• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann lørdag 13. juli kl 18.00

Started by Nixon, July 10, 2013, 07:31:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on July 11, 2013, 23:07:47 PM
Hvis Stéphane Badji, Fredrik Haugen, Amin Askar og Henrik Gjesdal får gult mot Start må de stå over mot Rosenborg. Da har man oversikten iallefall. Den største faren er Badji, føler meg rimelig sikker på at han må stå over mot bartepakket.


Spesielt farlig hvis Badji og/eller Askar må stå over, men har troen på at i alle fall Askar ikke drar på seg kort når han vet vi har RBK i neste.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Finne må sannsynligvis på benken til fordel for Pusic, Larsen ser ut til å være tilbake på laget som venstrekant.

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on July 11, 2013, 23:47:11 PM
Quote from: roaldinho on July 11, 2013, 23:07:47 PM
Hvis Stéphane Badji, Fredrik Haugen, Amin Askar og Henrik Gjesdal får gult mot Start må de stå over mot Rosenborg. Da har man oversikten iallefall. Den største faren er Badji, føler meg rimelig sikker på at han må stå over mot bartepakket.


Spesielt farlig hvis Badji og/eller Askar må stå over, men har troen på at i alle fall Askar ikke drar på seg kort når han vet vi har RBK i neste.


Ja, det hadde vært ille. Tror nok Askar spiller mot RBK, han klarer nok en kamp uten det gule av pipeblåseren. Blir interessant å se om både Haugen og Badji må stå  over og hvem som kommer inn istedenfor. Blir svekket veldig om de to pluss Askar må stå over.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6756489.ece

Ser ut som Finne og Kvelle blir vraket, til fordel for Pusic og Larsen. Helt greit etter forrige kamp.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Eg garanterer at me taper i morgon:

QuoteSkarsfjord forteller om en god uke på trening

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 12:52:25 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6756489.ece

Ser ut som Finne og Kvelle blir vraket, til fordel for Pusic og Larsen. Helt greit etter forrige kamp.




Kvelle er greit, men Pusic har fått mange kamper der han overhodet ikke har prestert. Finne hadde forrige kamp der han ikke presterte og blir henvist til benken. Ja, jeg vet om kontrakten og alt det, men i mine øyne ser 3 poeng nærmere ut med Finne enn Pusic.

Ellers syntes jeg Finne svarte bra for seg.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Skars fortsetter i sitt vante spor. Er man ung er det nok med en svak kamp for å bli benket. Er man ikke ung, kan man ha flere svake kamper på rad uten å bli benket.
På den andre siden er Pusic fremtiden vår, ikke Finne.
På den tredje siden er det enormt viktig å vinne borte. Den sjansen er større med Finne enn med Pusic.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on July 12, 2013, 14:45:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 12:52:25 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6756489.ece

Ser ut som Finne og Kvelle blir vraket, til fordel for Pusic og Larsen. Helt greit etter forrige kamp.




Kvelle er greit, men Pusic har fått mange kamper der han overhodet ikke har prestert. Finne hadde forrige kamp der han ikke presterte og blir henvist til benken. Ja, jeg vet om kontrakten og alt det, men i mine øyne ser 3 poeng nærmere ut med Finne enn Pusic.

Ellers syntes jeg Finne svarte bra for seg.


På hjemmebane ja, men ikke like mye borte. I tillegg kommer kontrakten og da er saken grei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.

TCAC

Selvsagt skal Pusic starte om han er frisk. Ille nok at Finne fikk starte mot Hønefoss.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: Lasaron on July 12, 2013, 15:12:31 PM
Skars fortsetter i sitt vante spor. Er man ung er det nok med en svak kamp for å bli benket. Er man ikke ung, kan man ha flere svake kamper på rad uten å bli benket.
På den andre siden er Pusic fremtiden vår, ikke Finne.
På den tredje siden er det enormt viktig å vinne borte. Den sjansen er større med Finne enn med Pusic.


