• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

3. runde cupen Brann - Mjøndalen onsdag 29.05.13 kl.18.00

Started by Nixon, May 26, 2013, 22:39:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Som et a propos: Fy faen i helvete så irriterende det er med disse videovinduene som uten videre begynner å spille! (høyresiden, ikke hovedvideovinduet) Kan jeg slå den funksjonen av på en eller annen måte?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on May 30, 2013, 11:33:47 AM
Kva slags bevegelse er det av Sokolowski forut for 1-1 ?
Heilt fantastisk passivt.
http://www.brann.no/news/article/1aqyar8u70k791s5zgvxnpjqe1/title/tv-sammendrag-brann---mjondalen


Lett å se at folk har spillere de misliker mer enn andre når du fokuserer på Soko her, og ikke Birkir som blir rundlurt og utspilt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Falkman

Quote from: Klaus_Brann on May 30, 2013, 14:42:10 PM
Quote from: osoerli on May 30, 2013, 11:33:47 AM
Kva slags bevegelse er det av Sokolowski forut for 1-1 ?
Heilt fantastisk passivt.
http://www.brann.no/news/article/1aqyar8u70k791s5zgvxnpjqe1/title/tv-sammendrag-brann---mjondalen


Lett å se at folk har spillere de misliker mer enn andre når du fokuserer på Soko her, og ikke Birkir som blir rundlurt og utspilt...


et meget godt poeng!! men for noen er åpenbart behovet for å skape hakkekyllinger viktigere enn alt annet.

krakra


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Jeg vet ikke hvorfor det er noe verre å gjøre et forsøk på å gå i press og bli lurt enn å bare gi opp og stikke av

Falkman

Quote from: krakra on May 30, 2013, 14:55:54 PM
Så det er ikke noe galt i det Soko gjør?


Herregud, du vrir og vender faen meg på alt. Den jobben Soko gjør,  holder ikke mål. men det var ikke poenget her.

Torvanger

Brann ble da snytt for straffe på slutten, der Finne ble dratt ned? Ellers gjør ikke Soko veldig mye feil forut for 1-1. Det holder med Birkir, som burde grepet inn med en takling lenge før.

ostraume

Birkir blir rundlurt på 1-1 så den er soleklart på hans kappe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.



actanon

Quote from: Torvanger on May 30, 2013, 18:07:06 PM
Brann ble da snytt for straffe på slutten, der Finne ble dratt ned?

Ja, den er klar! ELENDIG dommer i denne kampen. Som i de fleste hjemmekamper denne sesongen ble vi bortdømt. Uten at vi kan skylde på det etter det spillet vi ble servert i går.

Og etter de andre hjemmekampene har det jo ikke vært noen grunn til å surmule over dårlige dommere, siden vi jo har vunnet alle.
Rikard Norling er vår mann!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on May 30, 2013, 19:51:32 PM
Kampbloggen til Osdal: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/798759_skarsfjord-er-neppe-den-som-tar-oss-mot-toppen


Artig med han som kommenterer at cuptapet er en "forbedring" av resultatet frå 1985. Det han glemmer er at Mjøndalen speler i ein annen divisjon enn oss no. Samt at eit resultat ein mannsalder tidligere er tullete å trekke inn...
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on May 30, 2013, 21:53:03 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 30, 2013, 19:51:32 PM
Kampbloggen til Osdal: http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/798759_skarsfjord-er-neppe-den-som-tar-oss-mot-toppen


Artig med han som kommenterer at cuptapet er en "forbedring" av resultatet frå 1985. Det han glemmer er at Mjøndalen speler i ein annen divisjon enn oss no. Samt at eit resultat ein mannsalder tidligere er tullete å trekke inn...


Jeg tipper han var ironisk.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Quote from: actanon on May 30, 2013, 21:33:30 PM
Quote from: Torvanger on May 30, 2013, 18:07:06 PM
Brann ble da snytt for straffe på slutten, der Finne ble dratt ned?

Ja, den er klar! ELENDIG dommer i denne kampen. Som i de fleste hjemmekamper denne sesongen ble vi bortdømt. Uten at vi kan skylde på det etter det spillet vi ble servert i går.

