• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar Karadas (edited)

Started by Superjack, December 01, 2003, 20:36:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Quote from: "Stoffi"Ikke for å være frekk eller noe, men var du stadiongjenger da Azar spilte for oss forrige gang?
Han kysset logoen på drakten, det var klubben i hans hjerte osv. Like etterpå jublet han hemningsløst for RBK når han senket Brann....

Når han nå sier at Brann er klubben hans osv, så går det ikke an å ta det mer seriøst enn hvis Flo kom tilbake til Brann og sa det samme.

Azar er en leiesoldat, en utro leiesoldat som er mindre til å stole på enn vanlige leiesoldater fordi han allerede har en historie.

Spillere som Opdal og Haugen er i en helt annen liga på det området, ja til og med Winters er mer til å stole på enn Azar.

Men det er vel ok at han kommer tilbake. Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.
Hansa-
Felt Z

Nightfox

Selv om folk aldri kommer til å lære gjør jeg et forsøk:

Han heter Azar Karadaş. Aner ikke om han har krøllen under S'en i navnet sitt fremdeles, men dette er hans tyrkiske fars etternavn, og i sÃ¥ mÃ¥te skal navnet hans uttales Karadash, og ikke Karadas. Selv om han har kuttet krøllen fra S'en er dette i hovedgrunn den mest riktige mÃ¥ten Ã¥ skrive navnet hans pÃ¥.

dudo

En annen ting jeg la merke til var at RBH uttalte navnet hans "Assar", mens jeg uttaler det med trykk på første a-en. Noen som vet hva som er rett der?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

Det mest tyrkiske er å si As-sar Karadash. Grunnen til at du har fått inn Azar i hodet er vel på grunn av Azar-ropet. Der man synger det med trykk på A'en for å få skikkelig schwung i sangen. Se for deg at du skal starte en sang, og du skal trykke skikkelig til, da blir det A-ZAR A-ZAR Azar KaraDas!

Men nå beveger jeg meg på et felt jeg ikke har mye peiling på. Azar selv tar det nok ikke så tungt at folk synger Karadas eller Karadash, eller måten man uttaler fornavnet hans på. Men det er jo kjekt å uttale navnet på egne spillere korrekt.

tormi

Quote from: "Ricky"

Det skal nok presteres bra i noen kamper før jeg begynner å klappe for Azar under lagoppstillingene.


Dette gjelder ALLE de andre spillerne i laget også!

Enhver av dagens Brannspillere hadde seff signet for Real Madrid til 100 ganger årslønnen om de fikk tilbudet.

Folk må åpne øyenene og forstå at Brann ER den klubben disse spillerne aller mest vil spille for... I NORGE!!!

Norge er en bakgårdsliga og de fleste ville seff enda mer spillt for en rikere klubb på et høyere nivå.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Det jeg sier er at han kun er en HORE som man ikke kan stole på.


Kan man stole på noen?

Jeg er uansett ikke i tvil om at vi har fått en spiller som har sterkere følelser for denne klubben enn mange som allerede spiller for Brann!


Godt sagt og vel talt!

Stoffi - jeg synes dine meninger er patetiske, forstår folk kan være bitter men det er faen meg 5,5 år siden.

Det eneste jeg har problem med selv er den overdrevne jubelen da han scoret for pakket på stadde. Den kamelen skal jeg lett svelge. At han gikk til RBK det tror jeg var mye pga Branns "ønske" om å selge ham.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Klaus_Brann

Quote from: "tormi"

Enhver av dagens Brannspillere hadde seff signet for Real Madrid til 100 ganger årslønnen om de fikk tilbudet.


Veldig saklig kommentar. Hvis du skal komme med eksempler, så hadde det vært flott om du kom med noen som er litt mer realistiske.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tormi

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tormi"

Enhver av dagens Brannspillere hadde seff signet for Real Madrid til 100 ganger årslønnen om de fikk tilbudet.