Det hadde nok vert en litt annen vurdering om Finne hadde kontrakt ut 2017. Om han vil ha spilletid for egen utvikling så får han sikkert både penn og papir hos Walstad.

Synest laget ser greit ut. Larsen får spille. Gjesdal blir ikke kibbet ut av laget selv om Wangberg er spilleklar. Huseklepp er den som jevnt over bidrar mest offensivt (uten at det sier for mye), og Pusic var god i de minuttene han hadde før skaden. Larsen får spilletiden han fortjener når Nordkvelle sliter med å vise at han forsvarer en startplass.

Helena M

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.




Kanskje det bare er eg sjøl som innbiller meg det for å tilfredsstille meg sjøl, men eg tror Finne blir noen år til i Brann om han får en plass på laget og regelmessig med spilletid.



Kanskje får han øynene opp også all den tid han ikke er så utrolig god som han sjøl tror han er. Han var ikke akkurat god mot Hønefoss.

brann89

Men det var ikkje akkurat resten av laget heller da. Og når dem begynner å slå mer og mer lange baller opp, da kan en desverre ikkje forvente så mye av Finne heller.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Helena M

Eg er klar over at resten av laget spilte som noen sjimpaser ja, men Finne var vel kanskje vår svakeste spiller den kampen.


Han har selvfølgelig ikke så enkle vilkår å spille ut i fra sånn som kampen utviklet seg, men selv de første 20 minuttene når vi spilte som vi gjør på staddaen klarte han null og ingenting. Skuddet som ble til en målgivende kom jo av at en midtstopper på hønefoss gav han ballen.




brann89

Men kan også gi æren til Finne, for at den situasjonen oppsto, pga han ferdighet til å stå på riktig plass til riktig tid.

Vil no si Nordkvelle var den dårligste, såg han nesten ikkje gjennom hele kampen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Finne var ikke noe nevneverdig svakere enn resten av laget nei. Og han er fortsatt vår toppscorer sammen med Askar. Hvem vraker toppscoreren sin for en spiller som Pusic etter èn svak kamp?

Helena M

Finne skal ha skryt for at han har en egenskap som gjør at han lukter hva som skjer og plasserer seg ganske klokt deretter, men situasjonen som oppsto mot Hønefoss er ren flaks.


Vi stod jo høyt på høneføss sin banehalvdel da vi hadde gått i angrep og mistet ballen. Så akkurat denne situasjonen var bare en tilfeldighet.



Eg mener uansett at Finne ikke er klar til å ta steget ut i Europa. Eg er redd han vil havne på benken i en klubb i det tredje nivået i England eller noe sånt.

krakra

Er du virkelig redd han vil havne på en benk på tredje nivå i England?

Jeg kan garantere deg her og nå at det ikke skjer. Sånn, nå trenger du ikke være redd for det lenger.

Det er ingen spisser som er gode i hver eneste kamp. Selv Helstad hadde dårlige kamper i 2007.

Helena M

Quote from: krakra on July 13, 2013, 00:00:40 AM
Finne var ikke noe nevneverdig svakere enn resten av laget nei. Og han er fortsatt vår toppscorer sammen med Askar. Hvem vraker toppscoreren sin for en spiller som Pusic etter èn svak kamp?



Hvorfor skal vi spille med en spiller som ønsker seg vekk? Hvorfor skal vi spille med en spiller som ikke har en fremtid i klubben og som ikke er med i planene videre?


Hvorfor ikke prøve å få igang Pusic? No synst eg han var positiv de minuttene han spilte mot Ulf. Vi husker alle hva han var i stand til i FFK.

Helena M

Du kan ikke garantere det krakra.



Drar Finne ut kommer han til å råtne bort og kaste vekk en karriere med stort potensiale.

krakra

Jo, det kan jeg så godt som garantere. For det første er Finne god nok for tredje nivå i England. For det andre kommer han aldri til å gå til England.

