• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupen 2013

Started by Lasaron, April 03, 2013, 13:26:51 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Tren på langskudd

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

aleksanderhjelleseth


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Kort tur i år og.

Hovding vert årets motstandar.

Nixon

Fly og hotell bestilt!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Endelig får vi svaret på hvilket Brann-lag som er best

"@skbrann Hovding er i samme avdeling som Brann 3 i 4. divisjon. Hovding møter faktisk Brann 3 på hjemmebane 20. april - tre dager etter cupkampen!"
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Det er unektelig et interessant poeng. Det er fort gjort at Brann vinner 2-1 i cupen, og at Brann 3 vinner 3-0.

Hva gjør forresten et 4.divisjonslag i cupen? Trodde ikke det var mulig. Var det slik at Hovding rykket ned fra 3. i fjor? Og at de som rykket ned får muligheter til kvalik?
Tren på langskudd

krakra


Nixon

Ja, det kan lett bli noe lignende, selv om Skarsfjord erfaringsmessig stiller relativt toppede lag i sånne kamper. Eller husker jeg feil? Jeg tror uansett at Hassan kommer til å starte denne kampen.
Rød makt på Hansa

Nixon

Men var det ikke forutbestemt at vi kom til å møte Hovding? Jeg har et inntrykk av at Brann alltid møter det lavest rangerte laget i de første rundene.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

April 08, 2013, 13:02:56 PM #11 Last Edit: April 08, 2013, 13:10:31 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://www.brann.no/news/article/8p3rcdjhkjb1g6sxceyvtfo8/title/se-hovding---brann-pa-tv

Gladnyhet til de som ikke kan eller gidder å se kampen mot Hovding fra sidelinjen. Kampen sendes på TV2 Sport og TV2 Sumo.
Rød makt på Hansa

Yngve

Så vår kamp er den einaste ein må betala for å sjå på nettet..?

Nixon

Pluss Engen sin kamp. Noe som selvsagt ikke er tilfeldig.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Tv2 med deler av cupen? Dette har jeg ikke fått med meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Gulløl

Fra BT.
Basert på mandagens trening stiller Brann slik mot Hovding på onsdag (4-4-2):

                       

BT har kantene på motsatt, men tror det er mer sannsynlig at Kalve blir på høyre og Nordkvelle på venstre.
http://fotball.bt.no/nm/article276290.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Overraskende mange reserver fra Skarsfjord. Men seier blir det uansett.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det er vel større sjanse til å vinne med disse enn med toppet lag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tren på langskudd

Xminator

Har en god følelse for at dette blir en tradisjonell ut i første runde sesong.

Gulløl

April 16, 2013, 12:24:41 PM #22 Last Edit: April 16, 2013, 12:26:27 PM by Gulløl
Bortebane, Brann har null sjanse. Og linjemennene er garantert svaksynte og har tunnelsyn. Selv har jeg svartsyn foran denne kampen og tror russeren Pavlov kommer til å heade i eget mål på en corner, altså seiersmålet til Hovding.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Xminator on April 16, 2013, 12:11:17 PMHar en god følelse for at dette blir en tradisjonell ut i første runde sesong.


Da føler du litt annerledes enn statistikken tilsier. Tradisjon er det ikke, for når ble vi slått ut i første runde sist?
Rød makt på Hansa

Xminator

NÃ¥ blir alt din feil siden du jinxet anti-jinxen

Nixon

Jeg tror vi kan spare sånn overtro til senere i cupen!:) Vi vinner greit morgen.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on April 16, 2013, 12:53:52 PM
NÃ¥ blir alt din feil siden du jinxet anti-jinxen



Hadde Nixon sagt at vi kom til å gå videre, så hadde det vært jinxing. Men Nixon påpekte jo bare at man vanskelig kan kalle noe en "tradisjonell ut i første runde sesong" når det gjelder Brann. I så fall må det være noe som er "litt 1939" i luften. Kanskje man kan trekke paralleller mellom det som skjer på Korea-halvøyen nå, og det som skjedde i Europa på den tiden.

Edit: Oj... DER kom jinxingen til Nixon....
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2013, 13:11:45 PMI så fall må det være noe som er "litt 1939" i luften.


Tja, vi har vel alle av og til kjent på lysten til å invadere Polen...:)
Rød makt på Hansa

Huff

1939? Skal vi verne om nøytraliteten? Vet ikke med dere, men jeg har tenkt å holde med laget i rødt. Skjønt, de røde skal vel ikke med før om tre år?

Var forvirret nok fra før av.

Xminator

1993 og 2012 er godt nok til å kalle det en tradisjonell ut i første runde sesong. For lagene det gjelder stikker det dypt nok. Jeg har ingen problemer med å se for meg årets Brannmannskap som potensielle historieskrivere for Brann.

krøvel vellevold

April 16, 2013, 17:23:48 PM #30 Last Edit: April 16, 2013, 17:26:32 PM by krøvel vellevold
Quote from: Xminator on April 16, 2013, 17:05:03 PM
1993 og 2012 er godt nok til å kalle det en tradisjonell ut i første runde sesong. For lagene det gjelder stikker det dypt nok. Jeg har ingen problemer med å se for meg årets Brannmannskap som potensielle historieskrivere for Brann.


