• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm - Brann, søndag 14. april kl 1900 (kamptråd)

Started by Spelaren, April 08, 2013, 08:39:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Håper vi får se den fra en bedre vinkel. Ser tvilsom ut.
Rød makt på Hansa

Belfort


Larsendos

Offside på pusic som er 2 meter bak askar?? Skandale.

Nixon

Uansett. Dette er jo meget oppløftende.
Ja, hvis ikke da det er LSK som er skikkelig skikkelig dårlige...
Rød makt på Hansa

Hatleking

Snytt for straffe og mål. I tillegg har me hatt flest sjansar. Dette er bra til å vera borte!


Hatleking

Quote from: Nixon on April 14, 2013, 18:32:28 PM
Uansett. Dette er jo meget oppløftende.
Ja, hvis ikke da det er LSK som er skikkelig skikkelig dårlige...


Ein seier det om alle lag me slår, gjer ein ikkje? :)

ostraume

Helt utrolig! Linjedommeren på må ha fått hjerneblødning. Askar ligger tre meter lengre foran i banen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christian

Komplett skandale av linjemann. Brann er derimot gode.

Huff

Vår beste omgang spillemessig. Fortsetter SenegDalen å storspille sentralt samtidig som stopperne ser ut som faktiske stoppere blir dette bra hvis vi klarer å få igang venstrekanten. Så må vi slutte å gi vekk så mange dødballer defensivt. LSK er farlige på dødball -jaffal historisk.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Brann er gode.  Ein skikkeleg goalgetter så er det gullpotensiale.  Badji er ein mann eg har sakna i fleire år.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Dette LSK laget er pill råttent. Vi kan ikke avgi poeng i denne kampen

storB

Quote from: Hatleking on April 14, 2013, 18:33:38 PM
Snytt for straffe og mål. I tillegg har me hatt flest sjansar. Dette er bra til å vera borte!


Vi spiller greit, men LSK er helt forferdelig dårlig. Tør påstå dette er årets enkleste bortekamp. Skal vi vinne borte iår må det bli idag.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Linjemannen bør sjekkes for synsfeil. Friskmeldes han bør han etterforskes for kampfiksing. Jeg har ingen andre forklaringer.

Huff

Quote from: Belfort on April 14, 2013, 18:35:30 PM
Dette LSK laget er pill råttent. Vi kan ikke avgi poeng i denne kampen


For å si det slik var ikke engang Badji god nok -slik Skars vurderte det- til å gå rett inn i elleveren vår uten å kjenne lagkameratene. Mjelde gikk vel rett inn på LSK...

Paikjetil

Uunngåelig at alt går tits up i andre nå. LSK får to tidlige mål og vi får panikk.

OmOssSjølOgHansaøl

Det hadde vært utrolig velfortjent om vi hadde ledet til pause.

Eller for å si det på en annen måte: Det er utrolig dårlig dommerinnsats som gjør at Brann ikke leder til pause ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kjell249

Snytt for soleklar straffe og mål. Huseklepp mangler det siste lille. Synes venstre siden har vært litt under pari. Demir har for stresset spillestil og Larsen har vært lite involvert. Ellers beste omgangen så langt i sesongen. 4 store sjanser og at vi burde hatt en straffe. Lillestrøm med en halvsjanse.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

brann89

At ikkje linjedommeren ser at Pusic er onside på siste skåringen, er jo totalt latterlig. Viser berre at kvaliteten og fotballforståelsen hos norske dommere er dårlig.

Godt at vi styrer kampen og burde ha ledet til pause.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

aleksanderhjelleseth

hvorfor blir haugen så lite involvert offensivt? vi skal altid ut på den trebeinte høyresiden vår. den går ann å spille litt sentralt i banen også!!
Visst eg hadde vært skarsfjord hadde eg byttet huse med finne. En lett spiller på et tungt underlag er gjerne ikke så dumt.

Sindre32

Tør vi håpe på at vi med Badji vil være i stand til å ha mer kontroll i mange bortekamper i år? Hvis vi begynner å plukke poeng borte, er medaljene helt klart innen rekkevidde.

Kjell249

Linjedommer blåser i andre situasjon, og det er faen meg 10 meter onside!!!!!!!Faen!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Inn med Finne og ut med Huse som er fullstendig vaksinert mot scoringer

krakra

Pusic er jo aldri foran Askar. Ikke etter at ballen er spilt heller, ikke engang etter den er i mål. Hvordan er det mulig?

psv-hasund

Oppløftende, men skandale linjemann. Håper Larsen våkner i andre så blir det tre poeng. Dårlig motstander kommer ofte når det andre laget spiller bra.

stigh

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 14, 2013, 18:40:47 PM
hvorfor blir haugen så lite involvert offensivt? vi skal altid ut på den trebeinte høyresiden vår. den går ann å spille litt sentralt i banen også!!
Visst eg hadde vært skarsfjord hadde eg byttet huse med finne. En lett spiller på et tungt underlag er gjerne ikke så dumt.