Ja, utlandet er livsfarlig. Garanti for å råtne bort og kaste vekk karrieren hvis man drar utenlands før man spiller 30 gode kamper hvert år i TL. Bedre å sitte på benken i Brann.

Helena M

Nå skrev eg tredje nivå for å statuere et eksempel. Det eg prøver å få fram er at han vil ende opp i en ukjent liga i andre eller tredje nivå. Han er ikke fast inventar på et middelmådig norsk tippeligalag engang.



Hvorfor skriver du at utlandet er livsfarlig? Finne er 18 år gammel og det er nå han skal utvikle seg. Ka om han drar til en klubb og blir sittende på benken og utviklingen stagnerer?


Det er ikke alle som er like heldige som Forren og kommer seg ut av det etter såpass kort tid.


krakra

Quote from: Helena M on July 13, 2013, 00:18:22 AM
Nå skrev eg tredje nivå for å statuere et eksempel. Det eg prøver å få fram er at han vil ende opp i en ukjent liga i andre eller tredje nivå. Han er ikke fast inventar på et middelmådig norsk tippeligalag engang.



Hvorfor skriver du at utlandet er livsfarlig? Finne er 18 år gammel og det er nå han skal utvikle seg. Ka om han drar til en klubb og blir sittende på benken og utviklingen stagnerer?


Det er ikke alle som er like heldige som Forren og kommer seg ut av det etter såpass kort tid.
Tror du han automatisk stagnerer om han blir sittende på en benk i en mye større liga? Tror du ikke han kan utvikle seg av en betrakelig bedre og mer proff treningshverdag med bedre medspillere? Går han til en av de store ligaene er han åpenbart ikke avhengig av spilletid med en gang for å ta nye steg.

At han ikke er fast i Brann er jo bare en vits. Det har lite med Finnes sportslige nivå å gjøre. Han er toppscoreren vår.

Helena M

July 13, 2013, 00:31:02 AM #75 Last Edit: July 13, 2013, 00:34:55 AM by Helena M
Finne kommer aldri til å gå til en stor liga så tidlig uansett. Det blir en bakgårdsliga som vi ikke leser om her i Norge. At det er bedre spillere rundt han og en proffere treningshverdag vet vi ikke. Det er ikke bare å møte opp i Nederland og trene. Han sier jo sjøl at han vil ha spilletid. Med andre ord er han mest sannsynlig ikke villig til å flytte vekk fra mor for å bare trene med en klubb som kanskje er bedre enn Brann.


Det er mange faktorer som spiller inn blant annet det mentale, og der tror eg unggutten Finne vil få store problemer med både tilpasning og hjemlengsel. Gutten har vel bodd under mors skjørt i sine 18 år så langt og har ikke engang flyttet ut av byen. Og det vil gå ut over hans utvikling og hans prestasjoner.



Sjøl skjønner eg ikke hvorfor Finne ikke starter til fordel for Pusic, men eg er ikke på Branns treninger hver dag og ser hver enkelt innsats og holdninger dag inn og dag ut. Det virker ikke som om Skars vil vinne kamper på bortebane, men eg tror faktisk han vil det. Og da tror eg han tar ut det laget han tror vil gi han tre poeng.


Vi er kanskje uenige med Skars i mange ting, men når det kommer til fotball vet han nok mer enn oss tilsammen er eg redd.

krakra

Tror du virkelig på dette? At Finne går til en bakgårdsliga vi ikke hører om i Norge? Han havner kanskje på benken der og? Finne hadde tilbud fra Eresdivisie allerede før han hadde scoret ett mål i TL. Hvis du tror speiderne i de større ligaene legger stor vekt på hvor mye spilletid norske talenter får av middelmådige norske trenere tror jeg du bommer. De ser først og fremst på aldersbestemte landskamper, hvor Finne har imponert.

Kjenner du Finne personlig?

