• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tribunelivet 2013

Started by Tifo, March 18, 2013, 20:38:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Her kan stemningen og tribunelivet generelt i 2013 diskuteres. Hold det relatert til Brann-supportere :)

Tilsvarende tråd var startet på det midlertidige forumet:
http://z13.invisionfree.com/bataljonen/index.php?showtopic=15&st=0
.:Tifo-gruppen:.

LikeABoss

Om jeg har forstått det helt riktig, har N(ø)FF bannlyst all bruk av pyro på tribunene..
Hva med å stå langs banen, nedenfor tribunen på tifodagene?
Ingen som nekter oss å stå der vel?
Det sitter jo bare medias fotografer der uansett..

VVB

Pyro hører til på tribunen.

Northside

Vi kan søke om tinnsoldater på indre bane, altså langs sidelinjen/dødlinjen. Det ser dog litt tåpelig ut.

Når har vi siste årene kjørt pyro (Bluss og blinkere) bak gjerdet på frydenbø og blinkere litt i gangene og trappene uten problemer. Plutselig strammer NFF inn på disse kampene fordi VIF og LSK gikk over streken 500km fra Bergen.

Latterlig å straffe alle klubbene for noe slikt, spesielt når vi har vist at vi får det til uten regelbrudd.

Klaus_Brann

Ja, dette er helt tåpelig.
Skulle hatt litt folk, guts og galskap som i andre land hvor de kan gi opp å forby bluss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

På gamle sitte i kveld var det en klovn som hadde med seg en trompet. Han blåste i den rett som det var. Jeg liker det ikke. Ja, jeg hater det, faktisk.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Hørte det gjennom ruta og, forferdelig irriterende.
Sånn skulle vært forbudt på stadion.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Vet ikke helt hva jeg skal si om denne snikinnføringen av trommer ("hopping" på stoler) på bataljonsfeltene.

For øvrig syns jeg det var bedre trøkk på denne kampen enn mot VIF. Og det var fenomenalt på "Byen e Bergen" og "rykker ned, rykker ned!" etter 1-0.
Legg ned hele klubben!

1908

Er det noen på Hansa som ønsker seg tromme? Siden de tramper og slår på stolene? ;)

Northside

"Hopping på stolene" ble tatt opp underveis i kampen. Man merket kanskje en betydelig forbedring etterhvert?

Problemet er litt av vi står 2stk per plass der på feltet, da står noen med 1 fot på setet foran. Men fortsatt unødvendig, dreper kun sangene (og kanskje stolene).

Utenom det holdt vi koken hele kampen. Savner litt bedre trøkk fra Hansatribunen generelt, men et par hakk opp sammenlignet med de siste årene.

nero

Synes det var ganske bra trøkk generelt i går! Litt avventende i perioder, kanskje, men det er ikke så rart når vi stanget litt i deler av kampen, og når man tenker på den generelle situasjonen i klubben de siste årene.
Lions led by donkeys.

1908

Quote from: Northside on April 07, 2013, 11:09:26 AM
"Hopping på stolene" ble tatt opp underveis i kampen. Man merket kanskje en betydelig forbedring etterhvert?

Problemet er litt av vi står 2stk per plass der på feltet, da står noen med 1 fot på setet foran. Men fortsatt unødvendig, dreper kun sangene (og kanskje stolene).

Utenom det holdt vi koken hele kampen. Savner litt bedre trøkk fra Hansatribunen generelt, men et par hakk opp sammenlignet med de siste årene.


Hvorfor står dere oppå hverandre når det er god plass generelt på B og C? Må være mulig å strekke gjengen litt ut?

Kan være det kom seg.. Men høres lite bra ut når det skjer..

krøvel vellevold

April 07, 2013, 21:07:26 PM #12 Last Edit: April 07, 2013, 21:29:08 PM by krøvel vellevold
De der videoene brann.no legger ut med "se Bataljonen gå bananas" o.l., er bare flaue. De er ikke noe å vise. De avslører nemlig hvor tafatte folk er. Ikke noe galehus på scoringer i det hele tatt. Folk flest står bare rett opp og ned med hendene i været før de begynner å klappe med en gang. Nesten ingen som hopper. Skulle nesten tro vi hadde gått opp til 4-0 og at all spenning forlengst var utløst. Ser man på scoringer fra England, så er det en helt annen "eksplosjon" der hvor de mest hard core supporterne står. I "gamle dager" på Store Stå - jeg tenker vi snakker helt tilbake til 90-tallet, så var det fullstendig galehus på scoringene. At det skyldes stolene, er bare tøys. I England har de jo stoler på alle tribuner, og de klarer å hoppe opp og ned på scoringer likevel. Folk er treige!