Veldig saklig kommentar. Hvis du skal komme med eksempler, så hadde det vært flott om du kom med noen som er litt mer realistiske.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "tormi"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Apropos horer.
Morsomt å se igjen paf sin legendariske selge-seg-som-en-hore-kommentar på TV2 nettopp.

Alltid hyggelig med TV-selskaper som har orden i arkivene sine.
Når det er sagt: Jeg for min del ønsker Azar hjertelig velkommen tilbake til Brann. Fortid er fortid, og nå er han Brannspiller igjen. Jeg håper virkelig han slår til igjen.


Azar har jo så godt som hele tiden sagt at Brann er laget hans! Han er ingen hore - og at folk her på forumet skal heve seg over andre og ikke "tilgi" vitner om personer med seriøse problemer i hovve sitt.



Tormi, her beveger du deg inn på persondebatt. Om jeg har seriøse problemer i "hovve" mitt, har vel ingenting med denne debatten å gjøre. Du fortsetter i samme stil i ditt neste innlegg. Håper du kan lære deg å debattere skikkelig.

Når vi først er inne på det sporet, vil jeg si at du bør lære deg å lese litt bedre. Som du kanskje ser, sier jeg at det er greit at han spiller for oss. Vanskelig å få inn i hodet for enkelte her, men det er faktisk det jeg sier. Det vitner om at jeg har "tilgitt" mannen, noe som tilsier at du tar feil, og at grunnlaget for dine personkarakteristikker av meg er uttalt på feil grunnlag.

Det jeg mener er at Azar sin kommentar om at Brann er klubben hans, er noe vi skal ikke feste stor lit til, basert på ERFARING. Han er en leiesoldat på lik linje med Bakke og Winters, og han har allerede vist oss EN gang at Brann ikke er klubben hans.

Spillere som har Brann i hjertet sitt, er folk som Haugen, Opdal og Hanstveit. Disse har vist det gjennom lang og tro tjeneste, klubbtilhørighet og lojalitet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Stoffi"Spillere som har Brann i hjertet sitt, er folk som Haugen, Opdal og Hanstveit. Disse har vist det gjennom lang og tro tjeneste, klubbtilhørighet og lojalitet.


Lang og tro tjeneste først og fremst fordi de ikke har vært spesielt ettertraktet på spillermarkedet. Jeg tror ikke Azar sine følelser for klubben liggger mye tilbake for disse.
Rød makt på Hansa

ostraume

Ingen kan vel være i tvil om at Azar har sterkere følelser for klubben enn f. eks Bakke? Kommer et attraktivt tilbud så forsvinner Azar også, men det gjelder alle spillere i Brann.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

gitarbroiler

Jeg kjenner personlig noen i Azars nære vennekrets, og det er en kjennsgjerning der at Azar selv var lite lysten til å gå til RBK når tilbudet kom den gang. Etter mye forhandlinger med klubbledelsen, ønsket Azar å være med på å bidra til å redde Brann og sa dermed ja til å bli solgt.

Vi må huske på at det tross alt ikke er mer enn 5-6 år siden Brann var i en hengemyr uten like, og var nær konkurs. Dette visste ledelsen, og et salg med 6 mill i pluss kunne ikke sies nei til.

Azar har alltid hatt Brann som sitt lag, og elsker det å spille med den røde drakten. Men samtidig er Azar en følelsmessig, temperemants full spiller som gir alt i hver eneste duell. At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann. (som en liten digresjon på det, så skjønner sikkert de som så Arsenal - Sparta Praha kampen i går hva jeg mener. Rosicky har fortid i Sparta Praha, og jublet ikke akkurat høylydt da han scorte)

Det bør ikke levnes noen tvil om at Azar kommer til å gi ALT for Brann, og til de som mener han BARE tenker penger så bør man tenke på nytt. Han gav faktisk fra seg en fin liten bonus-sum for å få komme til Brann. Andre klubber ville ha han, men det var KUN Brann som var aktuell for Azar.

