• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Rosenborg

Started by Helena M, July 17, 2013, 12:34:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helena M

July 17, 2013, 12:34:09 PM Last Edit: July 17, 2013, 12:35:54 PM by Helena M
Vi kan vel begynne og lade opp til denne kampen allerede nå!


Rbk tok over balltoppen etter Godsets hjernedøde kamp borte mot Ulf, og kor deilig hadde det ikke vært om vi kunne vippet de ned fra tabelltopp med seier samtidig som Godset vinner.


Viking har hemekamp mot Start og aafk har hemekamp mot Sandnes ulf. Vi får håpe de begge går på en skikkelig skrell!


Vi får håpe på en stappfull frydenbøtribune der alle mann synger gjennom nitti minutter med full hals.


                             Leciejewski


Sævarsson         Jonsson         Gjesdal         Demir


                        Haugen        Badij


Askar                                                            Larsen


                         Pusic         Huseklepp


Eg tipper 5-1 over rbk. Huseklepp 3, Pusic 1 og Larsen 1. For bartepakket skårer Jonsson selvmål.


I fjor til denne kampen var det unummerte seter på Frydenbø B og C, er det ikke dette i år også? Eller er det slik at folk kjøper billetter i nord og vest, men stiller seg helt andre plasser?


Kjør over pakket!!!! Er det ett lag som ikke skal slå vår solide hjemmestatistikk er det pakket fra trondheim.

dudo

Mojsov spiller nok, og jeg tipper Larsen vrakes.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

branngirl85


dudo

Jeg er for øvrig skråsikker på iallfall poengtap, og blir ikke overrasket om vi taper med 3-4 mål, flesteparten av Søderlund.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Taper vi denne begynner det nærme seg vinn eller forsvinn for Skarsfjord. Vi har en tøff bortekamp mot Molde vi neppe vinner. Da er vi allerede veldig akterutseilt i medaljestriden. Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

osoerli

                   Piotr
Sæv   Mojsov   Henke   Demir
Larsen  Badji   Haugen  Huse
            Pusic     Finne
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

July 17, 2013, 15:31:49 PM #6 Last Edit: July 17, 2013, 15:44:58 PM by Gulløl
Quote from: krakra on July 17, 2013, 13:22:55 PM
Taper vi denne begynner det nærme seg vinn eller forsvinn for Skarsfjord. Vi har en tøff bortekamp mot Molde vi neppe vinner. Da er vi allerede veldig akterutseilt i medaljestriden. Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

Er du morsom. Ingen norske klubber sparker treneren sin fordi at de taper en hjemmekamp mot den klart ledende norske klubben siste 20 år. Rosenborg er også serieleder foran denne kampen. Virker som det har gått helt inflasjon i grunner til å sparke Skarsfjord blant enkelte slik at argumentasjonen har tippet langt over det useriøse. En skal huske på at det her er snakk om en klubb som bruker det dobbelte av Brann på sportslig avdeling og gir en RBK treneren helt andre rammevilkår for å bygge en stall en Skarsfjord har. Ut fra en totalvurdering av begge klubbers sportslige budsjetter er det vel ikke så hakkande gale at Brann bare er 8 poeng bak. Og var det så mange av oss her på forumet som forventet medalje før sesongen, det er vel et håp og noe vi drømmer om.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brann89

Quote from: osoerli on July 17, 2013, 15:16:05 PM
                   Piotr
Sæv   Mojsov   Henke   Demir
Larsen  Badji   Haugen  Huse
            Pusic     Finne


Håper på den selv!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krøvel vellevold

July 17, 2013, 19:45:38 PM #8 Last Edit: July 17, 2013, 19:47:31 PM by krøvel vellevold
Quote from: Gulløl on July 17, 2013, 15:31:49 PM
Quote from: krakra on July 17, 2013, 13:22:55 PM
Taper vi denne begynner det nærme seg vinn eller forsvinn for Skarsfjord. Vi har en tøff bortekamp mot Molde vi neppe vinner. Da er vi allerede veldig akterutseilt i medaljestriden. Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