Og apropos treige folk: Vi kan fint kutte ut denne "reis opp hvis du elsker Brann!". I hvert fall så lenge vi ikke leder. Vi driter jo oss bare ut når sittefolket gang på gang saboterer og ikke får de feite rævene sine opp av stolene. Bortefansen må jo le seg i hjel når de ser hvordan sittepublikum driter i oss.

Edit: Sånn skal det være på scoring: http://www.youtube.com/watch?v=hvd4VeGi-LY

Eller sånn: http://www.youtube.com/watch?v=ShISJTNI7fc Men da kan vi ikke ha stoler.... :-)
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Spelaren

Når eg no en sjelden gang er på Stadion (fikser det til neste år, flyttter hem) så jubler eg aldri kortere enn 15 sekunder ved scoring riktig vei. Og eg meiner jubel. Primalskrik som et vilt dyr til magekrampen tar meg, utpust og innpust. Fjollikene som knapt reiser seg og klapper er til å bli flau av, får no vere måte på kor konservativt ein skal opptre. Alle har godt av litt brøling.

Når Karadas satte inn 2-1 i "den kampen", samt 3-1 i bonus - var vel sist gang jubelbrølet satte Ulrikens fundament i fare.
GÃ¥ av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on April 07, 2013, 21:49:12 PM
Når eg no en sjelden gang er på Stadion (fikser det til neste år, flyttter hem) så jubler eg aldri kortere enn 15 sekunder ved scoring riktig vei. Og eg meiner jubel. Primalskrik som et vilt dyr til magekrampen tar meg, utpust og innpust. Fjollikene som knapt reiser seg og klapper er til å bli flau av, får no vere måte på kor konservativt ein skal opptre. Alle har godt av litt brøling.

Når Karadas satte inn 2-1 i "den kampen", samt 3-1 i bonus - var vel sist gang jubelbrølet satte Ulrikens fundament i fare.

Men det pinlige er den totale mangelen på galehus i den indre kjerne av supportere. Skal ikke bare stå rett opp og ned og klappe høflig da!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Jubelen står vel ganske godt i stil med syngingen...

Ellers enig med kommentaren om "Reis opp". Timingen har vært bedre i de to første kampene enn på lenge. Men fortsatt blir den kaldstartet, og da er det dømt til å misslykkes.
Rød makt på Hansa

1908

Sammenligne Celticfans og Brannsupportere er veldig bra.... Celtic er vell best i verden på stemmning.. Da sier jo det seg selv at vi suger 100-0 mot de...

Video 2 var jo bare snålt.. Ser ut som alle får beskjed om å trekke sammen ASAP :p

brann89

Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 21:07:26 PM
De der videoene brann.no legger ut med "se Bataljonen gå bananas" o.l., er bare flaue. De er ikke noe å vise. De avslører nemlig hvor tafatte folk er. Ikke noe galehus på scoringer i det hele tatt. Folk flest står bare rett opp og ned med hendene i været før de begynner å klappe med en gang. Nesten ingen som hopper. Skulle nesten tro vi hadde gått opp til 4-0 og at all spenning forlengst var utløst. Ser man på scoringer fra England, så er det en helt annen "eksplosjon" der hvor de mest hard core supporterne står. I "gamle dager" på Store Stå - jeg tenker vi snakker helt tilbake til 90-tallet, så var det fullstendig galehus på scoringene. At det skyldes stolene, er bare tøys. I England har de jo stoler på alle tribuner, og de klarer å hoppe opp og ned på scoringer likevel. Folk er treige!