Hilsen en som vil klappe SKIKKELIG når Azars navn blir lest opp på Stadion!!

tormi

Quote from: "gitarbroiler"Jeg kjenner personlig noen i Azars nære vennekrets, og det er en kjennsgjerning der at Azar selv var lite lysten til å gå til RBK når tilbudet kom den gang. Etter mye forhandlinger med klubbledelsen, ønsket Azar å være med på å bidra til å redde Brann og sa dermed ja til å bli solgt.

Vi må huske på at det tross alt ikke er mer enn 5-6 år siden Brann var i en hengemyr uten like, og var nær konkurs. Dette visste ledelsen, og et salg med 6 mill i pluss kunne ikke sies nei til.

Azar har alltid hatt Brann som sitt lag, og elsker det å spille med den røde drakten. Men samtidig er Azar en følelsmessig, temperemants full spiller som gir alt i hver eneste duell. At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann. (som en liten digresjon på det, så skjønner sikkert de som så Arsenal - Sparta Praha kampen i går hva jeg mener. Rosicky har fortid i Sparta Praha, og jublet ikke akkurat høylydt da han scorte)

Det bør ikke levnes noen tvil om at Azar kommer til å gi ALT for Brann, og til de som mener han BARE tenker penger så bør man tenke på nytt. Han gav faktisk fra seg en fin liten bonus-sum for å få komme til Brann. Andre klubber ville ha han, men det var KUN Brann som var aktuell for Azar.

Hilsen en som vil klappe SKIKKELIG når Azars navn blir lest opp på Stadion!!


Og jeg klapper med... SKIKKELIG altsÃ¥!  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "tormi"
Quote from: "gitarbroiler"Jeg kjenner personlig noen i Azars nære vennekrets, og det er en kjennsgjerning der at Azar selv var lite lysten til å gå til RBK når tilbudet kom den gang. Etter mye forhandlinger med klubbledelsen, ønsket Azar å være med på å bidra til å redde Brann og sa dermed ja til å bli solgt.

Vi må huske på at det tross alt ikke er mer enn 5-6 år siden Brann var i en hengemyr uten like, og var nær konkurs. Dette visste ledelsen, og et salg med 6 mill i pluss kunne ikke sies nei til.

Azar har alltid hatt Brann som sitt lag, og elsker det å spille med den røde drakten. Men samtidig er Azar en følelsmessig, temperemants full spiller som gir alt i hver eneste duell. At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann. (som en liten digresjon på det, så skjønner sikkert de som så Arsenal - Sparta Praha kampen i går hva jeg mener. Rosicky har fortid i Sparta Praha, og jublet ikke akkurat høylydt da han scorte)

Det bør ikke levnes noen tvil om at Azar kommer til å gi ALT for Brann, og til de som mener han BARE tenker penger så bør man tenke på nytt. Han gav faktisk fra seg en fin liten bonus-sum for å få komme til Brann. Andre klubber ville ha han, men det var KUN Brann som var aktuell for Azar.

Hilsen en som vil klappe SKIKKELIG når Azars navn blir lest opp på Stadion!!


Og jeg klapper med... SKIKKELIG altsÃ¥!  :)


Ja, klapping skal han få, og til og med jubel, slik alle andre brannspillere også får. Håper han lykkes slik han tidligere har spilt, og dermed lykkes Brann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "gitarbroiler"At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann.


Hallo? Han scoret IKKE mot Brann! Han jublet som en gal, UTEN å ha scoret selv!
Legg ned hele klubben!

C@Bøe_79

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "gitarbroiler"At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann.


Hallo? Han scoret IKKE mot Brann! Han jublet som en gal, UTEN å ha scoret selv!


Han jublet for seriegull etter en tett kamp mot Lsk..
Helt normalt etter min mening..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "gitarbroiler"At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann.


Hallo? Han scoret IKKE mot Brann! Han jublet som en gal, UTEN å ha scoret selv!


