• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann søndag 4. november kl. 18.00 (28.runde)

Started by olebrann3, October 16, 2012, 20:38:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

October 16, 2012, 20:38:44 PM Last Edit: November 02, 2012, 16:31:50 PM by BBB-mod
Bataljonen har satt opp busstur til denne kampen!

Er for salg i nettbutikken. 500kr:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=4&subgid=0&wwwalias=brannbataljonen&pid=207

hansastril

Stolt og kry

Xminator

Piotr
Sævarsson - Grønner - Wangberg - Demir
            Zsolt - Sokolowski
Larsen                             Bentley
         Finne - Huseklepp

Hatleking

Dersom det der blir lagoppstillinga, er det berre å folde hendene.

SK

Jeg liker tanken med Zsolt på DM. På tide vi prøver det ut, kan umulig være verre enn hva som har vært tilfelle i minst 50 % av kampene.

Hatleking

Nei, Zsolt skal vel vekk etter sesongen, og då er det vel heller betre å spele med Barmen som faktisk har ei framtid i Brann no som me vel ikkje har så utruleg mykje meir enn ære og mediokre tabellplasseringar å spele for.

Northside

Ryktes at det trengs noen raske påmeldinger på bussen, ellers blir den kanskje avlyst.
Flaut om vi ikke får en organisert tur nedover!

SK

Quote from: Hatleking on October 30, 2012, 22:36:22 PM
Nei, Zsolt skal vel vekk etter sesongen, og då er det vel heller betre å spele med Barmen som faktisk har ei framtid i Brann no som me vel ikkje har så utruleg mykje meir enn ære og mediokre tabellplasseringar å spele for.


Sist jeg sjekket, hadde Zsolt fortsatt et år igjen av kontrakten sin. Han er en bedre spiller enn Barmen, og nå er en god sjanse å prøve ham i rollen han spiller i på landslaget. Hvis du vil bli kvitt ham er det uansett bedre å få ham inn i en rolle hvor han kan prestere jevnt bra slik at han blir interessant for kjøpere neste år. Om det skjer på DM vet vi ikke, men det er absolutt verdt et forsøk.
Uansett er det 1 DM-plass til som Barmen kan kjempe om, og en Zsolt på DM vil også gjøre veien til førstelaget kortere for Grønner.

osoerli

October 31, 2012, 01:18:39 AM #8 Last Edit: October 31, 2012, 09:08:22 AM by osoerli
Quote from: hansastril on October 24, 2012, 22:10:12 PM
Noen som vet når billettene blir lagt ut?


Blei vel lagt ut i går.  Men går utfrå det blir salg i døra også?  Det blir neppe fullt, alle skal få.

http://www.brann.no/away-games
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Tanken bak å prøve Zsolt på midten er å finne ut om vi har en "erstatter"/"forsterkning" i stallen allerede. Det kan fort bli billigere å prøve en operasjon overtalelse i forhold til Zsolt enn å hente en ny spiller.

Samtidig var tanken at Grønner bør få litt spilletid på A-laget nå mot slutten av sesongen.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on October 30, 2012, 22:50:59 PM
Ryktes at det trengs noen raske påmeldinger på bussen, ellers blir den kanskje avlyst.
Flaut om vi ikke får en organisert tur nedover!


Bare for meg, for det er kun jeg som bryr meg om hvor mange bortesupportere vi er.
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Kan være jeg er helt på jordet, men har ikke Zsolt karantene i denne kampen? Ellers vil jeg veldig gjerne se han på DM og jeg skjønner ikke hvor det ikke har blitt prøvd tidligere.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Markmus

Zsolt har ikke karantene. Han fikk sitt første gule kort etter sist karantene.
Ka du ve?

Huff

Håper på følgende lag

------------Piotr
Sæv-Grønner-Wangberg-Demir
------Barmen-Mjelde
Larsen---Haugen---Bentey
----------Huse

Grønner for spille fordi han kan ha godt av kamperfaringen på høyere nivå. Litt det samme med Barmen, men Soko har vært totalbås i det siste og Hassans tid bør være forbi. Bentley har vært svak i sine siste innhopp, men med huse der fremme skal han spille, alternativt Finne på topp og Bentley ut.

Hatleking

Quote from: Huff on October 31, 2012, 17:22:08 PM
Håper på følgende lag

------------Piotr
Sæv-Grønner-Wangberg-Demir
------Barmen-Mjelde
Larsen---Haugen---Bentey
----------Huse

Grønner for spille fordi han kan ha godt av kamperfaringen på høyere nivå. Litt det samme med Barmen, men Soko har vært totalbås i det siste og Hassans tid bør være forbi. Bentley har vært svak i sine siste innhopp, men med huse der fremme skal han spille, alternativt Finne på topp og Bentley ut.


Eg er heilt einig i dette laget.

osoerli

Mest sannsynleg lag er nok dette:
              Piotr
Sæv  Zsolt  Wang  Demir
      Barmen   Mjelde
Larsen   Haugen  Bentley
          Huseklepp

Det betyr i tilfelle at Finne ikkje blir henta heim, sidan Skars har sagt han kun blir henta heim for å starta.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Her signerer han kontrakt og endelig hadde han mulighet til kanskje å få starte, men men...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6319426.ece

Finne blir ikke hentet hjem, mens Larsen er usikker.

Kalvenes er ute (Trengs ikke nevnes engang), samt Jonsson og Askar. Ojo er som kjent suspendert.

Er tynt på treningene for tiden.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Markmus on November 01, 2012, 18:49:18 PM
Feil kamptidspunkt forresten. Er klokken 18.


Og dessuten er vel tv2-kampene klokken 19 og ikke 20 nå.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Hva er oddsen for Vikingseier? Her kan man satse x antall tusen på hjemmeseier, garantert tap.