Og apropos treige folk: Vi kan fint kutte ut denne "reis opp hvis du elsker Brann!". I hvert fall så lenge vi ikke leder. Vi driter jo oss bare ut når sittefolket gang på gang saboterer og ikke får de feite rævene sine opp av stolene. Bortefansen må jo le seg i hjel når de ser hvordan sittepublikum driter i oss.

Edit: Sånn skal det være på scoring: http://www.youtube.com/watch?v=hvd4VeGi-LY

Eller sånn: http://www.youtube.com/watch?v=ShISJTNI7fc Men da kan vi ikke ha stoler.... :-)


Heilt enig
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on April 07, 2013, 22:04:01 PM
Sammenligne Celticfans og Brannsupportere er veldig bra.... Celtic er vell best i verden på stemmning.. Da sier jo det seg selv at vi suger 100-0 mot de...

Video 2 var jo bare snålt.. Ser ut som alle får beskjed om å trekke sammen ASAP :p


Nei jeg forventer ikke at vi skal være på Celtic-nivå. Men jeg la det ut som eksempler på hva som faktisk ER skikkelig målfeiring - i motsetning til de pinlighetene som legges ut på brann.no og som omtales slik: "Men da scoringen endelig kom mistet supporterne alle hemninger og jubel som besatt."
Legg ned hele klubben!

skuteviken

April 07, 2013, 23:41:47 PM #20 Last Edit: April 07, 2013, 23:43:37 PM by skuteviken
Noen kamper har sine øyeblikk, jeg har som regel 15 - 30 sekunder med hemningsløs blackout jubel. Det som er synd er at det er ikke mange av oss, direkte flaut å se på videoen ja. Latterlig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 21:38:36 PM
Her og er en fin en: http://www.youtube.com/watch?v=bX43WLQE00U




Sør-Amerika er for sykt når det gjelder tribuneliv. Der er det ikke akkurat liv og helse som står i fokus;)
Hadde vi putta 4 min på overtid mot RBK slik som dette hadde det vært ok med rabling her og...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Bør forøvrig ikke lenger enn til nabolandet vårt for å se ordentlige målfeiringer, tragisk at vi skal være så tamme på det. Men det går vel hånd i hånd med stemningen. Hadde stadion vært en gryte og vi kjempet om noe edelt hadde det vært bedre. 06, 07 og 08 var ikke så verst;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Uttalelse i media etter AIK sin første kamp på Friends Arena:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3603165.ece
QuoteMen festen ble en fiasko fordi arenaen absorberte lyden. Det hørte ut som det var 4346 tilskuere, ikke 43.463, som så 0-0-kampen.


Tar med et sitat fra "Andre supportere"-tråden:
Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 14:23:08 PM
Og på et lukket stadion blir jo trøkket formidabelt. De har en sånn der "holde skjerfet over hodet"-sang før innmarsj, med et solid trøkk og så er det ett sted inni sangen alle brøler ut. Helt rått!
  ;D

Spørsmålet mitt er om noen "ekspert" har vurdert akustikken på Brann Stadion. Jeg føler vi trøkket bra til mot Molde, men hører fra folk på motsatt side at det ikke var noe særlig.
Med 3 åpne hjørner forsvinner lyden ganske lett. I tillegg står Bataljonen helt nede på tribunen, altså langt under tak.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on April 08, 2013, 08:40:23 AM
Uttalelse i media etter AIK sin første kamp på Friends Arena:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3603165.ece
QuoteMen festen ble en fiasko fordi arenaen absorberte lyden. Det hørte ut som det var 4346 tilskuere, ikke 43.463, som så 0-0-kampen.


Tar med et sitat fra "Andre supportere"-tråden:
Quote from: krøvel vellevold on April 07, 2013, 14:23:08 PM
Og på et lukket stadion blir jo trøkket formidabelt. De har en sånn der "holde skjerfet over hodet"-sang før innmarsj, med et solid trøkk og så er det ett sted inni sangen alle brøler ut. Helt rått!
  ;D

Spørsmålet mitt er om noen "ekspert" har vurdert akustikken på Brann Stadion. Jeg føler vi trøkket bra til mot Molde, men hører fra folk på motsatt side at det ikke var noe særlig.
Med 3 åpne hjørner forsvinner lyden ganske lett. I tillegg står Bataljonen helt nede på tribunen, altså langt under tak.


