• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø 11 november kl 1800

Started by branngirl85, November 05, 2012, 18:02:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

         Mohus
Sæv - Wangberg - Grønner - Demir
    Haugen - Barmen
Kalve - Larsen - Huse   
            Finne

Hatleking

             Mohus
Sæv - Grønner - Wangberg - Demir
         Barmen - Haugen
Huseklepp - Larsen - Bentley
                    Ojo

dudo

Det er kanskje selvmord mot TIL, men jeg kunne tenke meg å se Finne og Ojo sammen på topp, og Huse og Larsen på kantene. Haugen og Zsolt i midten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra


dudo

Selvsagt. Jeg var jo lettet da han fikk kortet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6329405.ece

Skars har lovet Grønner plass i midtforsvaret søndag. Han har da ikke mye valg da Jonsson er meget tvilsom og Zsolt er ute med karantene. Kalvenes klarer heller ikke 90 minutter. Da står man vel igjen med Wangberg og Grønner. Greit nok at Kalvenes får seg noen minutter, siden det er siste hjemmekamp og han avslutter karrieren etter sesongen.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Skarsfjord lovte visstnok Grønner startplass mot samene før kampen mot Viking. Så karantenen hadde ikke noe å si i så måte.
Rød makt på Hansa

dudo

Kara fikk gult i fadesen mot Ulf i dag - betyr det at han står over?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Tror han må stå over. Hans nordbye må også stå over om jeg har sjekket riktig

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Gammel spiss som skal legge opp. Man trenger ikke å være synsk for å skjønne hvordan dette går...
Rød makt på Hansa

Xminator

Er Sokolowski ute? Om ikke så starter han nok.

Xminator

Quote from: dudo on November 05, 2012, 18:18:42 PM
Det er kanskje selvmord mot TIL, men jeg kunne tenke meg å se Finne og Ojo sammen på topp, og Huse og Larsen på kantene. Haugen og Zsolt i midten.


Det hadde ikke gjort noe å prøve, (Zsolt kan selvsagt ikke spille), men 4-2-4 blir kanskje litt vel optimistisk mot ett TIL som neppe slipper alle mann i angrep etter 1-5...

krakra

November 08, 2012, 19:14:30 PM #14 Last Edit: November 08, 2012, 19:18:53 PM by krakra
Tror forresten Wangberg - Grønner i forhold til spilletyper kan utfylle hverandre veldig bra. Spesielt når vi ikke spiller mot spesielt raske spisser. Grønner en den spillende, kreative litt "Forren"-typen, mens Wangberg er den duellsterke krigertypen som ikke legger noe i mellom i duellene og gir juling.

De mangler fart og rutine. Jeg tror ikke fartsmangelen blir et voldsomt problem mot TIL. De har ikke spesielt raske spisser, og er ikke så kontringssterke, men jeg frykter at vi kan bli presset hardt og at de kan gjøre noen skumle feil.

Det er likevel en fremtidsrettet duo, med dynamiske ferdigheter som også er veldig muntlige og gode på kommunikasjon. De klarte seg bra mot Molde, og jeg er spent på hva de viser på TIL.

Kanskje vi med to muntlige stoppere, og en veldig muntlig keeper, som alle snakker samme språk kan få bedre samspill bakover. Backene forstår jo også norsk, og DMene blir også norske.

roaldinho

Jeg tror også Wangberg og Grønner kan utfylle seg godt. Muligens litt skral mot Tromsø nå i starten, men om de fortsetter å spille sammen så har jeg god tro på at de kan utfylle hverandre godt i fremtiden. Farlig når man spiller mot kjappe spisser og Brann skal jage mål, men når de blir bedre kjent og vet hvor man har den andre så vil det bli en styrke. Syntes iallefall de to kan spille sammen resten av sesongen, og la Jonsson få restituere seg og la Zsolt spille på midtbanen. Er bedre at Jonsson er frisk til oppkjøringen enn at han risikeres i betydningsløse kamper nå.

Om Skars er på samme tanker som oss, Krakra, så tror jeg vi kan få en solid midtstopperduo i fremtiden.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Får ønske jenter 14-laget velkommen til Stadion på søndag. Branns unge spillere lar seg vel blende  :P
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/-det-var-som-et-jenter-14lag-mot-barcelona-3921019.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Brann hadde sikkert klart mesterstykket å tape den kampen ;)

Nordbye er som kjent suspendert, mens Kara mangler 1 for å bli suspendert.

Interessant:

" Brann har vunnet 5-0 (mot Sogndal) og 6-2 (mot Odd) i de to hjemmekampene i TL i år som er dømt av Svein Oddvar Moen."

" Branns neste seier i Tippeligaen blir seier nummer 400 på øverste nivå i Norge siden serieomleggingen i 1963."