1993 og 2012? At vi vant med ett mål?
Legg ned hele klubben!

osoerli

Quote from: Gulløl on April 15, 2013, 17:04:59 PM
Fra BT.
Basert på mandagens trening stiller Brann slik mot Hovding på onsdag (4-4-2):

                       

BT har kantene på motsatt, men tror det er mer sannsynlig at Kalve blir på høyre og Nordkvelle på venstre.
http://fotball.bt.no/nm/article276290.ece



Skeptisk til treg sentral midtbane.  Blir ikkje overraska om det blir pÃ¥ hovudet ut i første runde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Vi bør kunne spille gåfotball og likevel vinne!:)
Rød makt på Hansa

tsrqpo

Quote from: Nixon on April 16, 2013, 21:28:26 PM
Vi bør kunne spille gåfotball og likevel vinne!:)


:-)
Om ikke det her er rett kamp å rullere så vet ikkje eg..
Samtlige i 11rn holder eller holder nesten tippeliganivå, å der bør vel være nok..

Ryker di ut så er det innsatsen det går på.

Nixon

Rød makt på Hansa

Hatleking

Det må i så fall vera frykteleg lokalt.

Nixon

Jeg kan ikke huske at Brann noen gang har hvilt så mange etablerte i cupen. Mantraet tidligere har jo at de ikke vil ta noen sjanser.

Det ser ikke ut til at noen har motforestillinger til laguttaket (antatt lag ble jo presentert her for to dager siden), så da regner jeg heller ikke med at folk beskylder Skarsfjord for å ikke ta cupen alvorlig dersom vi taper i kveld!:)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: osoerli on April 16, 2013, 21:11:09 PM
Skeptisk til treg sentral midtbane.  Blir ikkje overraska om det blir pÃ¥ hovudet ut i første runde.


Det blir jeg. Veldig overrasket, faktisk.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Quote from: Nixon on April 17, 2013, 11:28:46 AM
Jeg kan ikke huske at Brann noen gang har hvilt så mange etablerte i cupen. Mantraet tidligere har jo at de ikke vil ta noen sjanser.

Det ser ikke ut til at noen har motforestillinger til laguttaket (antatt lag ble jo presentert her for to dager siden), så da regner jeg heller ikke med at folk beskylder Skarsfjord for å ikke ta cupen alvorlig dersom vi taper i kveld!:)


Hvis Brann ryker ut må Skarsfjord ryke. Ikke på grunn av laguttaket, men på grunn av manglende evne til å motivere og lede. I tillegg må spillerne som spiller ta seg en enorm bolle!
Tren på langskudd

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

April 17, 2013, 12:27:07 PM #41 Last Edit: April 17, 2013, 12:28:55 PM by krøvel vellevold
Vi snakker om 4. divisjon. Nivå FEM! Nivået under det Fyllingen spilte på da vi tapte mot dem i 2010.

Ryker vi mot disse, bør det ende med Skarsfjord som med Nilsen da vi røk for Fyllingen. Men vi gjør det vel "for bra" i serien. Så lenge vi ikke er på nedrykksplass, så er vel alle fornøyd på Kniksens Plass.
Legg ned hele klubben!

tem

ser ingen grunn til at Brann skal ryke her
men det har skjedd større unde i fotball

om så skulle skje , så her det ikke med trener å gjøre i en slik kamp , men utelukkende spillere
på samme måte som det ikke vil være trener sin forteneste om man vinner 10-0

en slik kamp er det utelukkende spillere som har ansvar
eneste som kan legges på trener er laguttak , og det virker helt ok

krøvel vellevold

Quote from: tem on April 17, 2013, 12:29:52 PM
ser ingen grunn til at Brann skal ryke her
men det har skjedd større unde i fotball



Neppe mange i så fall. Vi snakker nivå 5 vs nivå 1 her!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Ja, det bør ikke bli noe problem. Selv om treneren er dårlig.

Som er kuriositet kom jeg på at det for halvannen mannsalder siden var noe som het Bergen Bank Cup der lagene fra den laveste divisjonen fikk like mange straffer som divisjoner de lå under det beste laget. Det vil si at Hovding skulle startet kampen med fire straffer. Brann tapte vel en kamp tidlig på 80-tallet mot Kvernbit med sifrene 5-4 i denne cupen. Kvernbit skårte alle målene på straffe...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Noen som det funker på sumo for?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Sitter med en følelse av at laget kunne vert toppet litt mer...

Xminator

men ikke så farlig så lenge den som vel er lengst fra a-laget scorer.

Xminator

Småpent av Pavlov og Finne alene med keeper, 3 avslutninger senere og det ble ikke mål.

Gulløl

Slik stiller Brann:

                     
PÃ¥ benken:

Ã?vretveit, Vindheim, Lassen, Askar, Huseklepp, Haugen, Larsen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Og Barmen springer ballen i mål.

Xminator


Gulløl

0-3. Klarer vi 2-sifret ? ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 16:40:35 PM
Noen som det funker på sumo for?


Funkar perfekt her.

3-0. Dette kan me vel ikkje rota vekk..? Eller? Kven putta det fyrste?

Xminator

Akkurat nå er Brann så overlegne at det blir mange mål om Brann holder konsentrasjonen. Krøvel får finne frem skjema for Rekord.

krakra

Ungguttene fikser biffen. 3-0. Kampen er avgjort. Det hadde den neppe vært etter bare et kvarter hvis vi hadde stilt med toppet lag.

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Xminator

De to siste målene er ikke spektakulere. De kommer etter at midtbaneleddet vårt springer over Hovdings midtbaneledd.