Argumentet "Skarsfjord vet mer enn deg om fotball" holder ikke mål. Han har ikke klart å ta Brann et nytt steg siden sommeren 2011, han har ikke klart å lede oss til seier på bortebane ennå og han er åpenbart ikke den som stoler mest på talenter av trenerne i ligaen. Hva som skjer på trening bør være underordnet hva som skjer på banen, og der har Finne utklasset Pusic så langt i år. Selv om han ikke var all verdens mot HFK.

dudo

Er det noen som vet hvor jeg kan se dette smykket av en kamp i Gol- eller Hemsedalområdet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Mathisen-ute-mot-Brann-381476_1.snd#.UeESur7p0Xs

Mathisen ute mot Brann. For første gang i år tror jeg Brann tar en 3 poenger borte. En får 3-ganger igjen på oddsen, det er bare å satse  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.


Sant nok, så da burde man prøve å få i gang Gjesdal og Grønner istedenfor å bruke Zsolt som er ferdig i klubben etter dagens kamp.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Falkman

Quote from: roaldinho on July 13, 2013, 09:56:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.


Sant nok, så da burde man prøve å få i gang Gjesdal og Grønner istedenfor å bruke Zsolt som er ferdig i klubben etter dagens kamp.


Grønner? som spilte kamp for juniorene i går? høres ikke ut som noen spesielt god ide.

tsrqpo

Quote from: dudo on July 13, 2013, 08:07:08 AM
Er det noen som vet hvor jeg kan se dette smykket av en kamp i Gol- eller Hemsedalområdet?


Eg har sneket meg bort på pub/kroa tvers over pers og sett fotball en gang eller to. Viste faktisk brannkamp i pubben på pers og.

Har forøvrig trua denne kampen. Men det betyr vel bare at skuffelsen blir større ;)

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on July 13, 2013, 09:43:14 AM
http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Mathisen-ute-mot-Brann-381476_1.snd#.UeESur7p0Xs

Mathisen ute mot Brann. For første gang i år tror jeg Brann tar en 3 poenger borte. En får 3-ganger igjen på oddsen, det er bare å satse  :)


Ja det må jo før eller siden snu seg. Likevel; det er absurd at vi kan ligge på bronse etter denne runden. Tallene så langt viser at vi på hjemmebane har lite ballbesittelse (nest minst av alle), middels med sjanser, men gode resultater. På bortebane har vi middels ballbesittelse, færrest avslutninger av alle, og elendige resultater. Alt i alt er vi skikkelig midt på treet, men kan ligge på bronseplass etter denne runden selv med uavgjort og bare 1,63 i poengsnitt. Det vil da (sammen med RBK i 2011) tilsvare det laveste poengsnittet for en bronsevinner de siste 8 sesongene, og det tredje laveste på 2000-tallet. Vinner vi, har vi 1,75 poeng i snitt. Det ville holdt til bronse i 8 av de 13 foregående sesongene på 2000-tallet.

2000-tallets bronsevinnere:

2012: RBK; 1,83 poeng pr kamp.
2011: RBK; 1,63 poeng pr kamp.
2010: TIL; 1,67 poeng pr kamp.
2009: Stabæk; 1,77 poeng pr kamp.
2008: TIL; 1,69 poeng pr kamp.
2007: Viking; 1,81 poeng pr kamp.
2006: VIF; 1,69 poeng pr kamp.
2005: Lyn; 1,69 poeng pr kamp.
2004: Brann; 1,54 (!) poeng pr kamp. Selvsagt Brann...
2003: Stabæk; 1,62 poeng pr kamp.
2002: Lyn; 1,81 poeng pr kamp.
2001: Viking; 1,88 poeng pr kamp.
2000: Viking; 1,73 poeng pr kamp.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: Falkman on July 13, 2013, 10:03:27 AM
Quote from: roaldinho on July 13, 2013, 09:56:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.


Sant nok, så da burde man prøve å få i gang Gjesdal og Grønner istedenfor å bruke Zsolt som er ferdig i klubben etter dagens kamp.


Grønner? som spilte kamp for juniorene i går? høres ikke ut som noen spesielt god ide.