Han jublet for seriegull etter en tett kamp mot Lsk..
Helt normalt etter min mening..


Hva snakker du om her? VI snakker om da Azar kom tilbake på Stadion i RBK-drakt! Det var neppe LSK som RBK spilte mot der...
Legg ned hele klubben!

runarnormann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "gitarbroiler"At han da jubler når han scorer faller helt naturlig, for det er vanskelig for han å juble "konservativt" slik som vi ønsker han skulle ha gjort når han scoret mot Brann.


Hallo? Han scoret IKKE mot Brann! Han jublet som en gal, UTEN å ha scoret selv!


Han jublet for seriegull etter en tett kamp mot Lsk..
Helt normalt etter min mening..


Hva snakker du om her? VI snakker om da Azar kom tilbake på Stadion i RBK-drakt! Det var neppe LSK som RBK spilte mot der...


Saa i foelge deg, burde ikke Solli ha jublet for seieren mot RBK?  Eller Helstad og Fakiri for den saks skyld?

Og Dahl maa ikke finne paa aa vaere glad hvis Brann hypotetisk skulle noengang slaa Viking?

Isoler hjernen fra hjertet.  Dette er jobben til spillerne.
egenden Alf Dahl

paf

Quote from: "runarnormann"Isoler hjernen fra hjertet.  Dette er jobben til spillerne.

Det er det da heller ingen som tviler på. Men så er det noen som fortsatt er naive når det gjelder Azar og tror at han er "en av oss", at han elsker Brann, osv. De som viser til hendelser da han var Rosenborg-spiller gjør jo det for å vise at han er en helt alminnelig spiller med fotball som jobb. Ingenting i veien med det selv om vi selvsagt alle ville hatt spillere som bare vil spille for Brann og ikke under noen omstendigheter ville gått til noen annen klubb så lenge de hadde sjansen til å spille for Brann

Tom C

Og du har ett eksempel på en sånn spiller eller?
Aldri mer Obos....

Nixon

Må man enten være en "helt alminnelig spiller" eller lojal til døden? Jeg føler meg ikke naiv når jeg tror at Azar har mye mer følelser for denne klubben enn de fleste nye spillere som kommer, eller for den saks skyld spillere som vi allerede hadde i laget.
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Tom C"Og du har ett eksempel på en sånn spiller eller?

Nei, det har jeg ikke - ikke av dagens spillere. Men det er heller ikke poenget. Poenget er at en del tror at Azar er det - det tror ikke jeg.

krøvel vellevold

Quote from: "runarnormann"[ Saa i foelge deg, burde ikke Solli ha jublet for seieren mot RBK?  Eller Helstad og Fakiri for den saks skyld?

Og Dahl maa ikke finne paa aa vaere glad hvis Brann hypotetisk skulle noengang slaa Viking?

Isoler hjernen fra hjertet.  Dette er jobben til spillerne.


Har de nevnte spillerne ytret slike fantastiske kjærlighetsbånd til hhv RBK og Viking? Og det var vel strengt tatt ingen i Trondheim/Stavanger som gråt over at Solli, Helstad, ElFakiri eller Dahl forsvant derfra! Overgangen til Karadas var KONTROVERSIELL og satte følelser i sving. Da driver du ikke og jubler som en gal når du slår gamleklubben, hvis DET er klubben i ditt hjerte!
Legg ned hele klubben!


