• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking lørdag 20. april kl 1800

Started by krøvel vellevold, April 17, 2013, 12:44:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Edvartsens kommentar om Thiounes oppførsel etter kampen er jo oppsiktsvekkende. Thioune tok visst heilt av i dommergarderoben etter kamp.
Gå av.

Klaus_Brann

Hva er det med noen utlendinger og rasismekortet? Det virker som om et par av de drar det så fort de får ting i mot seg.
Det virker jo helt dumt når det skulle komme fra Edvardsen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on April 20, 2013, 18:57:55 PM
Jonevret er TLs mest sympatiske trener. Fint med trenere som ikke står og sutrer over småting og skylder på dommeren, og heller tar det som en mann.


Ja, hadde veldig sans for ham i intervjuene etter kampen.

Spelaren

Gå av.

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on April 20, 2013, 19:08:38 PM
Hva er det med noen utlendinger og rasismekortet? Det virker som om et par av de drar det så fort de får ting i mot seg.
Det virker jo helt dumt når det skulle komme fra Edvardsen.


Uten at jeg vet noe om Thiones bakgrunn kan jeg lett tenke meg at om man har opplevd mye faktisk rasisme gjennom livet/oppvektsten så blir vel terskelen lav for å forbinde noe man anser som urettferdig behandling med rasisme i fremtiden også, uavhengig av hva som stemmer.

Yngve

Det gule kortet til Thioune var i alle fall heilt greitt. I dag vil eg faktisk påstå at Edvartsen ikkje var bås.

Beskyldningane frå Thioune verkar heilt på viddene.

Yngve

Elles må eg seia me viste veldig mykje bra i dag og hadde lett 4-5 kjempesjansar me skulle putta på, medan Viking knapt hadde ein.

Men den  taktikken vår i andre omgang er heilt på trynet. Ligga bak og prøva å ri inn leiinga er katastrofe. Heldigvis er Viking såpassa bås som dei er.

Elles var innhoppet til Larsen pissedårleg. Skuffande.

Jose Arrogantio

Forresten veldig positivt overrasket over Hassan i dag. Han kan godt starte flere kamper om han fortsetter slik.

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on April 20, 2013, 15:09:00 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 14:22:21 PM
Quote from: Kjell249 on April 20, 2013, 14:17:02 PM


Når to omtrent jevngode lag møter hverandre ti ganger på samme arena, vil det være rart om ikke det ene laget vil vinne minst en av kampene. Nå står vi med 5-4-0 etter de ni siste hjemmekampene mot Viking.

Men selvsagt er det i grunn bare overtro.


Det er vel også noe av problemet med tallene i statistiske beregninger i fotball. Uten å vite prosentsjansen for et utfall, noe som ikke lar seg gjøre i forhold til styrkeforholdet mellom to fotballag, blir statistikken intet annet enn en pekepinn på hvoprdan det pleier å gå. Utfallet av neste oppgjør er fullstendig umulig å beregne, derfor kan man bruke statistikken negativt (statistisk sett må vi tape før eller siden) eller positivt (vi pleier å slå dem, så sjansen er stor for at vi gjør det også i dag). Med andre ord blir statistikken mer eller mindre meningsløs i forhold til sannsynlighetsberegning.


Som sagt: Tap mot Viking var ikke noe statistisk faktum, men mer det at det er oppsiktsvekkende at et lag som Viking ikke har vunnet her siden 2003 - og før eller siden vil de vinne. Overtro altså. Men heldigvis holdt det denne gang også.
Legg ned hele klubben!

Belfort

Lurer på hva Skarsfjord sier til spillerne i pausen. Er jo et helt annet lag som kommer ut og spesielt hvis de leder. Et bedre lag enn Viking i dag hadde utnyttet at Brann blir så baktunge.

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on April 20, 2013, 15:30:39 PM
Quote from: Sindre32 on April 20, 2013, 15:09:00 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 14:22:21 PM
Quote from: Kjell249 on April 20, 2013, 14:17:02 PM


Når to omtrent jevngode lag møter hverandre ti ganger på samme arena, vil det være rart om ikke det ene laget vil vinne minst en av kampene. Nå står vi med 5-4-0 etter de ni siste hjemmekampene mot Viking.

