• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sogndal-Brann, søndag 5.mai kl 1900

Started by osoerli, April 27, 2013, 13:57:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Håpar at årets første bortesiger kjem i saftbygda.
Sogndal har enno ikkje vunne heime i år.
Kjør over pakket.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on April 27, 2013, 13:57:48 PM
Håpar at årets første bortesiger kjem i saftbygda.
Sogndal har enno ikkje vunne heime i år.
Kjør over pakket.


Fem år siden sist Brann vant en bortekamp i serien på Vestlandet, så det er jaggu på tide...
Legg ned hele klubben!

krakra

Finne og Larsen inn for Kvelle og Pusic og kjør pÃ¥. Vinner vi denne kqn vi ligge pÃ¥ topp etter  ti runder

osoerli

Ja på tide med Larsen igjen frå start, og kanskje Finne.
Sjøl om Skarsfjord sikkert meiner Pusic si defensive jobbing er viktig på bortebane.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Det er jo en cup-kamp imellom her, så det blir nok opptelling etter den kampen.

Gulløl

April 27, 2013, 18:57:32 PM #5 Last Edit: April 27, 2013, 18:59:20 PM by Gulløl
Cupkampen blir en grei kvalifisering til laget mot Sogndal. Larsen og Finne er nærmest.

Og ser i kveld at Aalesund har startet nedturen, Brann kan legge de bak seg neste helg  :)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Innpå med kunstgressgenerasjonen, dvs finne og Larsen.
Brannsupporter.

Lasaron

Tren på langskudd

Gulløl

Sogndal har vært svært svak mot Viking de første 20 minuttene i dag.
Men min tro på at Brann skal slå de i saftbygda neste søndag har ikke akkurat vokst, kunstgress og borte forbannelse er leie saker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Vi taper alltid i saftbygden, den er grei. Nå er det kunstgress der i tillegg, og SIL tar ikke poeng hjemme. Kan nesten la være å møte opp.

skuteviken

Quote from: Huff on April 28, 2013, 20:12:58 PM
Vi taper alltid i saftbygden, den er grei. Nå er det kunstgress der i tillegg, og SIL tar ikke poeng hjemme. Kan nesten la være å møte opp.


Hjernen skriker alltid tap forran slike kamper og hjertet er optimistisk. Hjernen har dessverre alltid rett.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

osoerli

                   Piotr
Sæv   Korcen  Grønner  Fakiri/Demir
Askar    Badji     Haugen    Larsen
            Finne   Huseklepp
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Quote from: osoerli on April 28, 2013, 21:17:28 PM
                   Piotr
Sæv   Korcen  Grønner  Fakiri/Demir
Askar    Badji     Haugen    Larsen
            Finne   Huseklepp


Helt enig. Hvem har saftbygden på høyre? Avgjør backvalget.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

April 28, 2013, 22:37:06 PM #13 Last Edit: April 28, 2013, 22:42:44 PM by Gulløl
Quote from: dudo on April 28, 2013, 22:06:18 PM

Helt enig. Hvem har saftbygden på høyre? Avgjør backvalget.


Malick Mane. Han har tre assist i år og må passes på.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

psv-hasund

Jeg har liten tro på at Finne starter, men håper han får vist seg frem mer enn fem minutter på slutten av kampen. Ellers enig med Osoerlie sin oppstilling med Fakiri på backen.

kabelmann

Her blir det tre poeng. Har null tro på tap i denne kampen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Her blir det null poeng. Har null tro på seier i denne kampen. Da har jeg gjort mitt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: kabelmann on April 28, 2013, 23:00:15 PM
Her blir det tre poeng. Har null tro på tap i denne kampen.
Hva i all verden er dette?:P

Sindre32

Quote from: krakra on April 29, 2013, 02:36:12 AM
Quote from: kabelmann on April 28, 2013, 23:00:15 PM
Her blir det tre poeng. Har null tro på tap i denne kampen.
Hva i all verden er dette?:P



Går vi hardt ut og setter dem under press, bør vi lett kunne score mål. Vanvittig dårlig forsvarsspill mot Viking, de må gjerne fortsette den trenden på Fosshaugane.

ostraume

Quote from: krakra on April 29, 2013, 02:36:12 AM
Quote from: kabelmann on April 28, 2013, 23:00:15 PM
Her blir det tre poeng. Har null tro på tap i denne kampen.
Hva i all verden er dette?:P



En eller annen form for avansert  og nyvinnende anti-jinxing?

Dette blir nok en vrien kamp. Og det lukter av et fortjent tap.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Tom C

Alle som har opplevd en del av disse oppgjørene mot Sogndal vet at når Sogndal møter storebror Brann, da mobiliserer de uante krefter og det står om liv og død for de. Så skal Brann ha noe som helst håp om poeng i Sogdal, så krever det 110% innsats igjennom hele kampen, for detter vi nedpå i perioder, så blir vi garantert straffet.

Det hadde vært utrolig deillig å bryte både bortebane og kunstgress-komplekset i en og samme kamp...
Aldri mer Obos....

roaldinho

Hva er Brann sin statistikk på kunstgress siden sesongstart 2008? Noen som har oversikten?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: roaldinho on April 29, 2013, 11:29:14 AM
Hva er Brann sin statistikk på kunstgress siden sesongstart 2008? Noen som har oversikten?


Har dessverre ikke det, og gidder (som deg :) ) ikke å gjøre undersøkelser for å finne det ut. Vi vet at den er fryktelig dårlig, i hvert fall. Spørsmålet blir om kanskje vi bør vurdere å stille med to forskjellige lag på KG og naturgress? Bør vi prioritere spillerne som er mer vant til kunstig underlag i slike kamper? Eller er det rett og slett en psykisk barriere som må brytes? Kanskje vil endret spillestil også hjelpe?

Er vi like hjelpeløse på KG i år som i fjor; da må i hvert fall noe skje. Problemer er til for å løses, det vil være fryktelig uansvarlig å ikke se nærmere på problemet.

Falkman

Quote from: Tom C on April 29, 2013, 09:34:58 AM
Alle som har opplevd en del av disse oppgjørene mot Sogndal vet at når Sogndal møter storebror Brann, da mobiliserer de uante krefter og det står om liv og død for de. Så skal Brann ha noe som helst håp om poeng i Sogdal, så krever det 110% innsats igjennom hele kampen, for detter vi nedpå i perioder, så blir vi garantert straffet.

Det hadde vært utrolig deillig å bryte både bortebane og kunstgress-komplekset i en og samme kamp...


da slÃ¥r vi to fluer i ett smekk, ja. for ikke Ã¥ si tre.. eller fire!vi har ikke vunnet pÃ¥ Fosshaugane siden 2002. riktignok  har vi " bare" spilt 4 kamper der, siden den gang. men alle er tapt. og statistikken  før 2002 er ikke mye Ã¥ skryte av, den heller!!. Og sist gang vi vant en bortekamp pÃ¥ Vestlandet, var Helstad blant mÃ¥lscorerne!! Enough said!!

roaldinho

Quote from: Sindre32 on April 29, 2013, 12:21:14 PM
Quote from: roaldinho on April 29, 2013, 11:29:14 AM
Hva er Brann sin statistikk på kunstgress siden sesongstart 2008? Noen som har oversikten?


Har dessverre ikke det, og gidder (som deg :) ) ikke å gjøre undersøkelser for å finne det ut. Vi vet at den er fryktelig dårlig, i hvert fall. Spørsmålet blir om kanskje vi bør vurdere å stille med to forskjellige lag på KG og naturgress? Bør vi prioritere spillerne som er mer vant til kunstig underlag i slike kamper? Eller er det rett og slett en psykisk barriere som må brytes? Kanskje vil endret spillestil også hjelpe?

Er vi like hjelpeløse på KG i år som i fjor; da må i hvert fall noe skje. Problemer er til for å løses, det vil være fryktelig uansvarlig å ikke se nærmere på problemet.


Noe må iallefall gjøres, og det er vel spillere som er mer vant til kunstgress enn andre. F.eks de som sliter med kne og/eller ryggproblemer bør vel stå over sånne kamper da det tæres skikkelig på. Yngre spillere har vel spilt en hel del på kunstgress og har god erfaring der, dermed mener jeg Skarsfjord burde prioritere de yngre på kunstgress, og man har flere gode. Grønner, Haugen, Barmen, Larsen, Finne, osv burde fått spille fra start mot Sogndal i mine øyne. Tror nok det ikke bare er en psykisk greie som må knekkes, men at enkelte spillere rett og slett ikke klarer seg like bra på kunstgress som naturgress. Har mye med hva de er vant til, og den mer eldre garden med Fakiri, Jonsson, Soko, etc er nok mye mer vant til naturgress enn kunstgress og burde prioriteres deretter.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Seeteufel

Husk Bataljonens buss til Sogndal!
PÃ¥melding i nettbutikken.

Er det mange som tenker å ta turen?
Le jeu avant tout

VVB

Håper vi kan stille et respektabelt antall i Saftbygda, ivertfall med et Brannlag i form, kort reisevei og en av Norges bedre bortetribuner. 3 poeng her vil gi ny optimisme i byen og forhåpentlig trekke mer folk på Stadion.

Sindre32

Quote from: roaldinho on April 29, 2013, 16:45:01 PM
Quote from: Sindre32 on April 29, 2013, 12:21:14 PM
Quote from: roaldinho on April 29, 2013, 11:29:14 AM
Hva er Brann sin statistikk på kunstgress siden sesongstart 2008? Noen som har oversikten?


Har dessverre ikke det, og gidder (som deg :) ) ikke å gjøre undersøkelser for å finne det ut. Vi vet at den er fryktelig dårlig, i hvert fall. Spørsmålet blir om kanskje vi bør vurdere å stille med to forskjellige lag på KG og naturgress? Bør vi prioritere spillerne som er mer vant til kunstig underlag i slike kamper? Eller er det rett og slett en psykisk barriere som må brytes? Kanskje vil endret spillestil også hjelpe?

Er vi like hjelpeløse på KG i år som i fjor; da må i hvert fall noe skje. Problemer er til for å løses, det vil være fryktelig uansvarlig å ikke se nærmere på problemet.


Noe må iallefall gjøres, og det er vel spillere som er mer vant til kunstgress enn andre. F.eks de som sliter med kne og/eller ryggproblemer bør vel stå over sånne kamper da det tæres skikkelig på. Yngre spillere har vel spilt en hel del på kunstgress og har god erfaring der, dermed mener jeg Skarsfjord burde prioritere de yngre på kunstgress, og man har flere gode. Grønner, Haugen, Barmen, Larsen, Finne, osv burde fått spille fra start mot Sogndal i mine øyne. Tror nok det ikke bare er en psykisk greie som må knekkes, men at enkelte spillere rett og slett ikke klarer seg like bra på kunstgress som naturgress. Har mye med hva de er vant til, og den mer eldre garden med Fakiri, Jonsson, Soko, etc er nok mye mer vant til naturgress enn kunstgress og burde prioriteres deretter.