Er du morsom. Ingen norske klubber sparker treneren sin fordi at de taper en hjemmekamp mot den klart ledende norske klubben siste 20 år. Rosenborg er også serieleder foran denne kampen. Virker som det har gått helt inflasjon i grunner til å sparke Skarsfjord blant enkelte slik at argumentasjonen har tippet langt over det useriøse. En skal huske på at det her er snakk om en klubb som bruker det dobbelte av Brann på sportslig avdeling og gir en RBK treneren helt andre rammevilkår for å bygge en stall en Skarsfjord har. Ut fra en totalvurdering av begge klubbers sportslige budsjetter er det vel ikke så hakkande gale at Brann bare er 8 poeng bak. Og var det så mange av oss her på forumet som forventet medalje før sesongen, det er vel et håp og noe vi drømmer om.




Nei det er ingen skandale å være 8 poeng bak RBK når det gjelder ressurser. Skandalene er å være 6 poeng bak Godset, kun 3 poeng foran FKH og kun 4 poeng foran Sogndal - som til og med har spilt en hjemmekamp mer.

Når det gjelder lave forventninger før sesongen: Kan det også ha noe med Skars å gjøre? Kan det også ha noe med de dårlige forsesongskampene? Men Skars bruker selvsagt dette med lave forventninger som bevis på at de har prestert kjempegodt. Så da er det bare å tape og bli rundspilt i alle forsesongkampene - slik at alle tror vi ender sist, og så kan Skars med en 13.plass skryte av hvor mye bedre de klarte å prestere enn det folk forventet.

Mitt tips er for øvrig at hvis Skars får sparken i høst, så er det ikke pga de sportslige resultatene (vi er jo tross alt langsiktighetsmesterne), men pga personen Skars.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Du må ta med Molde der også. Med seier borte mot LSK og hjemme mot oss kampen etter er de to poeng bak.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann89

Quote from: krøvel vellevold on July 17, 2013, 19:45:38 PM
Quote from: Gulløl on July 17, 2013, 15:31:49 PM
Quote from: krakra on July 17, 2013, 13:22:55 PM
Taper vi denne begynner det nærme seg vinn eller forsvinn for Skarsfjord. Vi har en tøff bortekamp mot Molde vi neppe vinner. Da er vi allerede veldig akterutseilt i medaljestriden. Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

Er du morsom. Ingen norske klubber sparker treneren sin fordi at de taper en hjemmekamp mot den klart ledende norske klubben siste 20 år. Rosenborg er også serieleder foran denne kampen. Virker som det har gått helt inflasjon i grunner til å sparke Skarsfjord blant enkelte slik at argumentasjonen har tippet langt over det useriøse. En skal huske på at det her er snakk om en klubb som bruker det dobbelte av Brann på sportslig avdeling og gir en RBK treneren helt andre rammevilkår for å bygge en stall en Skarsfjord har. Ut fra en totalvurdering av begge klubbers sportslige budsjetter er det vel ikke så hakkande gale at Brann bare er 8 poeng bak. Og var det så mange av oss her på forumet som forventet medalje før sesongen, det er vel et håp og noe vi drømmer om.




Nei det er ingen skandale å være 8 poeng bak RBK når det gjelder ressurser. Skandalene er å være 6 poeng bak Godset, kun 3 poeng foran FKH og kun 4 poeng foran Sogndal - som til og med har spilt en hjemmekamp mer.

Når det gjelder lave forventninger før sesongen: Kan det også ha noe med Skars å gjøre? Kan det også ha noe med de dårlige forsesongskampene? Men Skars bruker selvsagt dette med lave forventninger som bevis på at de har prestert kjempegodt. Så da er det bare å tape og bli rundspilt i alle forsesongkampene - slik at alle tror vi ender sist, og så kan Skars med en 13.plass skryte av hvor mye bedre de klarte å prestere enn det folk forventet.

Mitt tips er for øvrig at hvis Skars får sparken i høst, så er det ikke pga de sportslige resultatene (vi er jo tross alt langsiktighetsmesterne), men pga personen Skars.