Men selvsagt er det i grunn bare overtro.


Det er vel også noe av problemet med tallene i statistiske beregninger i fotball. Uten å vite prosentsjansen for et utfall, noe som ikke lar seg gjøre i forhold til styrkeforholdet mellom to fotballag, blir statistikken intet annet enn en pekepinn på hvoprdan det pleier å gå. Utfallet av neste oppgjør er fullstendig umulig å beregne, derfor kan man bruke statistikken negativt (statistisk sett må vi tape før eller siden) eller positivt (vi pleier å slå dem, så sjansen er stor for at vi gjør det også i dag). Med andre ord blir statistikken mer eller mindre meningsløs i forhold til sannsynlighetsberegning.
Dette er bare tullball. Statistikk brukes daglig av oddsselskaper og de tjener greit på det, så meningsløst er det bare for de som ikke forstår seg på statistikk.

I forhold til statistikken mot viking, så blir det samme som å ha slått terningen 10 ganger og ikke fått 6. Statistisk skal den komme 1\6 av gangene, men det gjør det absolutt ikke mer sannsynlig at den kommer den 11te gangen. Sjansen er fremdeles 1/6.


Men fotball er da ikke det samme som å trille terning. I fotball er det titusener av variabler som avgjør i løpet av 90 min. I terningkast er det ikke det.
Legg ned hele klubben!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 20, 2013, 17:34:30 PM


I stedet for at Thioune snakket på seg et nytt gult kort i kampen, ser det ut som om han snakket på seg en karantene etter kampen. Utrolig sløvt og usympatisk utspill fra den dalende stjernen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Ellers: Både Kvelle og Fakiri viste at det var en grunn til at de fikk spilletid. Kvelle var frisk og puttet nok en gang. Larsen viste ingenting i innhoppet som tilsa at han burde starte i dag. Og Fakiri hadde god defensiv kontroll - bedre enn jeg tror Demir ville ha hatt.

Det er gull (vel, i alle fall mange poeng) verdt at Huse fikk hull på byllen, og Pusic synes jeg fremstår sterkere og sterkere. Han virker å være en mer "spillende" spisstype enn vi har vært vant til: Han er høyt og lavt, involverer seg veldig bra i alle spillets faser, og har generelt god teknikk. Jeg håper og tror at han også vil begynne å score snart.

Midtbanen med Badji og Haugen er bunnsolid i første omgang, og stopperne gjør det bedre enn på lang tid. Lovende.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on April 20, 2013, 19:19:25 PM
Forresten veldig positivt overrasket over Hassan i dag. Han kan godt starte flere kamper om han fortsetter slik.


Ja, han var stødig. Reddet mål gjorde han og;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Smaker godt med litt stolpe inn etter kamper med stolpe ut. For all del, målet til Huseklepp er flott, men det er ett vikingben som gjør at det ble godt plassert.

Spelaren

Fakiri-valget viste seg veldig bra i dag. Han er ikkje så rask som Demir, men er kjapp oppi motstander og leser spelet som den gamle ringreven han er. Siden me ikkje måtte veldig høgt opp for å jakte redusering/utlikning, så passet denne kampen bra for ham.
Gå av.

Civitpluvia

Quote from: Xminator on April 20, 2013, 19:39:44 PM
Smaker godt med litt stolpe inn etter kamper med stolpe ut. For all del, målet til Huseklepp er flott, men det er ett vikingben som gjør at det ble godt plassert.


så lenge gutten fikk seg et mål. Det fortjente han :)

Lasaron

Flott!

Veldig bra spill i første. Fantastisk forarbeid av Pusic. Glimrende at Huse fikk hull på byllen. Nordkvelle klarte seg også fint, synd hvis han er ute mot Odd. Gamle Fakiri imponerer.

Jonsson holdt seg til leggen, kan fort være ute en stund. Grønner klarte seg fint, så jeg er ikke bekymret på kort sikt. Men det er litt tynt med midtstoppere nå. Dette lukter kontrakt ut sesongen til Henrik Gjesdal.