Ojo

HÃ¥per dette laget:

Piotr
Birkir - Grønner - Zsolt - Hassan
Askar - Badji - Haugen - Larsen
Finne - Huseklepp

brann89

Quote from: Ojo on April 30, 2013, 21:06:20 PM
HÃ¥per dette laget:

Piotr
Birkir - Grønner - Zsolt - Hassan
Askar - Badji - Haugen - Larsen
Finne - Huseklepp


Kunne godt tenkt meg det laget selv.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Gulløl

Det er ikke akkurat Kenneth Udjus kvalitet over keeperen Brann møter på søndag. Så det er bare å kjøre på og utfordre han mest mulig inne i feltet.

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article6628667.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Etter det spillerne viste i dag. Har tro pÃ¥ at Skarsfjord starter med dette laget pÃ¥ søndag:          

                 Piotr
Birkir - Grønner - Zsolt - Hassan
Askar - Badji - Haugen - Huseklepp
          Finne - Pusic
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Tror nok Finne starter på benken. Kvelle starter nok igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Finne starter nok på benken ja, og det er synd. Han fortjener å starte nå snart. Det er mange på benken som skal innpå og det går ikke ann å bestemme seg på forhånd for at Finne skal komme innpå tidlig. Tror vi må ligge under og jage mål for at det skal skje og det gjør vi jo forhåpentligvis ikke. Så da blir det vel fem nye minutter. Hvis han i det hele tatt får komme innpå.

brann89

Det er akkurat det eg også er redd for, at vi enten må ligge under eller at andre spillere må bli skadet for at han skal få komme inn tidligere enn de siste 10 min. Håper selvsagt at dette ikkje er tilfelle.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Finne - Pusic er den nye Haugen - Mjelde...

Nei, klart at Finne fortjener mange flere minutter enn han har fått. Skarsfjord sier jo hele tiden at han ligger i vannskorpen for en startplass. Senest etter de gode innhoppet mot Odd. Da hadde Finne sine målsjanser blitt et eget punkt på spillermøtet etter kampen pga de gode bevegelsene hans i feltet.

Jeg tror ikke at Nordkvelle vil komme til sin rett på torsdag og at Huseklepp godt kan ta kantplassen og gjøre plass til Finne på topp. Men det skjer neppe.
Rød makt på Hansa

Sindre32

Flott at Sogndal måtte ut i ekstraomganger og straffekonk med tilnærmet toppet lag, det tapper litt ekstra krefter og er neppe godt for selvtilliten.

krakra

Tror ikke det betyr så mye mentalt. De vil nok ha innstillingen på plass når de møter "hatlaget" sitt. Får håpe at de merker det i beina på søndag, men det er jo lenge tid.

Kruxleiven

Forrige seier i 2002 pÃ¥ FC i følge nifs.no. Vi hadde en seier der i 2010 ogsÃ¥ da, men det var treningskamp. Vi kan ikke fortsette Ã¥ tape der i alle evighet sÃ¥ jeg tror pÃ¥ seier. Ikke godt Ã¥ vite da nÃ¥r man ikke kan andre spillere pÃ¥ Sogndal  lenger enn Karadas, PE Flo, Brochmann, Hopen og Bolseth. De var grÃ¥ før og er enda grÃ¥ere nÃ¥. NÃ¥r det gjelder lag sÃ¥ har jeg lært her inne at det sÃ¥ mange bergensere som mulig er bra og konkurrentene deres er stort sett rævva. For meg er det ikke soleklart at Finne skal spille. Jeg synes vi har tre bra spisser som alle gjør mye bra for øyeblikket. Jeg har lyst til Ã¥ se kvelle pÃ¥ banen. Han var ikke sÃ¥ god sist, men vanligvis ser jeg mye konstruktivt fra den kanten.

Klaus_Brann

Tre dagers hviler er mer enn nok for topputøvere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

Så spørs det hvor mye "hatlag" vi er for mange på det det laget.

Klaus_Brann

Quote from: Kjell249 on May 02, 2013, 12:36:33 PM
For å ikke snakke om fire...


Torsdag, fredag og lørdag? Søndag spiller de jo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Torsdag er det allerede gått en dag

Onsdag 18.00
Torsdag - En dag
Fredag - to dager
Lørdag - tre dager
Søndag 19.00 - fire dager

Xminator

Larsen skadet seg vistnok i cupkampen, og er usikker. Nordkvelle er nok nærmest startplass, men det kan åpne for at Huseklepp tar kanten og Finne får en kamp fra start. Med både Skaanes og Larsen ute er vel også hele bergens favorittrusser begynt å nærme seg en kamptropp...

Gulløl

Alle i 5-er gruppen går vel foran russeren ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: krakra on May 02, 2013, 20:45:32 PM
Torsdag er det allerede gått en dag

Onsdag 18.00
Torsdag - En dag
Fredag - to dager
Lørdag - tre dager
Søndag 19.00 - fire dager


Her på forumet har vi også telle-kurs!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Lasaron

Det er 20 utespillere i stallen. Jonsson og Wangberg er uaktuelle pga skader. Pavlov uaktuell pga kvalitet. Hvis Larsen også er uaktuell pga skade så er det de 16 som er igjen som blir med. Er Skaanes også ute bør Kjetil Kalve inn.
Tren på langskudd

krakra

Ingen grunn til å ta med Pavlov. En spiller som ikke klarer å prege kamper mot 3. divisjonslag, som egentlig er for dårlig for andrelaget og som neppe kommer til å være her så mye lenger. Det er jo litt synd på fyren, men her bør det prioriteres å ta med et talent.

Sindre32

Skaanes er vel ute. Kalve ville vært spennende, han er vel langt fremme i køen om opprykk til A-laget?

Lasaron

Ja, Kalve og Vindheim er nok nærmest.
Tren på langskudd

BrannTarzan

May 04, 2013, 12:38:59 PM #52 Last Edit: May 04, 2013, 12:53:03 PM by BrannTarzan
Brann går seirende ut av dette oppgjøret her.

BrannTarzan

Det må bli seier til Brann..bare de ikke blir så nervøse på bortebane igjen.
No repekt for the sons of bitches :))

Det skal ikke stå på oss ihvertfall.
Jeg skal skrike meg hes ganger 1000!!

Kjør over svina..Bondepakket må tape...


Nixon

Mohus er andrekeeper, så regner med at han står.
Rød makt på Hansa


Jose Arrogantio



Annmari

Hvilken pub blir det "forspill" pÃ¥ I Sogndal  ::)

Belfort

Føler meg aldri sikker på Mohus



Spelaren

Snart fem (5!) år siden forrige seier. Usedvanlig svakt.
GÃ¥ av.

Hatleking

Quote from: Gepard on May 04, 2013, 17:01:30 PM


Eg trur det har noko med Mohus å gjere òg. Dersom �vretveit blir ubestridt andrekeeper, vil nok Mohus forsvinne så sant han kan. Det er ei heilt grei ordning å fortsetje med dersom �vretveit vert lånt ut.

krøvel vellevold

Med seier over Sogndal og uavgjort mellom Godset - Viking, vil Brann være serieledere. Vi vil også være serieledere hvis vi f.eks. slår Sogndal 3-0, mens Viking vinner 1-0 i Drammen.

Taper vi, kan vi bli forbigått av LSK, Haugesund og Tromsø. LSK må da vinne borte mot Odd, mens Haugesund må slå S08 hjemme og TIL må slå Hønefoss borte. Da er vi på 7.plass.

Uansett er vi foran RBK etter 7. runde. Hvem hadde trodd det etter 0-4 på Lerkendal?
Legg ned hele klubben!

Gepard

5 år uten seier på bortebane vestland, det er faktisk helt unikt dårlig. Og absolutt alt tilsier jo at det fortsetter i morgen, de hjelpesløses hjelper er på vei !

Nitrist.

Morkel

Quote from: Hatleking on May 04, 2013, 18:33:36 PM
Quote from: Gepard on May 04, 2013, 17:01:30 PM


Eg trur det har noko med Mohus å gjere òg. Dersom �vretveit blir ubestridt andrekeeper, vil nok Mohus forsvinne så sant han kan. Det er ei heilt grei ordning å fortsetje med dersom �vretveit vert lånt ut.


I høst snakket man om å leie ut Mohus. Vet ikke hvorfor det ikke ble noe av.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article252718.ece

Lasaron

Tren på langskudd

Yngve


brann89

Når eg leste at Piotr er skadet og ikkje står idag, da mistet eg nesten alt håp for 3 poenger. Har hatt en liten godfølelse for denne kampen, men dette ødela det meste.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen


ostraume

Med Jonsson og Piotr ute mangler vi våre to viktigste defensive spillere. Ser desverre ikke helt hvordan dette skal gå veien.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Kjedelig at Piotr er ute men tror likevel Jørgen Mohus er en litt bedre keeper en Sogndals Erik Dahlin som ikke har vært god i år. Flere tabber og dårlig i feltarbeidet, en svakhet Brann kan utnytte i dag. Mot Viking hadde Dahlin feilvurdering på tre av fire mål. Brann må bare presse høyt og sette både forsvar og keeper under press så blir det nok mål. Med høyt press blir Sogndal tvunget/fristet til å slå langt og høyt på Karadas, noe Brann forsvaret skal kunne rydde stort sett greit unna. En annen grunn til at Brann kan stå høyt er at Sogndal ikke har noen hurtig bakrom spiss.
Det jeg er mest bekymret for i dag er det vanlige problemet at viljen og lysten til å vinne er større hos Sogndal, at Sogndal gir 110 % og at Brann bare gir 95 %. Da går det på nytt på ræv og det blir 0 poeng.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 05, 2013, 14:17:11 PM #74 Last Edit: May 05, 2013, 14:19:37 PM by Gulløl
Borte utfordring, kunstgress utfordring, Sogndal utfordring, ikke vunnet siden 2002 utfordring. Håper Skarsfjord kjører denne i dag, de må trø til noe så inn i helsiken :-)

https://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk&list=PL709EC1F40316E36E&feature=player_embedded#!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gepard

Er allerede rasende pga måten Brann kommer til å fremstå på i kveld ;), helt vannvittig at skandalene fortsetter borte på vestlandet.

Gulløl

Quote from: Gepard on May 05, 2013, 14:24:29 PM
Er allerede rasende pga måten Brann kommer til å fremstå på i kveld ;), helt vannvittig at skandalene fortsetter borte på vestlandet.


Alltid greit å ta ut en del av raseriet før en slik kamp, så en ikke sprekker totalt under kamp ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Det seier Azar Karadas framfor vestlandsoppgjeret der det blir gjensyn med Badji på Fosshaugane.
http://www.sognavis.no/lokal_sport/article6640893.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 05, 2013, 16:34:48 PM #78 Last Edit: May 05, 2013, 16:36:59 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Er vel ikke helt rulleringsfrelst likevel Skars.

