• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

CUPFINALE Brann â?? Rosenborg (junior), lørdag 27. oktober klokka 14.00.

Started by Gulløl, October 04, 2012, 18:27:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Jeg synes absolutt denne begivenheten fortjener en egen kamptråd. Er klart det største som skal skje på Brann Stadion i høst. Selv om kampen sendes direkte på NRK 1 håper jeg minst halvparten av de faste Stadion tilskuerne kommer for å støtte laget mot den store fotballrivalen fra Trondheim. Kanskje klarer vi 5000 tilskuere.

Rosenborg vant fjorĂĄrets cupfinale mot Brann. Den gang ble kampen spilt pĂĄ Lerkendal og Rosenborg vant 2-1. NĂĄ er det tid for revansje og tid for ĂĄ hente cup gullet hem til Brann og Bergen igjen. Brann vil nok stille et sterkt lag der flere spillere har en del spilletid fra A-laget.

Håper Brann og Algerøy er kreative og gjør noe skikkelig ut av dette. Limer inn denne gode oppmodingen fra Krøvel fra NM-tråden:

Hva med å lage en mini-cupfinale av det, og promotere det som at "dette er årets cupfinale for oss". Ha et lite cupfinaleshow kvelden før, ha tog opp til Stadda før kampen, ha et musikkorps som spiller Brann-sangen foran Brann-publikum for så å gå bort til den sikkert tomme bortetribunen og spille deres sang, osv. Strengt tatt lage litt "Ullevål" av det, siden vi ikke kom til Ullevål. Så kunne man fått pressen til å lage litt greier rundt det, og så kunne man sikkert fått en 3-4000 på en sånn kamp. Hadde vært grådig tidig!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nĂĄr man heier pĂĄ Brann

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1ax6rqfnye9ho1ijhpnwjm9nv1/title/slik-blir-cupfinalen-pa-stadion

Brann har kommet med info om cupfinalen.

Noen vil helt sikkert reagere på at de med partoutkort ikke får gratis adgang, men jeg synes at folk bør spandere den hundrelappen når pengene uavkortet går til juniorlaget i 2013. Cupfinaleshow blir det også på Stadion to timer før kampstart med blant andre Ove Thue, De Musikalske Dvergene og Piddi.

Nesten litt synd at kampen går på NRK1, for det vil helt sikkert være negativt for pubikumsoppmøtet. Så litt vanskelig å si hva man kan forvente der.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

greit når pengene går rett til juniorlaget. Får jo nesten dugnadsfølelse av det. Får de pengene fra NRK også eller går de til NFF?
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Nå gjenstår det bare å arrangere cupfinaletog fra Sentrum til Stadion før cupfinaleshowet på Stadion kl 1200.
Legg ned hele klubben!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Hatleking

Det blir kjekt med fulle mannfolk som sit oppĂĄ bybanen. Er det cupfinale, sĂĄ er det cupfinale.

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Godt å se at pengene går rett til juniorlaget. Dette bør bli en suksess. Jeg tipper minimum 4000, det bør vi klare hvis dette hauses opp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Bare ĂĄ dele dette bildet pĂĄ Facebook :D

Om noen har litt peiling med photoshop sĂĄ kan dere gjerne lage noe bedre.


Større bilde her:
http://i.imgur.com/6JzuE.jpg

brann89

Kordan gjekk det? Prøvde å søke resultatet på nettet uten hell og Brann har ikkje skreve noe om det.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Ikognoti

Quote from: brann89 on October 13, 2012, 20:21:13 PM
Kordan gjekk det? Prøvde å søke resultatet på nettet uten hell og Brann har ikkje skreve noe om det.


Prøv igjen om to uker

brann89

Jah, slikt skjer nĂĄr man er overbevist om at kampen gĂĄr den dagen og ikkje leser informasjonen pĂĄ Brann siden skikkelig. Tabbe
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside


Nixon

http://www.brann.no/news/article/5bx8lop5fx91rytp693nvnrt/title/softball-deler-ut-gratisbilletter

Skal ikke Softball bruke sine innsamlede penger på spillerkjøp?
Nuvel. De har i alle fall kjøpt inn 500 billetter til juniorfinalen som de ønsker å dele ut til juniorlag i Hordaland Fotballkrets.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on October 17, 2012, 11:14:08 AM
de har nok ikke betalt fullpris for disse (hĂĄper jeg)


Tja, skal Softball først bruke penger på annet enn spillerkjøp burde de i alle fall ikke gjøre slik at juniorlaget til Brann får mindre penger til videre utvikling.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 17, 2012, 11:22:36 AM
Quote from: Utmedsnolken on October 17, 2012, 11:14:08 AM
de har nok ikke betalt fullpris for disse (hĂĄper jeg)


Tja, skal Softball først bruke penger på annet enn spillerkjøp burde de i alle fall ikke gjøre slik at juniorlaget til Brann får mindre penger til videre utvikling.


Men overskuddet fra billettsalget gĂĄr jo til ungdomsavdelingen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 17, 2012, 13:23:41 PM
Quote from: Nixon on October 17, 2012, 11:22:36 AM
Quote from: Utmedsnolken on October 17, 2012, 11:14:08 AM
de har nok ikke betalt fullpris for disse (hĂĄper jeg)


Tja, skal Softball først bruke penger på annet enn spillerkjøp burde de i alle fall ikke gjøre slik at juniorlaget til Brann får mindre penger til videre utvikling.


Men overskuddet fra billettsalget gĂĄr jo til ungdomsavdelingen.