Tror at vist Skarsfjord får sparken, så er det nok pga spilletprestasjonene og resultatene på borte. For desverre så er ikkje fotballen Skarsfjord står for noe som vekker interesse fra publikum og det er publikum Brann lever av. Og vist Brann om formodning ikkje skulle kunne å prestere å vinne noe borte og det går dårligere på hjemmebane, så er Skarsfjord på siste vers i denne klubben
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Quote from: dudo on July 17, 2013, 12:47:42 PM
Mojsov spiller nok, og jeg tipper Larsen vrakes.


Hvem skal inn i stedet for Larsen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Gulløl on July 17, 2013, 15:31:49 PM
Quote from: krakra on July 17, 2013, 13:22:55 PM
Taper vi denne begynner det nærme seg vinn eller forsvinn for Skarsfjord. Vi har en tøff bortekamp mot Molde vi neppe vinner. Da er vi allerede veldig akterutseilt i medaljestriden. Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

Er du morsom. Ingen norske klubber sparker treneren sin fordi at de taper en hjemmekamp mot den klart ledende norske klubben siste 20 år. Rosenborg er også serieleder foran denne kampen. Virker som det har gått helt inflasjon i grunner til å sparke Skarsfjord blant enkelte slik at argumentasjonen har tippet langt over det useriøse. En skal huske på at det her er snakk om en klubb som bruker det dobbelte av Brann på sportslig avdeling og gir en RBK treneren helt andre rammevilkår for å bygge en stall en Skarsfjord har. Ut fra en totalvurdering av begge klubbers sportslige budsjetter er det vel ikke så hakkande gale at Brann bare er 8 poeng bak. Og var det så mange av oss her på forumet som forventet medalje før sesongen, det er vel et håp og noe vi drømmer om.


Nei, jeg er ikke morsom. Det er nok bare du som er alternativ i tolkningen din igjen. Jeg skrev ikke noe sted at Skarsfjord skal sparkes hvis vi taper mot RBK. Men det burde jo være åpenbart at presset på Skars bør øke betraktelig hvis hjemmeformen ryker før vi har vunnet en eneste bortekamp. Da er det veldig viktig for Brann å få en seier i løpet av de neste to kampene. En tøff bortekamp mot Molde, og en hjemmekamp mot LSK. Tar vi bare 1-2 poeng i de kampene er vi så godt som hektet av i medaljestriden, og da er det ingen grunn til å beholde Skarsfjord lenger.

Etter disse tre kampene kommer det forøvrig to bortekamper. Det er ikke umulig at Brann kun står med 2-4 poeng etter de neste fem kampene. Da regner jeg med at Skarsfjord er ferdig som Brann-trener. Eller, det ville vært det fornuftige, men med dagens ledelse kan en ikke forvente all verdens.

Så lenge vi er elendige borte er vi totalt avhengige av å vinne hver eneste hjemmekamp. Begynner vi å avgi poeng hjemme, uten å vinne borte, er vi fort ute av medaljestriden.

dudo

Quote from: Klaus_Brann on July 17, 2013, 22:11:13 PM
Quote from: dudo on July 17, 2013, 12:47:42 PM
Mojsov spiller nok, og jeg tipper Larsen vrakes.


Hvem skal inn i stedet for Larsen?


Det blir vel Nordkvelle?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Skjønner i så fall ikke logikken bak det byttet.
Larsen var ikke strålende, men heller ikke dårligere enn Kvelle har vært. I tillegg puttet han et mål, og det er kanskje ikke så dumt å la han få et par kamper på seg nå til å prøve å komme tilbake i "gammelt slag".
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on July 18, 2013, 00:14:19 AM
Skjønner i så fall ikke logikken bak det byttet.
Larsen var ikke strålende, men heller ikke dårligere enn Kvelle har vært. I tillegg puttet han et mål, og det er kanskje ikke så dumt å la han få et par kamper på seg nå til å prøve å komme tilbake i "gammelt slag".


Nei, det er ikke slik at jeg vil Larsen skal vrakes. Men det er ikke jeg som bestemmer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jala

Nordkvelle var langt friskere enn Larsen i gårsdagens treningskamp mot FKF. Larsen så ut som en spiller helt uten selvtillit.

Helena M

Quote from: dudo on July 17, 2013, 12:47:42 PM
Mojsov spiller nok, og jeg tipper Larsen vrakes.