Klaus_Brann

Flott at vi for en gangs skyld kjører på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Yngve on April 17, 2013, 17:01:12 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 16:40:35 PM
Noen som det funker på sumo for?


Funkar perfekt her.

3-0. Dette kan me vel ikkje rota vekk..? Eller? Kven putta det fyrste?


Merkelig. Noen tips???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det står på coolsport at de ikke sender kampen mest sannsylig pga. dårlig signal, så det er ikke bare hos meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Gjesdal som puttet det første?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Ja, Gjesdal på 1-0.

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Xminator

Quote from: Yngve on April 17, 2013, 17:01:12 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 16:40:35 PM
Noen som det funker på sumo for?


Funkar perfekt her.

3-0. Dette kan me vel ikkje rota vekk..? Eller? Kven putta det fyrste?


Gjesdal headet i mål på corner.

Klaus_Brann

April 17, 2013, 17:10:00 PM #65 Last Edit: April 17, 2013, 17:12:32 PM by Klaus_Brann
Tragikomisk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Filminga gjer meg sjøsjuk.

Det mest interresante no er eigentleg å høyra coachinga til Skarsfjord.

Xminator

Det var vel Kalve, enda en avslutning etter at Brann har spilt Hovding totalt på ræv.

Gulløl

Brann holder skjema til 15 mÃ¥l  :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

apop

Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 17:10:00 PM
Tragikomisk.
(blankt bilde fra tv2 sitt kampsenter)


Kampsenteret er grufullt. jeg bruker alltid å gå til sumo.tv2.no og trykke på direkte-sendinger.

Xminator

Og Barmen med fritt skudd fra 11-meter etter hjørnespark.

Yngve

Barmen står fram som vår farlegaste spelar.. Spelar Pavlov?

brann89

Ikkje imponert over Pavlo i første omgang iallefall
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Quote from: apop on April 17, 2013, 17:25:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 17:10:00 PM
Tragikomisk.
(blankt bilde fra tv2 sitt kampsenter)


Kampsenteret er grufullt. jeg bruker alltid å gå til sumo.tv2.no og trykke på direkte-sendinger.


Kanskje det er fordi de ikke har rettigheter til å sende kampen utenlands, men merkelig at jeg får litt bilde da i kampsenteret.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Når man er i innleggsposisjon, så skal det komme innlegg, ikke støttepasninger slik Nordkvelle og Sokolowski drev med siste 3 minutter.

osoerli

Sidan coolsport.tv ikkje sender kampen, nokon som har funne ein annan gratis stream?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Dessverre. Har lett gjennom alle sidene jeg bruker å se streams, og ingen av dem har stream nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Bare å ta av Soko og få innpå Lassen så han får en omgang. Kampen er vunnet, og jeg tror det vil være vel så bra å kjøre et rent andrelag, enn at disse a-lagsspillerne skal ødelegge spillet.

brann89

Quote from: krakra on April 17, 2013, 17:40:58 PM
Bare å ta av Soko og få innpå Lassen så han får en omgang. Kampen er vunnet, og jeg tror det vil være vel så bra å kjøre et rent andrelag, enn at disse a-lagsspillerne skal ødelegge spillet.


Skarsfjord hørte på deg!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Xminator

Ball i hatt og 6-0 ved Kalve.

Xminator

Hehe Den ville Finne ta selv...

Xminator

For ordens skyld Pavlov 7-0 straffespark etter at Finne ble hektet på kanten av 16.

brann89

Skjønner han godt, men Skarsfjord vil vel heller at Pavlo får sitt første mål som kanskje kan hjelpe han videre
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Quote from: brann89 on April 17, 2013, 17:48:40 PM
Quote from: krakra on April 17, 2013, 17:40:58 PM
Bare å ta av Soko og få innpå Lassen så han får en omgang. Kampen er vunnet, og jeg tror det vil være vel så bra å kjøre et rent andrelag, enn at disse a-lagsspillerne skal ødelegge spillet.


Skarsfjord hørte på deg!
Burde bli en vane;)
Laget har nå en gjennomsnittsalder på 19,3 år. 10 lokale unggutter på banen. Pavlov er eldstemann med sine 22 år.

osoerli

Quote from: osoerli on April 17, 2013, 17:37:56 PM
Sidan coolsport.tv ikkje sender kampen, nokon som har funne ein annan gratis stream?


Ha, viste seg at den gÃ¥r pÃ¥ TV2-sport og den har eg.  Greit Ã¥ finne det ut før kampen er ferdig :-)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Når kjørte vi sist over et lag i cupen slik?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Larsen alene med keeper etter innlegg, første rett på, andre forsøk i mål. 8-0

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on April 17, 2013, 18:02:40 PM
Quote from: osoerli on April 17, 2013, 17:37:56 PM
Sidan coolsport.tv ikkje sender kampen, nokon som har funne ein annan gratis stream?


Ha, viste seg at den gÃ¥r pÃ¥ TV2-sport og den har eg.  Greit Ã¥ finne det ut før kampen er ferdig :-)


Greit å følge med i kamptråden...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator


Xminator

Finne springer ballen i mål. 9-0

Spelaren

Kan likesågodt gå for klubbrekord.
GÃ¥ av.

brann89

Hadde Finne fått tatt straffesparket, kunne han hatt hattrick nå!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Falkman

Vant vi ikke 11-0 mot Vard Haugesund på Stadion en gang på 90-tallet ( 97?)

Xminator


Klaus_Brann

Quote from: Xminator on April 17, 2013, 18:06:23 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 17, 2013, 18:03:24 PM
Når kjørte vi sist over et lag i cupen slik?