Kjell249

Husken min er til tider særs dårlig men tror ikke dette var startoppstillingen fra cupkampen på onsdag...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

May 05, 2013, 16:40:25 PM #81 Last Edit: May 05, 2013, 16:46:30 PM by krakra
Nei, det har du sikkert rett i. Hva er poenget ditt? At Skars er en rulleringsfan fordi han våger å bruke noen reserver mot middels 2. divisjonslag?

Nei, Skars er nok fortsatt en mann med sine favoritter som vil rullere så lite som mulig.

Nixon

Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on May 05, 2013, 16:46:37 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2013, 16:46:37 PM
Niks, jeg understreker bare at det var noe naivt å tro at Demir og Larsen ble vraket fordi Skars plutselig har blitt en rulleringsmann når han hele tiden har vært det stikk motsatte.

brann89

Hadde håpet på Finne på topp og Huseklepp på kant. Men skarsfjord bestemmer så. Håper Grønner viser seg fra samme side som mot Odd.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Kjell249

Quote from: krakra on May 05, 2013, 16:40:25 PM
Nei, det har du sikkert rett i. Hva er poenget ditt? At Skars er en rulleringsfan fordi han våger å bruke noen reserver mot middels 2. divisjonslag?

Nei, Skars er nok fortsatt en mann med sine favoritter som vil rullere så lite som mulig.
Poenget er at grunnen for å rullere på laget er for å redusere kampbelastningen på spillerne. Derfor er cupbelastningen relevant. Skars mener nok at Huseklepp og Pusic er klarer spisskandidater og at det akkurat nå er jevnere kamp om andre plasser på laget.

Finne tror jeg passer best til å debutere fra start hjemme. Både pga tryggheten hjemmebane gir og et mulig kampbilde. Huseklepp er viktig på topp for at Sogndal ikke skal tørre å stå så høyt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


Lasaron

Dette blir trøstesløst. Følgende spillere kommer til å levere langt under pari: Sæv, Zsolt, Fakiri, Askar, Haugen, Nordkvelle og Huseklepp. Felles for alle disse er at de er etablerte eliteseriespillere. Og Brann er toppet. Da går det ikke.
Grønner kommer til å klare seg greit, for han er ikke etablert. Badji klarer seg bra, fordi han kommer til å prestere mot gamleklubben. Pusic klarer seg bra pga innsatsen.

Brann ville hatt mye større sjanse til å vinne denne kampen med et reservepreget lag. Mye større. Dette fordi psykologien i denne kampen spiller en mye større rolle enn til vanlig. Synd at Skars ikke ser dette.
Tren på langskudd

Lasaron

Apropos Branns elendige statistikk borte mot vestlandslag. Jeg husker med glede tilbake på åttendelsfinalen borte mot Viking i fjor sommer. Brann vant 3-2, tror jeg, etter ekstraomganger. Jeg var der. Syns det er kunstig å holde cupkamper mot eliteserielag utenfor i en slik statistikk.
Tren på langskudd

Hatleking

Eg hadde gjerne sett Finne frå start sjølv. Larsen startar vel ikkje, delvis pga skaden han fekk. Elles er det verdt å merke seg at me faktisk spelte ein kamp i midtveka. Mange av dei som startar her spelte ikkje då.

krakra

Halvparten som startet da starter i dag.

Nixon

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:14:59 PM
Apropos Branns elendige statistikk borte mot vestlandslag. Jeg husker med glede tilbake på åttendelsfinalen borte mot Viking i fjor sommer. Brann vant 3-2, tror jeg, etter ekstraomganger. Jeg var der. Syns det er kunstig å holde cupkamper mot eliteserielag utenfor i en slik statistikk.


Skillet går vel ikke på cup og serie. Men på kampslutt etter 90 minutter.

Ellers kaller jeg innlegget før for piss. Resonnementet henger ikke på greip etter min mening.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: krakra on May 05, 2013, 17:16:31 PM
Halvparten som startet da starter i dag.


Dei fleste der har vel ikkje konkurranse i posisjonen deira?

Lasaron

Quote from: Nixon on May 05, 2013, 17:18:23 PM
Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:14:59 PM
Apropos Branns elendige statistikk borte mot vestlandslag. Jeg husker med glede tilbake på åttendelsfinalen borte mot Viking i fjor sommer. Brann vant 3-2, tror jeg, etter ekstraomganger. Jeg var der. Syns det er kunstig å holde cupkamper mot eliteserielag utenfor i en slik statistikk.


Skillet går vel ikke på cup og serie. Men på kampslutt etter 90 minutter.

Ellers kaller jeg innlegget før for piss. Resonnementet henger ikke på greip etter min mening.


Vi får nå se, da.

Forøvrig tipper jeg Rune Bolseth scorer på langskudd.
Tren på langskudd

Gulløl

Sogndal starter med 10 av 11 spillere som startet i cupkampen. Eneste byttet er Eirik Skaasheim som går ut for Per Egil Flo.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Spent på hvordan Mohus takler dette, men får satse på at både mitbanen og forsvaret stopper det meste før det når til han.
Forøvrig fint at ikke Finne spiller, da blir det vel evig syting fra krakra uansett hvordan det går i kveld fordi Finne ikke fikk spille. FK Talentsupporter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg mener også at Finne burde starte idag. På bekostning av Huseklepp som kommer til å spille dårlig og gå målløs av banen. Finne kunne gjort det skarpt.
Tren på langskudd

Gulløl

Nordkvelle fÃ¥r vel sesongens tredje tippeliga mÃ¥l i kveld og alle genierklærer Skarsfjord for at Finne ikke startet  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:29:42 PM
Jeg mener også at Finne burde starte idag. På bekostning av Huseklepp som kommer til å spille dårlig og gå målløs av banen. Finne kunne gjort det skarpt.


Heldigvis er ikke du trener i Brann. Huseklepp er en av formspillerne i laget og skal ikke settes ut fordi man har fikse ideer om at etablerte spillere ikke kommer til å prestere.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:29:42 PM
På bekostning av Huseklepp som kommer til å spille dårlig og gå målløs av banen.


Fikk du tildelt dine synske evner i morgentimene i dag ?  ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Huseklepp spelte òg lite i cupkampen. Han skal sjølvsagt starte.

Lasaron

Quote from: Nixon on May 05, 2013, 17:32:29 PM
Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:29:42 PM
Jeg mener også at Finne burde starte idag. På bekostning av Huseklepp som kommer til å spille dårlig og gå målløs av banen. Finne kunne gjort det skarpt.


Heldigvis er ikke du trener i Brann. Huseklepp er en av formspillerne i laget og skal ikke settes ut fordi man har fikse ideer om at etablerte spillere ikke kommer til å prestere.


Jeg mener psykologi er forklaringen på hvorfor Sogndal har et så godt grep på Brann på Fosshaugadnadn. Er du uenig? Hvis psykologi er årsaken, syns jeg at jeg har gode vurderinger om hvem som kommer til å rammes av den effekten.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Hatleking on May 05, 2013, 17:35:51 PM
Huseklepp spelte òg lite i cupkampen. Han skal sjølvsagt starte.
Huse spilte da hele kampen?

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:36:38 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2013, 17:32:29 PM
Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:29:42 PM
Jeg mener også at Finne burde starte idag. På bekostning av Huseklepp som kommer til å spille dårlig og gå målløs av banen. Finne kunne gjort det skarpt.


Heldigvis er ikke du trener i Brann. Huseklepp er en av formspillerne i laget og skal ikke settes ut fordi man har fikse ideer om at etablerte spillere ikke kommer til å prestere.


Jeg mener psykologi er forklaringen på hvorfor Sogndal har et så godt grep på Brann på Fosshaugadnadn. Er du uenig? Hvis psykologi er årsaken, syns jeg at jeg har gode vurderinger om hvem som kommer til å rammes av den effekten.


Klart det er mye psykologi. Men det gjelder hele laget og ikke bare de etablerte. For hvorfor tapte vi i så fall som vanlig i fjor? Da stilte vi med flere unge og uetablerte.
Rød makt på Hansa

Hatleking


Nixon

Forøvrig har jeg en god følelse. Noe jeg aldri har borte. Og ganske sjelden hjemme. Så det er sannsynligvis ikke et godt tegn...
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: krakra on May 05, 2013, 17:39:40 PM
Quote from: Hatleking on May 05, 2013, 17:35:51 PM
Huseklepp spelte òg lite i cupkampen. Han skal sjølvsagt starte.
Huse spilte da hele kampen?


Ah, minnet svikta meg i så fall.

krakra

May 05, 2013, 17:44:53 PM #108 Last Edit: May 05, 2013, 17:48:15 PM by krakra
Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 17:41:18 PM
Mohus skuffet da ikke i fjor. Var vel helt ok.

Klaus_Brann

Første kvarteret har vært tamt, det lille som har kommet har kommet fra Sogndal.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Ingen forrykende start på kampen for vår del. Det går seint framover og presisjonen mangler. Sogndal får for mange dødballer, og dei blir farligere enn eg liker.
GÃ¥ av.

Belfort

Skeptisk til duellkraften vår på defensive dødballer

Gepard

Sogndal scorer snart på dødball. GARANTERT.

skuteviken

To observasjoner: Lol på buingen til Sogndal-fansen. Dere fikk 5 mill.

Nr 2: Norsk flagg på tribunen? Hvorfor?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Siden vi heller gikk for Pavlov tenker jeg at vi greit kunne signert Karadas da vi hadde sjansen

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

May 05, 2013, 18:09:20 PM #116 Last Edit: May 05, 2013, 18:10:55 PM by Spelaren
Dette er pinlig. Og der, naturlegvis. Karadas til 1-0.
GÃ¥ av.

Gepard

HAha, skjønner ikke at jeg gidder å se på dette her, er så jævlig forutsigbart

Mohus er milevis unna.

Men corneren kommer imot fordi man har noen pasningsfeil på en overgangsmulighet som er miniputt nivå. IDIOTER

Belfort

Dette måtte jo selvfølgelig komme

SK

Det måtte komme. Vi har fremstått helt elendige frem til nå.

For øvrig svakt av keeper.

Klaus_Brann

Det måtte jo skje det... Vi gir de jo en haug med dødballer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hassan mot Karadas ja. Taktisk genistrek

Belfort

Det slår ikke feil. Vi er bare så ræva dårlig borte

Klaus_Brann

Svakt av Mohus som feilberegner og bommer. Der skal han bli stående.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

Fortjent ledelse til Sogndal, dessverre. Vi får håpe målet vekker Brann.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:10:54 PM
Hassan mot Karadas ja. Taktisk genistrek


Det bruker jo å funke det. Som om vi uansett har noen andre som hadde tatt Karadas i luften.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hvorfor fremstår vi så totalt blottet for ro og selvtillitt?