Eg så at han spilte en god kamp i går, men eg tipper at klippekortet til Jonsson fortsatt ikke er utgått på dato.


Er det kanskje ikke litt risikabelt og spelle med en som har vært med laget i femten dager før kamp? Og det er ikke hvilken som helst motstander vi møter heller.

dudo

Femten dager? To måneder i flg Skarsfjord i BA. Og nei, klippekortet til Jonsson er ikke utgått, så dermed blir det svensken og Mojsov i midtforsvaret.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on July 18, 2013, 07:31:47 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 18, 2013, 00:14:19 AM
Skjønner i så fall ikke logikken bak det byttet.
Larsen var ikke strålende, men heller ikke dårligere enn Kvelle har vært. I tillegg puttet han et mål, og det er kanskje ikke så dumt å la han få et par kamper på seg nå til å prøve å komme tilbake i "gammelt slag".


Nei, det er ikke slik at jeg vil Larsen skal vrakes. Men det er ikke jeg som bestemmer.


Det er jeg klar over, men skjønner heller ikke hvorfor Skars evt. skal kjøre han ut etter en middels kamp nå. På tide å la han få litt tid nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on July 18, 2013, 23:35:59 PM
Quote from: dudo on July 18, 2013, 07:31:47 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 18, 2013, 00:14:19 AM
Skjønner i så fall ikke logikken bak det byttet.
Larsen var ikke strålende, men heller ikke dårligere enn Kvelle har vært. I tillegg puttet han et mål, og det er kanskje ikke så dumt å la han få et par kamper på seg nå til å prøve å komme tilbake i "gammelt slag".


Nei, det er ikke slik at jeg vil Larsen skal vrakes. Men det er ikke jeg som bestemmer.


Det er jeg klar over, men skjønner heller ikke hvorfor Skars evt. skal kjøre han ut etter en middels kamp nå. På tide å la han få litt tid nå.


Det måtte i så fall være fordi det er i Skars sin ånd at de unge må prestere mye bedre for å få fornyet tillit enn de litt eldre.
Tren på langskudd

ostraume

Quote from: krakra

Vinner vi ikke neste hjemmekamp er vi parkert og kan uten problemer sparke skarsfjord.

Nei, jeg er ikke morsom. Det er nok bare du som er alternativ i tolkningen din igjen. Jeg skrev ikke noe sted at Skarsfjord skal sparkes hvis vi taper mot RBK.


Du er nok ufrivllig morsom.

Trenger ikke være veldig kreativ i fortolkningen for å skjønne ditt første utsagn som at Skarsfjord bør sparkes om det blir tap mot RBK. Men du mente visst bare at vi kan gjøre det uten problemer? Og det blir jo noe helt annet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Istedenfor å klippe ut en liten del av innlegget kan du ta med hele. Så ser du at jeg snakker om neste hjemmekamp etter de to kommende kampene.

ostraume

Aha...så du mente at om vi nå får tre strake tap så bør Skarsfjord gå? Jeg skjønte ikke det, du får prøve å være litt mer tydelig neste gang.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Jeg syns det var tydelig nok. Viktig å lese alt.
Taper vi mot RBK må vi vinne en av de neste to hvis Skarsfjord skal ha noe å henge fast i. Kampen etter er en veldig tøff birtekamp mot Molde. Så da kan neste hjemmekamp fort bli vinn eller forsvinn.

Hvis fornuften råder i Brann.

brannl

Usikker på nivået til Mojsov, og synes ikke Gjesdal er god nok. Grønner har større potensial enn Gjesdal, men har virket usikker i år. Ifjor mener jeg Grønner var bedre enn det Gjesdal har vært i år. Uansett mener jeg Wangberg er vår beste stopper når han er i form. Så snart han er i form burde gutten være et soleklart førstevalg på stopperplass. Mener han er den som holder "medaljenivå", mulignes ved sidenqv Mojsov, som jeg som sagt ikke vet hvor han ligger.

Huff


Spelaren

2005-vinneren var virkelig et båslag. Det virket som om verken vif eller start var videre interesserte, med hhv 6 og 4 siste kamper uten seier. Lyn kunne jo for svingende tatt gullet om nest siste kamp vippet til seier framfor uavgjort.
Gå av.