Nixon

Quote from: "naitsirk"nok ei spelar som liker mjelde:)


Azar er nok ikke helt oppdatert.
Mjelde kjører jo denne klubben på ræv og har hele spillergruppen mot seg!
Rød makt på Hansa

Snublefot

[q]Da Karadas var i Brann sist ble han hyllet med fanropet "Azar, Azar, Azar Karadas", som vant en VG-kåring som årets supportersang. [/]

Hæ?  Trodde da virkelig vi hadde bedre "sanger" om spillere en akkurat den til Azar.. men VG var vist imponert=)

Nixon

Quote from: "Snublefot"[q]Hæ?  Trodde da virkelig vi hadde bedre "sanger" om spillere en akkurat den til Azar.. men VG var vist imponert=)


Hvis det da ikke var vi Brannsupportere som stemte den frem...
Rød makt på Hansa

Snublefot

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Snublefot"[q]Hæ?  Trodde da virkelig vi hadde bedre "sanger" om spillere en akkurat den til Azar.. men VG var vist imponert=)


Hvis det da ikke var vi Brannsupportere som stemte den frem...


hvis det er tilfelle:D  Oppfinnsomheten lenge leve..hehe

javsnes

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Spillere som har Brann i hjertet sitt, er folk som Haugen, Opdal og Hanstveit. Disse har vist det gjennom lang og tro tjeneste, klubbtilhørighet og lojalitet.


Lang og tro tjeneste først og fremst fordi de ikke har vært spesielt ettertraktet på spillermarkedet. Jeg tror ikke Azar sine følelser for klubben liggger mye tilbake for disse.


Sant skal sies, sÃ¥ takket Hanstveit NEI til Man Utd. for Ã¥ fortsette i Brann.  Det er snakk om lojalitet og klubbfølelse!

naitsirk

he he. flott tolkning av historien.

hanstveit vart skada i ein treningskamp, ein som eg spelte på lag med knakk armen hans. derfor vart det ikkje prøvespel, og sidan var ikkje utd interessert.

Stalin

Noen kids på tribunen tror tydeligvis at det er "Hassan Karadas"

Speedy

Dritdigg med han tilbake nå! Han har riktig mentalitet. Knuse til og setter stor pris på fansen, ja takk til slike spillere.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

fortune

Matet noen sandefjordspillere i duellene ja...
First is first, second is nothing

sydnes76

Litt småflau, men fikk faktisk en tåre i øyenkroken da Azar kom innpå. Det gjorde det ikke bedre at han spilte som vi kjenner han. Ga alt og vant masse hodedueller...Vi kommer til å få mye glede av han...Gjorde mer de få minuttene enn Bengt ofte gjorde en hel kamp...

Bossmann

Quote from: "sydnes76"Litt småflau, men fikk faktisk en tåre i øyenkroken da Azar kom innpå. Det gjorde det ikke bedre at han spilte som vi kjenner han. Ga alt og vant masse hodedueller...Vi kommer til å få mye glede av han...Gjorde mer de få minuttene enn Bengt ofte gjorde en hel kamp...


Gidd nevne Bengt! Azar er i en helt annen klasse. Ellers enig, vi kan få mye glede av Azar. Han arbeidet godt. Smaker meget godt med seier.

sydnes76

Haha, beklager. Skal ikke nevne han igjen.

Brannfrelst

Quote from: "Stalin"Noen kids på tribunen tror tydeligvis at det er "Hassan Karadas"


Jeg fikk høre Azar El Fakiri;)
Litt av en muskelbunt vi har fått tilbake. Knuser til i duellene,og jaggu meg vinner han de ikke også.
2.10.07-Gullet kom hem!

Speedy

http://fotball.bt.no/eliteserien/article89194.ece#

Azar ble ikke satt inn pga ferdighetene, men for skape trøkk:)
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Quote from: "Speedy"http://fotball.bt.no/eliteserien/article89194.ece#

Azar ble ikke satt inn pga ferdighetene, men for skape trøkk:)


Og det klarte han til de grader!
Registrer også med et smil at BT skriver "Hansa-tribunen" ikke "Frydenbø-tribunen"...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"Registrer også med et smil at BT skriver "Hansa-tribunen" ikke "Frydenbø-tribunen"...


Roy Ellingsen er vår mann!:)
Rød makt på Hansa

HansaInferno

Vet ikke hvorfor Mjelde sier at han satt innpå Azar for å skape trøkk, jeg ville jo tro at han skulle bidra på banen, først og fremst.