Forøvrig må Thione beskyttes mot seg selv.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Noen som har hørt noe om Kvelle og Jonsson?

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Danny

Fjær i hatten til trenerteamet, med formasjonsendring da midtbanespillerne ble slitne etter å ha ligget i undertall 2 mot 3 i 70 min. Det kvelte greit antydningene til farligheter Viking hadde i starten av andre omgang. En slik glimrende 1. omgang koster krefter, ganske naturlig at det dabber av etter pause da, flott å sikre 3 poeng, og Brann var nærmere 3 enn Viking var redusering. Odd neste!

krøvel vellevold

Men hvorfor startet ikke Larsen? Og hvorfor startet ikke Demir? Og hvorfor ble ikke Finne byttet inn?
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Verken Larsen eller Demir imponerte mot Lillestrøm. Og så har vel Kvelle og Fakiri vist gode takter i det siste. Samt at Skars tenker at litt rullering er sunt både med tanke på friske bein, beholde folk i form og konkurransen innad i laget. Tipper det var derfor.

Siden Brann ledet fungerer det bedre med Larsen inn enn Finne, da Larsen er en bedre kontringsspiller.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 21:05:31 PM
Men hvorfor startet ikke Larsen? Og hvorfor startet ikke Demir? Og hvorfor ble ikke Finne byttet inn?


Tapte vi?:)

Syns kanskje det er litt rart fokus etter å ha vunnet en kamp... Nå har Skarsfjord sagt at ingen spilte seg ut, men Hassan og Nordkvelle fortjente sjansen. Rullering kalles det i andre klubber, men i Brann har vel dette vært så sjelden vare at når Skarsfjord først gjør det tror alle at det er noe galt.

Når det gjelder Finne må du huske på at vi hadde to skade-bytter og at innbyttekabalen sannsynligvis måtte endres.
Rød makt på Hansa

Nixon

Men apropos Larsen. Det var et merkverdig uengasjert innhopp han hadde i dag.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on April 20, 2013, 21:14:10 PM
Verken Larsen eller Demir imponerte mot Lillestrøm. Og så har vel Kvelle og Fakiri vist gode takter i det siste. Samt at Skars tenker at litt rullering er sunt både med tanke på friske bein, beholde folk i form og konkurransen innad i laget. Tipper det var derfor.

Siden Brann ledet fungerer det bedre med Larsen inn enn Finne, da Larsen er en bedre kontringsspiller.

Nei Larsen var ikke noe god mot LSK.

Og i etterkant er det ikke noe å si på at Nordkvelle og Fakiri spilte, for de gjorde jo sine saker bra.

Syns jo Finne burde få litt spilletid etter den gode innsatsen mot Hovding.

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on April 20, 2013, 21:16:05 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 21:05:31 PM
Men hvorfor startet ikke Larsen? Og hvorfor startet ikke Demir? Og hvorfor ble ikke Finne byttet inn?


Tapte vi?:)

Syns kanskje det er litt rart fokus etter å ha vunnet en kamp... Nå har Skarsfjord sagt at ingen spilte seg ut, men Hassan og Nordkvelle fortjente sjansen. Rullering kalles det i andre klubber, men i Brann har vel dette vært så sjelden vare at når Skarsfjord først gjør det tror alle at det er noe galt.

Når det gjelder Finne må du huske på at vi hadde to skade-bytter og at innbyttekabalen sannsynligvis måtte endres.


Ja det er jo et poeng.
Legg ned hele klubben!

Christian

Finne hadde garantert fått spilletid om det ikkje var for at Kvelle og Jonsson måtte ut med skader. Det ser vel du òg, Krøvel...

Finfin seier dette. God førsteomgang, ikkje så bra andre, men Viking står høyt og presser og med litt bedre bane og litt skarpere spisser så blir dette 3 eller 4-0 og brakseier.

Fakiri var enorm i første, Kvelle frisk, Haugen solid og Soko ingen verdig utfordrer. Huse er på gang, Pusic jobber hard og viser glimt av storhet og Badji binder det hele sammen. Ellers viser Piotr i dag at han har litt å gå på i feltarbeidet.