Og etter de andre hjemmekampene har det jo ikke vært noen grunn til å surmule over dårlige dommere, siden vi jo har vunnet alle.


Ja, det var nok dommaren som tapte kampen for oss i går. Utan tvil.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Lasaron

Tren på langskudd

bernu

HANSA - Z


Belfort

Fantastisk gode poenger fra Krøvel. Er synd å se at denne taperkulturen gjennomsyrer klubben og ikke minst en del av supporterene.

Spelaren

Det er bare å sjå kommentarfeltet på diverse facebook-artikler Brann legger ut. Veit disse folkene at Brann faktisk tidvis speler utenfor byens grenser?
Gå av.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 31, 2013, 09:11:33 AMKanskje de blir litt lei seg over tap, men ingen må klandres for tapet. Ingenting drastisk kan gjøres for å bedre på ting. Alltid full tiltro til dem som til enhver tid styrer, trener eller spiller.


Du hadde jo de kjerringene som var oppløst i tårer etter cupkampen på onsdag. Ikke fordi Brann tapte, men fordi det ble ropt skjellsord mot spillere og trener...
Rød makt på Hansa

actanon

Quote from: Yngve on May 30, 2013, 22:23:52 PM
Quote from: actanon on May 30, 2013, 21:33:30 PM
Quote from: Torvanger on May 30, 2013, 18:07:06 PM
Brann ble da snytt for straffe på slutten, der Finne ble dratt ned?

Ja, den er klar! ELENDIG dommer i denne kampen. Som i de fleste hjemmekamper denne sesongen ble vi bortdømt. Uten at vi kan skylde på det etter det spillet vi ble servert i går.

Og etter de andre hjemmekampene har det jo ikke vært noen grunn til å surmule over dårlige dommere, siden vi jo har vunnet alle.


Ja, det var nok dommaren som tapte kampen for oss i går. Utan tvil.

Nei, jeg poengterte jo også at vi ikke kunne skylde på dommeren, om du leser innlegget mitt igjen. Men den straffen mener jeg var klar.
Rikard Norling er vår mann!

krøvel vellevold

Komisk i kommentarfeltet på denne Osdal sin blogg.

En Mjøndalen-supporter som først prøver å fortelle at Mjøndalen ikke er et dårlig 1.div.lag, for så å fortelle at de ikke hadde vunnet mer enn èn kamp på naturgress siden 2011. Og det var mot 3.div.laget Sprint/Jeløy i cupen. Og så bortforklarer han den dårlige tabellplasseringen med masse skader i april, men hopper glatt over at de har tapt 3 av de siste 4 seriekampene - blant annet 0-3 hjemme for Bryne.

Så er han nærmest anklagende om at vi ikke vet noe om Mjøndalen, og at vi kanskje ikke husker at de rundspilte oss i en kamp i 1987, og at vi samme år tapte på straffer mot dem på Stadion. (Uavgjorte kamper gikk jo til straffekonk i serien det året).

Og så beviser han Mjøndalens toppnivå med at de slo Ranheim som slo AaFK med samme sifre som vi slo AaFK. Denne Osdal svarte at med slike rekker kunne man regne seg frem til at deres venner i Godset høsten 2008 var 15 mål bedre enn Real Madrid. For: Deportivo - Real 2-1 > Brann - Deportivo 2-0 > Molde - Brann 8-0 > Godset > Molde 4-0. Regner med at denne Mjøndalen-supporteren ikke er like begeistret for tanken på at Godset var 15 mål bedre enn Real Madrid, nei...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Mjøndalen-supporteren på denne Osdals blogg fortsetter med at det ikke er noen skam å tape for et lag fra Adeccoligaen (fordi nivåforskjellen er så liten), for så i neste setning latterliggjøre at vi bruker "ti ganger så mye penger" som dem... Snakk om å motargumentere seg selv...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Disse Mjøndalen virker å ha fått et skikkelig oppsving etter seieren over Brann. Bare 0-3 tapte de hjemme for Glimt på lørdag. Mjøndalen er nok ikke så dårlige som vi trodde.
Legg ned hele klubben!

Go Up