Belfort

Hvor høy er egentlig Grønner? Virker som et hode kortere enn Sogndal spillerene

Klaus_Brann

Hva er det Mohus driver med? Den skal slås langt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:10:54 PM
Hassan mot Karadas ja. Taktisk genistrek


Det er jo ikke første gang Skarsfjord setter det opp slik. Tanken er jo at de aldri skal komme i duell, men at Brann sine høyere spillere skal rydde opp i sonen sin før ballen kommer så langt. Men som vi har sett før funker det ikke alltid. Så definitivt på tide å prøve noe annet!

Hvor mange eks-Brannspillere spiller egentlig i TL? De skårer jo alle sammen!
Rød makt på Hansa

Gepard


ostraume

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:10:54 PM
Hassan mot Karadas ja. Taktisk genistrek


Jeg håper du har fått med deg at vi forsvarer oss i sone på dødball. Med en ekstra klegg på antatte lufttrusler. Rimelig vanlig oppskrift.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 18:13:31 PM
Hvor høy er egentlig Grønner? Virker som et hode kortere enn Sogndal spillerene


Forøvrig unødvendig corner av Grønner som gir baklengsmålet. Men ellers har han vel vært den beste av midtstopperne.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: ostraume on May 05, 2013, 18:14:15 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:10:54 PM
Hassan mot Karadas ja. Taktisk genistrek


Jeg håper du har fått med deg at vi forsvarer oss i sone på dødball. Med en ekstra klegg på antatte lufttrusler. Rimelig vanlig oppskrift.
Regner med du har fått med deg at det ikke akkurat har vært en suksessoppskrift

ostraume

Du vil tilbake til mannsdekning? Fair nok det, jeg tviler på det er noe bedre.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Det er så flaut og se på. Vi mangler fullstendig stake

tsrqpo

Det her kan bli stygt...
De ser ut som juniorer utpå der, heile gjengen..

bernu

Helvete så avslørt Hassan blir avslørt på farten. Inn med Demir.
Så kjøret vi inn Pavlov som stopper! Han fikser Azar i lufta ;)
HANSA - Z

Ricky

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 18:12:09 PM
Vi får håpe målet vekker Brann.


Ja, det er jo sånn det pleier å fungere i bortekampene

Gepard

Brann berhersker rett og slett ikke dette her. Er ufattelig at man ikke kan skjerpe seg. Man er rett og slett ikke i stand til å spille fotball på utebane, man ender kun opp med 100tals dødballer imot og pasningsfeil på miniputtnivå.

Og det kommer aldri til å blir bedre. Under Rune skarsfjord. NITRIST.

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on May 05, 2013, 18:17:29 PM
Du vil tilbake til mannsdekning? Fair nok det, jeg tviler på det er noe bedre.


Hvem skulle slått Karadas i hodeduell i så fall? Ingen som slår han i den formen, da får vi heller jobbe for å unngå å gi bort så sinnsykt mange dødballer. Alt over midtstreken er jo farlig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

To neste borte er Tromsø og Strømsgodset. Blir gøy.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth

Dette er det værste, håper bare vi ikke kommer hem som totalslakt....

Spelaren

Det er så bra at me lager mange frispark i mot.
GÃ¥ av.

Kjell249

Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.


De hadde ikke stoppet oss fra å gi bort en haug med dødballer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

May 05, 2013, 18:28:01 PM #147 Last Edit: May 05, 2013, 18:31:08 PM by Klaus_Brann
Quote from: ostraume on May 05, 2013, 18:25:10 PM
To neste borte er Tromsø og Strømsgodset. Blir gøy.


Har det egentlig noe å si? Vi er så pisselendige borte uansett. Har større tro på poeng mot Godset enn Sogndal.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.

Ricky


Belfort

Dette er så skremmende svakt og ikke minst flaut. Hva i helvete er det Skarsfjord kommuniserer i forkant av kampen?

OmOssSjølOgHansaøl

Det beste som kan sies om denne omgangen er at vi kun ligger under med ett mål.

Vel, før har vi jo spilt gode førsteomganger og dårlige andreomganger på bortebane. Kan vi håpe på at det blir omvendt denne gangen? Det må da være mulig å spille bedre enn Sogndal i én omgang, i det minste.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Karadas herjar eigenhendig med Brann. Pusic og Nordkvelle ut, Finne og Larsen inn.

Spelaren

Går det an å bytte trener i pausen?

Dette var ein velkjent borteomgang på kunstgras. Forhåpninger, for så å få vår flaue opptreden midt i trynet. Eg forventer ingen mirakler i andre omgang, snarere blir det vel ein til i sekken men ein trener som "ser framgang".
GÃ¥ av.

aleksanderhjelleseth

Skarsfjord er vell relativt fornøyd, vi hadde jo ballen på sogndals banehalvdel opptil flere ganger....
Skjønner ikke hvorfor vi er immune mot å ha et spill, på deres halvdel. Ballen skal bare kjapt frem. talentløst.

stigh

Quote from: Hatleking on May 05, 2013, 18:32:41 PM
Karadas herjar eigenhendig med Brann. Pusic og Nordkvelle ut, Finne og Larsen inn.


Heller haugen ut og finne inn

Kjell249

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:30:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.
6 mål to kamper??
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on May 05, 2013, 18:32:41 PM
Karadas herjar eigenhendig med Brann. Pusic og Nordkvelle ut, Finne og Larsen inn.


Godt hjulpet av alle frispark og dødballer. Vi vet de er sterke på det, og så gir vi bort så mye, det er så unødvendig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Haugen kan de godt ta ut, eller var han utpå i det heletatt?

Nixon

Dette Sogndal-laget har ikke veldig mye annet å tilby enn gode dødballer. Så her har Brann gode muligheter til å kunne spille seg til målsjanser. Men om det skjer er noe helt annet. Jeg begynner å bli veldig lei av borte-Brann nå!
Rød makt på Hansa

dragn

Midtbanen vår har vel vært så anonym som det går an .ser heller ikke ut til vi klarer å true bakrom. Blir vanskelig å spille da...

Xminator

Ja, dette var altså spissen ingen ville ha før sesongen. Han er ihvertfall bedre enn Pusic. Så nå får vi vente på at Finne kan prøve seg i duellene med Valsvik. Det blir gøy.

Brann har jo ikke fått til noe som helst. Jo vent, 150 støttepasninger og mye ballbesittelse uten fremdrift. De tør jo ikke sentre ballen fremover, de er 100% sikre på at angrepsspilleren taper duellen sin.

Sogndal leder fordi de har flere duellspillere på banen og er direkte nok til å utnytte dette. Brann tror overhode ikke på at de skal klare å score. Og skaper dermed ikke noe heller.

Ser for meg en ny smultring for Brann.

OmOssSjølOgHansaøl

I dag kan vel hvem som helst ut, hvem som helst inn være en forbedring. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 05, 2013, 18:35:01 PM
Haugen kan de godt ta ut, eller var han utpå i det heletatt?


Laget eit teit frispark forut for Grønners dustete gule kort.
GÃ¥ av.

krakra

Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:34:29 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:30:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.
6 mål to kamper??
Borte
Det hadde neppe hjulpet med Jonsson istedenfor Zsolt i dag. Piotr kunne kanskje reddet målet, men det er jo skammelig å være avhengig av keeperen mot Sogndal.
Få inn Finne nå. Pusic har vært usynlig.

Hatleking

Barmen kan vel inn for Haugen òg ja. Treng meir duellstyrke.

Sindre32

Tafatt og fullstendig blottet for presisjon. Synd man ikke kan gjøre 11 bytter i pausen. Haugen bør i hvert fall ut, han har vært enormt svak denne omgangen.

brann89

Quote from: Klaus_Brann on May 05, 2013, 18:20:17 PM
Quote from: ostraume on May 05, 2013, 18:17:29 PM
Du vil tilbake til mannsdekning? Fair nok det, jeg tviler på det er noe bedre.


Hvem skulle slått Karadas i hodeduell i så fall? Ingen som slår han i den formen, da får vi heller jobbe for å unngå å gi bort så sinnsykt mange dødballer. Alt over midtstreken er jo farlig!


Kunne heller brukt Korcsmar, hadde iallefall fått litt motstand
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

Fullstendig latterlig. Sogndal får et tjuetalls dødballer og vi greier INGENTING.

Skarsfjord er så ufattelig elendig på bortebane at hjemmekampene ikke redder han i det hele tatt. Fullstendig avslørt.

bulldog

og der inrømmer hassan at det er han som skal ha karadas. hvorfor i all verden skal vår minste spiller ha azar? skarsfjord hva i alle dager?
bulldog

Klaus_Brann

Quote from: Sindre32 on May 05, 2013, 18:38:22 PM
Tafatt og fullstendig blottet for presisjon. Synd man ikke kan gjøre 11 bytter i pausen. Haugen bør i hvert fall ut, han har vært enormt svak denne omgangen.


Det er det som er mest irriterende ved det hele, det er så sinnsykt tafatt. Gang etter gang borte.
Haugen har vært usynlig og bør ut ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Tippar vel at både Haugen og Pusic har klippekort og kjem ut igjen likevel.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

stigh

Når går kontrakten til skarsfjord ut egentlig?

krakra

Quote from: Hatleking on May 05, 2013, 18:41:20 PM
Tippar vel at både Haugen og Pusic har klippekort og kjem ut igjen likevel.
Skars bytter så og si aldri til pause, så det har nok ikke noe med klippekort å gjøre. Tipper Soko inn for Haugen blir det første byttet uten at det gir oss noen verdens ting. Vi må ha inn noen som kan score og håpe at vi kan flakse oss til poeng som det drittlaget vi er.

gladiporno

Brann bør gjøre endringer, om ikke annet enn for å markere misnøyen med spillet.

stigh


Belfort

Quote from: stigh on May 05, 2013, 18:43:16 PM
Når går kontrakten til skarsfjord ut egentlig?


Ut 2015, men vet at brann ledelsen forsøker å få til en forlengelse frem til 2019

krakra

Bra og fornuftig bytte. Holder ikke å bare ta ut noen som har vært svart uten å sette inn noen som kan gjøre en forskjell. Det kan Larsen

gladiporno

Quote from: Nixon on May 05, 2013, 18:15:33 PM
Quote from: Belfort on May 05, 2013, 18:13:31 PM
Hvor høy er egentlig Grønner? Virker som et hode kortere enn Sogndal spillerene


Forøvrig unødvendig corner av Grønner som gir baklengsmålet. Men ellers har han vel vært den beste av midtstopperne.


Samtidig så var han den eneste som var noenlunde riktig plassert. De andre var jo over alle vinder og fullstendig feilplassert.

Spelaren

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 18:45:39 PM
Quote from: stigh on May 05, 2013, 18:43:16 PM
Når går kontrakten til skarsfjord ut egentlig?


Ut 2015, men vet at brann ledelsen forsøker å få til en forlengelse frem til 2019


Er det ikkje 2014 då?
GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

Larsen inn samt klar beskjed om at det er uholdbart med en så defensiv holdning, ifølge Skarsfjord.

