• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar Karadas (edited)

Started by Superjack, December 01, 2003, 20:36:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Hvis Brann eventuelt gir AK 1 MEUR i sign-on fee om et år, så er de enten tilbakestående i idrettsveien, eller så har AK hatt et sinnsykt bra år. Får håpe på det siste hvis så er tilfelle.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

enavgutta

Tror Azar er slæten og ferdig.

bulldog

står på fxt at azar er klar for brann. 3 mill i overgangsum.
bulldog

Kjell249

Må si Brann har muskler på overgangsmarkedet. I den seinere tiden er det flere og flere spillere som er attraktive for flere klubber som velger Brann. Bare i dette overgangsvinduet har HEF og Azar valgt Brann i kamp med flere andre interessenter. Tror ikke Mjelde kan være så kjip:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kremfjes

Vel, både Azar og HEF har hatt veldig sterke personlige interesser av å komme til Bergen igjen da (Les: barn, kjæreste, svigerfamilie ++). Så det er ikke bare musklene til brann sin fortjeneste :)

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Kremfjes"Vel, både Azar og HEF har hatt veldig sterke personlige interesser av å komme til Bergen igjen da (Les: barn, kjæreste, svigerfamilie ++). Så det er ikke bare musklene til brann sin fortjeneste :)


Sikkert faktorer (barn, kjæreste o.l) som spiller inn ja, men tviler pÃ¥ at det er veldig avgjørende. De gÃ¥r etter pengene. Tipper de klarer Ã¥ bo utenbys noen  Ã¥r til hvis antallet millioner var det riktig.
RANN - FOR ALLTID

Kjell249

Hvor lang kontrakt har Azar signert? I bt står det ut 2011.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article88334.ece

I de andre avisene står det ut 2010 og 3,5 års kontrakt. Er det bare BT som ikke klarer å regne?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stalin

Er usikker på om jeg liker dette.

Roffarne

Er sikker på at jeg liker dette.

lusken

Gode nyheter!!

Håper han allerede i høst er i form nok til og danke ut, slik jeg ser det vår største svakhet, Bjarnason.

Nightfox


Nixon

Jeg venter med å juble til det står på brann.no...
Rød makt på Hansa

445

Nå blir det realitet også, om enn for 3,5 år!
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Superjack

Enig med Nixon. Azar var jo klar i fjor også, men det strandet hos Benfica, og det kan det like godt gjøre nå.

MEN skulle det gå bra, så synest jeg det er sterkt.
Brann henter fortsatt antatt toppklasse norske spillere, mens RBK spiller lotto med å hente ukjente afrikanere.

Så lenge RBK ikke er villig til å betale markedspris for norske spillere, så har Brann en kjempefordel, siden de sammen med LSK blir de eneste toppklubbene som har midler til på kjøpe de beste norske spillerne.

RBK sparer seg til fant, Brann skal vinne, vinne og vinne!
Brannsupporter.

Erlend

kanskje dette blir Ã¥ret da gode, hjemhentede stjerner henter hjem gullet?? NÃ¥ har vi Guntveit,(greit kanskje ingen stjerne men han har gjort det bra) Helstad, Azar og el Fakiri.  Blir gøy hvis det er vÃ¥re savnete spiller som leder oss til gull.  

Og by the way, sÃ¥ viser det jo hvor mye penger betyr.  Før mÃ¥tte vi selge for Ã¥ overleve, og nÃ¥ kjøper vi de samme spillerne og vinner kanskje gull

TroBlo

Azar er nok ikke ment brukt nå i høst, han er hentet inn for å styrke laget til neste sesong (evt. vinterkamper). Han må bygges opp igjen slik som flere andre Brann har kjøpt og de innrømmer at det er ett risiko kjøp.
Hansa felt C

bulldog

3 mill for spilleren vi solgte for 6 (?) er jo fine greier. så får han en halv sesong på å bli fit for fight og vi har kristjan og azar i midten bak. høres strålende ut synes jeg.
bulldog

tr0Ndemann

Er enig. Og nå som Brann har hentet inn en ny midtstopper (siden det er det de vil bruke ham til) er det ganske sikkert at Bjarnasson vender hjem.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Med nr 6 på ryggen, det er vel to rake motsetninger i Azar og Helge... Litt ufint å se noen andre med Helges nr.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

QuoteReaksjoner på overgangen, og mange andre godbiter vil du bli servert utover ettermiddagen og kvelden, så følg med her på Brann.no!


