• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk 16 Mai

Started by Tifo, May 10, 2013, 15:27:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

stigh

forventer dette lage:

pitro
sæv zolt grøner demir
askar haugen badji huse
finne pusic

krakra

Badji har vel karantene?

              Piotr
Søv - Zsolt - Grønner - Demir
Larsen - Barmen - Haugen - Askar
           Finne - Huse

stigh

Quote from: krakra on May 12, 2013, 18:43:54 PM
Badji har vel karantene?

             Piotr
Søv - Zsolt - Grønner - Demir
Larsen - Barmen - Haugen - Askar
          Finne - Huse


nei badji ikke karantene kun 2..  gult 1 mot molde og 1 i dag:=) meg bekjent er de bare 2
og er 3 for karantene

roaldinho

Sto ingenting om at han skulle stå over neste kamp da han fikk det gule kortet. Det kom opp på skjermen da Haugen fikk sitt tredje gule. Så Badji er tilgjengelig såfremt han er skadefri.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Piotr
Sæv Zsolt Gjesdal Fakiri
Larsen Badji Barmen Askar
Huse Finne

Både Soko og Haugen var tamme i dag, og jeg vil se Barmen fra start i stedet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?
HANSA - Z

osoerli

Quote from: bernu on May 13, 2013, 06:42:31 AM
Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?


Trur kanskje suporterar flest har problem med å skjøna den når laget ligg på 3. plass.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Sindre32

Quote from: osoerli on May 13, 2013, 07:16:12 AM
Quote from: bernu on May 13, 2013, 06:42:31 AM
Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?


Trur kanskje suporterar flest har problem med å skjøna den når laget ligg på 3. plass.


Vi kan vel fort ligge på 5. plass etter dagens kamper, men poenget ditt gjelder i grunn likevel.

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on May 13, 2013, 07:16:12 AM
Quote from: bernu on May 13, 2013, 06:42:31 AM
Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?


Trur kanskje suporterar flest har problem med å skjøna den når laget ligg på 3. plass.


Noe vi neppe hadde gjort om vi hadde spilt like mange bortekamper som hjemmekamper, og om lagene bak oss hadde spilt like mange kamper som oss. Men hvis folk vil leve på en illusjon, så værsågod!
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Hva er statistikken til Brann på 16nde siste 10 år?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Falkman

Quote from: roaldinho on May 13, 2013, 11:55:40 AM
Hva er statistikken til Brann på 16nde siste 10 år?


7-3-0. 25-8 i målforskjell

Spelaren

Quote from: roaldinho on May 13, 2013, 11:55:40 AM
Hva er statistikken til Brann på 16nde siste 10 år?


Slenger på eit år for å få med siste tap...

Seier 2012 mot Sogndal
Seier 2011 mot Start
Uavgjort 2010 mot LSK
Uavgjort 2009 mot Start
Seier 2008 mot engen
Uavgjort 2007 mot FFK
Seier 2006 mot TIL
Seier 2005 mot LSK
Seier 2004 mot Ham-Kam
Seier 2003 mot Odd
Tap 2002 mot Bryne
Gå av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on May 13, 2013, 12:06:54 PM
Quote from: roaldinho on May 13, 2013, 11:55:40 AM
Hva er statistikken til Brann på 16nde siste 10 år?


Slenger på eit år for å få med siste tap...

Seier 2012 mot Sogndal
Seier 2011 mot Start
Uavgjort 2010 mot LSK
Uavgjort 2009 mot Start
Seier 2008 mot engen
Uavgjort 2007 mot FFK
Seier 2006 mot TIL
Seier 2005 mot LSK
Seier 2004 mot Ham-Kam
Seier 2003 mot Odd
Tap 2002 mot Bryne


Takk. Ikke bedre enn det burde være, får en tøff motstander i år. De har jo tapt seg litt etter en kanonstart, men det kan jo fort slå tilbake dagen før dagen. Tipper Brann vinner 2-1.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

psv-hasund

Quote from: krøvel vellevold on May 13, 2013, 10:32:59 AM
Quote from: osoerli on May 13, 2013, 07:16:12 AM
Quote from: bernu on May 13, 2013, 06:42:31 AM
Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?


Trur kanskje suporterar flest har problem med å skjøna den når laget ligg på 3. plass.


Noe vi neppe hadde gjort om vi hadde spilt like mange bortekamper som hjemmekamper, og om lagene bak oss hadde spilt like mange kamper som oss. Men hvis folk vil leve på en illusjon, så værsågod!