Stemmer. Og alle husker hvordan dét endte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Og Barmen springer enda en ball i mål. 10-0 Slik føles altså det.

Xminator

Keeper belønner ett Pavlov-løp med en ball i ræven :)

Ricky

Sannelig var det visst god nytte i å spille treningskamper mot dårlig motstand i vinter likevel

:: redigert fordi noen har sørget for at "b å s" blir autooversatt til "dårlig" her inne.

Spelaren

Quote from: Ricky on April 17, 2013, 18:19:03 PM
Sannelig var det visst god nytte i å spille treningskamper mot dårlig motstand i vinter likevel

:: redigert fordi noen har sørget for at "b å s" blir autooversatt til "dårlig" her inne.


Det er jo dumt dersom du føler for å sette alle i én dårlig. (b_å_s)
GÃ¥ av.

Xminator


brann89

hattrick på 2 lokale brann spillere, ikkje gale
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Xminator

Om man skal sette fingeren på noe, så er det kvaliteten på innleggene. Det er ikke der vi har vunnet kampen for å si det slik. Brann er bare generelt raskere.

Xminator

Finne dribler seg til 12-0

brann89

Fin passningsmetode Larsen brukte på passningen til Finne
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Xminator

Larsen med kampens eneste tippeligaprestasjon - 13-0, Larsen frispark fra 20 meter.

Gulløl

Hattrick av Barmen. Fire mÃ¥l til Finne. Kan vel kÃ¥res til banes beste ungguttene  :)

Pavlov har ikke vist en skitt selv om det er 4 divisjons motstand. Tung, treg, dÃ¥rlig teknikk og at han er en god hodespiller har vært umulig Ã¥ se. HÃ¥per Brann har returrett før de 4 mÃ¥nedene har gÃ¥tt  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Larsen 14-0 skudd fra 16 meter.

Yngve


Yngve

Tangering av klubbrekord frå 1914?

Xminator

Pavlov hadde en glimrende assist på 3-0

Gulløl

Quote from: Gulløl on April 17, 2013, 17:12:28 PM
Brann holder skjema til 15 mÃ¥l  :D


Shitt, bommet med 1 mål.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Quote from: Yngve on April 17, 2013, 18:33:18 PM
Tangering av klubbrekord frå 1914?


Vi får vente på fasiten fra Krøvel, men i følge NIFS så har vi nå største borteseier 0-14.

Gulløl

Fra Wiki:

Største hjemmeseier: 11-0 mot Vard Haugesund, 25. juni 1997
Største borteseier: 14-0 mot Aalesund, 26. august 1917
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brann89

Pavlo skuffet i denne kampen, burde virkelig bevist meir mot dette laget. Ikkje mye å ha i stallen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Belfort

Quote from: brann89 on April 17, 2013, 18:39:47 PM
Pavlo skuffet i denne kampen, burde virkelig bevist meir mot dette laget. Ikkje mye å ha i stallen.


Det fremstår som en gåte at denne mannen er hentet. Er det virkelig så dårlig dømmekraft på stadion?

Gulløl

April 17, 2013, 18:57:08 PM #115 Last Edit: April 17, 2013, 18:59:39 PM by Gulløl
Mika Kottila var en klart bedre spiller en denne Pavlov. Har hatt stor tiltro til Walstad sin vurderingsevne når det gjelder å hente spillere, men her har han bommet grovt. Med det Barmen viste i dag med tre mål fra DM posisjon bør han være et klart fjerde valg som spiss bak trioen Finne, Huse og Puse. Pavlov kan være et femtevalg, forhåpentligvis slipper han å spille. Ille om han også skal ta opp en spissplass på Brann 2 som en ung lokal spiller kunne hatt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra


Markmus

Hadde ikke Ivan Pavlov blandet seg inn, så hadde alle målene våre vært scort av bergensere :P
Ka du ve?

StuckedPaaOstlandet

Var ikke så lett å få med seg alt som skjedde i denne kampen men Public hadde vel en fin assist, utenom det var han litt usynlig. Barmen, Finne og Larsen var som målene tilsier gode. Håper Larsen klarer å få vist så mye fint teknisk i TL etterhvert. Bør komme med på høydepunktene etter kampen.

hasunds

Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

brann89

Quote from: Belfort on April 17, 2013, 18:54:10 PM
Quote from: brann89 on April 17, 2013, 18:39:47 PM
Pavlo skuffet i denne kampen, burde virkelig bevist meir mot dette laget. Ikkje mye å ha i stallen.


Det fremstår som en gåte at denne mannen er hentet. Er det virkelig så dårlig dømmekraft på stadion?


Så lenge dem faktisk har tatt seg bryet med å hente denne spilleren på låne, så virker det desverre slik. Men veit ikkje kva walstad har sagt til Skarsfjord, som gjorde at skarsfjord valgte å hente han på lån, vist det er slik det fungere?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Aldri har vel så mange skåringer varmet så lite...

Ikke lett å oppsummere kampen egentlig. Til det var motstanden for svak. Men de som skulle vise seg frem gjorde stort sett det. Utenom russeren. Hva han gjør her i byen ble en enda større gåte etter denne kampen.
Rød makt på Hansa

Hatleking

No er vel doddo glad, tenkjer eg!