Det er greit, men jeg tenkte egentlig å kjørt dem inn tidligere, latt de få en 4-5 kamper før Zsolt dro.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on July 13, 2013, 10:29:26 AM
Quote from: Falkman on July 13, 2013, 10:03:27 AM
Quote from: roaldinho on July 13, 2013, 09:56:13 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.


Sant nok, så da burde man prøve å få i gang Gjesdal og Grønner istedenfor å bruke Zsolt som er ferdig i klubben etter dagens kamp.


Grønner? som spilte kamp for juniorene i går? høres ikke ut som noen spesielt god ide.


Det er greit, men jeg tenkte egentlig å kjørt dem inn tidligere, latt de få en 4-5 kamper før Zsolt dro.


Delvis enig, men har ikke det samme synet på Zsolt, naturlig nok.
Nå er jo Wangberg frisk igjen, så det kan fort bli Gjesdal og han mot bartene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Falkman

Quote from: krøvel vellevold on July 13, 2013, 10:12:56 AM
Quote from: Gulløl on July 13, 2013, 09:43:14 AM
http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Mathisen-ute-mot-Brann-381476_1.snd#.UeESur7p0Xs

Mathisen ute mot Brann. For første gang i år tror jeg Brann tar en 3 poenger borte. En får 3-ganger igjen på oddsen, det er bare å satse  :)


Ja det må jo før eller siden snu seg. Likevel; det er absurd at vi kan ligge på bronse etter denne runden. Tallene så langt viser at vi på hjemmebane har lite ballbesittelse (nest minst av alle), middels med sjanser, men gode resultater. På bortebane har vi middels ballbesittelse, færrest avslutninger av alle, og elendige resultater. Alt i alt er vi skikkelig midt på treet, men kan ligge på bronseplass etter denne runden selv med uavgjort og bare 1,63 i poengsnitt. Det vil da (sammen med RBK i 2011) tilsvare det laveste poengsnittet for en bronsevinner de siste 8 sesongene, og det tredje laveste på 2000-tallet. Vinner vi, har vi 1,75 poeng i snitt. Det ville holdt til bronse i 8 av de 13 foregående sesongene på 2000-tallet.

2000-tallets bronsevinnere:

2012: RBK; 1,83 poeng pr kamp.
2011: RBK; 1,63 poeng pr kamp.
2010: TIL; 1,67 poeng pr kamp.
2009: Stabæk; 1,77 poeng pr kamp.
2008: TIL; 1,69 poeng pr kamp.
2007: Viking; 1,81 poeng pr kamp.
2006: VIF; 1,69 poeng pr kamp.
2005: Lyn; 1,69 poeng pr kamp.
2004: Brann; 1,54 (!) poeng pr kamp. Selvsagt Brann...
2003: Stabæk; 1,62 poeng pr kamp.
2002: Lyn; 1,81 poeng pr kamp.
2001: Viking; 1,88 poeng pr kamp.
2000: Viking; 1,73 poeng pr kamp.


som en kuriositet kan jo nevnes at året før, altså i 1999, tok bronse med 1,88 poeng i snitt, altså en tangering av Vikings"max-snitt" i 2001. Den sesongen var vi for øvrig seriens beste bortelag!!.. og hadde en helt sjelden evne til å snu kamper hvor motstanderen scoret det første målet.. men ellers var det meste likt 2013. kritikken haglet mot treneren,  og de fremste innvendingene var at han manglet en offensiv plan, og at fotballen vi spilte var kjedelig å se på.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.
Men hvor mye er det egentlig å få i gang? Selv de som fulgte FFK snakket om en ærlig og hardtarbeidende, men ikke veldig god, spiss. Hvor lenge skal han flyte på ti ok kamper for FFK?
Jeg håper virkelig ikke Pusic er en særlig viktig del av Branns fremtid. Han er en fin spiller å ha i stallen, men som vanlog klarer ikke Skarsfjord å motstå fristelsen til å satse hardt en hardtarbeidende, halv-muskuløs, men ikke spesielt god spillertype. Jeg tror det senker medaljesjansene. Det beste hadde vært å få toppscoreren vår i gang på bortebane også, så fort som mulig.

