• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ledelsen i Bataljonen

Started by bernu, July 28, 2013, 21:09:10 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Northside

Bataljonen er jo en paraplyorganisasjon, da må man bare innse at de ikke kan ta bastant side i en sak, når det faktisk er en stor del av medlemsmassen som ikke er enig.

De satt på møte med RBH til midnatt etter kampen i går, og jeg vet de sa klart i fra om en del ting der.

krakra

Quote from: stig on August 10, 2013, 13:18:20 PM
Fakta om prosessene må på bordet(Mohn sitert på at han gav penger med føringer, og Mohn sitert på at det ikke var i den  rekkefølgene det skjedde) og at det er ytringsfrihet på nett og tribune på et sakelig nivå.

Det er veldig viktig å få klarhet i Mohns rot. Mitt inntrykk er at de trodde nyheten om at Mohn gir ti millioner skulle gjøre folk mer fornøyd med avgjørelsen, men at de var nødt til å snu da reaksjonene ble enda verre siden Brann fremstod kjøpt og betalt. Det gjør det lite troverdig.


Huff

Ikke kall de som støtter Skars eller styret for ''tanter''.

Vi som raser mot klubbledelsen må akspetere at ikke alle er enige. Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen har troen på det som skjer i Brann per nå. Såvidt jeg forstår peker alle, absolutt alle piler i feil retning, og jeg har ennå ikke sett et eneste argument for hvorfor forlengelsen er positiv foruten dette med ''kontinuitet''.

For meg kunne en like gjerne begrunnet forlengelsen med ''sild'', ''huggorm'' eller ''vannfast oljebasert maling'', totalt meningsløst alt sammen, og tilsvarende surrealistisk. En hadde angivelig taktisk og strategisk kontinuitet under store deler av 1. verdenskrig (på vestfronten), men det endret ikke på at ''walk slowly towards the German machineguns'' var en elendig taktikk (ja, tabloid fremstilling) ikke at Brann og Skars er sammenlignbart, men poenget er at kontinuitet, dersom det overhodet ikke fungerer er totalt håpløst, og jeg har til gode å finne argumenter for at ting ser ut til å snu. Tvert imot.

Dette endrer likevel ikke at en uavhengig om en finner noe som likner gode argumenter for Skars og styret skal behandle de som er for Skars med respekt. Dette er folk som vil sportsklubbens beste, jeg er ikke allvitende og sitter ikke på noen endelig fasit, men i motsetning til de fleste som frekventerte stadion for en fem år siden er jeg fremdeles brennende engasjert og fly forbannet. Og jeg aksepterer at folk er uenig med meg om hva som er klubbens beste.

Falkman

Quote from: Huff on August 11, 2013, 00:29:19 AM
Ikke kall de som støtter Skars eller styret for ''tanter''.

Vi som raser mot klubbledelsen må akspetere at ikke alle er enige. Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen har troen på det som skjer i Brann per nå. Såvidt jeg forstår peker alle, absolutt alle piler i feil retning, og jeg har ennå ikke sett et eneste argument for hvorfor forlengelsen er positiv foruten dette med ''kontinuitet''.

For meg kunne en like gjerne begrunnet forlengelsen med ''sild'', ''huggorm'' eller ''vannfast oljebasert maling'', totalt meningsløst alt sammen, og tilsvarende surrealistisk. En hadde angivelig taktisk og strategisk kontinuitet under store deler av 1. verdenskrig (på vestfronten), men det endret ikke på at ''walk slowly towards the German machineguns'' var en elendig taktikk (ja, tabloid fremstilling) ikke at Brann og Skars er sammenlignbart, men poenget er at kontinuitet, dersom det overhodet ikke fungerer er totalt håpløst, og jeg har til gode å finne argumenter for at ting ser ut til å snu. Tvert imot.

