• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Banner: Skarsfjord må gå

Started by tintin, June 23, 2013, 20:50:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

Noen som har forslag til banner på lørdag mot Sandnes Ulf? Noe må skje, og det må skje NO!. Påvirkingskraften er gjerne ikkje allverden, men greit å vise hvor supporterne står i trenersaken. Håper på støtte fra bataljonen, men regner desverre ikkje med det.

dudo

Dommerfeil < trenerfeil. Hilsen anonyme nettdebattanter
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dokken

Tore Torell, ja takk! (Henvisning til denne: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3635784.ece )

Evt:

Skarsfjord for Norge! (To fluer i en smekk)

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Buljongmannen

Farvel, Skarsfjord.

Liker også: Skarsfjord for Norge.

krøvel vellevold

Er i grunn ikke for Skarsfjord-hets som tifo før kamp. Det blir feil fokus på feil tidspunkt. Men ligger vi under 0-2 for Ulf når kampen ebber ut, bør "Skarsfjord må gå!" runge!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on June 24, 2013, 12:11:01 PM
Er i grunn ikke for Skarsfjord-hets som tifo før kamp. Det blir feil fokus på feil tidspunkt. Men ligger vi under 0-2 for Ulf når kampen ebber ut, bør "Skarsfjord må gå!" runge!


Jeg skjønner forsåvidt standpunktet. Før kampen skal man gi 100 % støtte. Men dersom trenden fortsetter med tap borte og seier hjemme kan det jo gå noen kamper før vi får gitt et skikkelig signal på Stadion. Og jo før jo er bedre i denne saken etter min mening. Gudene vet hva styret kan finne på med forlengelse av kontrakten.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: dokken on June 24, 2013, 00:36:12 AM
Tore Torell, ja takk! (Henvisning til denne: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3635784.ece )

Evt:

Skarsfjord for Norge! (To fluer i en smekk)



Forøvrig. Som alltid kommer folk med forslag til kryptiske meldinger som man enten må tolke eller huske flere uker gamle medieoppslag for å forstå. Hva med å gjøre det enkelt slik at alle kan forstå?
Rød makt på Hansa

Belfort

Er på tide og gi et klart signal nå. Vi kan ikke drive og vente på noe nå.

Brann er best

"Kanskje vi trenger en bortetrener og?"

Funker vel greit som banner
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Helena M

No e det på tide at Skars innser ka som skjer!



Hva er det beste å bruke til banner? Eg lager gjerne et til lørdagens kamp mot Molde.



Det første som slo meg var et stort laken. Men eg har mine tvil om at det vil bli så veldig bra. Tips?

Nixon

Rød makt på Hansa

Helena M

Eg vet ikke ka problemet ditt er, men disse usaklige postene dine er bare slitsomme.


Nixon

Quote from: Helena M on July 29, 2013, 21:11:05 PM
Eg vet ikke ka problemet ditt er, men disse usaklige postene dine er bare slitsomme.


Tifo-entusiaster uten humor...
Vi venter alle spent på lakenet.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on July 29, 2013, 22:05:52 PM
Quote from: Helena M on July 29, 2013, 21:11:05 PM
Eg vet ikke ka problemet ditt er, men disse usaklige postene dine er bare slitsomme.


Tifo-entusiaster uten humor...
Vi venter alle spent på lakenet.


Hvis det er stretch-laken kan dette virkelig bli stort.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Skal du blusse under lakenet i tillegg?

Helena M

Quote from: Northside on July 30, 2013, 10:19:45 AM
Skal du blusse under lakenet i tillegg?



Ja då hadde det faen meg blitt show.

ZsoltKorcsmar

Banner til moldekampen: "Når kommer Helstad-erstatteren?"

krøvel vellevold

Quote from: ZsoltKorcsmar on July 30, 2013, 23:17:25 PM
Banner til moldekampen: "Når kommer Helstad-erstatteren?"


Banner til neste hjemmekamp: "Når kommer Mons Ivar Mjelde-erstatteren?"
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Bruce Banner til neste heimekamp!
Gå av.

Go Up