Det kan ha noe med takets utforming på Friends Arena å gjøre. I utgangspunktet skal jo en lukket arena gi bedre gjenklang. Men kanskje det blir for høyt under tak? Kanskje det er for mye bjelker og sånt til at det blir bra akustikk? Fornebu Arena var jo heller ikke fantastisk for akustikk.

Legg ned hele klubben!

Nixon

Det står jo ganske tydelig i saken at hensynet til konsertlyd har vært mye viktigere enn supporterlyd og at anlegget er bygget deretter. Noen vil sikkert mene at det er skandaløst, men på en annen side hadde det kanskje ikke blitt bygget i det hele tatt dersom det ikke kunne blitt arrangert konserter der. Noen ganger er det kanskje slik at man ikke kan få både i pose og sekk?
Rød makt på Hansa

Northside

NÃ¥ er ikke jeg ekspert innen akustikk og lyder, jeg vet heller ikke hvorfor de bygget "Friends Arena" og hvor mange konserter de skal ha der.

Jeg mener derimot at en fotballstadion (derfor det heter "arena"?) bør fokusere på nettopp fotball.
Uten at jeg har fakta å forholde meg til, så tipper jeg de skal ha 4-5 konserter der i året.
AIK skal spille 16 seriekamper, x-antall cupkamper og Europa League/Champions League.
I tillegg skal det spilles landslagskamper og Bandy (!).

Det jeg derimot lurer på er om noen har tenkt på akustikken når de planla nye tribuner på Brann Stadion?
Sette opp vegger på sidene til øvre Hansa kunne f.eks hjulpet litt på (LSK, FFK og flere har vel dette?). Ikke bare lyden ville blitt bedre, men de som sitter på sidene der hadde kanskje ungått regnet når det ikke er tørkeperiode i Bergen.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on April 08, 2013, 09:36:01 AM
NÃ¥ er ikke jeg ekspert innen akustikk og lyder, jeg vet heller ikke hvorfor de bygget "Friends Arena" og hvor mange konserter de skal ha der.

Jeg mener derimot at en fotballstadion (derfor det heter "arena"?) bør fokusere på nettopp fotball.
Uten at jeg har fakta å forholde meg til, så tipper jeg de skal ha 4-5 konserter der i året.
AIK skal spille 16 seriekamper, x-antall cupkamper og Europa League/Champions League.
I tillegg skal det spilles landslagskamper og Bandy (!).

Det jeg derimot lurer på er om noen har tenkt på akustikken når de planla nye tribuner på Brann Stadion?
Sette opp vegger på sidene til øvre Hansa kunne f.eks hjulpet litt på (LSK, FFK og flere har vel dette?). Ikke bare lyden ville blitt bedre, men de som sitter på sidene der hadde kanskje ungått regnet når det ikke er tørkeperiode i Bergen.


Ja det der med sidevegger på Hansa har jo jeg nevnt flere ganger, men jeg ser ikke for meg at Brann vil bruke penger på noe som helst.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Jeg husker godt Storestå på 90-tallet. Stod man på trinn 5 ved scoring var man raskt nede på trinn 2, fordi alle
rablet framover som gale. Kastet seg framover, faktisk! Det var gøy :)
Var man litt om seg kunne man komme seg opp på trinn 6 før de andre hadde summet seg. Det kunne være særlig viktig hvis du hadde plass bakerst på trinnet ditt. Det var jo så breie trinn at du kunne ha en rekke foran deg på samme trinn.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on April 08, 2013, 09:42:06 AM
Jeg husker godt Storestå på 90-tallet. Stod man på trinn 5 ved scoring var man raskt nede på trinn 2, fordi alle
rablet framover som gale. Kastet seg framover, faktisk! Det var gøy :)
Var man litt om seg kunne man komme seg opp på trinn 6 før de andre hadde summet seg. Det kunne være særlig viktig hvis du hadde plass bakerst på trinnet ditt. Det var jo så breie trinn at du kunne ha en rekke foran deg på samme trinn.