Uansett: 3 poeng til på hjemmebane er fasit og med 3 nye mot Odd på fredag smaker dette fugl.

Hatleking


Nixon

Quote from: Hatleking on April 20, 2013, 21:33:13 PM
Sokolowski var då god i dag?


Syns han stort sett var på etterskudd og rotet litt med ballen. Kom seg på slutten. Men tror nok han blir på benken på fredag også. Konkurrent Haugen hadde litt startvansker i dag syns jeg, det tok litt tid før han kom inn i kampen. Men det kom seg etterhvert og sluttinntrykket var bra.
Rød makt på Hansa

ostraume

Quote from: Sindre32 on April 20, 2013, 16:26:23 PM
Quote from: Nixon on April 20, 2013, 16:24:51 PM
Skal vi tro Skarsfjord på indre bane er ingen skadet. Både Hassan og Nordkvelle fortjener å starte uten at noen nødvendigvis har spilt seg ut.


merkelig. Fakiri mot De Lanlay høres jo ut som selvmord.


Selvmord av DeLanlay som etter å ha blitt urinert på av Hassan i 45 minutter ble byttet ut.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

He he, Hassan gjorde akkurat det samme i dag som for to år siden mot samme De Lanlay på Stadion. Full kontroll!:) Men egentlig litt rart at de ikke klarer å sette vingen opp slik at Hassan må ta en løpsduell en eneste gang de første 45.
Rød makt på Hansa

ostraume

Saken er at DeLanlay ikke klarte å vende opp en eneste gang på en omgang mot gamle og trege Fakiri. Stor underholdning! Hadde Demir hatt 35% av smartnessen til Fakiri så hadde han vært ekstremt god.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: Christian on April 20, 2013, 21:31:11 PM
Finne hadde garantert fått spilletid om det ikkje var for at Kvelle og Jonsson måtte ut med skader. Det ser vel du òg, Krøvel...




Ja, tenkte ikke på det. Var bare en tanke som slo meg.

Når det gjelder Demir, så lurte jeg på om han kanskje var skadet.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Terningskast 6 til Skarsfjord for perfekt taktisk gjennomført kamp. Byttene i forhold til forrige kamp(som flere var kritisk til her på forumet) var innertiere. Byttene underveis i kampen og formasjons endringen underveis satt som en kule de også. Til og med Doddo har gitt skryt til Skarsfjord i kveld etter å nærmest halshogd han i vinter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Rett til middagsbesøk hjemme, så har ikke lest andre poster. Men uansett årsbeste i første. Tidvis ble det slått for mye langt, og vi blir og tidvis for direkte, men totalt sett vår klart beste omgang, og innimellom var det og mye fint spill.

For meg blir derimot andre omgang pinlig. Jeg er muligens kravstor, men det hører ingen steder hjemme med et Brannlag som ligger seg bakpå å gir initiativet til bortelaget i en hel jævla omgang på hjemmebane. Jeg forventer faktisk at Brann skal styre -eller i det minste forsøke å styre- kampene på hjemmebane. At en trygger en 2-1 ledelse fra det 80 spilleminutt er greit nok, men ikke at en ligger seg bakpå å satser på kontringer i en hel omgang på stadion. Blir forbannet av slikt, spesielt når det skjer mot det mest talentløse Vikinglaget jeg har sett noengang. Selvsagt skal Brann ha litt av æren for dette, men fy faen hvor håpløse de var også når de ikke var under press.

Synes de fleste klarer deg bra i dag. For Piotr er kampen et steg tilbake og Badji spiller seg altfor ofte inn i ekstremt farlige situasjoner uten sikring, Haugen er og altfor opptatt av gjennombruddspasninger i bakrom og Pusic er ujevn. For andres del leverer Hassan langt over forventet, Sæv viser klar bedring, Klepp er på gang, Korken er solid, Askar er langt bedre enn i tidligere kamper, mens Kvelle viser at det ikke bare var i treningskampene han funket som kant. Vil heller ikke gi spillerne skylden for en pinlig andre, det var en ren taktisk greie.