FÃ¥r se om Brann holder ord da...

vebo

Jadda! HÃ¥per og tror at dette er gode nyheter. HÃ¥per den mentale rutinen kan veie opp for manglende treningsgrunnlag.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Quote from: "Nightfox"
QuoteReaksjoner på overgangen, og mange andre godbiter vil du bli servert utover ettermiddagen og kvelden, så følg med her på Brann.no!


FÃ¥r se om Brann holder ord da...


Det er da ikke sikkert de sitérer deg, bare fordi du har eksplodert... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Red Rabitt

Azar-Azar-Azar Karadas!
Velkommen hjem! Respekterer dette med tanke på at han ønsket det så sterkt.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

HansaInferno

Ja, vi må jo bare glede oss over dette og glemme det som har skjedd tidligere. Azar er nok mer voksen nå, og jeg tror på han når han sier at han hadde et stort ønske om å komme tilbake til Brann.

Velkommen hjem.
Breiflabben, baby!

thesevs

1. Burde ikkje overskriften vært endret til "Azar Karadas" siden han no e kommet til klubben eller må vi starte en ny tråd? Den opprinnelige Azar-tråden er nemlig stengt... se link under
(tenkte ikkje på at denne tråden var unødvendig, bare at Azar no virkelig e kommet til klubben)

2. Her kan folk lese tidligere reaksjoner omkring Azar
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1171&postdays=0&postorder=asc&start=50

3. Azar kommer nok til å bli en nyttig tilvekst i klubben (regner ikkje med han får tilbakefall - iflg legestanden er dette syndromet noe man kan bli 100% frisk av)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5684

Bruun-Hanssen understreker at Azar kommer til å trenge tid.. Men ellers er frisk..

Speedy

Det blir vel slik som med Helstad, et kjøp for neste sesong. Kan nesten ikke vente til se taklingene og mentaliteten til Azar, for den er herlig!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

Selv om han ikke skulle spille så mye denne sesongen, så er det vel lov å håpe at han kommer til å bidra til å løfte stemningen enda et hakk i laget.

Spillere med god innstilling, som sprer godt humør og positive vibber, er viktig når presset øker i serieinnspurten.

Endre

Herlige nyheter!
Jeg må innrømme at jeg har sett få kamper med han siden sist han var i Norge, men det at Jose Mourinho skryter av hans midtstopperspill må jo bety noe :P

http://fotball.fvn.no/ap/article901.ece
/artikkel fra 2006/

Stoffi

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Men da var han jo så mye yngre og mer uerfaren på overgangsmarkedet.
paf altså...:)
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Alltid hyggelig med TV-selskaper som har orden i arkivene sine.
Når det er sagt: Jeg for min del ønsker Azar hjertelig velkommen tilbake til Brann. Fortid er fortid, og nå er han Brannspiller igjen. Jeg håper virkelig han slår til igjen.

BL

Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.