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Tren på langskudd

Hansakongen

Denne kampen kan jo enten grå veldig bra eller rett en annen vis plass.. ser temmelig ut som Mr Skarsfjord har tenkt og sende ut på hele junior avdeling til morgen dagens kamp.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6335597.ece

Xminator

Av de som er ute er det jo bare Askar og Piotr som har prestert godt.
Sokolowski spiller om han er kampklar for 90 minutter.

dudo

Jeg gleder meg. Ingen forventninger om resultat, men håper å se mange minutter med kidsa. Hadde vært veldig gøy om vi hadde sett noe av det Skaanes viste i vm.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Leffen

Når jeg ser troppen gleder jeg meg faktisk. Håper vi får se ungfoler med masse selvtillit peise over tromsø!!

Nixon

Jeg for min del kan strekke meg til at tapet blir litt lettere å bære hvis det er mange unggutter på banen. Tror ikke de vil klare å kjøre over Tromsø.
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

Hatleking

Skaanes og Kalvenes er vel garanterte byte? Då er det eitt igjen - tippar på Kalve.

SK


roaldinho

Skaanes skal få spille i følge Skarsfjord, så det er et bytte. Da regner jeg med at Finne/Barmen og Kalvenes er de to andre. Kalvenes bør være grei da det er hans siste hjemmekamp. Tyder på at Mjelde nok en gang sitter på benken samtlige minutter. Spørs hvordan han takler det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Rød makt på Hansa

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Finne må da få komme innpå. Han kunne godt startet.
Er ikke så sikker på at Kalvenes kommer innpå.

dudo

Håper Skaanes og Finne kommer inn. De har vel fått tilnavnene Knoll&Tott internt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Tenk å ta ut Bentley, Ojo og Sokolowski for Skaanes, Finne og Barmen. En drøm.

Midtbanen: Haugen - Barmen

Offensiv: Larsen - Huseklepp - Skaanes

Spiss: Finne
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Que? Ble det ikke uttalt at vi skulle starte denne kampen med unghylere?
Ka du ve?

GlennK

Quote from: roaldinho on November 11, 2012, 17:05:15 PM
Tenk å ta ut Bentley, Ojo og Sokolowski for Skaanes, Finne og Barmen. En drøm.

Midtbanen: Haugen - Barmen

Offensiv: Larsen - Huseklepp - Skaanes

Spiss: Finne


Du får hvertfall et av disse ønskene oppfylt. Sokolowski har kastet inn håndkleet, Barmen starter.

krakra

Noen som har en stream til denne kampen?

GKH


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Pokker som Bentley skal vente, selv om han har en fin mulighet til å spille Demir. Ødelegger kontringen totalt. Men vi har startet best.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: roaldinho on November 11, 2012, 17:53:54 PM
Quote from: GKH on November 11, 2012, 17:50:23 PM
Vises ikke denne på Sumo?


Comoyo, vel.


Må jeg pine meg gjennom skandalestreamen til Canal Digital en gang til? Trodde kampen skule gå på tv2 sumo, men der er det som vanlig umulig å finne frem

2rB

Flere som bare har svart skjerm hos Viasat?

TV2 ville ikkje hjelpa meg. Problemet er hos Viasat i følge dei - men med stengt kundeservice på søndager er jo det lett...

LATTERLIG TRAGISK å sitte her og sjå på svart skjerm.

Spelaren

Der kom baklengsen, naturlegvis. Og årsaken? Det vanlige, tafatte klareringer i returrom og manglende oppdekning.
Gå av.

Markmus

Juniorfeil og vel så det av Grønner. Ser jo LENGE hva som er i ferd med å skje og lar være å rykke ut.
Ka du ve?

Spelaren

Svak omgang, virker som om ingen har tankene i TL lenger.
Gå av.

Kjell249

Midtbanen er ikke tilstedeværende. Burde bytte ut Barmen før pause...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Feigt som f... Dei har store rom og går stadig hen og lager støttepasninger.
Gå av.

Brann_ruler

Burde ikke dømme dette brannlaget for hardt. Som Ojo sier, så er det vanskelig å motivere seg, og være sulten etter den enestående sesongen i fjor som gav den ettertraktede 4 plassen og den lukrative tapende cupfinalist tittelen.


Spelaren

November 11, 2012, 18:38:20 PM #47 Last Edit: November 11, 2012, 18:40:16 PM by Spelaren
Ojo i offside, såklart.

Brann bra første halvtimen, ifølge Skarsfjord.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Kjell249 on November 11, 2012, 18:34:13 PM
Midtbanen er ikke tilstedeværende. Burde bytte ut Barmen før pause...


Han blir byttet ut nå i alle fall. Han kan gjerne få følge av Bentley/Haugen også..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Brann_ruler on November 11, 2012, 18:37:07 PM
Burde ikke dømme dette brannlaget for hardt. Som Ojo sier, så er det vanskelig å motivere seg, og være sulten etter den enestående sesongen i fjor som gav den ettertraktede 4 plassen og den lukrative tapende cupfinalist tittelen.


Vet at jeg ikke fant motivasjonen til å gå 500 meter til puben for å se kampen iallefall.

Go Up