Dette endrer likevel ikke at en uavhengig om en finner noe som likner gode argumenter for Skars og styret skal behandle de som er for Skars med respekt. Dette er folk som vil sportsklubbens beste, jeg er ikke allvitende og sitter ikke på noen endelig fasit, men i motsetning til de fleste som frekventerte stadion for en fem år siden er jeg fremdeles brennende engasjert og fly forbannet. Og jeg aksepterer at folk er uenig med meg om hva som er klubbens beste.


Det der fortjener stående ovasjoner.  Intet mindre.

Markmus

Når det er så ekstremt åpenbart at Brann holder på å bli kjørt langt ned i en hengemyr, så synes jeg virkelig det er på sin plass å kritisere de som faktisk støtter galskapen.

Hadde det handlet om uenigheter rundt hvorvidt vi burde signere den og den spilleren, så hadde det vært noe helt annet.

Dette handler dog om klubbens fremtid.
Ka du ve?

dokken

Enig med Falkman og Huff over her. Nå må ikke vi som er kritisk til Skarsfjord og ikke minst prosessen rundt forlengelsen bli helt hysteriske.

De sportslige resultatene under Skars er middelmådige, men ikke katastrofale. Spillet er varierende, og ganske planløst, men ikke horribelt dårlig. Det kunne vært verre, og det har vært langt verre mange ganger.

At noen (deriblant styret, tydeligvis) ønsker å gi Skars mer tid, er et legitimt standpunkt. Jeg er uenig, men respekterer at andre mener dette. Og jeg vet at en god del mener det.

Derimot kan jeg ikke akseptere at ledelse og styre  på et altfor tidlig tidspunkt, uten noen som helst forsøk på å forankre det eller lodde stemningen hos oss på tribunen, avgjør at det Brann nå holder på med, skal fortsette i fire år til. Og at avgjørelsen etter alle solemerker blir tatt fordi en mann presser/lokker med sine penger.

Jeg håper fokus på medlemsmøtet blir på (den manglende) prosessen, ikke på Skarsfjord som person. Da skjærer det fort ut i en ørkesløs debatt.

kabelmann

Quote from: Huff on August 11, 2013, 00:29:19 AM
Ikke kall de som støtter Skars eller styret for ''tanter''.

Vi som raser mot klubbledelsen må akspetere at ikke alle er enige. Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen har troen på det som skjer i Brann per nå. Såvidt jeg forstår peker alle, absolutt alle piler i feil retning, og jeg har ennå ikke sett et eneste argument for hvorfor forlengelsen er positiv foruten dette med ''kontinuitet''.

For meg kunne en like gjerne begrunnet forlengelsen med ''sild'', ''huggorm'' eller ''vannfast oljebasert maling'', totalt meningsløst alt sammen, og tilsvarende surrealistisk. En hadde angivelig taktisk og strategisk kontinuitet under store deler av 1. verdenskrig (på vestfronten), men det endret ikke på at ''walk slowly towards the German machineguns'' var en elendig taktikk (ja, tabloid fremstilling) ikke at Brann og Skars er sammenlignbart, men poenget er at kontinuitet, dersom det overhodet ikke fungerer er totalt håpløst, og jeg har til gode å finne argumenter for at ting ser ut til å snu. Tvert imot.

Dette endrer likevel ikke at en uavhengig om en finner noe som likner gode argumenter for Skars og styret skal behandle de som er for Skars med respekt. Dette er folk som vil sportsklubbens beste, jeg er ikke allvitende og sitter ikke på noen endelig fasit, men i motsetning til de fleste som frekventerte stadion for en fem år siden er jeg fremdeles brennende engasjert og fly forbannet. Og jeg aksepterer at folk er uenig med meg om hva som er klubbens beste.


Godt sagt. Det hjelper ikke saken å slenge dritt til de som ikke er enige med deg.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: Huff on August 11, 2013, 00:29:19 AM
Ikke kall de som støtter Skars eller styret for ''tanter''.




Det er kanskje fordi at noen av de mest sentrale i den leiren er nettopp noen gamle tanter...

