• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2013

Started by Xminator, October 28, 2012, 06:32:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

October 28, 2012, 06:32:16 AM Last Edit: November 10, 2013, 22:13:31 PM by BBB-mod
Quote from: KrøvelFor øvrig blir serieslutt 8 dager tidligere enn i år, og 17 dager tidligere enn i fjor. Seriestarten blir 8 dager tidligere enn i år, 3 dager tidligere enn i fjor, men en dag eller to senere enn starten i 2009 og 2010.

Fr 15/3 - sø 17/3 1.r.
Fr 22/3 Landskamp
Ti 25/3 Landskamp
Ma 1/4 (2. påskedag) 2.r. (regner med det bare blir mandag - kanskje tirsdag og)
Ti 2/4 - to 4/4 e-cup kvart
Fr 5/4 - sø 7/4 3.r.
Ti 9/4 - to 11/4 e-cup kvart
Fr 12/4 - sø 14/4 4.r.
On 17/4 NM 1.r.
Fr 19/4 - sø 21/4 5.r.
Ti 23/4 - to 25/4 e-cup semi
Fr 26/4 - sø 28/4 6.r.
Ti 30/4 - to 2/5 e-cup semi
On 1/5 (fridag) NM 2.r.
Fr 3/5 - sø 5/5 7.r.
To 9/5 (himmelspretten) 8.r. (regner med det bare blir torsdag - kanskje onsdag og)
Sø 12/5 9.r. (regner med det bare blir søndag - kanskje mandag og)
On 15/5 EL-finale
To 16/5 10.r.
Ma 20/5 (2. pinsedag) 11.r. (regner med det bare blir mandag - kanskje tirsdag og)
Fr 24/5 - sø 26/5 12.r.
Lø 25/5 CL-finale
On 29/5 mulig NM 3.r. (sikkert for lag med spillere på U21-EM)
Lø 1/6 - sø 2/6 NM 3.r.
Ti 4/6 Landskampdato
On 5/6 - ti 18/6 U21-EM
Fr 7/6 Landskamp
On 19/6 - to 20/6 NM 4.r.
Fr 21/6 - sø 23/6 13.r.
On 26/6 mulig NM 4.r. (sikkert for lag med spillere på U21-EM)
Fr 28/6 - sø 30/6 14.r.
Ti 2/7 - to 4/7 e-cup 1.kval.r.
On 3/7 NM kvart
Fr 5/7 - sø 7/7 15.r.
Ti 9/7 - to 11/7 e-cup 1.kval.r.
Fr 12/7 - sø 14/7 16.r.
Ti 16/7 - to 18/7 e-cup 2. kval.r.
(Sø 21/7 spillefri helg, men tipper datoen kan bli aktuell kvartfinaledag for ev. lag som både skal spille kvartfinale, 1. kval.r. i e-cup og har spillere i U21-EM)
Ti 23/7 - to 25/7 e-cup 2. kval.r.
Fr 26/7 - sø 28/7 17.r.
Ti 30/7 - to 1/8 e-cup 3. kval.r.
Fr 2/8 - sø 4/8 18.r.
Ti 6/8 - to 8/8 e-cup 3.kval.r.
Fr 9/8 - sø 11/8 19.r.
On 14/8 landskamp
Fr 16/8 - sø 18/8 20.r.
Ti 20/8 - to 22/8 e-cup play off
Fr 23/8 - sø 25/8 21.r.
Ti 27/8 - to 29/8 e-cup play off
Fr 30/8 - sø 1/9 22.r.
Fr 6/9 landskamp
Ti 10/9 landskamp
Fr 13/9 - sø 15/9 23.r.
Ti 17/9 - to 19/9 e-cup gruppe
Fr 20/9 - sø 22/9 24.r.
On 25/9 - to 26/9 NM semi
Fr 27/9 - sø 29/9 25.r.
Ti 1/10 - to 3/10 e-cup gruppe
Fr 4/10 - sø 6/10 26.r.
Fr 11/10 landskamp
Ti 15/10 landskamp
Fr 18/10 - sø 20/10 27.r.
Ti 22/10 - to 24/10 e-cup gruppe
Fr 25/10 - sø 27/10 28.r.
On 30/10 ev. utsatte kamper
Sø 3/11 29.r.
Ti 5/11 - to 7/11 e-cup gruppe
Sø 10/11 30.r.
Fr 15/11 landskamp
Ti 19/11 landskamp
Sø 24/11 NM finale