Vel... Ryktet sier at bonusene hans flommet ut for å få til overgangen. Så du om det
Hansa-
Felt Z

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Alltid hyggelig med TV-selskaper som har orden i arkivene sine.
Når det er sagt: Jeg for min del ønsker Azar hjertelig velkommen tilbake til Brann. Fortid er fortid, og nå er han Brannspiller igjen. Jeg håper virkelig han slår til igjen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Falkman

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Alltid hyggelig med TV-selskaper som har orden i arkivene sine.
Når det er sagt: Jeg for min del ønsker Azar hjertelig velkommen tilbake til Brann. Fortid er fortid, og nå er han Brannspiller igjen. Jeg håper virkelig han slår til igjen.


leiesoldater? det samme kan vel strengt tatt sies om enhver spiller, i enhver klubb.- det finnes noen fÃ¥  hederlige unntak, men for de aller fleste spillere dreier det seg kun om Ã¥ gjøre en jobb.

Fabregas

Jeg er ekstremt kritisk til de som sier at de ikke stoler å Azar og at han svek oss og bla bla bla. Men for å ikke lage en debatt full av skittkasting vil jeg gjerne gi dere som ikke ønsker Azar velkommen og mener han er en sviker og lignende en grunn til å først begrunne det dere mener. Hva er det helt konkret dere mener gjør at han kan kalles hore og lignende? Hva med å gå vekk fra klubben til klubbens beste i en nødsituasjon er det som gjør ham til Judas?

Ricky



Det skal nok presteres bra i noen kamper før jeg begynner å klappe for Azar under lagoppstillingene.

paf

Quote from: "Fabregas"Jeg er ekstremt kritisk til de som sier at de ikke stoler å Azar og at han svek oss og bla bla bla.

Det er stor forskjell på å ikke ønske ham tilbake og å ta uttalelsene om at "det har alltid vært Brann for meg" for god fisk. Jeg oppfatter ham som en helt vanlig leiesoldat på linje med de fleste andre. Jeg har ikke glemt at han forlot oss til fordel for trønderne, og jeg tror ikke det var for å hjelpe Brann han gjorde det. Men det er historie og vann under broen nå. Nå er han Brannspiller, og som jeg har sagt før: Kunne vi tilgi Per Ove kan vi tilgi alle.

tauraren1

Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.

Og du då ka du driver med ? Takket nei til lønnet arbeid for å støtte klubben din på heltid? :roll:
ordan har "vi" det i dag da?

Brannesen

Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.

Og du då ka du driver med ? Takket nei til lønnet arbeid for å støtte klubben din på heltid? :roll:


Tror egentlig ikke noen spillere ville takket nei til god lønn og spill i champions league. Rosenborg var gjerne et bedre vindu for europa enn vi var den gangen. Og han gikk jo videre fra rosenborg og. Ingen av de som skriver her inne ville gjort det samme...siden vi hater rosenborg mer enn damenes røde uke! De eneste som ikke ville gått til rosenborg er oss...og en og annen spiller med følelser for laget. Men disse finnes det desverre få av...greit at noen her ikke kan tilgi og alt det der. Men jeg håper ikke det vil si at dere ikke støtter han på laget.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Stoffi

Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.

Og du då ka du driver med ? Takket nei til lønnet arbeid for å støtte klubben din på heltid? :roll:



Ikke for å være frekk eller noe, men var du stadiongjenger da Azar spilte for oss forrige gang?
Han kysset logoen på drakten, det var klubben i hans hjerte osv. Like etterpå jublet han hemningsløst for RBK når han senket Brann....

Når han nå sier at Brann er klubben hans osv, så går det ikke an å ta det mer seriøst enn hvis Flo kom tilbake til Brann og sa det samme.

Azar er en leiesoldat, en utro leiesoldat som er mindre til å stole på enn vanlige leiesoldater fordi han allerede har en historie.

Spillere som Opdal og Haugen er i en helt annen liga på det området, ja til og med Winters er mer til å stole på enn Azar.

Men det er vel ok at han kommer tilbake. Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

maximus1963

Sengen venter, ro deg ned. Azar blir en kanon forsterkning og han har hjertet sitt i BRANN. Det var Bjørn med magen som tvangs solgte han til RBK
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.