En ting er at man er uenige om sak. Men når folk blir hysteriske fordi man ytrer kritiske meninger om det som skjer i Brann, så blir det for dumt. I går fikk en i utgangspunktet "tiltro til alt som skjer i Brann"-fyr "kjeft" på Twitter fra en av disse tantene, fordi han hadde "sviktet" og "skuffet" da han etter en kamp tidligere i år hadde skrevet på Twitter at han håpet på ny trener til neste år. Det er jo faen absurd at man har "sviktet" og "skuffet" hvis man faktisk har en mening om det som skjer, og ikke har Nord-Korea-holdninger til at Store Leder ikke kan kritiseres.

Og der er man inne på mye av essensen. Jeg har inntrykk av at mange av dem som er pro-Skars/Styret i denne saken, er folk som aldri er kritisk til noe som helst som skjer i Brann. De er hjernevasket til å alltid være positiv til alt. Det er folk uten egne meninger. De bare har en fast holdning om at alt Brann gjør er rett, bare vi venter lenge nok så vil ting snu av seg selv, og det er ikke lov å være kritisk. Folk som bare har autopilot-meninger, har jeg problemer med å ta alvorlig.
Legg ned hele klubben!

Nixon

August 11, 2013, 06:38:46 AM #59 Last Edit: August 11, 2013, 10:03:22 AM by Nixon
Skal vedde på at noen av de såkalte tantene har motsatt oppfatning: At noen har en fast holdning om at alt Brann gjør er feil og at det går nærmest sport i å være kritisk...
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: dokken on August 11, 2013, 01:26:10 AM
Derimot kan jeg ikke akseptere at ledelse og styre  på et altfor tidlig tidspunkt, uten noen som helst forsøk på å forankre det eller lodde stemningen hos oss på tribunen, avgjør at det Brann nå holder på med, skal fortsette i fire år til. Og at avgjørelsen etter alle solemerker blir tatt fordi en mann presser/lokker med sine penger.


De forhørte seg med noen av samarbeidspartnerne, det er det viktigste.... (IRONI!)

En del av disse "tantene" har misforstått det å være supporter. Man skal støtte laget uansett, ikke de som styrer klubben.
Det er klubben vi elsker, det er klubben vi vil det beste for, ikke de som er ansatt, de driter jeg hundre null i.

krakra

August 11, 2013, 10:06:05 AM #61 Last Edit: August 11, 2013, 10:08:46 AM by krakra
Quote from: Nixon on August 11, 2013, 06:38:46 AM
Skal vedde på at noen av de såkalte tantene har motsatt oppfatning: At noen har en fast holdning om at alt Brann gjør er feil og at det går nærmest sport i å være kritisk...
Det virker på enkelte som at Brann støtt og stadig tar gull og medaljer uten at folk ikke er fornøyde. Dette vil bli vår sjette sesong uten medalje, vi har tatt ETT gull de siste 40 årene. Det er fakta og jeg syns det er veldig dårlig for Norges nest største klubb. Så er eet rart at vi supportere ofte er kritiske?

krøvel vellevold

Er det bare meg, eller har den godeste Roger blitt litt skarpere i kantene mot ledelsen i Brann de siste dagene?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 11, 2013, 18:23:14 PM
Er det bare meg, eller har den godeste Roger blitt litt skarpere i kantene mot ledelsen i Brann de siste dagene?


Nei, jeg har tenkt på det samme. Men for alt vi vet har han gjerne vært det før internt i møter med klubben, men vært litt met rund og diplomatisk utad. Kanskje han også føler presset!:)
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on August 11, 2013, 18:23:14 PM
Er det bare meg, eller har den godeste Roger blitt litt skarpere i kantene mot ledelsen i Brann de siste dagene?


Hvor?
Ka du ve?

Huff

Ledelsen i bataljonen må spørre seg om hvorvidt det er realistisk om splittelsen blant Brannsupporterne gir seg uten at det enten skjer dramatiske endringer i klubben eller mange av kritikerne stemmer med føttene - og stikker.