Spelaren

Ny frustrasjonssesong? Det blir interessant med overgangsvinduet, Ojo og Korscmar ut og forhåpentligvis ein god slump penger.  Unggutter som blir ein vinter eldre og kanskje nokre nye interessante tilskudd frå det store utland.  Skarsfjord er garantert treneren vår men me får håpe på framgang på bortebane. 2015 er fremdeles langt bak i horisonten...
Gå av.

Hatleking

Dette blir nok ein ny mellomsesong før me skal vera der i 2015.

Belfort

Blir veldig spennende med 2015 utgaven

Huff

Quote from: Hatleking on October 28, 2012, 20:48:24 PM
Dette blir nok ein ny mellomsesong før me skal vera der i 2015.


Dette ble vel lansert i fjor?

2011-2015, må være tidenes lengste sesongoppkjøring.

Utmedsnolken

Quote from: Huff on October 28, 2012, 23:16:08 PM
Quote from: Hatleking on October 28, 2012, 20:48:24 PM
Dette blir nok ein ny mellomsesong før me skal vera der i 2015.


Dette ble vel lansert i fjor?

2011-2015, må være tidenes lengste sesongoppkjøring.


Strategiplanen kom ut i februar 2012
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Det blir 8 eller 9 kunstgresslag neste sesong. 9 er rekord. Kanskje 8 også, det vet jeg ikke. Så da kan det bli 9 sikre tap, da. Eller?
Tren på langskudd

Gepard

2013 er det bare ä glemme. Ambisjonslöst er det dekkende ordet for Skarsfjords Brann. Det er 0 null vinnermentalitet under narvikingien.


vinner kun när vi kan slä underifra, dermed blir det nok en midt pä treet sesong.

Snakkes i 2014.


eller vent, 2015 mente jeg. Snork.

1908

Fy faen Skarsfjord kommer til å koste Brann flere mill i 2013... Partourkortsalget vil rase.. Intr for Brann er på bunn.. Styret er en gjeng med idioter som ikke tar ansvar... Skal bli så kjekt med disse 3-4 kalde måndene å vente på en ny supersesong med Skarsfotball!

Gepard

när gär leiekontraktene pä brannalmenningen ut egentlig, noen som vet ? kan bli helt krise...

bernu

HANSA - Z

krakra

Det er greit å være kritiske og misfornøyde med det som har blitt gjort i år, og kanskje spektiske foran neste sesong. Men denne krisemaksimeringen og "hvis ditt og datt så rykker vi ned" blir for dumt og kjedelig i lengden, spesielt når det kommer for tredje året på rad uten at vi har vært i nærheten av nedrykk to de foregående sesongen(i år og i fjor).

Vi rykker ikke ned om Finne, Larsen, Haugen og Barmen spillere mye neste år og selv om Ojo og Zsolt skulle forsvinne og mot formodning ikke erstattes har vi fortsatt Bentley, Askar, Huseklepp, Sævarsson, Jonsson, Piotr som alle er gode TL-spillere. I tillegg til talentene og noe stallfyll.

Huff

Helt enig med Krakra, vi er overhodet ingen nedrykkskandidat foran 2013.

Når dette er sagt kan en ikke utelukke nedrykk i 2013. Molde var nære i 2010 med et klasselag. Men, det er ekstremt ussansynlig at vi rykker ned, og vi vil være blant de 5-7 klubbene som har desisdert minst sannsynlighet for å rykke ned.

Ang dette med å være negative foran sesongen er dette selvsagt helt greit. Jeg faller inn i denne kategorien, og tror Molde, RBK, Viking og Godset vil være markant bedre enn oss neste år. Så skal en ikke utelukke LSK, og TIL har en bemerkelsesverdig stayerevne i toppen, selv om de virker veldig svekket i støtteapparatet. VIF kan og potensiellt bli farlige, så jeg blir ikke det minste overrasket om vi ender rundt midten av tabellen neste år, ei heller om en allerede i juni kan avskrive medalje. Dette ser jeg som langt mer sannsynlig enn medaljekamp, desverre.