Lasaron

Gratulerer! Hadde vært en finfin kamp og sett. Disse brakseirene er enormt mye bedre enn 2-1 og 1-0. Tror dette resultatet er positivt med tanke på Viking-kampen, mens 2-1 hadde vært negativt. 2-1 til Brann, altså.
Tren på langskudd

psv-hasund


brann89

Quote from: psv-hasund on April 17, 2013, 19:55:40 PM


Florø møtte vi sist cup! Den kampen var eg på.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Rød makt på Hansa

Lasaron

Vard er i 1. divisjon, så det blir nok uaktuelt.
Tren på langskudd

psv-hasund

Trekker tilbake hele innlegget og venter på noen som kommer med noe mer gjennomtenkte refleksjoner :-)

Yngve


Hatleking

Spelar Guntveit der framleis?

Gulløl

Quote from: Hatleking on April 18, 2013, 15:08:35 PM
Spelar Guntveit der framleis?


Ja og de drømmer om Brann i neste runde og slik blir det vel.
http://www.ba.no/sport/article6609493.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Sindre32

Quote from: Gulløl on April 18, 2013, 15:50:33 PM
Quote from: Hatleking on April 18, 2013, 15:08:35 PM
Spelar Guntveit der framleis?


Ja og de drømmer om Brann i neste runde og slik blir det vel.
http://www.ba.no/sport/article6609493.ece


Blir ikke det en interessekonflikt?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking


Klaus_Brann

Jo da, vi skal og kommer sikkert til å slå dem, men jeg hadde heller tatt et annet lag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

April 19, 2013, 14:54:41 PM #136 Last Edit: April 19, 2013, 14:57:14 PM by Nixon
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Sindre32

Quote from: Nixon on April 19, 2013, 14:54:41 PM


Må Guntveit sitte på tribunen da, egentlig? Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg vil tro at han da regnes som inhabil og verken kan spille eller sitte på benken?

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on April 19, 2013, 16:01:05 PM
Quote from: Nixon on April 19, 2013, 14:54:41 PM


Må Guntveit sitte på tribunen da, egentlig? Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg vil tro at han da regnes som inhabil og verken kan spille eller sitte på benken?
Legg ned hele klubben!

Sindre32

April 19, 2013, 16:15:25 PM #140 Last Edit: April 19, 2013, 16:41:04 PM by Sindre32
Quote from: krøvel vellevold on April 19, 2013, 16:11:37 PM
Quote from: Sindre32 on April 19, 2013, 16:01:05 PM
Quote from: Nixon on April 19, 2013, 14:54:41 PM


Må Guntveit sitte på tribunen da, egentlig? Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg vil tro at han da regnes som inhabil og verken kan spille eller sitte på benken?


Det er vel hele poenget med inhabilitet, ja, at ingen skal kunne komme i ettertid og si at korrupsjon / inhabile personer har hatt en avgjørende påvirkning på utfallet.

kabelmann

Må innrømme at jeg ikke har fulgt mye med på Guntveit i det siste. Hva er årsaken til at han skal være inhabil?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Sindre32

Quote from: kabelmann on April 19, 2013, 17:07:49 PM
Må innrømme at jeg ikke har fulgt mye med på Guntveit i det siste. Hva er årsaken til at han skal være inhabil?

Klaus_Brann

Quote from: kabelmann on April 19, 2013, 17:07:49 PM
Må innrømme at jeg ikke har fulgt mye med på Guntveit i det siste. Hva er årsaken til at han skal være inhabil?


Den er lei. Du har ikke fulgt mye med på Brann mener du;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: Sindre32 on April 19, 2013, 17:09:36 PM
Quote from: kabelmann on April 19, 2013, 17:07:49 PM
Må innrømme at jeg ikke har fulgt mye med på Guntveit i det siste. Hva er årsaken til at han skal være inhabil?


Oops, sånn å forstå :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

Quote from: Klaus_Brann on April 19, 2013, 19:41:45 PM
Quote from: kabelmann on April 19, 2013, 17:07:49 PM
Må innrømme at jeg ikke har fulgt mye med på Guntveit i det siste. Hva er årsaken til at han skal være inhabil?


Den er lei. Du har ikke fulgt mye med på Brann mener du;)


Haha nei, en liten blemme det der :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Superjack

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 06:02:23 AM
Quote from: Superjack on April 20, 2013, 03:31:20 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 19, 2013, 15:30:41 PM
Nest tar FKH.


Men vi møter neppe Nest to år på rad.


Nei, tror ikke det heller. I grunnen er det å håpe å få alle lokale lag ut med en gang og.komme seg lengst mulig på reise i 3. Runde, i håp om hjemmekamp i 4. Runde eller kvarten....
Brannsupporter.

Ricky

Brann settes nesten alltid opp med hjemmekamp i 3.runde hvis det ikke er noen lokale motstandere å ta av.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Husk for øvrig at for å vere sikret kjøpsrett av billett til eventuell cupfinale, så må medlemskap i Brann vere fornyet innen 1. mai.
GÃ¥ av.

Nixon

Har de ikke gått vekk fra den fordelen?
Rød makt på Hansa

dudo

Nei, står i påminnelsesmailen som ble sendt ut i dag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve

Men det gjeld berre fornying? Ikkje om me melder oss inn innan dess..?

Spelaren

Quote from: Yngve on April 22, 2013, 14:20:54 PM
Men det gjeld berre fornying? Ikkje om me melder oss inn innan dess..?