Xminator

Quote from: brannl on July 20, 2013, 09:02:41 AM
Usikker på nivået til Mojsov, og synes ikke Gjesdal er god nok. Grønner har større potensial enn Gjesdal, men har virket usikker i år. Ifjor mener jeg Grønner var bedre enn det Gjesdal har vært i år. Uansett mener jeg Wangberg er vår beste stopper når han er i form. Så snart han er i form burde gutten være et soleklart førstevalg på stopperplass. Mener han er den som holder "medaljenivå", mulignes ved sidenqv Mojsov, som jeg som sagt ikke vet hvor han ligger.


Er dette en ny patch i FM?

Leffen

Quote from: Xminator on July 21, 2013, 06:33:24 AM
Quote from: brannl on July 20, 2013, 09:02:41 AM
Usikker på nivået til Mojsov, og synes ikke Gjesdal er god nok. Grønner har større potensial enn Gjesdal, men har virket usikker i år. Ifjor mener jeg Grønner var bedre enn det Gjesdal har vært i år. Uansett mener jeg Wangberg er vår beste stopper når han er i form. Så snart han er i form burde gutten være et soleklart førstevalg på stopperplass. Mener han er den som holder "medaljenivå", mulignes ved sidenqv Mojsov, som jeg som sagt ikke vet hvor han ligger.


Er dette en ny patch i FM?


Haha

brannl

Quote from: Xminator on July 21, 2013, 06:33:24 AM
Quote from: brannl on July 20, 2013, 09:02:41 AM
Usikker på nivået til Mojsov, og synes ikke Gjesdal er god nok. Grønner har større potensial enn Gjesdal, men har virket usikker i år. Ifjor mener jeg Grønner var bedre enn det Gjesdal har vært i år. Uansett mener jeg Wangberg er vår beste stopper når han er i form. Så snart han er i form burde gutten være et soleklart førstevalg på stopperplass. Mener han er den som holder "medaljenivå", mulignes ved sidenqv Mojsov, som jeg som sagt ikke vet hvor han ligger.


Er dette en ny patch i FM?


Morsomt. Av hvilken grunn skulle det være det?

StuckedPaaOstlandet

Jeg mener Gjesdal har bevist mer enn Grønner så langt, har fortsatt troen på Grønner men tror han tjener på å bli leid ut. Wangberg har vel ikke holdt medlajenivå så langt, han er helt rå på FM, men har vært for mye skadet til å få vist alt for mye for oss, får håpe skadene gir seg og han kan komme skikkelig i form så vi kan få se hva han kan tilby, for tidlig å gi han helt opp.

roaldinho

Blir spennede om Mosjov starter hvordan han takler det sammen med Svensken. Om det blir de to da.

Sitter med en følelse av at Brann vinner 2-1. Det er normalt at Brann hever seg mot gode lag på hjemmebane, og er høyt oppe når man slår serielederen og dermed blir det tap med flere mål i Molde runden etter.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Helena M

Quote from: branngirl85 on July 17, 2013, 12:50:21 PM
Og Askar er skadet!




Askar blir etter alt og dømme klar til rbk-kampen.

Xminator

Om Askar ikke spiller så betyr det Finne fra start. Det trenger ikke være negativt fra start, men det vil svekke benken.

Xminator

Ett alternativ til Finne er at Barmen tar 10'er rollen. Han blir jo drillet i rollen nå. Det er jo ikke skrevet i stein at enten Nordkvelle eller Larsen skal på banen om Huseklepp spiller kamp og Askar er skadet. Kan fort bli noe slikt mot RBK
   Haugen - Badji
Askar - ----- - Huseklepp
            Barmen
        Pusic

Problemet med 4-2-3-1 under Skarsfjord har vert når en av de to defensive ikke går med i angrep. Da blir formasjonen baktung og sjansene uteblir.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Quote from: osoerli on July 23, 2013, 14:22:08 PM
Miraklenes tid er ikkje forbi
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6772793.ece


Er det den Drillo maskinen er det bare humbug, svigerfaren min kjøpte en slik, hjalp ikke den døyt.