Stallen synes jeg derimot er bra, det skal ikke mange spillerne til før vi kan mønstre et seriøst medaljealternativ av en ellver og benk. Men, jeg tror desverre ikke Skars er dyktig nok til å kunne skape et medaljelag likevel.

Håpet for neste sesong er at denne Jenssen komplimenterer Skars som bare faen. I tillegg tar talentene noen steg fremover kombinert med en DM inn på meget høyt nivå, en Zsolterstatter som er bedre og en Ojoerstatter som ikke gjør oss markant dårligere enn med Ojo. Samlet er dette ren utopi,  men en kan drømme.

Så ser jeg og helst at Skars takker av, men dette virker og fullstendig urealistisk.

psv-hasund

Hvis vi klarer å få inn en ny klassespiller sentralt på midtbanen og en spiss som erstatter Ojo kan vi kjempe om medlajer i beste fall. Finner vi ingen av delene og Ojo blir solgt, er det større sannsynlighet at vi havner på nedre enn øvre halvdel med en normal skade sesong. Slipper vi helt unna skader kan vi selvsagt havne på øvre halvdel med den stallen vi har per i dag (minus Ojo), men jeg tviler hvis skadebildet blir likt som vi har hatt i år.

Det verste neste sesong blir uansett Steffen Iversen som kommentator i 90 minutter. Det slår nesten nedrykk.

http://www.dagbladet.no/2012/11/19/sport/tv/steffen_iversen/24444379/

dragn

Quote from: psv-hasund on November 19, 2012, 16:47:14 PM
Hvis vi klarer å få inn en ny klassespiller sentralt på midtbanen og en spiss som erstatter Ojo kan vi kjempe om medlajer i beste fall. Finner vi ingen av delene og Ojo blir solgt, er det større sannsynlighet at vi havner på nedre enn øvre halvdel med en normal skade sesong. Slipper vi helt unna skader kan vi selvsagt havne på øvre halvdel med den stallen vi har per i dag (minus Ojo), men jeg tviler hvis skadebildet blir likt som vi har hatt i år.

Det verste neste sesong blir uansett Steffen Iversen som kommentator i 90 minutter. Det slår nesten nedrykk.

http://www.dagbladet.no/2012/11/19/sport/tv/steffen_iversen/24444379/



Kanke bli værre enn Steinar Nilsen! x)

Falkman

 Molde, Rosenborg, Vif, Lsk  Viking og Haugesund.  Det er lagene vi garantert slipper å møte på plast neste år. Alt ligger til rette for enda en herlig borte-sesong, med andre ord.

Lasaron

Nå skal jeg prøve å trekke fram det positive fra 2012 som vi kan få nytte av i 2013. Premisset er at Skars fortsetter.

1. Den dårlige tonen mellom Skars og spillerne kan ha kostet mellom, tja, 4-7 poeng, tipper jeg. Kombinasjonen av at Skars skjerper seg, og at strategiske spillere i så måte forsvinner, vil gi en bedre stemning i troppen, økt trivsel og litt flere poeng.

2. Selv om Hansson var populær blant spillerne, kan det tenkes at Jenssen og han hin er bedre enn Fossum og Hansson. Vi kan plukke noen poeng på disse omkalfatringene på trenersiden. Det er jo en hel del spillere som har tatt steg under Skars, og når han får bruke mer tid på individuell oppfølging kan det jo bli bra.

3. Det er grunn til å tro at mange av disse spillerne vil bli bedre neste år, markant bedre: Huse, Wangberg, Demir, Larsen, Haugen, Barmen, Finne, Skaanes, Grønner. Kan fort bli litt poeng av det også.

4. Brann har tatt steg i å spille pent. Det vil kunne fortsette. Vil kunne bety noen poeng, men også entusiasme, positivitet, glede osv, som kan gi mer publikum, mer sponsorpenger, osv, som vil gi mer penger, som på sikt kan gi litt mer poeng.

