Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
�rsmøte i SK Brann torsdag 21. februar kl 1830
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte i SK Brann torsdag 21. februar kl 1830

Started by osoerli, January 21, 2013, 12:39:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

No må det vera på tide å skifta ut Moldestad.  Sikkert flink til å spara, men fyren manglar totalt det som skal til for å skapa engasjement.  Han har svært låg karisma og elendig mediatekke.  Kvar gong han opnar nebbet dett Branns partoutkortsal med 3-400.

Men antageleg er vel engasjementet så lågt blandt supporterane også at ingen bryr seg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


krakra

Enig. Moldestad er dyktig han og får nok noe me pes enn fortjent her inne, men nå trenger vi en leder med karisma og entusiasme. Moldestad har en usedvanlig kjip utstrålig

SK

Det er ikke hovedsakelig styreleders jobb å fremstå karismatisk og skape engasjement media. Det er det andre folk i klubben som skal gjøre, hovedsakelig det sportslige apparatet og folk i administrasjonen. Hvor mye engasjement skapte Revheim i gullepoken?

Verre er det når det gjelder innholdet i budskapet til Moldestad. Det er fornuftig med nøkternhet, men å snakke klubben så mye ned som han gjør til tider er alt annet enn fornuftig. Det blir for tynt grunnlag å kaste formannen på bakgrunn av dette. Det bør i stedet gis tilbakemelding på at kursen bør justeres en del.

osoerli

Quote from: SK on January 21, 2013, 23:49:43 PM
Det er ikke hovedsakelig styreleders jobb å fremstå karismatisk og skape engasjement media. Det er det andre folk i klubben som skal gjøre, hovedsakelig det sportslige apparatet og folk i administrasjonen. Hvor mye engasjement skapte Revheim i gullepoken?

Verre er det når det gjelder innholdet i budskapet til Moldestad. Det er fornuftig med nøkternhet, men å snakke klubben så mye ned som han gjør til tider er alt annet enn fornuftig. Det blir for tynt grunnlag å kaste formannen på bakgrunn av dette. Det bør i stedet gis tilbakemelding på at kursen bør justeres en del.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

January 22, 2013, 01:50:05 AM #6 Last Edit: January 22, 2013, 01:52:47 AM by krakra
Nå kan ikke "folket" sparke trener og daglig leder desverre, og kan derfor ikke stille RBH og Skars til ansvar for sin manglende karisma og evne til å skape entusiasme. Det er styret som svarer til årsmøtet, og hvis klubben ikke klarer å engasjere i _BERGEN_ lenger, så er det for det første noe forferdelig galt, og for det andre styret som står ansvarlig for det. Det er deres ansvar å sørge for en daglig ledelse som skaper engasjement og gir de resultater de forventer. Vi har i dag en styreleder uten karisma, som dreper entuisasme og som tilsynelatende er fornøyd med middelmådige prestasjoner, fra middelmådige ledere i Norges nest største klubb.

Jeg vil ikke ha inn en klovn som kan sette masse ambisjoner og sparke masse folk og snakke stort og fint om endringer uten å ha gjennomføringsevner, men en person med både ambisoner, visjoner og evnene til å få gjennomført dette som styreleder/formann. Jeg aner ikke hvem dette kan gjøre, men håper de som har litt kontakter i Bergen og rundt Brann klarer å finne en passende kandidat. Da skal de få min støtte, for jeg ser ikke verdien i Moldestad lenger.

Edruelighet og nøkternhet er fortsatt viktig i Brann, men det trenger ikke være helt blottet for engasjement av den grunn. Jeg ønsker ledere som tørr å si rett ut at de skal bygge en av de tre beste og en av de to mest attraktive klubbene i TL, og som ikke er fornøyd med noe mindre enn det.

Spelaren

Er det Trude Drevland dere ønsker som ny styreformann?  :P
GÃ¥ av.

Huff

Quote from: krakra on January 22, 2013, 01:50:05 AM
Nå kan ikke "folket" sparke trener og daglig leder desverre, og kan derfor ikke stille RBH og Skars til ansvar for sin manglende karisma og evne til å skape entusiasme.


Hadde Moldestad bare vært den nøkterne og kjedelige hadde ikke dette vært noe stort problem. Problemet er at han er en del av en trio, med en forhatt daglig leder og en hovedtrener som og snakker ned ambisjoner og spillernes ferdigheter. Sammen er disse tre det motsatte av dynamitt. Hadde vi hatt en hovedtrener som sa at vi hadde kanonspillere og vi selvsagt skulle gå for medalje, eksempelvis Teitur, tror jeg ikke Moldestads kjedelige nøkternhet hadde vært noe problem.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on January 22, 2013, 13:19:51 PMmed en forhatt daglig leder

Forhatt av hvor mange egentlig? Jeg ser ikke at det er noe folkekrav at han skal vekk. Det har jo vært rolig rundt RBH i flere år nå.
Legg ned hele klubben!

Belfort

Quote from: krøvel vellevold on January 22, 2013, 17:02:07 PM
Quote from: Huff on January 22, 2013, 13:19:51 PMmed en forhatt daglig leder

Forhatt av hvor mange egentlig? Jeg ser ikke at det er noe folkekrav at han skal vekk. Det har jo vært rolig rundt RBH i flere år nå.


Har mye med folk sin totale resignasjon når det gjelder Brann. Dessuten har den mannen mer enn ni liv. Uansett tabber og elendig jobb så kan man være sikker på en ting: Bruun blir

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 22, 2013, 17:02:07 PM
Quote from: Huff on January 22, 2013, 13:19:51 PMmed en forhatt daglig leder

Forhatt av hvor mange egentlig? Jeg ser ikke at det er noe folkekrav at han skal vekk. Det har jo vært rolig rundt RBH i flere år nå.


Ja. Hvor mange er det egentlig som går rundt og hater på han nå om dagen? Det var noe annet da han spiste pizza med italienerne, og glemte å ta med faksen på hytten, men det begynner å bli en stund siden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

http://www.brann.no/latest-news/article/u8goj4c6a76a129lyda088i48/title/her-er-valgkomiteens-innstilling

Valgkomiteen har innstilt Cato Guntveit til en plass i styret. Det høres jo umiddelbart greit ut med et styremedlem med god sportslig erfaring.
Rød makt på Hansa

Xminator

Hvor lang tid skal Moldestad få til å snu denne skuten da? Kanskje den er snudd nok nå og det er på tide å la noen med visjoner om sportslig fremgang får overta?

psv-hasund

Det er ihvertfall to spennende nykommere på vei inn. Jeg håper de blir stemt inn så kan "vi" heller kaste noen av de gamle hvis det er planer om opprør.


Klaus_Brann

Quote from: Nixon on January 24, 2013, 15:25:34 PM
http://www.brann.no/latest-news/article/u8goj4c6a76a129lyda088i48/title/her-er-valgkomiteens-innstilling

Valgkomiteen har innstilt Cato Guntveit til en plass i styret. Det høres jo umiddelbart greit ut med et styremedlem med god sportslig erfaring.


Han er i alle fall en meget trivelig fyr i tillegg til sportslig erfaring, noe annet enn det vet jeg ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Betyr dette ny bolleleverandør? Eller baker, som de vel heter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up