Antar det kun gjelder fornying. I fjor, om eg husker riktig, blei det poengtert at kun fornying av medlemskap gav kjøpsrett. Fristen var før eller rundt kvarten.
GÃ¥ av.

dudo

Det gjaldt bare fornying i fjor, og det virker som om det er det de går for i år også, ja.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Men seriøst, folkens. Meld dere inn! SÃ¥nn at dere kan sei "vi" om klubben uten Ã¥ fÃ¥ eit forklaringsproblem at all  ;D .
GÃ¥ av.

dudo

Tror det er første mailen jeg har fått fra Brann jeg har handlet sporenstreks etter. Men hvorfor har ikke jeg fått et slikt fasjonabelt gullkort som de skryter av i mailen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Civitpluvia

Quote from: dudo on April 22, 2013, 14:42:25 PM
Tror det er første mailen jeg har fått fra Brann jeg har handlet sporenstreks etter. Men hvorfor har ikke jeg fått et slikt fasjonabelt gullkort som de skryter av i mailen?


siste jeg snakket med de, sa de at kortet enda ikke var ferdiglaget

krøvel vellevold

Klippet fra fotball.no om hvordan NFF tenker når de setter opp tidlige cuprunder - eller årets 2. runde i det minste:

Legg ned hele klubben!

Xminator


Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article277770.ece

Guntveit melder seg inhabil og spiller ikke på onsdag.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det var vel ikke til å komme utenom, og Guntveit er selvsagt en ordentlig kar som ser dette selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Da gidder jeg neppe rote meg bort i potensiell kjempe-kø på rv7. Håper ikke for mange tenker som meg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hasunds

Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

Nixon

April 28, 2013, 23:13:30 PM #168 Last Edit: April 29, 2013, 07:24:55 AM by Nixon
He he, da har du ingen unnskyldning lenger, dudo!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

April 28, 2013, 23:48:51 PM #169 Last Edit: April 29, 2013, 00:16:22 AM by Gulløl


Pusic bør få spilletid for å finne målformen, byttes med Huseklepp et stykke ut i andre omgang om seieren er usikker. Pavlov kan få innhoppet istedenfor Huseklepp om Brann har full kontroll og leder med to tre mål.

Skaanes ble skadet i ankelen for Brann 2 på lørdag, så om han blir med i troppen er vel usikkert.

Grønner spares sikkert til Sogndal kampen på grunn av krampeproblemene.

Korcsmár spiller neppe hele kampen, han har spilt mange klubbkamper og landskamper i det siste, og spiller nok minst mulig for å spare han til Sogndal kampen. Heggland kan komme inn for han når Brann forhåpentligvis har en trygg ledelse.

Hvem som blir reserver ? Flere av disse sannsynligvis:

Mohus
Heggland
Haugen
Kallevik
Lassen
Pavlov
Askar
Huseklepp
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Her er lagene vi kan møte i neste runde:


1.divisjonslag: Ranheim, Ull/Kisa, Bryne, Elverum, Follo, Hamkam, Glimt, Stabæk, Kongsvinger, Sandefjord, Hødd, Fredrikstad, Mjøndalen og Vard.

2.divisjonslag: Alta, Asker, Flekkerøy, Kvik Halden og Levanger.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Alta borte hadde jo vært gøy, Krøvel!:)
Rød makt på Hansa

1908

Hødd borte?? :p

krøvel vellevold

Et ellevilt skudd i mørket på hvordan 3. runde blir satt opp:

Follo - VIF, Hønefoss - Asker, Odd - SF, Start - Flekkerøy, Viking - Bryne, Alta - Ull/Kisa. Ranheim - RBK, Hødd - MFK, Vard - Haugesund, AaFK - Levanger, Kongsvinger - Elverum, TIL - Hamkam, Glimt - Stabæk, LSK - Mjøndalen, FFK - Sogndal, Brann - Kvik Halden.

Det er tatt hensyn til geografi, reisebelastning (nordnorske lag mot lag fra ikke altfor langt fra Gardermoen pga flyforbindelser), og at lagene ikke har møtt hverandre i cupen i 2011 eller 2012.

Hvem som får hjemme- og bortekamper er imidlertid helt tilfeldig.
Legg ned hele klubben!

Northside

Bryne borte hadde vært artig!

Gulløl

Når setter NFF opp 3. runde og når spilles kampene ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stigh

May 06, 2013, 09:24:04 AM #176 Last Edit: May 06, 2013, 10:05:36 AM by stigh
Da er de snart klart for at NFF setter opp 3 runde  de skjer kl.12

Håpe på hjemme kamp eller Evt lang borte tur sånn får hjemme neste runde

Nixon

Quote from: stigh on May 06, 2013, 09:24:04 AMDa er de snart klart for trekning av 3 runde kl.12


En liten korrigering. Tredje runde trekkes ikke, men settes opp av noen menn i dress.
Rød makt på Hansa

stigh

Quote from: Nixon on May 06, 2013, 09:29:48 AM
Quote from: stigh on May 06, 2013, 09:24:04 AMDa er de snart klart for trekning av 3 runde kl.12


En liten korrigering. Tredje runde trekkes ikke, men settes opp av noen menn i dress.



Hehe ;-)

Nixon

Det ser ut til at vi må vente til klokken ett.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on May 06, 2013, 09:29:48 AM
Tredje runde trekkes ikke, men settes opp av noen menn i dress.