Dette må være et sentralt spørsmål uavhengig av hva ledelsen i bataljonen mener om Skars. Med tiden fører Branns drepende kjedelige spill til at personer som var engasjerte supportere mister interessen og forsvinner, men det som ser ut til å skje nå er noe annet: At selv meget engasjerte supportere takker for seg i ren protest. De klassiske medgangssupporterne har forlengst forlatt Brann, de som nå er igjen er i utgangspunktet grunnfjellet, og dersom store deler av grunnfjellet forsvinner vil dette få dramatiske konsekvenser. Kan Brann kalle seg en storklubb i Norge dersom en trekker 6000 på stadion? Hva med ringvirkninger som synkende medieinteresse, nedadgående markedsinntekter osv...

Spørsmålet er hvor mange som gjør som Doddo, og svelger kameler, og hvor mange som takker for seg. De som protesterte høylytt mot LSK var ikke alene. Jeg kjenner flere ekstremt kritiske personer som var til stede uten å protestere. Snakker bla om folk som har fulgt klubben i 53 år og aldri vært så forbannet.

Spelaren

Skarsfjord og Bataljonen har eit utmerket forhold.

Quote


Den største utfordringen er det neppe, for i ingen andre større klubber i dette landet er styret og ledelsen fornøyd med plasseringer midt på tabellen, og samtidig er frekk nok i trynet til å kalle det "framgang". Men så er vel alt fryd og gammen sålenge me har fine, subsidierte tall å vise til.

At Bataljonens medlemmer har eit utmerket forhold til Skarsfjord stiller eg meg tvilende til. Mange, men neppe/forhåpentligvis ikkje alle. Det er laget det heies på, ikkje enkeltpersoner som tilfeldigvis befinner seg i sjefsstolen. Skarsfjord har utmerket seg med sure stikk i møte med kritikken, så at den "preller av" er det reneste tøv. For øvrig, Brann Bataljonen Bergen =! Branns supportere. Eg nekter å tru at det er så veldig mange som har lyst å beholde Skarsfjord i ytterligere tre sesonger.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on August 30, 2013, 06:46:26 AM. Eg nekter å tru at det er så veldig mange som har lyst å beholde Skarsfjord i ytterligere tre sesonger.


Joda. Bare vent og se hvis vi slår Sogndal i kveld. Da er "Prosjekt Skarsfjord" antagelig en suksess - etter to seire på rad mot selveste Odd ogt Sogndal...
Legg ned hele klubben!

Seeteufel

Jeg har ikke anledning til å kommentere alt jeg blir sitert på i media.

Men for ordens skyld var min kommentar når nrk ringte sent igår kveld at "Vi har en god dialog med Rune Skarsfjord, som vi også har med resten av Brann".

Det synes jeg er viktig å ha, uavhengig om 'vi' er enig eller ikke!

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

tsrqpo

For meg høres det ut som om vi er idioter som vil sparke alle som ikkje tar gull.. Eg vil påstå at det er et stykke unna sannheten.

Vii må kunne be om mer enn at klubben er fornøyd med 6 plasser og null fremgang?? Et engasjemang som forsvinner, en klubb som blir bygd ned? Problemet er at få trur at Skars er i det skiktet av trenere som kan ta oss til topps.

Spelaren

Quote from: tsrqpo on August 30, 2013, 08:07:03 AM
For meg høres det ut som om vi er idioter som vil sparke alle som ikkje tar gull.. Eg vil påstå at det er et stykke unna sannheten.

Vii må kunne be om mer enn at klubben er fornøyd med 6 plasser og null fremgang?? Et engasjemang som forsvinner, en klubb som blir bygd ned? Problemet er at få trur at Skars er i det skiktet av trenere som kan ta oss til topps.