Kanskje vi kan skrive "Skarsfjord ville måttet gått hvis vi hadde spilt like mange bortekamper som hjemmekamper, og vært like dårlig borte som vi har vært tidligere, i tillegg til at alle lagene bak oss har spilt like mange kamper som vi har gjort" banner?

Sindre32

Quote from: psv-hasund on May 13, 2013, 14:38:28 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 13, 2013, 10:32:59 AM
Quote from: osoerli on May 13, 2013, 07:16:12 AM
Quote from: bernu on May 13, 2013, 06:42:31 AM
Hva med "Skarsfjord må gå!!" ?


Trur kanskje suporterar flest har problem med å skjøna den når laget ligg på 3. plass.


Noe vi neppe hadde gjort om vi hadde spilt like mange bortekamper som hjemmekamper, og om lagene bak oss hadde spilt like mange kamper som oss. Men hvis folk vil leve på en illusjon, så værsågod!


Kanskje vi kan skrive "Skarsfjord ville måttet gått hvis vi hadde spilt like mange bortekamper som hjemmekamper, og vært like dårlig borte som vi har vært tidligere, i tillegg til at alle lagene bak oss har spilt like mange kamper som vi har gjort" banner?



Hehe, langsidedekkende? Den ville alle ha skjønt, i hvert fall. Herlig.

dudo

AaFK leder i skrivende stund småpene 6-1 mot LSK. Noen som ser kampen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

1908

7-1 no.... Dette gleder vell Skarsfjord stort.. Vi skal vell spille på resultatet no.. Legge oss bakpå..

Hatleking

Lag plar vel ikkje gjere det altfor godt etter storsigrar. Alt anna enn siger for oss er skuffande.

dudo

Det er fortsatt litt mer enn bare et skremmeskudd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

http://www.youtube.com/watch?v=VudhCwjQ4MQ

Misunner de som kan få overvære 16. mai på Stadion i år. Jeg skjønner ikke at de som møter opp bare for denne kampen ikke forstår at de direkte bidrar til hele opplevelsen om de stiller opp og vi fyller stadion hver kamp,
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on May 14, 2013, 11:46:44 AM
http://www.youtube.com/watch?v=VudhCwjQ4MQ

Misunner de som kan få overvære 16. mai på Stadion i år. Jeg skjønner ikke at de som møter opp bare for denne kampen ikke forstår at de direkte bidrar til hele opplevelsen om de stiller opp og vi fyller stadion hver kamp,


Enig i det, men den dagen er jo uansett alltid litt spesiell.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: skuteviken on May 14, 2013, 11:46:44 AM
http://www.youtube.com/watch?v=VudhCwjQ4MQ

Misunner de som kan få overvære 16. mai på Stadion i år. Jeg skjønner ikke at de som møter opp bare for denne kampen ikke forstår at de direkte bidrar til hele opplevelsen om de stiller opp og vi fyller stadion hver kamp,


Synd det er slik. Har fulgt Brann siden 1988 og har vært på masse kamper gjennom årene, men 16 mai kampen har jeg alltid holdt meg unna. En dag for part timers der de dukker opp denne ene gangen. Ikke i kraft av at Brann har en god tabellplassering, spiller underholdende fotball eller at de nødvendigvis er opptatt av Brann, kun fordi det er 16 mai.

Nixon

Quote from: Belfort on May 14, 2013, 12:30:08 PM
Quote from: skuteviken on May 14, 2013, 11:46:44 AM
http://www.youtube.com/watch?v=VudhCwjQ4MQ

Misunner de som kan få overvære 16. mai på Stadion i år. Jeg skjønner ikke at de som møter opp bare for denne kampen ikke forstår at de direkte bidrar til hele opplevelsen om de stiller opp og vi fyller stadion hver kamp,


Synd det er slik. Har fulgt Brann siden 1988 og har vært på masse kamper gjennom årene, men 16 mai kampen har jeg alltid holdt meg unna. En dag for part timers der de dukker opp denne ene gangen. Ikke i kraft av at Brann har en god tabellplassering, spiller underholdende fotball eller at de nødvendigvis er opptatt av Brann, kun fordi det er 16 mai.