Nei han får heller prøve å legge seg inn på Betanien med de andre gamlingene med samme problemer som han ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Noen som har oversikt over skader og karantener foran denne kampen?
Tren på langskudd

SK

July 26, 2013, 18:49:18 PM #40 Last Edit: July 26, 2013, 18:51:32 PM by SK
Jonsson er i hvert fall ute (igjen):
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6778008.ece

Så da blir det nok Gjesdal-Mojsov.

Hvor lang kontrakt har Jonsson egentlig? Kan ikke vente med å bli kvitt fyren.

krakra

En trøst for Jonsson er jo vissheten at han er sikret en plass i førsteelveren så fort han er skadefri nesten uansett hvilken form han er i.

Brann bør etter sesongen gå i samtaler med Jonsson om å si opp kontrakten. Forhåpentligvis finnes det andre klubber som vil ha ham. Vi kan ikke ha fem stoppere fordi to av dem er nærmest invalide. Veldig bortkastet stallplass.

Falkman

July 26, 2013, 19:03:45 PM #42 Last Edit: July 26, 2013, 19:06:32 PM by Falkman
 

ja

krakra

July 26, 2013, 19:04:47 PM #43 Last Edit: July 26, 2013, 19:10:02 PM by krakra
nei. Jeg syns det skal være konkurranse om plassene og at man skal gjøre seg fortjent til spilletid, uansett alder. Når Gjesdal har spilt bra og Jonsson har vært nesten konstant skadet i tre månder, med unntak av en kamp, så syns jeg det skurrer når Jonsson settes rett inn på laget på bekostning av Gjesdal så fort han er klar.

Hvis det skyldes kapteinsbindet og en tanke om at kapteinen skal spille uansett så har jeg jo rett. Da er Jonsson sikret en plass på laget så fort skadeplagene gir seg. Sikkert greit å vite at man slipper å kjempe seg tilbake på laget selv om erstatteren har spilt bra.

brann89

Har ikkje Skarsfjord uttalt at han alltid tar ut den beste start 11-ener til en kvar tid? Kordan kan då Jonsson smette seg inn på laget igjen så fort som han er skadefri. Trenger han ikkje bevise at han er i betre kort enn Gjesdal.
Nei, tror ganske sikkert at det er enkelte på dette laget som får spille uansett kva slags form dem er i.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Hva om han beviser det på trening? Virker som folk glemmer at trening er en faktor for laguttaket, og ikke bare kampene.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on July 26, 2013, 20:44:59 PM
Hva om han beviser det på trening? Virker som folk glemmer at trening er en faktor for laguttaket, og ikke bare kampene.


Kanskje de burde gjøre som Tottenham gjorde med Ledley King, ikke la han trene så mye. Ledley King var til tross for det en av verdens beste midtstoppere, og navn som Suarez og diverse andre har fremdeles mareritt etter møtene med han ;)

Men for å ta det eksempelet, det kunne jo ha vært noe. Er vel bedre å ha han klar til kamp enn å risikere å bli skadet på trening?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

gladiporno

Quote from: Nixon on July 26, 2013, 20:44:59 PM
Hva om han beviser det på trening? Virker som folk glemmer at trening er en faktor for laguttaket, og ikke bare kampene.


Nå var Jonsson kanskje Branns beste mann mot Ulf, så han har jo ikke spilt seg ut i kamp heller. En god spiller egentlig, men skadene ødelegger mye.

gladiporno

Quote from: SK on July 26, 2013, 18:49:18 PM
Jonsson er i hvert fall ute (igjen):
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6778008.ece

Så da blir det nok Gjesdal-Mojsov.


Tipper Mojsov og Wangberg starter kampen. Forståelig forsåvidt, synes Gjesdal viser litt svakhetstegn. Veldig unødvendig frispark som ga Start utligningen sist.

SK

Wangberg bør ikke starte. Han har knapt spilt i år, og var for øvrig elendig da han fikk prøve seg tidligere. I tillegg vil vi da stille med to midtstoppere som er så godt som ferske for året.
Gjesdal har heller ikke spilt seg ut av laget. Han har hatt mange kamper der han har vært vel så god som f.eks. Jonsson var mot Sandnes, og ikke hatt en eneste dårlig kamp.

Go Up