Stoler aldri pÃ¥ menn i dress som trekker kuler opp av en bolle. Stoler enda mindre pÃ¥ menn i dress nÃ¥r de sitter ved en PC inne pÃ¥ et kontor og skal lage noe faenskap for Brann. MÃ¥let er nok ogsÃ¥ i Ã¥r at Brann skal ha mest mulig bortekamper i cupen og helst pÃ¥ kunstgress i tillegg. At vi skal fÃ¥ samle oss mange kilometer kan vi glemme, der blir nok RBK prioritert som vanlig. Hater NFF  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Men får vi bortekamp i 4. runde pga kilometer, så øker jo sjansen for hjemmekamp i kvarten.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 02, 2013, 19:58:46 PMEt ellevilt skudd i mørket på hvordan 3. runde blir satt opp:
Brann - Kvik Halden.


Du bommet!:) Kvik Halden skal møte Lillestrøm.
Rød makt på Hansa

Nixon

Hjemme mot Mjøndalen.
Rød makt på Hansa

Nixon

Noe som burde gå greit. Men noe publikumsmagnet er det ikke.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Ingen cupfinale i år heller. For da blir det bortekamp i 4. runde... Men hadde vi fått hjemmekamp i 4. runde, hadde det jo uansett blitt bortekamp i kvarten. Og i semien trekkes det jo, så der er vi jo uansett garantert bortekamp. Vi har jo blitt trukket til det fire ganger på rad!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on May 06, 2013, 11:56:18 AM
Noe som burde gå greit. Men noe publikumsmagnet er det ikke.


Latterlig påstand! Kommer lett over 1000 på en sånn kamp! Det må jo være bra med den interessen som er rundt Brann nå!
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on May 06, 2013, 11:57:05 AMOg i semien trekkes det jo, så der er vi jo uansett garantert bortekamp. Vi har jo blitt trukket til det fire ganger på rad!


Ja det er en av de forbannelsene vi lever under.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Rosenborg, Molde, VIF og LSK fikk selvsagt bortekamp. Konspirasjon?
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

May 06, 2013, 12:23:56 PM #189 Last Edit: May 06, 2013, 12:55:18 PM by Gulløl
3 runde kampen blir onsdag 29 mai kl.18. Mjøndalen kommer nok med minst 300-400 bortetilskuere. Potensialet for Brann her er vel å trekke 2500 - 3500 tilskuere totalt. Mot Sogndal i 4 runde i cupen i 2011 som også var midtuke kamp kom det 3750 tilskuere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Kan noen forklare meg hvorfor ikke 3. runde trekkes? Eller når det først settes opp så må da alle topplagene spille borte så vi får en ny "folkefestrunde"?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

psv-hasund

Quote from: ostraume on May 06, 2013, 12:43:30 PM
Kan noen forklare meg hvorfor ikke 3. runde trekkes? Eller når det først settes opp så må da alle topplagene spille borte så vi får en ny "folkefestrunde"?


Systemet er utelukkende laget for at Brann skal ryke ut tidlig, så NFF har nok ringt til Roald og spurt hva han mener, og så gjort alt motsatt. Folkefest teller mindre enn Brann tap.

Lasaron

Det er for at NFF skal ha mest mulig kontroll over produktet, og få de resultatene de vil. Av en eller annen grunn hater de Brann, og motarbeider da Brann som best de kan uten at det blir altfor tydelig. Har du glemt at RBH kom til Brann fra en toppjobb i NFF? Han ble plassert hos oss for å ødelegge mest mulig. Han er en spion. NFF-spion. Agent.

Dette ble en salig blanding av latterlige konspirasjonsteorier og sannhet.
Tren på langskudd

pidre

Likevel, synes alltid vi kommer dårlig ut av det med NFF sitt oppsett. Med tanke på heimekamp i 4. runde/kvarten så er det gunstig med bortekamp i 1-3. runde, og helst med lange reiser. I år fekk vi bortekamp i dei 2 første rundane, og så heime. Borte mot Mjøndalen hadde vore bra, og kunne faktisk gitt oss heimekamp både i 4. runde og i kvarten.

RBK har sjølvsagt bortekamp i 1-3. runde.



Saludar a los monos!

psv-hasund

Quote from: Lasaron on May 06, 2013, 12:50:03 PM
Det er for at NFF skal ha mest mulig kontroll over produktet, og få de resultatene de vil. Av en eller annen grunn hater de Brann, og motarbeider da Brann som best de kan uten at det blir altfor tydelig. Har du glemt at RBH kom til Brann fra en toppjobb i NFF? Han ble plassert hos oss for å ødelegge mest mulig. Han er en spion. NFF-spion. Agent.

Dette ble en salig blanding av latterlige konspirasjonsteorier og sannhet.

Spelaren

Mjøndalen... Jaja, dette blir laget som sender Skarsfjord pÃ¥ jobbjakt dagen etter.  ;)
GÃ¥ av.

krøvel vellevold

Men folk må ikke glemme at hjemmekamp i 3. runde, gjør at sannsynligheten for hjemmekamp i kvarten blir større - gjennom at vi da antagelig får bortekamp i 4. runde. Men selvsagt; sannsynligheten for at det i det hele tatt blir kvartfinale, blir jo mindre...

Når det gjelder dette med korte reiser i de første rundene, så er det fordi vi har en drøss med lokale klubber å reise til - og ingen andre elitelag å dele dem med i de første rundene.