Ja, men det blir mindre penger dersom de fĂĄr rabatt. Men sĂĄ kan man jo selvsagt si at dette kanskje er billetter som ikke hadde blitt solgt i utgangspunktet. SĂĄ jeg skal ikke lage noe stor sak ut av det!:)
Rød makt på Hansa

Northside

Alle som går på denne finalen burde vært garantert billett på neste cupfinale vi spiller i Oslo, med A-laget :D

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 17, 2012, 13:31:55 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 17, 2012, 13:23:41 PM
Quote from: Nixon on October 17, 2012, 11:22:36 AM
Quote from: Utmedsnolken on October 17, 2012, 11:14:08 AM
de har nok ikke betalt fullpris for disse (hĂĄper jeg)


Tja, skal Softball først bruke penger på annet enn spillerkjøp burde de i alle fall ikke gjøre slik at juniorlaget til Brann får mindre penger til videre utvikling.


Men overskuddet fra billettsalget gĂĄr jo til ungdomsavdelingen.


Ja, men det blir mindre penger dersom de fĂĄr rabatt. Men sĂĄ kan man jo selvsagt si at dette kanskje er billetter som ikke hadde blitt solgt i utgangspunktet. SĂĄ jeg skal ikke lage noe stor sak ut av det!:)


Akkurat. Stadion blir neppe utsolgt;)
I og med at vi er så flinke til å få opp unggutter selv nå om dagen må de jo bruke pengene sine på noe, og da er det greit å støtte utviklingsavdelingen slik.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article254724.ece

FĂĄr hĂĄpe det blir flere slike saker utover uken slik at flest mulig fĂĄr med seg at det er finale pĂĄ Stadion.
Rød makt på Hansa

Xminator


Nixon

Jeg syns det er helt greit. Spesielt når pengene blir øremerket videre satsing på laget. Og det er visstnok også helt vanlig å ta betalt for juniorfinalen. Senest i Trondheim i fjor.
Rød makt på Hansa

Northside

Liker bedre at de bruker penger på dette enn han der snørrvalpen til kjøpte sist.

olebrann3

Bataljonen kjører på med cupfinale tilbud!

Om du handler for 250kr eller mer i nettbutikken fĂĄr du med fjorĂĄrets cupfinalecd gratis!*


*Gjelder ikke ved kjøp av turer eller billetter!

http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/

tippetuppen

Noe info (utenom saftballene sine 500) om hvor mange billetter det er blitt solgt?
E det så nøye då

krakra


Klaus_Brann

Noen som tør tippe på antall tilskuere?
Det er jo vanskelig ĂĄ spĂĄ, men som sagt stĂĄr jeg ved at under 4000 er skuffende.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on October 24, 2012, 01:02:18 AM
Noen som tør tippe på antall tilskuere?
Det er jo vanskelig ĂĄ spĂĄ, men som sagt stĂĄr jeg ved at under 4000 er skuffende.


Kommer an på været. Er jo meldt dårlig. Og så kommer det an på medias forhåndsdekning.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 24, 2012, 05:51:32 AMOg så kommer det an på medias forhåndsdekning.


BA har en helside om Skaanes i dag i alle fall. Kan gjøre en del oppmerksom på kampen.

Ellers helt enig at under 4000 er skuffende. Men det kan lett bli det. Hvis det blir dårlig vær kan NRK sin TV-sending få en forsterkende negativ effekt.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det bør være forside i morgen i BA, såpass patriotiske bør de være:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

BA har to sider i dag relatert til cupfinalen, mens BT vel ikke har skrevet noe? Dårlig av byens største avis!
Rød makt på Hansa

Lasaron

Brann bør være store favoritter. Det er bra. Det er god "trening" på å takle store kamper.

Rosenborg sitt A-lag skal spille i kveld, og ha en aldri så liten seriefinale på søndag mot Molde. De vil dermed ikke toppe laget, noe Brann kan.
Tren pĂĄ langskudd

Nixon

Rød makt på Hansa

hasunds

Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

Lasaron

Quote from: Nixon on October 25, 2012, 14:12:39 PM
Store favoritter? Er trønderne svekket mye siden i fjor?


Jeg tror Brann har mange flere landslagsspillere, men det er egentlig bare noe jeg antar. I fjor hadde Brann det yngste laget. I ĂĄr er laget en god del eldre.
Tren pĂĄ langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 25, 2012, 09:20:22 AM
BA har to sider i dag relatert til cupfinalen, mens BT vel ikke har skrevet noe? Dårlig av byens største avis!


Ingen tvil om hvem som er Brann-avisen, de kjører sikkert på i morra og på lørdag og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Xminator


Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Lasaron

Quote from: Nixon on October 26, 2012, 12:30:27 PM


Merker meg at Fredrik Heggeland er ute, samtidig som en annen venstreback, Jørgen Birkeland er ute. Er de skadet? Har de stagnert?

Tipper Vindheim tar høyrebacken og Tveit venstrebacken. Grønner er jo bankers. Som makker blir det Gjesdal eller Nysæther. Gjesdal ble nok reknet som den beste av dem før, men tidligere midtbanespiller Nysæther har spilt en del der i det siste. Noen med mer peiling enn meg?
Kalve pĂĄ ene kanten og Skaanes pĂĄ andre. Barmen og Birkelund i midten.
Finne pĂĄ topp, men hvem blir makkeren? Kvist, SkĂĄlevik eller Larsen?
Tren pĂĄ langskudd

krakra

Heggeland har karantene. Tipper Gjesdal starter og at Kvist ikke starter.


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Jeg var snill og gav henne valget mellom at jeg skulle på denne eller mot Lillestrøm. Ser finalen på tv.
Tren pĂĄ langskudd

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Go Up