Det største scoringsraset tror jeg må ha vært på Trevor Morleys 2-1-mål mot Viking 16. mai 1992. Husker at jeg landet i en haug med folk nederst. Var jo faktisk litt farlig.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Northside on April 08, 2013, 09:36:01 AMJeg mener derimot at en fotballstadion (derfor det heter "arena"?) bør fokusere på nettopp fotball.
Uten at jeg har fakta å forholde meg til, så tipper jeg de skal ha 4-5 konserter der i året.
AIK skal spille 16 seriekamper, x-antall cupkamper og Europa League/Champions League.
I tillegg skal det spilles landslagskamper og Bandy (!).


Problemet er at det er så dyrt å bygge slike arenaer, at de er nødt til å basere det på noe mer enn et 20-talls fotballkamper i året. AIK trekker gjerne bare 15-20-25000 på de fleste av de 15 hjemmekampene. Snittprisen er sikkert nedi bare 100-150 kroner. Cupen i Sverige er det ingen som bryr seg om. E-cup er bingo om blir spilt hvert år. Landslaget trekker nok en del mer enn AIK, og har nok også høyere snittpris. Men det er vel neppe stort mer enn 4-5 hjemmekamper pr år. Konserter med store internasjonale navn trekker gjerne glatt 50000 hver. Og med 5-6 slike pr år, så blir det fort vel så mange tilskuere på et år som det AIK har. Og konsertene har jo også en mye høyere snittpris. Da snakker vi jo fort 600-700 kroner - men gjerne 1500-2000 også. Det er der de virkelig store pengene ligger. Ikke på AIKs hjemmekamper. Men det burde jo i vår moderne verden kunne gå an å lage én type akustikk på konserter, og en annen type akustikk på fotball. Spørsmålet er vel bare hva det koster.
Legg ned hele klubben!

1908

Håper seriøst at stolene forsvinner neste år.. Savner også en god gammel store stå uten seter og drit.. Da er friheten til å ta litt av mye bedre..

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on April 08, 2013, 19:26:22 PM
Håper seriøst at stolene forsvinner neste år.. Savner også en god gammel store stå uten seter og drit.. Da er friheten til å ta litt av mye bedre..


Men da vil det jo være bølgebrytere i stedet.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

GÃ¥ av.

1908

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2013, 20:23:46 PM
Quote from: 1908 on April 08, 2013, 19:26:22 PM
Håper seriøst at stolene forsvinner neste år.. Savner også en god gammel store stå uten seter og drit.. Da er friheten til å ta litt av mye bedre..


Men da vil det jo være bølgebrytere i stedet.


No kommer det ikke bølgebrytere på hvert trinn.. Blir noen trinn imellom.. Funker for meg...

Nixon

Hvis du ikke kan hoppe mellom seteradene er det kanskje på tide å slanke seg...
Rød makt på Hansa

1908

Er ikke snakk om å hoppe........ Hvis du ikke vet hva jeg mener, så ja...

Paikjetil

Stolene må bli. Hva skal man ellers hoppe på for å lage trommelyder?

Hansakongen

Quote from: Paikjetil on April 08, 2013, 22:47:26 PM
Stolene må bli. Hva skal man ellers hoppe på for å lage trommelyder?


Hvorfor skal vi igrunnen ha trommer inn på tribunen, i og med trommer har vært bannlyst her i bergen i ALLE år mens det er blitt latterlig gjort over alle andre fotball arenerer her i norge her inne at andre klarer kun og lage god stemmning når man hammrer løs på en tromme 2*45 min hver helg hele kampen igjennom alla kanarifansen gjør. Enten må man få trommen som har vært bannlyst i alle år inn det er faktisk begrenset hvor mye/lenge setene holder om man skal forsette og bruke seteradene som liktsomtrommer her i bergen kanskje 17-20 hjemme kamper i løpet av et år, den evt når hvis brann snart kommer ut i europa igjen.

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on April 08, 2013, 23:29:38 PM
Quote from: Paikjetil on April 08, 2013, 22:47:26 PM
Stolene må bli. Hva skal man ellers hoppe på for å lage trommelyder?