Klaus_Brann

Ville heller satt pengene på en 'overraskende' b.
4 i odds på betsafe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on November 02, 2012, 10:40:20 AM
Ville heller satt pengene på en 'overraskende' b.
4 i odds på betsafe.


Det blir ikke satset mange kronene i så tilfelle.

roaldinho

Quote from: Torvanger on November 02, 2012, 09:44:03 AM
Hva er oddsen for Vikingseier? Her kan man satse x antall tusen på hjemmeseier, garantert tap.


1,80 på Bet365 for seier til Viking. Høyeste ligger på 1,83. Greit nok at Brann er elendig borte og taper mot de fleste (Har vel ikke vunnet borte mot noen over midten av tabellen), men dette er en annerledes kamp og alt kan skje.
4,33 hos samme bookie for borteseier. Skulle jeg spilt hadde det blitt hjemmeseier, men ville hatt litt høyere odds. Ingen umulighet for at den stiger litt, men sansynligheten er vel større for at den går ned.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

HenningSB

Synes ikke man skal risikere Larsen om han er usikker..
Lyst til å se denne:

                              Piotr

Sævarsson   -   Zsolt   -   Wangberg   -   Demir

                   Barmen   -   Sokolowski

        Nordkvelle   -   Haugen   -   Bentley
       
                             Huseklepp

Benk:
Mohus
Grønner
Mjelde
Fakiri
Jonsson (om klar)
Larsen (om klar)
Skaanes?

Finne og Birkelund er vel avgårde med landslag og treningsopphold i Frankrike

Synes Nordkvelle får altfor lite spilletid i forhold til kapasitet og kvalitet.
Alle innhopp han har hatt har imponert meg, kommer til sjanser den gutten- Dumt det plutselig gikk ned på spilletid etter den gode perioden tidligere i år..

osoerli

Spanande å sjå om dagens evaluering, og utsatte (eller avlyste?) trening, influerer noko på kampen på søndag kl 1800!!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

hansastril

Kor e samlepub før kampen? Kan hende det står, men bataljonen.no e ubrulelig på mobil
Stolt og kry

branngirl85

Quote from: hansastril on November 02, 2012, 16:29:37 PM
Kor e samlepub før kampen? Kan hende det står, men bataljonen.no e ubrulelig på mobil


Brann Bataljonen Bergen
Samlingssted før kampen mot Viking på søndag blir Champs Sportsbar. Adresse Skagen 21.
Dørene åpnes kl 13.

Sindre32

Quote from: osoerli on November 02, 2012, 13:44:35 PM
Spanande å sjå om dagens evaluering, og utsatte (eller avlyste?) trening, influerer noko på kampen på søndag kl 1800!!


Det må i så fall være i forhold til innsats, lagoppstilling er nok den samme uansett da jeg regner med at slike evalueringer skjer anonymt.

olebrann3

Ligger meg langflat for at det stod kl 20!

Er vist blitt for godt vant til å ikke rekke ferger hjemover igjen. Muligens bedre denne gangen siden kampen starter kl 1800!!!

Torvanger

Er det illojalt å håpe på Vikingseier? Slik at vi kan få fart på trenerprosessen?

vebo

Tiocfaidh ár lá

Torvanger


Xminator


krøvel vellevold

Skars blir jo ikke sparket som følge av tap i de siste relativt ubetydelige kampene.
Legg ned hele klubben!

Huff

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2012, 12:24:08 PM
Skars blir jo ikke sparket som følge av tap i de siste relativt ubetydelige kampene.


Nettopp. Hvorvidt Skars sparkes har ingenting med spillernes innsats i de neste kampene å gjøre.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


hansastril

Quote from: branngirl85 on November 02, 2012, 16:58:56 PM
Quote from: hansastril on November 02, 2012, 16:29:37 PM
Kor e samlepub før kampen? Kan hende det står, men bataljonen.no e ubrulelig på mobil


Brann Bataljonen Bergen
Samlingssted før kampen mot Viking på søndag blir Champs Sportsbar. Adresse Skagen 21.
Dørene åpnes kl 13.

Hjertelig!

Noen som skal sørover? Solgt enormt lite billetter. Kanskje 30-40 stk.
Stolt og kry

krøvel vellevold

Quote from: hansastril on November 03, 2012, 20:05:43 PM
Quote from: branngirl85 on November 02, 2012, 16:58:56 PM
Quote from: hansastril on November 02, 2012, 16:29:37 PM
Kor e samlepub før kampen? Kan hende det står, men bataljonen.no e ubrulelig på mobil


Brann Bataljonen Bergen
Samlingssted før kampen mot Viking på søndag blir Champs Sportsbar. Adresse Skagen 21.
Dørene åpnes kl 13.

Hjertelig!

Noen som skal sørover? Solgt enormt lite billetter. Kanskje 30-40 stk.


Ser ut til å være solgt 78.
Legg ned hele klubben!

Northside

Vi er 2 fulle biler som tar turen i morgen. Tror ikke noe av oss har billett enda. Blir 200-250stk på bortefeltet. Ganske dårlig, men nok til å synge ut Viiiiiging.

Lasaron

Vittig at Kalvenes er klar til dyst. Brann.no har jo avskrevet han for lengst.
Tren på langskudd

dudo

Mohus - Sævarsson, Korcsmár, Wangberg, Demir - Larsen, Haugen, Sokolowski, Bentley - Nordkvelle, Huseklepp

Mjelde er altså ute.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vekkreist

Huseklepp alene på topp ja.. mmm....Nordkvelle inn for Haugen.... mmm....

Ikke helt sikker på at dette blir 3 poeng eg altså ....


forresten, hvorfor ikke inn med Grønner i forsvaret?? Ut med Z inn med G sier eg

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up