Merkelig innstilling. Vi går da på Stadion for å se på Brann uavhengig om hvor mange det er på kampen og hvem som går. Det er jo ingen tvil om at stemningen mange ganger har vært skuffende på 16. mai, selv med mange folk, fordi det er mange en-gang-i-året-supportere der som i tillegg kanskje har fått i seg for mye. Men vi trofaste kan da ikke slutte å ga av den grunn?:)
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on May 14, 2013, 12:39:42 PM
Quote from: Belfort on May 14, 2013, 12:30:08 PM
Quote from: skuteviken on May 14, 2013, 11:46:44 AM
http://www.youtube.com/watch?v=VudhCwjQ4MQ

Misunner de som kan få overvære 16. mai på Stadion i år. Jeg skjønner ikke at de som møter opp bare for denne kampen ikke forstår at de direkte bidrar til hele opplevelsen om de stiller opp og vi fyller stadion hver kamp,


Synd det er slik. Har fulgt Brann siden 1988 og har vært på masse kamper gjennom årene, men 16 mai kampen har jeg alltid holdt meg unna. En dag for part timers der de dukker opp denne ene gangen. Ikke i kraft av at Brann har en god tabellplassering, spiller underholdende fotball eller at de nødvendigvis er opptatt av Brann, kun fordi det er 16 mai.


Merkelig innstilling. Vi går da på Stadion for å se på Brann uavhengig om hvor mange det er på kampen og hvem som går. Det er jo ingen tvil om at stemningen mange ganger har vært skuffende på 16. mai, selv med mange folk, fordi det er mange en-gang-i-året-supportere der som i tillegg kanskje har fått i seg for mye. Men vi trofaste kan da ikke slutte å ga av den grunn?:)


Blitt et prinsipp. På lik linje med at jeg ikke nødvendig måtte ta meg en fest på nyttårsaften fordi det var nyttårsaften. Vet, jeg er sær.

Klaus_Brann

Merkelig prinsipp. Det er vel to forskjellige ting etter min mening. Du bør ikke gå fordi det er 16. mai, men for å støtte laget ditt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

I tillegg er det jo ein statistisk fin dag for tre poeng. Gøy er det også når jubelen din deles med 17 000 andre i stedet for kun 10 000 andre.
Gå av.

Nixon

Rød makt på Hansa

ostraume

Pavlov kommer inn og avgjør kampen i morgen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hatleking

Quote from: ostraume on May 15, 2013, 16:38:42 PM
Pavlov kommer inn og avgjør kampen i morgen.


...Brann-fans og styre blir mektig imponert av mannen, og signerar ein lukrativ 3-årsavtale med spelaren. Walstad rosast opp i skyene for nok ein genial speidarjobb. Så blir det det siste me ser til den russaren.

krakra


Hatleking

Quote from: krakra on May 15, 2013, 16:48:32 PM
Quote from: ostraume on May 15, 2013, 16:38:42 PM
Pavlov kommer inn og avgjør kampen i morgen.
For AaFK


Kanskje Pavlov må spele stoppar etter at Gjesdal har blitt skada og Grønner utvist. Då kan vel alt skje.

ostraume

Quote from: Hatleking on May 15, 2013, 16:42:09 PM
Quote from: ostraume on May 15, 2013, 16:38:42 PM
Pavlov kommer inn og avgjør kampen i morgen.


...Brann-fans og styre blir mektig imponert av mannen, og signerar ein lukrativ 3-årsavtale med spelaren. Walstad rosast opp i skyene for nok ein genial speidarjobb. Så blir det det siste me ser til den russaren.


...og Lasaron er i harnisk for at det ikke ble 5-årskontrakt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth

Kjenner at eg gleder meg som en hest til kampen i morgen, ikke pga forventet finspill og målorgie, men synet av fulle tribuner har eg virkelig savnet. Gleder meg til å skrike meg hes å hate NFF, gleder meg til nystemten og forventningen om at en scoring er like rundt hjørnet. Forventer lett hansabris og feststemning.
Heia tribuneliv.

brann89

Kan virkelig ikkje forstå kvifor Pavlov får være med i kamptroppen. Rune har jo sagt at dem ikkje vil satse på han, så kvifor da ta over plassen for et talent
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

actanon

Gleder meg nå. Skal bidra alt jeg kan for stemningen!
Rikard Norling er vår mann!