Det er vel omtrent det Skarsfjord kan gjøre i denne omgang. Nå er det opp til spillerne å faktisk gjøre jobben. Om ikke annet, så i én omgang.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

stigh

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 18:45:39 PM
Quote from: stigh on May 05, 2013, 18:43:16 PM
Når går kontrakten til skarsfjord ut egentlig?


Ut 2015, men vet at brann ledelsen forsøker å få til en forlengelse frem til 2019


Te 2019 ja jaja gøye år i vente

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

For en forjævlig rekkevidde Mohus har. Få han ut.

Spelaren

Er det ein småguttekeeper me har?
GÃ¥ av.

Kjell249

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:37:14 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:34:29 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:30:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.
6 mål to kamper??
Borte
Det hadde neppe hjulpet med Jonsson istedenfor Zsolt i dag. Piotr kunne kanskje reddet målet, men det er jo skammelig å være avhengig av keeperen mot Sogndal.
Få inn Finne nå. Pusic har vært usynlig.

Jonsson og Zsolt er veldig mye bedre i luftdueller enn Grønner, og Piotr er også bedre i feltet med større rekkevidde. Det var ikke her vi slet mot RBK og LSK.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Quote from: Spelaren on May 05, 2013, 18:50:40 PM
Er det ein småguttekeeper me har?


Tror han har enda mindre rekkevidde enn Opdal

krakra

Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:51:46 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:37:14 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:34:29 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:30:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.
6 mål to kamper??
Borte
Det hadde neppe hjulpet med Jonsson istedenfor Zsolt i dag. Piotr kunne kanskje reddet målet, men det er jo skammelig å være avhengig av keeperen mot Sogndal.
Få inn Finne nå. Pusic har vært usynlig.

Jonsson og Zsolt er veldig mye bedre i luftdueller enn Grønner, og Piotr er også bedre i feltet med større rekkevidde. Det var ikke her vi slet mot RBK og LSK.
Det er ikke Grønner som har tapt de avgjørende duellrnr. Dumt å legge skylden på ham.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Helt skanadløst å slippe inn den der, kommentator er fullstendig på viddene. En gos kepper SKAL ta den der.

bernu

Bye bye skarsfjord...... Kom deg vekk fra Brann og Bergen!
HANSA - Z

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:53:31 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:51:46 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:37:14 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:34:29 PM
Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:30:51 PM
Quote from: Kjell249 on May 05, 2013, 18:26:53 PM
Lider veldig under savnet av Piotr og Jonsson.
Ja jøss. Slapp bare inn seks mål på to kamper med dem.

Vi lider under Skars. På tide å kutte ut bortforklaringene.
6 mål to kamper??
Borte
Det hadde neppe hjulpet med Jonsson istedenfor Zsolt i dag. Piotr kunne kanskje reddet målet, men det er jo skammelig å være avhengig av keeperen mot Sogndal.
Få inn Finne nå. Pusic har vært usynlig.

Jonsson og Zsolt er veldig mye bedre i luftdueller enn Grønner, og Piotr er også bedre i feltet med større rekkevidde. Det var ikke her vi slet mot RBK og LSK.
Det er ikke Grønner som har tapt de avgjørende duellrnr. Dumt å legge skylden på ham.


Det var vel han som rotet den ut til corner før scoringen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

To idiotiske gule kort for Grønner!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kjell249

Faen Grønner, burde ha karantene ut sesongen!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

skuteviken

"Hater Bergen by" ??!

Det er vel for det bare er mongoer som er igjen i Sogn, resten har reist til byn?! Latterlig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Og der, takk til Grønner. Idiotkort i første og hjerneslag no.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Da har Skars noe å skylde på for en dårlig 2. omgang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Nixon on May 05, 2013, 18:55:17 PM
To idiotiske gule kort for Grønner!
Han er jo på ball og takler ikke stygt.

Gepard

Rødt på Grønner ja, man klarer liksom ALLTID å fremstå som verden største KLOVNER når man er på utebane med Skarsfjord som trener. Få den mannen til helvete vekk fra byen, slik at vi kanskje kan få inn en leder som makter å få gode spillere til å prestere minimum ok på Bortebane.

Faen meg helt sinnsykt.

Nixon

Hvordan er karantenereglene for to gule?
Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

stigh


kabelmann

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:56:28 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2013, 18:55:17 PM
To idiotiske gule kort for Grønner!
Han er jo på ball og takler ikke stygt.


Det første var latterlig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Baunebob

Fantastisk. Et stort kollektivt piss på klubben vår.

OmOssSjølOgHansaøl

OK, der fikk Grønner betalt for komplett idioti. Akkurat nå tenker jeg det vil være like greit å holde ham unna A-laget resten av vårsesongen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

skuteviken

Det som skjer nå er faktisk ekstremt flaut.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

gladiporno


krakra


Gepard

Men i stor grad driver man å pisser på seg selv, signert Skarsfjord

Hansakongen

HVA i helvete skjer med brann er jo ingen faen ingen ting som stemmer med dette brannlaget i kveld? blir nok 0 mål etter bortekamper i år...

GlennK

Få ut Mohus nå, spar ham for ydmykelsen. Dette er bare flaut.

Nixon

Quote from: krakra on May 05, 2013, 18:56:28 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2013, 18:55:17 PM
To idiotiske gule kort for Grønner!
Han er jo på ball og takler ikke stygt.


Jeg syns det er et greit gult kort. Og det er uansett hodeløst når han har ett gult kort fra før.

Men Grønner kommer sterkere tilbake. Det er jeg sikker på.
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: GlennK on May 05, 2013, 18:59:17 PM
Få ut Mohus nå, spar ham for ydmykelsen. Dette er bare flaut.


Han har dessverre ikke noe på dette nivået å gjøre

krakra

Få nå inn Finne med en gang. Og Barmen

krakra

Hva?! Huse har ikke storspilt akkurat, men å ta ham ut for mr støttepasning på 2-0?

Nixon

Rød makt på Hansa

kabelmann

Soko inn og Huse ut? Skal vi safe inn et tap?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


osoerli

Kva er det Badji held på med?
-Først lagar han eit idiotisk frispark som fører til 2-0.
-Så driblar han i farleg posisjon mister ballen som fører til at Grønner skal reparere med ein overivrig manøver og blir utvist.
-SÃ¥ sparkar han leggen i skallen til Mohus.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Sokolowski inn for Huseklepp. Lukter sikring av målforskjell dette.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 19:00:10 PM
Quote from: GlennK on May 05, 2013, 18:59:17 PM
Få ut Mohus nå, spar ham for ydmykelsen. Dette er bare flaut.


Han har dessverre ikke noe på dette nivået å gjøre
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Helvete e de skarsfjord tenker pÃ¥!!!!  Vi ligger under 2-0 og han tar Ut huse og inn me soko.. Hva faen fÃ¥ nÃ¥ inn finne

gladiporno

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 19:00:10 PM
Quote from: GlennK on May 05, 2013, 18:59:17 PM
Få ut Mohus nå, spar ham for ydmykelsen. Dette er bare flaut.


Han har dessverre ikke noe på dette nivået å gjøre

Klaus_Brann

Det må være skade eller noe på Huse, hvis ikke er det utilgivelig av Skars.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: osoerli on May 05, 2013, 19:02:22 PM
Kva er det Badji held på med?
-Først lagar han eit idiotisk frispark som fører til 2-0.
-Så driblar han i farleg posisjon mister ballen som fører til at Grønner skal reparere med ein overivrig manøver og blir utvist.
-SÃ¥ sparkar han leggen i skallen til Mohus.


For alle andre klubber er jo eks-spillere en garanti for gode prestasjoner. Men selvsagt ikke for Bann.
Rød makt på Hansa

Christian

Soko mannen som skal snu dette?

Synes Grønners gule er strengt all den tid han takler på ballen. Det kan sikkert forsvares, men han kunne sluppet unna òg.

Ellers en rimelig traurig affære.

Romarius

Huff, dette er til og med verre enn fryktet. Dårlig av samtlige, men verst av alt den passive tafatte innstillingen. Men nå kom Soko inn for Huseklepp; et herlig offensivt bytte, rene publikumsfrieriet. Skal ikke se bort fra at vi nå klarer å sikre 0-2.

stigh

De som er tragisk er at vi spille jo langt bedre med 10 mann på banen

kabelmann

Artig at Brann har skapt mye mer etter utvisningen. Er det den "farlige 2-0 ledelsen" som har slått inn?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Belfort

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 19:03:47 PM
Nå må dere slutte å skylde på Skarsfjord. Det er å frita spillerne for ansvar.

Spillerne gjør ikke jobben, punktum. De kan veldig mye bedre enn dette.




Jeg håper du er ironisk nå

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Haugen får vel karantene nå?

Edit. Jepp.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Liker forresten Askar sine dødballer bedre enn Huseklepps. De burde variere mer på hvem som tar dem når begge er på banen samtidig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Haugens tredje gule, vel? Må stå over mot Start. Er altfor ofte involvert i dumme frispark.
GÃ¥ av.

aleksanderhjelleseth

Huseklepp sine dødballer er slappe og dårlige.

Gepard

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 19:03:47 PM


Men ser du ikke at uansett hvilke spiller man setter innpå blir det ikke noe bedre, dette handler om en leder som ikke evner organisere og motivere sin spillere.

Mannen er fullstendig ødeleggende. Har alltid vært og kommer alltid til å være en tapertrener. Som generer taper-resultater.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 19:05:25 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 19:03:47 PM
Nå må dere slutte å skylde på Skarsfjord. Det er å frita spillerne for ansvar.

Spillerne gjør ikke jobben, punktum. De kan veldig mye bedre enn dette.


Jeg håper du er ironisk nå


Nei, det er jeg ikke.
Vi må kunne forvente veldig mye mer av spillerne enn dette.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Hurra, Finne inn i eit forhåndstapt kampbilde. Modige Skarsfjord.
GÃ¥ av.

krakra

Nå må Skars gjøre to endringer neste kamp og kan kalle det rullering.

Spelaren

Quote from: krakra on May 05, 2013, 19:10:47 PM
Nå må Skars gjøre to endringer neste kamp og kan kalle det rullering.


La oss gjere tre forandringer og kalle det trenerbytte.
GÃ¥ av.

Belfort

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 19:09:39 PM
Quote from: Belfort on May 05, 2013, 19:05:25 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 05, 2013, 19:03:47 PM
Nå må dere slutte å skylde på Skarsfjord. Det er å frita spillerne for ansvar.

Spillerne gjør ikke jobben, punktum. De kan veldig mye bedre enn dette.


Jeg håper du er ironisk nå


Nei, det er jeg ikke.
Vi må kunne forvente veldig mye mer av spillerne enn dette.



Hvem er hovedansvarlig når dette skjer annen hver kamp i år etter år?

Klaus_Brann

Større sjanse for at Finne skal putte nå enn i første i alle fall.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Jepp, nok en gang kan Skars hjemme seg bak utvisning og vil sikkert skylde på manglende høyde cm i laget.

