uansett hvem som ble tatt ut. Jeg tror ingen av de på benken kunne gjort noe forskjell dersom de hadde fått lov til å starte.


neida, det tror ikke jeg heller.

Brann_ruler

Lenge siden forventingene til en kamp har vært så lav for min del.... Har ingen tro på at Skars har funnet noe tryllestøv og taktisk genistrek som kan gi oss en svært etterlenget bortetriumf.

Sannsynlig scenario: VI ligger vel dypt, kjører støttepasninger, slår noen lange mot pusic som ikke får til noe. Noen av de lange går upresset rett til molde som kjører kontra på oss. De fleste lurer på om Askarog Huse er på banen

Moro scenario: Vi ligger trygt i forsvar. Kjører enkelt. Dødelige effektiv i kontringer. Kjemper som besatt.

SK

Vi kan selvsagt vinne denne kampen, men det må nok tilfeldigheter og marginer til for at det skal skje.

OmOssSjølOgHansaøl

Det ser ut til å være litt av et uvær i Molde i dag. Høye baller blir sannsynligvis ren tombola. Vi får håpe det får Brann til å roe ned med langballene.

Med flaksen på Branns side og en del stang-ut for Molde er det ikke heeelt utenkelig at vi kan flakse inn en uavgjort, f.eks. 1-1 eller 2-2. For Molde kommer til å score, det er jeg ganske sikker på.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Nære på før minuttet er gått.
Gå av.

Belfort

Jada, gult kort på en stopper etter 3 minutt

Spelaren

Quote from: Belfort on August 03, 2013, 14:31:47 PM
Jada, gult kort på en stopper etter 3 minutt


Frisk, denne Gulbrandsen. Blir nifst om han får herje.
Gå av.

Gepard

Regelrett Stinker rødt på Moisov eller Wangberg i dag. Etterskudd på etterskudd

Belfort


Brann_ruler

Fullt fortjent rødt. Idiot.

Nixon

Rød makt på Hansa

Go Up