Men for meg er det mest rettferdige at man f.o.m. 3. runde gir hjemmekamp til det laget med færrest hjemmekamper til da - og så får man trekke hvem som skal ha hjemmekamp hvis det står likt. Aldri blande inn reisebelastning og sånt piss. Noen mener at det er mest rettferdig å trekke uansett, men det at vi har fått bortekamp i de fire siste semiene (som vel alle har blitt trukket) viser vel at 50/50 ikke nødvendigvis trenger å bli så forbanna rettferdig. Ja kanskje rettferdig over 100 år, men det blir lenge å vente!
Legg ned hele klubben!

Nixon

NFF er mot oss hvis vi får hjemmekamp. Og mot oss når vi får bortekamp.
Det er min teori i alle fall...
Rød makt på Hansa

pidre

Quote from: Nixon on May 06, 2013, 13:42:39 PM
NFF er mot oss hvis vi får hjemmekamp. Og mot oss når vi får bortekamp.
Det er min teori i alle fall...


Sjøvsagt isolert sett ein fordel med heimekamp mot Mjøndalen, men i eit strategisk perspektiv, forutsatt at vi slo MIF borte, ein kjempefordel med bortekamp. Så kan vi spare heimekampane til det drar seg til i 4. runde/kvarten.

Det burde vore klare retningslinjer i oppsettet, som eksempelvis at alle TL lag skal ha bortekampar 1-3. runde. Slik det er no kan NFF i teorien manipulere cupen.

Eg har ingen statistikk, men meiner bestemt at RBK "alltid" får bortekampar og lange reiser i 1-3. runde.

Saludar a los monos!

Utmedsnolken

Quote from: pidre on May 06, 2013, 14:06:01 PM
Quote from: Nixon on May 06, 2013, 13:42:39 PM
NFF er mot oss hvis vi får hjemmekamp. Og mot oss når vi får bortekamp.
Det er min teori i alle fall...


Sjøvsagt isolert sett ein fordel med heimekamp mot Mjøndalen, men i eit strategisk perspektiv, forutsatt at vi slo MIF borte, ein kjempefordel med bortekamp. Så kan vi spare heimekampane til det drar seg til i 4. runde/kvarten.

Det burde vore klare retningslinjer i oppsettet, som eksempelvis at alle TL lag skal ha bortekampar 1-3. runde. Slik det er no kan NFF i teorien manipulere cupen.

Eg har ingen statistikk, men meiner bestemt at RBK "alltid" får bortekampar og lange reiser i 1-3. runde.




Dessverre er han som har full kontroll på NFF-RBK konspirasjonen bannet fra forumet for evig tid.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: pidre on May 06, 2013, 14:06:01 PM
Quote from: Nixon on May 06, 2013, 13:42:39 PM
NFF er mot oss hvis vi får hjemmekamp. Og mot oss når vi får bortekamp.
Det er min teori i alle fall...


Sjøvsagt isolert sett ein fordel med heimekamp mot Mjøndalen, men i eit strategisk perspektiv, forutsatt at vi slo MIF borte, ein kjempefordel med bortekamp. Så kan vi spare heimekampane til det drar seg til i 4. runde/kvarten.

Det burde vore klare retningslinjer i oppsettet, som eksempelvis at alle TL lag skal ha bortekampar 1-3. runde. Slik det er no kan NFF i teorien manipulere cupen.

Eg har ingen statistikk, men meiner bestemt at RBK "alltid" får bortekampar og lange reiser i 1-3. runde.




Men sannsynligheten er stor for at du enten får hjemmekamp i 4. runde eller kvarten. Og med hjemmekamp i 3. runde, er det mest sannsynlig at vi får det i kvarten. Med bortekamp i 3. runde, er det mest sannsynlig å få det i 4. runde. Og da blir det økt sjanse for bortekamp i kvarten.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on May 06, 2013, 14:10:15 PM
Quote from: pidre on May 06, 2013, 14:06:01 PM
Quote from: Nixon on May 06, 2013, 13:42:39 PM
NFF er mot oss hvis vi får hjemmekamp. Og mot oss når vi får bortekamp.
Det er min teori i alle fall...


Sjøvsagt isolert sett ein fordel med heimekamp mot Mjøndalen, men i eit strategisk perspektiv, forutsatt at vi slo MIF borte, ein kjempefordel med bortekamp. Så kan vi spare heimekampane til det drar seg til i 4. runde/kvarten.

Det burde vore klare retningslinjer i oppsettet, som eksempelvis at alle TL lag skal ha bortekampar 1-3. runde. Slik det er no kan NFF i teorien manipulere cupen.

Eg har ingen statistikk, men meiner bestemt at RBK "alltid" får bortekampar og lange reiser i 1-3. runde.




Dessverre er han som har full kontroll på NFF-RBK konspirasjonen bannet fra forumet for evig tid.


Hvem?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Kan det være Stråmyhr?
Tren på langskudd

Xminator

Vi må uansett vinne minst en bortekamp mot eliteserielag før vi er i cupen. Eller vent, Hødd ble jo for sterke i fjor, så kanskje vi skal ta hjemmekampen mot Mjøndalen før vi begynner å snakke om 4 .runde.

krøvel vellevold

May 11, 2013, 21:05:53 PM #204 Last Edit: May 11, 2013, 21:07:40 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

Nixon

Men vil vi ha hjemmekamp i fjerde runde? Da kan vi vel glemme hjemmekamp i kvarten der motstanden sannsynligvis er bedre.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Samtidig er det bedre med hjemmekam i semien;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on May 12, 2013, 12:01:55 PM
Samtidig er det bedre med hjemmekam i semien;)


Det trekkes jo!
Legg ned hele klubben!

Go Up