Problemet er jo at så snart me seier oss misfornøyde med 6.-plasser er me plutselig gullhungrige troll som vil sparke alt og alle. Godt hjulpet av unyanserte medier som vil ha klikksaker, samt twittertrollet Davy som blokkerer dei som er uenige med ham.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: tsrqpo on August 30, 2013, 08:07:03 AM
For meg høres det ut som om vi er idioter som vil sparke alle som ikkje tar gull.. Eg vil påstå at det er et stykke unna sannheten.

Vii må kunne be om mer enn at klubben er fornøyd med 6 plasser og null fremgang?? Et engasjemang som forsvinner, en klubb som blir bygd ned? Problemet er at få trur at Skars er i det skiktet av trenere som kan ta oss til topps.


Det er en del som ser seg blind på at vi ikke er elendige. Vi er middelmådige - et "50/50-lag" - og mange er fornøyde med det. Og så er det mange som tror på pisset om at vi presterer så bra ut fra ressursene og at "alle andre" har brukt mye mer på spillerkjøp og sånt. Men legg merke til at hver gang dette argumentet om spillerkjøp kommer på banen, så er det RBK det snakkes om. Vi kan ikke ta opp kampen med RBK, sies det. Neivel, men hvor mange av lagene foran oss heter RBK? Og hvis vi ikke kan ta opp kampen med RBK; hvordan kan da Sogndal, Odd, FKH, Ulf og Godset ta opp kampen med oss?
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: Seeteufel on August 30, 2013, 07:31:00 AM
Jeg har ikke anledning til å kommentere alt jeg blir sitert på i media.

Men for ordens skyld var min kommentar når nrk ringte sent igår kveld at "Vi har en god dialog med Rune Skarsfjord, som vi også har med resten av Brann".

Det synes jeg er viktig å ha, uavhengig om 'vi' er enig eller ikke!

Mvh
Roger


Er det ikke på tide at ledelsen i Bataljonen tar et klart standpunkt i denne saken? Det er greit nok at det er delte meninger mellom supporterne, men det er langt fra kontroversielt at ledere for organisasjoner tar standpunkt i saker det er uenighet om innad i organisasjonen.

Ledere må lede. En leder som skal være enig med alle er en dårlig leder. Og slik fremstår ledelsen i Bataljonen nå.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Kan bataljonen komme med en pressemelding á la noe som det her?

"Brannsupportere krever ikkje gull hvert år. Takk for oppmerksomheten"

Fotballnorge virker jo sjokkskadet i dag over at me er så kravstore og ikkje nøyer oss med plasseringer midt på tabellen år etter år.
Gå av.

Ricky

Quote from: tsrqpo on August 30, 2013, 08:07:03 AM
For meg høres det ut som om vi er idioter som vil sparke alle som ikkje tar gull.. Eg vil påstå at det er et stykke unna sannheten.


Det er vel et lite stykke unna sannheten, ja..
Trenersparkinger i Brann:
2010: Nilsen - Brann i nedrykksstriden, ferskt cuptap mot 3.divisjonslag.
2008: Mjelde - Fire poeng foran 12.plass (i 14-lagsserie). Ferskt 8-0-tap i cupen.
2002: Thordarsson - Kvalik for å unngå nedrykk.
1998: Tennfjord - Tabelljumbo, 0 seirer etter 11 serierunder.
1995: Thoresen - Brann på nedrykksplass, flere braktap på hjemmebane (0-4, 0-6).

... og sånn fortsetter det vel egentlig bakover i historien. De som har fått sparken i Brann ville antageligvis også fått sparken i nær sagt hvilken som helst annen TL-klubb med de samme resultatene.