Markmus

Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 22:31:29 PM
Terningskast 6 til Skarsfjord for perfekt taktisk gjennomført kamp.


Likevel var det som (dessverre) vanlig et helt annet Brann-lag som kom på banen til andre omgang. Hva pokker er det som skjer i garderoben i løpet av de femten minuttene en pause varer?
Ka du ve?

Huff

Quote from: Markmus on April 21, 2013, 00:30:01 AM
Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 22:31:29 PM
Terningskast 6 til Skarsfjord for perfekt taktisk gjennomført kamp.


Likevel var det som (dessverre) vanlig et helt annet Brann-lag som kom på banen til andre omgang. Hva pokker er det som skjer i garderoben i løpet av de femten minuttene en pause varer?

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 21:05:31 PM
Men hvorfor startet ikke Larsen? Og hvorfor startet ikke Demir? Og hvorfor ble ikke Finne byttet inn?


Fordi folk har vist seg på trening, fordi det er greit å rullere og pga. taktiske endringer passet det bedre med de byttene, enn med Finne inn for enhver pris. Larsen på kontringer var i teorien et lurt valg, hadde han også sett Huse til venstre ved en anledning kunne og burde det blitt 3-0.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on April 20, 2013, 21:40:53 PM
Quote from: Hatleking on April 20, 2013, 21:33:13 PM
Sokolowski var då god i dag?


Syns han stort sett var på etterskudd og rotet litt med ballen. Kom seg på slutten. Men tror nok han blir på benken på fredag også. Konkurrent Haugen hadde litt startvansker i dag syns jeg, det tok litt tid før han kom inn i kampen. Men det kom seg etterhvert og sluttinntrykket var bra.


Han skulle vinklet pasningen til Pusic i 2. litt mer, så hadde han fått bedre tid der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Huff on April 21, 2013, 00:36:43 AM
Quote from: Markmus on April 21, 2013, 00:30:01 AM
Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 22:31:29 PM
Terningskast 6 til Skarsfjord for perfekt taktisk gjennomført kamp.


Likevel var det som (dessverre) vanlig et helt annet Brann-lag som kom på banen til andre omgang. Hva pokker er det som skjer i garderoben i løpet av de femten minuttene en pause varer?


Jeg synes vi hadde god kontroll jeg. Bortsett fra en stupheading to meter over, og at Piotr ga bort en sjanse, skapte Viking null i 2. Det er bedre det enn å gunne på i 2. for å få et tredje mål, men risikere mer bakover. Men det finnes kanskje en middelvei, for vi kunne gjort mer for å underholde i 2.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

fisken74

Sitter igjen med mye av det samme inntrykket som Huff.

Går ut fra stadion mer forbannet enn glad over 3 poeng og medaljekamp.

Forbannet over nok en hjemmekamp der vi i store deler ligger lavt og satser på kontringer.
Forbannet over Skarsfjords feighet.
Forbannet over borteformen og at mange synes middelmådighet er godt nok.
Forbannet over at vi har en av har tippeligaens dårligste gressbaner.

Heia Brann.

Xminator

Quote from: Markmus on April 21, 2013, 00:30:01 AM
Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 22:31:29 PM
Terningskast 6 til Skarsfjord for perfekt taktisk gjennomført kamp.


Likevel var det som (dessverre) vanlig et helt annet Brann-lag som kom på banen til andre omgang. Hva pokker er det som skjer i garderoben i løpet av de femten minuttene en pause varer?


kanskje vi må få Mjelde tilbake som likestilt hovedtrener. Skarsfjord i første og Mjelde i andre. Brann var jo "alltid" mye bedre etter pause på de tider...

Falkman

Quote from: fisken74 on April 21, 2013, 03:11:11 AM
Sitter igjen med mye av det samme inntrykket som Huff.

Går ut fra stadion mer forbannet enn glad over 3 poeng og medaljekamp.

Forbannet over nok en hjemmekamp der vi i store deler ligger lavt og satser på kontringer.
Forbannet over Skarsfjords feighet.
Forbannet over borteformen og at mange synes middelmådighet er godt nok.
Forbannet over at vi har en av har tippeligaens dårligste gressbaner.