Hvorfor skal vi igrunnen ha trommer inn på tribunen, i og med trommer har vært bannlyst her i bergen i ALLE år mens det er blitt latterlig gjort over alle andre fotball arenerer her i norge her inne at andre klarer kun og lage god stemmning når man hammrer løs på en tromme 2*45 min hver helg hele kampen igjennom alla kanarifansen gjør. Enten må man få trommen som har vært bannlyst i alle år inn det er faktisk begrenset hvor mye/lenge setene holder om man skal forsette og bruke seteradene som liktsomtrommer her i bergen kanskje 17-20 hjemme kamper i løpet av et år, den evt når hvis brann snart kommer ut i europa igjen.


Paikjetil var sikkert ironisk.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Aprpos disse stolene som folk etter sigende hopper og sparker på. Det er ikke sikkert Brann vil være like samarbeidsvillige med utviklingen av supporterfeltene på Hansa dersom folk med overlegg ødelegger inventaret der. Det vil jo være en totalt unødvendig utgift for klubben. Så dette bør kveles ved fødselen.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Først og fremst skal vi bruke stemmen til å skape stemning. Så er hendene et fint supplement av og til. Om det lager lyd at man hopper på betongen, så får det være en bonus. Sånn bør og skal det være. Det blir best.
Tren på langskudd

Northside

Kanskje tramping på stolene er snikinnføring av tromming? Eventuelt en forberedelse på hva som venter oss på søndag i Lillestrøm...

1908

April 09, 2013, 18:16:01 PM #43 Last Edit: April 09, 2013, 18:20:43 PM by 1908
Forberdelse på hva som venter?? Er no bare å se en Norsk kamp det.. Stort sett dunk dunk dunk rundt i hele landet.. Høres bare flaut ut når stolene får juling.. Blir som unger slår på reklameskilt...

Northside


Brann_ruler86

Hadde ikke gjort noe med litt "dirigering" på vekselropet heller, fra min posisjon på felt B føles det som om felt A svarer sammen med C.
GÃ¥ ta banen!

Civitpluvia

Quote from: Brann_ruler86 on April 21, 2013, 11:06:31 AM
Hadde ikke gjort noe med litt "dirigering" på vekselropet heller, fra min posisjon på felt B føles det som om felt A svarer sammen med C.


virket veldig spredt egentlig. Sto på B ved sperrebåndet, og virker som om det meste av sang stopper i det området. Var et stort "hull" midt i feltet der though.

Yngve

Quote from: Northside on April 21, 2013, 10:54:51 AM


Kommentar frå der eg sit nede på øvre Z: Den songen de snakkar om å ha innført? Er det Billy Ray Cyrus-songen? Der me har plass høyrer me melodien, men ingenting til teksten. Høyrer berre noko mumling, så den har eit stykke igjen til stadionklassikar, for å seia det slik..

Ang stemninga så er det ganske dødt på stadda utanom der nede på bataljonsfelta. Sjølv på laurdag då alt låg til rette for bra trøkk var det lite å ropa hurra for. Mykje det same sist kamp.

Så det er veldig tydeleg at det kor god steminnga oppleves avheng av kvar ein står.

Høgdepunkta var vel �vre Z sine fantastiske Bundesliga-rop til Jarstein.

Nixon

Rød makt på Hansa

1908

Quote from: Yngve on April 21, 2013, 21:51:23 PM
Quote from: Northside on April 21, 2013, 10:54:51 AM


Kommentar frå der eg sit nede på øvre Z: Den songen de snakkar om å ha innført? Er det Billy Ray Cyrus-songen? Der me har plass høyrer me melodien, men ingenting til teksten. Høyrer berre noko mumling, så den har eit stykke igjen til stadionklassikar, for å seia det slik..

Ang stemninga så er det ganske dødt på stadda utanom der nede på bataljonsfelta. Sjølv på laurdag då alt låg til rette for bra trøkk var det lite å ropa hurra for. Mykje det same sist kamp.

Så det er veldig tydeleg at det kor god steminnga oppleves avheng av kvar ein står.

Høgdepunkta var vel �vre Z sine fantastiske Bundesliga-rop til Jarstein.


Nederst på felt C hørte ikke jeg noe Budesliga-rop til Jarstein...

Go Up