Men denne kampen var tapt lenge før utvisning. Den var tapt den dagen Skarsfjord signerte hovedtrenerkontrakten.

Styret er nødt våkne noe helt sinnsykt opp !!

Gulløl

Quote from: Belfort on May 05, 2013, 19:12:02 PM
Hvem er hovedansvarlig når dette skjer annen hver kamp i år etter år?


Mannen med ljåen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Gepard on May 05, 2013, 19:08:40 PM
Men ser du ikke at uansett hvilke spiller man setter innpå blir det ikke noe bedre, dette handler om en leder som ikke evner organisere og motivere sin spillere.


Nei, det ser jeg ikke. Dette handler neppe om manglende motivasjon, men manglende konsentrasjon - kanskje også manglende baller. Jeg tror ikke noen av Brann-spillerne er umotiverte. En fotballspiller som mangler motivasjon til å spille på sitt beste i hver kamp, er en fotballspiller som ikke har noe på et eliteserielag å gjøre.

For øvrig er det ikke alle som spiller dårlig. Askar har jobbet iherdig hele kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

stigh

Syns eg hører brann suporterne synger ironisk til skarsfjord

Klaus_Brann

Ikke vondt ment mot Soko, men kan noen lage en gif av Soko som tråkker på ballen og tryner der, som et bilde for Brann på bortebane?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Nå har vi tatt ut den eneste som løp litt i 1.omg, og de to med litt kreativitet i 2. Men Pusic får bli. Jeg fatter og skjønner det ikke. Har han en eneste positiv involvering i dag? Men i hvert fall litt fandenivoldskhet etter utvisningen. Med samme innstilling ville vi slått dette svake Sogndallaget.

Brann_ruler

Det mest overraskende er at jeg fremdeles blir irritert og skuffet pga møkkadårlige bortekamper. Nå lår jeg over på hockey og lar brann være brann. Skulle ønske jeg hadde det i meg å ta en pause fra brann inntil RBH og SKARS er borte.

Vi taper fortjent mot tippeligaens dårligste lag. Hvor er æren og vinnerviljen`Hva er planen på bortebane. Hvorfor løper ingen? Hvorfor blir jeg engasjert over elendige bortekamper. Møkkaspillere, møkka trener.

Gepard

May 05, 2013, 19:19:25 PM #257 Last Edit: May 05, 2013, 19:22:35 PM by Gepard
Handler rett og slett om manglende vinnerkultur i garderoben. Det er et ledelsesansvar. Rune Skarsfjor har ansvaret. Men ikke en jævla sjel i brannstyret evner å stille han til rette for dette ansvaret.

Helt jævlig.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Kristoffer Larsen har forresten vært uvanlig svak i dag. Han har ikke akkurat spilt seg inn på laget.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kjell249

Hva har skjedd med Larsen? Ikke til å kjenne igjen fra i fjor og glimtvis i år. Trent for hardt?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Sett gjerne to mål til, alle monner drar for å få Skarsfjord ut døren.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Ingen bryr seg om å følge Mane.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


kabelmann

Skjøner jo hvorfor Nordkvelle blir foretrukket fremfor Larsen for tiden. Ytterst svak. Dessverre føyer han seg bare inn i rekken.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Klarer ikke le, er bare apatisk til dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Er ingen vits i å håpe ein gang.
GÃ¥ av.

Gepard

Meningsløst. Typisk at når kampen er tapt, da klarer man å prestere. Skarsfjord bør kanskje merke seg dette en aning og så si opp kontrakten sin.

OmOssSjølOgHansaøl

Da har vi det i minste klart å score på bortebane, for første gang denne sesongen.

Som jeg sa tidligere: Askar har jobbet iherdig hele kampen. Hvis vi første skulle score i denne kampen, er det ikke uventet at det blir nettopp Askar.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

bulldog

zolt gir bort det første og hva han gjør på 3-0 er skammelig, gidder ingenting
bulldog

SK

MANGE bør gå i seg selv etter dette. Dette gjelder en stor del av spillerne, flere svake enkeltprestasjoner som ikke skal skje har bidratt sterkt til tapet. Men hovegrunnen er selvsagt at vi nok en gang fremstår som et 4.divisjonslag borte. På tide at noen internt i klubben kommer med noen sannhetens ord til Skarsfjord, dette går ikke lenger.

SK

Quote from: bulldog on May 05, 2013, 19:32:57 PM
zolt gir bort det første og hva han gjør på 3-0 er skammelig, gidder ingenting


Zsolt ? De som har skylden for førstemålet er Huseklepp, Grønner og Mohus.

kabelmann

Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gepard


stigh

Quote from: kabelmann on May 05, 2013, 19:35:34 PM
Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.


Nei er ikke så heldig du

Klaus_Brann

Satser på at det er mer underholdning med hockeyen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Kva gjorde Larsen så langt bak i bana? Han var jo nesten midtstoppar der ei periode.

bernu

Quote from: kabelmann on May 05, 2013, 19:35:34 PM
Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.

Vi blir ikke kvitt skarsfjord før supporterne tar saken i egne hender. Begynne å vise åpen misnøye på hjemmekamp, i media, med plakater, tipse pressen og møte opp på stadion.
Etter hvert kommer media med på laget, og ballen er i gang.
HANSA - Z

Brann_ruler

Dette er tragisk. Tror virkelig noen på stadion at dette klarer å skape entusiasme og fylle tribunen? De graver sin egen grav med dette. Latterlige mennesker. Ingen ære, ingen entusiasme. Vi blir gruset at tippeligaens dårligste lag. Hadde forresten byttet Pusic glatt med Azar.

krakra

Quote from: kabelmann on May 05, 2013, 19:35:34 PM
Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.
Nei, vi er bare de sjarmende utålmodige supporterne som alltid syter og klager hver gang alt ikke går Branns vei. En del av sjarmen med Brann, men ikke noe å bry seg med. Det er jo bare irrasjonell frustrasjon.

Brann har redusert seg selv til en liten drittklubb. Hvor vi skal være fornøyde bare vi vinner hjemme, uansett hvor kjip og kjedelig fotball det skjer med. På bortebane er ethvert poeng bonus. Hvis man er misfornøyd med kjedelig hjemmefotball og bortetap så er man for kravstor.

Gepard

2015.    HAHahahahahahHAHAhahahahahaHAaahha. Piss meg i øret.

Hatleking

Aldri i verda om Pusic bør starte neste kamp. Han har vore usynleg i fleire kampar no. Det er på tide at Finne - som for øvrig ikkje imponerte i dag - får starte.

Hatleking

Me har 2/3 i ballinnehav. Så får dei som likar sånt iallfall fokusere på det.

kabelmann

Quote from: krakra on May 05, 2013, 19:39:50 PM
Quote from: kabelmann on May 05, 2013, 19:35:34 PM
Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.
Nei, vi er bare de sjarmende utålmodige supporterne som alltid syter og klager hver gang alt ikke går Branns vei. En del av sjarmen med Brann, men ikke noe å bry seg med. Det er jo bare irrasjonell frustrasjon.

Brann har redusert seg selv til en liten drittklubb. Hvor vi skal være fornøyde bare vi vinner hjemme, uansett hvor kjip og kjedelig fotball det skjer med. På bortebane er ethvert poeng bonus. Hvis man er misfornøyd med kjedelig hjemmefotball og bortetap så er man for kravstor.


Ja, det er dessverre slik det er blitt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Quote from: krakra on May 05, 2013, 19:39:50 PM
Quote from: kabelmann on May 05, 2013, 19:35:34 PM
Jaja. Blir vel ikke kvitt Skarsfjord denne gangen heller.
Nei, vi er bare de sjarmende utålmodige supporterne som alltid syter og klager hver gang alt ikke går Branns vei. En del av sjarmen med Brann, men ikke noe å bry seg med. Det er jo bare irrasjonell frustrasjon.

Brann har redusert seg selv til en liten drittklubb. Hvor vi skal være fornøyde bare vi vinner hjemme, uansett hvor kjip og kjedelig fotball det skjer med. På bortebane er ethvert poeng bonus. Hvis man er misfornøyd med kjedelig hjemmefotball og bortetap så er man for kravstor.


Spot on. Og vårt ansvar er å gi beskjed om at dette ikke tolereres lengre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Oppreist

Dette var nitrist - kanskje som forventet men likevel utrolig skuffende. Det er absolutt INGENTING som er overraskende med dette Sogndallaget. De kjemper som løver, flytter opp laget hver gang det er frispark uansett hvor pÃ¥ banen dette er og de er bedre hodespillere enn oss.  Vi trenger uansett ikke gjøre jobben enda lettere for dem ved Ã¥ sette Hassan som markør pÃ¥ Karadas som faktisk var bedre enn jeg har sett ham pÃ¥ flere Ã¥r.  NÃ¥r vi i tillegg har en keeper som ikke leverer (pÃ¥ de to første mÃ¥lene) blir det fryktelig vanskelig.  

NÃ¥r vi selv er i angrep og kommer rundt fra kantene er det heller ikke noe poeng Ã¥ lempe ballene høyt inn i midten der vi blir gruset gang etter gang i luftrommet.  

Forresten tusen takk til Grønner som klarer Ã¥ fÃ¥ rødt kort nÃ¥r vi allerede har to stoppere ute med skade! Jeg tror  hjemmerekken vÃ¥r stopper mot hardtarbeidende Start.  
Stein på stein blir Steinar.

Klaus_Brann

Brann har litt å lære av å trå til slik som Norge gjør nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Oppreist on May 05, 2013, 19:49:15 PM
... Jeg tror  hjemmerekken vÃ¥r stopper mot hardtarbeidende Start.  


Sannsynlegvis, og då med feiende flott fotball siden det er Mjelde som kjem tilbake på Stadion.
GÃ¥ av.

Brann_ruler

Quote from: Klaus_Brann on May 05, 2013, 19:53:00 PM
Brann har litt å lære av å trå til slik som Norge gjør nå.


Problemet er vel at siden vi har en verdensmester som leder så er det lite å lære...

Og hadde de hatt evne til å lære så hadde vi kanskje ikke hatt Skarsfjord som trener heller :)

Klaus_Brann

Quote from: Brann_ruler on May 05, 2013, 19:57:14 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 05, 2013, 19:53:00 PM
Brann har litt å lære av å trå til slik som Norge gjør nå.


Problemet er vel at siden vi har en verdensmester som leder så er det lite å lære...

Og hadde de hatt evne til å lære så hadde vi kanskje ikke hatt Skarsfjord som trener heller :)


Ja, sant nok. De kunne fått straffetrening med en hockeyklubb etter slike bortetap, Skars skulle spilt han og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Nå må for faen BT, BA , DODDO og hele sulamitten våkne opp.

