• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

3. runde cupen Brann - Mjøndalen onsdag 29.05.13 kl.18.00

Started by Nixon, May 26, 2013, 22:39:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SK

Er Nordkvelle klar igjen til dyst allerede onsdag ?

Nixon

Quote from: SK on May 26, 2013, 22:46:55 PM
Er Nordkvelle klar igjen til dyst allerede onsdag ?


Han håpet å være klar. Så vi får se. Han skal ha trent godt i det siste og bør være klar.
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra


dudo

Absolutt, men vi må ikke glemme at kampen ikke vinner seg selv. Jeg ser gjerne toppet lag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Eg trur at folk som Askar og Badji som har spelt alt, har godt av ein pause. Like fullt trur eg at det er tilsvarande godt for dei som slår nedanfrå å få ein sjanse. Larsen viste litt - la han prøve å få godkjensla. Grønner kan få sjansen frå start igjen - og Barmen kan vise framgangen.

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 26, 2013, 23:40:11 PM
Absolutt, men vi må ikke glemme at kampen ikke vinner seg selv. Jeg ser gjerne toppet lag.


Enig. Jeg vil i alle fall ha Piotr i mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Christian

Det handler ikkje bare om å hvile spiller til neste kamp, men å bytte ut spillere som er slitne etter forrige. Eg er helt enig i at litt endringer er på sin plass før denne.

dudo

Jada, både Nordkvelle og Larsen kan godt spille om de er fit for fight. Finne-Pusic vil jeg skal få sjansen sammen igjen, slik at de utvikler relasjoner. Kanskje Barmen-Haugen sentralt, slik at de får øvet til Badji får karantene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Alle spillerne i stallen er gode nok til å slå Mjøndalen. Det handler utelukkende om innstilling og jeg tror ikke at å sette innpå noen reserver som er keen på å vise seg frem vil ødelegge innsatsen. Det er bare viktig å balansere mellom et sultent lag, og et lag med litt rutine og trygghet.

Nixon

Quote from: dudo on May 27, 2013, 11:24:32 AMKanskje Barmen-Haugen sentralt, slik at de får øvet til Badji får karantene?


Det hadde ikke vært dumt. Men jeg utelot Haugen helt i mitt startinnlegg både fra startplass og benk pga skaden. Veldig dumt å risikere noe i en slik kamp. Men dersom han få ja fra medisinapparatet hadde det definitivt vært en spennende midtbaneduo.
Rød makt på Hansa

dudo

Joda, lysken må ivaretas. Men om Haugen er frisk, er det bare å kjøre med den duoen i mine øyne, så kan heller Badji komme inn om Fredrik får føling med noe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Tror Skarsfjord stiller med et lag i nærheten av dette (syv lokale spillere):    

                 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tsrqpo

Quote from: Gulløl on May 27, 2013, 16:49:34 PM
Tror Skarsfjord stiller med et lag i nærheten av dette (syv lokale spillere):    

                 




Helt enig. Finne, Grønner og Barmen bør være selvsagte i denne kampen. Vi trenger sultne spillere som vil vise seg frem i cupen. Alle i a-troppen til brann skal holde høgt nok nivå til å spille ut Mjøndalen

Miller

Quote from: Gulløl on May 27, 2013, 16:49:34 PM
Tror Skarsfjord stiller med et lag i nærheten av dette (syv lokale spillere):    

                 




Tror nok du må bytte Haugen med Soko på lagoppstillingen din

Jose Arrogantio

Vil det være mulig å se kampen på TV eller nettet no sted?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Høgdepunkt frå Brann-Mjøndalen 1982
http://www.nrk.no/video/hogdepunkt_fra_brann_mjondalen_1982/2B9D19825DF807F3/

Jeg var ringside i denne kampen, og såg en feiende frisk kamp som innhold alt. Som Arne Scheie sier i dette innslaget:

Vil nesten påstå at det skjedde like mye moro i denne kampen som helt tilbake i Spania VM.  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Quote from: Gulløl on May 29, 2013, 13:43:11 PM
Høgdepunkt frå Brann-Mjøndalen 1982
http://www.nrk.no/video/hogdepunkt_fra_brann_mjondalen_1982/2B9D19825DF807F3/

Jeg var ringside i denne kampen, og såg en feiende frisk kamp som innhold alt. Som Arne Scheie sier i dette innslaget:

Vil nesten påstå at det skjedde like mye moro i denne kampen som helt tilbake i Spania VM.  :)


Er Knut Th. Gleditsch som kommenterer. uten at det spille så stor rolle. fine minner. jeg var ikke på denne kampen, men semifinalen mot Moss, var en av mitt livs første Brann-kamper. stor stas for en seksåring, det!! merkelig å se oss spille i hvite drakter på hjemmebane, forøvrig.