Baunebob

Da er det klart for enda en bortkastet kveld med frustrasjon og lidelse. Håper på tre poeng eller en totalslakt som kan fremskynde trenerbytte.

krakra

Enig. Det verste som kan skje er at vi går på et jevnt tap med "dommerfeil" og "marginer imot" hvor Skarsfjord kan si "Vi spilte en god kamp og er på rett vei. Det er mye å ta med seg fra denne kampen" og hans støttespillere kan si "Jeg er enig i at Skarsfjord neppe er den store treneren, men det er helt idiotisk å skulle ta ham etter denne kampen".

Vinner vi er det flott. Taper vi håper jeg det blir så klart og velfortjent at ingen kan unnskylde det.

dudo

Det er tydeligvis helt umulig å få sett denne kampen på Gol eller Hemsedal. Har noen et kort i ermet til meg? Edge-dekning og puber uten cmore ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: dudo on July 13, 2013, 14:47:00 PM
Det er tydeligvis helt umulig å få sett denne kampen på Gol eller Hemsedal. Har noen et kort i ermet til meg? Edge-dekning og puber uten cmore ...


Jeg har ordnet meg 1 mnd Csports abbonement til 199 kr her ved Svartehavet og ser Brann kamper i perfekt kvalitet på laptop koblet til storskjerm. Funker vel på Gol også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Som sagt sier jeg med edge-dekning her, så nei, det gidder jeg ikke prøve en gang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Vet ikke hvordan det er med rettigheter, men det er jo noen radiokanaler som sender

http://radio.nrk.no/serie/4-4-2-eliteserien/mspo60010913/13-07-2013

http://www.radiosor.no/nettradio/v2/rs.php

Videostream på edge tror jeg du skal slite med.

GKH

Laget ble som forventet:

Piotr
Sæv - Zsolt - Gjesdal - Demir
Askar - Haugen - Badji - Larsen
Pusic - Huse

brann89

Blir spennende å se Larsen idag, har han fått nok selvtillit nå slik at han kan prestere på samme nivå som på slutten av 2012 sesongen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

dudo

Quote from: krakra on July 13, 2013, 15:27:31 PM
Vet ikke hvordan det er med rettigheter, men det er jo noen radiokanaler som sender

http://radio.nrk.no/serie/4-4-2-eliteserien/mspo60010913/13-07-2013

http://www.radiosor.no/nettradio/v2/rs.php

Videostream på edge tror jeg du skal slite med.


Radio! Hadde glemt alternativet! Takk!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Iversen er uenig med Finnes valg. Fint det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on July 13, 2013, 12:28:29 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 12, 2013, 18:37:55 PM
Quote from: krakra on July 12, 2013, 16:12:23 PM
Kanskje Finne burde få spille litt mer borte før vi slår fast at han ikke funker der? Pusic har iallefall fått mer enn nok sjanser.


Nå er det jo ikke så lenge igjen til han skal prøve lykken andre steder, så det er bedre å prøve å få igang Pusic.
Men hvor mye er det egentlig å få i gang? Selv de som fulgte FFK snakket om en ærlig og hardtarbeidende, men ikke veldig god, spiss. Hvor lenge skal han flyte på ti ok kamper for FFK?
Jeg håper virkelig ikke Pusic er en særlig viktig del av Branns fremtid. Han er en fin spiller å ha i stallen, men som vanlog klarer ikke Skarsfjord å motstå fristelsen til å satse hardt en hardtarbeidende, halv-muskuløs, men ikke spesielt god spillertype. Jeg tror det senker medaljesjansene. Det beste hadde vært å få toppscoreren vår i gang på bortebane også, så fort som mulig.


Nei, det er jo et poeng. Men jeg tror han er bedre enn han har vist oss hittil.
Han har sagt i fra at han vil ut, derfor skal ikke han spille.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tren på langskudd

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up