Aldri noensinne har vi sett makan til apatisk og koselig lokalpresse, det er jo null trøkk rundt skars posisjon.

bernu

Vi får skrive mail i hopetall til Ba og Bt slik at de kanskje våkner opp og ser at det koker litt hos supporterne....
HANSA - Z

Sindre32

May 05, 2013, 20:02:49 PM #297 Last Edit: May 05, 2013, 20:04:44 PM by Sindre32

Spelaren

Quote from: Gepard on May 05, 2013, 20:00:29 PM
Nå må for faen BT, BA , DODDO og hele sulamitten våkne opp.

Aldri noensinne har vi sett makan til apatisk og koselig lokalpresse, det er jo null trøkk rundt skars posisjon.


Vel. Bt har tippet Brann på tredjeplass og med det puttet ammunisjon i geværet i det minste.
GÃ¥ av.

Hansakongen

Quote from: Klaus_Brann on May 05, 2013, 19:58:49 PM
Quote from: Brann_ruler on May 05, 2013, 19:57:14 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 05, 2013, 19:53:00 PM
Brann har litt å lære av å trå til slik som Norge gjør nå.


Problemet er vel at siden vi har en verdensmester som leder så er det lite å lære...

Og hadde de hatt evne til å lære så hadde vi kanskje ikke hatt Skarsfjord som trener heller :)


Ja, sant nok. De kunne fått straffetrening med en hockeyklubb etter slike bortetap, Skars skulle spilt han og.


Kunne like greit innført straffe trening med en gang ankomst bergen om kvelden/natten uansett what ever tid pÃ¥ døgnet de kommer hjem etter en kamp de har blitt pisset pÃ¥ i 2 x 45 min av et mye svakere lag man skulle ha vunnet mot. Hadde de spilt helt ok kamp men tapt kampen med  verdighet skulle de ha sluppet unna.

Huff

Da ryker vel seiersrekken hjemme mot Mjeldes Start...

De to letteste bortekampene er og kanskje over, for vi møter neppe svakere motstand borte enn hva dette Sogndal-laget hadde å by på, og LSK er og svake.

Positivt: Vi er ferdig med det obligatoriske tapet i saftbygden, Karadas er en trivelig type og målet til Askar. Negativt: Resten.

bernu

Men seriøst. Er det noen fra Bataljonen her? Det bør kalles inn til ekstraordinært styremøte i morgen og lages en kraftig uttalelse fra Bataljonen om at Skarsfjord ikke lenger har tillitt.
Nok er nok.
HANSA - Z

Klaus_Brann

Det kommer nok ikke til å skje, men folk står jo fritt til å lage bannere og lage lyd om misnøyen på stadion mot Start.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Nei, men det kunne vært greit av Roger & co å komme inn her og skrive litt om hvorfor de tilsynelatende ikke er mer kritiske til Skarsfjord og hvordan Brann opptrer på bortebane.
Rød makt på Hansa

Hansakongen

Quote from: bernu on May 05, 2013, 20:07:12 PM
Men seriøst. Er det noen fra Bataljonen her? Det bør kalles inn til ekstraordinært styremøte i morgen og lages en kraftig uttalelse fra Bataljonen om at Skarsfjord ikke lenger har tillitt.
Nok er nok.


Enig her snart er NOK er NOK skulle likt sett borte tabellen med brann med rune/ Steinar sine borte opptredner fra de overtok Brann i 2009- til dagens dato. Snart pÃ¥ tide heller gi en trener de 3 og 6 millioner han krever i Ã¥rslønn for Ã¥ fÃ¥ brann til og bli et stabilt topplag enn og "tape" alle borte Ã¥r etter Ã¥r. Ikke rart det blir mindre folk i rødt som reiser pÃ¥ bortekamper nÃ¥r man vet utfallet før kampen er startet.0 poeng  slukøret hjem med halen mellom beina. Det mest oppløftene sesongen var utentvil 2011. men that's is.

haak

Ja nå er det nok. Dette er totalt hjelpeløst

Gulløl

Slapp av folkens. Dette tapet viste vi alle kom, det er bare å glemme det med en gang. Vi er fremdeles på 4 plass på tabellen, er foran Rosenborg og milevis foran fjorårets seriemester Molde. Vi har fremdeles den beste seriestarten siden gullåret 2007. Ingen kan forlange Skarsfjord sin avgang på denne seriestarten, selv om vi er dritt på bortebane.
Bortsett fra Strømsgodset og Aalesund har alle de andre lagene gått på pinlige tap i år de også så vi er i godt selskap. Går ut fra at det blir full skjerpings mot Start og med seier der er vi kanskje på medaljeplass.
SÃ¥ vi er ikke nær verdens undergang helt enda  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

bernu

Så lenge vi er drita kjedelig nå vi vinner hjemme og suger balle når vi taper borte har vi et stort problem.
HANSA - Z

Ricky


krakra

Quote from: Gulløl on May 05, 2013, 20:28:29 PM
Slapp av folkens. Dette tapet viste vi alle kom, det er bare å glemme det med en gang. Vi er fremdeles på 4 plass på tabellen, er foran Rosenborg og milevis foran fjorårets seriemester Molde. Vi har fremdeles den beste seriestarten siden gullåret 2007. Ingen kan forlange Skarsfjord sin avgang på denne seriestarten, selv om vi er dritt på bortebane.
Bortsett fra Strømsgodset og Aalesund har alle de andre lagene gått på pinlige tap i år de også så vi er i godt selskap. Går ut fra at det blir full skjerpings mot Start og med seier der er vi kanskje på medaljeplass.
SÃ¥ vi er ikke nær verdens undergang helt enda  ;)
Skal dette tapet også bortforklares?
Vi blir pisset på av RBK - Ikke noe å beskymre seg over. De er så syyyykt gode. Ingen andre har tapt mot dem på hjemmebane
- Vi faller totalt sammen mot LSK og taper 2-0. Ikke noe stress. Vi spilte bra i førsteomgang og ble snytt for mål.
- Vi blir pisset på av Sogndal. Ikke noe stress, som forventet.

Hvem kan vi egentlig FORVENTE å slå borte? Holder vi med Brann eller Sandnes Ulf?

Belfort

Quote from: Gulløl on May 05, 2013, 20:28:29 PM
Slapp av folkens. Dette tapet viste vi alle kom, det er bare å glemme det med en gang. Vi er fremdeles på 4 plass på tabellen, er foran Rosenborg og milevis foran fjorårets seriemester Molde. Vi har fremdeles den beste seriestarten siden gullåret 2007. Ingen kan forlange Skarsfjord sin avgang på denne seriestarten, selv om vi er dritt på bortebane.
Bortsett fra Strømsgodset og Aalesund har alle de andre lagene gått på pinlige tap i år de også så vi er i godt selskap. Går ut fra at det blir full skjerpings mot Start og med seier der er vi kanskje på medaljeplass.
SÃ¥ vi er ikke nær verdens undergang helt enda  ;)


Hvor mange år til ser du for deg at du vil gi Skars for å løse de skandaløse opptredene på bortebane?

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Du glemte Badji som gjorde en dårlig kamp. Han ble jo spådd skulle gjøre en god kamp.

Nei, jeg har fortsatt ingen tro på teorien om at reservene hadde gjort det mye bedre. Minner fortsatt om kampen i fjor der vi hadde flere av de du etterlyser på banen. Ble tap da også og ingen psykologisk finte...
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg unnlot å nevne Badji fordi jeg syns han var Branns beste, men han var gjerne dårlig han og.

Stilte ikke Brann med toppet lag ut fra omstendighetene i fjor? Isåfall var det ingen psykologisk finte.
Tren på langskudd


Nixon

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 21:23:24 PMStilte ikke Brann med toppet lag ut fra omstendighetene i fjor? Isåfall var det ingen psykologisk finte.


Nå var det vel ikke finten som var det viktigste med teorien din, men at reservene ikke hadde vært psykisk underlegne, hadde hatt en annen innstilling og gjort en bedre jobb. Da spiller det vel ingen rolle om Brann hadde mer etablerte spillere på skadelisten eller ikke.
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg har liten tro på teorien om at vi vil tjene på å starte med dårligere spillere, fordi de er dårligere enn alternativene. Jeg tror ikke problemet var at vi undervurderte Sogndal i dag. Tverimot virket det som at spillerne manglet selvtillitt og trygghet.
Skal ikke klage for mye på laguttakene i dag, selv jeg er uenig i dem ennå. Dette var en kollektiv svikt, som det alltid er på bortebane, og ikke noe enkeltspillere skal ha skylden for.

osoerli

Ser mÃ¥la i kveldsnytt.  Mohus er svak pÃ¥ alle mÃ¥la.
-Første mål, bli på strek så har han ein sjanse.
-Andre mÃ¥l, elendig rekkevidde.  Piotr og halvparten av keeprane i TL hadde tatt den.
-Tredje mÃ¥l,  Ein vÃ¥ken keeper gÃ¥r ut og snappar den forholdsvis enkelt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Dette var for øvrig enda ein kamp der kroppspråket taler sitt tydelige språk. Utslåtte armer, oppgitte blikk og høye skuldre.
GÃ¥ av.

Miller

Blir skuffet om Mohus får flere kamper, dette var ekstremt svakt! Viser null potensiale ...

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on May 05, 2013, 20:28:29 PM
Slapp av folkens. Dette tapet viste vi alle kom, det er bare å glemme det med en gang. Vi er fremdeles på 4 plass på tabellen, er foran Rosenborg og milevis foran fjorårets seriemester Molde. Vi har fremdeles den beste seriestarten siden gullåret 2007. Ingen kan forlange Skarsfjord sin avgang på denne seriestarten, selv om vi er dritt på bortebane.
Bortsett fra Strømsgodset og Aalesund har alle de andre lagene gått på pinlige tap i år de også så vi er i godt selskap. Går ut fra at det blir full skjerpings mot Start og med seier der er vi kanskje på medaljeplass.
SÃ¥ vi er ikke nær verdens undergang helt enda  ;)


At vi fremdeles "henger med i toppen" er jo fordi vi har hatt 4 hjemme og 3 borte. Hadde vi hatt 3 hjemme og 4 borte, hadde vi hatt 3 poeng mindre.
Legg ned hele klubben!

Baunebob

Quote from: bernu on May 05, 2013, 20:33:23 PM
Så lenge vi er drita kjedelig nå vi vinner hjemme og suger balle når vi taper borte har vi et stort problem.



Nettopp. Vi vinner hjemme, men vi er fortsatt planløse, kjedelige og heldige.
På bortebane er vi så ufattelig piss at folk mister totalt smaken på stadionbesøk helgen etter.
Ved å beholde Skarsfjord nøyer vi oss med forjævlige femteplasser og helt OK prestasjoner.

Vi har et ungt lag med mye potensiale, men Skarsfjord er ikke i nærheten av å få det ut.

Gepard

Skarsfjord kommer rett og slett aldri til å klare å uvikle våre store talenter til Vinnertyper.