Tom C

Correct me if I'm wrong, men det hørtes da veldig ut som Knut Th. Gleditch? (eller hvordan det nå staves)

edit: for seint ser jeg... :)
Aldri mer Obos....

apop

Quote from: Gulløl on May 29, 2013, 13:43:11 PM
Høgdepunkt frå Brann-Mjøndalen 1982
http://www.nrk.no/video/hogdepunkt_fra_brann_mjondalen_1982/2B9D19825DF807F3/



Snasne drakter vi spilte med. Forøvrig var dette min første kamp på Stadion. Utrolig kjekt å se igjen.

krakra

Merkelig laguttak. Verken Grønner eller Barmen får sjansen. Det får derimot "spennende" Fakiri og Soko.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tsrqpo

Quote from: krakra on May 29, 2013, 15:42:47 PM
Merkelig laguttak. Verken Grønner eller Barmen får sjansen. Det får derimot "spennende" Fakiri og Soko.


Skuffende. Dårlig signal til disse to, som har vert positiv i det siste. Han vil vel holde soko og fakiri happy??

brann89

Da fikk vi iallefall bekreftelse på at Barmen er forsatt bak Soko
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Snublefot

hvis noen har en stream (gratis) så link den gjerne.

strilenøst

De som møter opp på tribunen i dag fortjener en applaus, spesielt de som lager lyd.

Har Pavlov reist hjem?

Gulløl

Noen som har fått tilgang til Sumo ? Jeg får bare beskjed om å betale Sumo Gull og det er ikke aktuelt.
Noen tips ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Snublefot

Quote from: Gulløl on May 29, 2013, 17:00:58 PM
Noen som har fått tilgang til Sumo ? Jeg får bare beskjed om å betale Sumo Gull og det er ikke aktuelt.
Noen tips ?


Jeg kan betale Sumo sport - 199,-   for 1 mnd. Det er ikke mye av interesse på sumo om dagen, så gidder ikke betale 199 spenn for denne kampen.

Men det finnes alltid nettsider som streamer.. jeg bare vet ikke om noen..

dudo

Mange brudd imot i oppspillfasen i dag òg. Supermegaoverraskende.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: Snublefot on May 29, 2013, 17:03:26 PM
Jeg kan betale Sumo sport - 199,-   for 1 mnd. Det er ikke mye av interesse på sumo om dagen, så gidder ikke betale 199 spenn for denne kampen.


Får ingen valg om å betale 199 kr. Kun Gull til over 1600 kr :-(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

StuckedPaaOstlandet

Syns det er synd at vi henter en ny midtstopper, trolig 3 foran gjesdal i køen da og 4 foran grønner. Gjesdal fortsetter hvertfall ned å vinne det meste av hodedueller, posisjonerer seg veldig bra. Ellers fortsatt for lite kreativt spill, klarer ikke spille oss til skikkelig store sjanser og for mange balltap når de fleste er flyttet frem.

Spelaren

På ba.no ser det ut som det nye graset i femmeteren rives like lett opp som det som lå der før det blei skiftet ut nylig. Nokon som ser på web? Er det fortsatt bingo?
Gå av.

dudo

Quote from: Spelaren on May 29, 2013, 17:30:56 PM
På ba.no ser det ut som det nye graset i femmeteren rives like lett opp som det som lå der før det blei skiftet ut nylig. Nokon som ser på web? Er det fortsatt bingo?


Kan ikke si å ha lagt merke til det. Ikke verre enn tidligere, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann89

Ikkje like gale, men hadde eg ikkje vist det var lagt ny, så hadde eg nesten trodd det var det gamle.
Ellers spiller Brann nok ein kjedelig kamp. Men kva er tanken bak å ha 10 mann på corner, når det er mjøndalen som vinner alle?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

osoerli

Verkeleg ingen suspekt gratis stream tilgjengeleg???
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gud

På liveoppdateringen til BA fremstår Brann som helt på trynet defensivt. Stemmer dette?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


dudo

Vi skal vel skylde på dommeren. Så ikke hva som skjedde, men i flg kommentator var det hands på Pusic.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gud

Holder dette seg inn så kan Skarsfjord bare pakke sammen. Så kan vi bruke sommerpausen på å sondere markedet for en ny trener.

Gulløl

Blir nok cup exit dette for Brann. Mjøndalen kommer til å kjempe som noen løver for å holde denne ledelsen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Den store lakmus-testen for om det er noen med baller på dette laget.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

StuckedPaaOstlandet

Noen andre enn Huseklepp bør ta dødballer og noen andre enn Skarsfjord bør trene laget

Go Up