De er kansje sant, men de tør ikke skarsfjord han er for feig til de..

Kjell249

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 14, 2013, 18:40:47 PM
hvorfor blir haugen så lite involvert offensivt? vi skal altid ut på den trebeinte høyresiden vår. den går ann å spille litt sentralt i banen også!!
Visst eg hadde vært skarsfjord hadde eg byttet huse med finne. En lett spiller på et tungt underlag er gjerne ikke så dumt.
Enig at Haugen sliter litt med å bli involvert og slår mange feilpasninger når han først har ballen. Må han alltid slå på første bevegelsen? Bedre å bruke litt mer tid med ballen av og til.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Belfort on April 14, 2013, 18:42:33 PM
Inn med Finne og ut med Huse som er fullstendig vaksinert mot scoringer


Tror ikke skarsfjord sine baller er store eller hårete nok til at han tar ut huse, desverre. Meg å en kompis diskuterte husekomplekset, og eg begynner å tro han kanskje kan ha rett, at vi aldri får se han slik han var...:((

sydnes76

Kanskje flytte huse ut på venstre og Larsen opp. Han har vært lite involvert uansett. Eller ut med Larsen og finne på topp med huse på venstre. God omgang, varierer en del og som mange sier, det er ikke vår feil at vi ikke leder minst 1-0.

Sindre32

Quote from: psv-hasund on April 14, 2013, 18:43:40 PM
Oppløftende, men skandale linjemann. Håper Larsen våkner i andre så blir det tre poeng. Dårlig motstander kommer ofte når det andre laget spiller bra.


Fullstendig idioti, ja. Det der er grunnleggende regler enhver linjedommer i hele divisjonssystemet bør kunne. Også enig i at det blir tull å snakke ned egne prestasjoner. LSK kommer knapt til sjanser, en meget god omgang av oss på bortebane.

aleksanderhjelleseth

Ellers så er vell Lsk noe av det dårligste eg har sett av en TL motstander noensinne.

Kjell249

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 14, 2013, 18:44:34 PM
Quote from: Belfort on April 14, 2013, 18:42:33 PM
Inn med Finne og ut med Huse som er fullstendig vaksinert mot scoringer


Tror ikke skarsfjord sine baller er store eller hårete nok til at han tar ut huse, desverre. Meg å en kompis diskuterte husekomplekset, og eg begynner å tro han kanskje kan ha rett, at vi aldri får se han slik han var...:((
Huseklepp har vært mer involvert enn Larsen. Og vi tjener mye på å ha en bakromsspiller på banen. Da tør ikke LSK og stå så høyt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Typisk at vi nå brenner sjanser så får LSK et heldig dødball mål

krakra

Vi spiller bra, men ikke særlig mer enn det. LSK er et dårlig hjemmelag som skal slås. Midtbanen vår er bra.

Kjell249

Alle lag er drit dårlig når vi spiller bra:) Aldri vår fortjeneste...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Christian

Samme kor svak LSK er; et dødballmål er de alltid i stand til å produsere.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 18:47:17 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on April 14, 2013, 18:44:34 PM
Quote from: Belfort on April 14, 2013, 18:42:33 PM
Inn med Finne og ut med Huse som er fullstendig vaksinert mot scoringer


Tror ikke skarsfjord sine baller er store eller hårete nok til at han tar ut huse, desverre. Meg å en kompis diskuterte husekomplekset, og eg begynner å tro han kanskje kan ha rett, at vi aldri får se han slik han var...:((
Huseklepp har vært mer involvert enn Larsen. Og vi tjener mye på å ha en bakromsspiller på banen. Da tør ikke LSK og stå så høyt.


Larsen er vell så kjapp som huse?

krakra

Nei, men statistikken viser jo at LSK er et dårlig hjemnelag. Hvor mange hjemmekamper har de vunnet under Haglund?

Kjell249

Quote from: krakra on April 14, 2013, 18:48:13 PM
Vi spiller bra, men ikke særlig mer enn det. LSK er et dårlig hjemmelag som skal slås. Midtbanen vår er bra.

Hvis du har fulgt med på Brann de siste årene, så har du kanskje fått med deg at vi heller ikke er verdens beste bortelag...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


krakra

Hva slags peptalk har spillerne fått denne gangen?

Nixon

Quote from: krakra on April 14, 2013, 18:58:48 PM
Hva slags peptalk har spillerne fått denne gangen?


La Skarsfjord si det han skal før kampen og slipp han ikke inn i garderoben i pausen!
Rød makt på Hansa

stigh

Ligner  mer å mer å 2 omg mot RBK bare at LSK er langt  mindre farlig en RBK



Edit: der scoret di

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Nixon

Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

Faen!
Det måtte selvfølgelig være en av eks-Brann-spillerne som måtte gjøre det også.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Deilig at vi får et feilaktig annulert før Vaagan Moen putter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up