Lasaron

Quote from: brann89 on May 15, 2013, 22:00:13 PM
Kan virkelig ikkje forstå kvifor Pavlov får være med i kamptroppen. Rune har jo sagt at dem ikkje vil satse på han, så kvifor da ta over plassen for et talent


De gjør det for å være snill. Det hadde blitt sårt for Pavlov, som er med i A-stallen, å bli utelatt fra troppen mens en i femmergruppen er med. Derfor.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Hvem er med fra 5´gruppen?

Gulløl

May 15, 2013, 23:40:48 PM #39 Last Edit: May 15, 2013, 23:42:43 PM by Gulløl
Quote from: aleksanderhjelleseth on May 15, 2013, 23:06:48 PM
Hvem er med fra 5´gruppen?


Ingen. Følgende er med i 5´gruppen:  Nissestad, Kalve, Vindheim, Kallevik og Lorentzen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on May 15, 2013, 16:38:42 PM
Pavlov kommer inn og avgjør kampen i morgen.


I det 94. minutt, før han melder til Wathne etter kampen at han mest sannsynlig lander en kontrakt med Baune.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

http://www.youtube.com/watch?v=-l4sjX515UU

Oppkjøring med fine klipp. Brann - VIF 2008. Sexy før banen ble senket.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

May 16, 2013, 09:53:16 AM #42 Last Edit: May 16, 2013, 09:55:54 AM by Gulløl
Håper folk er tidlig ute i dag slik at stemningen kan kjøres skikkelig igang 30 - 45 minutter før kampstart. Vi kan ikke enda en gang la Stormen kjøre showet slik som i cupfinalen, da vi kom 10 minutter før kampstart. Revansj både på banen og tribunen !!!  8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

AaFK er Branns partykiller nummer EN!

Gullfesten 2007, cupfinalen 2011, og i den grad det hadde blitt noe party ut av det; medaljen og e-cup-plassen som røk i siste serierunde 2011.

Nå kommer de til Stadion "selveste" 16. mai...

Dømt til å bli skandale!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Glimrende, Krøvel! Flott jinxe-motvekt til avisene som skriver om at vi ikke har tapt på 16. mai på aldri så mange år.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Må jo bli seier i kveld, taper omtrent aldri heime på 16. mai.
Gå av.

dokken

Quote from: skuteviken on May 16, 2013, 06:03:28 AM
http://www.youtube.com/watch?v=-l4sjX515UU

Oppkjøring med fine klipp. Brann - VIF 2008. Sexy før banen ble senket.


Var utrolig mye bedre tv-bilder den gangen. Og se så fint gress vi hadde...
Bare minner om at dette er samme sesong der vi spilte hjemme mot Everton (på helt akseptabelt gress) den 5. FEBRUAR! Likevel var banen perfekt til seriestart.

Alt var bedre før Reistad la sin klamme hånd over stadion - han flyttet banen lenger vekk fra tribunene og erstattet velfungerende jordbane med ørkensand. Det er skandaløst at banen fortsatt omtales som løs og dårlig 16. mai.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on May 16, 2013, 11:57:46 AM
Må jo bli seier i kveld, taper omtrent aldri heime på 16. mai.


Så derfor taper vi i år.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on May 16, 2013, 12:16:03 PM
Quote from: Spelaren on May 16, 2013, 11:57:46 AM
Må jo bli seier i kveld, taper omtrent aldri heime på 16. mai.


Så derfor taper vi i år.


Så difor vinn me i år.

Tom C

Quote from: dokken on May 16, 2013, 12:08:36 PM
Var utrolig mye bedre tv-bilder den gangen. Og se så fint gress vi hadde...
Bare minner om at dette er samme sesong der vi spilte hjemme mot Everton (på helt akseptabelt gress) den 5. FEBRUAR! Likevel var banen perfekt til seriestart.

Alt var bedre før Reistad la sin klamme hånd over stadion - han flyttet banen lenger vekk fra tribunene og erstattet velfungerende jordbane med ørkensand. Det er skandaløst at banen fortsatt omtales som løs og dårlig 16. mai.



Seriøst? Er banen fremdeles dårlig? Det er jo isåfall bortimot skandale! Dersom vi nærmer oss Juni, og vi fremdeles ikke klarer å få på plass en skikkelig gressbane, så er det jo bare å gi opp. Enten få inn noen som kan dette her, eller få på plass plastikk. Kanskje kunstgress hjemme vil føre til at kunstgresskomplekset vårt borte også vil fordufte?
Aldri mer Obos....

Go Up