Heia Brann.


Dette får meg til å undre meg over om du har sett en eneste fotballkamp til i hele ditt liv.

1908

Quote from: fisken74 on April 21, 2013, 03:11:11 AM
Sitter igjen med mye av det samme inntrykket som Huff.

Går ut fra stadion mer forbannet enn glad over 3 poeng og medaljekamp.

Forbannet over nok en hjemmekamp der vi i store deler ligger lavt og satser på kontringer.
Forbannet over Skarsfjords feighet.
Forbannet over borteformen og at mange synes middelmådighet er godt nok.
Forbannet over at vi har en av har tippeligaens dårligste gressbaner.

Heia Brann.


Har du sett noen finere gressbaner pr dags dato??? Tar tid før banen blir bra..

Hatleking

Eg synst det er merkeleg å vera 'forbanna' etter ein slik kamp. Me er diverre ikkje overlegne eit kvart lag her i TL. RBK spelte til dømes uavgjort mot Start heime. Dette var ein solid siger mot eit lag som mange har tippa høgt opp. Me er rett og slett ikkje betre enn at me må ta dei poenga me får.

Spelarane vart sletne etter den tunge førsteomgangen. Dei hadde ikkje klart den same intensiteten. Likevel er me farlegast i andre omgong òg. Me bør vera godt nøgde med kampen. Brann har jo fått kritikk for å vera for lite kyniske og at altfor mange mål vert sluppe inn. Då må ein ta grep.

krakra

Jeg syns du stiller veldig lave krav til tider Hatle. Vi er redusert til et lag som må legge oss bakpå og forsvare oss til poeng på egen hjemmebane, nok engang har motstander høyere ballbesittelse enn oss. På bortebane klarer vi knapt ta poeng i det hele tatt. Ikke fått det til hittil i år. Det gir en viss grunn til beskymring for et lag du selv har sagt er god nok for medalje

Hatleking

Quote from: krakra on April 21, 2013, 10:21:42 AM
Jeg syns du stiller veldig lave krav til tider Hatle. Vi er redusert til et lag som må legge oss bakpå og forsvare oss til poeng på egen hjemmebane, nok engang har motstander høyere ballbesittelse enn oss. På bortebane klarer vi knapt ta poeng i det hele tatt. Ikke fått det til hittil i år. Det gir en viss grunn til beskymring for et lag du selv har sagt er god nok for medalje


Molde i 2011-sesongen kan me faktisk samanlikne oss litt med. Førsteomgangane deira var gode medan lufta gjekk ut i andre og motstandaren fekk meir og meir initiativ. Me må rett og slett ta steg for steg. Kampane på bortebane visar at det er mykje å gå på i fleire delar av spelet. Kynismen manglar. Heime har me vunne alle tre kampane mot VIF, Molde og Viking - tre lag som har vorte tippa høgt oppe. Det er sterkt.

Elles 'forsvarte' me oss ikkje til siger i går. Me hadde ganske lik ballbesittelse som Viking og kom til fleire og betre sjanser - også i andre omgang. Me er ikkje gode nok til å køyre over lag som Viking i 90 minutt.

Nixon

Hadde vi ganske lik ballbesittelse som Viking i går? Det hadde jeg ikke trodd etter kampen.
Rød makt på Hansa

krakra

Nei. Jeg syns ikke det er naturlig å sammenligne oss med Molde i 2011. Du må gjerne si det er sterkt på bakgrunn av hvor lagene ble tippet, men for redelighetens skyld kan du jo også påpeke hvordan lagene faktisk har prestert så langt i år? Da blir det vel litt mindre sterkt

Kampen mot Viking var veldig bra, iallefall førsteomgang, men vårt elendige nivå borte gjør at vi må ta ekstremt mange poeng hjemme, kanskje bortimot alle, hvis vi skal ha sjans på medalje. Da er det litt skremmende at vi ikke klarer å levere to gode omganger på rad. Det kommer tøffere kamper.

Go Up