5. Dette er litt mer usikkert. Men vi har hatt et kapteinsproblem, i år igjen. En stabil og god kaptein kan jo kanskje bety et par poeng.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Lasaron on November 19, 2012, 20:27:57 PM
Nå skal jeg prøve å trekke fram det positive fra 2012 som vi kan få nytte av i 2013. Premisset er at Skars fortsetter.

1. Den dårlige tonen mellom Skars og spillerne kan ha kostet mellom, tja, 4-7 poeng, tipper jeg. Kombinasjonen av at Skars skjerper seg, og at strategiske spillere i så måte forsvinner, vil gi en bedre stemning i troppen, økt trivsel og litt flere poeng.

2. Selv om Hansson var populær blant spillerne, kan det tenkes at Jenssen og han hin er bedre enn Fossum og Hansson. Vi kan plukke noen poeng på disse omkalfatringene på trenersiden. Det er jo en hel del spillere som har tatt steg under Skars, og når han får bruke mer tid på individuell oppfølging kan det jo bli bra.

3. Det er grunn til å tro at mange av disse spillerne vil bli bedre neste år, markant bedre: Huse, Wangberg, Demir, Larsen, Haugen, Barmen, Finne, Skaanes, Grønner. Kan fort bli litt poeng av det også.

4. Brann har tatt steg i å spille pent. Det vil kunne fortsette. Vil kunne bety noen poeng, men også entusiasme, positivitet, glede osv, som kan gi mer publikum, mer sponsorpenger, osv, som vil gi mer penger, som på sikt kan gi litt mer poeng.

5. Dette er litt mer usikkert. Men vi har hatt et kapteinsproblem, i år igjen. En stabil og god kaptein kan jo kanskje bety et par poeng.


Tror ikke ting blir så veldig mye bedre med Skars. Ang spillerne tror jeg ikke en skal regne med at spillere som Finne, Grønner og Skaanes blir gode nok allerede neste år til å sikre oss poeng. ang resten kan vi derimot håpe.

Mitt største håp er dog at Jenssen kan organisere et forsvar -og får oppgaven.

KEO

Quote from: Gepard on November 18, 2012, 20:45:55 PM
när gär leiekontraktene pä brannalmenningen ut egentlig, noen som vet ? kan bli helt krise...
Nu kør vi!

storB

Brann har IKKE penger!!

Skal vi ta opp nok ett lån hos vår sammarbeidspartner SPV på en 10-15 mil å satse desperat på at dette vil gi sportslig avkastning med ditto økonomisk avkastning? Dette har man som kjendt ingen garanti for i fotballverden og det er også en slik politikk som i utgangspunktet har ført oss der vi er idag.

Fold heller hendene og be om at Skars forvandler gull utav gråstein så snakker vi. Tenk hvordan partoukort salget hadde vært inn mot 2012 om ikke det var for at Skars fikk til ekstremt mye ifjor.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Så ekstremt mye fikk han ikke til og jeg tror ikke en fjerdeplass og et elendig cupfinale hadde all verdens innvirkning på p-kortsalget med tanke på det kjedelige spillet.

Gulløl

November 22, 2012, 00:34:36 AM #21 Last Edit: November 22, 2012, 01:01:50 AM by Gulløl
Brann har for tiden en gjennomgang av alle ni spillerne som har kontrakt som går ut i 2013 slik jeg forstår det. Positivt at det blir gjort så tidlig og ikke få måneder før kontraktene går ut. Det ideelle er at det er avklart rundt alle spillerne i god tid før seriestart slik at en slipper uro rundt dette i sesongen.

Erik Mjelde: Avklart og får ikke fornyet kontrakt.

Jørgen Mohus:Birkir Már Sævarsson: Blir nok trolig enig med Brann om forlengelse ganske snart. Men forlanger nok noe lønnsløft før han signerer.

Hassan El Fakiri: Får garantert ikke forlenget kontrakten. Fullfører trolig sitt siste år eller eventuelt får tilbud om å gå over som trener i aldersbestemt for Brann(om det er ledige stillinger). Mulig at Skarsfjord ser det nyttig å beholde han i stallen i 2013 på grunn av rutinen og det at han kan være backup på begge backer.