Utrolig herlig å se Azar igjen for Brann.
Breiflabben, baby!

Erlend

nÃ¥ mÃ¥ vi slutte med Ã¥ rope hater NFF.  Vanskelig Ã¥ høre forkskjell pÃ¥ nff og karadas ropet.  Ble litt forvirret i dag da jeg hørte klapping og sÃ¥ trodde folk ropte hater hater hater NFF

Xminator

Var ikke mye ME å spore i de duellene der nei. Ser jo at han er rusten, men å dominere såpass på dødballene vi fikk er sterkt. Det er ikke smågutter Sandefjord stiller med.

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Ikke glem Bjørnson i klassen "syke hodespillere". De 3 og Bakke på banen samtidig ville nok pyntet på assist-statistikken til Vaagan Moen.

tormi

Quote from: "Xminator"Ikke glem Bjørnson i klassen "syke hodespillere". De 3 og Bakke på banen samtidig ville nok pyntet på assist-statistikken til Vaagan Moen.


Sant sant...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Det er selvsagt litt forhastet å konkludere etter de få minuttene i går. Men jeg synes Azar og Brann bør gå en runde på om Azar skal spille spiss eller midtstopper. Det vil bli veldig vanskelig å finne en fullgod erstatter for Winters når han reiser etter sesongen. Og nå har vi faktisk en spiller i troppen som kan gå inn og gjøre en god jobb som spiss.
Rød makt på Hansa

jkippers

Quote from: "Nixon"Det er selvsagt litt forhastet å konkludere etter de få minuttene i går. Men jeg synes Azar og Brann bør gå en runde på om Azar skal spille spiss eller midtstopper. Det vil bli veldig vanskelig å finne en fullgod erstatter for Winters når han reiser etter sesongen. Og nå har vi faktisk en spiller i troppen som kan gå inn og gjøre en god jobb som spiss.


Vi får jo også et problem på stopper-plass når Bjarnason forsvinner da. Bjørnsonn var vel ikke akurat en suksess som stopper mot Lyn. Men kanskje det var debut-nervene som spillte både han og oss et puss.
Gull 09

Strandlien

Quote from: "jkippers"
Quote from: "Nixon"Det er selvsagt litt forhastet å konkludere etter de få minuttene i går. Men jeg synes Azar og Brann bør gå en runde på om Azar skal spille spiss eller midtstopper. Det vil bli veldig vanskelig å finne en fullgod erstatter for Winters når han reiser etter sesongen. Og nå har vi faktisk en spiller i troppen som kan gå inn og gjøre en god jobb som spiss.


Vi får jo også et problem på stopper-plass når Bjarnason forsvinner da. Bjørnsonn var vel ikke akurat en suksess som stopper mot Lyn. Men kanskje det var debut-nervene som spillte både han og oss et puss.


Håper Bjørnsson blir solgt etter sesongen. Skjønner fortsatt ikke hvorfor han er i Brann, bortsett fra at han skal være en knakandes kjekke kar... Fotballmessig har han ingenting å tilføre Brann.

Det som er viktig med Azar er at man må bestemme seg hva man vil, og gå for det og dyrke det til fulle. Hvis man ser nå at han er spiss-backup denne sesongen, så burde kanskje valget allerede være tatt?

Gepard

Azar er spiss ut året, når vinteren kommer bør vi dog glemme alle tanker om Azar som spiss. Vi har et hylende behov for en klassemidtstopper, samtidig som Bjarnason forsvinner, og Azar kan være mannen, han må få ha 100 % fokus på å bli midtstopper når treningsvinteren kommer.

Tror også det er letter å hente inn en tanksenter enn det er ¨å hente en midtstopper med Azars potensiale. Bare se på Rbk, de har ikke klart ¨å skaffe en midtstopper tiltross for at de har en utømmelig konto, samt at de har vært på markedet etter en like lenge som Brann, altså nesten et års tid.

Go Up