Xminator

Det er ikke lenge før dette laget begynner å tape hjemme også. Når Brann skaper 1(!!) sjanse på 355 vellykkede pasninger, mens Sogndal skaper 6 på 136 vellykkede pasninger, så sier det alt om hvorfor Brann aldri er i nærheten av å vinne denne kampen.

Spillerene tør jo ikke spille opp bakfra, for det er ingen der som går i duellene - eller kan vinne disse. Når det likevel er slik er det bedre å spille ballen opp uansett og heller ta bruddet mot på Sogndals 16- meter enn midt på vår egen banehalvdel. Utvisningen tvinger Brann til å spille mer direkte, og da er vi nærmere sjansene også. Store deler av kampen spiller jo våre kantspillere støttepasninger når de er i innleggsposisjon midt inne på Sogndals halvdel.

Det er ikke sikkert vi hadde vunnet selv om vi hadde spilt med Karadas og ikke Pusic, men jeg er rimelig sikker på at de 4 andre offensive spillerene hadde fått ballen oftere i posisjoner der vi var i nærheten av å kunne skape noe.

Spille mer direkte for faen!

ostraume

Quote from: Lasaron on May 05, 2013, 21:06:28 PM


For det første: Grønner klarte seg ikke greit. Når du får to gule på 54 minutter så gjør du ikke en godkjent kamp. Ferdig med den saken.

Når det gjelder teorien din om at dårligere spillere gir et bedre lag, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Det er for dumt. Du husker b-laget vi stilte i de tre siste kampene i fjor? Ga tre tap.

Det eneste jeg kan si meg enig i er at �vretveit bør foran Mohus i køen. Hvorfor i helvete har vi en blond 13-åring på 1.70 som 2. keeper? Vi er tross alt Brann.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Det er fordi jeg tillegger psykologi veldig stor vekt i bortekampene mot Sogndal. Da tror jeg videre at en slik startellever hadde fungert som en psykologisk finte som hadde utjevnet det psykiske overtaket Sogndal normalt har. Sogndal hadde tenkt: "Hva i all verden er dette for noe?" og hadde blitt noe usikker. Brannspillerne hadde tenkt "Dette er sprøtt. Vi kjører på." I stedet for "Vi taper nok, igjen."

Det er jo ingen tvil om at Brannlaget er bedre enn Sogndallaget, det viser jo tabellen, og slik er det hver gang. Likevel vinner Sogndal, hver gang. Så, ja, jeg mener en dårligere startellever hadde gjort det bedre.

De tre kampene du henviser til var vel på papiret det beste laget de kunne stille med, mer eller mindre. Altså ingen psykologisk finte.

Jeg har hengt meg opp i det begrepet.
Tren på langskudd

Nixon

Så våre presumptive nest beste spillere kan bare gjøre en forskjell dersom de henviser de beste til benken? Men dersom de beste er skadet eller utestengt vil ikke våre nest beste utgjøre noen forskjell?

Avansert psykologi. Det skal du ha...
Rød makt på Hansa

Hatleking

Så eit psykologisk overtak får ein først når ein set dei beste spelarane tilgjengeleg på benken? Det vil seie at ein i fjor burde ned på Brann 3 for å utmanuvrere motstandarane?

Lasaron

Nei, dette skulle vært et helt spesielt trekk i akkurat denne kampen på Fosshaugane.

Jeg "visste" på forhånd at Brann kom til å tape denne kampen med toppet lag. Jeg er helt oppriktig når jeg tror Brann hadde hatt en bedre sjans med min alternative startellever.
Tren på langskudd

ostraume

Jeg "vet" at Brann kommer til å tape borte mot Godset. Foreslår derfor at jeg spiller midtstopper, og så vil jeg ha inn krakra som spiss. Jeg har hengt meg opp i dette med psykologi skjønner du.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Nixon

Quote from: vekkreist on May 06, 2013, 09:48:31 AM


Nei, Mohus er andrevalget, og har vel stort sett vært det siden han kom tilbake fra skade i fjor.
Rød makt på Hansa

osoerli

Rart når dei prøvte å kvitta seg med han i vinter og han ikkje var god nok for Strømmen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: Nixon on May 06, 2013, 09:52:36 AM
Quote from: vekkreist on May 06, 2013, 09:48:31 AM


Nei, Mohus er andrevalget, og har vel stort sett vært det siden han kom tilbake fra skade i fjor.

Lasaron

Quote from: ostraume on May 06, 2013, 09:43:12 AM
Jeg "vet" at Brann kommer til å tape borte mot Godset. Foreslår derfor at jeg spiller midtstopper, og så vil jeg ha inn krakra som spiss. Jeg har hengt meg opp i dette med psykologi skjønner du.


Tullegutt!
NÃ¥ mener jeg altsÃ¥ at Brann sitt toppede lag er klart bedre enn Sogndal sitt, noe ogsÃ¥ tabellen viser. Mitt alternative lag bestÃ¥r av 9 A-lagsspillere og to fra femmergruppen. Jeg tror det laget, spiller for spiller, er like godt som Sogndal sitt. Derfor er ikke forslaget mitt sÃ¥ useriøst som du tøyser det til Ã¥ bli. Du mÃ¥ jo ta i betrakning historien vÃ¥r pÃ¥ Fosshaugane. Dessuten er det av og til slik at noen ting vet man bare. Bare spør Rekdal  :)
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krakra on May 06, 2013, 12:14:28 PM
Quote from: Nixon on May 06, 2013, 09:52:36 AM
Quote from: vekkreist on May 06, 2013, 09:48:31 AM


Nei, Mohus er andrevalget, og har vel stort sett vært det siden han kom tilbake fra skade i fjor.


Tror neppe det er så mye å spekulere i hvis du da tenker at det kan være politikk eller trynefaktor. Riisnes sier i dag at Mohus blir sett på som bedre, og jeg tror nok at det er hans genuine oppfatning:
Rød makt på Hansa


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!


Jose Arrogantio

Quote from: BrannTarzan on May 06, 2013, 23:37:48 PM
Det ble skrevet at Brann styret har skrevet ny kontrakt med han til 2019.



Dette stemmer vel ikke?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Noen ganger kommer det nye folk inn her som bare hever nivået til nye høyder!

Men det er jo greit å vite at det verste med søndagen var at Brann ville nå fergen...
Rød makt på Hansa

BrannTarzan

Noen ganger kommer det nye folk inn her som bare hever nivået til nye høyder!

Men det er jo greit å vite at det verste med søndagen var at Brann ville nå fergen...




Skriver du så jævla intelligent du da NIxon??Det er vel meg du mener ??
Ja jeg er  ny..Og mener jeg er saklig jeg da..
Hva var usaklig i det jeg skrev da??

Skjerp deg da!!

Utmedsnolken

Quote from: BrannTarzan on May 07, 2013, 10:09:37 AM
Noen ganger kommer det nye folk inn her som bare hever nivået til nye høyder!

Men det er jo greit å vite at det verste med søndagen var at Brann ville nå fergen...



Skriver du så jævla intelligent du da NIxon??Det er vel meg du mener ??
Ja jeg er  ny..Og mener jeg er saklig jeg da..
Hva var usaklig i det jeg skrev da??

Skjerp deg da!!


Helt enig. Skjerpings Nixon. Bataljonen ble ikke den sterkeste og kraftigste supporter organisasjonene i europa med de holdningene der
"og der snubler Sæternes igjen"

evenskb

Quote from: Utmedsnolken on May 07, 2013, 10:41:20 AM
Quote from: BrannTarzan on May 07, 2013, 10:09:37 AM
Noen ganger kommer det nye folk inn her som bare hever nivået til nye høyder!

Men det er jo greit å vite at det verste med søndagen var at Brann ville nå fergen...



Skriver du så jævla intelligent du da NIxon??Det er vel meg du mener ??
Ja jeg er  ny..Og mener jeg er saklig jeg da..
Hva var usaklig i det jeg skrev da??

Skjerp deg da!!

Helt enig. Skjerpings Nixon. Bataljonen ble ikke den sterkeste og kraftigste supporter organisasjonene i europa med de holdningene der

vil vi ikke ha nye folk på forumet, er ikke interessant å skrive her om man blir kommentert slik på et innlegg som er helt på høyde og mer fornuftig en mengde andre innlegg her inne.

SK

Quote from: BrannTarzan on May 07, 2013, 10:09:37 AM
Noen ganger kommer det nye folk inn her som bare hever nivået til nye høyder!

Men det er jo greit å vite at det verste med søndagen var at Brann ville nå fergen...




Skriver du så jævla intelligent du da NIxon??Det er vel meg du mener ??
Ja jeg er  ny..Og mener jeg er saklig jeg da..
Hva var usaklig i det jeg skrev da??

Skjerp deg da!!


For det første skriver du ting i innlegget ditt som ikke er sant (Skarsfjord til 2019 - hvor har du det fra ?)
For det andre lanserer du en helt tullete teori om at Brann pakket alle sakene sine i pausen fordi de allerede hadde bestemt seg for at de ikke skulle snakke med media etter kampen. Noe som utelukkende er basert på at Brann-bussen var på samme ferge som supporter-bussen. Det må i beste fall kalles syltynt.
Som det blir nevnt, er det langt mer logisk at de ønsket å rekke den fergen for å ikke komme hjem senere.

Gulløl

May 09, 2013, 12:51:24 PM #346 Last Edit: May 09, 2013, 12:53:35 PM by Gulløl
Quote from: BrannTarzan on May 06, 2013, 23:37:48 PM
Det ble skrevet at Brann styret har skrevet ny kontrakt med han til 2019.
Dett er skandale..


Tenk Ã¥ nekte pÃ¥ at en har skrevet dette, flaks at moderator nettopp slettet pÃ¥standen din som du nettopp kom med i et nytt useriøst innlegg. Halve Bataljonforumet har nÃ¥ gÃ¥tt i "2019-Skarsfjord-angst" i flere dager etter infoen fra deg Tarzan og sÃ¥ var det ikke sant. PÃ¥ tide Ã¥ trekke tilbake til jungelen kanskje  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg mener å huske å ha sett det jeg og. Det var en som skrev det som spøk. Så trodde vel Tarzan at det var sant.
Tren på langskudd

BrannTarzan

Jøss så mange missforståelser det blir med sms.mail..blogger.brev. bare man skriver et ord feil så kan det endre på en hel mening med det som er skrevet..

Finn at jeg har sagt det jeg har sagt da så skal jeg godta at jeg har sagt det..
Hvis ikke derre har bevis på at jeg faktisk har skrevet dette så er det ikke noe å diskutere mere..

Da blirdet bare for dumt..
Er ikke noen forum skribent akkurat,,jeg syntes det blir for useriøst I et forum.

For mye dritt slenging..

Jeg har laget en ny skars sang..avskjeds sang hvis vi trenger det..

Mannen gjør jo en bra job foreløpig..
Jeg er ihvertfall fornøyd med Skars..

Ha en fin dag gutter, mens dere letter etter det dere pÃ¥stod jeg skrev hehehe   :o

Go Up