Zsolt Korcsmár: Fredrik Haugen: Har vist brukbare tendenser på DM i det siste og er i fremgang. Blir nok enig med Brann om forlengelse i vinter.

Jonas Grønner: Tatt nye steg, er i utvikling og har fått noe spilletid i høst. Trolig en av de første Brann forlenger med.

Kim Ojo: Vil ikke forlenge og Brann prøver å selge han. Brann går neppe under 1 mill euro(7,3 mill.NOK) tror jeg. Noe interesse rundt han så kanskje det blir et salg. Et viktig salg som kan være med å løse finansiering rundt nye spillere.

Bård Finne: Fått noe spilletid i høst. Forhåpentligvis føler han nå at han blir satset på og Brann og han blir enige om en lengre kontrakt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Brann aksepterer 3-4 mill for Ojo
"og der snubler Sæternes igjen"

Xminator

Birkelund får også sin første A-kontrakt, og skriver nok under.

Det er mye positivt i angrepet til Brann. Det er bredde og det er kvalitet. Det som mangler er litt tyngde og kraft. Ojo har gjort en god jobb med dette, men en slik spillertype bør også finnes på Brannbenken.

2013-sesongen avgjøres mye av hvordan Ojo erstattes. Det er lov å forvente at Huseklepp kommer i bedre form, og at Larsen tar nye steg sammen med Finne. Og med Askar og Bentley til å komplettere angrepsrekken, og en Skaanes som skal ta nye steg i 2013, så bør det være en konkurransedyktig angrepsrekke sett bort fra luftstyrken uten Ojo.

Det Brann har kontroll på selv er hvordan Austin erstattes. Det signaliseres at en ny spiller skal inn i posisjonen før 2013. Den riktige spilleren og en skadefri Sokolowski vil løfte Brann mot medaljekamp igjen.

I  midtforsvaret har vi også ett par spørsmålstegn. Wangberg vil nok ta nye steg. Jonsson og skadesituasjonen hans er ett spenningsmoment. En god treningsvinter og vi kan ha to sjefstyper som midtstoppere. Når da Zsolt ikke nødvendigvis blir solgt så er det solid dekning sentralt. Selv om Zsolt blir solgt så skal det en virkelig god stopper til om det ikke er bedre å hente ett yngre talent for å utfordre Grønner - ikke først og fremst Wangberg og Jonsson.
Wangberg har vist såpass mye at han bør få 2013 til å vise nivået sitt.

Det kan bli alt fra gull til direkte nedrykk. Igjen.

storB

Angående spillere på kontrakter ut 2013, er ikke Wangberg en av disse? Kom ikke han på en veldig kort kontrakt?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Rød makt på Hansa

dudo

Drakten lanseres på lørdag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Kva spelestil skal me ha neste år? Det er ikkje akkurat slik at det er me som vel, men det er uansett artig å spekulere litt i det. Personleg hadde eg gjerne likt å sjå ein 4-3-3-formasjon.


                        Piotr
Sævarsson - Jonsson - Zsolt - Demir
  Nordkvelle - Sokolowski - Haugen
       Askar - Ojo - Huseklepp

Det er nok den beste elleveren på papiret som me kan stille slik det er no. Mykje skal likevel endrast - fleire skal inn og nokon skal forhåpentlegvis inn. Eg reknar med og håpar at Mjelde, Ojo og Zsolt fér. I tillegg hadde det ikkje gjort noko for meg dersom Sokolowski fór heller - primært for å opne opp plass til Birkelund. Vidare må me han ein kvalitetsmidtbane inn. Ein som erstattar Ojo bør me også ha - om ikkje ein får eit system som passar Huseklepp bra som spiss.

Midtbanespelarar 2013: Nordkvelle, Haugen, Barmen, Birkelund, X, (Fakiri)

Så kven skal denne midtbanespelaren vera? Viss me ser i Noreg er det opptil fleire som kan vera spanande. Me har Ulvestad, Badji, Johansen, Konradsen, Raskaj (kanskje i tillegg) og Furebotn (fattigmannsløysing). Dersom me vil hanke inn ein for framtida, bør me sjå på Aursnes på Hødd.


kabelmann

Og avslutter også hjemme. Fine greier!
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gud

VIF, RBK og Molde i de tre første kampene. Lukter kjip sesongstart lang vei.