Northside

I andre klubber så er det vel høyst sjeldent trenerne går frivillig ut av intet. De fleste går fordi laget ikke får det til eller fordi de får sparken. Da tenker jeg i hovedsak på storklubber, ikke Sarpsborg og den slags som skifter divisjon hvert år.

krakra

Trener forsvinner stort sett fordi de blir sparket eller fordi de blir hentet av en annen klubb. Det er naturlig fordi man forlenger stort sett kontrakten når alle parter(eller en part og Trond Mohn) er fornøyd.
Og det er vel ikke mange trenere i Norge som har kommet seg til større klubber enn de største i Norge.

dokken

Som andre har påpekt: RBK har hatt elleve trenere siden 2000. Brann har hatt fire i samme periode. Ingen sier at trønderne er kokende mennesker som skremmer vekk trenere.

Fire trenere på 13 sesonger er da ikke spesielt oppsiktsvekkende, et snitt på over tre år pr trener. Hvor mange har Chelsea hatt i samme periode?

Nok et bevis på at østlandsmedia ikke aner hva de snakker om, synser basert på myter og bygger opp om fordommer i stedet for å sette seg inn i saker.


Spelaren

Lsk har hatt 9, Rbk 9, Vif 6, Viking 8 og Start 7 trenere siste ti år.
Gå av.

Buljongmannen

Når er årsmøtet til Bataljonen?

Nixon

Quote from: Buljongmannen on December 09, 2014, 09:40:12 AM
Når er årsmøtet til Bataljonen?


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=1195

21. mars.

Og hvis noen får tenning av å se et årsmøte applaudere gjennom valgkomiteen sin innstilling uten upassende benkeforslag, er som alltid Bataljonen sitt årsmøte stedet å være...
Rød makt på Hansa

Jepphepp

March 08, 2015, 02:58:10 AM #81 Last Edit: March 08, 2015, 08:47:36 AM by Jepphepp
feil tråd=)
- Mitt mål er å slippe inn null mål. Det blir vanskelig, men det er mitt mål. (Piotr Leciejewski 2014)

krøvel vellevold

Kommer den foreslåtte lederen til å trekke seg hvis det stemmes inn benkeforslag?
Legg ned hele klubben!

Seeteufel

Jeg vil anta at den foreslåtte lederen er opptatt av demokratiske prosesser og har såpass god kunnskap om organisasjonsteori at vedkommende svarer særdeles diffust på det spørsmålet, slik at man istedet kan offentliggjøre avgjørelsen når det aller minst passer seg.
Le jeu avant tout

Spelaren

Blir det gratis is på dette årsmøtet?
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Seeteufel on March 08, 2015, 11:38:56 AM
Jeg vil anta at den foreslåtte lederen er opptatt av demokratiske prosesser og har såpass god kunnskap om organisasjonsteori at vedkommende svarer særdeles diffust på det spørsmålet, slik at man istedet kan offentliggjøre avgjørelsen når det aller minst passer seg.


Kan det hende at andre kan forsvinne i dragsuget med en eventuell styreleder-retrett? Kan det være noen allerede har trukket seg, men at dette ikke vil bli informert om før en eventuell styreleder-retrett, slik at det skal se ut som om dette styremedlemmet har trukket seg i sympati med styrelederen?

Har den foreslåtte styrelederen i Bataljonen lojaliteten sin hos valgkomitéen eller årsmøtet?

Har den foreslåtte styrelederen i Bataljonen fått til noe andre steder? F.eks. middelmådige resultater, underskudd og stor medlemsnedgang i andre klubber - da fortrinnsvis AaFK?



Legg ned hele klubben!

Kagain

Jeg kan ikke gjøre annet enn å anerkjenne de involverte parter i denne siste meningsutvekslingen for gode syrligheter og sarkasmer.

OhAhCantona

Er årsmøtet delt opp i ulike grupperinger som inngår hestehandler for å få sin representant inn i Bataljonsstyret, uavhengig om dette er til det beste for Bataljonen eller ikke ?

Nixon

Quote from: OhAhCantona on March 09, 2015, 10:49:38 AM
Er årsmøtet delt opp i ulike grupperinger som inngår hestehandler for å få sin representant inn i Bataljonsstyret, uavhengig om dette er til det beste for Bataljonen eller ikke ?