Og du då ka du driver med ? Takket nei til lønnet arbeid for å støtte klubben din på heltid? :roll:



Ikke for å være frekk eller noe, men var du stadiongjenger da Azar spilte for oss forrige gang?
Han kysset logoen på drakten, det var klubben i hans hjerte osv. Like etterpå jublet han hemningsløst for RBK når han senket Brann....

Når han nå sier at Brann er klubben hans osv, så går det ikke an å ta det mer seriøst enn hvis Flo kom tilbake til Brann og sa det samme.

Azar er en leiesoldat, en utro leiesoldat som er mindre til å stole på enn vanlige leiesoldater fordi han allerede har en historie.

Spillere som Opdal og Haugen er i en helt annen liga på det området, ja til og med Winters er mer til å stole på enn Azar.

Men det er vel ok at han kommer tilbake. Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.
Kniksen var kongen

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Men da var han jo så mye yngre og mer uerfaren på overgangsmarkedet.
paf altså...:)


Svarte!Gikk den på sporten i kveld??Legendarisk ja!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Nixon

Quote from: "Stoffi"Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.


Kan man stole på noen?

Jeg er uansett ikke i tvil om at vi har fått en spiller som har sterkere følelser for denne klubben enn mange som allerede spiller for Brann!
Rød makt på Hansa

runarnormann

Er veldig glad for at Azar kommer hjem.  Mye er blitt sagt og gjort fra begge sidene,men det er paa tide aa la fortiden ligge naa.

Det jeg imidlertid har problemer med aa skjoenne, er hvorfor Brann har valgt aa hente Knt Walde hvis Azar er tenkt som stopper. Ville det ikke vaert bedre aa la ham bli i Loev Ham?
egenden Alf Dahl

el-diego

Endelig er Azar tilbake der han hører hjemme.  NÃ¥ kan han bygge seg opp utover høsten, kanskje fÃ¥ noen innhopp, og sÃ¥ er han klar for en knallsterk 2008 sesong:)
udere est facere

Eivind

Tenkte å samle noen klipp fra Azar:

2 mål mot Inter Milan:
http://www.youtube.com/watch?v=hW4pVh4DrSo

Kjempe scoring for Benfica mot Nacional:
http://www.youtube.com/watch?v=_iN7_eMOx3Y

Ny scoring for Benfica:
http://www.youtube.com/watch?v=p2-pEPOQC7A

Kanon mål for Norge U21 mot Portugal:
http://www.youtube.com/watch?v=KUAaKWLmyFc

Noen som har flere?

tauraren1

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Stoffi"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2948498.ece


QuoteDet har alltid vært Brann for meg.



Dessverre, stoler ikke på horer. Når han går til København eller Stoke City neste gang han bytter klubb, er det nok som å komme hjem der og, så lenge pengene flommer inn på kontoen hans.

Azar har for alltid mistet sin troverdighet på det området.

Og du då ka du driver med ? Takket nei til lønnet arbeid for å støtte klubben din på heltid? :roll:


Ikke for å være frekk eller noe, men var du stadiongjenger da Azar spilte for oss forrige gang?
Han kysset logoen på drakten, det var klubben i hans hjerte osv. Like etterpå jublet han hemningsløst for RBK når han senket Brann....

Når han nå sier at Brann er klubben hans osv, så går det ikke an å ta det mer seriøst enn hvis Flo kom tilbake til Brann og sa det samme.

Azar er en leiesoldat, en utro leiesoldat som er mindre til å stole på enn vanlige leiesoldater fordi han allerede har en historie.

Spillere som Opdal og Haugen er i en helt annen liga på det området, ja til og med Winters er mer til å stole på enn Azar.

Men det er vel ok at han kommer tilbake. Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.

SÃ¥ de som har spilt for Brann og eventuelt gÃ¥r til andre klubber og spiller mot Brann.....da skal de sørge for at Brann vinner og dermed er de Ã¥ stole pÃ¥ eller???  :shock:
Fotball er en lek!
ordan har "vi" det i dag da?

Go Up