Henki

Her er det ytterst reelt å stå med null poeng på tre kamper. Med en pesimistisk tilnærming til sesongstarten kan man og si at det er reelt å stå med 3-4 poeng etter syv runder. Da kommer det til å være god stemning.
Ballen skal fremover!


Spelaren

Fin tabell her...
Korrekt alfabetisk er den også.
Gå av.

Lasaron

Det må være lenge siden at Brann får hjemme både først og sist. Ser det ikke ligger an til noen seriefinale for Brann sin del, men en på papiret overkommelig sesongslutt.
Tren på langskudd

Lasaron

Ser videre at tre kunstgresslag starter borte, mens Lillestrøm, Brann og Viking starter hjemme. Litt rart, i grunn.
Tren på langskudd

Gepard

December 05, 2012, 13:43:37 PM #37 Last Edit: December 05, 2012, 13:49:07 PM by Gepard
Vil si Brann har fått en optimal terminliste, kan egentlig ikke bli bedre.

Hjemme i første og siste runde, har vel knapt skjedd før.

Bare en fordel med knalltøffe kamper i begynnelsen, Skarsfjor`s Brann er best som underdog, og det vil man være borte mot Rbk og hjemme mot Molde.

Avslutter med en lang rekke relativt overkommelige motstandere, små klubber som i slutten av sesongen i teorien skal være mer preget enn Brann hva gjelder skader,karantener og generell slitasje på troppen.

Skarsfjord bør være jubende glad for denne terminlisten.




Xminator

Kort liste, trenger flere kamper...

krøvel vellevold

Urettferdig terminliste! Brann må møte den regjerende seriemesteren to ganger, mens MFK slipper å møte dem i det hele tatt! Kan det være lov?
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on December 05, 2012, 13:48:22 PM
Urettferdig terminliste! Brann må møte den regjerende seriemesteren to ganger, mens MFK slipper å møte dem i det hele tatt! Kan det være lov?


Legg for øvrig merke til at Rosenborg slipper å møte Rosenborg hjemme, mens Brann har fått femten bortekamper :)
Ballen skal fremover!

Lasaron

Ja, det var lite å hate NFF for denne gangen.
Tren på langskudd

osoerli

6 kamptidspunkter.  Glad eg ikkje har kjøpt partoutkort.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Det er uansett bedre enn mandagskamper og 20-kamper på søndager.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: osoerli on December 05, 2012, 15:38:14 PM
6 kamptidspunkter.  Glad eg ikkje har kjøpt partoutkort.


http://fotball.bt.no/eliteserien/article260249.ece

Supporterledere over det ganske land er enige i at det ikke akkurat kommer til å bygge opp under publikumsinteressen. For det kan bli ganske så kaotisk tror jeg. Spesielt på slutten av sesongen når TV-selskapene kommer til å tyne fristene de har for å sikre seg de mest interessante kampene.
Rød makt på Hansa

Xminator

6 kamptidspunkter - 3 dager. Det er overkommelig. For meg personlig er søndagskampene verst. Lørdag passer glimrende, fredag ikke like bra.

olebrann3

Skjønner ikke helt klagingen på disse kamptidspunktene. Premier League har vell mange flere tidspunkt og folk klarer å følge med når lagene spiller da.

Blir forøvrig deilig å komme seg hjem fra bortekamper utenat det er natt før man kjører

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: olebrann3 on December 05, 2012, 23:11:13 PM
Skjønner ikke helt klagingen på disse kamptidspunktene. Premier League har vell mange flere tidspunkt og folk klarer å følge med når lagene spiller da.

Blir forøvrig deilig å komme seg hjem fra bortekamper utenat det er natt før man kjører


Det har jo noe med tilvenning.
Vi skifter jo dager og kamptidspunkter hver forbanna sesong nå, og det blir veldig rotete.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Det handler mest om hvor tidlig kampdato settes. Endres de en uke før, så blir det vanskelig, er de klar 14 dager-3 uker i forveien, så er det lettere å planlegge. Helst burde vi jo fått vite datoene samtidig som terminlisten, men litt må vel TeVe få også.

Go Up