Ja, og det er først og fremst supporterne som er problemet. De vil på død og liv være med i Bataljonen sitt styre!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 09, 2015, 10:57:06 AM
Quote from: OhAhCantona on March 09, 2015, 10:49:38 AM
Er årsmøtet delt opp i ulike grupperinger som inngår hestehandler for å få sin representant inn i Bataljonsstyret, uavhengig om dette er til det beste for Bataljonen eller ikke ?


Ja, og det er først og fremst supporterne som er problemet. De vil på død og liv være med i Bataljonen sitt styre!


Her må de som har peiling få drive supporterklubb i fred. Bataljonen trenger folk som har kompetanse innen næringsliv, økonomi og juss. Disse forfyllede brølapene fra Store Stå har ingenting i et supporterstyre å gjøre. Ikke lærere heller.
Legg ned hele klubben!

OhAhCantona

Er det ingen gamle helter fra BST som kan tvinge inn et medlem ? Det de drev med i gamle dager var jo mye bedre, så de vet nok fortsatt best

krakra

March 09, 2015, 15:09:13 PM #91 Last Edit: March 09, 2015, 15:11:28 PM by krakra
Her bør Brann kjenne til besøkelsestid, melde Gorm og noen kompiser inn i Bataljonen og få valgt en eller to Brannrepresentanter i styret. Det mottar nok demokratisk applaus fra alle. Særlig Krøvel. Klarer de å samle nok folk til å velge Gorm som styreleder på benkeforslag vil jo det være demokrati i praksis og dermed det beste for Bataljonen og umulig å kritisere uten å være antidemokratisk.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on March 09, 2015, 15:09:13 PM
Her bør Brann kjenne til besøkelsestid, melde Gorm og noen kompiser inn i Bataljonen og få valgt en eller to Brannrepresentanter i styret. Det mottar nok demokratisk applaus fra alle. Særlig Krøvel. Klarer de å samle nok folk til å velge Gorm som styreleder på benkeforslag vil jo det være demokrati i praksis og dermed det beste for Bataljonen og umulig å kritisere uten å være antidemokratisk.


Medlemmene bestemmer. Så det kommer jo an på om de har husket å melde seg inn i Bataljonen i tide.
Legg ned hele klubben!

krakra

De får kanskje vente til neste år.

Spelaren

Må det være damer i styret?
Gå av.

Lasaron

Nå er ikke jeg medlem av bataljonen, jeg har heller aldri vært det. Å sitte i styret er vel en form for dugnad.

Likevel er jeg frekk nok til å kritisere. Er det normalt at forumer er såpass mye nede som dette? Og gjør ledelsen på andre ting enn å være enige med SK Brann, eller å surmule over hva en 18-åring gjorde for tusen år siden?
Tren på langskudd

Spelaren

Gå av.

Nixon

Quote from: Lasaron on September 01, 2020, 14:55:14 PMeller å surmule over hva en 18-åring gjorde for tusen år siden?

Man kan være enig eller uenig, men syns det var forfriskende at Roger tok litt i med et standpunkt. Det skjer ikke ved hver ringerunde fra lokalavisene for å si det sånn.

Ellers er vel forumets største problem gammel teknologi vil jeg tro. Aner ikke hva som skal til for å fikse det uten å miste all gammel historikk. Mener å huske at det vært skrevet at det er et problem. På ett eller annet tidspunkt må man kanskje bare starte på nytt.

Men basert på gjenkjennbar skrivemåte tipper jeg at det var du som meldte inn en hyggelig og ydmyk melding på Bataljonens facebookside i formiddag. Det var nok det som gjorde susen. Takk!
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

Lasaron

Min manglende ydmykhet og impulskontroll skyldtes min kjærlighet til forumet, dets brukere og Sportsklubben Brann. Det var dessuten et utslag av mitt brennende engasjement og bergenske strilelynne.

Tren på langskudd

Go Up